Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1320 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2019-03-20

Josefine A skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Så nöjd med all hjälp vi fått isamband med vårt husköp. Frida är alltid trevlig och tar sig tid att svara på alla våra frågor, snabb på att svara med. Läs mer
  • Amanda R

2019-03-18

Amanda R skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lyhörd och engagerad mäklare! Vi är mycket nöjda med försäljningen och kunde vara lugna med att Augin skötte allt på bästa sätt under hela processen. Vi önskade en snabb affär och Augin gjorde allt för att detta skulle ske, det gick smidigare än förväntat. Lätt att få kontakt med oavsett tidpunkt och alltid trevlig, rekomenderar varmt! Läs mer
  • 2019-03-17

Magnus H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde min villa i Linköping - gick långt över förväntan! Sebastian var engerad och tillgänglig under hela processen, dygnet runt i princip. Tveksam till att det hade gått lika bra med annan mäklare. Läs mer
  • 2019-03-16

Hannes O skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi uppskattade att alltid få raka och realistiska svar på våra frågor.
    Hela processen var smidig. Läs mer
  • 2019-03-15

Dennis B skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian har från vår första kontakt uppträtt precis som man önskar att en mäklare skall göra. Engagerad, kunnig, lättåtkomlig och väldigt trevlig. Sebastian är en person jag skulle rekommendera till andra potentiella kunder alla dagar i veckan.
    Med vänlig hälsning,
    Dennis Bohm
    Tennstigen 2, Linköping Läs mer
  • 2019-03-15

Nils Åke Lennart S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lugn och saklig, trevligt bemötande vid alla möte när jag sålde min villa i Kisa! Läs mer
  • 2019-03-14

Ingvor B skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt lägenhet trevligt bemötande fick förtroende Läs mer
  • Jafar S

2019-03-14

Jafar S skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en villa. Tyckte han kunde sin sak och kändes proffsig. Läs mer
  • 2019-03-14

Jan J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Förtroendegivande
    Proffsigt bemötande
    Bra återkoppling hela vägen under försäljningen. Läs mer
    2019-03-15 Philip S svarar Jan J
    Tack Jan! Det har varit roligt att få jobba med er från början till slut. All lycka till i Västervik.
  • 2019-03-13

Alexander W skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och handhavande vid försäljning av central tvåa. Rekommenderas definitivt! Läs mer
    2019-03-13 Ronja W svarar Alexander W
    Hej, hoppas allt är bra med dig/ er. Tack för ett fint omdöme och för din varma rekommendation, det tar jag med mig :-)
  • 2019-03-13

Daniel V skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra trevligt bemötande, bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2019-03-12

Patrik O skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi fick ett bra intryck av Fastighetsbyrån och av Frida. Läs mer
  • 2019-03-11

Claes K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en bostad på Ekholmsvägen 36 B i Linköping via Mäklaren Philip Stråkander på Fastighetsbyrån i Linköping
    Ett bra val av fastighets Mäklare som är bode trevlig och tillgänglig och dessutam går igenom hela processen på ett mycket tydligt vis.
    Affären gick snabbt och utmärkt även om försäljningssumman blev betydligt lägre än förväntat men det beror i stort sätt på kunjukturen just nu.
    Philip Stråkande på Fastighetsbyrån Linköping skötte hela affären och överlåtelsen till vår belåtenhet med tillräckligt med information och kontakter med oss gällande denna affär så att vi kunde koncentrera oss på andra för oss angelägna göromål. Han uppträdde alltså inte som en sådan där "säljare" som ringer på mobilen stup ikvarten.

Bra jobbat Läs mer
    2019-03-14 Philip S svarar Claes K
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med förmedlingen av er bostad. Nu önskar jag er all lycka till i er nya bostad. Ha det gott!
  • 2019-03-10

Markus S skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Snabb på att svara. Proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-09

Ulla N skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Positiv och engagerad mäklare. Läs mer
    Ronja W gillar detta

Arne R skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vår far har sålt en mindre villa strax utanför Linköping och vi barn har hjälpt vår far. Allt har gått smidigt och mäklaren har hållit oss väl informerade om alla skeenden. Mäklaren har varit korrekt, trevlig och kunnig och har haft vårt fulla förtroende. Läs mer

Caroline J skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostad/villa via fastighetsbyrån. Har blivit bra bemött hela vägen! Allt har varit jättebra :) Läs mer

Gunvor L skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en bostadsrätt, knölig budgivning som jag inte kände mig bekväm med och ångrar att jag inte tog upp det då. Men resten av köpet har varit ok. Läs mer
  • Bambie T

2019-03-06

Bambie T skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Fick sålt våra 4:an med stor hjälp av Ronja. Hon är väldigt professionell att jobba med och en kunnig mäklare. Hon är generös med sin tid och lyhörd till säljarens och även köparens önskemål. Hon jobbar hårt och håller dig uppdaterad. Hon delar med sig vad hon tycker/känner angående försäjlningen vilket tycker jag är bra. Hon har bra bemötande, fint leende och varm person. Det är lätt att prata/skratta med henne. Jag kan lita på henne utan tvivlan. Bra jobbat Ronja! Lycka till! (Bambie/AndersJ.) Läs mer
    2019-03-06 Ronja W svarar Bambie T
    Tack snälla ni för era fina ord, det har varit så givande att få hjälpa er med försäljningen. Det här omdömet gjorde min vecka! ☺️ Syns i maj månad igen!

Prashanth D skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    I was just getting started with trying to find an apartment to buy, when I met Philip, at a visning for a property other than the one I finally bought (which was also incidentally handled by Philip). I found Philip to be both warm, and professional. I was buying an apartment for the first time, and he was patient, and responded to queries in a timely manner, which helped make my decision making easier. Läs mer
    2019-03-11 Philip S svarar Prashanth D
    Big thanks for the nice words. I really hope you enjoy your new apartment. Take care.

Jonathan B skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en fastighet som är nästan 300 år gammal och Tobias hjälpte oss att komma i mål med de på ett betryggande sätt Läs mer

Bengt J skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde ett hus i Vikingstad.
    Bemöttande med mäklaren var helt ok.
    Jag hade som förväntan att jag skulle bli mer omhändertagen av mäklaren mera än vad jag bliv i värkligheten.

Jag tog ett större ansvar av att sälja huset än vad mäklaren gjorde , det är min bedömning pga. att jag hittade en köpare före visningen.
    Han borde varit lite mera på köparen än vad han var. Läs mer

Fredrik S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida hjälpte oss att sälja vår villa. Mycket proffsigt bemötande från start. Hon hade bra tillgänglighet genom hela processen och kommunicerade väldigt tydligt och bra. Kan starkt rekommendera Frida! Läs mer

Ola L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt vårt radhus.
    Sebastian överträffade våra förväntningar.
    Han är lätt att nå och mycket duktig.
    Toppenbemötande och tydlig och alltid tillmötesgående. Läs mer

Hanna N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en 3a, bostadsrätt i en HSB förening. Allt har annars varit perfekt. Philip är väldigt engagerad och göra allt för att få det bästa priset. Ringer runt till köpare som kan va intresserade av lägenheter i samma område. Han har hållt bra kontakt med mig som säljare med information om status i försäljningen. Läs mer
    2019-03-11 Philip S svarar Hanna N
    Tack för dem fina orden. Det blev en lyckad försäljning. Vi ses igen inför tillträdet. Ha det gott!

Olov J skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, driven och proffsig. B Läs mer

Jessica S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida har varit ett proffsigt stöd i hela processen! Läs mer

Lina F skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Engagerad
    Pålitlig
    Närvarande
    Tillgänlig
    Noggrann

Har sålt en villa samt köpt en villa av Sebastian.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer

Henrik F skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia var proffsig och hade ordning på processen fullt ut. Skapade förtroende. Var dock en nervig väntan på slutet om huruvida säljaren skulle ta vårt bud eller ej. Läs mer
  • Rafat R

2019-03-02

Rafat R skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida Caspersson har hjälpt oss att sälja vår villa. Hon är en trevlig, duktig, seriös och professionell mäklare. Hon har informerade oss hela tiden och välplanerad allt. Läs mer
  • 2019-03-02

Micke Knut Robert S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt hus och tomter.
    Bra bemötande, hjälpsam med allt. Läs mer
  • Caroline L

2019-03-02

Caroline L skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt min bostadsrätt. Mäklaren var positiv, men ändå rak o tydlig hur marknaden ser ut nu. Han var mycket tillmötesgående, flexibel, osv. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Helt enkelt proffsig i sitt uppdrag! Läs mer

Mari N skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Josefine Nelén. Josefine har genom hela affären varit kunnig, vänlig och intresserad och hon har ett proffsigt bemötande och ett sätt som inger förtroende vilket jag som kund också haft för henne genom hela affären. Jag upplever att hon tillvaratagit mina intressen. Läs mer

Lennart G skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljning av kedjehus köp av marklägenhet.
    Väldigt bra och trevligt bemötande, kunnig, lätt att ha att göra med, proffsig och ett väldigt trevligt uppträdande.

Sofia rekommenderas på det varmaste! Läs mer

Jimmy E skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian skötte försäljningen super smidigt. Läs mer

Leif J skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt.

Mycket bra bemött alla gånger.

Det blev bra pris och allt gick smidigt och fort.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Hans A skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt. Jag blev alldeles utmärkt bemött, och förväntningarna levdes upp. Läs mer
  • Ann-Christin G

2019-02-28

Ann-Christin G skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har både köpt en lägenhet via Sofia och sålt vårt kedjehus via henne. Sofia har väldigt hög social kompetens. Alla våra möten har varit mycket bra och trevliga. Sofia har även bjudit på sig själv som person på ett utmärkt sätt. Vi har fått bra information hela tiden så vi visste vad som var på gång. Vi rekommenderar henne till alla som vill ha ett råd om vilken mäklare de ska anlita. Läs mer

Johan S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja har sålt en bostadsrätt/parhus åt oss.
    Mötet med Ronja var trevligt och givande. Hon är väldigt trevlig och känns väldigt proffsig.
    Var väldigt lätt att komma i kontakt med under försäljningen och kändes ärlig.
    Har egentligen inget dåligt att säga då vi var supernöjda med hur försäljningen gick till. Läs mer
    2019-02-27 Ronja W svarar Johan S
    Tack Johan för ett fint omdöme! Tveka inte att höra av er när det blir dags för er att hitta nytt boende, jag agerar likväl köpcoach som säljcoach ☺️ Hälsa familjen!

Jenny S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Snabb affär, bra bemötande och fått snabba svar på alla frågor. Trevligt och proffsig. Har inget som kunde varit bättre. Läs mer
    2019-02-27 Ronja W svarar Jenny S
    Tack för ett trevligt betyg, hoppas du kommer att trivas bra! Det är jag övertygad om ☺️

Tommy d skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja W gillar detta

Carina L skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en bostadsrätt.
    Kontakten med mäklaren fungerade alldeles utmärkt. Proffsigt skött, smidigt och snabbt blev affären klar. Läs mer

Bengt G skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt, 3 rok centralt i Linköping.
    Augin har alltid trevligt och professionellt bemötande, ser till att hålla säljaren ständigt uppdaterad på progressen i affären.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annika A

2019-02-27

Annika A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsigt bemötande.
    Lyssnade på oss som kunder.
    Har köpt bostadsrätt.
    Det var viktigt för oss med en snabb lösning och Ronja ordnade det på bästa sätt! Läs mer
    2019-02-27 Ronja W svarar Annika A
    Det känns roligt att ni äntligen hittade något som passade bra, ännu trevligare att jag fick möjligheten att förmedla det nya boendet till er. Stort lycka till och ni är alltid välkomna åter!

Mona T skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt
    Mycket bra
    Hon var kunnig och intresserad av uppdraget
    Mycket bra mäklare, och skulle anlita henne igen om så var fallet Läs mer
    2019-02-26 Ronja W svarar Mona T
    Vilket fint omdöme, det gör mig väldigt glad. Lycka till med allting nu så ses vi inom kort. Med vänlig hälsningar Ronja, Fastighetsbyrån

Claes A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vår bostadsrätt på Sparregatan. Kan varmt rekommendera Ronja som mäklare. Hon har skött uppdraget från fotografering till försäljning mycket bra. Läs mer
    2019-02-26 Ronja W svarar Claes A
    Tusen tack! Lycka till framåt nu så ses vi inom kort!

Bengt-Olov E skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    sålt bostadsrätt
    mycket bra information från Ronja från början till slut. Informerade hela tiden om läget.
    Ronja levde upp helt och hållet till våra förväntningar.
    Ronja har ett mycket trevligt uppträdande och arbetar mycket professionellt. Kan bara rekommenderas Läs mer
    2019-02-26 Ronja W svarar Bengt-Olov E
    Tack för er varma rekommendation. Det har varit så roligt att få hjälpa er. På återseende!
  • 2019-02-25

Isabella A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, professionell och trygg. Läs mer
    2019-02-28 Philip S svarar Isabella A
    Tack tack! Det blev en lyckad försäljning. Ha det gott!
  • 2019-02-24

Liselott A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har fått hjälp med försäljning av lägenhet på Kompanigatan och är så nöjd.Mäklare i bästa klass.Kompetent,driven och ett mycket trevligt bemötande.Lätt att nå telefonledes vid frågor.Stort engagemang.👍Tack!!!! Läs mer
    2019-02-28 Philip S svarar Liselott A
    Tack Liselott! Nu ska vi hitta en ny lägenhet åt dig =) Må gott!
  • Lena H

2019-02-24

Lena H skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias är en mycket kompetent, trevlig förtroendegivande mäklare som engagerar sig i sitt säljobjekt och gör det lilla extra som gör att köpare blir intresserade och gör att en affär går i hamn. Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping