Elin Edlander
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 124 Läs vad Elin Edlander

• Olof A sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-27

Väring
    Sålt torp.
    Jag blev väl bemött och är nöjd.
    Elin var mycket kunnig och insatt i ärendet Läs mer
  • Susanne K sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-19

Lerdala
    Sålt vårt fritidshus.
    Mycket fint bemötande av Elin.
    Hon mötte upp på alla förväntningar vi hade. Anlitar gärna Elin igen. Läs mer
  • Bo N sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-10

Centrum
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket bra bemött. Vi hade höga för väntningar och det har hon levt upp till. Elin har på ett jätte bra sätt skött affären fast vi inte träffats förrän lägenheten blev såld. Lyckades sy ihop affären på kort varsel en dag när vi var i Skövde, jättebra för oss som har 28 mil att resa. Skulle absolut använda Elin igen om vi får något mera att sälja. Läs mer
  • Joakim S sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

Igelstorp
    Elin hjälpte oss att sälja vårat radhus, hon imponerade från start till mål och kändes proffsig👌 Läs mer
  • Sandra S sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

Igelstorp
    Vi sålde ett parhus (bostadsrätt) och Elin Edlander gjorde ett toppenjobb! Så trevlig och engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig och ärlig med vad hon tycker! Henne kan jag rekommendera till alla! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

Billingssluttningen
    Elin har hjälpt mig att sälja min bostad.

Vi har haft ett flerårigt samarbete där Elin på ett professionellt sätt gett mig förslag på åtgärder som är värdehöjande för bostaden.

Försäljningen har hon gjort på ett fanatiskt sätt med hjälp av sitt kundkontaktnät har hon visat bostaden.

Försäljningen gick över min förväntan, och bostaden såldes till ett fantastiskt bra pris innan den ens annonserades ut.

Elin har bra känsla för både säljare och köpare, som inger ett stort förtroende. Läs mer
  • Markus L köpte sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

Billingssluttningen
    Bra och kunning mäklare som vill kundens bästa. Läs mer
  • Victoria L sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-11

Ulveket
    Vi säljer vårt hus, som vi oxå köpte med Elin. Hon är väldigt bra på att stötta både köparen & säljaren henom hela bostadsaffären. Läs mer
  • Alexander A sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-03-18

Billingssluttningen
    Vi tog kontakt med Elin i ett tidigt skede i våra försäljningplaner och fick ett jättetrevligt och proffesionellt bemötande.
    Efter det gick allting väldigt fort och våran första tidsplan ändrades med kort varseln ifrån 6 månader till ungefär 1 månad med förberedelser till visning utav vårat hus. Elin hanterade den hastiga ändringen i tidsplanen mycket snyggt och iordningställde bra material och fakta till våran husförsäljning.
    Elin uppdaterade oss löpande med ny information under processen och vi har haft ett jättebra samarbete.
    Elin har helt klart levt upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekomendera henne. Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-02-20

Ryd
    Professionellt och trevligt bemötande. Engagerad och tillgänglig. Inte den billigaste men väl värd det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson