Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Tibro Fredrik Johansson
Fredrik Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 191 kunder tycker om Fredrik Johansson

• Anna I köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-27

Köpt lägenhet i Hjo. Bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra tillgänglighet på telefon. Gjorde väldigt gott intryck. Läs mer
  • Christian W sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-10

Sålt vårat hus. Mäklaren har gjort ett fantastiskt bra jobb. Fredrik uppfyllde alla våra förväntningar och skulle anlita han igen. Och kommer verkligen rekommendera Fredrik till övriga nära och kära. Läs mer
  • Carl A
    Carl A sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-12-06

Blev bemött på absolut bästa sätt av mäklaren. Helt fantastisk person !

Vi hade inga förväntningar alls då vi försökt sälja huset med annan mäklare.
    Fredrik bevisa motsatsen och vi är otroligt glada över att ha jobbat med honom !

Finns inget mer att säga att det är en kanonmänniska och en riktigt professionell mäklare. Läs mer
  • Anders M sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-30

Trevlig och kunnig mäklare. Han kan bostadsmarknaden bra och gör sitt yttersta för att sälja bostaden. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B sålde sin bostad med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-30

Tydlig och informativ
    Noggrann i sina genomgångar
    Trevlig i sitt bemötande, professionell helt enkel👍🙂 Läs mer
  • Alexandra J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-16

4:a
    84m²
    Språttebo
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer
  • Filip S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-10-30

Vi är väldigt nöjda med Fredriks jobb och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-10-20

Han var ärlig och noggrann och lyssnade på både mig
    och kunden.
    Jag kan verkligen rekommendera honom för en annan kund.
    Han sålde vår fastighet. Läs mer
  • Anna L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-09-28

Lugnt och professionellt bemötande. Jag är mkt nöjd.

MVH
    Anna Lindvall Läs mer
  • Åse P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-09-16

Både köpt och sålt via mäklaren. Mycket nöjd. Både personlig och professionell i sitt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson