Merna Majid

Merna Majid

Merna Majid är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Merna Majid har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Merna Majid har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Merna Majid har haft 14 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-06

22 omdömen om Merna Majid

Sedan starten hos Reco 2024
Matilda L
Ljungsbro

Jag fick snabba svar och ett personligt bemötande. Kändes väldigt tryggt när jag köpte min första bostadsrätt.

Leif B
Vallastaden

När andra mäklare gav upp klev Merna inte bara in utan med ett engagemang, tydlig plan och lugn lyckades hon sälja vår lägenhet. Istället för att se andra som konkurrenter ser hon till kundens bästa och samarbetar för att sätta kunden i fokus. Önskar att vi kom i kontakt med Merna från första början, vilket proffs!

Sam N
Innerstaden

Allt gick bra, i retrospekt så borde vi fått ut annonsen på hemnet, hade haft en större chans för budgivning och då landat på vårt faktiska mål

Eric C
Valla/gottfridsberg

Vi har bara gott att skriva om Merna. Hon gjorde ett mycket bra intryck på visningen av lägenheten sen var hon väldigt tillgänglig och tydlig under budgivningen.

Dellie W
Innerstaden

Förtroendeingivande, trevlig, professionell, tillgänglig och aktiv mäklare som du kan lita på kommer göra sitt yttersta för att du som säljare kommer bli nöjd med din försäljning. Rekommenderas varmt!

Kristoffer M
Sålde sitt hus med hjälp av Merna Majid en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

Fotbolls-Sverige har Zlatan, mäklar-Sverige har Merna!

Sara H
Vallastaden

Super duktig och väldigt hjälpsam! Kunde mycket om området och besvarade alla frågor utvecklat. Blev väldigt bra bemött med ett leende och en vänlighet på topp samt gott tilltugg. Rekommenderar starkt då hon även är tillgänglig via sms med en snabb respons. Man känner sig väl omhändertagen och kom ut med en varm känsla.

Ingela S
Linghem

Bra bemötande, trevlig och seriös!

Inger G

Tillmötesgående och serviceminded.

Mats K
Linghem

Alltid i tid. Alltid tillgänglig. Väldigt noggrann och pedagogisk. Mycket förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!