Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1611 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2019-12-09

Martin A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt 2a på 67m2

Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Samt förklarade och översatte det man inte förstod väl. Proffsig

Förväntningar: Proffsig, bra kunnande om området och allt runt omkring. Stor försäljnings kets.

Väldigt god upplevelse på samtliga punkter. Kändes lite som en rutin försäljning dock. Kommer använda mig av Fastighetsbyrån igen vid nästa försäljning/köp. 4.5 solar av 5 Läs mer
    2019-12-09 Srdjan V svarar Martin A
    Hej Martin, tack för det fina omdömet. Skönt att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med kommande bostadsköp!
  • 2019-12-09

Victor G skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han har varit mån om att vi ska vara nöjda, hjälpt oss med Bankkontakt och varit väldigt lätt att nå när det har behövts. Läs mer

Pernilla P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket kompetent både då vi köpte och sålde bostad! Vi kan inte vara mer nöjda! Läs mer

Pernilla P skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket kompetent då vi köpte bostad! Trevligt bemötande och kunnig. Läs mer

Johanna J skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Villa. Trevlig mäklare. Snabb o smidig affär. Läs mer

Erik S skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin sålde våran lägenhet i övre vasastan.
    Han gjorde en bra och smidig affär med mycket bra service under hela processen.

//Erik o Ellinor Läs mer

Alaa B skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Det har enbart varit positivt och Sebastian har gjort mer för oss än vad jag trodde att man kunde förvänta sig av en mäklare. Han har varit lätt att få tag på och har alltid informerat oss direkt när det varit något, han har även svarat i telefon och ställt upp på tider som jag inte kan tänka mig ligger inom normala arbetstider.
    MVH Alaa & Sally Läs mer
  • 2019-12-07

Amer Rasheed A skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt/radhus i Åleryd. Sofia skötte sitt jobb på ett väldigt professionellt sätt och hjälpte båda sidorna att vara nöjda med avtalet. Hon var väldigt trevlig och bemötte båda sidorna av avtalet på ett ödmjukt sätt. Läs mer
  • 2019-12-07

Joakim H skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt första bostadsrätten, fick väldigt trevligt och hjälpsamt bemötande. Hade väl inga särskilda förväntningar men Augin slog dom med råge.
    Alltigenom en hjälpsam mäklare som vi har kunnat ställa alla dumma frågor till och som ser lösningar. Läs mer
  • 2019-12-06

Lars K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia har varit professionell, noga med att informera oss om stegen i att sälja vårt hus. Hon har också varit inlyssnande på vad vi har haft för önskemål och förhoppningar inför försäljningen. Vi har känt att hon har avsatt tid för vår försäljning. Mycket nöjda
    således! Läs mer
  • Kim L

2019-12-05

Kim L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian är en otroligt charmig och skicklig mäklare som gör sitt yttersta för att alla parter skall bli nöjda. Läs mer
  • 2019-12-04

Fredrik L skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt 1rok, väl bemött av mäklaren. Han ville få en bra affär för båda parter. Tillmötesgående och anpassningsbar på kort varsel. Överlag bra. Läs mer
  • 2019-12-03

Claes K skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Stöddig o överlägsen !
    Dessutom känns det som han tror att han är rolig !
    // claes Läs mer
  • 2019-12-03

Carl-henric F skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket proffsigt och trovärdig försäljning! ringer Philip direkt vid nästa försäljning, och Srdjan. Läs mer

Brit A skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi upplever att Maria Hall har varit väldigt proffsig och tillmötesgående. Vi har uppskattat att ha henne som mäklare! Läs mer

Johan T skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Strålande mäklare. Proffsig, kunnig och en person man får fullt förtroende för direkt. Vi önskade en snabb och smidig försäljning, och det fick vi. Det blev bättre än vi någonsin kunnat tänkt oss. Bättre mäklare är nog svårt att få. Rekommenderas varmt. Läs mer

Christian T skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra och professionellt bemötande! Lyckades få vår trerumslägenhet såld trots att det för tillfället var väldigt stor konkurrens på marknaden. Mäklarens insats ovärderlig för att få bostadsaffären att gå i lås. Läs mer
    2019-12-03 Daniel W svarar Christian T
    Tack Christian. Ja det var ett stort utbud men till slut hittade jag en köpare till er bostad. Vi ses på tillträdet.

Ali B skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde min bostad med Daniel på Fastighetsbyrån i Linköping. Daniel överträffade mina förväntningar på många sätt. Under hela försäljningsprocessen har han varit tillgänglig för råd och visat ett professionellt arbetssätt. Utöver det har han varit tillmötesgående vid visningstillfällena då han haft extrainsatta visningar utöver planerat. Även kunnig vid budgivningen och lyckades sälja bostaden med gott slutresultat. Läs mer
    2019-12-03 Daniel W svarar Ali B
    Stort tack för din reco Ali, Vi ses och hörs snart!
  • 2019-12-01

Rikard F skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Är väldigt nöjd med Philip som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt och bemötandet var proffesionellt rakt igenom! Läs mer
  • 2019-11-30

Maria H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian har hjälpt oss att sälja vårat hus och gjort det på bästa tänkbara sätt.
    Maria & Leif Hansson Läs mer
  • 2019-11-29

Thanh Nguyen T skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en 2an lägenhet och jag upplevt att märklaren har skött sitt jobb på ett professionellt sätt. Jag var nöjd och ser framemot att samarbeta med dom om jag vill köpa eller sälja min bostad. Ett tack från mig. Läs mer
    2019-11-29 Srdjan V svarar Thanh Nguyen T
    Hej Thanh, roligt att höra att du känner dig nöjd med min tjänst. Stort tack för förtroendet och lycka till med framtida bostadsaffärer!
  • 2019-11-29

Gunnar Ö skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi anlitade Daniel för att sälja vår dotters lägenhet i Linköping. Daniel har skött sitt uppdrag helt enligt våra höga förväntningar på process, struktur, omsorg och noggrannhet med detaljer, och flexibilitet. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Daniel starkt. Han är professionell och seriös, och har en mycket trevlig och avspänd stil som går hem hos alla människor. Vi bedömer att han är en duktig förhandlare och effektiv med sin och andras tid. Läs mer
    2019-11-29 Daniel W svarar Gunnar Ö
    Tack Gunnar för att jag fick hjälpa dig och din familjs bostadsrättsförsäljning. Jag hoppas Linnea ska trivas med sin nya bostad.
  • 2019-11-28

Douglas R skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde en bostadsrätt och vi upplevde att Augin var engagerad och kunnig, han gav ett väldigt bra intryck helt enkelt. Det visade sig vara en korrekt bild då vi är väldigt nöjda och rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
  • 2019-11-28

Tomas S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt och sålt bostadsrätt i Vidingsjö.
    Trevligt, snabbt, tydligt och handfast bemötande och handlande.!
    Trygg resa från köp till sälj. Läs mer
    2019-11-28 Ronja W svarar Tomas S
    Tusen tack, det har varit så roligt att lära känna er genom denna köp- och säljresa. Vi syns mot våren på nytt!
  • 2019-11-27

Dödsboet Efter Kerstin G skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Daniel hjälpte oss att sälja vår mors lägenhet. Vi gav honom fria händer och han jobbade på och löste det på ett mycket bra sätt.
    Vi är mycket nöjda,
    Tack för hjälpen Daniel! Läs mer
    2019-12-02 Daniel W svarar Dödsboet Efter Kerstin G
    Tack för förtroendet. Ni är varmt välkomna tillbaka om ni ska köpa eller sälja bostad!

Jenny E skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vår gård genom Mats och allt har gått väldigt smidigt från början till slut. 😀 Läs mer

Damir S skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Daniel gav oss lite för höga förväntningar vid försäljningen av vårt radhus som dessvärre inte uppfylldes. Vi kände att vi fick dålig återkoppling av Daniel som vi egentligen enbart träffa fysiskt vid 2 tillfällen. Det var vid första mötet då vi anlitade honom och vid kontraktskrivningen när bostaden blev såld. Däremellan var det mest telefonkontakt på vårt intiativ. Annonsen på vår bostad som kom ut på hemnet kändes framstressad och slarvigt gjord där vi fick rätta stavfel, korrigera information ect.
    Daniel gjorde ett bra första intryck men tyvärr tyckte vi den entusiasmen inte kom fram innan och under försäljningen. Tyvärr blev helhetsintrycket negativt tillslut. Läs mer
    2019-11-29 Daniel W svarar Damir S
    Hej Damir, Det var tråkigt och överraskande att du upplevde det så. Jag hade höga förväntningar på er försäljning eftersom jag veckorna innan hade sålt ett liknande radhus i Malmslätt för 3320', nu fick vi ändå ett pris på ert hus som är ett av de högst noterade i området, och vi sålde huset inom 3 dagar från sista måndagsvisningen. Jag tar åt mig av kritiken och hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet.

Anita C skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt min villa i Linköping.
    Mats har hela tiden strävat efter att ha en god kontakt och relation med mig som säljare, alltid informerat och förklarat vad som skall ske.
    Goda råd och rekommendationer har serverats i lagom dos på ett trevligt sätt.
    Mycket professionellt genomförande vid kontraktsskrivningen, saklig och lugnt. Läs mer
  • 2019-11-26

Rickard M skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag tycker köpet gick bra, Daniel var behjälplig som förväntat. Inga negativa synpunkter. Läs mer
    2019-11-29 Daniel W svarar Rickard M
    Tack Richard. Jag hoppas du och din familj ska trivas med ert nya boende!
  • 2019-11-25

Anna L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi är väldigt nöjda att vi valde Philip som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Vi upplevde att han arbetade hårt för att uppfylla våra förväntningar av försäljningen. Samtidigt som återkopplingen under hela processen var god. Läs mer
    2019-11-29 Philip S svarar Anna L
    Tack Anna! Härligt att ni upplevde processen på det sättet. Det blev riktigt bra tillslut. Vi ses igen vid tillträdet.
  • Evans Z

2019-11-25

Evans Z skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Duktig mäklare och har svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-11-24

Tomas J skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    sålt en villa bemött mycket bra , förväntningar mycket bra , Läs mer
  • 2019-11-22

Anders O skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt mitt radhus i Kisa. Jag tog hjälp av Fastighets-byrån eftersom jag har alla min bankkonton i Kinda-Ydre sparbank (Swedbank). Jag blev vänligt bemött på en gång av Sofia. Hon kom hem till mig och gjorde ganska snart en bra bedömning av mitt hus och dess värde m.m. Vi höll en fin kontakt med beslut om fotografering, besiktning m.m.

Sedan fick jag snart ett besked från henne om att det fanns en intressent till mitt hus och då till ett pris som låg ganska långt över vårt fastställda utgångspris. Det kändes bra för mig och därför beslöt jag mig för att inte låta huset gå vidare till allmän visning med budgivning.

Jag har haft en mycket fin kontakt med Sofia och fått snabba svar på alla mina frågor. Det känns tryggt att få all hjälp jag behöver innan jag avslutar hela försäljningsprocessen.

Jag kan varmt rekommendera Sofia. Hon är både trevlig och förtroendeingivande. Jag är helnöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-11-21

Mattias J skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrättslägenhet. Mycket väl bemött av kunnig och engagerad mäklare. Trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    2019-12-08 Ronja W svarar Mattias J
    Tack snälla för fint omdöme :-)
  • 2019-11-19

Carina I skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har köpt en bostadsrätt där han var mäklare. Han verkade engagerad och mån om en bra affär. Skull kunna rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-11-20 Srdjan V svarar Carina I
    Stort tack för rekommendationen Carina, allt gott!

Torbjörn K skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt trevligt bemött . Kan rekommenderas Läs mer
    2019-11-19 Srdjan V svarar Torbjörn K
    Tack för rekommendationen Torbjörn, lycka till med nya lägenheten!

Elisabeth E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han är ambitiös och lösningsfokuserad. Läs mer
    2019-11-18 Srdjan V svarar Elisabeth E
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet Elisabeth. Vi ses på tillträdet och lycka till med huset!

Emil E skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Josefine Nelén är en supertrevlig, duktig och driven mäklaren som skött försäljningen av min lägenheten kanonbra.

Allt gick supersmidigt och hon höll mig informerad genom hela försäljningen.

Stort tack! Läs mer

David A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi är jättenöjda med Philip som hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Han lyssnade på vår beskrivning och förmedlade det på ett bra sätt i annonsen. Läs mer
    2019-11-29 Philip S svarar David A
    Tack David! Det var mycket som föll på plats den dagen. Riktigt glad för er skull. Lycka till med nya huset!

Hanna A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde en bostadsrätt 4 rok. Supertrevligt bemötande och förtroendeingivande. Smidig och snabb försäljning av bostadsrätten! Läs mer
    2019-11-17 Philip S svarar Hanna A
    Tack så mycket Hanna! Både köp och sälj blev väldigt lyckat. Stort lycka till med nya huset. Ha det gott!

Henrik M skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en villa och Tobias skötte affären på ett mycket proffsigt sätt. Jag anser att han tog hänsyn både till köpare och säljare. Läs mer

Tuan P skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Paulina Liffner has helped me to sell my apartment in a professional way that met my expectations. I was very pleased with the process and paper work from the beginning until the end of the sale handled by Paulina. She clearly explained to me the details and promptly provided useful responses to my questions over the phone, making the sale not only successful but also stress-free. I had great confidence in Paulina. She is a very pleasant agent to communicate with. I highly recommend Paulina Liffner to those who need a competent, reliable and respectful broker. Läs mer
    2019-11-18 Paulina L svarar Tuan P
    Thank you very much for your recommendation Tuan! It means a lot to me to hear that you are happy with the sale and my service. I wish you all the best! :-) Best regards, Paulina
    Paulina L gillar detta

Niclas P skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en tomt utanför Linköping. Mäklaren var snabb, korrekt och tydlig, det var inget trams eller massa löst prat, det gillar jag.
    Jag hade inga förväntningar direkt, men allt gick bra.
    Enkelt, snabbt, tydligt och tryggt med mäklaren.

/Niclas Pukari Läs mer

Jonas S skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Maria har sålt min villa.
    Hon har utfört uppdraget på ett mycket bra sätt helt enl eller bättre än mina önskemål och förväntningar. Jag uppskattar hennes engagemang och att hon kontinuerligt uppdaterar läget oavsett läget.
    Maria är alltid glad och positiv men även rak och ärlig vilket jag uppskattat.
    Jag kan verkligen rekommendera Maria Hall som mäklare. Läs mer

Maria W skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Josefine var vår mäklare vid försäljning av vårt radhus (bostadsrätt), och vi är mycket nöjda med henne som mäklare. Josefine lyssnade in oss och var snabb med sina handlingar och svar till oss. Vi fick ett bra bemötande och hon levde upp till de förväntningar som vi hade. En bra mäklare med goda säljegenskaper och god kundkontakt, som vi varmt rekommenderar. Läs mer

Sofie F skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Br, 2:a. Mäklaren har varit mycket bra, jag har inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-29 Daniel W svarar Sofie F
    Grattis till köpet Sofie, väldigt trevlig lägenhet som du köpte.

Lars-Erik B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsig och trevlig precis som det ska vara. Läs mer
  • 2019-11-12

Maire L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian hjälpte oss att sälja vår mammas hus. Hans bemötande och proffsighet var över förväntan. Läs mer
  • 2019-11-12

Bo Jan-erik H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och en mäklare som inger förtroende, sedan att just våran bostad visade sig vara mycket lättsåld och från första kontakten så var huset sålt på under tre veckor. Läs mer
  • 2019-11-11

Daniel V skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian ger från första kontakten ett trevligt seriöst och proffsigt intryck, och har genom hela processen vid vår husförsäljning skött affären med bravur, och levt upp till våra förväntningar till 100%. Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping