Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Carl-Johan Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Carl-Johan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl-Johan Larsson har haft 60 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

219 omdömen om Carl-Johan Larsson

Sedan starten hos Reco 2017
Mikael K
Hörnebo

Ödmjuk och trevlig, han kan den lokala marknaden bra. Han uttrycker sig bra i tal och skrift vilket ger ett förtroende. Affären blir aldrig forcerad som det lätt blir hos vissa mäklare. Den bästa mäklaren vi har träffat på hitintills.

Jill R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Bra bemötande, jag hade inte så stor förväntningar, men gott mäklarjobb. Köp av kvarnvägen 3b gick fort och smidigt.

Eva K
Hörnebo

Kunnig och lyhörd Han är trevlig och hjälpsam mot både köpare och säljare

Rebecca L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Tack vare hans erfarenhet och kontaktnät blev det en väldigt smidig och snabb affär. Bara positivt att säga om honom.

Niklas F

Proffsig Påläst Trevlig Hjälpsam

Helena K
Södra Skogen

Blev väldigt bra bemöt Jag hade förväntning på en bra visning och det levde han upp till Från en snabbvisning till ett snabbt köp och väldigt trevligt bemötande

Anders C
Örlen

En mycket trevlig person, höll tät kontakt under hela processen och skapade trygghet hos mig som köpare

Jesper L
Södra Skogen

Alltid trevlig och väldigt hjälpsam! Jag hade inte några förväntningar då det är första gången jag säljer en bostad men va nöjd med hjälpen och stödet jag fick vid köpet och därför valde Carl-Johan igen. Ångrar mig inte.

Birgitta E
Hörnebo

Carl-Johan är lugn och trygg och inger ett förtroende. Hans bemötande upplevs seriöst och han är inte för "på" utan ger både köpare och säljare tid att själva reflektera. Kan varmt rekommendera honom!

Frida A
Hörnebo

Redan från start fick vi stort förtroende för Carl-Johan. Han upplevdes som seriös och han hade bra koll på båda området och objektet han sålde.