Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1820 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2020-09-23

Britt-louise K skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vår husförsäljning har fungerat mycket bra. Är supernöjd med bemötande och den hjälp vi fått/ska få av mäklare Läs mer
  • 2020-09-23

Bjarne Osmo Olavi P skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt villa med hjälp av Sebastian. Vi är mycket nöjda med snabb försäljningsprocess och hans proffsiga och förtroende givande bemötande. Läs mer
  • 2020-09-19

Roland Carl-henning V skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Påläst om prisbilden i vårt område. Ordnade alla papper runt försäljningen. 👍 Läs mer
  • 2020-09-18

Christoffer E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet. Mycket bra bemötande och bra kontakt genom hela köpet. Läs mer

Helena K skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian sålde vår villa.
    Han är proffsig på alla plan och en fantastiskt duktig mäklare. Läs mer

Malin S skrev om Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ida hjälpte oss med att sälja vår lägenhet. Vi fick från början ett väldigt bra bemötande. Hon uppfyllde alla förväntningar som tillgänglighet och engagemang. Kan varmt rekommendera Ida på fastighetsbyrån. Läs mer
    2020-09-16 Ida O svarar Malin S
    Tusen tack Malin, Eric!
    Det blev en lyckad försäljning. Ha det gott!
    Ida O gillar detta

Mohamed L skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan is very professional! Very honest! He tried always to help when we had questions! Great broker to work with! Läs mer

Anna P skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En engagerad och lyhörd mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt/radhus. Glad och med ett trevligt bemötande. Vi kände oss omhändertagna och trygga i vårt val av mäklare, inför försäljning och kring alla delar gällande detta. Läs mer
    2020-09-17 Ronja W svarar Anna P
    Tack snälla för det, hoppas ni trivs bra i nya huset! Fortsatt härlig höst :-)
  • 2020-09-15

Frida S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias sålde vårt hus och processen var bra från start till slut. Läs mer
  • 2020-09-15

Andreas K skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan har sålt min lägenhet.

Srdjan är positiv, proffsig och trevlig. Från början till slut har jag känt tillit till honom och det bevisade han att jag kunde. Trots motgångar drev han det vidare med gott mod och med resultat.
    Jag är jättenöjd med Srdjan och jag skulle rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-14

Johan N skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra dialog med mig som säljare under hela processen Läs mer
  • 2020-09-14

Matz Ingemar D skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en mindre lantbruksfastighet som gått i arv i generationer. Det vi tilltalades av var Tobias lugna, lyhörda och förtroendeingivande sätt. Han guidade oss med tydlighet men hade ändå en resonerande dialog. Även Tobias tillgängligheten och flexibilitet var viktigt. Utfallet av försäljningen var över våran förväntan. Läs mer
  • 2020-09-13

Josefine R skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande och har svarat snabbt på de frågor vi har haft. Läs mer
  • 2020-09-13

Stanly A skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt vart radhus och Tobias har skött det perfekt, förväntningarna var perfekta, han har gjort sitt yttesta. Läs mer
  • 2020-09-07

Helene O skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt och tycker att mäklaren visat ett stort engagemang för att få till bästa möjliga affär. Läs mer
    2020-09-08 Majken L svarar Helene O
    Tack Helene! Det känns mycket bra att du tycker det! Vi hörs vidare framåt. Bästa hälsningar, Majken
  • 2020-09-06

Bo S skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Hon har varit väldigt trevlig och har skött det väldigt bra Läs mer
    2020-09-07 Paulina L svarar Bo S
    Stort tack för din rekommendation Bo! Det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd med min hjälp. Vi ses på tillträdet! :-) Med vänliga hälsningar, Paulina, Fastighetsbyrån
    Paulina L gillar detta
  • 2020-09-05

Kristin D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, glad, lugn och proffsig. Känner stort förtroende för Ronja. Läs mer
    2020-09-08 Ronja W svarar Kristin D
    Lycka till nu, hoppas verkligen att du ska trivas på din nya adress :-)
  • 2020-09-04

Videl H skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en 3:a av Srdjan. Servicen var utmärkt och köpet gick mycket smidigare än vad jag hade förväntat mig. Srdjan var profesionell och hade fantastisk kundbemötande och kan rekommendera honom varmt :) Läs mer
    2020-09-15 Srdjan V svarar Videl H
    Hej Videl, tack för dina varma ord. Lycka till med er nya bostad!

Jeanette D skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande av Philip och han var hjälpsam.
    Vi hade bra koll på området själva så vi hade inte så mycket frågor.
    Han fixade snabbt en tidigare tillträdesdag och hade bra ordning på alla papper. Läs mer

Elin D skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en 3a i Linköping och är supernöjd med Philip som mäklare. Supertrevlig och gjorde allt enkelt för mig som köpare. Läs mer

Sandra C skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte ett rådhus. Han var trevligt och tillgänglig framförallt. Läs mer
  • 2020-09-02

Eva K skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet för 4,3 msek.
    Philip var extremt professionell genom hela processen.
    Påläst, trevlig, snabb och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-02

Anne H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket trevligt och öppenhjärtigt möte med Ronja . Hon såg verkligen till att fina vad jag sökte . Svårare att sälja min lgh . Men det berodde inte på Ronja utan marknaden var svår Läs mer
    2020-09-03 Ronja W svarar Anne H
    Hej Anne, tack själv! Det har verkligen varit ett sant nöje att få hjälpa dig i både köpes- och försäljningsprocessen. Vi ses på nytt inom kort! Kram på dig! :-)

Ulrika B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en lägenhet. Fick ett trevligt bemötande och tydliga svar på mina frågor. Läs mer

Oscar B skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och bra genomförd affär. Det var första gången vi köpte hus och alla delar förklarades bra Läs mer

Johannes V skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt med två rum under sensommaren, som annan mäklare tidigare misslyckats sälja under föregående vinter. Philip skötte förmedlingen på ett professionellt och korrekt sätt. Han tog fram ett bra prospekt med väl avvägda beskrivningar av bostaden och dess rum. Inga sakfel, inga fel i planskissen, inga missade detaljer i texterna. Vi hade en god och effektiv kontakt hela resan.

Givet att ett försäljningsförsök gjorts tidigare oroade jag mig för att göra en kraftig förlust. Med Philip blev det ett bra pris ungefär rakt på snitt för området, vilket jag tycker är rimligt för en lägenhet i bottenplan med den standard den har.

Arvodet var väl en smula högre än föregående mäklarens. Kanske med gott skäl, dock. Läs mer
  • Roger E

2020-09-01

Roger E skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Snabb, alltid tillgänglig, omtänksam med focus på en smidig affär👍 Läs mer

Anders V skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Engagerad, kunnig och sympatisk att ha med att göra Läs mer

Cecilia H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde vår bostadsrätt. Allt funderade jättebra och Philip var super. Läs mer

Anette B skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Majken.
    Majken är förtroendeingivande och trygg.
    Det har känns mycket bra att ha henne som mäklare .
    Jag kan varmt rekommendera henne . Läs mer
    2020-09-02 Majken L svarar Anette B
    Tack snälla för de fina orden! Har varit kul att få hjälpa er i försäljningsprocessen! Återigen tack för förtroendet och varmt lycka till med kommande flytt! Mvh, Majken

Panagiota M skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan har hjälpt oss sälja vår lägenhet.
    Proffsigt bemötande .
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-09-15 Srdjan V svarar Panagiota M
    Hej Panagiota, tack för dina varma ord och förtroendet. Stort lycka till med ert nya hus, vi ses på tillträdet!

Jan-Inge A skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken har hjälpt oss att sälja vår lägenhet.
    Majken är lugn och trygg i sin roll, det är lätt att känna förtroende för henne. Hon är inkännande och en god lyssnare vilket gör att det känns naturlig att fråga henne om sådant man inte har klarhet över eller förstår.
    Vi har blivit mycket väl bemötta och kontakten mellan oss har fungerat mycket bra.
    Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Vänliga hälsningar från Anette och Patrik Läs mer
    2020-09-02 Majken L svarar Jan-Inge A
    Varmt tack för den fina rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Lycka till med kommande flytt! Med vänlig hälsning, Majken

Annika Marie S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    sålt s-stuga lite oengagerad trodde han skulle informera mera Läs mer
    2020-09-01 Tobias Svärd svarar Annika Marie S
    Hej Annika, tråkigt att du upplevde affären på det sättet. Tjänsten du köpte är en sk "skrivning" där du funnit en egen köpare till huset. Vi hjälpte till med upprättande av handlingar för att genomföra köpet. Hade försäljningen varit en fullfjädrad affär genom Fastighetsbyrån med visning, annonsering, kundkontakt mm hade processen sett annorlunda ut. Med vänliga hälsningar Tobias Svärd

Anders H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har nyligen sålt vår villa och är mycket nöjda med Sebastians arbete. Han arbetade strukturerat med ett väldigt stort engagemang och kunnande från första mötet till det sista. Sebastian är lyhörd, positiv och visar att han vill att det ska bli en bra affär för alla. Han är tillgänglig, mycket duktig på att både möta människor och kommunicera och inger stort förtroende. Vi kan verkligen rekommendera Sebastian. Läs mer

John E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lgh såld i Linköping- Srdjan var mkt alert, hjälpsam o kundfokuserad- riktigt duktig. Vi var mer än nöjda. Läs mer
    2020-09-15 Srdjan V svarar John E
    Hej John, tack för er rekommendation och förtroendet!

Anna K skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en lägenhet. Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående. Fick all den hjälp och informationen vi behövde. Läs mer
    2020-09-15 Srdjan V svarar Anna K
    Hej Anna, roligt att du upplevde processen positivt. Tack för din rekommendation!

Patrik S skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan var kunnig och effektiv och såg till att vi fick snabba besked och det stöd vi behövde som köpare för att känna oss så trygga som möjligt Läs mer
  • 2020-08-29

David Erik Stefan G skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Hela processen från budgivning till sälj har varit mycket bra, har känt oss trygga från start till slut! Läs mer
  • 2020-08-28

Christer H skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken har sålt min lägenhet och är kunnig och mycket service inriktad och alltid glad. Läs mer
    2020-09-02 Majken L svarar Christer H

Lisa P skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsig o koll på läget. Köpt en bostadsrätt Läs mer
  • 2020-08-26

May Elsa Linnea R skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja utförde alla punkter i vårt avtal snabbt, effektivt och bättre än plan. Ronja anpassade också sitt avtal i förhållande till utmaningen att sälja just vår lägenhet vilket passade oss väldigt bra. Allt har fungerat smidigt och enkelt. Läs mer
    2020-08-27 Ronja W svarar May Elsa Linnea R
    Tack så mycket! Ses inom kort! :-)

Felix L skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Första lägenhetsköp. Inget att jämöra med. Läs mer

Anders B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt lägenhet, proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-08-27 Ronja W svarar Anders B
    Tack så mycket, hoppas Max ska trivas bra!

Oliver F skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Philip, var väldigt påläst och kunde svara på de frågor som vi hade om lägenheten. Han var också alltid kontaktbar och hjälpsam. Läs mer
    2020-08-25 Philip S svarar Oliver F
    Stort tack Oliver! Hoppas du kommer trivas. Ha det gott!

Ninos B skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Super nöjd med Sebastian! Köpte kedjehus i Linköping.

Mycket bra bemötande.
    Tillgänglig hela tiden Läs mer

Ove M skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en lgh som Sredjan förmedlade och vi är väldigt nöjda med hur affären hanterades.
    Ove Läs mer

Petra D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och bra takt på försäljningen. Bra återkoppling Läs mer
    2020-08-27 Ronja W svarar Petra D
    Tack så mycket för ett fint omdöme och ett trevligt bemötande :-)
  • 2020-08-24

Elisabeth Katarina G skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt ett permanent boende med vackra omgivningar. T.S. Visade stort intresse och engagemang för vår försäljning, mycket kompetent , bra information om processen, tillgänglig för frågor.
    Vi hade högt ställda förväntningar eftersom T.S. rekommenderades av en god vän, motsvarade våra förväntningar.
    Vi har fortlöpande under processen fått bra information och känner oss trygga med för oss en stor affär.
    Rekommenderas varmt !
    Stort plus för hand enkla språk utan en massa facktermer ! Läs mer
  • 2020-08-24

Martin J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Utmärkt bemötande som från början försökte tillgodose mina behov som förstagångsköpare! Jättenöjd! Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Martin J
    Härligt att höra Martin! Lycka till med din nya bostad!

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping