Mäklare Västra Götaland Tibro Fastighetsbyrån Tibro Carl-Johan Larsson
Carl-Johan Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 56 kunder tycker om Carl-Johan Larsson

• Connor H sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-20

1:a
    38.5m²
    Centrum
    Toppen bemötande, väldigt hjälpsam och mån om att göra ett bra jobb och alla nöjda.

Förväntningar bemöttas likväl.

Köpte lägenhet då Carl-Johan var mäklare och var lika bra och smidigt då som när han hjälpte mig sälja samma bostad några år senare.

Superbra jobb och absolut att rekommendera vidare till andra.

Mvh Connor Läs mer
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-19

1:a
    38.5m²
    Centrum
    Trevligt bemötande. Informativ. Läs mer
  • Antonia L
    Antonia L sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-14

3:a
    68m²
    När jag och min man skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att ge Carl-Johan uppdraget! Vi kände direkt förtroende för Carl-Johan, som från allra första stund visat stor lyhördhet och respekt för oss som kunder. Carl-Johan är pedagogisk och besitter en oerhörd yrkesskicklighet som mäklare! Han är mycket professionell och förmedlar samtidigt alltid ett personligt bemötande. Han ser dig som kund! Vi kan varmt rekommendera Carl-Johan till framtida potentiella säljare och köpare!

Antonia och Nicklas Lagerin Läs mer
  • Josefin M köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-02-14

5:a
    146m²
    Lyhörd noggrann kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ida F köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-01-27

Proffsigt bemötande. Trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • Malin L sålde sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-01-14

Sålt lägenhet, bra kontakt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Johan N
    Johan N köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-01-12

Köpte ett mindre hus via Carl-Johan. Är mycket nöjd med Carl-Johans insats genom hela processen. Proffsigt, seriöst och på samma gång personligt. Kan varmt rekommendera honom till andra som går i köp/sälj-tankar. Mvh Johan Läs mer
  • Stefan K sålde sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-23

Beim Verkauf unseres Hauses wurden wir von Anfang bis zum Abschluss sehr gut beraten und jederzeit über den Status informiert. Carl-Johan Larsson war ein sehr freundlicher aber unaufdringlicher Makler, den wir gerne weiter empfehlen würden.
    Tack så mycket. Läs mer
  • Joakim B köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-20

Carl-Johan upplever vi som proffsig, ödmjuk och välpåläst. Vi upplever att ser båda parters intressen i affären och är en god representant för mäklarkåren. Läs mer
  • Rolf P köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2018-11-12

Väldigt noggrann, tydlig i sin kommunikation. Lättillgänglig, snabb med svar.
    Vi köpte en mindre hyresfastighet.
    Mycket trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro