Srdjan Vejnovic
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09

Läs vad 14 Läs vad Srdjan Vejnovic

• Susanne A sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-10

EKHOLMEN
    Han hjälpte mej att sälja min bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt. Jag fick ett bra bemötande och kände mej trygg med processen och Serdian. Läs mer
    2019-10-10 Srdjan V svarar Susanne A
    Hej Susanne, roligt att höra att du är nöjd med förmedlingen. Tack för det fina betyget och lycka till med nya huset!
    Srdjan V gillar detta
  • Sadete S sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-10

SKÄGGETORP
    Jag är jätte nöjd med Srdjan Vejnovic!

Fick ut betydligt mer än vad vi förväntat oss utav våran lägenhet.

Vi gjorde knappt något själva, han lösta allt och höll en bra kontrakt med oss samt uppdaterade om hur läget var.

Trevlig och kunnig personal på fastighetsbyrån i Linköping måste jag säga!

Stort tack för en riktigt bra affär! Läs mer
    2019-10-10 Srdjan V svarar Sadete S
    Kul att höra att du är nöjd mitt arbete! Tack för den fina orden och lycka till med huset, vi ses på tillträdet!
    Srdjan V gillar detta
  • Lars Gustaf L köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-06

CENTRUM/GOTTFRIDSBERG
    Srdjan var trevlig och tillgänglig. Han hjälpte oss att genomföra lägenhetsköpet på distans, vilket var en stor fördel för oss. Läs mer
    2019-10-07 Srdjan V svarar Lars Gustaf L
    Roligt att du gillar mig och vårt samarbete mellan kontoren i Sverige. Lycka till med nya lägenheten!
    Srdjan V gillar detta
  • Ellinor J sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-23

SKÄGGETORP
    Trevlig och engagerad. Alltid lättillgänglig per telefon. Rimlig värdering som stämde väl överens med slutpriset. God kännedom om området. Läs mer
    2019-09-24 Srdjan V svarar Ellinor J
    Tack för omdömet Ellinor, det var roligt att få hjälpa dig med din lägenhet!
    Srdjan V gillar detta
  • Margit W sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-08

VIDINGSJÖ
    Srdjan bemötte mig korrekt och levde upp till mina förväntningar. Han uppträdde seriöst och var nogrann med återkoppling under hela processen.
    Han är också trevlig och ödmjuk som person. Läs mer
    2019-09-09 Srdjan V svarar Margit W
    Tack för dem fina orden, skönt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Vi ses på tillträdet!
    Srdjan V gillar detta
  • Ary S sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-28

EKHOLMEN
    Driven och duktigt kille. Läs mer
    2019-08-28 Srdjan V svarar Ary S
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet Ary, lycka till med nya huset nu!
    Srdjan V gillar detta
  • Gerd C sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-27

EKHOLMEN
    Det här var Srdjans första försäljning genom God mans-förfarande, vad jag förstått.
    Förhoppningsvis ger Överförmyndaren sitt godkännande till försäljningen.
    För mig, som säljarens representant, har det varit viktigt att köparen fått all information om objektet. Detta har Srdjan hjälpt till med på ett bra sätt. Det är min bedömning att försäljningen gått korrekt till. Och jag bedömer det som att även köparen varit nöjd med sin kontakt med Srdjan. Läs mer
    2019-08-27 Srdjan V svarar Gerd C
    Tack för rekommendationen, skönt att du känner dig nöjd med min tjänst!
    Srdjan V gillar detta
  • Smilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-21

CENTRUM/GOTTFRIDSBERG
    Köpt en bostadsrätt i gottfridsberg och har blivit mycket väl bemött utav mäklaren som har erbjudit stor hjälp och service. Skulle definitivt rekommendera mäklaren till andra köpare Läs mer
    2019-08-26 Srdjan V svarar Smilla A
    Tack för rekommendationen Smilla, hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
    Srdjan V gillar detta
  • Annafrida A köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-21

CENTRUM/GOTTFRIDSBERG
    Köpte en bostadsrätt. Srdjan som mäklare ör kunnig, noggrann och serviceinriktad. Säkerställer att alla frågor blir besvarade och har ett utmärkt bemötande. Läs mer
    2019-08-26 Srdjan V svarar Annafrida A
    Skönt att höra att du är nöjd med mitt arbete Annafrida, lycka till med er nya lägenhet nu!
  • Fredrik G
    Fredrik G köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-19

JOHANNELUND
    Jag har köpt min första bostadsrätt och hela processen var väldigt smärtfri tack vare Srdjan. Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
    2019-08-26 Srdjan V svarar Fredrik G
    Tack för dem fina orden Fredrik, hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Sofia Ramsfors