Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 2597 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Askeby
    2022-07-02 Verifierad kund
    Har varit på många visningar med Sebastian och vi kände oss alltid sedda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • BJÖRKEBERG
    2022-07-02 Verifierad kund
    Sebastian upplevs säker och trygg i sitt sätt att vara.
    Trevligt bemötande och bred kunskap.
    Bostadsaffären såldes snabbt och smidigt.
    Som förbättringsförslag skulle vi viljat haft ett besök av mäklaren några dagar innan visningen för att gå igenom huset.
    Eftersom ni rekommenderar Hemnet som annonsplats så kan man tycka att annonsen skulle ingå i mäklararvodet.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sebastian har varit ett riktigt proffs i våran husförsäljning !
    Vi har varit oerhört trygga med honom hela vägen och som han leverera!!!
    Otroligt nöjda kunder jag och min fru.
    • Hjulsbro
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra och engagerad, stor kontaktnät och flera visningar
    Vår förväntade prisnivå blev lägre men det är inte mäklarens uppgift mer vår förväntning.

Helhet :
    Vi är mkt nöjda med bra support under denna process och kan rekomendera Sebastian , vilket vi gjort
    • BJÖRKEBERG
    2022-07-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, kunnig gällande fastigheten. Överlag positivt intryck.
    • Ramshäll
    2022-07-01 Verifierad kund
    utmärkt, kunnig och trevlig och korrekt
    Hade också koll på priser och möjliga kunder
    Det var ungefär så som vi hade hoppats -
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt vår bostad av Tobias. Professionell och kunnig i alla led och en stor trygghet att ha kontakt med under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-30 Verifierad kund
    Proffsigt intryck, gav svar på alla frågor o gav ett förtroendeingivande intryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Bestorp
    2022-06-30 Verifierad kund
    han är en bra mäklare som hjälper båda köpare och säljare.
    han är ärlig och redvis Persson.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-29 Verifierad kund
    Allt sköttes proffsigt och det var bra kommunikation från början till slut. Jag är väldigt nöjd att allt gick så smidigt. Robin var tillmötesgående och hjälpsam.
    Tack för fint omdöme Robert, gratulerar till ert köp! Allt gott! Robin Kohlmeier
    2022-06-29 Verifierad kund
    Jättenöjd med Robin! Tydlig i sin kommunikation och ett bra stöd genom hela processen från visning till kontrakt.
    Stort tack Amanda, och grattis till lägenheten! Robin Kohlmeier
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Jonsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Vimanshäll
    2022-06-27 Verifierad kund
    5/5. Mycket bra rakt igenom! Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-25 Verifierad kund
    Majken Lundh var proffsigt och jätte trevlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Tornhagen
    2022-06-25 Verifierad kund
    Intresserad och på läst på objektet
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-24 Verifierad kund
    Ronja är väldigt snäll, helt klart. Hon är redo att hjälpa till.
    Tack vad fint skrivet av dig. Önskar er en fortsatt trevlig sommar! Ronja Westh
    2022-06-24 Verifierad kund
    En proffsig kunnig och påläst mäklare med ett trevligt bemötande. Mvh Torben
    2022-06-24 Verifierad kund
    En proffsig och påläst mäklare med ett trevligt bemötande.
    MVH,
    Karolina
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Landin en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-23 Verifierad kund
    Tobias är en glad omtänksam person som jag tycker sköt min försäljning av min kolonistuga på Rosenvägen 121 Ådala till full belåtenhet.
    Bra information och snabb äffär.
    Mvh Christina Axman
  • köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-22 Verifierad kund
    Trevlig, flexibel och professionell!
  • Ingrid Margareta S
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Landin en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-21 Verifierad kund
    Ett lugnt och trevligt bemötande hade han.
    Han var också bra på att förklara allt, mycket bra eftersom vi inte visste något hur en försäljning går till.
    Det har känts tryckt att kunna få tag i honom väldig lätt.
    Vi har varit mycket nöjda med Tobias.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra mäklare som var lyhörd och tydlig. Mycket bra upplevelse.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Han var enkel, tillmötesgående, tydlig, serviceinriktad och skön att peta med
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Allt var jättebra! Hon har motsvarat mina förväntningar med råge👌👌
    Tack snälla du! Det har varit roligt att få hjälpa dig! 😊 Ronja Westh
  • sålde sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-20 Verifierad kund
    Superproffsig men ändå varm och väldigt trevlig. Kunnig och påläst. Toppen!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bemötandet från Srdjam har alltid varir lyhörd och tillmötesgående. Väldigt trevligt och genuin.Vi fick snabbt förtroende för honom och han har hjälpt oss i alla steg i affären.

Våra förväntningar var en tillgänglig mäklare, som såg till våra intressen vilken Srdjan levde upp till.

Vår affär vart inte det vi hoppas på utifrån rådande situation. Men glada för att vi fick sålt!
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande rakt igenom, från första kontakt till affär. Förtroendeingivande. Bra lokalkännedom (Rimforsa).
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, duktig på sitt uppdrag
    2022-06-19 Verifierad kund
    Ronja agerande genomgående proffesionellt och alltid med ett leende på läpparna. Hela processen löpte på smidigt och jag fick genomgående feedback kring hur processen gick.
    Tack för ett trevligt omdöme och för att du varit tillmötesgående under hela processen. Önskar dig en fin sommar tills vi ses nästa gång! Ronja Westh
    2022-06-19 Verifierad kund
    Fick fullt förtroende från första stund.
    Hade prövat med flera mäklare innan som kändes tveksamma då objektet helt klart behövde renoveras.

” Detta säljer jag” utryckte han ganska fort vid första besöket.
    • Södra Ekkällan
    2022-06-18 Verifierad kund
    Toppbetyg! Srdjan var med mig hela vägen vid mitt första köp, svarade på alla frågor jag hade, gick igenom saker med mig för att inga frågetecken skulle lämnas obesvarade och var en superhärlig kille att ha och göra med.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Majken har varit behjälplig under hela processen med snabb återkoppling och uppföljning. Vi är väldigt nöjda att det var Majken som förmedlade bostaden vi köpte, vi uppskattade hennes ärlighet, proffessionalitet och ödmjukhet.
    • Vallastaden
    2022-06-17 Verifierad kund
    Gjorde så att det blev en smidig affär och återkom snabbt med svar på frågor
    • Ljungsbro
    2022-06-16 Verifierad kund
    Ronja är alltid glad, trevlig och hjälpsam. Vi har haft Ronja som mäklare tidigare så vi visste att hon skulle göra ett utmärkt och smidig affär
    Tack snälla ni, det var mitt nöje att få hjälpa er ytterligare en gång i samband med försäljningen. Ha en härlig sommar nu! 😊 Ronja Westh
    • Ljungsbro
    2022-06-15 Verifierad kund
    Dem två bästa mäklarna i Linköping finns på Fastighetsbyrån varav Srdjan är en av dem.
    • Sturefors
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, glad och professionell, vi är mycket nöjda med Ronja 👍
    Tack så mycket! Det blev en snabb och smidig försäljning! Ha en fin sommar! Ronja Westh
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Landin en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt jobb med min försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • T1
    2022-06-11 Verifierad kund
    Positiv, professionell och hjälpsam! Förklarar bra och är lätt att ha att göra med!
    • T1
    2022-06-10 Verifierad kund
    Srdjan gjorde ett bra intryck han är driven och kunnig. Vi träffades när jag köpte lägenhet och nu har jag valt honom att sälja min lägenhet.
    Mycket bra!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Han är trevlig, bemöter en bra.
    Han kunde inte svara på några frågor men men tog tid att ta reda på det och återkopplade till oss.
    • Kanberget
    2022-06-06 Verifierad kund
    Wonderfully dedicated, super helpful, and knowledgeable. Very impressed!

I wasn’t sure what to expect from our purchasing a home in Sweden, but the experience exceeded anything I could have imagined, thanks to Ronja’s support and superior communication
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Jonsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-06 Verifierad kund
    En professionell, kunnig och trevlig mäklare som vi fick stort förtroende för.
    • Vallastaden
    2022-06-06 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande, Anton är noggrann och allt i sin ordning.
    Vi kan varmt rekommendera Anton och Fastighetsbyrån i Linköping.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemött från början , trevligt och uppriktig.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Effektiv och duktig med trevligt bemötande. Ger ett förtroendegivande intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ronja Westh  en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Malmslätt
    2022-06-02 Verifierad kund
    lätt att komma fram till lösningar när det stått och vägt hur vi ska göra
    Tack Rolf, trevlig sommar till dig! Ronja Westh
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och effektiv :)
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig på ett okonstlat sätt. Han har varit behjälplig med att ta fram och svara på det vi har velat veta samt fixat tider för att titta extra på fastigheten osv.
    • Kanberget
    2022-05-31 Verifierad kund
    Ronja är rutinerad, tydlig och har ett trevligt sätt. Hon arbetar proffsigt.
    Tusen tack för ett trevligt omdöme! Önskar dig en fortsatt fin sommar. Ronja Westh
    • Hjulsbro
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, helt enligt förväntningarna.

Vi är nöjda med affären så här långt. Vi ser fram emot att tillträda den 8 juli.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Proffsig, enkel och tydlig! Jag är väldigt nöjd med kontakt och process.