Elin Edlander
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 144 Läs vad Elin Edlander

• Fredrik T
    Fredrik T köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-13

Centrum
    Köpt en bostadsrätt.
    Rak, ärlig, snabb. Återkopplar alltid. Hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • John O sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-10

Frostaliden
    Engagerad och väldigt driven. Läs mer
  • Julia E köpte sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-01-07

Hentorp
    Jag upplevde Elin som en proffsig och kunnig mäklare. Hon var väldigt flexibel med att fixa visningar åt mig och sambon och fick oss att känna oss trygga genom hela husköpet! Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-16

Ekängen
    Som köpare av radhus/bostadsrätt upplevde vi Elin som mycket tydlig, rak i sin kommunikation och erfaren - alla relevanta och tänkbara aspekter togs upp och gicks igenom. Dessutom var Elin varm i sitt bemötande och gav alla den tid de behövde för att bearbeta information och tankar. Klockrent! Läs mer
  • Marius L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-13

Centrum
    utmärkt, bra upplevelse, medarbetare, mäklare har bra erfarenhet Läs mer
  • Ulrika C sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-11

Frostaliden
    Mycket proffsig , bäst i Skövde Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B köpte sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-01

Billingssluttningen
    Köpt hus av en duktig och proffsig mäklare. Hade inga förväntningar då hu egentligen bara skulle gå på visningen. Läs mer
  • Elisabeth H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-29

Lunden
    Sålt en bostadsrätt. Elin är proffsig och tar sig tid till ett fantastiskt bemötande så man känner sig sedd och viktig. Läs mer
  • Ebba J sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-27

Trädgårdsstaden Etapp 2
    Elin sålde våran bostadsrätt, ett radhus. Hon är alltid glad och har ett väldigt trevligt bemötande. Hon förklarar mycket bra hur säljprocessen går till, hon ger/gav också tips för att nå en lyckad försäljning. En mäklare som jag definitivt hade rekommenderat till alla andra som ska sälja sin bostad. Elin kunde nås när som, hon var väldigt bra på att höra av sig snabbt om man hade någon fråga eller fundering. En suverän mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Amira B
    Amira B sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-11-11

Ryd
    Elin är en professionell, trygg och duktig mäklare som vi gärna rekommenderar 👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson