Johanna Nordstedt

Johanna Nordstedt

Johanna Nordstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Karlsborg

Johanna Nordstedt har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Nordstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Nordstedt har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

140 omdömen om Johanna Nordstedt

Sedan starten hos Reco 2021
Gunilla A
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Björstorp

Nu har ju hon haft mest kontakt med med min man. Genom honom förstår jag att hon varit bra på att hålla kontakten, hållit oss "vilande" och alltid glad och tillmötesgående. Jättebra helt enkelt!

Marika A
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Björstorp

Väldigt glad o trevlig. Bästa betyg av mig.

Martin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

En bra och trevlig mäklare som visar stor kunskap om både lägenheten hon säljer samt området den ligger i.

Leon P
Södra Skogen

En mycket driven mäklare som är villig att ta reda på alla frågor man som kund ställer.

Mats L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

Engagerad, resultatinriktad. Lätt att kommunicera med .

Martin F
Norra Skogen

Jättetrevlig inget att anmärka på. Gjorde jobbet och vi fick bostaden såld.

Emelie F
Norra Skogen

Jag har inget att gnälla på. Allt har fungerat bra.

Elina S
Södra Skogen

Jag fick fantastiskt fin hjälp av Johanna vid försäljningen av min lägenhet. Allt kändes väldigt tryggt och strukturerat och vi hade god och regelbunden kommunikation genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Johanna!

Daniel Erik J
Skrev om Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg

Mycket proffsig, yrkesmässig skicklig med väldigt hög kunskap dessutom världens mest underbara och trevliga person. Rekommenderar henne starkt som mäklare.

Johanna N gillar detta
Stefan L
Södra Skogen

Smidigt och professionellt., mycket bra