Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
3 346

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping. Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje...

3346 omdömen om Fastighetsbyrån Linköping

Sedan starten hos Reco 2013

Sara S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Övre Vasastaden

Srdjan har varit kunnig, trevlig och mån om att vi fått den service/information vi efterfrågat. Han har varit effektiv och det har känts tryggt att veta att allt fungerar.

Per B
ÅBYLUND

Effektiv. Kommunicerar tydligt. Slutförde affären bra.

Tilde N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Centralt

Väldigt tillmötesgående och gav super informativa och ärliga svar på frågor och funderingar vi hade

Karin K
ÅBYLUND

Trevlig och enkel att ha att göra med. Förklarade allt som ska göras vid ett lägenhetsköp på mycket bra sätt.

Cecilia H
Vidingsjö

Hej! Jag tycker det är konstigt att svara på denna frågan nu. Det finns fortsatt delar kvar av köpet. Hur skall jag vet nu vad jag tycker när det är klart?

Henrik K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Johannelund

Jag är väldigt nöjd med Robin som mäklare vid första köp av bostadsrätt. Jag fick bra svar på mina frågor, och processen från visning till köp har gått lugnt och metodiskt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Med Robin fick jag trevligt bemötande, snabba svar, och inga påtryckningar.

Anna N
Centralt

Är lyhörd och har ett trevligt bemötande som känns ärligt.

Di Y
Ljungsbro

Snabb och effektiv, med stor erfarenhet.

Tina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vasastaden

Trevlig. Tillmötesgående. Lyhörd. Tydlig.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Tina för dina fina ord, det värmer! Ses snart på tillträdet!

Anette H
Övre Vasastaden

Trevligt och professionellt bemötande i samband med vårt köp. Lätt att nå och tydlig information under hela affären. Mycket nöjd!

Sabina L
Vidingsjö

Jag är väldigt nöjd med Srdjan som mäklare. Han har levt upp till förväntningarna och varit professionell och trevlig. Han gav bra råd som gjorde att försäljningen gick snabbt, smidigt och såldes till önskat pris.

Anna-Lena N
Johannelund

Ärlig tydlig och hjälpsam mot mig som köpare. Det var lätt att ställa alla frågor och inte känna sig dum. Lätt att få kontakt/ nåbar på telefon och mäklaren beskrev hela tiden nästa steg tydligt.

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
ÅBYLUND

Kontakten med Robin liksom bemötandet och samarbetet under hela processen har varit till full belåtenhet. Robins kunskap och engagemang gav oss trygghet under hela processen. Vi kan rekommendera honom när du väljer mäklare.

Elliot E
Övre Vasastaden

Allt gick över förväntan och det var aldrig några konstigheter. Toppbetyg till Robin!

Elvira L
Övre Vasastaden

Trevlig och duktig på sitt jobb! Affären gick snabbt och smidigt tack vare Robin.

Cornelia E
Övre Vasastaden

Fick snabbt förtroende för Robin. Trevlig och tillmötesgående. Snabb återkoppling. Känns proffsig.

Petter E
Övre Vasastaden

Engagerad, trevlig, tillmötesgående seriös mäklare! Toppbetyg

Victoria L
ÅBYLUND

Robin va kunnig, trevlig och engagerad. Han levde upp till alla förväntningar och kunde svara på alla frågor vi hade. Pga av hans kunnighet samt kundvänlighet mm bidrog det till att vi var lite extra positivt inställda till att köpa Skomakaregatan 9. Vi är jättenöjda med Robin!

Patric V
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
Kisa

Duktig på att få till avslut på affären

Rolf E
Åtvidaberg

trevilg och kunnig och mycket hjälpsam

Elvira L
Valla

Proffesionell, trevlig & enkel att arbeta med. Grym!

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Elvira för de fina orden! Ha en fin sommar! :)

Matilda L
Ljungsbro

Jag fick snabba svar och ett personligt bemötande. Kändes väldigt tryggt när jag köpte min första bostadsrätt.

Leif B
Vallastaden

När andra mäklare gav upp klev Merna inte bara in utan med ett engagemang, tydlig plan och lugn lyckades hon sälja vår lägenhet. Istället för att se andra som konkurrenter ser hon till kundens bästa och samarbetar för att sätta kunden i fokus. Önskar att vi kom i kontakt med Merna från första början, vilket proffs!

Sam N
Innerstaden

Allt gick bra, i retrospekt så borde vi fått ut annonsen på hemnet, hade haft en större chans för budgivning och då landat på vårt faktiska mål

Eric C
Valla/gottfridsberg

Vi har bara gott att skriva om Merna. Hon gjorde ett mycket bra intryck på visningen av lägenheten sen var hon väldigt tillgänglig och tydlig under budgivningen.

Dellie W
Innerstaden

Förtroendeingivande, trevlig, professionell, tillgänglig och aktiv mäklare som du kan lita på kommer göra sitt yttersta för att du som säljare kommer bli nöjd med din försäljning. Rekommenderas varmt!

Kristoffer M
Sålde sitt hus med hjälp av Merna Majid en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

Fotbolls-Sverige har Zlatan, mäklar-Sverige har Merna!

Sara H
Vallastaden

Super duktig och väldigt hjälpsam! Kunde mycket om området och besvarade alla frågor utvecklat. Blev väldigt bra bemött med ett leende och en vänlighet på topp samt gott tilltugg. Rekommenderar starkt då hon även är tillgänglig via sms med en snabb respons. Man känner sig väl omhändertagen och kom ut med en varm känsla.

Ingela S
Linghem

Bra bemötande, trevlig och seriös!

Jan E
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Linghem

Proffsigt och korrekt bemötande, fick löpande information om status på min försäljning

Elin L
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

En trevligt mäklare som gör ett bra jobb.

Ellinore A
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Vi är supernöjda med Robin! Han ser till att det blir bra för båda säljare och köpare och är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd och trygg med affären!:)

Patrik B
Ljungsbro

Bra bemötande. Kändes kunnig och seriös

Inger G

Tillmötesgående och serviceminded.

Mats K
Linghem

Alltid i tid. Alltid tillgänglig. Väldigt noggrann och pedagogisk. Mycket förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!

Berth S
Linghem

Kanon bra vänlig pigg lyhörd social duktig säljare

Katarina G
Lambohov

"Lovisa är en stjärnsäljare samtidigt som hon tar väl hand om sina kunder under hela processen. En professionell, trevlig och klok mäklare som känns trygg, utstrålar lugn, men också agerar föredömligt snabbt! Både lyhörd och tillgänglig. Helt klart den bästa mäklaren på alla sätt Rekommenderar Lovisa varmt!"

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Katarina för dina fina ord, värmer!

Nadine R
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Väldigt trevlig! Så bra att han kunde ordna en privat visning för oss med säljaren när vi var i stan (bor i annan stad än objektet). Ledde till köp före visning. Sebastian har funnits tillgänglig för oss under köpets gång trots att vi bor i en annan stad och lugnat oss på vägen att bli förstagångsköpare!

Sefedin H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Skäggetorp

Proffsig, engagerad och trevlig.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack för det fina omdömet Sefedin!

Michelle V
Johannelund

Förtroendingivande och hjälpsam. Tydlig och öppen kommunikation. Väldigt nöjd.

Frans J
Centrum/t1

Väldigt sakkunnig och behjälplig vid ett väldigt snabbt köp. Särskilt plus till att snabbt fixat kontakt med banken (Swedbank) då det uppstod strul med lånelöfte hos annan bank.

Erik Z
Centrum/t1

Srdjan lyckades med både ett professionellt och personligt bemötande under hela processen. Han la förväntningarna på en bra nivå och genomförde arbetet snabbt och smidigt. Jag fick den information jag behövde och har fullt förtroende.

Pia Z
Vasastaden

Srdjan har en förmåga att vara lyhörd, påläst och engagerad. Genom hela vår bostadsaffär var han ständigt närvarande, öppen för våra önskemål men kom med kreativ feedback när vi behövde hjälp med att ”tänka rätt”. Vi kan varmt rekommendera Srdjan då vi varit mer än nöjda. Pia och Jeppe Zandén

Ylva S
Vallastaden

Jag rekommenderar Merna mycket varmt. Redan från första träffen var hon mycket ärlig, rak, och samtidigt förtroendeingivande och trygg. Inte minst är hon väldigt duktig. Det har varit enkelt att hålla kontakt, och jag tror inte någon annan mäklare hade kunnat lyckas bättre än hon med att sälja min lägenhet. Merna gör sitt yttersta och är väldigt mån om en god affär. Jag är mycket nöjd!

Mattias L
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Blästad/ekholmen

Bra, proffsig! Bra bemötande och alltid lugn

Martin F
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ullstämma

Srdjan är lyhörd, trevlig och serviceinriktad. Jag anlitar gärna honom igen.

Ida Å
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Blästad/ekholmen

Lyhörd, och väldigt duktig på sin sak. Rekommenderar robin till andra.

Monika H
Vallastaden

Trevligt, sakligt och professionellt bemötande. Lyhörd och lösningsfokuserad. Rekommenderas varmt för framtida uppdrag.

Simone S
Övre Johannelund

Blev trevligt bemött! Upplevde Robin som informativ, svarade snabbt och återkopplade vid funderingar. Inför kontraktskrivning hjälpsam med kontakt med bank. Robin fick processen från visning till kontraktskrivning att upplevas som okomplicerad och inte så stressande. Mycket nöjd!

Maria T
Tannefors