Elin Edlander
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-05 - 2020-04

Läs vad 152 Läs vad Elin Edlander

• Marita M köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-05-06

Centrum
    Har köpt en bostadsrätt i kvarteret motorn. Elin hade ett korrekt och bra bemötande. Var kunnig och gick noga igenom Information innan köpet av bostaden. Har en positiv uppfattning av Fastighetsbyrån. Har vänt mig till er tidigare vid försäljning av hus utanför Mariestad, samt av bostadsrätt i Vänersborg. Läs mer
  • Catrin B sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-23

Trädgårdsstaden Etapp 1
    Elin har hjälpt oss med försäljningen av vårt radhus. Hon har varit mycket proffsig genom hela processen. Vi har haft fullt förtroende för henne och det har varit lätt att samarbeta. Hon har hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt och hon har gett oss värdefulla råd på vägen. Läs mer
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-21

Skultorp
    Allt är utmärkt.Bra hjälp. inga anmärkningar. Läs mer
  • Jonatan L köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-02

Köpt bostadsrätt som Elin tipsade mig om, snabb och smidig affär. Toppbetyg! Läs mer
  • Jukka S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-13

Kvarnsjön
    Hon har sålt min bostadsrätt. Hon har varit rakt igenom professionell och trevlig. Känns som om hon gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Anders E sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-11

Hentorp
    JAG SÅLDE EN VILLA OCH ÄR NÖJD MED MÄKLAREN. HON LEVDE UPP TILL MINA FÖRVÄNINGAR SNABB OCH SMIDIG AFFÄR. Läs mer
  • Christina H sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-02

Timmersdala
    Vi har sålt ett äldre hus och fick hjälp av Elin som alltid är vänlig och återkopplar snabbt. Elin är, i mina ögon, en bra mäklare som jag kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Anna-karin J sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-02-07

Timmersdala
    Kunnig, engagerad och mycket vänlig mäklare. Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-13

Centrum
    Köpt en bostadsrätt.
    Rak, ärlig, snabb. Återkopplar alltid. Hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • John O sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-10

Frostaliden
    Engagerad och väldigt driven. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Elin Edlander