Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1710 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2020-07-08

Niklas D skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt nyproduktion i Sturefors. Lugn, pushade inte, lät oss fundera i lugn o ro. Kunnig och proffesionell.
    Positiv upplevelse! Läs mer

Uridea A skrev om Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Engagerad, tillgänglig och tillmötesgående. Super lätt att samarbeta med och levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-07-07 Ida O svarar Uridea A
    Tusen tack Uridea. Det blev en lyckad försäljning. Ha det gott!

Magnus A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsigt vänligt smidigt
    Köpte en lägenhet i Linköping Läs mer

Carina E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en 1:a. Srdjan har varit positiv, entusiastisk och trevlig i sitt bemötande. Han har väl motiverat sina ställningstagande om vi haft olika uppfattning, om tex bildval och varit mkt övertygande. Han har hållit oss informerad och varit snabb att kontakta när vi sökt honom. Aktiv i förhållandd till spekulanterna. Smidig. Försäljningspriset överträffade våra förhoppningar Läs mer

Magnus N skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En lugn och trygg försäljning av mitt fritidshus som genomfördes med hjälp av Sebastian Karlsson. Läs mer

Henrik A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt vår villa med Sebastian som mäklare. Han är snabb, informativ och duktig. Läs mer

Ali O skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt och sålt en bostad. Väl bemöta. Hon sköts sig jättebra. Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-07-04

Patric V skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt hus,
    Snabba återkoppling och beslut. Tydlig med upplägget, både med processen och pappersarbetet Läs mer
  • 2020-07-03

Agneta D skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Gott bemötande och bra återkoppling. Bra dialog vid försäljningen. Läs mer
  • 2020-07-01

Sofia H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han lovade mer engagemang än vad han gav. Väldigt duktig på att sälja in sig själv (cred!) men levererade inte därefter anser jag. Hade enligt honom väldigt mycket intressenter för vår lägenhet men tydligen inte när det väl begav sig. Och han var inte ens närvarande på ena visningen (detta fick vi reda på i efterhand av köparna). Så tyckte tyvärr inte han gjorde så bra ifrån sig som jag hoppats och trott även om det är svåra tider att sälja i just nu. Läs mer
  • 2020-07-01

Jenny N skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Det va jag som kontaktade Ronja när jag skulle sälja hade träffat henne på en visning förut. Ronja är helt toppen. Så bra möten och har verkligen gett allt för mig. Är super nöjd. Läs mer
    2020-07-04 Ronja W svarar Jenny N
    Tack så mycket, det har flutit på bra oss emellan och jag hoppas vårt trevliga köparpar ska trivas bra i din bostad. Trevlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • 2020-06-30

Gustav S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt fritidsfastighet och Tobias är både kunnig och engagerad. Bra jobbat och trevligt bemötande! Läs mer
    Mathilda Annie Charlotte S gillar detta
  • 2020-06-29

Aruna G skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian has provided a very professional service and has been taken through the process seamlessly. We are delighted with his service and he will be my go-to person for any future real estate matter. Läs mer
  • 2020-06-27

Mattias F skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken hjälpte mig att sälja en bostadsrätt(2:a) i Malmslätt. Allt sköttes på distans och fungerade hur bra som helst. Affären var snabb och smidig även fast allt sköttes på distans och att lägenheten var uthyrd.

Majken är lättsam och supertrevlig. Skulle utan tvekan anlita henne igen för framtida affärer. Läs mer
    2020-06-29 Majken L svarar Mattias F
    Tack Mattias för de fina orden! Jag tycker också att vi hade ett väldigt bra samarbete och att det löste sig smidigt. Trevlig sommar!
    Hälsningar, Majken
  • 2020-06-25

Hans T skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias är väldigt proffsig och serviceinriktad.
    Han svarar på alla frågor och väldigt snabb på att återkoppla.
    Trevlig Läs mer
  • 2020-06-24

Ingrid A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt lägenheten i Ljungsbro. Välinformerad, påläst, positivt bemötande. Bra återkoppling. Jag rekommenderar varmt Ronja. 😍 Läs mer
    2020-06-24 Ronja W svarar Ingrid A
    Tack Ingrid, jag hoppas du ska trivas bra i ett av Ljungsbros trevligaste kvarter. Lycka till med flytten och önskar dig en fin sommar! :-)
  • 2020-06-23

Elin S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En otroligt trevlig, kundnära och tillgänglig mäklare. Jag har tyckt väldigt mycket om att ha henne som mäklare från den första visningen jag var på. Jag har köpt en tvåa och har som köpare ett gott intryck av henne, vilket även har givit mig ett gott intryck av Fastighetsbyrån i Linköping. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Elin S
    Så roligt att höra, jag känner likadant, är otroligt glad att du köpte via mig då vi träffats på flera visningar. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten och du är alltid välkommen åter för en fri värdering. Trevlig sommar! :-)
  • 2020-06-23

Therese F skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en tvåa i centrala Linköping. Ronja har ett trevligt och förtroendegivande bemötande. Jag upplever Ronja som rak, tydlig och lyhörd i sin kommunikation. Hon lever verkligen upp till förväntningarna och arbetar hårt för att komma till avslut. Jag ger henne högsta möjliga betyg. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Therese F
    Tack snälla du för ett fantastiskt härligt omdöme, och framförallt samarbete! Syns inom kort :-)

Marie-louise J skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt vårat hus.
    Trevlig.
    Fick reda på vad vi ville veta. Läs mer

Emil J skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Allt har fungerat bra i samband med vårt husköp! Vi är supernöjda! Läs mer

Rolf Jan-erik L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag vill inte uttala mig om min belåtenhet med mäklaren. Jag har inget att jämföra med och känner inte till vilka förväntningar man kan ha vid försäljning av en relativt dyr fastighet. Läs mer

Louise G skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag hade ett mycket bra samarbete med Majken, som var professionell, kunnig, positiv och trevlig. Hennes stil passade mig perfekt då jag fick snabba besked och raka svar på mina frågor, och vår planering var okomplicerad. Det gick snabbt och enkelt. Läs mer
    Majken L gillar detta
  • 2020-06-20

Tanya L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias är väldigt trevlig människa och vi har fått vårt hus såld till slut. Läs mer
  • 2020-06-19

Frida W skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Radhus i linghem, professionell mäklare som kunde svara på frågor eller ge snabb återkoppling om svar saknade. Läs mer
    2020-06-23 Ronja W svarar Frida W
    Tack snälla och hoppas ni ska trivas i ert nya hus :-)
  • 2020-06-15

Linnea A skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    En riktigt ”försäljare” som snackade mer än vad han utlovade. Blev inte så kul när köpet var klart och renoveringen drog igång, då hans felaktiga information visade sig... inte så imponerad av hans kunskaper, känner oss mer lurade Läs mer
  • 2020-06-14

Marita C skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och engagerad. Sålde vårt kedjehus. Gav ett mycket kunnigt intryck. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2020-06-14

Victoria E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt stor villa från 1920 i Åtvidaberg. Löste försäljningen på ett mycket smidigt och bra sätt. Mycket trevligt och proffisionellt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-13

Karin F skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte lägenhet med Philip. Allt fungerade jättebra! Läs mer
  • 2020-06-12

Emma E skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt nyproduktionhus via Johan.
    Väldigt svår att få tag på när vi ville få första kontakt och så fortsatte det tills vi köpte huset. Vi upplevde att vi fick ringa och tjata för att få köpa ett hus. Vi kändes oss lite halvtrygga i hela affären just för att han var så frånvarande.

MEN när vi väl fick tag på honom upplevdes han kunnig och kom med bra input. Läs mer
  • 2020-06-12

JOSEFIN L skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostad med Paulina som mäklare. Hon ingav direkt ett professionellt intryck och kunde svara på alla våra frågor vid både visning och under köpesprocessen. Vi är mycket nöjda med vår nyinköpta bostad och Paulina som mäklare! Läs mer
  • 2020-06-11

Daniel A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sammantaget ett bra bemötande och en lyhörd mäklare. Philip kändes kompetent och visste hur jobbet skulle skötas. Läs mer
    2020-06-11 Philip S svarar Daniel A
    Tusen tack Daniel! Hoppas ni kommer trivas i erat nya boende. Lycka till i framtiden. Ha det gott!
  • 2020-06-09

Lucas S skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Fick hjälp att sälja min bostad under svårare omständigheter än normalt.

En duktig mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-08

Roger O skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ställde upp snabbt på privat visning. Trevlig och noggrann.
    Kunnig mäklare som vi gärna kan rekommendera till andra.
    Agerade proffsigt både mot oss som köpare och även säljaren. Läs mer
    2020-06-10 Srdjan V svarar Roger O
    Hej Roger, tack för din rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Allt gott!
  • 2020-06-08

Sture L skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt ett kedjehus i Ljungsbro. Mina upplevelser av säljprocessen gäller inte mäklaren Mats Andersson utan hela förloppet eftersom Mats Andersson avlöste Sofia Ramsfors (bytte arbete under tiden) som min mäklare. Det personliga bemötandet och intresset har varit bra.
    Det jag är lite besviken på är att intresset på På Gång, Hemnet, annons och visning (16 besökande sällskap) inte resulterade i någon konkurrerande budgivning med den påverkan på försäljningspriset en sådan kan ha. Jag är medveten om det faktum att det finns ett behov av underhåll som naturligtvis påverkar potentiella spekulanter. Eftersom säljprocessen pågått i ett år och det funnits tid kunde jag ha fått mer råd rörande hur hantera detta.
    En omständighet som blev klar för mig när en spekulant inte fick ihop ekonomin, med hänsyn till förbättringar, är finansieringsfrågan när den till största delen baseras på lån. Efter vad jag förstår kan man låna upp till 85% av köpeskillingen och får ordna resten (inklusive kostnaden för förbättringar) på annat sätt. Med förbättringar (som omläggning av tak) utförda och inkluderade i köpeskillingen skulle de 85% bli ett större belopp. Jag skulle gärna sett försäljningsråd som inkluderar sådana aspekter. Läs mer
  • 2020-06-07

Sofie A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Allt funkade jättebra. Upplevde ett ”dämpat”/lite oentusiastiskt bemötande vid visningen, vilket inte var så kul. Men i övrigt var allt bra. Läs mer
    2020-06-11 Philip S svarar Sofie A
    Toppen att allt funkade bra. Tusen tack för feedback. Jag uppskattar verkligen kritiken och tar det till mig och tänker på det i framtiden =) Önskar er stort lycka till i nya lägenheten!
  • 2020-06-05

Karin L skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev från första stund mycket bra bemött av Srdjan. Han var förtroendeingivande och inlyssnande. Under hela processen fick jag en känsla av att han ville att allt skulle bli så bra som möjligt både för mig och för säljarna. Han var också snabb på att svara på frågor när jag hade några. Toppenbra mäklare! Läs mer
    2020-06-05 Srdjan V svarar Karin L
    Hej Karin, stort tack för din varma rekommendation. Skönt att höra att du är nöjd med min tjänst. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!

Fadi B skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt via Srdjan på fastighetsbyrån.
    Han tipsade och hjälpte med allt som gäller ärenden hela tiden.
    Mäklaren gjorde sitt bästa på professionell sätt. Läs mer
    2020-06-05 Srdjan V svarar Fadi B
    Hej Fadi, tack för din rekommendation. Lycka till med ert nya boende!

Mikael W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en bostadsrätt i Linköping genom Philip, och blev mycket bra bemött av honom, genom hela köpet.

Sammanfattningsvis gav Philip en professionell intryck och motsvarade också de förväntningarna i handling. När det blir aktuellt att göra ytterligare bostadsaffärer är det stor sannolikhet att jag anlitar Philip. Läs mer
    2020-06-14 Philip S svarar Mikael W
    Stort tack Mikael! NI har köpt en riktigt fin bostad och jag önskar dotter och sambo stort lycka till! Vi hörs framåt. Ha det gott!

Khadiga Sara M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Underbar service!
    Var jätte engagerad i arbetet om att sälja våra bostad!
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
    2020-06-04 Philip S svarar Khadiga Sara M
    Stort tack för förtroendet. Det blev en lyckad försäljning. Ha det gott!

Max D skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt lägenhet genom Philip samt sålt vår lägenhet därefter genom Philip.

Vårt första intryck av Philip var mycket bra. Med lagom "säljighet" upplevs han som seriös och ärlig. Det tycker jag har varit viktigt dels när vi köpte lägenhet av honom och dels när vi sålde vår lägenhet med hjälp av honom. Philip var även tillgänglig hela tiden under hela processen. Sammantaget får man ett högt förtroende för honom, både som säljare och köpare.

Både vår köp- och säljaffären har känts tryggt rakt igenom.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-06-14 Philip S svarar Max D
    Tack så mycket Max! Det är alltid extra roligt och ärosamt att få vara del av både köp- och säljrocessen. Önskar er stort lycka till med nya boendet. Ha det gott!

Magnus E skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lugn och trevlig! +++++++++++++++++++ Läs mer

Cecilia G skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, lätt att samarbeta med! Läs mer
    2020-06-05 Srdjan V svarar Cecilia G
    Hej Cecilia, tack för din rekommendation och er förtroende. Vi ses på tillträdet!

Mikael S skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en bostadsrätt. Blev väldigt bra och proffsigt bemötande. Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar. Bra och proffsig bemötande och skulle anlita honom igen om jag skulle sälja igen. Läs mer
    2020-06-05 Srdjan V svarar Mikael S
    Hej Mikael, tack för dina varma ord. Roligt att ha fått hjälpa er med er försäljning. Lycka till med nästkommande boende!

Philip L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian såg till att våran villa försäljning gick snabt och smidigt precis som önskat! Läs mer

Karl Gunnar M skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljning av villa en-plan med källare.
    trevligt bemötande från mäklaren, intresserad och bra på att förklara förloppet under försäljningen.
    Vi hade fått en värdering gjord av 2 oberoende mäklare, vilka båda landade på samma summa. Vi kände oss tillfreds med detta och resultatet blev även bättre än detta.
    Försäljningen gick väldigt snabbt, utan allmän visning och utan utgångsbud visat på Hemnet. Endast ett fåtal intressenter blev kallade till visning, ändå ett gott resultat, så vi stannade där. Förmodligen hade en allmän visning gett ett något högre resultat, men skönt ändå med ett snabbt avslut. Tobias skötte sig bra. Läs mer
  • Sven A

2020-06-01

Sven A skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde en kolonisering, allt fungerade som vi hade förväntat oss. På en vecka var allt klart och Tobias var tillgänglig hela tiden. Toppbetyg från oss. Läs mer
  • 2020-06-01

Emil J skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Linköping på 76 kvm. Hela processen har fungerat toppen! Srdjan är både trevlig, lyhörd och grym på att få till en försäljning av vår lägenhet. Rekommenderas skarpt! Läs mer
    2020-06-05 Srdjan V svarar Emil J
    Hej Emil, tack för din rekommendation. Alltid lika roligt när vår tjänst På Gång levererar bra resultat. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-06-01

Rickard S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har köpt en tomt. Tobias var trevlig och kunnig i hela processen. Läs mer
  • 2020-05-31

Anders B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en bostadsrätt, Ronja var genom hela processen hjälpsam och proffsig som man förväntar sig att en (bra) mäklare är. Läs mer
    2020-06-01 Ronja W svarar Anders B
    Tusen tack, denna förmedling har varit trevlig alltigenom och jag hoppas att ni ska trivas bra i nya huset! :-)
  • 2020-05-27

Bror Lennart P skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt Villa.
    Bra bemött
    Infriade mina förväntningar ned råge
    Blev mindre krångligt än jag väntat mig. Har fått bra hjälp med de saker man normalt inte är insatt i. Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping