Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1243 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2019-01-16

Jan skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Rak och tydlig kommunikation. Bra service och kontakt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-16

Lennart T skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Omdöme vid köp av lägenhet i Linköping.
    Bra kontakt och information från mäklaren. Han var noga med att ingen information skulle hamna "mellan stolarna". Augin har uppfyllt våra förväntningar vid köpet av lägenheten. Läs mer
  • Frida J

2019-01-14

Frida J skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte villa av Tobias. Tobias var hjälpsam och effektiv genom köpet men kunde möjligtvis informerat mer om vad som anses vara byggnadstillbehör och inte. Trevlig mäklare! Läs mer

Daniel Ö skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hjälpte oss att sälja våran lägenhet som gick smidigt och bra rakt igenom. Jag uppskattade hans tillgänglighet och hans driv till att göra alla parter nöjda. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Daniel Ö
    Tack Daniel! Det blev en smidig affär. Vi hörs igen vid tillträdet och lycka till med nya huset!

Elinore P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt nöjd med Philip som mäklare när han sålde vår lägenhet här i Linköping. Vi kände oss trygga från början till avslut! Tack Philip :) / Elinore och Daniel Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Elinore P
    Jätte kul att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya huset!

Julia K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande från Tobias Svärd som var mycket tillmötesgående och duktig på att återkoppla vid frågor om bostadsaffären. Läs mer

Elin T skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde min tvåa med hjälp av Ronja och jag är supernöjd! Ronja motsvarade alla förväntningar och lite till, hon har varit otroligt hjälpsam och närvarande under hela processen. Vid nästa bostadsförsäljning är Ronja ett självklart val. Läs mer
    2019-01-15 Ronja W svarar Elin T
    Vad glad jag blir när jag läser ditt härliga omdöme. Det är jag som ska tacka som fick förtroendet att sälja din otroligt fina lägenhet. Du är alltid välkommen åter! ☺️
  • 2019-01-10

Gunnar B skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Intresserad men inte påträngande. Kunnig Läs mer
  • 2019-01-10

Max Å skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en nybyggd lägenhet i Vallastaden Linköping. Vi är supernöjda med Philip, han har hjälpt oss på bästa sätt från första mötet tills att vi fick nycklarna. Han har varit tydlig och underlättat hela processen för vår del. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Max Å
    Tack Max! Jag hoppas ni kommer trivas i nya boendet. Vi hörs framöver!
  • 2019-01-07

Ida S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en lägenhet och upplever att Philip har varit hjälpsam och lättillgänglig! :) Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Ida S
    Tack, nu är det bara persiennerna som ska på plats! Lycka till framöver!
  • Berit V

2019-01-04

Berit V skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt min tvårummare. Vänlig, glad o proffsig mäklare. Ville sälja så fort som möjligt till ett rimligt pris o så blev det verkligen. Hon var pålitlig, informerade vad som pågick o gav vägledning när det behövdes. Jag är Jättenöjd. Läs mer
    2019-01-04 Ronja W svarar Berit V
    Tack snälla du för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att hjälps dig med affären.
  • 2018-12-23

Niklas H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vår marklägenhet i Lambohov till det pris som vi hade hoppats på, allt med hjälp av Philip. Philip bemötte oss på ett varmt och professionellt sätt och var väldigt duktig på att ständigt hålla oss informerade och uppdaterade under säljprocessen. Våra förväntningar var att försäljningen framförallt skulle vara smidig och det överträffades definitivt. Vi har fått det stöd och den rådgivning som vi har behövt, utan att behöva be om det.

Om det blir tal om att sälja igen lär vi utan tvekan höra av oss till Philip igen och även rekommendera honom till andra i vår närhet. Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Niklas H
    Tack för dem varma orden. Alltid lika roligt när det går att matcha ihop med spekulanter från tidigare visningar. Tack för att jag fick hjälpa er. V hörs framåt!
  • 2018-12-21

Rickard E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en enplansvilla i ljungsbro. Blev väldigt proffsigt bemött av Tobias. Ordentligt påläst om fastigheten och hade svar på mina, som det ibland kändes "dumma" frågor. Han besvarade dom på ett mycket bra sätt.
    Kan kort och gott säga att jag har mycket stort förtroende för Tobias. Läs mer
  • 2018-12-20

Maria M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde våran marklägenhet. Det gick snabbt för oss att få våran lägenhet såld till det priset vi hade önskat.

Philip är mycket professionell och vänlig och vi är supernöjda med hans insats! Läs mer
    2019-01-15 Philip S svarar Maria M
    Tack och var roligt att ni är nöjd. Vi hörs framåt!
  • 2018-12-14

Anders H skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde ett radhus. Mats var tillgänglig och höll oss informerade under processen. Den satta målbilden uppnåddes inte riktigt även om fastigheten blev såld på kort tid. Läs mer
  • 2018-12-14

Birgitta S skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt vår lägenhet i stan efter att vi köpt en annan lägenhet. Tryggt att ha Sofia som mäklare vid både köp och sälj. Läs mer
  • 2018-12-12

Stefka B skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte hus i Ljungsbro. Frida var supertrevlig och professionell, återkom snabbt när kontakt behövdes osv. Vi kände oss välbemötta under hela processen. Läs mer
  • 2018-12-12

Stina R skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har i samband med försäljningen av min 2:a haft ett välldigt bra sammarbete med Maria. Jag har kunnat vända mig till henne med frågor och fått bra råd och stöd i samband med försäljningen. Mycket nöjd Läs mer
  • 2018-12-10

Elias H skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och professionellt förhållningssätt. När jag köpte min bostadsrätt var Augin mäklaren som sålde och det var ett lätt beslut att ge honom chansen igen när det var min tur att sälja. Läs mer
  • 2018-12-10

Åse L skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lätt att ha att göra med. Verkade ärlig och genuint intresserad av att få ut bästa pris för vår lägenhet. Läs mer
  • Karin K

2018-12-09

Karin K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt. Det har varit ett bra samarbete med Sofia under hela processen. Hon har bemött mig på ett bra och trevlig sätt och återkopplar hela tiden. 😊
    En mäklare som jag varmt kan rekommenderar till andra. 😊 Läs mer
  • 2018-12-07

Henry Michael L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell
    Tillgänglig
    Smidig
    Alltid vänlig Läs mer
  • 2018-12-07

Kristian Joakim W skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt ett radhus med hjälp av Fastighetsbyrån och Frida. Frida har från första kontakt varit mycket närvarande och engagerad i vår affär. Då tid var en viktig faktor för oss så var förberedelse viktigt vilket vi tycker Frida skött på ett mycket bra sätt. Hon har under hela processen haft en god tillgänglighet och återkopplat mycket snabbt på våra löpande frågor. Det finns ingenting som vi upplevt som negativt utan en snabb, smidig och god affär för oss. Läs mer
  • 2018-12-06

Eva T skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Det var ett nöje att samarbeta med Philip när vi sålde vår bostadsrätt. Han var mycket professionell ,informerade oss tydligt, var engagerad, höll oss uppdaterade och var ständigt tillgänglig. Läs mer
    2018-12-19 Philip S svarar Eva T
    Härligt att ni känner er nöjda med min insats! Ni ska ha ett stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Ha det gott!
  • 2018-12-06

Git J skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Allt gick väldigt smidigt med vår försäljning av lägenheten.
    Sofia var mycket proffsig och kunnig, kände till marknaden väl, sålde vår lägenhet till ett pris över våra förväntningar. Läs mer

Kristian K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt i södra Linköping. Bra bemötande, ärlig och noggrann. Läs mer

Rosanna M skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Gick igenom varenda liten punkt så att allt kom med och inget missades! Läs mer
  • Helena K

2018-12-05

Helena K skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kan varmt rekommendera Frida som mäklare för er villaförsäljning. Frida höll en personlig och professionell kontakt med oss både inför annonseringen, under försäljningsprocessen och nu efter genomförd försäljning kan vi fortfarande ta hjälp av Frida, i div ärenden. Hon har varit till stor hjälp i kommunikationen mellan oss och köparna. Läs mer
  • Teresia Ö

2018-12-05

Teresia Ö skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket jordnära och bra person, vi klickade direkt och kändes mycket pålitlig och sann.
    Nu blev Daniel sjuk och vi får tacka Philip att försäljningen gick snabbt o bra. Läs mer

Kerstin A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en villa i Linköping.
    Sebastian har känts seriös, proffsig, klar och tydlig från första mötet till avslutad affär.
    Alltid lätt att få kontakt med, alltid tillmötesgående, även när krångel har uppstått.
    En mycket bra mäklare, tycker jag. Läs mer
  • Andreas A

2018-12-04

Andreas A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En riktig closer!

Philip är en superduktig mäklare som får toppbetyg på alla delar. Han är modig som vågar sätta ribban högt, något som alla säljare önskar och lever upp till sina mål.

Vi hade svårt att sälja lägenheten, men när Philip tog över la han upp en bra plan och var riktigt duktig i dialog med intressenterna. Philip är en expert på att trigga igång budgivning och har lätt för att driva den mot sina mål.

Philip är snabb! Som kund får man hålla i hatten. Stort tack Philip! Läs mer
    2018-12-19 Philip S svarar Andreas A
    Tack för fina ord Andreas! Danne gjorde ett hårt grovjobb före mig och med lite tur fick vi ihop de riktigt bra. Stort lycka till i Stockholm och stort tack för att vi fick hjälpa till. // Philip och Daniel.

Karin T skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en lgh. Mkt professionell mäklare. Gjorde det han skulle och var tillmötesgående. Kom förbi lgh innan fotografen kom vilken var mkt bra så vi kunde ställa frågor. Allt sköttes mkt smidigt. Har inga klagomål alls. Läs mer
    2018-12-04 Philip S svarar Karin T
    Tack Karin! Bra att ni uppskattade mina tips innan fotografen kom. Jag tycker att ni gjorde ett strålande jobb med lägenheten. Lycka till med ert nya boende. Ha det så gott!

Moa K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Supernöjd med fantastisk service och smidig bostadsaffär! Så tacksam och nöjd med Philip Stråkander som mäklare. Kan varmt rekommendera honom vidare till framtida försäljare! Läs mer
    2018-12-04 Philip S svarar Moa K
    Tack Moa! Extra kul att vi lyckades hitta köpare innan vi kom ut på den öppna marknaden. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Ha det gott!

Petter Ö skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde min 2:a i centrala Linköping. Målinriktad mäklare med känsla för marknaden. Läs mer
    2018-12-04 Philip S svarar Petter Ö
    Tack Petter! Lycka till med dem nya planerna. Ses snart igen!

Joakim N skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en bostad.

Den bästa mäklaren vi har haft med att göra. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Joakim N
    Stort tack Joakim, lycka till med ny bostad.
  • 2018-12-03

Annika Birgitta Kristina J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra och informativt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-03

Victoria C skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt via Augin i centrala Linköping. Trots uppförsbacke på marknaden så fick vi den tillslut såld efter många försök. Augin kämpade på och hade många privatvisningar, och mötte mina krav och förväntningar på hur en mäklare ska hjälpa till vid en bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2018-12-02

Carina L skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Helt ok insats för att få vår bostadsrätt såld. Läs mer
  • Frida J

2018-11-30

Frida J skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde vår 3:a i Södra Ekkällan. Daniel är proffsig, flexibel och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-29

Gunnar Gillis S skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra kontakter, engagerade, intresserade, rätt prissättning mm
    Allt fungerade på ett utmärkt sätt. Detta var första gången vi sålde en fastighet och har inget att jämföra med, men allt har varit till vår belåtenhet Läs mer
  • 2018-11-28

Peet H skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande, trovärdigt intryck Läs mer
  • Bo P

2018-11-23

Bo P skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen fungerade utmärkt och vi hölls informerade hela tiden. Läs mer
  • 2018-11-23

Pia T skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ändrade ständigt tider för besök och visningar på kort varsel, vilket var besvärligt för både oss som säljare och våra hyresgäster. Skickade ersättare för att ta visningar på kort varsel. Ersättare som inte blivit fullt uppdaterade på huset, vilket var oproffsigt och påverkade intrycket av försäljningen negativt. Vi kan tyvärr inte rekommendera denna mäklare för andra säljare. Läs mer
  • 2018-11-23

Patrik J skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin sålde min lägenhet på ett bra och smidigt sätt, han är bra på att prata och kan nog lugna oroliga köpare Läs mer
  • Rasol N

2018-11-23

Rasol N skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Såld bostadsrätt i Linköping city.

Augin fanns där från början till slut!

Han var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Har både sålt och köpt bostad av Augin. Lika smidigt varje gång!

Årets mäklare enligt mig!
    Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2018-11-22

Bo Charlie H skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt hus. Väl bemött och införstådd på mig som säljare. Har haft dålig erfarenhet av tidigare mäklare, var därför skönt att få erfara en duktig mäklare. Var alltid professionell i sin roll. Löste det särskilt bra då samarbete saknas mellan mig och mitt ex. Skötte kontakter bra, höll oss informerade och hörde av sig vid frågor. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Bo Charlie H
    Tack Charlie, lycka till med allt!

Marianne J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Bra och smidig kontakt via sms Läs mer

Eddie N skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket proffsig, smidig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-12-07 Tobias Svärd svarar Eddie N
    Tack Eddie, hoppas ni kommer trivas i nytt boende.

Eddie N skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket proffsigt,smidigt och snyggt. Läs mer

Andreas B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt. Blev proffsigt bemött och med ett stort engagemang hela vägen. Läs mer
    2018-11-21 Ronja W svarar Andreas B
    Tack själv, roligt att få hjälpa er! ☺️

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping