Majken Lundh

Majken Lundh

Majken Lundh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Majken Lundh har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Majken Lundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.7. Majken Lundh har haft 67 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 65 Läs vad Majken Lundh

• köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Ekholmen
    2021-08-02
    Vi tycker att Majken var Engagerad och omsorgsfull.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Vallastaden
    2021-08-02
    Otroligt lyhörd på vår oro och våra förväntningar. Förstod vad som var viktigt för oss och prioriterade det i försäljningen! Väldigt nöjda!
    • Övre Johannelund
    2021-07-26
    Trevligaste mäklaren jag har haft! Skulle aldrig välja någon annan. Väldigt trevlig!
    Bästa Malin! Så roligt att samarbeta med dig :-) Majken Lundh
    • Ekholmen
    2021-07-23
    Trevligt bemötande och professionell hantering av alla dokument.
    Tack Gunilla för din rekommendation. Hoppas att du trivs bra i lägenheten :-) Majken Lundh
    • Linghem
    2021-07-03
    Lite kontakt innan budgivning, visning där allt gick
    jätte bra,alla papper o kontrakt gick smidigt.Majken var noga med alla papper o information.
    Tack snälla Lars-Erik för fina ord om köpprocessen. Önskar dig och Ingegerd en fin sommar, ser fram emot att träffa er igen när ni ska få nycklarna till er nya bostad :-) Majken Lundh
    • Johannelund
    2021-06-21
    Väldig trevlig och bra bemötande. Köpte först en lägenhet av henne och det gick så bra så vi anlitade henne som vår mäklare.
    Så roligt att få vara med er i både sälj- och köpprocessen! Ha en härlig sommar och hälsa familjen :-) /Majken Majken Lundh
    • Berga Kulle
    2021-06-12
    Majken var mäklare till säljarna och vi var köpare.
    Hon var proffsig och trevlig allt allt gick väldigt smidigt för oss.
    Om jag vore säljare hade jag önskat lite mer pondus och tydliga åsikter.
    Tack Magnus för din feedback. Härligt att du upplevde köpprocessen smidig. Jag upplevde att säljarna i detta fall var väldigt nöjda med mig och försäljningsprocessen. För att få möjligheten till ett ärligt säljaromdöme är ni varmt välkomna att kontakta mig den dagen det är dags att flytta på nytt. Önskar er en härlig sommar så ses vi på tillträdet :-) Bästa hälsningar, Majken Majken Lundh
    2021-06-11
    Vänlig, snabb på att svara och ta reda på saker. Trevlig och jordnära.
    Tack Louise för din rekommendation! Känns verkligen kul att få förmedla en bostad till er. Vi ses i september, ha en fin sommar :-) Hälsningar, Majken Majken Lundh
    2021-06-10
    Majken visade varje gång ett mycket bra bemötande, både via telefon och vid fysiskt möte. Hon gav ett mycket gott, pålitligt och tryggt intryck.
    Köpet av vår bostad gick väldigt snabbt och smidigt.
    Så glad jag blev av att läsa detta! Precis så jag vill att det ska upplevas att köpa en bostad som jag förmedlar. Nu är det inte långt kvar till inflytt, ha en skön sommar tills dess! :-) Majken Lundh
    • ÅBYLUND
    2021-06-10
    Bra och trevligt bemötande.
    Professionell. Ordning och reda.
    Behaglig personlighet.
    Tack Lennart för att du tog dig tiden att skriva ett fint omdöme om hur du upplevde köpprocessen. Önskar dig en fin sommar! :-) Majken Lundh