Läs vad 102 Läs vad Mats Andersson

• 2020-11-17
    Har sålt ett kedjehus i Linköping. Mats har varit en lugn, trygg och till synes enkel person som man lätt känner tilltro till. Står stabilt på jorden och svävar inte ut.
    Förväntningarna var att kunna sälja huset på ett på ett smidigt o värdigt vis och kunna känna sig nöjd med både tillvägagångssätt och pris, vilket vi tycker uppfylldes.
    Johnny P
    • 132.0 m²
    • RYD
  • 2020-11-17
    Sålt en KBVilla.. Mats har verkligen bemött och förstått situationen på ett ödmjukt och fint sätt. Jag hade inga förväntningar men kunde inte tänka mig att det skulle gå så här fort. Jag är väldigt tacksam mot Mats

Mvh Britt Pettersson
    Britt P
    • 132.0 m²
    • RYD
  • 2020-10-20
    Bästa tänkbara mäklaren (vald med omsorg med hjälp av H-G
    Snejde för flera år sedan)!
    Mats motsvarade förväntningarna med råge!
    Per Johan P
    • ÅNESTAD
  • 2020-10-18
    En mkt tydlig och seriös mäklare, som har sålt min mammas radhus.
    Dagrun Oline P
    • ÅNESTAD
  • 2020-09-23
    Vår husförsäljning har fungerat mycket bra. Är supernöjd med bemötande och den hjälp vi fått/ska få av mäklare
    Britt-louise K
    • 170.0 m²
    • DUVKULLEN
  • 2020-09-14
    Bra dialog med mig som säljare under hela processen
    Johan N
    • 168.0 m²
    • LINGHEM
  • 2020-06-22
    Vi har sålt vårat hus.
    Trevlig.
    Fick reda på vad vi ville veta.
    Marie-louise J
    • 112.0 m²
    • VIKINGSTAD
  • 2020-06-08
    Jag har sålt ett kedjehus i Ljungsbro. Mina upplevelser av säljprocessen gäller inte mäklaren Mats Andersson utan hela förloppet eftersom Mats Andersson avlöste Sofia Ramsfors (bytte arbete under tiden) som min mäklare. Det personliga bemötandet och intresset har varit bra.
    Det jag är lite besviken på är att intresset på På Gång, Hemnet, annons och visning (16 besökande sällskap) inte resulterade i någon konkurrerande budgivning med den påverkan på försäljningspriset en sådan kan ha. Jag är medveten om det faktum att det finns ett behov av underhåll som naturligtvis påverkar potentiella spekulanter. Eftersom säljprocessen pågått i ett år och det funnits tid kunde jag ha fått mer råd rörande hur hantera detta.
    En omständighet som blev klar för mig när en spekulant inte fick ihop ekonomin, med hänsyn till förbättringar, är finansieringsfrågan när den till största delen baseras på lån. Efter vad jag förstår kan man låna upp till 85% av köpeskillingen och får ordna resten (inklusive kostnaden för förbättringar) på annat sätt. Med förbättringar (som omläggning av tak) utförda och inkluderade i köpeskillingen skulle de 85% bli ett större belopp. Jag skulle gärna sett försäljningsråd som inkluderar sådana aspekter.
    Sture L
    • LJUNGSBRO
  • 2020-06-04
    Lugn och trevlig! +++++++++++++++++++
    Magnus E
    • 114.0 m²
    • MALMSLÄTT/BJÖRKLIDEN
  • 2020-05-12
    Jag har sålt en villa i Ljungsbro.

I Coronatider hjälpte Mats mig både med goda råd och att jag som 70+ inte behövde träffa så många.

Gunilla
    Gunilla K
    • 127.0 m²
    • LJUNGSBRO
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte