Fredrik Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 219 Läs vad Fredrik Johansson

• Robbin O sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-07-06

5:a
    Hasslum
    Jag har köpt ett hus och sålt ett radhus och är väldigt nöjd med Fredrik. Läs mer
  • Rune Sten-erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-06-25

4:a
    Köpt bostadsrätt i Hjo.
    Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare Läs mer
  • Stellan R köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-06-15

Centrum
    Noggrann och påläst. Skötte hela affären kring vårt hus. Läs mer
  • Kent F sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-05-29

5:a
    Hammarsjorden
    Har sålt och köpt flera fastigheter under åren med hjälp av Fredrik. Han är en mycket engagerad och duktig mäklare enligt mitt sätt att se, och så är han också väldigt lätt att ha att göra med. Jag har alltid blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt, och mina förväntningar har han lyckats tillgodose. Skulle jag ännu en gång behöva hjälp av en mäklare för att sälja eller köpa skulle jag till 100% vända mig till Fredrik. Läs mer
  • Margareth H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-05-22

Bengtstorp - Vid Mullsjön
    Vi har solgt et fritidshus ved Mullsjøen i Hjo.
    Perfekt service hele veien.
    Fredrik gjør en kjempebra jobb :-) Läs mer
  • Birgitta G sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-05-08

Centrum
    Sålde hus. Mycket nöjd får 10 stjärnor av 10. Såldes snabbt och smidigt. Gjorde väldigt gott intryck, supernöjd. Läs mer
  • Linn L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-05-07

På landet
    Fredrik förmedlade Uddebo Gård i Hjo till oss i början av året. Gav oss ett super trevligt och professionellt bemötande samt uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Andreas T sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-30

Svebråta - Vid Mullsjön
    Sommarstuga. Fredrik gjorde det med den äran. Mycket nöjda! Läs mer
  • Artur S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-24

Hammarsjorden
    Lyhörd och kompetent mäklare med båda fötterna på jorden! Läs mer
  • Barbro L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-09

2:a
    Södra Skogen
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett trevlig och korrekt sätt.
    Vi förväntade oss ett proffessionellt och kunnigt bemötande vilket verkligen har infriats.
    En mycket positiv upplevelse Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson