Martin Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 1997-11-21
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 75 Läs vad Martin Gustafsson

• Karin E köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-10

Tallboda
    Köpte en villa där säljarna inte längre bor kvar i Sverige och inte kunde vara på plats någon gång under försäljningen. Martin hade kontinuerlig kontakt med oss och gjorde mer än vad som egentligen förväntas av en mäklare. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom verkligen. Läs mer
  • Mathias J
    Mathias J köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-10

Tallboda
    Har köpt ett hus.
    Lite speciellt då säljarna är bosatta i USA och inte varit i Sverige under försäljningen.
    Martin har vida överträffat mina förväntningar och varit väldigt hjälpsam med allt.
    Kan inte komma på något som skulle gjorts annorlunda eller bättre. Läs mer
  • Marcus A köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-26

VIKINGSTAD
    Köpt ett hus via Martin, och vart väldigt bra bemött. Han gjorde ett bra intryck. Kommer rekommendera honom och fastighetsbyrån till bekanta Läs mer
  • Birgitta F sålde sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-11-06

VIKINGSTAD
    Engagerad och tålmodig. Ett säkert och lugnt bemötande Läs mer
  • Steven L
    Steven L sålde sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-04-02

VIDINGSJÖ
    Sålt en villa. Vi fick inte det pris vi önskade. Det kunde Martin inte påverka. Marknaden har gått ner lite sista året. Jag ger Martin med beröm godkänt för det jobb han lagt ner på vår försäljning
    Steven Lind Läs mer
  • Jörgen S skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-10-28

Sålt villa. Proffsigt bemötande, tydlig kommunikation. Bra resonemang kring budgivning och bra råd innan försäljningen. Kunde knappast bli bättre! Läs mer
  • Katarina S skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-09-12

Vi har sålt våran Villa. Martin är väldigt proffsig och det känns tryggt att göra affär med honom. Läs mer
  • Eva H köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-06-21

Köp och försäljning av bostad villa.

Seriös serviceminded och tlllgänglig!

Mkt nöjda med support och proffsigt hela vägen in i mål!! Läs mer
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-06-21

Sammanfattning: en mäklare vi redan har rekommenderat till andra och vi kommer fortsätta rekommendera Martin. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Stina N skrev om Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2018-06-09