Johan Näsberg
Registrerad mäklare sedan 2007-04-17
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Johan Näsberg

• Elise F köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-19

STUREFORS
    Nyproduktion, villa i Sturefors.
    Vi har blivit väl bemötta och mäklaren nådde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Niklas D köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-08

STUREFORS
    Köpt nyproduktion i Sturefors. Lugn, pushade inte, lät oss fundera i lugn o ro. Kunnig och proffesionell.
    Positiv upplevelse! Läs mer
  • Emil J köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-22

STUREFORS
    Allt har fungerat bra i samband med vårt husköp! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Emma E köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-12

STUREFORS
    Köpt nyproduktionhus via Johan.
    Väldigt svår att få tag på när vi ville få första kontakt och så fortsatte det tills vi köpte huset. Vi upplevde att vi fick ringa och tjata för att få köpa ett hus. Vi kändes oss lite halvtrygga i hela affären just för att han var så frånvarande.

MEN när vi väl fick tag på honom upplevdes han kunnig och kom med bra input. Läs mer
  • Jesper F köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-19

STUREFORS
    Bra professionell mäklare som vet vad han pysslar med. Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-13

nybygge friliggande villa
    kort och gott väldigt bra upplevelse och hjälp hela vägen för ett par som köper hus för första gången. Läs mer
  • Martin M köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-05

STUREFORS
    Johan har hjälpt oss med vårt nya hus.
    Mannes Trädgård.
    Johan är en toppen kille med gott engagemang och proffsigt uppträdande. Läs mer
  • Anna W köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-04

Snabb och effektiv. Något tankspridd. Läs mer
  • Henric Roland L köpte sitt hus med hjälp av Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-02

STUREFORS
    Köpt tomt. Trevlig, effektiv, kunnig. Lite tankspridd. Full gott omdöme. Läs mer
  • Olle Hynén U skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-09-21

Bra upplevelse under köpets gång. Men efter köpet visade det sig att en vitvara var trasig vid inflytt. Mäklaren och förra ägaren visste om detta, och vid visningen gav mäklaren sitt ord på att den skulle vara reparerad eller bytt vid inflytt. Så var alltså inte fallet. Har kontaktat mäklaren efter köpet utan att få svar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Philip Stråkander