Towe Frick

Towe Frick

Towe Frick är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Towe Frick har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Towe Frick har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Towe Frick har haft 13 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

18 omdömen om Towe Frick

Ann A
Skultorp

Proffsig i sin kontakt med mig. Snabb återkoppling på allt. Tydlig i sin information kring visning, försäljningen och vägen fram.

Rebecka J
Skultorp

Vi har bara bra erfarenheter av Towe. Hon har varit väldigt hjälpsam och trevlig. Hon har varit snabb på att svara om vi haft några funderingar eller frågor.

Cecilia S
Tidan

Vi fick snabbt en tid för värdering! Vilket kändes skönt för oss! Towe har alltid varit glad och trevlig, och hjälpsam! Lätt att få tag på! Vi hade aldrig sålt någon bostad innan, så vi var nybörjare! Men hon har förklarat väldigt bra för oss!

Karin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Trevlig och fixade det mesta med ett leende på läpparna

Jesus Eduardo C
Norrmalm

Towe har varit väldigt behjälplig med råd, tips och med hennes erfarenhet under hela processen av min fastighetsförsäljning. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare för hon är väldigt ambitiös, trevlig och brinner för det hon gör detta gör Towe väldigt bra! Viktigaste av allt är ändå att hon sätter sina kunders behov och önskemål först så att både säljare och köpare är mer än nöjda när affären är slutförd! 10/10!

Anna J
Simsjön

Trevlig och tillmötesgående mäklare. Svarade tålmodigt på alla mina frågor. Snabb återkoppling. Har bara positivt att säga och rekommenderar starkt Towe.

Pia J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde

Super mysig positiv och vänlig kvinna ❣️ Påläst, kunnig och hjälpsam 🙏

Stefan A
Fjället

Jättetrevligt bemötande från första stund.Towe är en mäklare som snabbt förstod vad vi ville med vår försäljning. Det kändes som hon väldigt snabbt fick en positiv känsla för fastigheten och att hon visste vad hon behövde göra för att tillmötesgå våra önskemål. Försäljningen gick snabbt utan massa utdragen väntan vilket passade oss perfekt.

Ida O
Ryd

Vi kan varmt rekommendera Towe som mäklare då hon har ett väldigt trevligt bemötande.

Saaid W
Ryd

Jätte hjälpsam och vi fick all information som vi behövde.