Robin Kohlmeier

Robin Kohlmeier

Robin Kohlmeier är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Robin Kohlmeier har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Robin Kohlmeier har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.7. Robin Kohlmeier har haft 50 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

97 omdömen om Robin Kohlmeier

Henrik K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Johannelund

Jag är väldigt nöjd med Robin som mäklare vid första köp av bostadsrätt. Jag fick bra svar på mina frågor, och processen från visning till köp har gått lugnt och metodiskt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Med Robin fick jag trevligt bemötande, snabba svar, och inga påtryckningar.

Anette H
Övre Vasastaden

Trevligt och professionellt bemötande i samband med vårt köp. Lätt att nå och tydlig information under hela affären. Mycket nöjd!

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
ÅBYLUND

Kontakten med Robin liksom bemötandet och samarbetet under hela processen har varit till full belåtenhet. Robins kunskap och engagemang gav oss trygghet under hela processen. Vi kan rekommendera honom när du väljer mäklare.

Elliot E
Övre Vasastaden

Allt gick över förväntan och det var aldrig några konstigheter. Toppbetyg till Robin!

Elvira L
Övre Vasastaden

Trevlig och duktig på sitt jobb! Affären gick snabbt och smidigt tack vare Robin.

Cornelia E
Övre Vasastaden

Fick snabbt förtroende för Robin. Trevlig och tillmötesgående. Snabb återkoppling. Känns proffsig.

Petter E
Övre Vasastaden

Engagerad, trevlig, tillmötesgående seriös mäklare! Toppbetyg

Victoria L
ÅBYLUND

Robin va kunnig, trevlig och engagerad. Han levde upp till alla förväntningar och kunde svara på alla frågor vi hade. Pga av hans kunnighet samt kundvänlighet mm bidrog det till att vi var lite extra positivt inställda till att köpa Skomakaregatan 9. Vi är jättenöjda med Robin!

Elin L
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

En trevligt mäklare som gör ett bra jobb.

Ellinore A
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Vi är supernöjda med Robin! Han ser till att det blir bra för båda säljare och köpare och är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd och trygg med affären!:)