Linnea Agorelius

Linnea Agorelius

Linnea Agorelius är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Linnea Agorelius har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Linnea Agorelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.7. Linnea Agorelius har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Linnea Agorelius

Sedan starten hos Reco 2020
Joakim V
Köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Trevlig, påläst och lättillgänglig! Inget att klaga på :)

Harriet Elisabet J
Mariesjö

Blev bemött på ett trevligt sätt. Jag tyckte gjorde ett mycket bra arbete.

Sven Olof J
Mariesjö

Vi blev bemötta på bästa sätt.. Hon hade alltid tid med oss. När vi skulle fota eller ha visning kom Linnea med mycket värdefulla råd. Försökte aldrig lura på oss extra avgifter. Våra förväntningar överträffades med råge.

David L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Hon har en bra kontakt när något ska hända eller hänt. Vi är jättenöjda

Eva-Lotta W
Simsjön

Ett jättefint bemötande redan vid första mejlkontakten. Påläst och kunnig. Det hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på. Lätt att få tag i. Driven och ambitiös. Kände mig helt trygg med att hon gjorde sitt yttersta.

Lisbeth B
Dälderna

Mycket bra bemötande. Linnea är trevlig, vänlig och kunnig. Allt har fungerat mycket bra. Trevliga telefonsamtal med bra upplysningar. Det gäller även vid personliga kontakter.

Katja H
Tidan

Hon hade ett trevligt bemötande. Och allt gick också bra till att börja med. Hon värderar huset nästan 400000 kr under det vi faktiskt fick. Inget skylt vid vägen och inte mycket exponering av att huset var till salu. När det kom till visning blev där bokat en "före" visning väldig hastigt, som gjorde att det blev utroligt stressende. Sen blev vi ringt upp med att samma person ville ha en extra person som skulle gå igenom huset och kolla igen. (Helt okay) Det gjorde dom då. När budgivningen kom till slutet kändes det som...

Anna J
Lerdala

Linnea har genom processen varit tillgänglig, tydlig och haft ett lugnt och vänligt bemötande. Vi har känt oss väl omhändertagna och vår försäljning har där med kännts prioriterad. Vi är väldigt nöjda.

Li O
Vasastaden

Trevlig, saklig, kunnig, tillmötesgående och hjälpsam!

Li L
Vasastaden

Engagerad och trevlig med glimten i ögat.