Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Tibro Carl-Johan Larsson
Carl-Johan Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 69 Läs vad Carl-Johan Larsson

• Ulrika D sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-07-07

Knäpplan
    God och ärlig kommunikation under hela processen! Läs mer
  • Stefan B sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-06-28

villaförsäljning

Toppen trevligt bemötande.En duktig och kunnig mäklare som jag gärna rekomenderar till andra. Läs mer
  • Anna J
    Anna J sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-06-11

Såld villa, vi blev bemötta utmärkt. Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Marie B sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-06-10

Vi har sålt ett enplanshus. Försäljningen gick bra och vi fick bra service och blev bra bemötta. Läs mer
  • Anna O sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-05-20

Carl-Johan Larsson är en perfekt mäklare. Han lotsade oss genom försäljningsprocessen på ett utmärkt vis. Vi hade inte kunnat få ett mer professionellt och seriöst bemötande. Läs mer
  • Bengt O sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-05-17

Carl-Johan Larsson har ett bemötande som snabbt inger ett förtroende. Både för mig som säljare och som jag uppfattat det även hos köparen. Detta är en av de viktigaste egenskaperna hos en mäklare.
    Först hörde vi talas om Carl-Johan trevliga sätt genom en bekant som varit intresserad av att köpa en fastighet. Därför var vi tacksamma att han tog sig an vår försäljning av en fastighet med två lägenheter. Detta uppdrag har Carl-Johan sedan genomfört på bästa sätt. Läs mer
  • Victoria S köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-03-04

Ett trevligt bemötande, där frågor blev besvarade. Hade tät kontakt och uppdaterade mig som köpare kring affären.
    Är jättenöjd! Läs mer
  • Cazzandra J sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-28

Centrum
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Förklarar saker mycket bra.
    Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-28

Södra Skogen
    Jag har sålt en trerummare i Karlsborg. Carl-Johan Larsson har agerat professionellt och sakligt. Han har haft ett naturligt och trevligt och bemötande - utan att vara det minsta tillgjord eller "övertrevlig".
    Carl-Johan Larsson har gett snabb återkoppling på frågor och varit lätt att få kontakt med - främst via sms.
    Att min lägenhet såldes strax under utgångspris kan inte han lastas för. Detta var mitt beslut - vid en tidpunkt då säljarens marknad blivit något sämre än tidigare. Läs mer
  • Annelie V köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-21

Enkel att ha och göra med. Tydliga och snabba besked. Hjälpsam. Läs mer