Sebastian Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2014-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 177 Läs vad Sebastian Karlsson

• Catharina M köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-08-10

LINGHEM
    Bra bemötande och snabba svar. Allt gick väldigt smidigt med Sebatian. Han är seröis och noggrann. Jag är mer än nöjd med hans insats. Läs mer
  • Magnus N sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-05

SVARTMÅLA
    En lugn och trygg försäljning av mitt fritidshus som genomfördes med hjälp av Sebastian Karlsson. Läs mer
  • Henrik A sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-07-05

HJULSBRO
    Vi har sålt vår villa med Sebastian som mäklare. Han är snabb, informativ och duktig. Läs mer
  • Aruna G sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-29

HARVESTAD
    Sebastian has provided a very professional service and has been taken through the process seamlessly. We are delighted with his service and he will be my go-to person for any future real estate matter. Läs mer
  • Marita C sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-14

GREBO
    Trevlig och engagerad. Sålde vårt kedjehus. Gav ett mycket kunnigt intryck. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Philip L sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-06-03

GREBO
    Sebastian såg till att våran villa försäljning gick snabt och smidigt precis som önskat! Läs mer
  • Bror Lennart P sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-27

LJUNGSBRO
    Sålt Villa.
    Bra bemött
    Infriade mina förväntningar ned råge
    Blev mindre krångligt än jag väntat mig. Har fått bra hjälp med de saker man normalt inte är insatt i. Läs mer
  • Thomas C sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-27

HARVESTAD
    En driven mäklare med stor målinriktning
    Effektiv Genomförd säljprocess från första kontakt till sålt objekt. Läs mer
  • Michael S sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-24

BANKEKIND
    Han skötte allt kanon fån start till slut.
    Bara bra. Läs mer
  • Angélica S sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-05-19

BANKEKIND
    Sebastian har sålt vår sommarstuga. Han är proffsig och väldigt bra på att känna av både köpare och säljare. Känns väldigt ärlig och uppriktig. Bra jobbat! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Philip Stråkander