Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1136 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• Johan  H
    Johan H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Allt gick otroligt smidigt och mycket tack vare en sjukt engagerad Mäklare. Tack Frida Casparsson! Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vårt hus nu i vår med Fridas hjälp och jag måste säga att jag är jätte nöjd! Förutom att hon alltid var så glad och trevlig, så var hon väldigt proffsig i sin framtoning och det märktes hur seriöst hon tog sitt uppdrag!

Hon fanns alltid till hands att svara på frågor vi hade och hon lotsade oss genom försäljningsprocessen på bästa sätt!

I och med detta, så har jag fått ett väldigt fint intryck av hela Fastighetsbyrån i Linköping, så utan tvekan skulle jag vända mig till dom igen...och Frida i synnerhet förstås! :-) Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida hjälpte oss att sälja vårat radhus med stor omtanke och mycket engagemang. Hon var tillgänglig,hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte ett radhus!
    Utmärkt bemötande, trevlig och naturlig.
    Väldigt informativ och verkar noggrann på alla sätt.
    Mina förväntningar var att det skulle flyta på bra och att alla inblandade gör det de ska och som förväntas och så blev det. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Okey. Blivit lite besviken då motsvarande lgh sålts för 200’ mer... Läs mer
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Linköping.
    Trevligt och kompetent bemött och mäklaren levde definitivt upp till förväntningarna.
    Det kändes bra och tryggt vid köpet. Läs mer
  • Tindomerel B
    Tindomerel B skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mäklaren var mycket positiv och hjälpsam. Jag upplevde henne som förstående och initiativtagande vad gäller lösningar på problem som uppstod. Jag tyckte mycket om henne. Läs mer
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra och trevlig att ha att göra med från första visning till slutligt avtal. Läs mer
  • Claes J
    Claes J skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Ett positivt bemötande, kunnig, påläst, homogent intryck.
    Var min första kontakt m Fastighetsbyrån, förväntningarna var att jag kommer att träffa en mäklare, som kan sitt område, o möter upp på ett positivt sätt , vilket stämde, vilket genererade i att vi sålde vår bostadsrätt via Fastighetsbyrån (Sofia Ramfors), som även den affären sköttes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    bostadsrätt centrala Linköping,fridtunagatan 5
    Ronja är toppklass , allt från visning till avslutad affär.
    Vi har stort förtroende för henne.
    Tyvärr hade vi missat fullmakten gentemot mäklaren när vi skulle skriva så Ronja fick lite extra jobb då alla papper skulle skrivas om.

Tack Ronja!!
    Vi återkommer när det är dax för affärer igen!
    Vi kan varmt rekomendera Ronja till andra köpare
    /Helen Nicklas Lindqiuist Läs mer
    2018-09-17 Ronja W svarar Helen L
    Vad fina ni är, tack för ett hjärtligt omdöme. Ni är varmt välkomna åter den dagen det blir dags för försäljning :-)
  • Anci E
    Anci E skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en kolonilott på Ådala.
    Mäklaren var tillmötesgående och ordnade allt på bästa sätt. Snabbt och enkelt, allt var klart och tydligt. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ska du sälja lägenhet? Prata med Ronja Läs mer
    2018-09-17 Ronja W svarar Daniel S
    Tack snälla du för ett bra omdöme och välkommen åter! :-)
  • Heye P
    Heye P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en stor Prästgård utanför Linköping.

1. Informationen som gavs av Mats genom hela försäljningsprocessen var föredömlig, med täta feedbacks och återkopplingar hur det hela framskreds. Det var mycket bra.

2. Fastighetsbyråns uppskattning av priset var lite väl optimistiskt. Det slutgiltiga priset låg c:a 75-83 % (beroende på hur man räknar) under uppskattade pris. Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en 3:a på Linnégatan 11B med hjälp av Ronja.
    Från vårt första möte fick jag ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Ronja har varit till stor hjälp med tips om styling mm som bidrog till den lyckade affären. Extra plus att Ronja hjälpte till med att förmedla nycklar till städ och stylist då jag inte bor i Linköping.
    Ronja har överträffat mina förväntningar och jag är mycket nöjd. Ingenting kunde varit bättre.
    Jag vill varmt rekommendera Ronja till alla som vill ha proffsig hjälp med försäljning av sin bostad. Läs mer
    2018-09-15 Ronja W svarar Lisa A
    Det värmer mitt hjärta med ett så fint omdöme, tack för det. Det var så roligt att få hjälpa dig. Välkommen upp till kontoret på en kaffe nästa gång du är i stan. Kram ☺️
    2018-09-16 Lisa A svarar Ronja W
    Tack Ronja. Jag kommer gärna upp och hälsar på om jag har vägarna förbi. Ha en härlig höst och må så gott!
    Stor kram tillbaka :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt enkel att ha och göra med. Tillmötesgående, trevlig och kunnig. Sålde vår bostad innan vi ens hade lagt ut den för försäljning 😊
    Skulle rekommendera Ronja till alla som funderar på att sälja sin bostadsrätt. Läs mer
    2018-09-15 Ronja W svarar Alexandra K
    Tack snälla du för det! Det var ett nöje att hjälpa er ☺️
  • Cristina D
    Cristina D skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en lägenhet som förmedlades av Sofia, vi fick bra information och kommunikation med henne båda innan visningen, under och genom hela budgivningsprocessen. Även bra uppföljning innan kontraktskrivning. Vi kände oss trygga i vårt bostadsköp. Läs mer
  • Åke G
    Åke G skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde min fastighet i Drögshult.
    Jag blev väldigt bra bemött.
    Jag hade en förväntan att få ett visst pris för fastigheten. Men det vart betydligt bättre en så.
    Tack vare Frida. Så man kan säga att Frida överträffade mina förväntningar.
    Upplever att Frida var påläst,proffsig och taktisk.
    Kan inte bli bättre en så. Läs mer
  • Sonny A
    Sonny A skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Både sålt och köpt genom Augin,han är duktig och engagerad Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    jätte bra! uppskat henne vetkligen Läs mer
  • Margot A
    Margot A skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Snabb profsig och affärsinriktad Läs mer
  • Eleanor T
    Eleanor T skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en sommarstuga i Skinnarhagen. Blev under hela processen väl mött av Mats som tålmodigt svarade på alla frågor som vi hade.
    Vi är nöjda. Upplevde honom som kunnig, lugn och neutral dvs inte gåpåig. Läs mer
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Korrekt och tydlig. Vänligt bemötande. Positiv och glad. Stämmer av läget på ett mycket bra sätt under hela processen. Koll på marknaden. Läs mer
  • Tony B
    Tony B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    En mäklare som alltid är tillgänglig, som svarar snabbt och tydligt.
    Glad, positiv, pro-aktiv, lyssnar.
    Förstår din förväntan på utgångspris och målbild samt levererar.

Varmt rekommenderad! Läs mer
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia har sålt min bostad och har i hela processen varit mycket lyhörd för mina önskemål och var mycket kunnig och professionell. Jag har varit helt trygg med Sofia. Läs mer
  • Sina H
    Sina H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt bra mäklare.. Rekommenderas! Läs mer
  • Annica H
    Annica H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra och snabb återkoppling vid frågeställningar som dök upp. Läs mer
  • Leif Magnus N
    Leif Magnus N skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kunnig och trevlig.
    Bra ordning på dokument och presentation av objektet.
    Uppfyllde vår förväntningar väl. Läs mer
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte min första bostadsrätt och hade en mycket bra kontakt med mäklaren. Läs mer
  • Vilma H
    Vilma H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en lägenhet, tycker jag blev väldigt bra och seriöst bemött fast jag är ganska ung, hade inte förväntat mig det, blev positivt överraskad!! Läs mer
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt våran Villa. Martin är väldigt proffsig och det känns tryggt att göra affär med honom. Läs mer
  • Olle J
    Olle J skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi anlitade Frida för att få en värdering på vårt nya hus, detta på rekommendation av vår granne som hade använt sig av henne. Enligt utsago så hade Frida varit väldigt tillmötesgående och erbjudit vad vi tyckte var en bra marknadsmässig värdering på grannens hus, granne sa även att Frida hade sagt att hon kunde skriva upp värderingen 500k om de ville ha lite extra luft för att anlägga tomten eller liknande. Väl på plats hos oss så var hon inte alls trevlig, utan ville då veta hur mycket huset kostat, hur mycket vi ville låna och hur mycket pengar vi lagt in själva i huset, saker som inte överhuvudtaget ändrar husets värde! Ett hus är värt ca en viss peng oavsett vad någon betalat för det, eller hur mycket vi lånat för att bygga det. Värderingen enligt Frida var absolut inte förhandlingsbar utan hon skulle rådgöra med sina kollegor för att sätta en korrekt värdering. Klarar man inte av att sätta ett värde på en fastighet själv (där man dessutom i samma område värderat andra fastigheter) ska man fan inte jobba som mäklare. Visade sig senare att grannen tydligen var kompis med Frida... Vi fick en värdering som var 500k under vad vi bedömde som korrekt marknadsvärde, anlitade en annan mäklare i stan som hade 40års erfarenhet av staden och mäklaryrket, han skrev en värdering 500k över Fridas på plats efter att titta på fastigheten. Frida bör välja en ny "line of work". Läs mer
    2018-09-17 Frida C svarar Olle J
    Hej Olle. Jag vill börja med att beklaga det som är ganska uppenbart i din kommentar; att vi inte delade uppfattning om värdet på ert hus. Jag kan bara beklaga att min uppskattade värdering inte motsvarade dina förväntningar, men det glädjer mig också att höra att det ändå löste sig för er med hjälp av denna andra mäklaren. Allt gott / Frida
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande, bra kontakt med mäklaren som hela tiden återkopplade i affären dessutom blev avslutet i toppklass! Läs mer
  • Ollis G
    Ollis G skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte vårt första hus och redan vid första mötet på visningen så kändes Tobias otroligt kompetent. Mycket bra bemötande och fanns alltid tillgänglig.
    Tack Tobias! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han är en lättsam affärsman liksom jag.
    Mycket bra bemötande och stabilt beteende. Läs mer
  • Börje J
    Åke G skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Engagerad mäklare.Påläst,informerade Läs mer
  • Michael F
    Michael F skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en sommarstuga, Tobias var tydlig och informativ Läs mer
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Otroligt trevliga och proffesionella! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Hjälpte mina gamla föräldrar att sälja sin villa.
    Har blivit bra och trevligt bemött.
    Har fått den hjälp med försäljningen som jag förväntade mig och har blivit väl underrättad under själva försäljningen.
    Sammanfattningsvis - nöjd. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag kände mig trygg genom hela köpet av min bostadsrätt med Tobias som mäklare. Han är engagerad i sitt jobb och väldigt trevlig! Läs mer
  • Robbin J
    Robbin J skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en bostadsrätt via Tobias, allt funkade väldigt smidigt, mycket trevlig och duktig! Läs mer
  • Reidar Ö
    Reidar Ö skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt villa

Mötet med Tobias kan sammanfattas med följande ord:

Kunnig duktig engagerad påläst

Högsta betyg

Med vänlig hälsning /Reidar Läs mer
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt drivna och engagerade i affären och de lyckades sälja lägenheten för ett pris som var högre än förväntat Läs mer
  • Robert E
  • Anna S
    Anna S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt kolonistuga. Helt ok bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Tobias Svärd svarar Anna S
    Tack för omdöme, lycka till med kolonilivet
  • Sara K
    Sara K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har fungerar bra. Vi har köpt ett fritidshus. Lite stressad mäklare, så det blev stressigt med banken. Men Tobias hade direktkontakt med Swedbank och kunde skynda på processen, Läs mer
    2018-08-05 Tobias Svärd svarar Sara K
    Tack för omdöme, lycka till med stugan :-)
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en tvåa innan visning. Mycket smidig affär, väldigt bra bemötande och mycket aktiv mäklare! Överträffade mina förväntningar, jag är jättenöjd. Läs mer
    2018-07-30 Philip S svarar Johanna W
    Tusen tack för orden Johann. Lycka till framöver!
  • Tony B
    Tony B skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Professionell, Proaktivt, engagerad och alltid glad och tillgänglig! Läs mer
    2018-07-30 Philip S svarar Tony B
    Tack Tony! Det blev en lyckad försäljning. Önskar er en trevlig sommar!
  • Thommie C
    Thommie C skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande, smidig försäljning av kunnig och erfaren mäklare! Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping