Läs vad 116 Läs vad Carl-Johan Larsson

• 2021-01-08
    Carl-Johan har ett trevligt bemötande och är kunnig och insatt. Jag är mycket nöjd med hur Carl-Johan skötte mitt köp av fastighet.
    Tobias C
    • 133.0 m²
  • 2020-12-14
    Köpte ett hus. Professionellt och trevligt bemötande. Lätt att komma i kontakt med. En bra upplevelse av att köpa hus.
    Monja B
    • 126.0 m²
    • Hörnebo
  • 2020-12-14
    snabb o smidig försäljning av våran skogsfastighet
    Jan K
    • Undenäs
  • 2020-12-11
    Sålt bostadsrätt.
    Han skötte affären på ett mycket bra och proffsigt sätt
    Jan F
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
  • 2020-11-29
    Köpte en lägenhet fick reda på det mesta och var trevlig både på visningen och under förhandlingarna👍
    William B
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
  • 2020-11-22
    Vi har sålt våran sommarstuga genom Carl- Johan och från värdering till försäljning har vi bemötts på ett mycket proffsigt sätt.
    Roger S
    • 66.0 m²
    • Viken
  • 2020-11-10
    Nous avons acheté une villa sur la région de Tibro et la relation qui s'est établie entre nous et Monsieur Carl-Johan Larsson, a été parfaite en tout point.
    Ne parlant pas encore suédois, tous nos échanges ont eu lieu en anglais et nous avons vraiment beaucoup apprécié que Carl-Johan Larsson prenne le temps de nous comprendre et qu'il prenne le temps de se faire comprendre. Que ce soit lors de la première visite de la maison ou encore à l'agence nous avons toujours reçu des informations précises, traduites et de façon très agréable. Grâce à lui notre achat s'est déroulé avec beaucoup de plaisir, malgré tout le stress d'une vente aux enchères lorsqu'on est pas natif de Suède !
    Thierry L
    Thierry L
    • 161.0 m²
    • Bråbacka, Örlen
  • 2020-11-08
    Carl-Johan har hjälpt oss att sälja vår villa i Tibro. Vi kände oss trygga med Carl-Johan direkt; professionell, ödmjuk och inkännande. Med försäljningen i hamn infriade han alla förväntningar!
    Martin H
    Henrik K
    • 53.0 m²
    • Kylvanäs, Örlen
  • 2020-10-04
    Sålt mitt hus på landet. Mäklaren Carl-Johan Larsson alltigenom proffsig och förtjänar högsta betyg.
    Sören T
    • 118.0 m²
    • Grönhult
    sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte