Sebastian Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 158 Läs vad Sebastian Karlsson

• Gunilla C sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-27

MALMSLÄTT
    Har sålt en villa, blivit vänligt och proffsigt bemött.
    Hade trott på något högre pris, mäklaren gjort sitt under rådande Corona-kris.
    Trots omständigheterna känner vi oss nöjda Läs mer
  • Håkan E sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-02

HJULSBRO
    Vi har sålt vårt parhus via Sebastian och vi är mycket nöjda med bemötandet från början till slut.

Dels är Sebastian väldigt jordnära och inte så sliskig som andra mäklare kan vara. Han är även lugn, saklig och är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda.

Totalt sätt så är vi mycket nöjda med Sebastians insats och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Karin E sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-03-02

HJULSBRO
    Mycket nöjd med flera års kontakt med Sebastian. Har gjort ett mycket bra jobb med att sälja vårt hus. Alltid blivit mycket bra bemött och har till fullo förstått våra förväntningar och önskemål. Mycket serviceinriktad och tillgänglig för frågor och önskemål. Läs mer
  • Johan P sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-24

SJÖGESTAD
    Sålt villa.
    Bra och snabb försäljning. Fick det som vi önska.
    Alltid kontaktbar vid frågor.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Martin A sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-19

MALMSLÄTT
    Bra bemötande både i köp- och säljprocessen. Lättillgänglig och med en bra strategi för försäljningen. Rekommenderas!! Läs mer
  • Quang Loc L sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-07

LAMBOHOV
    Otroligt duktigt säljare som är väldigt engagerad i sitt jobb . Som kund känner man säg trygg, säker att Sebastian gör sitt yttersta för levera försäljningen 👍( sålde en villa ) Läs mer
  • Elin T sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-02-06

HJULSBRO
    Sebastian visade stort engagemang när vi sålde vårt hus. Bra återkoppling och höll oss uppdaterade hela tiden! Tryggt o stabilt hela vägen. Läs mer
  • Aleksandar L köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-30

TORNHAGEN
    Köpt ett hus på Tornhagsvägen 3 i lkpg
    En mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Den grabben kan sin skit😀 Läs mer
  • Saman N sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2020-01-18

Såld bostad Tallholmsvägen 303 Läs mer
  • Fanny L köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-12-29

Bjärka Säby
    Har köpt villa.
    Jag tycker att jag har blivit bemött på ett positivt och förstående sätt, både när det varit upp och nedgångar i köpet.
    Jag tycker att vi fått god respons och har alltid haft Sebastian tillgänglig ifall det uppstod frågor, tankar och liknande inför köpet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Linköping

Augin Aksoy