Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1113 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• Jan E
    Jan E skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Fått mycket professionell support och med ett stort engagemang och driv fått hjälp av Fastighetsbyrån i Linköping och då av Augin och Annette. Har känt mig trygg i hela processen.
    Denna erfarenhet har jag fått både i rollen som köpare men nu även som säljare.
    Mina starkaste rekommendationer. Läs mer
  • Anne-Helén U
    Anne-Helén U skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra information redan från början hur en försäljning går till. Saklig. Läs mer
    2018-07-16 Tobias Svärd svarar Anne-Helén U
    Tack för ert omdöme, återkom till mig för mer hjälp.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Kan rekommendera Ronja om du ska sälja lägenhet i Linköping. Läs mer
  • Christian M
    Christian M skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en villa. Jättebra bemötande och allt gick professionellt till. Slutpriset blev över förväntan. Bara positivt att säga om mäklaren. Läs mer
    2018-07-10 Tobias Svärd svarar Christian M
    Tack Christian, lycka till med nytt boende.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Se tidigare kommentar vid utvärdering av min mäklare.
    Fick även snabb hjälp att komma i kontakt med rätt mäklare när jag kontaktade Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag sålde en kolonistuga. Jag upplevde Tobias som professionell, vänlig och kunnig, med effektiv hantering av ärendet. Snabba svar på alla mina frågor och funderingar. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-07-10 Tobias Svärd svarar Jenny W
    Tack för ert omdöme, lycka till med nytt jobb.
  • Robin A
    Robin A skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Maria visade på stor proffessionalitet, lyhördhet och kunskap när hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är och skulle rekommendera Maria alla dagar i veckan. Läs mer
  • Elsbet V
    Elsbet V skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en 60-tals villa i Linköping.
    Tobias har varit mycket trevlig och hjälpsam.
    Det har gått som jag har förväntat mig.
    Sammanfattningsvis har det gått bra och det hade jag förväntat mig. Läs mer
    2018-07-07 Tobias Svärd svarar Elsbet V
    Tack för ert omdöme, återkom gärna till mig för mer hjälp.
  • Agneta V
    Agneta V skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Man får stöta på för att få information.
    Inget större engagemang. För lite enfarenhet. Normalt brukar mäklare kunna skönbeskriva objektet även om det är ett ruckel, men inte Tobias. En rad skrev han i annonsen i Corren. Ynkligt! Nästan som han skämdes för han var mäklaren för detta objekt. Skärpning! Ni är väl proffs??? Läs mer
    2018-07-07 Tobias Svärd svarar Agneta V
    Tråkigt att ni upplevde affären på det viset, ni får gärna kontakta mig för vidare diskussion.
  • Ursula K
    Ursula K skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Med hjälp från Tobias Svärd har jag sålt min villa. Jag blev hela tiden bemött av Tobias vänligt, tålamodig,hjälpsam. På mina frågor via SMS svarade han direkt. Jag kände mig hela tiden väl
    omhändertagen. Jag kan bara rekommadera Tobias som mäklaren. Läs mer
    2018-07-07 Tobias Svärd svarar Ursula K
    Tack Ursula, lycka till med nytt boende!
  • Carina A
    Carina A skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi blev rekommenderade att anlita Ronja Westh. Ronja var mycket trevlig i sitt bemötande. Vi hade stora förväntningar inför försäljningen eftersom det är ett attraktivt läge av bostadsrätten. Ronja i samråd med andra mäklare hade satt ett utgångspris som vi också tyckte låg bra, men i samråd med Ronja sänkte vi det eftersom vi såg att det var flera bostäder i samhället som hade blivit svårsålda. Det enda som vi tyckte skulle ha varit bättre var annonseringen i tidningen, där vi tyckte att bilden skulle vara större. Ronja lyssnade på oss och satte in en ny annons några dagar senare. Läs mer
    2018-07-06 Ronja W svarar Carina A
    Tack för ert fina omdöme, det har varit roligt att få hjälpa er i processen ☺️.
  • Arto K
    Arto K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt. Bra bemött. 2 stycken likadana bostadsrätter såldes i direkt anslutning till min till mycket högre pris. Hade så här i efterhand förväntat/hoppats att mäklaren kanske skulle ha rekommenderat att avvakta att sälja (trots att jag själv ville) med tanke på att det uppenbarligen dök upp fler intressenter till de andra som gick för högre pris. Dvs att hon skulle utifrån sin erfarenhet ha sett potentialen att kunna få ut högre pris då det annonserade priset på min bostadsrätt också var lägst. Hon uttryckte snarare farhågan att det inte fanns någon säkerhet i att få lika eller mer än det accepterade priset. Vilket bara några få dagar senare visade på de andra bostsdsrätterna att det gick att få ut flera hundra tusen kronor mer. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Proffsig mäklare som är lätt att ha att göra med.
    Vi köpte ett radhus i Ekängen och kontakten med Sebastian har varit klockren. Proffsig mäklare som vi rekommenderar. Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Sofia har ett bra bemötande, förklarade bra. Försäljningsläget försämrades efter det vi trodde först.
    Fick lite sena svar från dem när jag som säljare undrade vissa saker. Allt var inte helt tydligt.
    I det stora hela var det bra o Sofia skulle jag anlita igen. Läs mer
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt nöjd vid mitt köp av en bostadsrätt.
    Bra kontakt mellan mäklare och köpare
    Inga konstigheter, tryggt och smidigt.
    Kände sig inte borttappad bland andra spekulanter. Läs mer
    2018-06-28 Philip S svarar Alexander W
    Grattis till köpet Alexander. Du har köpt en riktigt fin lägenhet. Lycka till och hoppas vi hörs framöver!
  • Stina N
    Stina N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde bostadsrätt, Philip var väldigt tillmötesgående, kommunicerade bra och arbetade strategiskt och på flera fronter för att få till en bra försäljning. Läs mer
    2018-06-28 Philip S svarar Stina N
    Tack Stina! Jag hoppas våra vägar korsas igen någon gång i framtiden. Ses imorgon på tillträdet.
  • Robert G
    Robert G skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde min lägenhet med Ronja som mäklare. Supernöjd med allt! Läs mer
    2018-06-28 Ronja W svarar Robert G
    Tack snälla för förtroendet, det var ett nöje :-)
  • Tobias T
    Tobias T skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har köpt en markplanslägenhet i Malmslätt. Mäklaren hade alltid ett trevligt bemötande och vi kände att hon var ett mycket bra stöd även för oss som köpare. Hon var tillgänglig och om inte på stört hörde hon av sig nära inpå. Läs mer
    2018-06-25 Ronja W svarar Tobias T
    Tack snälla för det fina omdömet, så roligt att få hjälpa er! :-)
  • Lina S
    Lina S skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Har använt mig av fastighetsbyrån i Linköping vid ett antal fastighetsaffärer. Har alltid fungerat bra, med duktiga,ambitiösa och proffsiga Mäklare.Där jag alltid i blivit nöjd. Läs mer
  • Nano B
    Nano B skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Köpte en bostadsrätt i centrala Linköping.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt, allt fungerade utmärkt. Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Gun N
    Härligt Gun! Ha det gott framöver.
  • Anna F
    Anna F skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip har varit en engagerad och professionell i sitt bemötande och kontakten med honom funkat bra. Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Anna F
    Grattis till nya bostaden! Vi ses vid tillträdet igen. Ha det gott tillsvidare.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt bostadsrätt.

Mycket positivt,mycket tillmötesgående. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köp och försäljning av bostad villa.

Seriös serviceminded och tlllgänglig!

Mkt nöjda med support och proffsigt hela vägen in i mål!! Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sammanfattning: en mäklare vi redan har rekommenderat till andra och vi kommer fortsätta rekommendera Martin. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Tim H
    Tim H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Philip överträffade verkligen mina förväntningar när han sålde min bostadsrätt, han känns trygg, påläst och framförallt aktiv.

Allmänt trevlig kille som man kan lita på! Läs mer
    2018-06-26 Philip S svarar Tim H
    Tack Tim och grattis till försäljningen. Ses vid tillträdet igen!
  • Mathias Å
    Mathias Å skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag tycker vi har fått ett proffsigt bemötande i vår bostadsaffär och jag har fått de svar och återmatning jag har önskat. Läs mer
  • Conny A
    Conny A skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt hus där mäklaren levt upp till det utlovade priset över förväntat. Mäklaren har utfört ett mycket bra arbete och agerat proffsigt och förtroendegivande. Läs mer
  • Lars Łke Lennart J
    Lars Łke Lennart J skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i brf Tibasten som tillhör HSB. Jag blev väl bemött av mäklaren. När Sofia tog in ärendet trodde hon
    att jag skulle få ca 1.500.000 kronor, men det blev endast 1.220.000 kronor, utgångspriset var 1.295.000 kronor, vilket gjorde att jag blev besviken. Läs mer
  • Henry K
    Henry K skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    sålt en bostadsrätt och allt har fungerat jättebra Läs mer
  • Stina N
    Stina N skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tydlig och bra information, bra kommunikation. Påläst. Läs mer
  • Inger  S
    Inger S skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde vår sommarstuga och vi blev bra omhändertagna och han gjorde ett jättefint jobb för oss. Telefonkontakt utmärkt.
    Dessutom mycket trevlig! Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Frida är både trevlig och proffesionell. Hon är snabb i sin återkoppling och håller vad hon lovar. Läs mer
  • Anita M
    Anita M skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tycker Sebastian var mycket trevlig och engagerad, han har en mycket positiv utstrålning och förklarade allt lugnt och pedagogisk, med stor kunnighet.
    Hade stor tillit till honom han infriade våra förväntningar genom gott arbete när vi sålde ett radhus. Läs mer
  • Ewa P
    Ewa P skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mats hjälpte mig att sälja mitt hus. Det var specjelt tid och inte lätt att sälja. Våran kontakt var mycke trevlig och jag tror att Mats görde allt att hjälpa mig och sälja bra. Svarade direkt på alla mina telefoner och frågor fast det var söndag ibland eller kvällar.
    Jag är nöjd och tacksam att jag fick hjälp av så bra mäklare som Mats.
    Ewa P. Läs mer
    Förstående. Läs mer
  • Iris D
    Iris D skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt 3 r o k
    Allt fungerade bra m kontakt m mäklare Läs mer
  • Sefedin H
    Sefedin H skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jätte kunnig, mycket angasherad och trevlig tjej Läs mer
  • Thordis J
    Thordis J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra bemötande med den information jag sökte och lite till. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mycket bra bemötande, korrekt och tydligt.
    Levde upp till förväntningarna Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Min man och jag blev trevligt och professionellt bemötta av Sebastian Karlsson. Läs mer
  • Linus B
    Linus B skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet och fick ett trevligt och proffisionellt bemötande. Hade bra svar på våra frågor. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag o min flickvän har sålt en bostadsrätt med hjälp av Ronja och hon har löst allting jättebra. Hon är trevlig och engagerad.
    Allt som allt väldigt nöjda. Läs mer
    2018-05-20 Ronja W svarar Fredrik L
    Tack snälla för ert fina omdöme, det var så roligt att få hjälpa er. All lycka i det nya huset nu ☺️.

Mvh. Ronja
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Frida Casparsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Fantastisk mäklare, trevlig och kunnig! Finfint bemötande! Levde upp till alla förväntningar! Läs mer
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Maria Hall en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bemötandet vid visning av lägenheten och vid första besöket med säljaren var mycket bra. Dock svår att nå på telefon innan köpet var aktuellt och ringer ej upp då hon blivit ombedd att göra det. Var på semester när köpet genomfördes och företräddes av Ronja W. Läs mer
  • Antonio P
    Antonio P skrev om Augin Aksoy en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Augin var fantastisk hela vägen. Han var engagerad och kunnig. Var positiv och drivande samt presterade över förväntan. Precis som en mäklare ska vara. Vi rekommenderar honom! Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Sofia Ramsfors en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte ett radhus. Sofia höll god kontakt, svarade snabbt och var bra på att informera genom hela processen. Vi kände oss väl omhändertagna. Läs mer
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt hus.
    Vi blev väldigt väl och trevligt bemötta.
    Han hade svar på många av våra frågor och letade fram om det inte var tillgängligt just för stunden.
    Bra allt som allt! Läs mer
  • Maij-Brit P
    Maij-Brit P skrev om Daniel Windolf en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Daniel sålde vår bostad. Vi har ett bra intryck av honom. Energi, en bra positiv atmosfär där vi kände oss trygga. Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt hus.

Martin har svarat av på frågor och skött sig exemplariskt. Mycket bra! Läs mer

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping