Linnea Agorelius

Linnea Agorelius

Linnea Agorelius är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Linnea Agorelius har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Linnea Agorelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Linnea Agorelius har haft 25 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 34 Läs vad Linnea Agorelius

• köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hentorp
    2022-09-21 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg med Linnea, hon utstrålar lugn och närvaro. Hon var tillgänglig, lyssnade och svarade på alla mina frågor. Extra glad blev jag såklart när hon ringde och berättade att huset var mitt :-)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norrmalm
    2022-09-10 Verifierad kund
    Bra bemötande. Trevlig och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Lunden
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig o sympatisk, inlyssnade som mäklare.
    Driven o målinriktad
    • Västermalm
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och enkelt.

Vi förväntade oss ett professionellt handlande och det levde
    mäklaren upp till.

En väl utförd affär med hjälp av mäklarens kunnande.
    • Västermalm
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra återkoppling, vi är mkt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Skultorp
    2022-05-24 Verifierad kund
    Linnéa var trivsam att ha att göra med, och kändes lugn och trygg i sitt bemötande.
    • Rosenhaga
    2022-05-04 Verifierad kund
    Linnea är kunnig och säker i sin yrkesutövning och hon har bemött och utfört våran försäljning fantastiskt.

Vi vill väldigt gärna rekommendera Linnea till andra säljare och köpare som söker en pålitlig och trevlig mäklare som gör jobbet och skapar företroende genom bra information och tät kontakt.

Grymt bra jobbat Linnea!
  • Kristina J
    • Rosenhaga
    2022-04-20 Verifierad kund
    Hon är lugn och trygg att prata med. Lätt att få tag i. Svarar hon inte direkt så hör hon alltid av sig inom kort. Är en mycket skicklig mäklare! Hon kan sin sak och är duktig på det hon gör!!! Rekommenderar henne! Det märks väldigt tydligt att hon gillar sitt jobb. Om jag skulle ha behov av någon mäklare igen skulle jag välja Linnea, Fastighetsbyrån.
  • Kristina J
    köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Skultorp
    2022-03-10 Verifierad kund
    Hon är lugn. Trygg i sin yrkesroll vilket gör att jag som köpare har varit lugn och säker under processens gång hittills.
    Jag är ju så nöjd med henne så hon har ju äran att sälja min lägenhet. Och det tycker jag säger en hel del om hur jag uppfattar Linnea.
    • Norrmalm
    2022-03-08 Verifierad kund
    Kunnig, påläst, realist, seriös.

Frågan är om Linnea är en bra säljare när hon träffar möjliga kunder. Kan förståss inte berömma detta rättvist eftersom jag inte varit med då hon träffar ev. köpare.
    Tror att hon måste bli bättre på att skapa förtroende och bli mer personlig när hon träffar potentiella köpare.
    Att vara en bra säljare betyder att man skapar en positiv och personlig relation till köpare.
    Linnea kanske redan kan detta. Om inte kan hon säkert öva upp det. Kunskap, vilja, trovärdighet mm har hon redan.