Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 227 Läs vad Fredrik Johansson

• Mycket bra mäklare som hjälpte oss sälja vårat hus . Proffesionellt från början till slut .. rekommenderar att kontanta honom om ni går o tankarna att sälja eller köpa ..
    Zini L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-10-18
    • 87.0 m²
    • På Landet
    2020-10-18
  • Skogsfastighet Det finns bara en massa + Fick ut mer än jag kunde drömma om.
    Christer J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-10-10
    2020-10-10
  • Trevlig och kunnig, kan varmt rekommenderas.
    Anne-lie K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-10-05
    • 106.0 m²
    2020-10-05
  • Jättebra bemötande och fick upp priset på huset mer än beräknat Så bara bra allt
    Peter H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • 47.0 m²
    • Bengtstorp - Vid Mullsjön
    2020-10-02
  • Har sålt ett hus i Hjo. Köpte huset av Fredrik för några år sedan och valet av honom som mäklare var självklart. Han levde upp till de förväntningar av försäljningen mer än väl.
    Louise H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • 181.0 m²
    • Borrbäck
  • Bra bemötande . Engagerad ,känns trovärdig
    Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-08-16
    • 137.0 m²
    • Almedal
    2020-08-16
  • Fredrik hittade i första hand vårat nya sekelskiftes drömhus inne i Hjo stad som mötte alla våra kriterier samt lyckades få med några "bonus" detaljer :-) Tack vare hans sätt att hantera hela den resan så var han ett naturligt val till att sälja huset som vi lagt ned otroligt mycket tid på. Vi hade en fortlöpande diskussion om vad vi önskade där han med sin erfarenhet kunde guida oss genom hela processen. Under hela processen så uppdaterade han oss allt eftersom och när vi hade frågor och funderingar så svarade han dessa snabbt. Hans intresse för byggnadsvård och hus gjorde att han snabbt kunde förstå allt som hade gjorts och kunde förmedla vidare detta till dom potentiella köparna. Vi ville verkligen hitta dom "rätta" köparna som hade samma känslor som vi fick när vi kom till det huset 13 år tidigare vilket han med bravur lyckades! Det känns otroligt skönt att samma mäklare kunde både hitta huset vi sökte samt sälja vårat och se till att tidsplanerna synkade ihop i båda ändorna. Om vi skulle få för oss att flytta i framtiden så är det med all säkerhet Fredrik som kommer att i första hand få hitta nya huset och sedan sälja det andra. Nöjdare köpare och säljare kan man inte vara :-)
    Anders J
    Anders J köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-07-14
    • 175.0 m²
    • Centrum
    2020-07-14
  • Bra och ärlig mäklare som ordnar affärer som tillfredsställer både säljaren och köparen
    ADIL G
    ADIL G köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-07-13
    • 105.0 m²
    • Centrum
    2020-07-13
  • Jag har köpt ett hus och sålt ett radhus och är väldigt nöjd med Fredrik.
    Robbin O köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-07-06
    • 156.0 m²
    • Stöpen
    2020-07-06
  • Köpt bostadsrätt i Hjo. Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare
    Rune Sten-erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-06-25
    • 4:a