Fastighetsbyrån Karlsborg

Fastighetsbyrån Karlsborg

I ett vackert område mellan sjöar och intill Göta kanal hittar du Karlsborg. En småstad med god livskvalitet, välfungerande skolor och service och en rik natur. Vi på Fastighetsbyrån ansvarar för hela Karlsborgs kommun och vi förmedlar allt från lägenheter till villor, tomter och lantbruk.

För oss är det viktigt att varje affär är trygg och unik. Därför ser vi alltid till våra kunders villkor, behov och önskemål. Vi leder dig tryggt och säker genom hela affären, oss kan du vända dig till med alla frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 302 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlsborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-22
    Han kunde göra det fantastiska jobbet genom att sälja huset på kort tid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-21
    Proffsig i bemötande och hjälpsam med allt
    2021-07-19
    Kanon från första stund. Svarar på alla frågor som vi har haft. 10+
    2021-07-19
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som gör sitt yttersta för både köpare och säljare.
    • Katrineberg
    2021-07-12
    Carl-Johan var proffsig och trevlig från start till mål. Det kändes helrätt att vi valde honom som mäklare för att sälja vårt hus!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-07-10
    På glad sätt
    Bra braväntnigar
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-07-07
    Alltid glad och mycket trevlig.
    Hjälpsam på alla sätt och vis.
    Vi som säljare har varit väldigt upptagna då har Johanna skött allt åt oss. Det har känts väldigt skönt för oss.
    • Mullsjön
    2021-07-04
    Ett mycket positivt och vänligt bemötande.
    Stort engagemang och kompetens.
    Duktig på att förhandla med potentiella köpare.
    Fick upp bud och pris mycket mer än vi kunde föreställa oss.
    En härlig kvinna med glimten i ögat.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-07-03
    Vi fick ett bra bemötande. Våra förväntningar uppfylldes
    2021-06-30
    Han skötte affären bra. han var bra på att återkomma och ringa tillbaka när han inte kunde ta samtalet. Han har ett trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-06-29
    Stort tack för din hjälp, Johanna!
    • Lundby
    2021-06-23
    Vi är tacksamma och glada
    Johanna är jätte duktig och trevlig person
    • Lundby
    2021-06-21
    Hej
    Vi kontaktade fastighetsbyrån för att sälja vårt hus
    Sen hade vi Johanna som mäklar
    Hon var en trevlig, hjälpsam och tålmodig person
    Jag är nöjd med hinnes tjänst
    2021-06-16
    Ett bra första intryck, lugn och saklig, förklarade på ett sätt så vi förstod vad en husförsäljning innebär.
    Visning och förhandling med köpare, fungerat bra, fått löpande information om budgivning.
    Kontraktsskrivning med information mellan parterna fungerade bra.
    Hoppas resterande som kvarstår vid försäljningen fungerar lika bra.
    Vi är mycket nöjda med Carl-Johan Larsson.
    2021-06-14
    Fantastiskt bemötande, överträffade alla förväntningar, gjorde ett strålande arbete.0
    PÅ ett proffsigt sätt

Förväntningarna var kanske högre på att det skulle finnas flera intresserade men det ju till slut med den som var.

Lugn och förtroendeingivande.
  • johan j
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-14
    Kunde inte blivit bättre bemött av Carl-Johan. Han var otroligt trevlig och kunnig om både objekt och process.

Han är ärlig och rekorderlig på ett proffsigt sätt

Jag har fullt förtroende för honom
    2021-06-14
    Mkt kunnig med ett trevligt och lättsamt bemötande. Han är känd sedan tidigare. Påläst och uppfyllde förväntningarna under mötet..
    2021-06-14
    Anders är kunnig och har ett trevligt bemötande!
    2021-06-14
    Carl-Johan upplevs som uppriktig man känner inte att han försöker få något att verka bättre än det är.

Man vill köpa fastighet förmedlad av Carl-Johan!
    Han bryr sig om både säljare och köpare och att båda skall vara nöjda efter avslutad affär
    2021-06-12
    Vi blev bemött på ett bra sätt. Han var trevlig och hjälpte oss väldigt bra. Han besvarade alla våra frågor och funderingar på ett mycket bra sätt.
    Han var trevlig som person, och han var positiv i sitt sätt att tala.

Vi har däremot inte tagit emot huset men så långt tycker jag att han har varit trevlig mot oss.
    2021-06-12
    Han är så duktig och hjälpsam och väldigt trevligt person. Jag skulle inte vilja ha någon annan som är mäklare till huset än honom.
    2021-06-12
    Vår upplevelse var en mäklare som var väl påläst om huset och kunde svara på frågor, hade snabb återkoppling och värnade om både oss som köpare och även säljarna. Hela processen gick smidigt och kändes trygg för oss som förstagångsköpare!
    2021-06-08
    Mäklaren hade gjort ett mycket bra jobb och presterade snabbt och korrekt. Vi är nöjda med det.
    2021-06-07
    Köpt hus på källtorpsvägen 24 i Tibro.
    Mäklaren bemötte oss på väldigt bra sätt. Trevlig och lyhörd, fick en att känna sig trygg.
    2021-06-07
    Köpte bostadsrätt utav Evelina, utmärk, pedagogisk och tydlig.
    Bra rakt igenom hela
    Processen
    • Hanken
    2021-06-07
    Jag har sålt vår villa från 1978.
    Blev bemött på ett mycket ödmjukt och respektfullt sätt och blev korrekt informerad om hela säljsprocessen.
    Carl-Johan har skött visningarna och budgivningarna och kontakten med oss exemplariskt.
    Slutpriset blev bättre än väntat så man kan inte vara mer än nöjd.
    Ett stort och varmt tack Carl-Johan!

