Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2019-10-13

Johan L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde en tvårumslägenhet i Vasastaden. Att det blev Philip som mäklare var för att han kunde presentera ett bra upplägg med potentiella köpare och en bra bild av hur marknaden i området såg ut. Bemötandet jag fick under processen var riktigt bra. Killen verkar ju jobba nästan all vaken tid, och är uppe före tuppen. Han lyckades också leverera bra i övrigt med försäljningen, med bra rekommendationer och feedback kring homestaging och utformning av annonsen. Det blev också ett stort intresse för lägenheten, både på visningarna och den efterföljande budgivningen, och den såldes till ett pris väsentligt över det jag hade förväntat mig. Allt som allt kan jag rekommendera Philip. Läs mer
  • 2019-10-12

Örjan L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt, 3:a i Linköping. Proffsigt intryck av Philip. Trög marknad för tillfället men gjorde allt han kunde. Läs mer
  • 2019-10-12

Karoline B skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och tillmötesgående. Ordning och reda.
    Förväntningar att mäklaren har kunskap om objektet, koll på läget, vilket Daniel verkar ha.
    Vi köpte en bostadsrätt/lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-11

Helena V skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Josefine har gjort ett bra jobb med lgh till mina svärföräldrar!!
    Hon har skött sin uppgift väldigt bra!! Läs mer
  • 2019-10-11

Helene Å skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja sålde min bostadsrätt, redan när det var "på gång". Hon är proffsig, genuin och jättetrevlig. Är mycket nöjd med resultatet och hennes bemötande. Läs mer
    2019-10-11 Ronja W svarar Helene Å
    Tack snälla du för förtroendet och för dina fina ord. Tveka inte att höra av dig om det är något du funderar på de följande månaderna :-)

Jakob L skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lyssnar och ger snabb återkoppling på frågor och funderingar. Läs mer

Alexander S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    43 kvadratmeter lägenhet, mycket väl bemött med snabb hantering Läs mer

Susanne A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han hjälpte mej att sälja min bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt. Jag fick ett bra bemötande och kände mej trygg med processen och Serdian. Läs mer
    2019-10-10 Srdjan V svarar Susanne A
    Hej Susanne, roligt att höra att du är nöjd med förmedlingen. Tack för det fina betyget och lycka till med nya huset!

Sadete S skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag är jätte nöjd med Srdjan Vejnovic!

Fick ut betydligt mer än vad vi förväntat oss utav våran lägenhet.

Vi gjorde knappt något själva, han lösta allt och höll en bra kontrakt med oss samt uppdaterade om hur läget var.

Trevlig och kunnig personal på fastighetsbyrån i Linköping måste jag säga!

Stort tack för en riktigt bra affär! Läs mer
    2019-10-10 Srdjan V svarar Sadete S
    Kul att höra att du är nöjd mitt arbete! Tack för den fina orden och lycka till med huset, vi ses på tillträdet!

Helena N skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljning av min bostadsrätt.

Engagerad och väldigt duktig på att återkoppla och hålla mig uppdaterad med försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-09

Elin P skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    har fått ett bra och seriöst bemötande under hela processen. Det har känts tryggt och jag har aldrig känt mig stressad eller pressad som jag upplevt med andra mäklare. Läs mer
  • 2019-10-09

Chia R skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Josefin var otroligt professionell från start till slut vid vår radhus- försäljning. Hon visade stort engagemang och var lyhörd, vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-10-08

Adam M skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte!
    Trevlig person, bra bemötande, ger bra tips och råd! Läs mer
  • 2019-10-07

Berith J skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och proffsigt hanterat försäljningsuppdrag.
    Bra stöd hela vägen från värdering till genomförd försäljning. Läs mer
  • 2019-10-07

Mikael P skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vänligt och trevligt bemötande och tydlig information! Läs mer
    2019-10-07 Ronja W svarar Mikael P
    Tack Mikael, hoppas du kommer trivas! ☺️

Lars Gustaf L skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan var trevlig och tillgänglig. Han hjälpte oss att genomföra lägenhetsköpet på distans, vilket var en stor fördel för oss. Läs mer
    2019-10-07 Srdjan V svarar Lars Gustaf L
    Roligt att du gillar mig och vårt samarbete mellan kontoren i Sverige. Lycka till med nya lägenheten!

Sven Mattias K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias har varit fantastisk! Professionell och snabb. Kunnig och gett bra råd i hela säljprocessen.
    Vi sålde vårat radhus i Ånestad Linköping snabbt och enkelt, och slutpriset blev enligt våra förväntningar.
    Tobias var alltid tillgänglig för frågor, och vi kände att han var engagerad.
    Rekommenderas!
    Mathias & Annelie Läs mer

Eva Maria G skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en villa. Allt var till belåtenhet.
    /Eva Gustafsson Läs mer
  • 2019-10-05

Johan L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip sålde vårt bostadsrättsradhus, till det pris vi hade önskat oss. Oerhört sympatisk och trevlig. Alltid tillgänglig, ställde alltid upp och kändes rakt igenom trovärdig. Läs mer
    2019-10-09 Philip S svarar Johan L
    Hej Johan! Det är alltid roligt när man lyckas sälja genom spekulantregister. Lycka till med framtida planer!
  • 2019-10-04

Anna W skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Snabb och effektiv. Något tankspridd. Läs mer
  • 2019-10-03

Emilia B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt/radhus

Kunnig, trevlig och förtroendeingivande! Läs mer
    2019-10-09 Philip S svarar Emilia B
    Hej Emilia. Jag uppskattar rekommendationen, tusen tack!!
  • 2019-10-03

Börje N skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt mitt radhus på Getingstigen 10. Mäklaren skötte sitt uppdrag till min fulla belåtenhet.
    Det var enkelt att få kontakt med henne. Hon hörde av sig när jag behövde tala med henne.
    Hälsningar från en nöjd kund!
    Börje Läs mer

Hanna M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt. Kunnig mäklare. Snabb o bra återkoppling. Läs mer
    2019-10-03 Philip S svarar Hanna M
    Tack Hanna. Hoppas du kommer trivas! Ha det gott!

Henric Roland L skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt tomt. Trevlig, effektiv, kunnig. Lite tankspridd. Full gott omdöme. Läs mer

Kristian J skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet på Kompanigatan 66.

blev bemött på ett väldigt bra sätt!

Allt bra och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-10-02 Ronja W svarar Kristian J
    Hej Kristian, vad roligt att det känns bra i magen med köpet :-). Hoppas allt gick bra med helgens tävling! Ha det så gott och välkommen åter.
  • 2019-10-01

Laila S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt ett äldre hus i Kölefors och eftersom jag aldrig köpt hus förut blev det många frågor som Tobias fick av mig. Han svarade alltid så fort han kunde och var alltid tillmötesgående och serviceinriktad.
    Han förklarade noggrant vad alla handlingar var som jag skulle skriva på.
    Jag tycker att han är en bra, engagerad och trevlig mäklare som har hjälpt mig när jag behövt det. Läs mer
  • 2019-10-01

Heidi A skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig proffsig snabb lyhörd. Jag sålde en bostadsrätt på 5 rum och köpte en mindre. Båda med samma mäklare. Läs mer
  • 2019-09-30

Jafar Y skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja är en av få mäklare som gör ett riktigt bra jobb, hon är engagerad, aktiv och jobba hårt för att komma till kundens förväntningar. Vi är supernöjda med henne, Tack Ronja. Läs mer
    2019-09-30 Ronja W svarar Jafar Y
    Tack Jafar, jag tycker verkligen att vi har haft ett gott samarbete och jag har känt mig uppskattad hela processen igenom. Tack för ert varma bemötande. Vi syns inom kort igen!
  • 2019-09-30

Josefine N skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt, har blivit jätte bra bemött och tycker han gjort ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • 2019-09-28

Sophia H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt lägenhet. Trevlig. Väl omhändertagen. Svarar på alla frågor. Läs mer
    2019-10-02 Philip S svarar Sophia H
    Tack så mycket. Hoppas ni kommer trivas. Ha det gott!
  • 2019-09-27

Henrik A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har köpt en villa vilket har varit min största affär någonsin. Jag har inte träffat Sebastian en enda gång!! Då vi hade visning utanför ordinarie visningstid så fick vi träffa en annan mäklare vid ena tillfället och vid andra tillfället var bara säljarna med.

Vid kontraktskrivningen hade vi ytterligare en annan mäklare, som gjorde det jättebra. vid överlåtelse hade vi sedan samma mäklare som vid visning. Men har inte träffat Sebastian en enda gång.

Har känts lite nonchalant och inte så personligt. Flera olika personer som skött kontakten och vid budgivningen kändes det ganska forcerat. Läs mer
  • 2019-09-27

Ammar H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian var så trevlig, hjälpsamt och mer än utmärkt på noggrant arbete Läs mer
  • 2019-09-26

Ola P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt Kompanigatan 52. Utmärkt och proffsig mäklare. Företrädde både köpare och säljare mycket bra. Om jag ska anlita mäklare igen blir det Philip. Läs mer
    2019-10-02 Philip S svarar Ola P
    Tusen tack Ola! Det blev en riktigt lyckad försäljning. Jag önskar er stort lycka till i det nya huset ni köpt. Ha det gott!
  • 2019-09-26

Daniel H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en etta i centrala Linköping. Philip var trevlig och tillmötesgående, gav intryck av att vara professionell. Han var ett bra stöd under hela köpprocessen och fanns till hands när vi hade frågor. Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Daniel H
    Hej Daniel.
    Härligt att höra. Jag får önska dig stort lycka till i nya lägenheten. Ha det gott!

Anders W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det var ett trevligt och professionellt bemötande från början till slut. Mycket bra löpande information hela tiden vilket rätade ut eventuella frågetecken innan de ens uppstod. Som förstagångsköpare hade jag inte full koll, men hela processen gick väldigt enkelt och smärtfritt. Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Anders W
    Hej Anders!
    Första gången är alltid speciell. Toppen att du upplevde processen på ett positivt sätt. Önskar dig stort lycka till. Ha det gott!

Johannes G skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    * Bostadsrätt
    * Professionellt och trevligt.
    * Höga och dom efterlevdes med beröm.
    * Mycket bra och tryggt. Läs mer
    2019-09-25 Ronja W svarar Johannes G
    Tack för ett fint och tydligt omdöme, kul att ni uppskattat min hjälp så långt :-)

Peter D skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande
    Hålla mig informerad om status mm under hela köpeprocessen, funkade mycket bra
    Mycket nöjd Läs mer

Johan A skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt ger högsta betyg till Daniel 👌fullbords proffs på alla områden Läs mer

Filip S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip är en fantastisk mäklare. Vi har samarbetat ett flertal gånger och jag blir lika nöjd varje gång. Han är väldigt driven, lyhörd, engagerad, tillgänglig och gör alltid sitt yttersta för att slutföra affären på bästa möjliga sätt. Jag skulle varmt rekommendera ett samarbete med Philip Stråkander. Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Filip S
    Tusen tack Filip. Kul att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning. Önskar dig allt gott framåt. Ha de gott!
  • 2019-09-24

Christopher A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Rakt igenom mycket bra. God kommunikation hela vägen. Kändes tryggt att ha Philip som höll i det. Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Christopher A
    Tack Christoffer. Ha det gott och lycka till i Norge.
  • 2019-09-23

Ellinor J skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och engagerad. Alltid lättillgänglig per telefon. Rimlig värdering som stämde väl överens med slutpriset. God kännedom om området. Läs mer
    2019-09-24 Srdjan V svarar Ellinor J
    Tack för omdömet Ellinor, det var roligt att få hjälpa dig med din lägenhet!
  • 2019-09-23

Pernilla A skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en bostadsrätt som studentboende till äldsta sonen. Daniel satte oss som köpare i fokus från första stund och köpet kändes helt okomplicerat. Skulle inte tveka att anlita Fastighetsbyrån eller Daniel som mäklare igen! Läs mer

Ann-Sofie R skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt min enplansvilla byggd 1988.

Vid min första kontakt med Sofia via telefon,
    fick jag en mycket bra känsla. När vi sedan träffades första gången blev den känslan bekräftad.
    Mina förväntningar på Sofia var att jag skulle få känna mej delaktig i alla steg fram till försäljningen och att Sofia skulle finnas tillgänglig för alla knasiga frågor jag hade och göra sitt allra bästa för att få min villa såld.
    Sofia levde upp till alla mina förväntningar till 100% Läs mer

Henrik M skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag fick väldigt bra hjälp med en snabb affär. Det gick helt som jag hade förväntat mig. Dvs strålande! Läs mer

Ievans Z skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra och duktig mäklare han försöker alltid göra det bästa får båda säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-09-20

Per A skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en lägenhet och tycker det kändes meningslöst att sitta och lyssna på hennes utantillkunskaper. Läs mer
  • 2019-09-20

Markus W skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt lägenhet i Linköping! Mycket bra bemötande, trevligt och effektivt! Helt kanon! Läs mer
  • 2019-09-19

Peter H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Visade stort engagemang och kunskap då han sålde en bostadsrätt till oss. Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Peter H
    Tack Peter. Önskar er stort lycka till. Ha det gott!
  • 2019-09-19

Henrik C skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och behaglig att ha att göra med. Läs mer
    2019-09-25 Ronja W svarar Henrik C
    Tusen tack! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er, syns inom kort! :-)
  • 2019-09-17

Hans R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vänlig artig korrekt snabb i kommunikationen Läs mer
    2019-09-26 Philip S svarar Hans R
    Hej Hans.
    Härligt. Lycka till med nya lägenheten. Ha det gott!

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping