Fastighetsbyrån Karlsborg

Snittbetyg
4.8
Ring 0505-106 00 Dela

Om företaget

I ett vackert område mellan sjöar och intill Göta kanal hittar du Karlsborg. En småstad med god livskvalitet, välfungerande skolor och service och en rik natur. Vi på Fastighetsbyrån ansvarar för hela Karlsborgs kommun och vi förmedlar allt från lägenheter till villor, tomter och lantbruk. För oss är det viktigt att varje affär...

894 omdömen om Fastighetsbyrån Karlsborg

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 894 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jesper L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Södra Skogen

Alltid trevlig och väldigt hjälpsam! Jag hade inte några förväntningar då det är första gången jag säljer en bostad men va nöjd med hjälpen och stödet jag fick vid köpet och därför valde Carl-Johan igen. Ångrar mig inte.

Gjorgi M
Södermalm

En lyhörd och professionell mäklare som gav mig fina tips och råd på vägen. Kan rekommendera!

Robin W
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Melldala

Emma var väldigt proffsigt och hjälpte oss på ett bra sätt när vi köpte vår sommarstuga.

Ebbe J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Landsbygd Norra

För oss var det självklart att anlita Johanna när vi bestämt oss för att sälja vårt ”smultronställe ” Det var ju inte första gången, då vi både köpt och sålt fastigheter och samarbetat, samt den blandning av lättsamhet och proffessionalitet som hon besitter och har skött affären uppskattar jag verkligen ! Mvh EbbeJohansson

Johan A
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Landsbygd Norra

Fixade snabbt fram en visning och hade svar på allt

Veronika K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Mölltorp

Ärlig, pålitlig och positiv. En mäklare som Inger förtroende..

Nanna S
Södra Skogen

Bra och smidig mäklare. Löser problem.

Jussi Petteri R
Landsbygd Norra

Tydlig i kommunikation och duktig på att ta ner information till kundens nivå. Lyhörd!!

Beatrice S
Borrbäck

Bra och seriöst bemötande. Ordningsam och strukturerad. Lätt att få kontakt med.

Anna L
På Landet

Allting gick väldigt smidigt. Trevligt bemötande och ett personligt engagemang från Tommy. Supernöjd!

Annika L
Landsbygd Norra

Trevligt bemötande och återkom alltid då jag sökte henne!

Birgitta E
Hörnebo

Carl-Johan är lugn och trygg och inger ett förtroende. Hans bemötande upplevs seriöst och han är inte för "på" utan ger både köpare och säljare tid att själva reflektera. Kan varmt rekommendera honom!

Frida A
Hörnebo

Redan från start fick vi stort förtroende för Carl-Johan. Han upplevdes som seriös och han hade bra koll på båda området och objektet han sålde.

Hauke G
På Landet

Tommy is a super nice and calm guy! He is completely honest and takes his job seriously. We really liked the fact that he is easy to reach and usually responds within a very short time. It was such a luck, to have someone as helpful as Tommy at our side.

Per C
Landsbygd Norra

Utmärkt bemötande. Johanna gav snabba och tydliga svar. Entusiastisk men inte påträngande. Precis som en mäklare ska vara.

Helene H
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Borrbäck

Jag har bara positivt att säga om Fredrik! En mycket skicklig mäklare. Trygg, kompetent och har alltid ett trevligt bemötande. Jag skulle rekommendera honom till alla.

Göran A
Hanken

Skötte allt korrekt och återkopplade direkt, kan bara rekommendera.

Mikaela J
Hanken

En trevlig och engagerad mäklare som verkligen ser till vad som är bäst för kunden! Väldigt drivande! Helt enkelt toppen!!

Emil S
Borrbäck

Väldigt trevligt, tydligt och bra bemötande. Kan rekommenderas!

Anders L
Landsbygd Norra

Johanna upplevs lyhörd och lösningsorienterad, hon är även kommunikativ och låter båda säljare och köpare ta den tid som behövs för en trygg bostadsaffär.

Emelie J
Locketorp

Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande som ledde till en trygg och smidig affär. Kan varmt rekomendera!

Sandra A
Landsbygd Norra

Väldigt mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kunnig, serviceinriktads, noggrann och påläst. Kan varmt rekommendera henne.

Robin A
Häggetorp

Väldigt proffsig bemötande, pedagogisk, ödmjuk, kunnig och trevlig.

Johan B
Fagersanna / Ransberg

Carl-Johan har mycket proffsigt bemötande till kund och jag har uppskattat hans täta och bra dialog gällande försäljningen. Kan bara sammanfatta hela processen som mycket bra, enkelt och smidigt för mig som säljare.

Belinda Sofie D
Lundby

Trevlig och ärlig, självklart vill jag som säljare haft mer för huset och köparen garanterat mindre. Tommy gjorde ett bra jobb att förhandla upp priset åt mig , så att bodda parterna kände sig nöjda. Rekommenderar varmt Tommy Hallström om jag vet någon som går i köp eller säljar tankar.

Hikmat S
Lunden

Jag tycker att Emma hon är bäst. Man får ach lita på henne.

Mariam T
Centrum

Han är jätte bra ,trävlig och förklara allt bra .

Iris C
Undenäs

Johanna hjälpte hela tiden med alla. Ibland var det inte så lätt med mig på grund av min svenska är dålig. Jag är tacksam för att Johanna tar hand om allt.

George S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Lunden

Hej jag rekommenderar henne väldigt starkt ärlig o glad person o väldigt lätt o prata med henne svarar på alla frågor man ställer.

Pietro M
Centrum

Han var trevligt och han förklarade allt jätte bra 👍

Maj-Britt S
Viken

Jättetrevlig mäklare/som en god vän vi kom bra överens!! Löste alla problem hade svar på allt! Toppen!!

Staffan T
Viken

Har gjort många fastighetsaffärer Johanna är den absolut bästa.

Gunilla B
Hanken

Det har varit ett bra samarbete med Johanna Hon är tydlig och väldigt positiv Jag känner mej nöjd och positiv till att jag valde Johanna till min mäklare och försäljningen av mitt hus.

Christina B
Borrbäck

Återkopplar snabbt efter vår undran/fråga. . Ordentlig genomgång av köpekontraktet.

André H
Veka

Vi fick ett härligt och personligt bemötande. Affären gick väldigt smidigt till och kommunikationen kändes väldigt tydlig och effektiv!

Mikael A
Hanken

Professionell. Bra bemötande. Snabb återkoppling.

Ise I
Gäre

Jag tycker han är bra, ärligt och gör sitt jobb.

Julia N
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde

Trevlig snäll och lätt mäklare! Ingenting att påpeka som var negativt!

Anna J
Veka

Trevligt bemötande, bra kommunikation, alltid tillgånglig. Lugn och avstressande och kunde svara på våra frågor. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är nöjda med såväl priset som köparna.

Peter B
Borrbäck

Utmärkt bemötande. Tommy uppfyllde våra förväntningar. Tommy drev processen snabbt och förtroendeingivande. Var snabb med återkopplingar.

Henrik L
Hammarsjorden

Bra bemötande, lugn och förtroendeingivande. Lätt att nå både på dagen och kvällen, flexibel med tider.

Gunilla A
Björstorp

Nu har ju hon haft mest kontakt med med min man. Genom honom förstår jag att hon varit bra på att hålla kontakten, hållit oss "vilande" och alltid glad och tillmötesgående. Jättebra helt enkelt!

Marika A
Björstorp

Väldigt glad o trevlig. Bästa betyg av mig.

Linnéa C
Hammarsjorden

Med ett lugnt, tryggt och gott bemötande har vi blivit vägledda av Tommy genom vårat husköp. Vi är oerhört glada att ha fått köpa vårat hus med hjälp av Tommy som mäklare & har alltid känt oss väl omhändertagna. Han har varit flexibel med möten, visningar och tillgänglig för frågor.

Ingalena Maria B
Hammarsjorden

Bra bemötande, inlyssnande, förtroendeingivande, rak kommunikation - både till köpare och säljare

Sven Henrik B
Hammarsjorden

En enkel och inbjudande kontakt med Tommy som gjorde att vi gärna såg honom som vår mäklare. Tommy har under hela tiden hållit oss informerade om tidsplan och om hur hans plan om vårt hus sett ut. Förväntningarna var att vårat hus skulle komma ut på marknaden så som vi ville ha det och där är fastighetsbyråns olika verktyg på deras sajt väldigt användbara. Tommy skötte bokningen av besiktning och fotograf vilket gjorde att försäljningen fick ett bra flöde under hela resan. Vill verkligen rekommendera fastighetsbyrån...

Eva Gunilla B
Borrbäck

Vänlig och trevlig, men inte så framåt och gör det bekvämt för sig. Invaggade oss i tron att han hade många spekulanter som var intresserade av hus i vårt område och i den prisklass vi uppgav. . Sedan visade det sig att så inte var fallet. De som kontaktat honom var intresserade av billigare hus. Han satte för sin egen bekvämlighets skull ett lågt utgångspris på vårt hus och verkade inte förstå att 100 000 kr är mycket pengar för oss. För honom betyder ju 100 000 kr i försäljningspris bara 3-4000 kr i lägre intäkter....

Hampus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Mycket bra service och seriöst bemötande!

Pontus K
Centrum

Han var snabb effektiv och hade ett lugn när han jobbade med att sälja min lägenhet.

Carl F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Södra Skogen

Emma var mycket engagerad och hjälpsam. Hon var stöttande vid uppkomna problem och alltid snabb på att svara. På det stora hela är vi mycket nöjda med köpupplevelsen.

Filtrera omdömen