Carl-Johan Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 105 Läs vad Carl-Johan Larsson

• Cecilia Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-07-15

Centrum
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Eftersom jag var bosatt i Mariefred anordnade Carl-Johan en visning på Messenger, så jag kunde få se den innan vi åkte ner. Carl-Johan har varit mån om att underrätta mig varje steg på vägen och det har känts tryggt. Läs mer
  • Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-07-03

4:a
    Centrum
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Carl - Johan.
    Han har bra bemötande och mycket trevlig. Läs mer
  • Fredrik M sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-06-11

* Sålt och Köpt Villa

* Förtroendeingivande och trevligt

* Känna trygghet vid köp och sälj, Carl-Johan levererade den känslan vid båda tillfällena.

* Upplevelse: Riktigt Bra Läs mer
  • Andreas K köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-06-09

Häggetorp
    Jag köpte ett hus och sålde min lägenhet. Båda affärerna stod Carl-Johan för och under hela resans gång så kände jag mig väldigt trygg både som köpare och säljare.

Carl-Johan låter och upplevs väldigt kunnig inom sitt yrke. Han sätter kunden i fokus och hjälper till att få sålt bostäder genom att vara en pålitlig och trygg person utåt, vilket gör honom omtalad.

Jag skulle absolut rekommendera Carl-Johan för nära och kära som går i köp-/ eller säljtankar. Läs mer
  • Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-26

Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett Väldigt proffsigt.
    Kan rekommendera carl-johan till alla. Läs mer
  • Adrian E köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-19

3:a
    Fagersanna/ransberg
    Väldigt duktig och hjälpsam. Skötte hela processen exemplariskt. Skulle utan problem rekommendera och använda honom själv igen. Läs mer
  • Jonathan F
    Jonathan F sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-12

2:a
    Centrum
    Sålde min lägenhet med hjälp av Carl Johan och jag är supernöjd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Veronica W sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-27

Bråbacka, Örlen
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, Carl-johan var lätt att få tag i när det behövdes. Vi kände oss trygga med Carl-johan och hade inte velat haft en annan mäklare. Bara positivt från oss i Bråbacka 🌟 Läs mer
  • Jenny K sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-03-12

Katrineberg
    Carl-Johan har varit toppen under hela försäljningsprocessen. Lyssnar, återkopplar och har ett trovärdigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Christer F sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-28

Hörnebo
    Jag har sålt ett Hus
    Han har varit ut märkt bra
    Jag visste att han var bra
    Det har varit utan problem och han har fixat allt
    det kan inte vara bättre. Suveränt bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro