Mats Andersson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 78 Läs vad Mats Andersson

• Cathrin K köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-17

ÅTVIDABERG
    Vi blev väl mottagna och fick svar på alla våra frågor snabbt. Sedan fick vi en bra relation med säljaren och hade direktkontakt med dem. Läs mer
  • Leif B sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-10

LAMBOHOV
    Mats var tydlig och bra på alla sätt bra med vad som skulle ske i olika skeden samt trevlig och öppen affären gick mycket smidigt inget att klaga på Läs mer
  • Haris K köpte sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-05-16

VIKINGSTAD
    Godkänt, inga konstigheter.
    Kändes stundtals lite oengagerad, men skötte hela affären på ett proffesionellt sätt. Läs mer
  • Jennie I sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-03

LANDET NYKIL
    Försäljning av fritidshus. Engagerad person med snabb återkoppling. Läs mer
  • Kirsten N
    Kirsten N sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-02

BANKEKIND
    Jag har såld mitt hus på landet.
    Jag har alltid blivit väl bemött av Mats, vi träffades första gången för ett år sedan då huset skulle värderas inför en bouppteckning.
    För någon månad sedan beslöt jag att huset skulle säljas och pratade med Mats om detta.
    Mina förväntningar var ju så klart att huset skulle bli såld, processen gick tack vara Mats väldigt snabbt och till stor belåtenhet för mig.
    Först var jag jättenervös att huset inte skulle bli såld, men det var många som visade intresse och det är jag glad för. Nu sitter jag med ett kontrakt i handen och skall ge mig ut och söka nytt boende.
    Jag vill framföra ett stort tack till Mats för ett fint utfört arbete, vi har haft en bra kommunikation kring ärendet och jag känner mig nöjd och glad i dag. Läs mer
  • Klara S sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-22

BROKIND
    Vi sålde en 70-talsvilla i Brokind. Mats var trevlig och lyhörd. Respekterade vår integritet, som köpare. Bra att ha att göra med. Läs mer
  • Åke G sålde sitt hus med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-02-22

LINGHEM
    Positiv,engagerad.Skulle utan tvekan välja honom som mäklare igen om det vore aktuellt. Läs mer
  • Anders H sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-12-14

Vi sålde ett radhus. Mats var tillgänglig och höll oss informerade under processen. Den satta målbilden uppnåddes inte riktigt även om fastigheten blev såld på kort tid. Läs mer
  • Peet H sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-28

Trevligt bemötande, trovärdigt intryck Läs mer
  • Pia T skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-11-23

Ändrade ständigt tider för besök och visningar på kort varsel, vilket var besvärligt för både oss som säljare och våra hyresgäster. Skickade ersättare för att ta visningar på kort varsel. Ersättare som inte blivit fullt uppdaterade på huset, vilket var oproffsigt och påverkade intrycket av försäljningen negativt. Vi kan tyvärr inte rekommendera denna mäklare för andra säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors