Fastighetsbyrån Karlsborg

Kungsgatan 25, 546 30 Karlsborg — Visa karta

I ett vackert område mellan sjöar och intill Göta kanal hittar du Karlsborg. En småstad med god livskvalitet, välfungerande skolor och service och en rik natur. Vi på Fastighetsbyrån ansvarar för hela Karlsborgs kommun och vi förmedlar allt från lägenheter till villor, tomter och lantbruk.

För oss är det viktigt att varje affär är trygg och unik. Därför ser vi alltid till våra kunders villkor, behov och önskemål. Vi leder dig tryggt och säker genom hela affären, oss kan du vända dig till med alla frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 228 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlsborg

• 2020-09-16

Erica B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Snabb, korrekt och pålitlig. Läs mer
  • 2020-09-09

Thyra D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin was very kind and helpful! Läs mer
  • Sophie M

2020-08-28

Sophie M skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt Anders! Läs mer
  • 2020-08-09

Petra P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Nyproduktion. Bra bemötande. Hade inte så stora förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-15

Cecilia Ö skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Eftersom jag var bosatt i Mariefred anordnade Carl-Johan en visning på Messenger, så jag kunde få se den innan vi åkte ner. Carl-Johan har varit mån om att underrätta mig varje steg på vägen och det har känts tryggt. Läs mer
  • 2020-07-08

Kristina D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2020-07-08

Lars J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-03

Johanna S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Carl - Johan.
    Han har bra bemötande och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-06-29

Astrid Marianne A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • 2020-06-14

Anders F skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-06-11

Fredrik M skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    * Sålt och Köpt Villa

* Förtroendeingivande och trevligt

* Känna trygghet vid köp och sälj, Carl-Johan levererade den känslan vid båda tillfällena.

* Upplevelse: Riktigt Bra Läs mer
  • 2020-06-09

Andreas K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag köpte ett hus och sålde min lägenhet. Båda affärerna stod Carl-Johan för och under hela resans gång så kände jag mig väldigt trygg både som köpare och säljare.

Carl-Johan låter och upplevs väldigt kunnig inom sitt yrke. Han sätter kunden i fokus och hjälper till att få sålt bostäder genom att vara en pålitlig och trygg person utåt, vilket gör honom omtalad.

Jag skulle absolut rekommendera Carl-Johan för nära och kära som går i köp-/ eller säljtankar. Läs mer
  • 2020-04-27

Petra Helena Charlotte R skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • 2020-04-26

Adam P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett Väldigt proffsigt.
    Kan rekommendera carl-johan till alla. Läs mer
  • 2020-04-19

Catrin E skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-19

Adrian E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt duktig och hjälpsam. Skötte hela processen exemplariskt. Skulle utan problem rekommendera och använda honom själv igen. Läs mer
  • Jonathan F

2020-04-12

Jonathan F skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde min lägenhet med hjälp av Carl Johan och jag är supernöjd.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-06

Mats O skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • 2020-04-02

Kent W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • 2020-03-27

Veronica W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, Carl-johan var lätt att få tag i när det behövdes. Vi kände oss trygga med Carl-johan och hade inte velat haft en annan mäklare. Bara positivt från oss i Bråbacka 🌟 Läs mer
  • 2020-03-12

Jenny K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Carl-Johan har varit toppen under hela försäljningsprocessen. Lyssnar, återkopplar och har ett trovärdigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-02-28

Christer F skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett Hus
    Han har varit ut märkt bra
    Jag visste att han var bra
    Det har varit utan problem och han har fixat allt
    det kan inte vara bättre. Suveränt bra Läs mer
  • 2020-02-22

Åke K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har blivit bra bemött av karl-johan.fick de vi begärde för huset. Läs mer
  • 2020-02-22

Eva H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet. C-J Larsson berättade för mig hur allt skulle gå till, alltså mycket kunskap. Vi höll båda kontakt hela tiden, så jag kände mig i trygga händer. Jag förväntade mig inte så mycket, men ville naturligtvis få min lägenhet såld utan att jag skulle behöva krympa för mycket i pris. Jag hade själv innan vi träffades kontrollerat andra lägenheter på Hemnet för att kunna se i vilken prisklass jag kunde ligga, och med eller utan möbler vid visning. Carl-Johan Larsson gav mig många råd, och han rättade sig efter mina önskningar. Jag är mycket nöjd med hela affären och med Mäklaren C-J Larsson. Läs mer
  • 2020-02-15

Sofia J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Toppenbra! Vi fick alltid ett lugnt och tryggt bemötande! Carl-Johan underlättade verkligen vår husförsäljning och besvarade på ett pedagogiskt sätt de frågor vi hade. Läs mer
  • 2020-02-13

Rune E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi vände oss till Carl-Johan för att han har ett gott ryckte om sig att ta hand om sina kunder på ett ödmjukt sätt som skapar förtroende. Vi fick under processens gång bra information om läget och han lotsade oss och köparen till en bra affär för oss båda. Vi kan på det varmaste rekommendera Carl-Johan som mäklare Läs mer
  • 2020-02-10

Lisa H skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Professionell och trevlig mäklare! Hjälpte oss att sälja vårat lilla hus och vi var väldigt nöjda med allt från förberedelse till kontraktsskrivning! Läs mer
  • 2020-02-10

Berit H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • 2020-02-09

Henrik K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt en villa i bostadsområde.
    Carl Johan bemötte mig mycket trevligt och lugnt. Förklarade upplägget och frågor jag hade korrekt och sakligt. Han var noggrann och förtroende ingivande.

Carl Johan levde upp till mina förväntningar avseende noggrannhet, sakkunnig, trevlig med glimten i ögat och lugn samt förtroende ingivande.

Mycket nöjd med Carl Johan, blev precis så smidigt och bra som jag ville! Därför valde jag Carl Johan! Läs mer
  • 2020-02-06

Caroline J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mycket bra och enkel mäklare. Lätt att få kontakt och allt har skötts jättesmidigt! Skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-01-24

Tom L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-22

Inger N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-12-29

Peter I skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han har varit kanon bra en av dom bästa mäklare jag har träffat under åren som hus letandet betyg 9 av Max 10👍🏻 Läs mer
  • Therese P

2019-12-28

Therese P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han är en trevlig, trovärdig, förtroendegivande och påläst mäklare. Vi upplevde att han stod både på säljaren och köparens sida. Läs mer
  • 2019-12-16

Anders B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte En Stuga! Bra bemötande. Allt flöt på relativt smidigt, Förvisso inget stort köp, men även de räknas.
    Rak Kommunikation, snabba svar var uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-16

Marie E skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt villa via fastighetsbyrån. Carl-Johan Larsson har varit korrekt och förtroendeingivande . Trög försäljning men vår mäklare har haft dialog med oss hela tiden vilket vi är mycket nöjda över och tillslut blev det ett avslut och huset sålt. Läs mer
  • 2019-12-13

Werner A skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • 2019-12-10

Annette B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en villa. Mycket nöjd med Malin Wallen som mäklare. Trevlig, närvarande och omtänksam. Vi blev varmt bemött av henne. Förväntningarna vi hade levde hon upp till. Kommer varmt rekomendera henne för andra.

Mvh Annette Läs mer
  • 2019-12-08

Tommy S skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer
  • 2019-12-07

Hanna L skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har varit på flera lägenhetsvisningar som Carl-Johan hållit i, och köpte till slut en trerumslägenhet av honom. Han har alltid varit trevlig och hjälpsam, bra bemötande, bra information! Läs mer
  • 2019-10-23

Mattias P skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa i en stad vi aldrig bott i. Kunnig mäklare, pedagogisk med god lokalkännedom. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-10-21

Mats J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en bostadsrätt på 5 rum o kök på 122 m2. Har anlitat Carl-Johan Larsson Fastighetsbyrån som min mäklare. Han har varit helt underbar och tagit hand om försäljningen på bästa sätt. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-14

Hanna C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabet W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer
  • 2019-10-05

Renée K skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt hus fick hjälp med det av mäklaren ! Det gick fort och bra så en smidig fastighetsaffär ! Läs mer
  • 2019-10-04

Anders W skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    - sålt en bostadsrätt
    - med kunskap, intresse och engagemang vilket gjorde att mina förväntningar uppfylldes Läs mer
  • 2019-10-03

Rolf S skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mkt bra bemötande, bra kontakter med gott försäljningsresultat Läs mer
  • 2019-10-02

Knut J skrev om Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi er absolutt nøyda med vår meklare i fastighetsbyrån i Tibro . Vi har hatt et godt sammarbete gjennom flere år , og kan egentlig ikke tenka oss andra meklare å sammarbeta med . Særs hyggelig kar som alltid ønskar oss velkommna med respekt og god faglig innsikt . Ser frem imot vidare sammarbete med Carl-Johan . Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer

Kungsgatan 25, 546 30 Karlsborg