Mats Andersson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 90 Läs vad Mats Andersson

• Hans S sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-26

TANNEFORS
    Lugn, kunnig , intresserad av att sälja vårt parhus till en bred kundkrets. Läs mer
  • Bo H sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-25

TALLBODA
    Bättre mäklare finns nog inte.

Bosse & Eva Läs mer
  • Irene H sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-03

BERGA
    Har precis sålt en enplansvilla på ca 110 m2.

Blev bemött av en kunnig, lugn & trevlig mäklare vid namn Mats.

Han uppfyllde gott & väl förväntningarna :-)!!!

MVH
    Johannes Läs mer
  • Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-20

EKHOLMEN
    Köp av kedjehus. Bra bemötande. Lugn och kunnig. Höll bra kontakt under budgivningen. Läs mer
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-17

MALMSLÄTT/BJÖRKLIDEN
    Allt har fungerat bra.
    Lugn inger förtroende, hela tiden hållit oss informerade. Läs mer
  • Jenny E sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-27

LANDET LINGHEM
    Vi sålde vår gård genom Mats och allt har gått väldigt smidigt från början till slut. 😀 Läs mer
  • Anita C sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-27

VIDINGSJÖ
    Jag har sålt min villa i Linköping.
    Mats har hela tiden strävat efter att ha en god kontakt och relation med mig som säljare, alltid informerat och förklarat vad som skall ske.
    Goda råd och rekommendationer har serverats i lagom dos på ett trevligt sätt.
    Mycket professionellt genomförande vid kontraktsskrivningen, saklig och lugnt. Läs mer
  • Berith J sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-07

MALMSLÄTT
    Trevligt bemötande och proffsigt hanterat försäljningsuppdrag.
    Bra stöd hela vägen från värdering till genomförd försäljning. Läs mer
  • Birgitta N
    Birgitta N sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-12

SKEDA
    Har försålt ett fritids-året runt bostad.
    Mats ingav redan vid första kontakten, som var en värderingsfråga,förtroende.
    Han var snabb att höra av sig, vilket tyder på att han visade intresse för kunden.
    Han drev ärendet smidigt och proffsigt.Lyssnade in gick vidare och vidtog åtgärder vilket gjorde att affären gick snabbt och till vår belåtenhet. Läs mer
  • Ali L köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-17

HARVESTAD
    Allt gick smidigt och vi fick bra tips. Mäklaren var snäll och hjälpsam. Vi uppnåde våra förväntningar tack vare Mats Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy