Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1047 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Mattias K
    Mattias K skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kan varmt rekommendera David som mäklare. Han har en hög servicenivå och är enkel att få kontakt med när frågor uppstår. Han är tydlig i sin information och har ett strukturerat arbetssätt som inger trygghet och förtroende.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk är jätte trevlig och lojal, allt har gått utan problem med mitt köp av bostadsrätt.

MVH
    Patrik Högberg
  • Sara C
    Sara C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantstiskt bra, förståelse för oss som säljare och visad ödmjukhet inför uppgiften.
    2017-09-21 André B svarar Sara C
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme från er Sara! Stort tack :) /André
  • Jennie D
    Jennie D skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har känt mig väldigt trygg i köpeprocessen av den nya lägenheten, och detta mycket tack vare David. Han har försett mig med korrekt information, och varit mycket noggrann, närvarande och tillgänglig från första kontakten, i och med visningen, och ända till själva kontraktskrivningen. Att välja honom till mäklare vid försäljningen av min nuvarande bostad kändes självklart, för jag vet att han tar väl hand om mina framtida köpare!
  • Mesut D
    Mesut D skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bästa mäklare! Han är kunnig! Jag rekomenderar Stark!
  • Erland R
    Erland R skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett trevligt och proffsigt bemötande. Hjälpsam på alla sätt.
    Kan rekommendera honom.
  • Elisabet E
    Elisabet E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han har varit väldig bra på att informera om vad som har hänt under tiden av försäljningen av min lägenhet. Ett trevligt bemötande över lag. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    Han har levt upp till mina förväntningar.
  • Robert L
    Robert L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En reko kille som får en att känna sig bekväm under förhandlingarna. Anledningen till 4/5 är att han kunde varit lite bättre kontaktbar. Annars toppen och väldigt trevlig.
  • Mats P
    Mats P skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker han har skött allt väldigt trevligt och professionellt! Svarar på alla frågor och snabbt också! Kan rekommendera!
    2017-09-20 Mattias Å svarar Mats P
    Tack Mats. Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses om en ett par månader :)
  • Daniel F
    Daniel F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättebra bemötande, kunnig och tydlig. Har bara bra saker att säga om André.
    2017-09-20 André B svarar Daniel F
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme! Tack Daniel, jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. /André
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mäklaren upplevdes som kunnig och har ett bra bemötande.
    Vi har bara gott att förmedla angående Jonas.
  • Robin Å
    Robin Å skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick ett positivt och trevligt bemötande! Jag har inget att klaga på!
    2017-09-19 Linnea G svarar Robin Å
    Hej Robin!
    Härligt att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet.
    Hälsningar Linnéa
  • Adam F
    Adam F skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Under hela processen har Linnea uppvisat ett professionellt bemötande. Hon har varit snabb på att besvara frågor och haft en problemlösande attityd. Jag ger mina varmaste rekommendationer för Linnea.
    2017-09-19 Linnea G svarar Adam F
    Tack så jätte mycket för din rekommendationen Adam! Jag är jätte glad över att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Ha det så gott! Hälsningar Linnéa
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande från 1:a besöket. Mycket bra information och lättfattat material. Tydlig säljplan med bra brochyrer. Vi skrev papper och han gick igenom vad detta innebar.
    Sen hände inte så mycket. ...Då jag inte hade något annat boende så upplevde jag att jag inte fick så mycket hjälp från andra mäklare på fastighetsbyrån, utan det var lite segt. Men han väntade , utan jag fick styra när jag var redo, och då fick jag ett förslag hur han tänkte. Vi bokade besiktning, styling. Vi tog bilder och la ut huset på eran sida "på gång" och avvaktade lite då en anhörig var svårt sjuk. Såg att det var mycket stort intresse på huset, fick veckorapport om hur många besökare varje vecka. Efter semestern så ringde jag bara och sa att nu kör vi, och samma dag låg huset på Hemnet. Plan fanns med visningar och allt fungerade så bra.
    Jag var i en "pressad situation" då det är svårt att få något annat boende på ön. Men Fredrik väntade bara, tills allt var ordnat för mig, och budgivningen var igång. Han följde upp direkt dagen efter, vi ordnade en visning till och huset såldes. Kontraktet skrevs och allt blev så bra.
    Mycket proffsigt skött, märks att han har "koll " på Hammarö, brett kundregister finns, lovar inget han inte kan hålla. Känns ibland lite "seg" och "drar lite på saker".......känns lite stressad ibland men man stör aldrig någongång när man har någon fundering.
    Det har varit oerhört skönt och tryggt att ha en trygg, pålitlig mäklare i ryggen vid en försäljning, då det är sååååå mycket papper och pengar. Och för mig som är ensam ägare, och som inte kan någonting om ekonomi och papper, så har jag nog aldrig fixat detta själv.
    Som kund är det mycket jobb, med förberedelser inför fotandet, visning etc då det nog är det svåraste jag gjort, då alla minnen, barn, etc blir drabbade. Mycket känslor, "ångest", ja jisses va tufft det var.
    Och allt är ju inte klart, då det är mycket kvar, men Fredrik får högsta betyget av mig i varje fall, Det märks att han kan sin sak....och har koll på Hammarö utan och innan.
  • Nea O
    Nea O skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra, nöjd med info och kontakten.
  • Marijana M
    Marijana M skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lätt anträffbar, bra bemötande, trevlig, förklarar bra, håller kontakt och uppdaterar hela tiden.
  • Anna-britt E
    Anna-britt E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har tyvärr inte haft nöjet att personligen träffa Jonas. Min dotter Katinka Klockljung, som bor i Karlstad har skött alla
    kontakter, som resulterat i ett köp av bostadsrätt på Tolvmansgatan. Hon anser att Jonas är en perfekt och mycket vänlig mjäklare, som hon rekommenderar.
    Med många vänliga hälsningar
    Anna Britt
  • Anneli P
    Anneli P skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket positivt bemötande. Kände stort förtroende för Linnea. Man kände stort engagemang från hennes sida och skulle absolut rekommendera henne!
    2017-09-13 Linnea G svarar Anneli P
    Tack Anneli för din fina reco! Jätte kul att du är så nöjd. Lycka till med din kommande badrumsrenovering och ha det så gott. Hälsningar Linnéa
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabbt och enkelt. Bemötande var bra och jag hade inga förväntningar
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och proffsigt bemötande, allt som vi undrade över fick vi svar på direkt eller efter konsultation hos någon som kunde.
  • Thobias L
    Thobias L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas visade sig från sin bästa sida i min lägenhetsaffär och visade stor förståelse för mig som människa, snarare än affär. Kontakten var genomgående fin och jag kände ingen press eller stress under affärens gång. Här har ni en mäklare med hjärta. Jag säger inte att andra mäklare är mindre lyhörda, men Jonas har förmågan att förmedla trygghet, ärlighet och värme till både köpare och säljare. Jag ger Jonas Björk ett högt betyg i denna affär, och känner mig lugn i att han tar hand om kommande försäljning av min bostad samt mina framtida bostadsaffärer i Karlstad-Hammarö. Mvh Thobias Lind
  • Lilian K
    Lilian K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lättsamt och proffsigt bemötande.förklarar allt klart och tydligt.kreativ och kanonduktig på sitt jobb,och följer upp.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Felfritt kundbemötande. Tillgänglig och hjälpsam.
  • Linda S
    Linda S skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig! Påläst och kunnig!
    Han gav ett mycket positivt intryck. Han kände även igen oss från tidigare visningar och kom ihåg våra funderingar vi tagit upp när vi anmälde oss till visningen! Det ger ett seriöst intryck!
    Vi är mycket nöjda med hur allt skötts!
  • Robin O
    Robin O skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, svarar på frågor, informativ.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad och tillmötesgående. Kändes kunnig och proffessionell.
  • Richard H
    Richard H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Blixt kom med ett trevligt välkommande och visade intresse med att hjälpa till att sälja
  • Inga O
    Inga O skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade kontaktat flera mäklare innan vi fick kontakt med Fastighetsbyrån och Mattias Åkerblom.
    Vi fick mycket bra kontakt vid första besöket. Han kom till oss på avtalad tid. Att han var noga med tiden var något som var viktigt för oss. Han förklarade lungt det som vi behövde veta ang försäljning. Han hade ett vårdat språk och var inte överdrivet hurtig. Mattias kan vi varmt rekommendera
    2017-09-11 Mattias Å svarar Inga O
    Kul att höra att ni är nöjda. Tack för gott samarbete!
  • Linus N
    Linus N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kanonbra service genom hela försäljningen! Supernöjd! 👌
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket proffesionellt, saklig och tillgänglig
  • Hugo S
    Hugo S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bemötande, seriös, trevlig samt passion för yrket.
    2017-09-08 Linnea G svarar Hugo S
    Tack för din fina reco Hugo! Jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya bostad och i Karlstad. Hälsningar Linnéa
  • Annika O
    Annika O skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kunnig och trevligt bemötande!
  • Eva J
    Eva J skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt var till full belåtenhet. Vi är mycket nöjda.
  • Ramzi K
    Ramzi K skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Daniel är mycket engagerad i sitt uppdrag, vi fick ett gott intryck av honom, man känner att man kan lita helt på honom.
    En mycket glad och positiv person.

Vi önskar honom all lycka i sitt uppdrag.
  • Anita G
    Anita G skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea G har varit engagerad, hjälpsam och mycket trevlig och gett bra tips inför lägenhetsvisningen.
    Hon har hela tiden gett information så att jag fått veta vad som hände och under budgivningen fram till försäljningen blev klar.
    Jag är helt nöjd med med hennes arbete vid försäljningen och att Linneas tillgänglighet under tiden.
    2017-09-07 Linnea G svarar Anita G
    Tack Anita för dina fina ord! Jag är jätte glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig men framförallt att du är så nöjd med mitt arbete. Hälsningar Linnéa
  • Johan L
    Johan L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    allt gick snabbt och smidigt och bemötandet var mycket bra.
  • Jan S
    Jan S skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    jag är mer än jättenöjd.det är bara att rekomendera er tillandra
  • Robert H
    Robert H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, skicklig och mycket hög kundservice på denna mäklare.
    2017-08-24 André B svarar Robert H
    Stort tack för ett superfint omdöme Robert! Jag är glad att ni är nöjda med försäljningen:) /André
  • Richard S
    Richard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre var tillgänglig och enkel att prata med. Mötte mig och familj på bästa möjliga sätt. Vi är väldigt nöjda!
    2017-08-24 André B svarar Richard S
    Jätte kul att ni känner att ni fått ett bra bemötande och bra hjälp under hela köpet av din nya lägenhet! Tack för ett en bra rekommendation:) /André
  • Eva H
    Eva H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn, saklig, tillmötesgående. Lätt att få kontakt för frågor. Snabbt svar el återkom snabbt med svar efter att han tagit reda på det. Noggran genomgång av köpprocessen och kontraktet. Jag är mkt nöjd.
    2017-08-24 André B svarar Eva H
    Otroligt kul att du känner dig så nöjd med mitt sätt att arbeta! Jag är jätte tacksam för ett fint omdöme:) /André
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Väldigt hjälpsam. Vi hade en bra upplevelse som kund
  • Robert V
    Robert V skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att bemötandet jag fick av André var mycket bra och trevligt. Han gjorde ett mycket proffsigt jobb vid försäljningen av min bostad .
    2017-08-24 André B svarar Robert V
    Det var jätte kul att få hjälpa dig med en av dina största affärer i livet Robert! Tack för en jätte fin rekommendation:) /André
  • Johan L
    Johan L skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffesionellt och trevligt bemötande.
    Mycket nöjd!
  • Inga O
    Inga O skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket nöjd med vår mäklare från första mötet till kontraktskrivning.
    Betydelsefullt för oss att mäklare kom vid överenskommen tid.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Första bostadsköpet för min del så har inget direkt att jämföra med men kan absolut rekommendera David.

Professionell, trevlig och bra bemötande.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått ett mycket professionellt och gott bemötande av en engagerad, kunnig och trevlig mäklare. Vi stötte på en del bekymmer runt försäljningen som Jonas löste på bästa sätt. Vi är mycket nöjda.
  • Johan B
    Johan B skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt bemötande, snabba svar på frågor, påläst. Trygg och sakkunnig.
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim visade kunskap och förståelse för mig som letade bostadsrätt, utan att ens behöva säga något så blev jag rekommenderad till en lägenhet som kändes som mitt hem direkt vid visning. Den är nu köpt och jag flyttar in i den senast första november. Bemötande och känsla för vad jag var ute efter, där får Joakim absolut högsta betyg! Supernöjd!
  • Ellionore K
    Ellionore K skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kanon, påläst om bostaden, trevlig och tillmötesgående. En av de mest seriösa mäklare jag träffat och då har jag vart på väldigt många visningar innan jag hittade huset jag ville ha.
  • Robert V
    Robert V skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min upplevelse av fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö är bara positiv, min mäklare har gjort ett mycket bra jobb och han kommer att va mitt förstahandsval om jag ska rekommendera någon mäklare och/eller jag ska sälja någon mer gång.

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad