Majken Lundh är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Majken Lundh har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Majken Lundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Majken Lundh har haft 16 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 19 Läs vad Majken Lundh

• 2020-11-26
    Trevlig,flexibel, positiv, förstående!
    Maria E
    • 1:a
    • 42.0 m²
    • CENTRUM/VASASTADEN
    sålde sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
  • 2020-11-20
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Majken! Vi kan inte vara mer nöjda med vår mäklare, hon är trygg, ambitiös och lugn!
    Frida L
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • JOHANNELUND
    Varmaste tack Frida för fint omdöme! Snart väntar nya äventyr för er. Önskar dig en trevlig helg så ses vi lite längre fram på tillträdet. Vänligen, Majken

• 2020-11-19
    Majken är väldigt trevlig och hon kunde svara på alla mina frågar samt hon har bra tålamod. Jag är väldigt nöjd med henne!
    Mais M
    • 71.0 m²
    • JOHANNELUND
    köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Tack Mais för din fina rekommendation! Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten! Allt gott, Majken

• 2020-11-18
    Vi fick hjälp av Majken att sälja våran lägenhet. Under hela försäljningen kände vi oss trygga och välinformerade. Det dök upp lite tuffa beslut på resans gång som Majken hanterade på ett utmärk sätt.
    Henrik S
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • JOHANNELUND
    Tack Henrik för fint omdöme. Nu kan ni sikta vidare mot ert nästa boende! Vi ses lite längre fram igen! Vänligen, Majken

• 2020-11-16
    Köpte min första lägenhet och blev superbra bemött av mäklaren, hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Proffsigt hanterat
    Ella S
    • 1:a
    • 30.0 m²
    Roligt att få hjälpa dig hitta din första bostad Ella! Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten, hör av dig om du har några frågor framöver. Lycka till med studierna! Majken

• 2020-11-14
    Majken hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Bemötandet har varit mycket bra, hon har var professionell och tillgänglig när vi haft frågor eller funderingar. Upplägg från start till slut har varit smidigt och överlag är vi mycket nöjda med Majkens insats.
    Felix L
    • 76.0 m²
    • CENTRUM/VASASTADEN
    Varm tack för rekommendationen och för det förtroende ni gav mig att få hjälpa er med försäljningen! Det har varit en spännande och rolig process! Vi ses igen på tillträdet. Allt gott, Majken

• 2020-11-08
    Väldigt smidig och trevligt köp av bostad med hjälp av Majken. Jag fick mycket bra och tydlig information, vilket känns tryggt för mig som ny på bostadsmarknaden!
    Amanda H
    • 56.5 m²
    • MALMSLÄTT
    Tack för fin rekommendation Amanda! Lycka till i ditt nya boende! Bästa hälsningar, Majken

• 2020-11-02
    Köpte en bostadsrätt i Linköping. Bra bemötande och professionell service. Inga konstigheter och allt kändes som det gick automatiskt. Va bara att hänga med och njuta av turen
    Robin G
    • 67.0 m²
    • Ekholmen
    Precis så det ska kännas Robin! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende. Bästa hälsningar, Majken

• 2020-10-28
    Majken Lundh hjälpte oss att sälja vår 3:a och vi är väldigt glada och tacksamma för all hjälp och guidning hon givit oss. Från första mötet har hon varit närvarande, tillgänglig och väldigt trevlig att ha att göra med. Framförallt arbetade hon hårt för vår skull och vi vill ge våra allra varmaste rekommendationer att jobba med henne.
    Per W
    • 86.5 m²
    • CENTRUM/T1
    Tack för att du tagit dig tiden och skrivit så fint om hur ni upplevt mig som mäklare, precis så jag vill att det ska kännas att arbeta med mig! Vi hörs och ses framöver när tillträdet närmar sig! Bästa hälsningar, Majken

• 2020-10-26
    Majken är en mäklare av toppklass 🤗❤️ Med fingertoppskänsla navigerar hon marknaden och med sitt stora hjärta och intuitiva problemlösningsförmåga ser hon till att både köpare och säljare känner sig trygga och nöjda!
    Maria B
    Maria B
    • 86.5 m²
    • CENTRUM/T1
    Tusen tack Maria för så fin rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig och Per med försäljningen av er bostad. Varma hälsningar, Majken

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte