Sebastian Karlsson

Sebastian Karlsson

Sebastian Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Sebastian Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Sebastian Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 279 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebastian Karlsson har haft 55 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 279 Läs vad Sebastian Karlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Landet Linghem
    2022-07-03 Verifierad kund
    Proffsigt, korrekt och med ett trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    • Askeby
    2022-07-02 Verifierad kund
    Har varit på många visningar med Sebastian och vi kände oss alltid sedda.
    • BJÖRKEBERG
    2022-07-02 Verifierad kund
    Sebastian upplevs säker och trygg i sitt sätt att vara.
    Trevligt bemötande och bred kunskap.
    Bostadsaffären såldes snabbt och smidigt.
    Som förbättringsförslag skulle vi viljat haft ett besök av mäklaren några dagar innan visningen för att gå igenom huset.
    Eftersom ni rekommenderar Hemnet som annonsplats så kan man tycka att annonsen skulle ingå i mäklararvodet.
    • Vikingstad
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sebastian har varit ett riktigt proffs i våran husförsäljning !
    Vi har varit oerhört trygga med honom hela vägen och som han leverera!!!
    Otroligt nöjda kunder jag och min fru.
    • Hjulsbro
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra och engagerad, stor kontaktnät och flera visningar
    Vår förväntade prisnivå blev lägre men det är inte mäklarens uppgift mer vår förväntning.

Helhet :
    Vi är mkt nöjda med bra support under denna process och kan rekomendera Sebastian , vilket vi gjort
    • BJÖRKEBERG
    2022-07-01 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, kunnig gällande fastigheten. Överlag positivt intryck.
    • Ramshäll
    2022-07-01 Verifierad kund
    utmärkt, kunnig och trevlig och korrekt
    Hade också koll på priser och möjliga kunder
    Det var ungefär så som vi hade hoppats -
    • Hjulsbro
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, helt enligt förväntningarna.

Vi är nöjda med affären så här långt. Vi ser fram emot att tillträda den 8 juli.
    • Landet Skeda Udde
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra bemötning tyckte jag . 30 tecken
    • Landet Skeda Udde
    2022-05-20 Verifierad kund
    Effektiv och mycket trevlig utan att tappa den röda tråden i arbetet. Har svar på frågor eller tar reda på svaret omgående. Noggrann genomgång av kontraktet och tar hårt vid att alla ska känna sig trygga och förstå vad allt innebär. Jag är mycket nöjd.