Mats Andersson

Mats Andersson

Mats Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Mats Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Mats Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.2. Mats Andersson har haft 31 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 116 Läs vad Mats Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Landet Ulrika
    2021-07-23
    Hej,
    Då vi inte har någon större erfarenhet av försäljning via mäklare hade vi inte någon särskild förväntan.
    Mats har från första stund uppträtt både trevligt och korrekt. Redan vid vår träff på fastigheten vi skulle sälja kände vi att vi hade förtroende för Mats. Han var lugn och sansad när han gick igenom den förestående processen. Man märkte att han var kompetent och erfaren i arbetet och hade ett tränat öga för såväl helhet som detaljer.
    Under processen märkte vi att det var mycket att tänka på. Det var Mats som frågade om saker vi inte kände till. Och då kändes det mycket bra att ha vänt sig till er inför försäljningen.
    Annonseringen blev mycket lyckad. Bra beskrivning och fina foton gav många besök på hemsidorna.
    Under budgivningen blev vi kontinuerligt uppdaterade av Mats på olika sätt, vilket vi uppskattade.
    Så träffade vi de vinnande budgivarna på ert kontor för kontraktsskrivning. Säljare och köpare okända för varandra och lite spända. Men under Mats ledning det blev ett trevligt möte och nu väntar överlämnandet om några dagar.
    Just idag har vi haft en extra visning för köparna och deras barn. Allt för att barnen skulle få chansen att se fastigheten i semestertider när de bodde långt därifrån. En trevlig träff som gav oss möjlighet att berätta om hur boendet varit för våra föräldrar på fastigheten.
    Roligt att Mats bryter sin semester för att avsluta vår affär, det tackar vi extra för.
    Jag vill också tacka Mats assistent Annette, som hjälpt oss och haft kontakten under Mats semester.
    2021-07-12
    bra, trevlig flexibel.
    informativ
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Tallboda
    2021-07-05
    Engagerad och professionell mäklare som har hjälpt oss med vårt husköp.
    • Ljungsbro
    2021-06-24
    Vi hade bra och sakliga diskussioner inför beslut och budgivning.
    • FREDRIKSBERG
    2021-06-22
    Vi har upplevt att vi fått bra information inför försäljningen och lätt kunnat nå mäklaren med frågor.
    Försäljningen har gått snabbt och smidigt.
    • FREDRIKSBERG
    2021-06-21
    Mats var kunnig, påläst, trevlig och professionell. Precis vad vi förväntade oss av en mäklare. Skulle inte tveka att använda hans tjänster igen.
    • ÖSTRA HARG
    2021-06-14
    Saklig och verkar för både köpare o säljare!
    • Ljungsbro
    2021-06-11
    Det var en bra upplevelse och mäklaren kändes som en pålitlig och kunnig person. Kändes som att han gjorde allt för att försöka nå det begärda priset, men nådde inte riktigt ändå fram.
    • DUVKULLEN
    2021-05-03
    Sålt en villa. Förberedelser och kontakt med mäklare har fungerat mycket bra. Mäklarn var alltid hjälpsam och kunde svara på de frågor man hade.
    Man kände sig trygg under processen, både före, under och efter försäljningen.
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån till alla som pratar om att sälja sin bostad.
    • Bankekind
    2021-03-31
    Otroligt fint bemötande. Alltid nåbar.
    Utvecklad dialog och förtroendeskapande.