Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1883 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2020-11-29

Anton H skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi fick våran lägenhet såld med betyg godkänt. Återkopplingen från mäklare kunde varit bättre. Läs mer
  • 2020-11-29

Thorbjörn B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra bemötande, fokuserad och effektiv i sitt arbete. Lyhörd och hög service nivå. Vi är jättenöjda med Ronjas arbete. Levde mycket väl upp till våra förväntningar Läs mer
    2020-11-29 Ronja W svarar Thorbjörn B
    Tack snälla ni för ett vänligt mottagande från början till slut. Det blev en perfekt matchning säljare och köpare. Syns vidare in i 2021. God jul på er! ☺️
  • 2020-11-26

Viktor K skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kanonbra mäklare, har redan rekommenderat till andra. Läs mer
  • 2020-11-26

Maria E skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig,flexibel, positiv, förstående! Läs mer
  • 2020-11-25

David F skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en bostadsrätt och upplevde att man fick den hjälp man behövde och förväntningarna man hade på en mäklare blev uppfyllda. Ronja var toppen! Läs mer
  • 2020-11-25

Anders P skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian på Fastighetsbyrån hjälpte oss att sälja vår villa. Han är lyhörd, engagerad och erfaren. Rekommenderar att ni använder honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-11-23

Sofie M skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag använde mig utav Ronja vid försäljning av min lägenhet. Ronja har under hela säljprocessen varit flexibel och värderat mina åsikter och bemött dem på ett professionellt sätt. Ronja har gjort en kanonjobb och jag är väldigt nöjd med henne. Läs mer
    2020-11-23 Ronja W svarar Sofie M
    Så kul att höra, tusen tack! Stort lycka till med allt roligt ni har framför er nu så ses vi på andra sidan året :-)
  • 2020-11-23

Julia B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en bostadsrätt genom "På Gång"-konceptet. Ronja var väldigt stöttande och hade väldigt trevligt bemötande genom hela processen. Kort sagt var vår upplevelse med Ronja mycket bra och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-11-23 Ronja W svarar Julia B
    Tack så mycket, tack för ett fint samarbete! Hoppas vi kan hitta drömhuset till er nu :-).
  • 2020-11-22

Jörgen K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt 2 st tomter och mäklarens bemötande var bra samt att under försäljningstiden fick vi mycket bra information varje vecka hur försäljningen utvecklade sig. Läs mer
  • 2020-11-21

Susanna P skrev om Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Anlitade Ida vid försäljning av min bostadsrätt. Blev bemött på bästa sätt. Otroligt kunnig, engagerad, positiv och trevlig mäklare! Kände stort förtroende genom hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-11-22 Ida O svarar Susanna P
    Tusen tack Susanna för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Varma hälsningar, Ida
    Ida O gillar detta
  • 2020-11-20

Frida L skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Majken! Vi kan inte vara mer nöjda med vår mäklare, hon är trygg, ambitiös och lugn! Läs mer
    2020-11-20 Majken L svarar Frida L
    Varmaste tack Frida för fint omdöme! Snart väntar nya äventyr för er. Önskar dig en trevlig helg så ses vi lite längre fram på tillträdet. Vänligen, Majken
  • Martin D

2020-11-20

Martin D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Med hjälpen av Ronja har vi såld vårt lägenhet i Tannefors. Ronja inte bara gör sitt jobb toppenbra utan att det är tydligt hon trivs göra det. Vi fick många bra tipsen innan fotograferingen. Hon såg direkt alla fördelar av lägenhet som sen skrevs i en utmärk beskrivning. Vi ville gå supersnabbt och tack sin erfarenhet och bra koll gick allt super smidigt och lägenhet såldes inom mindre än 2 veckor. Rekommenderar verkligen henne! Läs mer
    2020-11-20 Ronja W svarar Martin D
    Tack snälla ni, det blev en smidig och bra affär och nu kan ni äntligen drömma vidare kring ert nästa boende. Tack för den fina presenten, den var verkligen uppskattad. Vi ses i januari på nytt! :-)
  • 2020-11-19

Mais M skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken är väldigt trevlig och hon kunde svara på alla mina frågar samt hon har bra tålamod.
    Jag är väldigt nöjd med henne! Läs mer
    2020-11-20 Majken L svarar Mais M
    Tack Mais för din fina rekommendation! Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten! Allt gott, Majken
  • 2020-11-18

Henrik S skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi fick hjälp av Majken att sälja våran lägenhet. Under hela försäljningen kände vi oss trygga och välinformerade.
    Det dök upp lite tuffa beslut på resans gång som Majken hanterade på ett utmärk sätt. Läs mer
    2020-11-20 Majken L svarar Henrik S
    Tack Henrik för fint omdöme. Nu kan ni sikta vidare mot ert nästa boende! Vi ses lite längre fram igen! Vänligen, Majken
  • 2020-11-17

Johnny P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt ett kedjehus i Linköping. Mats har varit en lugn, trygg och till synes enkel person som man lätt känner tilltro till. Står stabilt på jorden och svävar inte ut.
    Förväntningarna var att kunna sälja huset på ett på ett smidigt o värdigt vis och kunna känna sig nöjd med både tillvägagångssätt och pris, vilket vi tycker uppfylldes. Läs mer
  • 2020-11-17

Britt P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en KBVilla.. Mats har verkligen bemött och förstått situationen på ett ödmjukt och fint sätt. Jag hade inga förväntningar men kunde inte tänka mig att det skulle gå så här fort. Jag är väldigt tacksam mot Mats

Mvh Britt Pettersson Läs mer
  • 2020-11-16

Ella S skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte min första lägenhet och blev superbra bemött av mäklaren, hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Proffsigt hanterat Läs mer
    2020-11-16 Majken L svarar Ella S
    Roligt att få hjälpa dig hitta din första bostad Ella! Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten, hör av dig om du har några frågor framöver. Lycka till med studierna!
    Majken
  • 2020-11-15

Elisabeth E skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Saklig, lugn, seriös i sin framtoning. Uppfyllde alla våra förväntningar i säljprocessen. Läs mer
    2020-11-20 Ronja W svarar Elisabeth E
    Tusen tack för trevlig kontakt och ett fint omdöme. Jag är säker på att era köpare kommer njuta varje sekund av ert fina hus och ni av ert nya fina läge. Vi syns lite längre fram! Vänligen, Ronja
  • 2020-11-14

Felix L skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Bemötandet har varit mycket bra, hon har var professionell och tillgänglig när vi haft frågor eller funderingar. Upplägg från start till slut har varit smidigt och överlag är vi mycket nöjda med Majkens insats. Läs mer
    2020-11-16 Majken L svarar Felix L
    Varm tack för rekommendationen och för det förtroende ni gav mig att få hjälpa er med försäljningen! Det har varit en spännande och rolig process! Vi ses igen på tillträdet. Allt gott, Majken
  • 2020-11-08

Amanda H skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt smidig och trevligt köp av bostad med hjälp av Majken. Jag fick mycket bra och tydlig information, vilket känns tryggt för mig som ny på bostadsmarknaden! Läs mer
    2020-11-10 Majken L svarar Amanda H
    Tack för fin rekommendation Amanda! Lycka till i ditt nya boende!
  • 2020-11-07

Elin S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vår bostadsrätt/radhus tillsammans med Ronja och det kändes helt rätt från första stund! Ronja är professionell, effektiv och lyhörd. Otroligt uppmärksam på våra tankar och har alltid bemött oss med ärlighet och varit otroligt sakkunnig och ordningsam i allt hon gjort. Ronja har gjort det där lilla extra för att visa att hon verkligen tror på vår bostad och gjort allt för att hjälpa oss på bästa sätt. Vi rekommenderar henne starkt vid försäljning av bostad! Läs mer
    2020-11-08 Ronja W svarar Elin S
    Wow, tack för ett genuint och varmt omdöme. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er och våra sammanslagna ansträngningar gav ett fint slutresultat. Ha det gott nu så hörs och ses vi längre fram!
  • 2020-11-06

Sofia D skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet från 1975, renoverat kök, Linköping.

Bra bemötande. Kändes inte som att mäklaren hade riktigt 100 % koll på lägenheten, typ att inte diskmaskin fanns, var förrådet låg. Tror att mäklaren hade fått objektet pga. att en annan mäklare slutat. Under budgivningen la vi ett bud och en annan budgivare la 5000 kr över, efter detta ringde mäklaren oss och sa att "vi brukar köra med 10000 kr-steg så vi kör det fr.o.m. nu", kändes lite konstigt att inte meddela det i förväg. Här kanske vi borde ha föreslagit att den andra budgivaren borde dra tillbaka sitt bud eller lägga 5000 kr till så att det blev rätt, men vi la 10000 kr istället bara.

Visning i april och inflyttning i oktober, under denna tid slutade mäklaren och vi fick en ny, vilket en assistent informerade oss om. Det har känts lite smårörigt, men ändå ok skulle jag säga. Läs mer
  • 2020-11-02

Robin G skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en bostadsrätt i Linköping. Bra bemötande och professionell service. Inga konstigheter och allt kändes som det gick automatiskt. Va bara att hänga med och njuta av turen Läs mer
    2020-11-03 Majken L svarar Robin G
    Precis så det ska kännas Robin! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende.
  • 2020-11-02

Caroline H skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte bostad privat. Kunnig och duktig! Läs mer
  • 2020-10-29

Erik R skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket trevlig mäklare med hög kompetens. Hela processen kändes trygg och stabil. Läs mer

Karin S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Ronja är en utmärkt mäklare. Hon är både professionell och har ett mycket bra kundvänligt bemötande. Läs mer
    2020-10-28 Ronja W svarar Karin S
    Tack snälla du, det värmer. Stort lycka till i nya bostaden och varmt välkommen åter!

Per W skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken Lundh hjälpte oss att sälja vår 3:a och vi är väldigt glada och tacksamma för all hjälp och guidning hon givit oss. Från första mötet har hon varit närvarande, tillgänglig och väldigt trevlig att ha att göra med. Framförallt arbetade hon hårt för vår skull och vi vill ge våra allra varmaste rekommendationer att jobba med henne. Läs mer
    2020-10-29 Majken L svarar Per W
    Tack för att du tagit dig tiden och skrivit så fint om hur ni upplevt mig som mäklare, precis så jag vill att det ska kännas att arbeta med mig! Vi hörs och ses framöver när tillträdet närmar sig!

Susanna L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en villa genom Sebastian. Mycket smidigt och proffsigt bemötande. Vi kan bara ge positiv feedback! Läs mer

Mårten S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har under en tid haft kontakt med Ronja, först som spekulant på några lägenheter sen också genom köp av en lägenhet. Har hela tiden upplevt Ronja som kunnig, professionell samt att hon har en positiv attityd som hon bemöter oss kunder med.
    Rekommenderar Ronja för potentiella säljare/köpare. Läs mer
    2020-10-28 Ronja W svarar Mårten S
    Tack Mårten för ett mycket trevligt omdöme, så roligt att få förmedla en fin lägenhet till er. Hoppas verkligen ni ska trivas och varmt välkommen åter!
  • Maria B

2020-10-26

Maria B skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken är en mäklare av toppklass 🤗❤️ Med fingertoppskänsla navigerar hon marknaden och med sitt stora hjärta och intuitiva problemlösningsförmåga ser hon till att både köpare och säljare känner sig trygga och nöjda! Läs mer
    2020-10-27 Majken L svarar Maria B
    Tusen tack Maria för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och Per med försäljningen av er bostad. Varma hälsningar, Majken
  • 2020-10-24

Pontus N skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Superduktig tjej som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-10-26 Majken L svarar Pontus N
    Tack snälla Pontus! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende! Med vänlig hälsning, Majken
  • 2020-10-23

Christina Y skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har både köpt och sålt. Allt gick smidigt, särskilt att sälja. Bra handläggning av båda objekten. Mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer

Kenneth W skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag hade ingen tidigare erfarenhet från försäljning av en bostadsrätt, men jag har inget att klaga på. Srdjan är en väldigt energisk, driven och en motiverad mäklare utan att kännas påträngande. Jag kan inte säga något negativt även om jag anstränger mig. Srdjan är en proffsig och en behaglig kille som jag starkt kan rekommendera när det är dags sälja din bostad. Jag önskar alla inblandade lycka till /Kenneth Läs mer

Mattias L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Framåt, rak och tillgänglig i kommunikationen. Detta både då jag stod som köpare och senare som säljare av bostad. Verkade för att det ska bli en affär som båda parter tycker är bra. Läs mer

Tomas K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, snabb att svara och skötte allt, vad vi kan bedöma, på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-10-22 Ronja W svarar Tomas K
    Tusen tack för ett trevligt bemötande! Lycka till med allt! :-)

Matilda K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt, snabb smidig affär. Läs mer
    2020-10-22 Ronja W svarar Matilda K
    Tack snälla, syns igen på nytt på andra sidan året! :-)
  • 2020-10-20

Per Johan P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bästa tänkbara mäklaren (vald med omsorg med hjälp av H-G
    Snejde för flera år sedan)!
    Mats motsvarade förväntningarna med råge! Läs mer
  • 2020-10-19

Theo K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en fin 3:a på Ryddalsgatan. Ronja var jätte trevlig och kunde väldigt mycket om allting, man märkte att hon var rutinerad och hon var väldigt hjälpsam under hela affären. Läs mer
    2020-10-19 Ronja W svarar Theo K
    Hej, tack för ett trevligt omdöme. Hoppas du ska trivas i lägenheten, och se till att njuta av den trevliga balkongen ordentligt :-)

Stefan W skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan gjorde ett bra jobb men behöver en annan assistent...
    Tack Srdjan för ett bra jobb! Läs mer

Helena K skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Det blev lite konstigt eftersom mäklaren valde att sluta mitt i affären. Den dagen tillträdet var bestämt var vi på plats i god tid men ingen kom och tog hand om oss. När klockan passerat klockslaget som var bestämt fick vi gå in och fråga om vi hamnat rätt.
    Det konstiga var att det sprang folk hela tiden men ingen frågade vem vi skulle träffa. Läs mer

Dagrun Oline P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En mkt tydlig och seriös mäklare, som har sålt min mammas radhus. Läs mer
  • 2020-10-15

Anton H skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Majken hjälpte mig hela vägen från start till slut när jag sålde min lägenheten. Hon har tydliggjort processen och med jämna mellan rum informerat om läget på ett proffsigt vis.

Jag rekommenderar Majken som mäklare och kan absolut tänka mig att anlita henne igen. Läs mer
    2020-10-16 Majken L svarar Anton H
    Varmt tack Anton för så fin rekommendation! Det blev en bra försäljning!
    Ha det gott så ses vi på tillträdet :)
    Hälsningar, Majken
  • 2020-10-14

Lise-lott L skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ronja är både trevlig snabb och effektiv🤗 Läs mer
    2020-10-14 Ronja W svarar Lise-lott L
    Tack rara du, vi hörs av vidare :-)
  • 2020-10-14

Simon N skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt lägenhet! Mycket väl bemött! Förväntade professionalism och det levde de upp till! Allt kändes smidigt och lätt! Läs mer
  • 2020-10-13

Malin K skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Saklig, erfaren och trevlig 😊 Läs mer
  • 2020-10-13

Daniyel A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde ett radhus och köpte en villa. Fick från start ett väldigt bra intryck av Srdjan. Väldigt driven och framförallt tillgänglig när det behövdes. Mina förväntningar av hela upplevelsen infriades med bravur och jag kan varmt rekommendera Srdjan. Läs mer

Sukru S skrev om Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en lägenhet.

Hon var mycket duktigt och vi upplevde henne som professionell och som kunde sin sak. Vi kände förtroende till henne och hennes kunskap.

Vi hade förväntningar att hon skulle vara drivande och hjälpa oss vilket vi tyckte att hon levde upp till.

Jättebra upplevelse, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-12 Ida O svarar Sukru S
    Stort tack Sukru, tack för förtroendet. Det blev lyckad försäljning! Ha det gott! :D
    Ida O gillar detta

Johan Z skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt mitt första hus.
    Stressande mäklare som gjorde allt för att påskyndad affären, jag fick ingen betänketid, hen lämnade sen över allt till sin assistent när affären var klar.
    Så känslan av stöd från mäklaren saknades.
    Assistenten var tyvärr helt klart av den stela tråkiga skolan, inte en personlighetstyp passande för en orolig förstagångssköpare.
    Kan inte rekommendera dem om du vill bli trevligt bemött. Läs mer

Malin K skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Erfaren, processen gick smidigt och enkelt Läs mer
  • 2020-10-11

Maria B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en tvåa på 56 kvm. Tog kontakt med mäklaren innan visning och det gick bra. Fick bra hjälp med kontraktsignering över sommaren när jag var på annan ort. Har dock strulat mycket med lägenheten sen jag flyttade in, tex trasigt eluttag. Det stod att det badrum och kök var nyrenoverat men det verkar vara ett rent hemmabygge, det finns knappt någon ventilation i badrummet och köksfläkten blåser inte bort oset. Det känns lite konstigt att kalla det nyrenoverat när det inte håller standarden för kök/badrum 2020... Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte