Läs vad 103 Läs vad Srdjan Vejnovic

• 2021-01-13
    Vi fick hjälp med försäljning av våran lägenhet i Johannelund. Srdjan är en seriös mäklare, han har kunden i centrum hela tiden och ger det lilla extra för den bästa servicen. Vi kände att vi fick jättebra hjälp och allt gick snabbt och smidigt.

Kan verkligen rekommendera Srdjan som mäklare!
    Sanna D
    • 74.0 m²
    • Johannelund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
  • 2020-12-20
    Bra bemötande
    Enkel o trevlig att prata med
    Rekommenderas starkt
    Mikael H
    • Tannefors/centralt
  • 2020-12-16
    Skriver detta i egenskap av säljare av en bostadsrättslägenhet på och redan här kommer jag varna för att jag antagligen kommer verka lite för positiv till Srdjan men sanningen är att jag är så otroligt nöjd med hur min bostadsaffär har gått till så detta kommer från hjärtat.

Srdjan har från första sekunden till senaste mötet fullständigt överträffat alla förväntningar och jag vill inte bara starkt rekommendera honom till andra, utan jag kommer, om tillfälle ges, försöka anlita honom igen.

Sällan har jag mött någon som på ett så professionellt sätt förstått mig som kund och till fullo uppfyllt, och ibland även överträffat, mina förväntningar så det an inte bli något annat än toppbetyg.

Jag kontaktade Srdjan som en av flera potentiella mäklare att anlita och omedelbart gav Srdjan ett intryck som stod ut på ett mycket positivt sätt så jag antog honom som mäklare utan att tveka.
    Hela processen av försäljningen var från början helt transparent vad gäller allt som väntade så det dök aldrig upp några oväntade saker, Srdjan var otroligt duktig på att läsa av vad jag, som kund, förväntade mig och dom förväntningarna har, som sagt, med råge uppfyllts.

Srdjan har genom hela processen varit extremt effektiv och tagit hand om allting, och skött det förträffligt. Jag hade vissa små förslag på justeringar vad gällde beskrivning av objektet och alla dessa togs om hand. Fotograferingen gav otroligt fina bilder och även hanteringen av visningar har sedan skötts helt autonomt av Srdjan.

Det jag främst vill peka på är Srdjans främsta egenskaper är just att kunna läsa av kundens förväntningar och förhoppningar och situation. Detta förvaltas sedan på ett oklanderligt sätt och jag kommer absolut att försöka anlita Srdjan igen.

Jag har ganska höga krav på service generellt och tycker ofta att standarden på utövade tjänster i samhället har minskat betänkligt och det är därför som jag med glädje skriver denna text för att visa på att Srdjan är ett ljus i det mörker och lever upp till alla höga förväntningar på ett perfekt sätt. Hatten av för ett sådant dedikerat arbete och professionalism som Srdjan besitter.
    Joakim L
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Centralt
  • 2020-12-16
    Vi köpte radhus och sålde lägenheten via Srdjan. Han var väldigt proffsig och lätt att få kontakt med under hela processen. Allting gick jättesmidigt. Kan verkligen rekommendera honom!
    Sandra C
    • 136.0 m²
    • Tallboda
    köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
  • 2020-12-04
    Jag hade köpt en lägenhet. Han är super bra för säljer 👍🌺
    Thi Hong L
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Vallastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
  • 2020-12-01
    Han är duktigt försäljare,aaaaaaaaaaaaaaaaa
    Van N
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Vallastaden
  • 2020-11-29
    Vi fick våran lägenhet såld med betyg godkänt. Återkopplingen från mäklare kunde varit bättre.
    Anton H
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • CENTRALT
  • 2020-10-23
    Har både köpt och sålt. Allt gick smidigt, särskilt att sälja. Bra handläggning av båda objekten. Mäklaren gjorde ett bra jobb.
    Christina Y
    • 6:a
    • 166.0 m²
    • CENTRALT
  • 2020-10-22
    Jag hade ingen tidigare erfarenhet från försäljning av en bostadsrätt, men jag har inget att klaga på. Srdjan är en väldigt energisk, driven och en motiverad mäklare utan att kännas påträngande. Jag kan inte säga något negativt även om jag anstränger mig. Srdjan är en proffsig och en behaglig kille som jag starkt kan rekommendera när det är dags sälja din bostad. Jag önskar alla inblandade lycka till /Kenneth
    Kenneth W
    • Hejdegården
  • 2020-10-18
    Srdjan gjorde ett bra jobb men behöver en annan assistent...
    Tack Srdjan för ett bra jobb!
    Stefan W
    • Övre Vasastaden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte