Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1362 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

Eva R skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt 1½ plans villa.
    Kunnig mäklare.
    Bra bemötande. Läs mer

Joshua C skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har köpt en 2-rumslägenhet. Jag och min partner har blivit dåligt bemötta sedan första träffen med mäklaren. Okunnig och oprofessionell i sin roll.

Det var inte alls till den hjälp som man kan förvänta sig av en mäklare. Vi bemöttes av nedlåtande kommentarer och nonchalant beteende.

Vi anser även att Augin Aksoy har med avsikt döljt och gömt uppenbara fel/skador i lägenheten.

Vi rekommenderar starkt till andra att inte anlita Augin Aksoy som mäklare. Läs mer

Ingela L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande, snabb återkoppling och väldigt förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-06-23

Jonas S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias har hjälpt oss vid både köp och försäljning av en fastighet (villa) i Ljungsbro, Linköpings kommun.
    Tobias har under hela processen varit hjälpsam, tydlig och skyndsam i sitt bemötande. Kunnig och förstående. Läs mer
  • 2019-06-21

Marie Louise E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har blivit bemötta på ett ypperligt sätt, och hjälpta på alla sätt och vis både dag som i princip natt vid försäljning av villor Läs mer
  • 2019-06-19

Henry J skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin har varit till full belåtenhet vid min försäljning av lägenheten på Kärna centrum 12 Läs mer
  • 2019-06-19

Rigmor A skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt hus 1 1/2 plan.
    Mycket väl bemött av Sofia.
    Att bli väl omhändertagen och ”förstådd”!
    Sofia motsvarade alla mina förväntningar och önskemål vid försäljningen vårt hus!
    Högsta betyg! ☺️ Läs mer
  • 2019-06-17

Lars Göran T skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kunnig, ambitiös, noggrann.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-06-16

Elin D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte lägenhet. Fick mycket hjälp & snabbt svar på mina frågor. Alltid positivt bemötande. Hjälpsam.
    Sammanfattningsvis är jag mkt nöjd & tacksam för all hjälp jag fått. Läs mer
    2019-06-17 Ronja W svarar Elin D
    Hej Elin, tack för det! Det glädjer mig att din köpesupplevelse varit bra :-). Hoppas verkligen att du ska trivas i din fina lägenhet. Ha en fin sommar!
  • 2019-06-14

Emil B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde vår lägenhet. Oerhört genuin, personlig och trevlig. Proffsig och tålmodig. Mycket nöjda! Läs mer
    2019-06-14 Ronja W svarar Emil B
    Tack Emil för ett varmt och fint omdöme, nu kan jag ta helg med en härlig känsla! :-)
  • 2019-06-14

Henrik K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sofia gav ett professionellt intryck samtidigt som hon visade att hon brydde sig om mig som köpare. Läs mer
  • Em A

2019-06-12

Em A skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    I bought a flat and found Philip too supportive during the process. Läs mer
    2019-06-16 Philip S svarar Em A
    Thank you so much Emad. I hope you will enjoy your new home. I wish you good luck in the future. We will be heard in the future.
  • 2019-06-12

Chung-Chuan L skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    We bought a row-house type apartment through the agency. The broke, Paulina, was helping us a lot through the process, which we were not familiar with. She was also patient in carrying our questions to the seller and explaining the concerns. Overall, we think we have a nice and smooth experience over the purchase and we appreciate that a lot. Läs mer

Ann M skrev om Josefine Nelén en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Josefine är en mäklare som lägger mycket energi på att köpare/säljare ska vara nöjd. Har både köpt och sålt bostadsrätt med Josefines hjälp. En glad och trevlig mäklare som lyssnar på ens önskemål. Läs mer

Lennart J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en bostadsrätt på Stenhagsvägen Lkpg,och har bara
    gott att säga om mäklare Stråkander,påläst,och proffsig.
    Rekommenderar varmt Philip Stråkander som mäklare

Med vänlig hälsning Håkan Johansson Läs mer
    2019-06-16 Philip S svarar Lennart J
    Tack för dem fina orden Håkan!

Anette N skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en bostadsrätt i Skäggetorp. Jag har haft mycket bra kontakt med Augin som hela tiden varit tillgänglig för kontakt och svarat på mina frågor. Han har hela tiden återkopplat och hållit mig väl underrättad om vad som hänt under processen. Läs mer

Marie Louise E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostad
    Proffsigt och väl bemötta
    Funnits tillhands för oss hela tiden, ingivit förtroende
    Inkluderar även mäklarassistent
    Sammanfattning av upplevelsen är ypperligt bra! Läs mer

Håkan E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping

Erik H skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte ett hus som Tobias var mäklare för. Jag tycker att han var pålitlig, kunnig och hjälpsam. Ger honom 5/5. Läs mer
  • 2019-06-07

Sebastian S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Supertrevlig och bra service genom hela affären. Läs mer
    2019-06-16 Philip S svarar Sebastian S
    Tack Sebastian! Hoppas ni kommer att trivas i nya boendet. Lycka till!
  • 2019-06-07

Ann-Katrin P skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemött. Trovärdigt Läs mer

Angelika K skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en bostadsrätt i Hsb. Mycket nöjd med mäklarens hjälp och service när det krånglade för oss med banken vi valt. Han tog tag i det och fick ordning på det. Serviceinriktad kille som gör allt för sina kunder och fick oss som förstagångsköpare att känns oss trygga. Rekommenderar honom starkt! Läs mer

Alexander H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Alltid hjälpsam och med ett proffsigt bemötande Läs mer

Filip W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Lätt att ha kontakt med, responsiv och återkom fort när man ringde eller mailade. Pekade ut saker som vi lätt kunde göra för att förbättra lägenheten när vi hade rundvandring. Läs mer
    2019-06-03 Philip S svarar Filip W
    Stort tack och stort lycka till med ert nya hus! Vi ses inför tillträdet. Ha det gott!
  • 2019-06-02

Siv L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias visade stor respekt och var ödmjuk inför uppgiften.
    Jag kände mig trygg från början till slut. När jag än tog kontakt svarande han.
    Tobias kommer jag varmt rekommendera om jag får tillfälle. Kunnig och positiv!
    Jag är också mycket tacksam att affären gick så snabbt och smidigt!
    5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️av 5 möjliga Läs mer
  • Christian L

2019-06-01

Christian L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde kedjehus med hjälp av Tobias. Mycket proffsigt bemötande och vi är nöjda med genomförandet av affären. Läs mer
  • Kennet A

2019-05-30

Kennet A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Han har varit/är proffsig i sitt uppdrag. Har tagit hjälp om tiden inte räckt till. Fått bra tips inför visning av hus. Läs mer
  • Nathalie E

2019-05-29

Nathalie E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt ett radhus. Försäljningen slog rekord i området. Allt har gått snabbt och smidigt som vi velat. Bra bemötande. Läs mer
    2019-06-03 Philip S svarar Nathalie E
    Tack Nathalie! Det blev verkligen en lyckad försäljning =) Ha det gott!
  • 2019-05-29

Andreas K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig och engagerad mäklare, vi är mycket nöjda med försäljningen av våran bostad Läs mer
    2019-05-29 Philip S svarar Andreas K
    Tack Andreas! Det blev verkligen en lyckad försäljning. Extra roligt att vi slog ett sälj REKORD i föreningen =) Ha det gott!
  • Jesper K

2019-05-29

Jesper K skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en bostadsrätt, han fick jobbet gjort som vår tidigare mäklare inte klarade av. Blev riktigt bra bemött med ett seriöst intryck. Han levde upp till det vi förväntade oss fick jobbet gjort och gjorde det lilla extra. Läs mer
    2019-06-03 Philip S svarar Jesper K
    Tack Jesper! Tillslut fick vi ihop det och nu kan ni gå vidare med ert nya boende. Lycka till!
  • 2019-05-27

Emil L skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin var väldigt hjälpsam och kunnig. Han hjälpte oss att snabbt komma igång med våran försäljning. Vi sålde ett radhus på 83 kvm, Augin hjälpte oss att se saker som enkelt kunde åtgärdas för att objektet skulle bli intressantare.

Mycket bra upplevelse att sälja med Augin. Läs mer
  • 2019-05-24

Nils W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi valde att anlita Philip Stråkander som mäklare. Han var den mäklare som hade sålt dem dyraste lägenheterna i vårat område. Vi jämförde med flera mäklare och han var utan tvekan det självklara valet. Philip var väldigt professionell i sitt bemötande. Han visade kunskap och ingav säljskicklighet samtidigt som han var väldigt ödmjuk. Philip är en fantastisk duktig mäklare som lyckades sälja vår lägenhet till ett pris som vi inte hade förväntat oss. Något som vi uppskattade under processens gång var hans kontinuerliga återkoppling. Vi hade ständig koll under hela försäljningen. Vi hade hört väldigt gott om Philip redan innan vi valde att anlita honom och kommer varmt rekommendera honom vidare till våra vänner och bekanta. Vill ni anlita en mäklare som verkligen ger allt och lite till ska ni vända er till Philip Stråkander. Läs mer
    2019-05-29 Philip S svarar Nils W
    Hej Nils. Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya boendet! Ha det gott!
  • 2019-05-24

Johan F skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av Ronja. En positiv tjej som lyssnade på oss och som man kunde resonera på ett bra sätt med.
    Hade ingen direkt förvarning innan men fick en positiv känsla efter affären. Läs mer
  • 2019-05-22

Christer E skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen löpte smidigt och problemfritt. Bara positiva intryck av Tobias. Läs mer
  • 2019-05-22

Hanna H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, hjälpsam, tillgänglig och korrekt. Läs mer
  • Hans K

2019-05-21

Hans K skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin har underlättat försäljningen av vår bostadsrätt då han hade en klient redan inledningsvis, vilket innebar att vi kunde skippa visningar och budgivning. Affären genomfördes på mindre än en vecka. Läs mer
  • Katarina Elisabet L

2019-05-20

Katarina Elisabet L skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tobias är lättillgänglig vid frågor och funderingar, trevlig och hjälpsam. Affären när jag köpte mitt nya hus gick fort och smidigt. Även om huset ännu inte var klart helt för försäljning så gick det att ordna privatvisning med kort varsel och god kontakt med ena säljaren. Jag rekomenderar Tobias Svärd varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-19

Marie-Louise E skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt
    Ronja var från dag 1 , trevlig, tillmötesgående och hjälpsam mot mig. Skapade även kontakt med villamäklare då jag även skulle sälja min villa
    Varit proffsig vid möten Läs mer
    2019-05-20 Ronja W svarar Marie-Louise E
    Tack för ett trevlig omdöme, jag hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten! Lycka till med försäljningen! :-)
  • 2019-05-16

Haris K skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Godkänt, inga konstigheter.
    Kändes stundtals lite oengagerad, men skötte hela affären på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • 2019-05-13

Ingalill A skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi är mitt uppe i en försäljning av en fastighet på landet. Min erfarenhet av Tobias Svärd som mäklare har varit mycket gott och hittills motsvarat mina förväntningar. Bemötandet har varit och är förtroendeingivande och lättsamt.
    Jag kan varmt rekommendera honom

mvh Ingalill Läs mer
  • 2019-05-10

Mats P skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Har fungerat mycket bra, var snabb att svara även på udda tider. Tog snabbt reda på fakta.
    Hittade en bra lösning på ett fel på fastigheten vi köpte Läs mer

Karin Åsa Cecilia H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket proffsigt bemötande, kunnig på sitt område och står för vad hon lovar och genomför affären. Sålt en villa i Linköping är väldigt nöjda. Läs mer

Gunnar J skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt villan.
    Superproffsigt bemötande, lyhörd, alltid tillgänglig, snabb med svar på frågor.
    Hade inga förväntningar utöver att nå ett pris inom ett visst spann. Detta slogs med råge.
    Processen med försäljningen gick mycket bra, kan rekommendera Sebastian till alla som står i begrepp att sälja sin bostad. Läs mer

Jan-Olov H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en bostadsrätt på Bjälbogatan. Har före den även tittat på andra lägenheter där Philip varit mäklare.
    Philip har alltid varit snabb på återkoppling, lättsam och samtidigt seriös i sin yrkesroll.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-05-20 Philip S svarar Jan-Olov H
    Tusen tack. Väldigt roligt att vi äntligen hittade en lägenhet som passade er. Vi ses och hörs.
  • 2019-05-08

Gustaf K skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra kontakt och snabba svar. Kunnig och sökte svar på det han inte kunde. Ordnade extratidning åt oss. Gjorde klotet av vårat hus enkelt. Läs mer
  • 2019-05-07

Birgitta E skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostad. Pigg o glad, ger proffsigt intryck. Läs mer
    2019-05-07 Ronja W svarar Birgitta E
    Tack för det, hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet! :-)
  • 2019-05-06

Jens L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip sålde min bostadsrätt på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
    2019-05-07 Philip S svarar Jens L
    Tack Jens! Vi hörs inför tillträdet. Ha det gott.
  • 2019-05-04

Mirjam Helena S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en tomt.
    Mäklaren var bra. Läs mer
  • 2019-05-02

Aleksandar G skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sebastian Karlsson hjalpte oss att kopa ett hus i Ljungsbro. Han hjalpte oss med alla information. Han ar seriost och bra pa sitt jobb. Vi ar jatte tackfulla. Läs mer
  • 2019-05-02

Fredrik R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Positiv och bra bemötande när jag köpte min 1,5:a
    Blev lite sen till den privata visning jag fick vilket tyvärr gjorde honom stressad.
    Var snabb på att ordna allt i köpprocessen vilket jag uppskattar. Läs mer
    2019-05-03 Philip S svarar Fredrik R
    Tack Fredrik. Det gör inget, alla kan vara sena ibland. Det viktiga var att vi fick ihop en smidig affär både för dig och säljarna. Kul att du uppskattade snabb köpprocess. Allt gott!

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping