Carl-Johan Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 98 Läs vad Carl-Johan Larsson

• Veronica W sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-27

Bråbacka, Örlen
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, Carl-johan var lätt att få tag i när det behövdes. Vi kände oss trygga med Carl-johan och hade inte velat haft en annan mäklare. Bara positivt från oss i Bråbacka 🌟 Läs mer
  • Jenny K sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-12

Katrineberg
    Carl-Johan har varit toppen under hela försäljningsprocessen. Lyssnar, återkopplar och har ett trovärdigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Christer F sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-28

Hörnebo
    Jag har sålt ett Hus
    Han har varit ut märkt bra
    Jag visste att han var bra
    Det har varit utan problem och han har fixat allt
    det kan inte vara bättre. Suveränt bra Läs mer
  • Åke K sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-22

Katrineberg
    Har blivit bra bemött av karl-johan.fick de vi begärde för huset. Läs mer
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-22

Centrum
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet. C-J Larsson berättade för mig hur allt skulle gå till, alltså mycket kunskap. Vi höll båda kontakt hela tiden, så jag kände mig i trygga händer. Jag förväntade mig inte så mycket, men ville naturligtvis få min lägenhet såld utan att jag skulle behöva krympa för mycket i pris. Jag hade själv innan vi träffades kontrollerat andra lägenheter på Hemnet för att kunna se i vilken prisklass jag kunde ligga, och med eller utan möbler vid visning. Carl-Johan Larsson gav mig många råd, och han rättade sig efter mina önskningar. Jag är mycket nöjd med hela affären och med Mäklaren C-J Larsson. Läs mer
  • Sofia J sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-15

Centrum
    Toppenbra! Vi fick alltid ett lugnt och tryggt bemötande! Carl-Johan underlättade verkligen vår husförsäljning och besvarade på ett pedagogiskt sätt de frågor vi hade. Läs mer
  • Rune E sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-13

Språttebo
    Vi vände oss till Carl-Johan för att han har ett gott ryckte om sig att ta hand om sina kunder på ett ödmjukt sätt som skapar förtroende. Vi fick under processens gång bra information om läget och han lotsade oss och köparen till en bra affär för oss båda. Vi kan på det varmaste rekommendera Carl-Johan som mäklare Läs mer
  • Lisa H sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-10

Professionell och trevlig mäklare! Hjälpte oss att sälja vårat lilla hus och vi var väldigt nöjda med allt från förberedelse till kontraktsskrivning! Läs mer
  • Henrik K sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-09

Hörnebo
    Sålt en villa i bostadsområde.
    Carl Johan bemötte mig mycket trevligt och lugnt. Förklarade upplägget och frågor jag hade korrekt och sakligt. Han var noggrann och förtroende ingivande.

Carl Johan levde upp till mina förväntningar avseende noggrannhet, sakkunnig, trevlig med glimten i ögat och lugn samt förtroende ingivande.

Mycket nöjd med Carl Johan, blev precis så smidigt och bra som jag ville! Därför valde jag Carl Johan! Läs mer
  • Caroline J köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-06

Centrum
    Mycket bra och enkel mäklare. Lätt att få kontakt och allt har skötts jättesmidigt! Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson