Srdjan Vejnovic
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 45 Läs vad Srdjan Vejnovic

• Birgitta P sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-04-06

CENTRALT
    Vi har sålt en lägenhet och Srdjan skötte det på ett utmärkt sätt. Trevligt bemötande och bra återkoppling! Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-04-01

VIDINGSJÖ
    Vid försäljningen av min bostadsrätt 2a anlitades Srdjan då han hade bra kunskap om bostadsområdet och gav ett bra intryck vid första mötet. Bostaden låg ute på mäklarhemsidan för kommande försäljningar och då flera intressenter hörde av sig till Srjdjan blev det ett flertal privatvisningar av lägenheten innan den såldes för öppen visning. Jag har under hela processen känt mig uppdaterad om läget av Srdjan och jag tycker att mina förväntningar av försäljningen (att få sålt till ett rimligt pris) har bemötts med klara besked. Jag tycker sammantaget att upplevelsen av försäljningen har varit till belåtenhet. Srdjans positiva energi och professionella bemötande gör att jag absolut rekommenderar honom vid kommande försäljning. Läs mer
  • Ylva C
    Ylva C sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-31

HAGABERG
    Vi sålde en lägenhet genom Srdjan. Hela processen gick smidigt och han höll oss uppdaterade hela tiden. Allt kändes tryggt och vi hade gärna anlitat Srdjan igen. Läs mer
    2020-04-01 Srdjan V svarar Ylva C
    Hej Ylva, tack för din rekommendation. Stort lycka till med ert nya boende, vi ses på tillträdet!
    Srdjan V gillar detta
  • Philip W köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-29

JOHANNELUND
    Srdjan hjälpte mig köpa en 3a i Johannelund. Han erbjöd sig att hämta mig från tåget vid visning. Extremt sakkunnig och svarade på alla frågor. Vågade erkänna att han inte visste, tog reda på allt och återkom i alla lägen. Svarade alltid snabbt. Grymt bra mäklare och jag är väldigt nöjd med affären! Läs mer
    2020-04-01 Srdjan V svarar Philip W
    Hej Philip, tack för dina fina ord. Roligt att höra att du är nöjd med din affär. Stort lycka till med din nya bostad!
    Srdjan V gillar detta
  • Conny T sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-13

SKÄGGETORP
    Tycker mäklarn gjorde ett fantastiskt jobb . Allt gick snabbt o smidigt är väldigt nöjd när han sålde vår lägenhet. Läs mer
    2020-03-13 Srdjan V svarar Conny T
    Hej Conny, stort tack för din rekommendation och ditt förtroende. Alltid lika roligt med en nöjd kund! Stort lycka till med ditt nästa boende. Vi ses på tillträdet.
    Srdjan V gillar detta
  • Philip Å köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-03

CENTRUM/VASASTADEN
    Srdjan var riktigt enkel att kommunicera med. Riktigt skön kille Läs mer
    2020-03-05 Srdjan V svarar Philip Å
    Hej Philip, stort tack för din rekommendation. Har varit roligt att få hjälpa dig med ditt köp av bostad. Stort lycka till!
    Srdjan V gillar detta
  • Catherine P sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-24

TORNHAGEN
    Srdjan stödde mig med försäljning av min lägenhet. Han var alltid mycket professionell och trevlig. Han körde ett flertal privatvisningar innan den riktiga vilket jag uppskattade. Det var mycket smidigt att jobba med honom och jag är mycket nöjd över resultatet och hur han bidrog till det. Läs mer
    2020-02-25 Srdjan V svarar Catherine P
    Hej Catherine, tack för dina fina ord. Alltid lika roligt med en lyckad försäljning! Stort lycka till med ditt nästa boende. Vi ses på tillträdet.
    Srdjan V gillar detta
  • Oscar E köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-05

Sålt och köpt lägenhet via mäklaren Srdjan Vejnovic. Riktigt duktig ung kille som får 5 av 5 av mig. Alltid lika trevligt bemött och löser alla små tvister små tvister som dykt upp, lättåtkomlig på telefon så man fick svar på sina frågor snabbt (även fast han var på semester).

Mvh Oscar Läs mer
    2020-02-05 Srdjan V svarar Oscar E
    Hej Oscar, stort tack för din rekommendation och för ditt förtroende. Roligt att vi fick ihop det med både försäljning av din egen bostad och köp av din nya. Lycka till med nya boendet!
    Srdjan V gillar detta
  • Anna-britt R sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-28

EKHOLMEN
    Som godman har jag sålt bostadsrätten.
    Mäklaren bemötte mig genomgående mycket positivt och levde upp till mina förväntningar med råge.
    /Monica Hansson (dotter och god man) Läs mer
    2020-01-29 Srdjan V svarar Anna-britt R
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Roligt att ni är nöjda med min tjänst! Vi ses på tillträdet.
    Srdjan V gillar detta
  • Conny J sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-26

KVINNEBY
    Vi såld våran bostadsrätt på Kvinnebyvägen 65.

Srdjan har en otroligt bra bemötande, jag jobbar själv med att träffa kunder och vet hur svårt det kan vara i vissa situationer.
    Srdjan kombinerar både hög energi och ett ödmjukt bemötande, vilket är en konst i sig. Under hela process var han lyhörd för våra önskningar och kom även med tips om sina egna erfarenheter.

Hela process från de första samtalen till kontraktsskrivning flöt på enligt plan.

Jag blev väldigt nöjd,så jag passade på att jag ringa hans chef dagen efter kontraktsskrving, tänkte berömma hans mäklare. Tyvärr svarade han inte.

/Conny jonsson Läs mer
    2020-01-27 Srdjan V svarar Conny J
    Hej Conny, otroligt roligt att höra att du så nöjd med mitt arbete, verkligen. Det har varit roligt att få hjälpa er. Planen fungerade och det ledde till en lyckad försäljning. Återigen, tack för förtroendet och stort lycka till med ert hus. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy