Julia Evegård

Julia Evegård

Julia Evegård är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Julia Evegård har varit registrerad mäklare sedan 2016-04. Julia Evegård har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Evegård har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 105 Läs vad Julia Evegård

• Skultorp
    2022-07-18 Verifierad kund
    Julia Evegård levde upp till våra förväntninger gällande försäljningen av vårt hus.
    Julia är alltid glad, positiv och hjälpsam.
    Julia är en driven och arbetssam människa som ibland i vårt tycke jobbade alldeles för länge på dagarna.
    Vill ni få ert hus sålt, kontakta Julia Evegård på Fastighetsbyrån i Skövde!
    • Timmersdala
    2022-07-14 Verifierad kund
    Julia har på samtliga punkter överträffat mina förväntningar.
    Då jag i en månads tid försökt att få kontakt med min bank för att lösa finanserna, utan att lyckas, var det till slut Julia som fick saker att hända på Swedbank.
    Hade det inte varit för Julia hade affären förmodligen inte blivit av trots att vi bevisligen hade ekonomin.
    Bara att gratulera fastighetsbyrån att de har en sådan driven mäklare.
    Är väl egentligen inte meningen att hon ska behöva ifrågasätta banken, men nu gav hon sig inte och affären blev av.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Svarade på alla frågor, kunde hon ej svaren kollade hon upp dom! Kändes allmänt genuin och ärlig. Var hon upptagen när man ringde så återkom hon snabbt.
    Hon matchade förväntningarna väldigt bra vad vi ville ha hos en mäklare vid husköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Hentorp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är nöjda på alla vis och kunde inte bett om en bättre mäklare. Julia är helt fantastisk!
    • Lunden
    2022-06-26 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Julia uppfyllde alla våra förväntningar genom en snabb och smidig affär.
    • Våmb
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som är mycket behjälplig, återkopplar snabbt och håller en uppdaterad under hela säljprocessen.
    • Våmb
    2022-06-22 Verifierad kund
    Julia är trevlig, engagerad och tillmötesgående. Hon är snabb med återkopplingar på frågor.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Julia höll ihop försäljningen på ett mycket bra sätt, allt från planering, förhandsvisning, stylister, och kontraktsskrivning.
    Hon var snabb med att boka ett inledande Teams-möte (jag bor 30 mil från objektet), offerten för arvodet var rimlig, och det kändes som att det skulle bli en bra affär. Och det blev det!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Julia är väldigt trevlig och lätt att prata med. Hon är mycket förstående och hjälpsam. Lätt att kontakta och svarar snabbt på frågor via sms eller samtal. Väldigt engagerad i sitt jobb och mycket förtroendeingivande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norrmalm
    2022-04-29 Verifierad kund
    Julia är lyhörd, engagerad, kunnig och påläst
    Jag är hur nöjd som helst med hennes arbete och bemötande
    I samband med min försäljningen av lägenheten.
    Tack för ditt arbete!
    Kan verkligen rekommendera Julia .
    Med vänlig hälsning, Herbert