Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Tibro Fredrik Johansson
Fredrik Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 64 kunder tycker om Fredrik Johansson

• Christian W sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt vårat hus. Mäklaren har gjort ett fantastiskt bra jobb. Fredrik uppfyllde alla våra förväntningar och skulle anlita han igen. Och kommer verkligen rekommendera Fredrik till övriga nära och kära. Läs mer
  • Carl A
    Carl A sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Blev bemött på absolut bästa sätt av mäklaren. Helt fantastisk person !

Vi hade inga förväntningar alls då vi försökt sälja huset med annan mäklare.
    Fredrik bevisa motsatsen och vi är otroligt glada över att ha jobbat med honom !

Finns inget mer att säga att det är en kanonmänniska och en riktigt professionell mäklare. Läs mer
  • Anders M sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig och kunnig mäklare. Han kan bostadsmarknaden bra och gör sitt yttersta för att sälja bostaden. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Tydlig och informativ
    Noggrann i sina genomgångar
    Trevlig i sitt bemötande, professionell helt enkel👍🙂 Läs mer
  • Alexandra J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer
  • Filip S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Fredriks jobb och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han var ärlig och noggrann och lyssnade på både mig
    och kunden.
    Jag kan verkligen rekommendera honom för en annan kund.
    Han sålde vår fastighet. Läs mer
  • Anna L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lugnt och professionellt bemötande. Jag är mkt nöjd.

MVH
    Anna Lindvall Läs mer
  • Åse P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Både köpt och sålt via mäklaren. Mycket nöjd. Både personlig och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • Izabell H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och fanns alltid tillgänglig för frågor. Vi köpte vårt första hus genom Fredrik och är mycket nöjda med mäklare och hus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Maria Lundgren