Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1696 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2020-02-28

Bo Gunnar F skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vårt livsprojekt under 45 år – ett underbart hus i kindabygden. Tobias har under hela processen varit professionell och engagerad. Han har varit lätt att nå och motsvarar med råge våra högt ställda förväntningar. Detta gäller även hans medarbetare som vi haft kontakt med. Läs mer
  • 2020-02-28

Oliver S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande av engagerad mäklare. Svarade på alla våra frågor på två visningar. Läs mer
  • 2020-02-26

Lars W skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har vid två tillfällen gjort bostadsaffärer med Ronja. Vid första tillfället köpte jag en bostadsrätt genom henne och nu har jag sålt min bostadsrätt och anlitat henne som mäklare. Ronja kan jag varmt rekommendera som mäklare då hon med sitt tillmötesgående och trevliga sätt genomfört dessa affärer på ett mycket proffesionellt sätt.
    Hälsningar Lars Westling Läs mer
    2020-02-28 Ronja W svarar Lars W
    Tack härliga ni! Det har varit så roligt och naturligt att få hjälpa er ytterligare en gång. Vi syns lite längre fram! :-)
  • 2020-02-25

Ratchaya S skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt.
    Han är bara ok Läs mer
  • Torborg W

2020-02-25

Torborg W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip har sålt en bostadsrätt åt mig. Jag blev bra bemött och Philip var seriös och väldigt duktig. Läs mer
    2020-02-26 Philip S svarar Torborg W
    Tusen tack! Det blev en lyckad försäljning. Jag hoppas vi hörs igen för framtida försäljningar. Ha det gott!

Johan P skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt villa.
    Bra och snabb försäljning. Fick det som vi önska.
    Alltid kontaktbar vid frågor.

Rekommenderas starkt. Läs mer

Rasmus A skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte ett radhus i bostadsrättsförening.

Mäklaren va kunnig och trevlig och kändes som ett bra stöd i köpet.

Mäklaren levde upp till dom förväntningar jag hade Läs mer

Catherine P skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan stödde mig med försäljning av min lägenhet. Han var alltid mycket professionell och trevlig. Han körde ett flertal privatvisningar innan den riktiga vilket jag uppskattade. Det var mycket smidigt att jobba med honom och jag är mycket nöjd över resultatet och hur han bidrog till det. Läs mer
    2020-02-25 Srdjan V svarar Catherine P
    Hej Catherine, tack för dina fina ord. Alltid lika roligt med en lyckad försäljning! Stort lycka till med ditt nästa boende. Vi ses på tillträdet.

Johan H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt vår villa via Maria och har ett mycket bra intryck av hennes arbete. Hon är lyhörd och har gjort ett kanonjobb med försäljning och allt runt omkring husförsäljningen. Läs mer
  • 2020-02-23

Sofia Kristina F skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra mäklare, vi sålde vårt hus. Läs mer
  • 2020-02-23

Gustav S skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tydlig, ärlig, rak! . Läs mer
  • 2020-02-21

Ludwig N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt med felfritt resultat Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Ludwig N
    Tack så mycket Ludwig. Stort tack för förtroendet och lycka till i Stockholm! Ha det gott.
  • 2020-02-21

Daniel K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har under en längre period haft en mycket bra konsultativ dialog med Tobias angående våra framtida husdrömmar.
    Tillslut hittade vi huset som var rätt för oss.

Tobias är kunnig, tillgänglig, flexibel och mycket bra på att förstå vad vi önskade oss.
    Vi kan i högsta grad rekommendera Tobias

Med vänlig hälsning

Daniel & Lena Läs mer
  • 2020-02-20

Anders S skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köp av kedjehus. Bra bemötande. Lugn och kunnig. Höll bra kontakt under budgivningen. Läs mer

Anna J skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har både sålt och köpt bostad genom Augin och varit mycket nöjd. Rak, ärlig och alltid lätt att få tag på oavsett vad det gäller.
    En mycket seriös och bra mäklare! Läs mer

Johan L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt parhus bostadsrätt.
    Alltid väldigt trevligt bemött, svarat på kommunikation över mail/telefon väldigt snabbt.
    En väldigt bra upplevelse. Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Johan L
    Tack Johan! Kul att det gick så smidigt och skönt för er som redan köpt med tillträde längre fram. Ha det gott!

Linda K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip gjorde ett strålande jobba när vi ville sälja våran bostadsrätt snabbt och smidigt.
    På en vecka var det klart.
    Vi är mycket nöjda med Philips insats han levde upp till våra förväntningar.
    Skulle vi sälja igen skulle vi givetvis välja Philip. Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Linda K
    Tack Linda! Det är alltid roligt när man hittar köpare från eget kontaktnät. Det blev en snabb och smidig affär. Vi hörs framåt. Ha det gott!

Martin A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande både i köp- och säljprocessen. Lättillgänglig och med en bra strategi för försäljningen. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2020-02-17

Gunilla R skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mäklaren var väldigt forcerad. Det gjorde att jag själv blev väldigt forcerad. Läs mer
  • 2020-02-17

Lena B skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Allt har fungerat bra.
    Lugn inger förtroende, hela tiden hållit oss informerade. Läs mer
  • 2020-02-14

Aron L skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde samt köpte lägenhet genom Augin Aksoy. Alltid lätt att nå. Inga floskler utan säger vad han tycker och tror om hur marknaden samt läget för ens försäljning ser ut. Anlita Augin om du vill ha en snabb och enkel försäljning! Läs mer

Johan L skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    nybygge friliggande villa
    kort och gott väldigt bra upplevelse och hjälp hela vägen för ett par som köper hus för första gången. Läs mer

Stefan B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt lägenhet i centrala linköping.
    Mäklare var mycket trevlig och professionell.

En mycket nöjd kund.

Stefan Bäckehed. Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Stefan B
    Tack Stefan! Det blev en snabb och smidig affär till ett riktigt bra pris. Ha det gott!

Ann A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip har på ett utmärkt sätt hanterat försäljningen av min lägenhet . Mycket proffesionellt. mvh Ann Arwskog Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Ann A
    Hej Ann! Tusen tack för förtroendet. Önskar dig all lycka i ditt nya boende. Ha det gott!
  • 2020-02-11

Dina B skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia hjälpte oss att köpa ett skedjehus. Hon var trevlig, hjälpsam och kunde svara på alla våra frågor. Sofia är våran ängel 👼. Läs mer
  • 2020-02-09

Josefin J skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde en lägenhet (3rok) i centrala Linköping. Ronja är verkligen supergullig som person och lätt att känna förtroende för vilket var huvudanledningen till att vi valde henne! Hon var snabb med korr och bokningar och när lägenheten väl var utlagd tog det inte ens en vecka innan Ronja hade hittat rätt spekulanter så att vi kunde sälja innan ordinarie visning. Perfekt för oss då vi köpt hus och ville ha en snabb process. Kan varmt rekommendera Ronja till er andra som ska sälja! Läs mer
    2020-02-09 Ronja W svarar Josefin J
    Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda så långt! Jätteroligt att jag fick förtroendet att hjälpa er ☺️
  • Abbas A

2020-02-09

Abbas A skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Hej!
    Vi köpte ett hus genom fastighetskontoret, Sofia Ramsfors hjälpte oss mycket för att få vårt mål och klargöra även alla punkter som är dolda för oss från lagarna om köp.
    Jag vill tacka henne väldigt mycket.

Abbas Al-Saedi Läs mer

Magnus J skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vårgårdsvägen 3. Trevlig, positiv, hjälpsam. Ville få till ett avslut på affären vilket vi uppskattade. Kändes generellt som att hon hade koll på läget och var också behjälplig med kontakter till besiktningsman etc. Läs mer

Quang Loc L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Otroligt duktigt säljare som är väldigt engagerad i sitt jobb . Som kund känner man säg trygg, säker att Sebastian gör sitt yttersta för levera försäljningen 👍( sålde en villa ) Läs mer

Anders K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt Brf
    Mäklaren var engagerad och aktiv
    Han är lätt att nå och återkommer vid. Frågor eller funderingar
    Philip är generellt trevlig och bra att göra affärer med Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar Anders K
    Tack så mycket Anders. Ni har köpt en fin bostad och jag hoppas ni kommer att trivas. Ha det gott!
  • Gunilla K

2020-02-07

Gunilla K skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt Positiv Glad Korrekt bemötande allt sköttes perfekt. Vi rekommenderar Maria för alla uppdrag. Läs mer
  • 2020-02-06

Elin T skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian visade stort engagemang när vi sålde vårt hus. Bra återkoppling och höll oss uppdaterade hela tiden! Tryggt o stabilt hela vägen. Läs mer
  • 2020-02-05

David S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostad på Garnisonsvägen 26, bra bemötande av mäklaren. Trevlig och ärlig. Läs mer
    2020-02-21 Philip S svarar David S
    Toppen David! Hoppas verkligen du kommer trivas i din nya bostad. Ha det gott!
  • 2020-02-05

Oscar E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt och köpt lägenhet via mäklaren Srdjan Vejnovic. Riktigt duktig ung kille som får 5 av 5 av mig. Alltid lika trevligt bemött och löser alla små tvister små tvister som dykt upp, lättåtkomlig på telefon så man fick svar på sina frågor snabbt (även fast han var på semester).

Mvh Oscar Läs mer
    2020-02-05 Srdjan V svarar Oscar E
    Hej Oscar, stort tack för din rekommendation och för ditt förtroende. Roligt att vi fick ihop det med både försäljning av din egen bostad och köp av din nya. Lycka till med nya boendet!

Riadh Issa Tallo T skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En erfaren och duktig mäklare som tillgodoser klients behöv. Rekommenderar starkt. Läs mer

Anders S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Alltid tillgänglig och bra återmatning! Läs mer
    2020-02-05 Philip S svarar Anders S
    Tack Anders! återkopplingen är viktigt. Ha det gott!

Linnéa A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    - Köpt en bostadsrättslägenhet.
    - Blev väl bemött av mäklaren genom att han alltid var tillgänglig via telefon om problem eller frågor uppstod i samband med köp eller väntan av lägenhet. Återkopplade även snabbt därefter till mig som köpare. Glad och skojsam vid alla möten som varit! Läs mer
    2020-02-05 Philip S svarar Linnéa A
    Hej!
    Härligt Linnéa! Du har köpt en fin lägenhet och hoppas du kommer trivas bra där. Stort lycka till!

Fredrik T skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en lägenhet.
    Philip var profsig och trevlig. Läs mer
    2020-02-05 Philip S svarar Fredrik T
    Tack så mycket Fredrik! Hoppa ni kommer trivas i nya boendet. Lycka till!

Nouha H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, proffsig i sin roll som mäklare, snabb attåterkoppla. Läs mer
    2020-02-02 Ronja W svarar Nouha H
    Tack snälla, lycka till med renoveringen! ☺️

Jan H skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Blivit alldesles utmärkt bemött av mäklaren som dessutom var kunnig och otroligt serviceminded. Hon levde fullständigt upp till mina förväntningar.
    En toppenmäklare! Läs mer
    2020-02-02 Ronja W svarar Jan H
    Tusen tack, hoppas verkligen att ni ska trivas bra på Kvinnebyvägen. Spännande med renoveringen nu ☺️

Pernilla C skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt utav Daniel. Det gick proffsigt till från början till slut och vi trivs väldigt bra i vårt nya boende. Läs mer

Alexander K skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen av lägenheten gick väldigt smidigt och bra! Läs mer
  • 2020-02-01

Anna O skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Empatisk säljare, med förmåga att lägga i högre växel när det behövs. Vi är väldigt nöjda med Ronja som mäklare och skulle anlita henne igen. Läs mer
    2020-02-01 Ronja W svarar Anna O
    Tusen tack, har varit så roligt att få hjälpa er! ☺️
  • 2020-02-01

Hamed G skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Fantastisk service av Tobias som genom hela processen varit tillgänglig och professionell. Läs mer
  • 2020-01-31

Damir S skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en villa där Maria Hall var ansvarig mäklare. Maria gjorde ett proffsigt intryck, ordna fram samtliga dokument vi efterfråga. De få tillfällen hon inte hade svar på frågor direkt såg hon till att ta reda på svaret och återkoppla snarast. Maria var lättillgänglig och såg till att kontakta oss ofta för att informera och stämma av vad som pågick under budgivningsprocessen. Saklig och tydlig under kontraktskrivning ect. Maria är en trevlig och bra mäklare att ha att göra med och vi som köpare är jättenöjda med hennes insats. Läs mer
  • 2020-01-31

Vasse C skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vänlig och hjälpsam. Bra på kommunikation. Läs mer
  • 2020-01-30

Aleksandar L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt ett hus på Tornhagsvägen 3 i lkpg
    En mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Den grabben kan sin skit😀 Läs mer
  • 2020-01-30

Susanne B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har anlitat Philip Stråkander vid försäljning av min bostadsrätt. Bemötande och proffesionalitet har från början varit förtroendeingivande och alldeles perfekt då försäljning av en kär bostad inte alltid är så lätt. Philip har visat största tålamod envishet och handlingskraft och månat om både säljare och köpare på ett utomordentligt sätt. Mina förväntningar har överträffats särskilt på grund av den respekt som visats för alla inblandade och den grund det bygger för en bra försäljning. Det känns mycket bra att överlämna min bostad till den nya ägaren efter denna process. Processen har varit respektfull, professionell och framåtskridande med ett mycket bra resultat för alla. Stort tack!! Susanna Bergman Läs mer
    2020-02-05 Philip S svarar Susanne B
    Tusen tack Susanne! Vad glad jag blir att du upplevt försäljningen på det sätt som du beskriver. Tackar så hemskt mycket för för ditt förtroende. Jag önskar dig stort lycka till med ditt nya boende. Ha det gott!
  • 2020-01-28

Anna-britt R skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Som godman har jag sålt bostadsrätten.
    Mäklaren bemötte mig genomgående mycket positivt och levde upp till mina förväntningar med råge.
    /Monica Hansson (dotter och god man) Läs mer
    2020-01-29 Srdjan V svarar Anna-britt R
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att ni är nöjda med min tjänst! Vi ses på tillträdet.
  • 2020-01-28

Eivor W skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia: Professionell, hjälpsam, positiv, förtroendeingivande, trevlig, effektiv. Vill verkligen rekommendera Sofia. Sålt villa. Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping