Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

4.8 i betyg av 2077 omdömen
Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 2077 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2020-01-26

Auni P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har såld bostadsrätt i Skoghall.
    Har personligen inte träffat han vid detta tillfälle. Lägenheten sålts via min dotter.
    Det gick lite trögt till att börja med med försäljningen. Vi hade visningar med 0 besökare. Sammanfattningsvis upplever han helt okej Läs mer
  • 2020-01-26

Jonas S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har Köpt ett fritidshus via Fredrik. Fredrik har bemött oss på ett väldigt bra sätt. Snabba svar och bra lösningar. Han har förmedlat kontakten mellan oss och köpare på ett mycket bra sätt. Fredrik har uppfyllt våra förväntningar mycket väl. Läs mer
  • 2020-01-25

Maria B skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt villa.

Fia är kunnig, påläst, tillgänglig, lugn, saklig och ödmjuk. Hon har varit med i hela processen, stöttat och väglett på ett mycket professionellt sätt. Gett snabba svar på mina frågor och funderingar. Jag har bara positivt att säga om Fia och kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-01-27 Fia J svarar Maria B
    Vad glad jag blir för dina fina ord, det värmer verkligen! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med processen, hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hem! :)
  • 2020-01-25

Tobias P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tack Jonas för en smidig försäljning av min 2:a. En mäklare du snabbt får förtroende för, som får jobbet gjort!
    Såld innan visning och jag fick precis den smidighet under hela processen som jag önskade. Läs mer
  • 2020-01-24

Marie-louise S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en 4:à i centrala Karlstad. Linnea har varit, trevlig, hjälpsam och alltid visat ett proffesionellt bemötande. Absolut på alla sätt en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-01-27 Linnea G svarar Marie-louise S
    Hej Marie-Louise. Tack för er fina reco! Jag hoppas att ni ska trivas bra här i Karlstad! Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • 2020-01-22

Elisabeth G skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt villa på kroppkärr väldigt trevligt bemötande mycket kunnig i sitt yrke.
    Min förväntan var att få huset sålt till en viss summa men förväntningarna blev större än väntat så våran mäklare gjorde ett kanon jobb.
    Mer än helnöjd med vårat samarbete med Mattias
    MVH
    Elisabeth Gustafsson Läs mer
    2020-01-23 Mattias Å svarar Elisabeth G
    Kul att höra att ni är nöjde Elisabeth. Det kommer bli kanon i nya lägenheten :)
  • 2020-01-22

Alexander V skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Duktig, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Alexander V
    Stort tack för din fina rekommendation Alexander, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen :)
    Varma hälsningar från Amanda
  • 2020-01-21

Gabriella N skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andreas fixade så att vi fick en förhandsvisning på en villa som vi var jätteintresserade utav, som inte hade kommit ut helt. Han var väldigt tillmötesgående och hade bra kontakt med oss om minsta lilla uppdatering. Som husköpare för första gången så hade vi inte kunnat ha en bättre mäklare! Helt suverän! Väldigt noggrann och bra på att förklara hur saker och ting fungerade. Läs mer
  • 2020-01-21

Catharina B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en 1 1/2-plans villa.

Jag tycker att Amanda har gjort ett jättebra intryck, hon är trevlig, bemöter på ett bra sätt, saklig, lugn och beskriver och förklarar allt man behöver veta på ett bra och lättförståeligt sätt.

Skulle varmt rekommendera henne till andra och skulle gärna anlita henne igen.😊👍🏻 Läs mer

Marcus W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en 2a på ca 53 kvm och jag är nöjd! Läs mer
  • 2020-01-20

Michael B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt fristående villa.
    Fick med mäklarens hjälp objektet sålt till ett skäligt pris - som vi blev väldigt nöjda med. Läs mer
  • 2020-01-19

Fredrik J skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell och erfaren. Kändes tryggt hela vägen i affären. Läs mer
    2020-01-19 Amanda A svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att du ska trivas väl i nya fina lägenheten 😊
    Varma hälsningar, Amanda
  • 2020-01-19

Sandra V skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och har varit engagerad och lyhörd. Vi har haft en bra upplevelse av vår försäljning och kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • 2020-01-17

Arvin A skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är perfekt lugn trevlig mäklaren jag har sett.. Läs mer
    2020-01-20 Lies B svarar Arvin A
    Tack Arvin för dom fina orden. :)
    Lies B gillar detta
  • Mats H

2020-01-17

Mats H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt utmärkt skött av mäklaren Läs mer
  • 2020-01-16

Stina S skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Är mkt nöjd med bemötandet, från visning till kontraktskrivande, tillträde och allt där emellan. Mäklaren har varit proffsig, påläst, trevlig och engagerad i alla led, och med råge levt upp till mina förväntningar. Jag är mkt nöjd! Läs mer
    2020-01-16 Amanda A svarar Stina S
    Tack för en mycket fin rekommendation Stina!
    Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i er bostadsbytarprocess. Helt säker på att ni kommer trivas i nya fina lägenheten :) Lycka till med inflyttning. Hälsa Tobias och tjejerna!
    Varma hälsningar från Amanda
  • 2020-01-14

Mikael J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande och information. Läs mer
  • Anna B

2020-01-13

Anna B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min man och jag köpte precis en tvåa på Skoghall och det var vårt första bostadsköp. Våra förväntningar var ganska lågt ställda då vi inte har haft så mycket med mäklare att göra samt hört mycket negativt. Vi fick ett mycket personligt omhändertagande av Jonas redan på visningen. Han svarade snabbt och tydligt på alla frågor och han var ett enormt stöd hela affären igenom. Det finns ingenting att klaga på - precis så här ska ett bostadsköp gå till! Hoppas vi kan anlita Jonas när vi ska sälja i framtiden! :) Läs mer
  • 2020-01-13

Lars L skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har äntligen sålt vårt hus på landet och detta skedde då vi bytte mäklare till Andreas Magnusson. Som mäklare utstrålar Andreas professionalitet, han är punktlig och ger ett gott förtroende. Vi har även varit på visningar med honom och han ger ett trevligt intryck och återkommer med information precis som han lovat. Vi skulle absolut använda oss av Andreas som mäklare igen, när vi säljer vårt nästa hus i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-11

Julia G skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte nyligen en tvåa på 61kvadrat på Herrhagen. Vi upplevde Amanda som en väldigt gullig, proffsig tjej som fick oss att känna trygghet under kontraktskrivning och under hela processen av köpet. Hon förklarade allt på ett bra sätt och var snabb med återkoppling gällande frågor. Vi är jättenöjda och vi skulle gärna anlita Amanda om det blir aktuellt med försäljning i framtiden! Läs mer
    2020-01-13 Amanda A svarar Julia G
    Stort tack för er fina rekommendation Julia och Kasper! Det har varit ett rent nöje att vara delaktig i ert köp av lägenheten :) Jag ser fram emot att se när ni kommit på plats.
    Lycka till med målning och fix samt själva flytten.

Varma hälsningar,
    Amanda
  • 2020-01-09

Pia V skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt villa i Karlstad. Fia har varit mycket proffsig och korrekt genom hela processen och vi har haft stort förtroende för henne.

Hon var lagom pushig och mycket balanserad i alla frågor, försökte inte försköna eller sälja in utan var hela tiden saklig och korrekt.

Jag skulle gärna göra affär med Fia igen. Läs mer
    2020-01-10 Fia J svarar Pia V
    Tusen tack för de fina orden Pia, det värmer! :) Jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset, det är verkligen ett fint hus! :)
  • Germán T

Victor O skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim är braaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2020-01-07

Karin S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt Galoppstigen 46 i Karlstad. BR 5 rok.
    Jonas var en perfekt blandning av professionell mäklare, informativ, tydlig, trevlig, tillgänglig och lugn och trygg. Dessutom med otrolig värme och humor!
    Vi har tidigare haft ganska höga krav på våra mäklare - så även denna gång. Jonas levde upp till dem alla med råge. Vi skulle utan tvekan rekommendera honom.
    Vi har tidigare anlitat Fastighetsbyrån i Karlstad och var även då väldigt nöjda. Hela säljprocessen har präglats av ett givande och tagande - vi har varit delaktiga men också fått stöttning och information där vi saknat kunskap. Vi måste ha bra karma som lyckats få 2 superbra mäklare i rad! Läs mer
  • 2020-01-06

Lena E skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt på Lamberget. Vi blev trevligt bemötta. Men vi upplevde mäklaren som lite osäker i sin roll som mäklare och stressad/ Lena Läs mer
  • 2019-12-31

Emma B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt vår första bostad tillsammans i Karlstad. Fick ett väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Vi tycker att Jonas levde upp till alla förväntningar. Det blev en mycket lyckad affär. Skulle absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2019-12-30

Anna-karin E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket lugn och behaglig. Känns inte som en "säljig" person. Och dialekten från norra Värmland känns trygg och förtroendeingivande;) Läs mer

Peter O skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt. Snabbt och smidigt. Läs mer

Kent J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vår villa i ett ytterområde till Karlstad.
    Vi fick snabb och professionell hjälp av Mattias Åkerblom, en trevlig och engagerad mäklare. Han var lätt att få kontakt med om vi hade några frågor och han gav oss täta uppdateringar om vad som hände i säljprocessen.
    Vi är nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2019-12-27 Mattias Å svarar Kent J
    Kul att höra Kent. Allt är ju inte helt klart än men det är ett ömsesidigt trevligt samarbete tycker jag :)
  • 2019-12-27

Tina A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett väldigt gott bemötande vid köp av vårt hus. Snabb respons och svar på frågor. En ständigt god dialog som fördes av Fredrik mellan oss och säljaren. Tydlig information och sammantaget väldigt nöjda. Tack för du gjorde vår bostadsaffär så lyckad! Läs mer
  • 2019-12-25

Jerry J skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en villa.
    Blev jätte bra bemöt. snabb och smidig affär. Lätt att få tag i och att prata med.
    Vi är jätte nöjda och rekommenderar verkligen Amanda. Läs mer
  • 2019-12-24

Ann Elisabet B skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra trevlig fick veta det mesta jag behövde veta minus va att säljaren inte va med så han kunde berätta var typ förrådet var mmm Läs mer
    2019-12-29 Amanda A svarar Ann Elisabet B
    Tack Elisabet,
    Vilket fint omdöme du lämnat :) Det har varit ett nöje att vara delaktig i din bostadsbytarprocess och jag hoppas att du ska trivas väl i lägenheten!
    Allt gott, Amanda
  • 2019-12-20

Maria H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en nyproduktion. Väldigt bra bemött och kontakten emellan. Proffsigt Läs mer
  • 2019-12-20

Martin N skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En trevlig tjej som var väldigt hjälpsam i alla lägen. Läs mer
    2019-12-20 Fia J svarar Martin N
    Tack för din rekommendation Martin! Hoppas att ni ska trivas bra i huset! :) God jul!
  • 2019-12-18

Jwan M skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Såld bostad,det va jättebra bemötande, tyckte att allt gick så jag hade väntat mig Läs mer
    2020-01-05 Lies B svarar Jwan M
    Stort tack för dom fina orden :)
    Lies B gillar detta
  • 2019-12-18

Elisabeth H skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Intresserad av sitt arbete och engagerar sig i kunden. Påläst om sina objekt. Trevlig. Läs mer
  • 2019-12-16

Jesper L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas förmedlade en trerumslägenhet till mig med sambo. Han var oerhört trevlig i sitt bemötande och fanns tillgänglig under hela processen som sköttes mycket smidigt.
    Jonas levde upp till alla våra förväntningar på en bra mäklare, han var tillgänglig, professionell, tydlig och effektiv. Vi är oerhört nöjda med Jonas (och lägenheten) och ser fram emot att göra fler affärer med honom i framtiden. Läs mer

Thomas G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt lägenhet. Mäklaren uppträde korrekt och förtroendegivande. Allt gick snabbt och smidigt utan krångel. Läs mer

Lars M skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig, positiv energi, bra på alla sätt. Vill inte byta ut henne. Läs mer

Weizhen Z skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och hjälpsam. Roligt att träffas varje gång. Läs mer
  • 2019-12-13

Husam E skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Duktig och trevlig upplevde jag. Läs mer
    2019-12-16 Amanda A svarar Husam E
    Tack Husam,
    Vilka fina ord! Det är ett nöje att hjälpa till med försäljningen av lägenheten.
    Varma hälsningar, Amanda
  • 2019-12-13

Elina E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte mig en 2a på Vågmästarn i Karlstad.
    Jonas var väldigt proffsig och riktigt trevlig, han var inte torr och stel som man annars kan tänka sig att mäklare är.
    Jag är supernöjd och han överträffade alla mina förväntningar! Han svarade på alla mina frågor utan att dumförklara och hade inte någon nedvärderande ton.
    TACK för all hjälp och de trevliga pratstunderna!! Läs mer
  • 2019-12-12

Olle H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas hjälpte oss på ett föredömligt sätt att hitta vår lägenhet och var alltid lika trevlig. Läs mer
  • 2019-12-11

Ann-sofie G skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt ett hus 4 Rok på 98 kvm. Vi har blivit positivt bemötta under hela processen ,coolat ner oss när vi känt oro t ex Det har känts tryggt!
    Vi hade väl kanske hoppats att vi skulle hamna något över vårt utgångsbud,men samtidigt var vi förståss medvetna om att det är efterfrågan som styr priset! Så när den till synes ende riktigt intresserade erbjöd 400 000 under utgb, blev vi förståss oroliga,men Fredrik lugnade oss med att vi skulle se tiden an!
    Mycket riktigt efter ytterligare visningar kunde inte den blivande köparen vänta och höjde sitt bud till ganska nära vårt ugb!
    Så vi är nöjda ( med dom förutsättningar som rådde fel tidpunkt kanske t ex)med Fredriks insats och resultatet!! Läs mer
  • 2019-12-11

Johan J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande. Kunnig och höll god kontakt med mig som säljare. Läs mer
  • 2019-12-09

Thomas F skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt ett hus på hammarö jag blev bra bemött av mäklaren då jag känner honom dom förväntningar jag hade blev infriade jag är nöjd med honom med det jag behövde hjälp med Läs mer
  • 2019-12-09

Carina F skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt mitt hus. Ja bra och trevligt. Bra förväntningar han har sålt åt oss förut och vi har köpt huset dom vi nu sålt av han. Trevlig upplevelse feedback varje kväll om hur det går. Läs mer

Giséle Essé H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är enastående! Flexibel och pålitlig :) Läs mer
  • Anne S

2019-12-09

Anne S skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunde inte vara bättre. Allt flöt på som det skulle. Läs mer

Anders Ö skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy hjälpte oss sälja vår lägenhet på ett mycket tryggt och proffsigt sätt. Emmy var väldigt lyhörd gentemot oss och våra förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Emmy! Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad