Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1192 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• Bo Göran A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket hjälpsam och omtänksam. Löste det mesta Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Bo Göran A
    Roligt att ni uppskattat min hjälp, det har varit så roligt att få hjälpa er. Nu är det bara att ladda inför flytten, vi hörs inom kort igen!
  • Åsa K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En lugn och harmonisk ung framåt och driven tjej som sålt min bostadsrätt. Kändes tryggt o trevligt rakt igenom. Höll mig bra informerad. Läs mer
    2018-11-19 Ronja W svarar Åsa K
    Så fint omdöme, det tar jag till mig :-). Roligt att få hjälpa dig Åsa!
  • Veronica A skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och sympatisk. Processen blev väldigt stressad och vi uppfattade att köpet var klart innan det var så. Tror att en större tydlighet mot både köpare och säljare hade varit bra. I övrigt upplevde vi Tobias som mycket professionell och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip har varit en utmärkt mäklare när vi sålde vår lägenhet! Lätt att ha att göra med och otroligt service inriktad! Jag kan starkt rekommendera honom! Han fanns tillgänglig när vi behövde honom och svarade snabbt i telefonen! En mäklare som gör det där lilla extra för sin kund!
    Jag är otroligt nöjd med Philip! Läs mer
  • Johnny B skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Daniel är kunnig och väl insatt i sitt arbete. Enkelt att förstå när han förklarar vad som sker och ska komma. Kan mkt väl rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Johanna F skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en lägenhet. Det vi har uppskattat med vår mäklare är tiden hon lagt på oss, återkopplingen och bollplanket. Vi har verkligen känt oss viktiga ! Hon har dessutom varit behjälplig i en mängd praktiska frågor som inte varit direkt kopplade till försäljningen.
    Våra förväntningar innan var inte så höga. Vi hade inte förväntat oss den tiden mäklaren lade ner på vårt objekt.
    Mycket personligt och proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Nejla Y
    Nejla Y skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt min bostadsrätt på tre rum och kök
    Blev mycket proffsigt bemött och respekterad för mina önskemål gällande försäljningen
    Min förväntning var att få den såld och det tog ett tag
    Mycket nöjd/ glad över mitt sålda lght. Tack Läs mer
  • Sara Ingeborg M skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en villa, och Frida gjorde helt enkelt ett toppenjobb. Läs mer
  • Linnea H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte lägenhet. Allt har gått smidigt, haft en bra dialog som köpare med mäklaren. Läs mer
    2018-11-12 Ronja W svarar Linnea H
    Hej Linnéa! Roligt att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas du ska trivas bra i lägenheten :-). Varmt välkommen när du önskar nyvärdering.

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån
  • Eivor J skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har för Eivors räkning sålt en bostadsrätt i Berga. Jag är mycket nöjd med Ronja. Alltid lika trevlig och tillmötesgående.
    Förväntningarna var att sälja till ett bra pris och det lyckades hon med. Rekommenderar gärna henne och fastighetsbyrån om någon frågar om råd.

Louice Eskilsson Läs mer
    2018-11-08 Ronja W svarar Eivor J
    Tack ska du ha för ett trevligt omdöme och för varma rekommendationer. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Martin E skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Personligt och engagerat bemötande! Augin är bäst! Läs mer
  • Sneha P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt ett bostadrättsradhus. Det gick smidigt att köpa bostad. Men vi fick inte så bra respons innan budgivningen. Förväntningar blev inte riktigt fyllda. Läs mer
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt blivit bra bemöt av mäklaren. Fått svar på frågor etc Läs mer
    Ronja W gillar detta
  • Stefan E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lugn och saklig mäklare som agerade snabbt och effektivt. Trevligt bemötande och vi är mycket nöjda med Philips engagemang i vår bostadsaffär. Läs mer
  • Aina B skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lägenhet
    Trevligt bemötande
    Levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • Sofia L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Så professionellt bemötande och väl omhändertagande gällande vår försäljning av vår bostadsrätt. Skulle absolut använda mig utav Philip igen! Läs mer
    2018-11-01 Philip S svarar Sofia L
    Tack för den fina rekommendationen och stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Arne W skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket trevlig, kompetent och engagerad vid försäljningen av vår bostadsrätt.
    Försäljningen gick mycket snabbt och resultatet var över förväntat.
    Hon ställde upp på kvällen långt efter ordinarie arbetstid för avsluta affären och skriva köpeavtal.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-10-31 Ronja W svarar Arne W
    Tack snälla för det fina omdömet och för vidare rekommendation. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Önskar er en trevlig höst!
  • Peter S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sammanfattar i två ord, smidigt och professionellt. Läs mer
    2018-10-29 Ronja W svarar Peter S
    Tackar ödmjukast! Hoppas att Marcus ska trivas. Välkommen åter! ☺️
  • Jörgen S skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt villa. Proffsigt bemötande, tydlig kommunikation. Bra resonemang kring budgivning och bra råd innan försäljningen. Kunde knappast bli bättre! Läs mer
  • Jan K skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Genomgående duktig och proffesionell. (Försäljning) Läs mer
  • Rose-Marie J skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Aktiv och engagerad både vid köp och försäljning
    Personlig och intresserad av våra behov och använde sig av sina kontakter så att vi kunde få en bra känsla vid försäljningen av vår bostad. Snabba beslut, bra resultat. Läs mer
  • Pia A skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    köpt en lägenhet vi blev bra bemötta Läs mer
  • Kristina A skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt ett radhus i ett centralt läge i Linköping. Vi har fått bra information av mäklaren, hjälp med det praktiska med försäljningen och ett bra pris för vår bostad Läs mer
  • Ana P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt.
    Respektfullt bemötande, engagerad och ihärdig.
    Levde upp till alla förväntningar o h därtill!
    Önskar att fler mäklare vore som han. Läs mer
    2018-11-01 Philip S svarar Ana P
    Tusen tack! Det tog lite tid men det blev riktigt bra tillslut. Vi hörs framöver.
  • Lisa Christina Helena Ö skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida sålde vårt hus och var väldigt engengerad från start. Hon var alltid tillgänglig och lyssnade på våra önskemål samt kom med egna idéer och inputs.
    Vi är mer än nöjda och rekommenderar absolut Frida Casparsson Läs mer
  • Henry J skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en villa. Ett vänligt och trevligt bemötande av Mats.
    Han gjorde en bra försäljning och vi är jättenöjda. Läs mer
  • Heléne L skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja är mycket duktig mäklare. Hon säger vad som är bra eller dåligt och förklarar varför hon tycker så. Hon sålde min bostadsrätt och satte inget högt utgångspris vilket jag är tacksam för. Då blev budgivningen högre och slutpriset högt över förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Ronja W svarar Heléne L
    Hej, tack för det fina omdömet :-)
  • Claes J skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bodtadrätt. På ett positivt sätt , kunnig o väl insatt i läget o marknaden, trygg. Rekommenderar S till fortsatt framfart inom yrket Läs mer
  • Johnny B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en bostadsrätt och vår mäklare var mkt kunnig och hjälpte oss snabbt vid våra frågor.
    det är första ggn vi köper något men vi upplever över förväntan nöjda med honom. Läs mer
  • Thomas D skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en villa i Linköping
    Mäklaren var väldigt trevlig och proffsig i sitt bemötande och återrapporterade varefter affären fortskred
    :) Läs mer
  • Maide S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köp en lägenhet, väldig trevlig och hjälpsam. Förväntade mig inte någonting, men hon är riktigt duktig på sitt jobb och är alltid tillgäng för sina kunder. Jag kommer absolut höra av mig igen till henne i framtiden. Läs mer
    2018-10-11 Ronja W svarar Maide S
    Tack snälla för det fina omdömet, du är välkommen att ringa mig när än du behöver min hjälp :-)
  • Pierre W skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt såld med Sofias hjälp, visste att hon skulle passa då detta objekt vände sig till dom personer jag tror skulle känna sig trygga med vid ett köp av Sofia

smidigt, bra o enkelt. Läs mer
  • Hans H skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lägenhet. Bra bemötande. Tycker det fungerade som förväntat, kort om tid för att fundera men det är väl så det fungerar när man köper/säljer. Total har det fungerat bra. Läs mer
  • Denise Z skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt. Hade kontakt redan 1,5år före beslut om försäljning med D Windolf. Han har tålmodigt hållt en lagom samt professionell och trevlig kontakt samt gett löpande värderingar på bostadsrätten fram tills jag beslöt att det var dags att sälja. En personlig kundkontakt där man känner sig trevligt bemött och omhändertagen. Läs mer
  • Anette W skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har haft mycket goda erfarenheter av den mäklare som vi har haft kontakt med i samband med försäljningen av vår lägenhet. Han varit mycket noggrann och ambitiös trots att det varit ganska trögt att sälja då vi troligtvis fick erfara konsekvenserna av de skärpta amorteringskraven.
    Nu är lägenheten i alla fall såld och vi har vår mäklare att tacka för detta.

Med vänlig hälsning
    Anette Wiklund Läs mer
  • Michael S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tuvgatan 9 linköping.

Ronja är grym på alla sätt. Läs mer
    2018-10-09 Ronja W svarar Michael S
    Tack snälla för en grym kommentar! :-)
  • Per L skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja tog hand om försäljningen av vår lägenhet och gjorde ett bra arbete där hon höll oss väl informerade under processen. Läs mer
    2018-10-09 Ronja W svarar Per L
    Tack för det, ha en fortsatt bra höst! :-)
  • Viktor B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag och min sambo har köpt vår första bostadsrätt, Ronja svarade på alla våra frågor. Vi hade en hel del eftersom detta va vårt första köp!

VI är jättenöjda med Ronja, fick den hjälp vi behövde när den behövdes. Kanon! Läs mer
    2018-10-08 Ronja W svarar Viktor B
    Vad roligt att höra, välkommen åter om ni har några framtida funderingar eller när ni behöver ny värdering :-).
  • Henric H skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida sålde vårar hus.
    Jättenöjd! Proffsig, tillgänglig och ett fantastiskt sätt.
    Skulle rekommendera Frida alla dagar i veckan. Läs mer
  • Åke G skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt mitt kedjehus i Linghem.Ett verkligt fint bemötande av Mats.Förväntningarna var att få huset sålt till ett acceptalet pris.En mycket bra upplevelse av Mats,skulle jag anlita en mäklare igen skulle jag försöka få Mats Läs mer
  • Tuulia R skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vänlig, kunnig, förtroendegivande! Självklart rekommenderar vi som mäklare! Läs mer
  • Martin R skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra.
    Kunnig, mån om att affären ska bli bra för både säljare och köpare. Läs mer
  • Max T skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande och mycket kunnig. Läs mer
    2018-10-02 Ronja W svarar Max T
    Tack för fint omdöme, på återseende inom kort!
  • Kerstin K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja sålde en lägenhet åt mig, genom "på gång", till ett pris som jag känner mig nöjd med!
    Bra kommunikation, fick snabbt veta var vi befann oss i försäljarprocessen. Läs mer
    2018-10-02 Ronja W svarar Kerstin K
    Så roligt att återigen få hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt, på återseende inom kort! :-)
  • Sinan Sami N skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian sålt mitt radhus. Han planerade försäljning på mycket bra sätt redan från första kontakterna med oss. Var driven i ärendet och höll kontakten regelbunden med information om marknad, pris utveckling och timing att sälja. Läs mer
  • Irena D skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell. Ger goda råd och har ett mycket trevligt bemötande. Jag är nöjd med samarbetet. Läs mer
  • Viyan A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han är utmärkt faktist och bästa mäklare i hela Sverige . Läs mer
  • Ida F skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag tycker att Sofia är en toppenmäklare. Jag köpte min första egna lgh. Fick samtal och trevliga mess under tiden samt även ett mess nu i efterhand om jag trivs i min nya bostad. Jag har bara positiva tankar kring mitt köp och hjälpen och bemötandet av Sofia!! Läs mer
  • Eryk K skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En mäklare med mycket bra bemötande som ansträngde sig utöver alla mina förväntningar .
    Allt gick snabbt och väldigt smidigt samtidigt som Augin aksoy hela tiden var ett steg före mycket professionellt. Läs mer
  • Kerstin R skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja Westh hjälpte mej att sälja min lägenhet.
    Jag tycker att hon var lätt att ha att göra med och att hon hela tiden gjorde sitt bästa för att det skulle bli bra. Hon sköter sitt jobb på ett mycket proffsigt sätt och jag tycker att jag fick det stöd jag kände att jag behövde. Läs mer
    2018-09-29 Ronja W svarar Kerstin R
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme, det betyder mycket. Jag önskar dig ett stort lycka till med flytten och så ses vi inom kort igen!

Med vänlig hälsning. Ronja, Fastighetsbyrån

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping