Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1171 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Niklas O
    Niklas O skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell, kunnig, positiv och levererade en genomgående bra känsla.
    2017-11-24 Linnea G svarar Niklas O
    Tusen tack Niklas för den fina rekommendationen. Jätte kul att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen! Hälsningar Linnéa
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt och sålt några fastigheter, men han var den klart
    bästa av de jag haft att göra med. Rak, trevlig och mycket lätt att få förtroende till.
  • Margit E
    Margit E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick det allra bästa bemötandet och Jonas Linsell infriade mina förväntningar på ett utmärkt sätt.
  • Mona S
    Mona S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick ett bra bemötande. Trevlig o fick svar på frågor.
  • Eva J
    Eva J skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte min bostad genom fullmakt och har därför inte träffat Linnéa personligen än. Men hon har på ett föredömligt sätt bemött mig och min syster med värme o personlighet. Jag är mycket nöjd med Linnéa...
    Längtar till Karlstad🤗
    2017-11-23 Linnea G svarar Eva J
    Hej Eva. Tack för din fin reco:) Jag hoppas och tror att denna lägenheten kommer att bli perfekt för dig :) Vi ses på tillträdet!
    Hälsningar Linnea
  • Peter T
    Peter T skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Suverän rakt igenom. Hjälpsam med allt och lägger verkligen ner sig för att det ska bli bra!
  • Nicki S
    Nicki S skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt påläst o kunnig mäklare.fick väldigt förtroende för honom.
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, lyhörd och kunnig. Vi fick väldigt bra bemötande och många bra tips av Jonas.
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig mäklare. Lyhörd. Lätt att ha att göra med.
  • Shilan H
    Shilan H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra, tidlig, trevlig, kontakt bar,
  • Klas-göran G
    Klas-göran G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt och välbalanserat. En person som tar sitt yrke på stort allvar.
    2017-11-20 André B svarar Klas-göran G
    Jätte kul att uppmärksammar och värdesätter mitt sätt att jobba! Stort tack:) /André
  • Jahangir H
    Jahangir H skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltin var utmärkt! Bemotandet trivsel allt var okej
  • Emelie B
    Emelie B skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tryggt, professionellt och trevligt bemötande under hela processen.
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunde inte önska mig en bättre mäklare när jag skulle köpa min första lägenhet!
  • Emil S
    Emil S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och upplevde att mäklaren alltid fanns tillgänglig för frågor.
    2017-11-20 André B svarar Emil S
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme från dig Emil! Kul att du uppskattar min tillgänglighet:) /André
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och kunnig.
    Bra bemötande, förtroendeingivande.
  • Leif L
    Leif L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig hjälpsam på alla sätt har absolut ingenting att klaga på

Leif och Elly Ringsby
  • Eva E
    Eva E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättegullig, hjälpsam, lätt att få tag på, återkom snabbt när jag hade frågor. Jag har inget att klaga på, betyg ”utmärkt”
  • Anna A
    Anna A skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att jag fick jätte bra bemötande å han sköte detta jätte bra. Allt var jätte bra.
  • Eyad K
    Eyad K skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han var bemötande trevlig och snäll , jag fått all info som jag vill av honom . Jag kan säga att han är profs på sitt jobb
  • Tomas B
    Tomas B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har varit till full belåtenhet.
    2017-11-14 André B svarar Tomas B
    Tack för ett fint omdöme Tomas! Kul att du är så nöjd med försäljningen:) /André
  • Eva-li J
    Eva-li J skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket gott bemötande på alla sätt. Toppen!
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är mycket nöjd med Mattias !!
  • Oliver H
    Oliver H skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, bra service. Trevlig, positiv och väldigt lättsam.
  • Karolina J
    Karolina J skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kompetent och lyhörd.
  • Elma F
    Elma F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är en riktig profs. Trevligt att ha sån mäklare.
  • Mats B
    Mats B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick en bra kontakt med Joakim och tycker han är korrekt, trevlig o lättsam
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnéa Grahn var för oss som bostadsrättsspekulanter den bästa mäklaren! Vi fick ett glatt, okomplicerat, vänligt och professionellt bemötande. Linnéa ordnade extra visning enligt våra önskemål och förde genomgången av köpehandlingen tillsammans med oss och säljaren på ett lättsamt men informativt sätt. Vi uppskattar att vi har mött Linnéa i denna för oss viktiga affär.
    2017-11-09 Linnea G svarar Birgitta A
    Stort tack för den fina rekommendationen Birgitta! Det uppskattar jag verkligen. Jag hoppas att ni ska trivas bra i den nya lägenheten efterhand :) Hälsningar Linnea
  • Maija Z
    Maija Z skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kunnig, ärlig. Mycket nöjd
  • Julie H
    Julie H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande, mycket trevlig person och mycket lovat. Resultatet inte upp till förväntan doc och känslan efter försäljningen att mäklaren inte ansträngde sig för att få ut mest för min lägenhet - ingen budgivning alls och bara några personer som tittade. Fick utgångspriset för lägenheten vilket jag kände mig tvungen att ta, dock tror jag att köparen hade betalat mer om det hela hade gjorts smart.
  • Jesper P
    Jesper P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och personlig mäklare som förklarade diverse facktermer och det juridiska språket på ett sätt så alla kan förstå.
  • Anne S
    Anne S skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kontakten med mäklaren enligt vårt önskemål. Fungerade bra.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Känns proffsig och kunnig. Fick snabba svar
  • Lars-åke N
    Lars-åke N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad. brydde sig om både säljare och köpare. Förklarade så att alla förstod vad det handlade om.Utförde de saker man önskade.bra mäklare som höll kontakten.
  • Mona S
    Mona S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande vid visningen. Svarade på våra frågor. Vi startade budgivningen . Fick inte lägga ut vårt bud förrän nästa lade ut sitt. Vi sade att det bara var eTT startbud. Det tog lång tid till nästa bud kom. Vi tyckte det var segt! När allt var klart tog det också lång tid från dett att köpekontraktet skrevs och tills det att det kom till Länsförsäkringar , vår bank, vi fick stötta på flera gånger . Sista dagen 10 min före banken stängdes var det klart. Inte bra för oss. Vi skulle resa utomlands och köpet hade inte kunnat genomföras.
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik Jäfverström gav från första stund ett förtroendeingivande intryck och det visade sig stämma genom hela affären. Han tog sig snabbt an vårt ärende och vi hade en öppen och kontinuerlig dialog under budgivningen. Om vi haft några frågor har han besvarat dem snabbt och villigt. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och känner oss väl omhändertagna av Fredrik.
  • Jie Z
    Jie Z skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och proffsigt bemötande och hantering under budgivning. Tillgänglig per telefon och per mejl även efter budgivning. Snabba svar och effektiv.
  • Suzana S
    Suzana S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick ett mycket proffesionellt och varmt bemötande. Hon var engagerad, kunnig och ledde mig bra genom processen om bostadsaffären. Jag är jättenöjd med hennes insats och jag rekommenderar henne till andra kunder.
    2017-11-03 Linnea G svarar Suzana S
    Hej Susanne. Jag är så glad över att du äntligen har hittat en lägenhet som du tyckte om. Jag tror och hoppas att du kommer trivs jätte bra där! Hälsningar Linnéa
  • Ary A
    Ary A skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl bemötande, trevlig och bra service.
    2017-11-03 Mattias Å svarar Ary A
    Tack desamma Ary! .
  • Maria E
    Maria E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och vi fick gott förtroende för Fredrik. Det känns som han har lång erfarenhet och har förklarat frågor vi haft på ett för oss förståligt sätt.
  • Annika H
    Annika H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag vill varmt rekommendera David Aspnor.
    Han är mycket kompetent, lyhörd och ödmjuk.
    David är en mäklare i världsklass, som verkligen har levt upp till mina förväntningar.
    Tack David! Jag valde rätt!

Hälsningar från Annika Högberg.
  • Bo S
    Bo S skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett mycket gott bemötande, David Aspnor levde upp
    till vår förväntan.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bemötandet var i och för sig bra men det var den segaste person vi mött. Kontraktet skrevs under en måndag och vi som köpare lämnade över bankkontaktens visitkort till Joakim för att han per omgående skulle skicka kontraktet till henne. Vi behövde nämligen ett lån till handpenningen. Anledningen till brådskan var att vi påföljande måndag skulle resa till Thailand (där vi fortfarande befinner oss). På fredagen ringde jag till bankkontakten som då inte fått kontraktet. Stor brådska och vi åkte till banken strax före kl. 16:00 för att skriva på pappren. Hela affären höll på att gå i stöpet.
    Även i övrigt visade han litet engagemang i affären.
    Han levde definitivt inte upp till våra förväntningar som köpare.
  • Anders M
    Anders M skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en mycket trevlig och hjälpsam person som är samarbetsvillig kompentent mäklare. En kompis som man gärna tar en öl tillsammans med fritid. Mvh Anders Marklund
    2017-11-03 Mattias Å svarar Anders M
    Tack Anders! Hoppas allt kommer gå bra i huset :)
  • Inger G
    Inger G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Uppdraget avslutas först 2018-01-08, men hitintills är allt perfekt
    i samarbetet med André, kan inte bli bättre.
    Vänlig, tillmötesgånde och kunnig.

Uppdragsgivare och kontakt med André är egentligen
    Gertrud (Kickan) Sternsjö-Moberg (kickan.moberg@telia.com)
    Inger är hennes avlidna syster som i det här fallet ägt lägenheten
    som André fått i uppdrag att sälja.

Med vänlig hälsning Inger Sternsjö Dbo/Roland Moberg
    2017-11-02 André B svarar Inger G
    Stort tack för ett super fint omdöme Roland & Kickan! Det uppskattar jag verkligen:) /André
  • Nilsson T
    Nilsson T skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, lyhörd, tydlig, snabb återkoppling på frågor.
  • Helen S
    Helen S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Duktig och engagerad. Såg till att man var välinformerade som säljare hela tiden.
  • Ronja S
    Ronja S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt professionell och trevlig genom hela processen.
  • Anders F
    Anders F skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick förtroende för Fredrik från start. Han är kunnig, proffsig, trevlig och ambitiös. Försäljningspriset bättre än vi någonsin kunnat tänka oss. Vi valde rätt mäklare!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett mycket personligt,proffsigt och trevligt bemötande.
    Levde helt upp till våra förväntningar.
    Hade vi en avtal om han skulle höra av sej så gjorde han alltid det punktligt och gav oss den information som vi ville ha.

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad