Läs vad 176 Läs vad Elin Edlander

• 2021-01-20
    Väldigt trevlig och flexibel. Behaglig vid visning där man både vill vara ”själv” och kunna få svar på frågor.
    Viktoria G
    • 134.0 m²
    • Hasselbacken
  • 2020-12-26
    Köpte en lägenhet av Elin och helhetsintrycket av henne var toppen. Elin var väldigt hjälpsam och tydlig från att vi klev in på visning till att vi hade nycklarna i handen.
    Elin skulle kunnat kontakta oss tidigare efter visning då vi uttryckte tydligt att vi var intresserade. Tidigare kontakt hade minskat stress och press för både oss och säljaren då vi var intresserade av en snabb affär.
    Josefine T
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Havstena
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-12-04
    Sålde vår villa med hjälp av Elin och vi är så glada att vi valde just henne! Alltid trevligt bemötande, hon såg till att hålla oss uppdaterade och var väldigt professionell och kunnig. Rekommenderar henne varmt vidare!
    Lydia N
    • 90.0 m²
    • Stöpen
  • 2020-12-04
    Köpt hus i Skövde. Mäklaren var kunnig och tydlig med alla information om fastigheten. Trevligt bemötande och gav bra svar på alla våra frågor.
    Bashar P
    • 120.0 m²
    • Segerstorp
  • 2020-11-06
    Allt bara flöt på genom hela processen. Genomtänkt och tydligt.
    Martin L
    • 89.0 m²
    • Östermalm
  • 2020-10-05
    Sålt bostadsrätt.
    Ett vänligt och proffsigt bemötande, lyssnade och
    gav goda råd ang. hur allt gick till med försäljningen.
    Gav god återkoppling under hela processen.
    Vi är mycket nöjda ,och Elin har levt upp till alla våra förväntningar.
    MVH
    • 72.5 m²
    • Annero
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-10-02
    Elin är en guld klippa. Jag är så tacksam för all hjälp vi har fått för att sälja vårt hus. Elin är proffsig, lyhörd och tydlig. Det kändes väldigt tryggt under hela säljprocessen. Hon överträffade våra förväntningar. Väldigt duktig på att återkoppla och informera. Kan starkt rekommendera Elin för hon är helt enkelt toppen mäklare.
    Violette S
    • 197.0 m²
    • Hasselbacken
  • 2020-09-28
    Sålde villan med Elin. Hon är grymt proffsig. Hon skapar trygghet för kunden och visar att hon är otroligt kunnig. Inlyssnande på kunden. Är så tacksam för att hon hjälpt mig. Stort Tack Elin! Lars Ljungkvist
    Lars L
    • 183.0 m²
    • Dälderna
  • 2020-09-18
    Sålde en mindre villa. Mäklarens bemötande var ok, vi hade stora förväntningar, men tyvärr levde hon inte upp till dem. Mitt i försäljningen fick vi en annan mäklare trots att det inte var brådskande med försäljningen, kommunikationen dem emellan var bristande och det missades en hel del viktig information från mäklaren till oss.Mvh Peter
    Peter J
    • 63.0 m²
    • Simsjön
  • 2020-09-13
    Vi är mycket nöjda med Elin. Hon har sköt affären mycket proffsigt och förtroendefullt. Hon är trevlig att arbeta med och hon har heltiden hållit oss infomerade. Kan rekommendera henne.
    Lena G
    • 2:a