Elin Edlander
2018-05 - 2018-11

Läs vad 114 kunder tycker om Elin Edlander

• Tommy W
    Tommy W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har inget annat än bra saker att säga om Elin. Hon sålde oss vårt hus och hjälpte oss i processen. Ett år senare kom hon ut igen och hjälpte oss att omvärdera huset efter renoveringar. Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Elin har också lyckats att sätta sig in i vår situation och varit delaktig i vår vision för renoveringarna vi till slut utförde. Läs mer
  • Jonas B sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin gjorde ett bra jobb och försäljningen av villan gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Hanna W sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon var underbar på alla sätt när hon sålde vårt hus och hjälper oss även i letandet efter nytt boende. Läs mer
  • Marie J sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin är en professionell och ambitiös mäklare som vi kan rekommendera. Hon skötte vår villaförsäljning på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • Sebastian H sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fantastiskt bemötande från första samtalet, proffsig och mycket trevlig. Elin fick jobba lite i motvind då lägenheten var ute för försäljning redan, hos en annan mäklarbyrå. Under tiden hade jag redan flyttat och bostaden stod tom.

Inga problem för Super-Elin, som löste en försäljning över utgångspriset.

Sammantaget betyg: Sju av fem möjliga. Tack Elin! Läs mer
  • Sara B köpte sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Professionellt och engagerat bemötande. Nära dialog med mig som kund, återkopplade och lämnade täta lägesrapporten under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Carina E
    Carina E sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kunnig och påläst mäklare som gjorde vår husaffär och sedermera lägenhetsaffär smidig👌 Läs mer
  • Anna A köpte sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostadsrätt i september.
    Elin var otroligt hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även otroligt professionell i sin yrkesroll.
    Man fick en bra och genuin känsla av henne samt att det nästan var synd när processen var slut att inte längre träffa henne då hon spred en så fin och underbar känsla. Även att hon snabbt kunde lösa problem som uppstod och tillomed gav en ”plåster på såren”- present var utöver det vanliga. Därav är Elin Erlander en mäklare jag varmt skulle rekommendera till ALLA vid både köp och sälj av bostad. Läs mer
  • Ida B köpte sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte precis min första egna lägenhet, en bostadsrätt, 2 rum och kök på Norrmalm i Skövde. När jag först var på visning hade jag inte bestämt mig för om jag var redo för att flytta eller inte ännu. Efter visningen gil allt väldigt fort med budgivning, skriva på papper och inflyttning. Elin var alltid trevlig, glad och tillmötesgående. Hon svarade på alla funderingar, hittade lösningar på sådant som var lite svårt och hade förståelse för att allt gick väldigt fort för mig. Är glad över att Eling var den som hjälpte mig med mitt första lägenhetsköp. Läs mer
  • Jan W sålde sin bostad med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt kunnande, service, bemötande och känsla för kunden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson