Elin Edlander

Elin Edlander

Elin Edlander är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Elin Edlander har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Elin Edlander har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.7. Elin Edlander har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

208 omdömen om Elin Edlander

Sedan starten hos Reco 2014
Thomas P
Våmb

Hon gjorde ett proffsigt intryck. Noggrann och trevlig.

Annelie R
Våmb

Elin var lugn, professionell och sympatisk. Det kändes tryggt kring hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera Elin som mäklare.

Mauri V
Sålde en tomt med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

Elin har varit suveränt bra från början till slut. Det har varit stor tillfredställelse att få tag en sådan mäklare som Elin varit. Man har känt trygg som säljare Elin med sitt kunnande och erfarenhet har fixat allt. Man träffar sällan så kunnig och trevlig person. Slutresultatet gick långt över förväntan som säljare kan man bara säga kort, Tack Elin.

Tove C
Igelstorp

Försäljningen utav vår bostad kunde inte ha gått smidigare, Elin är pålitlig, kunnig och kan sin kundkrets och förstår vad vi som säljare vill förmedla till potentiella köpare.

Sanna J
Stöpen

Lugn, förtroendeingivande och trygg. Kändes bra att köpa av Elin.

Andreas A
Ulveket

Elin har överträffat våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Lugn, tydlig och mycket kunnig.

Lucas A
Varola

Jätte nöjda med Elin som mäklare vid köp av bostad!

Mauri V
Varola

Hon var sympatisk och proffsig. Det var stort glädje att samarbeta med henne. Elin behärskar sitt yrke till fullo. Det var svåra överväganden men vi löste de på bästa sätt.

Louise S
Öm

Trevlig och lättsam, ingav förtroende för att vara en bra kontakt för oss i vår husaffär.

Barbro Kristina J
Öm

Vi fick mycket bra bemötande av Elin och kunnig person kan bara ge rosor till Elin...