Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic

Srdjan Vejnovic är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Srdjan Vejnovic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Srdjan Vejnovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Srdjan Vejnovic har haft 98 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 143 Läs vad Srdjan Vejnovic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • T1
    2021-07-26
    Möttes på visning där priset blev för högt för mig. Srdjan tipsade om andra objekt, och fixade privat visning av lägenheten jag sedan köpte. Mycket trevlig och kunnig. Det är första gången jag köper lägenhet och Srdjan har gjort så att det känns tryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Ullstämma
    2021-07-25
    Srdjan är trevlig, ärlig och professionell och vi har absolut ingenting att klaga på. Ska vi sälja bostad igen så kommer vi definitivt att vända oss till Srdjan.
    2021-07-20
    Vi blev väl bemötta av Srdjan när vi kom till visningen. Han visade stort intresse för oss som var där. Han hade svar på samtliga frågor & pratade varmt om lägenheten & var väldigt insatt i dess föreningen & berättade om den.
    Man kände sig sedd & kunde ändå gå runt utan att som ibland känna sig iakttagen.
    Han var väldigt mån om att vi var nöjda med det vi sett & om vi fått de svar vi sökte.
    Sammanfattningsvis var vi väldigt nöjda med Srdjan.
    Sen när vi mötte vår säljare & Srdjan då vi skrev på så gav han oss alla ett lugnt & bra möte som var väldigt trevligt och liksom avslappnat men seriöst. Vi kände oss trygga & han var tydlig & förklarade allt väldigt grumligt.
    Han får högsta betyg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    2021-07-20
    Srdjan skapade en trygghet hos mig som som säljare, detta gjorde han genom att vara tydlig & kommunikativ från början till slut. Otroligt nöjd & glad att jag valde Srdjan, ska jag sälja framöver vet jag redan nu att jag kommer att kontakta honom igen. Sedjan hjälpte mig sälja mig lägenhet på slöjdgatan i Linköping, den såldes som kommande objekt. 5/5!
    2021-07-19
    Mycket nöjd. Srjdan är mycket duktig, med omedelbarhet, effektivitet, insikt och framsynthet. Kontakten med Srjdan har mycket drivkraft!
    2021-07-14
    Trevligt bemötande, kunnig och snabb i handläggningen.
    2021-07-14
    Trevlig, hjälpsam, snabb kontakt, supernöjd!
    • Ramshäll
    2021-07-13
    Trevlig och kunnig. Hörde av sig löpande och fick en bra affär åt oss.
    • Ekholmen
    2021-07-12
    Superbra bemötande, kunnig och professionell. Vi är jättenöjda!
    2021-07-07
    Vi blev rekommenderade Srdjan efter att ha vart i kontakt med två mäklare innan men gett upp då vi inte fick rätt fokus. Det fokuserades mer på varför inte vi kunde få det vi önskade.

Srdjan var istället förberedd i första mötet och var direkt tydlig med vilka styrkor objektet hade och varför det är möjligt att sälja det för önskat belopp.
    Sagt och gjort, så överträffande han förväntningarna till och med. Både köpare och vi säljare är supernöjda och kan varmt rekommendera Srdjan. Ett superproffs!