Sebastian Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 139 Läs vad Sebastian Karlsson

• Frida A köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-16

HEJDEGÅRDEN
    Sebastian var mycket professionell, pålitlig och trygg vid vårt husköp på Hejdegatan i Linköping. Läs mer
  • Farzaneh P sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-14

EKHOLMEN
    Sålt mitt hus via Sebastian mycket smidigt. Han är trevlig, kunnig, engagerad, svarara och återkopplar snabbt. Rekommenderar! Läs mer
  • Stefan G sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-10-13

NYKIL
    Vår upplevelse är att vår mäklare hade god kunskap och vi har ett stort förtroende för honom. Läs mer
  • Henrik A köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-27

VIMANSHÄLL
    Har köpt en villa vilket har varit min största affär någonsin. Jag har inte träffat Sebastian en enda gång!! Då vi hade visning utanför ordinarie visningstid så fick vi träffa en annan mäklare vid ena tillfället och vid andra tillfället var bara säljarna med.

Vid kontraktskrivningen hade vi ytterligare en annan mäklare, som gjorde det jättebra. vid överlåtelse hade vi sedan samma mäklare som vid visning. Men har inte träffat Sebastian en enda gång.

Har känts lite nonchalant och inte så personligt. Flera olika personer som skött kontakten och vid budgivningen kändes det ganska forcerat. Läs mer
  • Ammar H köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-27

Askeby
    Sebastian var så trevlig, hjälpsamt och mer än utmärkt på noggrant arbete Läs mer
  • Christer L sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-14

MALMSLÄTT
    Vi har sålt en villa i Malmsätt.
    Sebastian kontaktade oss för en värdering innan vi hade bestämt oss för att sälja. Efter det har vi hållit kontakten. Sebastian är mycket professionell genom hela försäljningsprocessen, innefattande ett trevligt uppträdande samt noggrann när det gäller kontrakt och kontakt med oss som säljare och köpare. Läs mer
  • Magdalena F sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-09-10

LAMBOHOV
    Jättebra stöd under hela processen Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-08-18

SPÅNGERUM
    Sebastian har verkligen skött både vårt köp och försäljning toppen bra.
    Vi är väldigt nöjda med hur han skötte vår försäljning Läs mer
  • Liza W köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-29

VRETA KLOSTER
    Sebastian har funnits för oss dygnet runt och när vår försäljning drog ut på tiden fortsatte han att vara lika proffsig och fanns konstant tillgänglig även under sin semester! Läs mer
  • Johnny S sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

2019-07-25

HJULSBRO