Med vänlig hälsning från en nöjd säljare.
    Leif Spetz
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-06-06
    Bra och snabb affär när jag köpte min 1a! Trevlig bemötande av all personal jag varit i kontakt med!
    • Trädgårdsstaden
    2021-06-06
    Otroligt bra bemötande och serviceinriktad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-06-03
    Sålt bostadsrätt! Mycket fint bemötande och ett aktivt arbete av Carl-Johan. Trots att budgivning drog igång över helgen så arbetade Carl-Johan med bud och förmedling på ett mycket proffsigt sätt, detta trots att vi inte förväntas oss att han faktiskt skulle ägna sin helg åt detta.
    2021-05-31
    Sålt min bostadsrätt i karlsborg och allt gick snabbt o smidigt är väldigt nöjd med Johanna på fastighetsbyrån.
  • Eva-Lena E
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Norra Skogen
    2021-05-21
    Vi ska köpa en fastighet och våran mäklare Anders Ahlm är kunnig och framförallt som vi värdesätter väldigt trevlig och återkopplar nästan direkt med telefonsamtal el mail om man vill ha kontakt med honom. Man känner sig trygg och vet att inga frågor från oss är för "dumma" utan man får den informationen man behöver.
    Vid ett fastighets köp så är det en dyr & ett nervöst steg i livet men det känns "gött" att ha Anders med sig på resan.
    2021-05-18
    Johanna är en toppen mäklare som är jätte trevlig och mycket professionell. Hon gjorde upplevelsen av att köpa en bostad lätt och smidig. Vi kan varmt rekommendera Johanna som mäklare!
    • Grevbäck
    2021-05-10
    Köpt en villa.
    Mycket trevligt bemötande, avslappnad och hjärtlig mäklare med nära till skratt.
    Känns mycket erfaren och kunnig.
    Inger stort förtroende.
    Har varit flexibel i all kontakt och möten .
    2021-05-07
    Sålt en villa. Carl-Johan har varit toppen. Gott bemötande, lugn och påläst.
    • Örlen
    2021-05-07
    Vilket proffs! Har haft glädjen att våra både köpare och säljare under Carl-Johans ledning, så trygg att anlita, kan varmt rekommenderas!
    2021-05-04
    Jag har sålt ett fritidshus och Johanna är väldigt duktig, proffsig och informationsrik. Jag kände att jag kunde lämna över hela försäljningen till henne utan problem. Hon informerade löpande vad som hände i processen, det kändes tryggt.
    Jag rekommenderar Varmt Johanna till andra som vill sälja.
    • Mölltorp
    2021-05-03
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av mitt radhus i Mölltorp. Från att jag lämnade uppdraget till Fastighetsbyrån den 22 februari och till tillträdesdagen 29 april har allt fungerat helt perfekt. Mina förväntningar överträffades på alla områden. Ett mycket bra bemötande av Carl-Johan och också av hans personal på kontoret trots att det blev lite problem med tillträdesdagen på grund av köparens arbetssituation.
    2021-04-10
    Tillmötesgående och hjälpsam vid mitt husköp
    2021-04-08
    Carl-Johan har hjälp oss med försäljning av vårat hus. Från första möte med honom kände vi oss trygga att han ta hand om hela affären. Han har varit tydligt, alltid tillgängligt och svarade på alla frågor och funderingarna som vi hade. Och vi hade många frågor. Vi kan starkt rekommendera Carl-Johan.
    2021-03-29
    Påläst och duktig mäklare kanske lite dyr enligt min uppfattning men hon har skött detta bra ! Så hon är väl värd det, bra information till både mig och köpare.
    2021-03-29
    Har sålt en 1 1/2 plans villa i Tibro. Evelina är positiv, glad och har ett trevligt bemötande. Hade väl inte några speciella förväntningar mer än att hon skulle sälja min bostad till rätt pris.
    • Fagersanna/ransberg
    2021-03-08
    Fritidshus med skog. Han är hjälpsam och proffsig, alltid trevlig. Man får ett förtroende för honom.
    2021-03-06
    Sålde en bostadsrätt med garage. Carl-Johan inger förtroende och är mycket engagerad. Han löser sin uppgift på ett galant vis.
    Jag är mycket nöjd med Carl-Johans arbetsinsats.
    • Undenäs
    2021-03-06
    Solgt sommerhus.
    Der var styr på det hele, fra start til slut.
    • Landsbygd Norra
    2021-03-04
    Bra trevlig mäklare kan sitt jobb
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Grevbäck
    2021-02-26
    Bra bemötande. Man upplever att han är erfaren i det han gör och att man kan lita på honom från början.
    • Trädgårdsstaden
    2021-02-21
    Bra bemötande.
    Professionell
    Förtroendeingivande
    2021-02-20
    Sålt lägenhet med utmärkt hjälp av Carl-Johan