Mats Andersson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 71 kunder tycker om Mats Andersson

• Anders H sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi sålde ett radhus. Mats var tillgänglig och höll oss informerade under processen. Den satta målbilden uppnåddes inte riktigt även om fastigheten blev såld på kort tid. Läs mer
  • Peet H sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande, trovärdigt intryck Läs mer
  • Pia T skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Ändrade ständigt tider för besök och visningar på kort varsel, vilket var besvärligt för både oss som säljare och våra hyresgäster. Skickade ersättare för att ta visningar på kort varsel. Ersättare som inte blivit fullt uppdaterade på huset, vilket var oproffsigt och påverkade intrycket av försäljningen negativt. Vi kan tyvärr inte rekommendera denna mäklare för andra säljare. Läs mer
  • Nima B
    Nima B sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Från alla första mötet förvaltade Mats sitt uppdrag till fullo
    Vi har haft förtroende för hans arbete och han har arbete och han har fullföljt uppdraget mer än vad som krävs av en mäklare. Vi är mycket nöjda och valet av mäklare och skulle rekommendera hans tjänster för andra säljare Läs mer
  • Henry J sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en villa. Ett vänligt och trevligt bemötande av Mats.
    Han gjorde en bra försäljning och vi är jättenöjda. Läs mer
  • Åke G skrev om Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt mitt kedjehus i Linghem.Ett verkligt fint bemötande av Mats.Förväntningarna var att få huset sålt till ett acceptalet pris.En mycket bra upplevelse av Mats,skulle jag anlita en mäklare igen skulle jag försöka få Mats Läs mer
  • Anita G sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Mats hjälpte mig att sälja min sommarstuga. Han hade ett trevligt sätt och hörde hela tiden av sig hur det hela gick till. Har inget att anmärka på och tyckte att han skötte det hela väldigt bra.
    Hälsningar Anita Läs mer
  • Anci E köpte sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en kolonilott på Ådala.
    Mäklaren var tillmötesgående och ordnade allt på bästa sätt. Snabbt och enkelt, allt var klart och tydligt. Läs mer
  • Heye P sålde sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en stor Prästgård utanför Linköping.

1. Informationen som gavs av Mats genom hela försäljningsprocessen var föredömlig, med täta feedbacks och återkopplingar hur det hela framskreds. Det var mycket bra.

2. Fastighetsbyråns uppskattning av priset var lite väl optimistiskt. Det slutgiltiga priset låg c:a 75-83 % (beroende på hur man räknar) under uppskattade pris. Läs mer
  • Eleanor T köpte sin bostad med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en sommarstuga i Skinnarhagen. Blev under hela processen väl mött av Mats som tålmodigt svarade på alla frågor som vi hade.
    Vi är nöjda. Upplevde honom som kunnig, lugn och neutral dvs inte gåpåig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors