Majken Lundh

Majken Lundh

Majken Lundh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Majken Lundh har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Majken Lundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Majken Lundh har haft 70 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 132 Läs vad Majken Lundh

• sålde sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Sturefors
    2022-08-05 Verifierad kund
    Fint bemötande och ett stort engagemang för mig och min bostad.
    Tyvärr så uppgick inte försäljningspriset till mina förväntningar men detta berodde inte på Majken utan på yttre omständigheter. Majken gjorde ett bra jobb och jag kommer varmt att rekommendera henne till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Johannelund
    2022-07-14 Verifierad kund
    Kan inte mer än att säga TACK!
    Majken har ett trevlig bemötande, proffsigt sätt att arbeta, snabb återkoppling och uppföljning under hela processen.
    Hade inte kunnat önska mig bättre hjälp vid mitt första lägenhetsköp.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Majken Lundh var proffsigt och jätte trevlig
    • Johannelund
    2022-06-17 Verifierad kund
    Majken har varit behjälplig under hela processen med snabb återkoppling och uppföljning. Vi är väldigt nöjda att det var Majken som förmedlade bostaden vi köpte, vi uppskattade hennes ärlighet, proffessionalitet och ödmjukhet.
    • Tallboda
    2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig. Ångrar inte valet av mäklare 😁
    • Tallboda
    2022-05-15 Verifierad kund
    Trevlig. Bra uppföljning. Ordning och reda.
    • Valla/gottfridsberg
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med kontakten med Majken. Proffsigt, informerande och ärligt bemötande vid försäljning av min bostad. Majken har varit en trygg och kunnig pelare under hela tiden.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Majken har ett proffsigt och tydligt sätt att arbeta. Lätt att få kontakt med, och snabb iformation.
    Tack snälla Tomas för så fin rekommendation! Väldigt kul att jag fick vara med och hjälpa er i köpprocessen, ser fram emot att träffa er på nytt i augusti :) Bästa hälsningar, Majken Majken Lundh
    2022-05-10 Verifierad kund
    Lyhörd och engagerad från dag 1 till slutet. Förstod vår situation och guidade oss till det bästa beslutet. Vi är väldigt nöjda med valet av Majken.
    Varmaste tack! Blir så oerhört glad att läsa detta. Jag är väldigt nöjd över att jag fick hjälpa er att hitta en köpare till er fina lägenhet :) Vi ses snart igen! Majken Majken Lundh
    2022-05-10 Verifierad kund
    Maja har varit mycket trevlig, tillmötesgående och påläst. Vi hade inte kunnat önska oss bättre hjälp vid vårt lägenhetsköp.
    Fantastiskt att få läsa så fin rekommendation, det värmer! Ser fram emot att träffas igen när ni får nycklarna till er fina nya lägenhet :) Vi ses, Majken Majken Lundh