Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 2110 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping 2

• Kinda
    2021-06-21
    Lyhörd, svarade snabbt och tålmodig.
    Däremot blev inte stugan såld till det pris jag hade hoppats på, utan fick gå ner rejält.
    2021-06-20
    Tobias är en kunnig mäklare som har en förmåga att se till så säljarna får bra betalt för sin fastighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Hjulsbro
    2021-06-18
    Snabb och smidig hantering av köp- och säljresan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Hjulsbro
    2021-06-17
    Trevlig, kunnig, trygg och sympatisk mäklare som hjälpte oss att hitta vårt drömhus.
    En smidig bostadsaffär helt enkelt. Vi kan verkligen rekommendera Sebastian.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-06-16
    Mycket bra och trygg. Lätt att kommunicera med.
    Professionellt
    Att han skulle ta hand om alla frågeställningar och komma med bra förslag på hur försäljningen skulle genomföras.
    Försäljningen gick undan, tog fyra dagar från visning, men så är Linköping en stad med högt tryck också.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Berga
    Mycket proffesionellt bemötande.
    Ronja har varit oerhört hjälpsam under hela processen.
    Snabb och smidig affär.
    2021-06-16
    Blev mycket vänligt bemött och hon levde upp till våra förväntningar och skötte köpet av vårat köp alldeles utmärkt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Valla
    2021-06-15
    Jag fick ett positivt bemötande av Ida. Hon är mycket sympatisk och professionell. Hon levde upp till mina förväntningar av en ung och engagerad mäklare. Gällande den sammanfattade upplevelsen smolkades bägaren rejält när vi överhörde Idas konversation med hennes kollegor där deras, observera inte Idas, attityd var väldigt arrogant och nedlåtande mot oss som köpare. Rent felaktig fakta uttalades som en sanning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • ÖSTRA HARG
    2021-06-14
    Saklig och verkar för både köpare o säljare!
    2021-06-14
    Trevlig, omtänksam.
    Hade inga förväntningar.
    Bra proffsig
    2021-06-13
    Ronja är jätteduktig och trevlig mäklare., Allt va smidigt. Jag valde henne för jag ser hur säljer mycket bostäder.
    Jag rekommenderar henne starkt.
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Ekängen
    2021-06-13
    Påläst, förtroendeingivande, tillmötesgående.
    • Berga Kulle
    2021-06-12
    Majken var mäklare till säljarna och vi var köpare.
    Hon var proffsig och trevlig allt allt gick väldigt smidigt för oss.
    Om jag vore säljare hade jag önskat lite mer pondus och tydliga åsikter.
    Tack Magnus för din feedback. Härligt att du upplevde köpprocessen smidig. Jag upplevde att säljarna i detta fall var väldigt nöjda med mig och försäljningsprocessen. För att få möjligheten till ett ärligt säljaromdöme är ni varmt välkomna att kontakta mig den dagen det är dags att flytta på nytt. Önskar er en härlig sommar så ses vi på tillträdet :-) Bästa hälsningar, Majken Majken Lundh
    2021-06-11
    Vänlig, snabb på att svara och ta reda på saker. Trevlig och jordnära.
    Tack Louise för din rekommendation! Känns verkligen kul att få förmedla en bostad till er. Vi ses i september, ha en fin sommar :-) Hälsningar, Majken Majken Lundh
    • Sturefors
    2021-06-11
    Kompetent, vänlig, jordnära, intresserad och personligt engagerad.
    • Kinda
    2021-06-11
    Tobias är väldigt trevlig! Vi har haft kontakt under hela vår köp och säljprocess, om vi har sms.at eller ringt sena kvällar eller helger så har han svarat oss på våra frågor.

Vi förväntade att få sälja på ett smidigt sätt och till rätt kund vilket han verkligen levt upp till med råge.

Sammanfattningsvis så har vårt köp av Murgrönevägen fungerat perfekt. Snabb återkoppling, tydlig och väldigt proffsig mot oss som köpare. Man känner sig trygg när man har Tobias som Mäklare/ Tack för att du hjälpte oss att köpa Mirgöneväge och sälja Råsäter Skogshöjd.
    2021-06-11
    Upplevs lugn och positiv. Smidig affär
  • Koche Bil
    2021-06-11
    Mycket trevlig och pålitlig mäklare.
    Tack snälla för så fin rekommendation! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar, Ida Yakoub Olevid Ida Yakoub Olevid
    • T1/VALLA
    2021-06-11
    Tydlig på att informera om olika saker, lätt att få kontakt med, förklarade allting som hade med köpet att göra och kändes pålitlig. Mycket trevlig och det kändes som att hon genuint ville det bästa för oss!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-06-11
    Det var en bra upplevelse och mäklaren kändes som en pålitlig och kunnig person. Kändes som att han gjorde allt för att försöka nå det begärda priset, men nådde inte riktigt ändå fram.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Övre Johannelund
    2021-06-11
    Ida har varit väldigt bra. Lugn och förtroendeingivande. Hon förklarar på ett väldigt enkelt och förståeligt sätt för en som inte är så insatt i bostadsaffärer. Är väldigt nöjd med Ida och kan varmt rekommendera henne vidare som mäklare.
    Ett stort tack Linus för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa er:) Stort tack, vi hörs framöver, Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
  • Rascha F
    • Vikingstad
    2021-06-11
    Tycker Ronja gav ett utmärkt bemötande. Hon var mycket trevlig, hjälpsam och var lätt tillgänglig.
    2021-06-11
    Mycket tillmötesgående. Lugn och saklig. Jag tyckte bra om Ronja.
    2021-06-10
    Uppdaterade och återkopplade på ett mycket bra sätt
    2021-06-10
    Majken visade varje gång ett mycket bra bemötande, både via telefon och vid fysiskt möte. Hon gav ett mycket gott, pålitligt och tryggt intryck.
    Köpet av vår bostad gick väldigt snabbt och smidigt.
    Så glad jag blev av att läsa detta! Precis så jag vill att det ska upplevas att köpa en bostad som jag förmedlar. Nu är det inte långt kvar till inflytt, ha en skön sommar tills dess! :-) Majken Lundh
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • ÅBYLUND
    2021-06-10
    Bra och trevligt bemötande.
    Professionell. Ordning och reda.
    Behaglig personlighet.
    Tack Lennart för att du tog dig tiden att skriva ett fint omdöme om hur du upplevde köpprocessen. Önskar dig en fin sommar! :-) Majken Lundh
  • Gunvor K
    • Övre Vasastaden
    2021-06-10
    * Kompetent, positivt och serviceinriktat bemötande

* Saklighet och erfarenhet förväntade jag mig och det märktes genom hela processen

* Professionell och noggrann, vänlig och kundorienterad.
    • Hagaberg
    2021-06-10
    Bra bemötande. Var behjälplig genom hela processen och förklarade alla moment väldigt bra.
    2021-06-10
    Trevligt bemötande. Jag hade dock önskat lite tätare återkoppling under budgivningen. Man märkte att mäklaren var engagerad och trivdes med sitt jobb. När köper var klart blev kontakten mycket bra, och det kändes tryggt. Mäklaren kunde lösa kontraktsskrivningen på ett mycket bra sätt!
    Tack Magnus för din feedback. Jag tar till mig av det du skrivit om tätare återkoppling i budgivningen, det är någonting jag kommer att tänka på vid kommande försäljningar. Skönt att du upplevde att kontakten blev bättre när budgivningen väl var klar. Hoppas att du när du väl får nycklarna till din nya lägenhet, kommer att trivas bra där under din studietid. Vi hörs och ses! Varma hälsningar, Majken Majken Lundh
  • köpte sitt hus med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Ullstämma
    Proffsig, empatisk, inkännande och helt UNDERBAR 👌👍👌
  • sålde sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Harvestad
    2021-06-10
    Trevlig och sympatisk mäklare som är väldigt kunnig och bra på det han gör.
    Srdjan överträffade våra förväntningar och gjorde vår säljprocess väldigt smidig.

Vi rekommenderar Srdjan som mäklare.
    2021-06-10
    Trevlig och mycket tillmötesgående. Kan tänka mig att hon skulle få vara våran mäklare om vi ska sälja. Hon ringde upp och frågade om vi skulle vara intresserade av lägenheten. Har bara bra att säja om Ronja.
    • Tannefors/centralt
    2021-06-10
    Otroligt snabb & fint bemötande! Har henne gärna framöver vid eventuella försäljningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-06-10
    Han har funnit tillgänglig varje gång vi behöver honom och han har verkligen lyckats med att hitta många bra intressenter till vår lägenhet. Jag tror inte vi hade kunnat hitta någon som passade bättre för jobbet.
    2021-06-10
    Majken som mäklare är noggrann, tillgänglig och flexibel. Vid våra möten har hon varit välinformerad och pedagogisk i att förklara för en nybörjare hur köp- och säljprocessen går till. En stadig trygghet under ett stort beslut!
  • sålde sitt hus med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • ÅLERYD
    2021-06-10
    Mycket bra och engagerad mäklare! Vi kände oss trygga och välinformerade från start till försäljning.
    Tack Marie för att jag fick förtroende att ta hand om er bostadsförsäljning! :-) Majken Lundh
    2021-06-10
    Ronja är mycket trevlig och proffsig mäklare.Hon har skött allt på bästa sätt.
    2021-06-08
    Vi har sålt en lägenhet och fick förmånen att få hjälp av Ida som Mäklare.

-Första mötet, jag kände att det var helt rätt från början, hon är verkligen kunnig och med sitt proffsigt bemötande mot både oss som säljare och mot kunder.

Förväntningarna var att sälja till rätt köpare på ett smidigt sätt och det har hon verkligen levt upp till med sin kämpaglöd, sitt flexibla sätt och sitt tålamod att hantera kunder som ställer dom mest omöjliga och möjliga frågor.

Sammanfattning, jag är jätteglad att vi fick Ida som vår Mäklare.
    hon har gjort ett jättebra jobb.
    Ett stort tack Lillemor för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av eran fina bostad. Är så glad att jag har fått förtroendet att hjälpa er:) Stort tack, vi hörs framöver, Varma hälsningar, Ida Ida Yakoub Olevid
  • köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Sturefors
    2021-06-07
    Sålt radhus och köpt hus av Srdjan och skulle gärna göra det igen.
    -Väldigt trevlig
    -Proffsig
    -Lyhörd
    -Lättillgänglig
    -Lyssnade på våra önskemål
    2021-06-07
    Köpt radhus utan problem. Både köpare och säljare blev nöjda.
    • Harvestad
    2021-06-07
    Jag har sålt ett radhus och köpt ett kedjehus av Sebastian. Sebastian hade ett bra och trevligt bemötande och var snabb att svara på frågor.
    Han levde upp till våra förväntningar och vi fick mer för vårt radhus än vi förväntat.
    2021-06-07
    Jag köpte en bostadsrätt i Ekholmen och är supernöjd med allt som Majken hjälpt mig med. Grym service med visning av lägenhet väldigt tillgänglig och det finns bara bra saker att säga.
    Wow så roligt att läsa! Det kommer bli toppen för dig i nya bostaden. Vi ses på tillträdesdagen :-) Majken Lundh
    • Horn
    2021-06-07
    Tillmötesgående, säljande. Kom med alternativa förslag.
    • Berga
    2021-06-07
    Köpt ett enplanshus.Blev bemött på ett trevligt sätt.Jag hade mer förväntningar än vad mäklaren levde upp till.
    • ÅTVIDABERG
    2021-06-07
    Fantastiskt och duktig mäklare, vi fick all hjälp och svar på alla våra frågor gällande husköpet, tusen tack, rekommenderas starkt att få hjälp av Tobias.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-06-06
    Köpte en lägenhet via Srdjan väldigt nöjd.
    Väldigt professionell och seriös mäklare kommer jag anlita fler gånger.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Yakoub Olevid en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Tallboda
    2021-06-04
    Gav ett mycket seriöst och professionellt intryck. Skötte hela affären galant och var mycket snabb med att höra av sig återkoppla under tiden affären pågick.
    • Ljungsbro/gullberg
    Engagerad mäklare!
    Trevligt bemötande.
    • Blästad
    2021-06-04
    Har köpt ett radhus med äganderätt. Fick ett proffsigt men personligt bemötande. Hade inte några specifika förväntningar.
    Det var en mestadels positiv upplevelse, en viss stress ingår på något sätt vid husköp. C