Tarik Kudra

Tarik Kudra

Tarik Kudra är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Tarik Kudra har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Tarik Kudra har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Tarik Kudra har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 38 Läs vad Tarik Kudra

2021-06-23
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt av Tarik när jag tittade på lägenheten. Kan bara säga sammanfattningsvis att jag är nöjd med allt vid köpet av lägenheten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-21
    Det har fungerat jätte bra.
    Fint bemötande och bra upplevelse
    2021-06-21
    Mycket bra mäklare som gjorde ett utmärk jobb. Kan varmt rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-21
    Mycket väl bemötande, väldigt trevlig. Ville ha snabb och smidig affär. Bra betalt för huset. Tarik skötte affären Mycket snabbt och smidigt
    2021-06-21
    Toppklass på bemötande och bra strategi! Mäklaren lyckades hitta en perfekt köpare till vår bostad. Vi är supernöjda!
    • Norrmalm
    2021-06-12
    Vi är jättenöjda med vårt val av mäklare, han skötte försäljningen smidigt och vi fick bra stöd och hjälp genom hela processen. Det kändes personligt och han tog sig tid att förklara och svara på våra frågor samt hjälpa oss komma fram till rätt beslut. Tillgängligheten var ett stort plus och att han var uppmärksam och driven!
    2021-06-01
    Tarik hjälpte mig att sälja min lägenhet och allt gick över förväntan bra! Tarik är en fantastiskt kunnig mäklare, proffsig och engagerad genom hela processen. Otroligt trevlig och enkel att ha kontakt med! Toppbetyg på allt får han! Rekommenderar verkligen honom!
    2021-06-01
    Köpt bostad, bra info, snabb respons, hjälpsam.
    • Trängen
    2021-05-20
    Jag köpte en bostadsrätt. Anmälde mig på visningen samma dag som visningen och Tarik ordnade så att jag fick delta. Hav var engagerad och tillmötesgående hela tiden. Jag fick uppfattningen att han ville att vi skulle må bra och känna oss rättvist behandlade - både säljaren och jag - köparen.
    Och jag tror att till slut blev vi alla tre nöjda med affären. Han frågade flera gånger under pågående men även efter köpet hur det kändes och om allt kändes bra.
    Han brydde sig verkligen att vi får den känslan. Det lyckades han med verkligen.
    2021-05-08
    Så skönt att försäljningen av lägenheten lyckades så snabbt.