Lovisa Strömberg

Lovisa Strömberg

Lovisa Strömberg är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Lovisa Strömberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Lovisa Strömberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Strömberg har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Lovisa Strömberg

Jens L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vikingstad

Lovisa var på allerten, har svarat på min frågor på ett bra sätt, det är tacksamt.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Jens för de fina orden.

Marwan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vikingstad

Trevlig och lätt och ha med och göra. Bra service

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Marwan för det fina omdömet.

Birgitta N
Centralt

Ett mycket bra bemötande. Snabba återkopplingar och bra framförhållning i planeringen. Jag är väldigt nöjd med Lovisa.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Birgitta för det fina omdömet, vad glad jag blir! Ta hand om dig!

Wasana T
Köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

She gave great support in our housing contract from the beginning.

Svar från Lovisa Strömberg

Thank you for the great review!

Ivar N
Tannefors

Väldigt enkel och smidig att jobba med!

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Ivar för det fina omdömet.

Adam Y
Ekholmen

Lovisa var alltid mycket tydlig och arbetade effektivt och pedagogiskt genom hela processen, från början till slut.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Adam för ditt fina omdöme.

Carl-Eric M
Skäggetorp

Lovisa har ett mycket trevligt bemötande och är kunnig och tydlig i sin kommunikation. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla för det fina omdömet, roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ta hand om er, så ses vi på tillträdet!

Kristina D
Sturefors

Jag blev bemött på ett proffesionellt och jättefint sätt av Lovisa! Jag har alltid varit nöjd med Fastighetsbyrån i Linköping. Kände ett stort stöd ifrån Lovisa! Så proffsig, ödmjuk och lätt att prata med. Kan bara rekommendera Lovisa mycket varmt, samt Fastighetsbyrån i Linköping!

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Kristina för ditt fina omdöme! Det betyder mycket. Ta hand om dig, så ses vi på tillträdet!

Pierre W
Sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Malmslätt/Björkliden

Mycket bra, trevligt bemötande . Glad och positiv.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Pierre för det fina meddelandet och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Ha det fint så ses vi på tillträdet!

Ryan G
Malmslätt/Björkliden

Jätte Trevlig och lätt att ha att göra med.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla för det fina omdömet. Vi ses på tillträdet!