Fastighetsbyrån Karlsborg

Kungsgatan 25, 546 30 Karlsborg — Visa karta

I ett vackert område mellan sjöar och intill Göta kanal hittar du Karlsborg. En småstad med god livskvalitet, välfungerande skolor och service och en rik natur. Vi på Fastighetsbyrån ansvarar för hela Karlsborgs kommun och vi förmedlar allt från lägenheter till villor, tomter och lantbruk.

För oss är det viktigt att varje affär är trygg och unik. Därför ser vi alltid till våra kunders villkor, behov och önskemål. Vi leder dig tryggt och säker genom hela affären, oss kan du vända dig till med alla frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 188 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlsborg

• 2019-10-23

Mattias P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa i en stad vi aldrig bott i. Kunnig mäklare, pedagogisk med god lokalkännedom. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-10-21

Mats J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en bostadsrätt på 5 rum o kök på 122 m2. Har anlitat Carl-Johan Larsson Fastighetsbyrån som min mäklare. Han har varit helt underbar och tagit hand om försäljningen på bästa sätt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-14

Hanna C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabet W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer
  • 2019-10-05

Renée K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt hus fick hjälp med det av mäklaren ! Det gick fort och bra så en smidig fastighetsaffär ! Läs mer
  • 2019-10-04

Anders W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    - sålt en bostadsrätt
    - med kunskap, intresse och engagemang vilket gjorde att mina förväntningar uppfylldes Läs mer
  • 2019-10-03

Rolf S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mkt bra bemötande, bra kontakter med gott försäljningsresultat Läs mer
  • 2019-10-02

Knut J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi er absolutt nøyda med vår meklare i fastighetsbyrån i Tibro . Vi har hatt et godt sammarbete gjennom flere år , og kan egentlig ikke tenka oss andra meklare å sammarbeta med . Særs hyggelig kar som alltid ønskar oss velkommna med respekt og god faglig innsikt . Ser frem imot vidare sammarbete med Carl-Johan . Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • 2019-09-25

Lena A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt mitt hus. Lugnt bemötande. Han förklarade bra och var tydlig. Jag kanske ville haft lite mer kontakt och info om läget innan det blev budgivning. När väl budgivningen kom i gång hade vi en bra kommunikation. Affären är inte helt avslutad än så sammanfattning är inte relevant just nu. Läs mer
  • 2019-09-21

Gunnel A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt en hyresfastighet. Blev väldigt bra bemött. Hade inga förväntningar, har aldrig sålt en fastighet förut. Carl-Johan skötte denna försäljningen helt perfekt. Sammanfattningsvis är jag jättenöjd med Carl-Johan som mäklare Läs mer
  • 2019-09-17

Jessica L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt en villa av Carl-Johan. Han var trevlig men väldigt svår att få tag på. Läs mer
  • 2019-09-14

John S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trög affär, var inte så "hungrig" på att avsluta som vi tycker att han borde varit. Fick ringa väldigt många samtal och jaga själva för att få saker gjorda. Läs mer
  • 2019-09-12

Kristina D skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett kedjehus och är mycket nöjd med bemötandet från Carl-Johan Larsson. Mina förväntningar om en ärlig och noggrann mäklare har uppfyllts/Kristina Danåker Läs mer
  • 2019-09-02

Michael J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • 2019-08-26

Åsa Johanna N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    We hired Malin to help us sell our family home in Hjo. We had no experience with her from the past but she was great to work with. Our transaction was a little different since 4 of the 5 sellers are living in the US so we had some different paperwork that needed to be filled out plus the proceeds needed to be handled differently than what she was used to. The great thing about Malin was that she asked her co workers for advice and got back to us quickly. Since we had also never sold a home in Sweden, we needed her input on how to handle certain things and she was excellent with her recommendations and we trusted her implicitly and would highly recommend her to other friends and family looking for an agent to sell their home. Läs mer
  • 2019-08-21

Jarle H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi tycker Malin Wallen var super flink🍾 Läs mer
  • 2019-08-20

Ove S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av jordbruksfastighet

Mycket bra

Bra kontakt under processen, informerar fortlöpande.

Vi har fått bra förtroende för byrån, och personalen i sin helhet.
    Fortsätt framöver i offensivt syfte. Läs mer
  • 2019-08-20

Patriot S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte radhus ( bostadsrätt).

Väldigt bra och rättvis.

Förväntningarna var desamma efter och innan.

Allt gick bra och planerat Läs mer
  • 2019-08-19

Camilla P skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt sommarstuga. Trots det lilla objektet var Malin kanon! Proffsig, hjälpsam och trevlig! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-16

Fredrik K skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa.
    Bra service hela vägen.
    Trevlig och snabb respons. Läs mer
  • 2019-08-04

Björn A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt villa utanför tätbebyggt område.
    Lugn och kunnig mäklare Läs mer
  • 2019-07-25

Senudin A skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi sålde vår lägenhet. Allt gick väldigt smidigt. Mycket fint bemötande och väldigt professionellt tillvägagångssätt från mäklarens sida. Mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-22

Kristina E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt en villa och i samband med det även sålt min bostadsrätt.
    Mäklaren har alltid ett proffsigt sätt att bemöta men ändå på ett vänskapligt plan så man kände sig välkommen.
    Det har gått smidigt med båda affärerna tack vare att han alltid är tillgänglig. Toppenbra! Läs mer
  • 2019-07-07

Ulrika D skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    God och ärlig kommunikation under hela processen! Läs mer

Christina W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt ett hus i Hjo och flyttat från Strängnäs.
    jag kan bara sammanfatta allt med att vi väldigt nöjda med mäklarkontakten. allt ifrån när vi fick information om kommande försäljningar i Hjo, visning, budgivning och träffarna på banken. Läs mer

Anders W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köp av villa i Hjo. Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, förstående mäklare som verkligen gjorde sitt bästa för att bemöta våra önskemål. Läs mer

Moa L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt villa i Mölltorp via Malin, snabb och trevligt bemötande och affär. En sak (men gäller många mäklare över lag) energi deklarationen som fanns gäller ju i 10 år, förvisso, men energisystemet i huset är ju helt utbytt så den deklaration som fanns var ju helt orelevant, vilket vi påpekade och även säljaren höll med. Det ända mäklarn ville svara på det var att den var giltig i 10 år. Läs mer
  • 2019-06-28

Stefan B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    villaförsäljning

Toppen trevligt bemötande.En duktig och kunnig mäklare som jag gärna rekomenderar till andra. Läs mer
  • 2019-06-12

Sofia H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus i Hjo och blev bemött både professionellt och trevligt. Allt gick smidigt och vi fick alltid svar snabbt på frågor som vi hade. Malin var serviceminded och vänlig.
    Malin mötte våra förväntningar och vi är glada för köpet vi har gjort.
    Med vänliga hälsningar,
    Sofia Hallström Läs mer
  • Anna J

2019-06-11

Anna J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Såld villa, vi blev bemötta utmärkt. Ja, mäklaren levde upp till förväntningarna. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-10

Marie B skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt ett enplanshus. Försäljningen gick bra och vi fick bra service och blev bra bemötta. Läs mer
  • 2019-05-26

Toni S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och väl planerat inför försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-20

Anna O skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan Larsson är en perfekt mäklare. Han lotsade oss genom försäljningsprocessen på ett utmärkt vis. Vi hade inte kunnat få ett mer professionellt och seriöst bemötande. Läs mer
  • 2019-05-17

Bengt O skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan Larsson har ett bemötande som snabbt inger ett förtroende. Både för mig som säljare och som jag uppfattat det även hos köparen. Detta är en av de viktigaste egenskaperna hos en mäklare.
    Först hörde vi talas om Carl-Johan trevliga sätt genom en bekant som varit intresserad av att köpa en fastighet. Därför var vi tacksamma att han tog sig an vår försäljning av en fastighet med två lägenheter. Detta uppdrag har Carl-Johan sedan genomfört på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-05-06

Staffan H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus utanför Hjo. Försäljningen gick mycket smidigt. Hon hade ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-21

Peter Anders A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt fastighet i Hjo.

Hon är mycket trevlig o visade vårt hus på ett bra sätt.

Huset blev sålt till ett högre pris än vad vi trodde vi skulle få. Snabb affär, visning till kontrakt på ca 3 dagar.

Vi valde Malin som mäklare för hon har sålt hus i Hjo till bra priser. En mäklare i medvind Läs mer
  • 2019-04-20

David Carl Gustaf C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är förtroendeingivande och vi fick ett mycket bra bemötande när vi skulle sälja vårt hus. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-20

Jonne C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt vår villa så snabbt som det bara går. Mäklaren var kunnig och vi fick direkt förtroende för henne. Hon var tydlig och korrekt.
    En bra erfarenhet att ha såld vårt första hus. Läs mer
  • 2019-03-04

Victoria S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Ett trevligt bemötande, där frågor blev besvarade. Hade tät kontakt och uppdaterade mig som köpare kring affären.
    Är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-02-28

Cazzandra J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt. Förklarar saker mycket bra.
    Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-02-28

Lena L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en trerummare i Karlsborg. Carl-Johan Larsson har agerat professionellt och sakligt. Han har haft ett naturligt och trevligt och bemötande - utan att vara det minsta tillgjord eller "övertrevlig".
    Carl-Johan Larsson har gett snabb återkoppling på frågor och varit lätt att få kontakt med - främst via sms.
    Att min lägenhet såldes strax under utgångspris kan inte han lastas för. Detta var mitt beslut - vid en tidpunkt då säljarens marknad blivit något sämre än tidigare. Läs mer
  • 2019-02-27

Noa w skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte min första lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Professionell och väldigt hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Annelie V skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Enkel att ha och göra med. Tydliga och snabba besked. Hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-21

Roger S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt lägenhet, han förklarade processen väl då det var min första försäljning.
    I slutändan fick jag mer än jag trott så jag är nöjd, utan anmärkning. Läs mer
  • Hampus T

2019-02-20

Hampus T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en 3:a i Tibro och köpt en 2:a i Skövde. Jag är mycket nöjd med Carl-Johan som bemötte mig väl och var snabb med återkoppling och råd. Läs mer
  • 2019-02-20

Hampus T skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en 3:a i Tibro och Köpt en 2:a i Skövde. Jag är mycket nöjd med min mäklare, 5/5👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-20

Connor H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Toppen bemötande, väldigt hjälpsam och mån om att göra ett bra jobb och alla nöjda.

Förväntningar bemöttas likväl.

Köpte lägenhet då Carl-Johan var mäklare och var lika bra och smidigt då som när han hjälpte mig sälja samma bostad några år senare.

Superbra jobb och absolut att rekommendera vidare till andra.

Mvh Connor Läs mer
  • 2019-02-19