Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Carl-Johan Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Carl-Johan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl-Johan Larsson har haft 53 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 162 Läs vad Carl-Johan Larsson

• sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Katrineberg
    2022-08-07 Verifierad kund
    Allt är bra
    Tillmötesgående
    Lämnar inget åt slumpen.
    • Fagersanna/ransberg
    2022-07-20 Verifierad kund
    Väldigt professionell i sitt bemötande med både säljare och köpare.
    Han gjorde försäljningen av vårat sommarhus till en smidig process. Precis efter våra önskemål.
    • Landsbygd Norra
    2022-07-17 Verifierad kund
    C-J har tagit hand om oss på ett seriöst och kunnigt sätt. Han är trygg och arbetar lugnt och metodiskt. Vi upplevde att han var lika mån om både oss och köparen.
    Han levde upp till alla våra förväntningar i processen. Det enda som både han och vi var missnöjda med var slutpriset men det kunde inte han rå för. Orsaken var oron för de nya omvärdsförändringarna.
    Vi har stort förtroende för Fastighetsbyrån. Det är tredje gången vi anlitar deras tjänster och Carl-Johan har varit den bäste mäklaren
  • Carina Elisabet E
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig och serviceinriktad. Lätt att samarbeta med.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Korrekt, kunnig, tillgänglig och tillmötesgående.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-05-28 Verifierad kund
    Nu väntar vi bara på tillträdet och det har fungerat alldeles utmärkt så här långt. Tydlig information och det har funkat bra med visningar mm
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och kontakt under tiden.
    Levde upp till alla förväntningar och allt har fungerat bra. Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt. Blev sedd som kund.
    Kändes att det var en kunnig trevlig person jag hade framför mej.
    Kan varmt rekommendera Carl-Johan till flera kunder.
    Fastighetsbyrån är att gratulera till bra personal
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och stor erfarenhet av fastighetsmarknaden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-01-28 Verifierad kund
    Han var mycket hjälpsam med att förklara saker vi inte förstod. Han gjorde också ett bra jobb mellan köparen och säljaren vilket gjorde det till en win-win för båda sidor.