Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Tibro Fredrik Johansson
Fredrik Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 194 Läs vad Fredrik Johansson

• Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-06-20

Mullsjön
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår fastighet. Han är trevlig, kompetent och känner marknaden väl. Genom sitt förtroendeingivande sätt skapar han en lugn affär. Vi trodde nog inte att vår fastighet skulle visa sig vara så attraktiv som den blev genom bra marknadsföring och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Martina E köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-05-24

Centrum
    Köpt Nolgatan 12 i Hjo.

Mycket nöjda med Fredrik som mäklade. Kunnig om objektet vid visning, och bra kommunikation under budgivning och vid kontraktskrivning. Läs mer
  • Rasmus L
    Rasmus L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-03-25

Centrum
    Om vår käre mäklare.

Under tiden vi hade honom när vi skulle köpa huset som var intressant för oss så var han väldigt svår att få kontakt med. Han verkade även vara lite tankspridd av sig när han inte hörde av sig på dagar som man tidigare hade kommit överens om. Då är det bra att dem har ett kontor med trevlig personal som hjälpte oss att få kontakt med honom.

Så vi fick vänta en hel del och det kändes som att det drog ut på tiden lite väl länge innan vi fick något konkret bemötande från mäklaren trots att vi hade lagt ett bud på huset. Men det gjorde inte så mycket när vi var två som väntade och kunde använde all den lediga tiden till en massa mys istället.

Det hela slutade bra till slut och nu är vi jättenöjda med huset som vi köpt. Det hela kunde ha gått smidigare men det är inte lika viktigt då vi förhoppningsvis inte kommer flytta snart igen och behöver gå igenom det här igen.
  • Anna I köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-27

Köpt lägenhet i Hjo. Bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra tillgänglighet på telefon. Gjorde väldigt gott intryck. Läs mer
  • Christian W sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-10

Sålt vårat hus. Mäklaren har gjort ett fantastiskt bra jobb. Fredrik uppfyllde alla våra förväntningar och skulle anlita han igen. Och kommer verkligen rekommendera Fredrik till övriga nära och kära. Läs mer
  • Carl A
    Carl A sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-06

Blev bemött på absolut bästa sätt av mäklaren. Helt fantastisk person !

Vi hade inga förväntningar alls då vi försökt sälja huset med annan mäklare.
    Fredrik bevisa motsatsen och vi är otroligt glada över att ha jobbat med honom !

Finns inget mer att säga att det är en kanonmänniska och en riktigt professionell mäklare. Läs mer
  • Anders M sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-30

Trevlig och kunnig mäklare. Han kan bostadsmarknaden bra och gör sitt yttersta för att sälja bostaden. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-30

Tydlig och informativ
    Noggrann i sina genomgångar
    Trevlig i sitt bemötande, professionell helt enkel👍🙂 Läs mer
  • Alexandra J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-16

Språttebo
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer
  • Filip S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-10-30

Vi är väldigt nöjda med Fredriks jobb och kan starkt rekommendera honom! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson