Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Carl-Johan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl-Johan Larsson har haft 69 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 140 Läs vad Carl-Johan Larsson

• sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-22
    Han kunde göra det fantastiska jobbet genom att sälja huset på kort tid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-21
    Proffsig i bemötande och hjälpsam med allt
    • Katrineberg
    2021-07-12
    Carl-Johan var proffsig och trevlig från start till mål. Det kändes helrätt att vi valde honom som mäklare för att sälja vårt hus!
    • Språttebo
    2021-06-16
    Ett bra första intryck, lugn och saklig, förklarade på ett sätt så vi förstod vad en husförsäljning innebär.
    Visning och förhandling med köpare, fungerat bra, fått löpande information om budgivning.
    Kontraktsskrivning med information mellan parterna fungerade bra.
    Hoppas resterande som kvarstår vid försäljningen fungerar lika bra.
    Vi är mycket nöjda med Carl-Johan Larsson.
    2021-06-14
    Fantastiskt bemötande, överträffade alla förväntningar, gjorde ett strålande arbete.0
    PÅ ett proffsigt sätt

Förväntningarna var kanske högre på att det skulle finnas flera intresserade men det ju till slut med den som var.

Lugn och förtroendeingivande.
  • johan j
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-14
    Kunde inte blivit bättre bemött av Carl-Johan. Han var otroligt trevlig och kunnig om både objekt och process.

Han är ärlig och rekorderlig på ett proffsigt sätt

Jag har fullt förtroende för honom
    2021-06-14
    Carl-Johan upplevs som uppriktig man känner inte att han försöker få något att verka bättre än det är.

Man vill köpa fastighet förmedlad av Carl-Johan!
    Han bryr sig om både säljare och köpare och att båda skall vara nöjda efter avslutad affär
    2021-06-12
    Vi blev bemött på ett bra sätt. Han var trevlig och hjälpte oss väldigt bra. Han besvarade alla våra frågor och funderingar på ett mycket bra sätt.
    Han var trevlig som person, och han var positiv i sitt sätt att tala.

Vi har däremot inte tagit emot huset men så långt tycker jag att han har varit trevlig mot oss.
    • Häggetorp
    2021-06-12
    Han är så duktig och hjälpsam och väldigt trevligt person. Jag skulle inte vilja ha någon annan som är mäklare till huset än honom.