Elin Edlander

Elin Edlander

Elin Edlander är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

och har varit registrerad mäklare sedan 2011. Elin Edlander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 168 omdömen sedan 2014-11-06. Elin Edlander har haft 70 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

168 omdömen om Elin Edlander

• Sålde en mindre villa. Mäklarens bemötande var ok, vi hade stora förväntningar, men tyvärr levde hon inte upp till dem. Mitt i försäljningen fick vi en annan mäklare trots att det inte var brådskande med försäljningen, kommunikationen dem emellan var bristande och det missades en hel del viktig information från mäklaren till oss.Mvh Peter
    Peter J sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-18
    • 63.0 m²
    • Simsjön
    2020-09-18
  • Vi är mycket nöjda med Elin. Hon har sköt affären mycket proffsigt och förtroendefullt. Hon är trevlig att arbeta med och hon har heltiden hållit oss infomerade. Kan rekommendera henne.
    Lena G sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • 52.0 m²
    • Västermalm
    2020-09-13
  • Elin har varit mycket hjalpsam och Proffsig. Jag har hell tiden Kant att jag har kunnat vanda mig till henne med stort som smatt. Kan varmt recommender Elin. Halsningar Birgitta Edlund
    Birgitta E sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • 115.0 m²
    • Lerdala
    2020-09-13
  • Jag sålde en lägenhet på 2 rok och 62 kvm. Elin var vänlig i sitt bemötande, hon tydlig och var duktig på att förklara allt som vi behövde veta. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen och hade bra koll på bostadsmarknaden i vårt område. Vi är mycket nöjda med.
    Markus Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-09-11
    • 62.0 m²
    • Havstena
    2020-09-11
  • Elin har sålt vårt radhus. Vi köpte ett hus av Elin och tyckte hon var en toppen mäklare så vi ville även att hon skulle sälja vårt radhus. Bra kontakt genom hela processen förklarar allt så man förstår.
    Matilda K sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-29
    • 115.0 m²
    • Hasslum
    2020-08-29
  • Köpte bostadsrättsradhus och sålde min lägenhet genom Elin. Mycket trevligt och professionellt bemötande. Enkelt och tydligt. Fick snabb återkoppling med svar. Tog hänsyn till mina önskemål. Rekommenderar absolut Elin och anlitar gärna henne nästa gång.
    Anette M sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-25
    • 58.5 m²
    • Annero
    2020-08-25
  • Lägenhet bra bemött inga problem
    Anders W köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-19
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Skultorp
    2020-08-19
  • Vi sålde vår villa. Vi hade kontakt med Elin för att få ett omdöme om vad vår villa var värd i ett tidigt skede, fick ett proffsigt och varmt bemötande från början. Fick också tips på vad som behövde göras för att ev höja värdet på huset. När det sedan blev dags att sälja så gick allt så smidigt, tack vare mäklarens kontakter så behövdes bara en liten förhandsvisning sedan var allt klart och vi fick jättebra betalt😊.
    Magnus J sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-08-05
    • 89.0 m²
    • Östermalm
    2020-08-05
  • Elin hjälpte oss att sälja vårt hus som varit ute i 5 månader med annan mäklarbyrå. Det går inte att betygsätta den professionalitet och det engagemang som Elin lagt på att sälja vårt hus. Hon var anträffbar över förväntan och fick oss att känna oss väldigt trygga i försäljningen speciellt efter vad vi fått gå igenom med tidigare mäklare. Vi kan inget annat än att rekommendera både Elin som Mäklare och Fastighetsbyrån som mäklarbyrå. Stort tack av hela vårt hjärta! Du är en riktig pärla och exceptionell tillgång till marknaden!
    JOSEF I
    JOSEF I skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-07-23
    2020-07-23
  • Tydlig, korrekt och tillmötesgående. Fungerat bra med denna mäklare.
    Mikael B köpte sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2020-07-18
    • 101.0 m²