Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 2509 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2020-12-05

Tove F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En bostadsrätt
    Att det skulle bli bra

En bra och trevlig försäljare rekommenderas att använda 😃 Läs mer

Per S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostad.
    Mäklare gjordes vad som kunde förväntas dvs. inget utöver det normala. Läs mer

Per H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en lgh . Mycket trevlig och bara positivt intryck
    Ordning o reda Läs mer
    2020-12-04 André B svarar Per H
    Stort tack för ett fint omdöme Per! Jättekul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
    André B gillar detta

Anna S skrev om Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Första husköpet. Två visningar, svarade på alla våra frågor. Om han inte hade svaret tog han reda på det snabbt. Tillgänglig och lätt att göra med. Har ingenting negativt att säga. Läs mer
    2020-12-04 Norbert V svarar Anna S
    Stort tack för det fina omdömet Anna, jag blir så glad över att ni blev så nöjda! Önskar er all lycka i ert fina hus, ta hand om er! :)
    Med vänlig hälsning, Norbert Vajda
    Norbert V gillar detta

Emil W skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpte en första lägenhet igeom Amanda och de blev en tvåa.

Amanda har svarat på alla mina frågor stora som små även på helger. Hon är alltid trevlig och har bra förståelse kring allt och är bra på att förklara på ett bra sätt.

Får ni henne som fastighets mäklare så är ni trygga händer :) Läs mer

Sophia J skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en bostadsrätt på 59 kvadratmeter. Blev väldigt bra bemött från början till slut då jag verkligen ville ha bostaden och Ellen hjälpte mig kontakta säljare för förhandsvisning och att förmedla vidare bud. Snabb affär, rakt igenom proffesionellt och vi hade väldigt roligt på vägen! Rekommenderar Ellen varmt. Läs mer
  • 2020-12-03

Inger P skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt mitt hus
    Fredrik har ett proffsigt , lugnt och trevligt bemötande
    och han är också bra och få kontakt med , alltid med positivt sätt Jag är jättenöjd med Fredrik Läs mer
  • 2020-12-02

Linnéa J skrev om Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo har sålt en bostadsrätt. Vi har haft en bra dialog med mäklaren och han har alltid svarat när man haft frågor och funderingar. Vi tycker det har fungerar bra, en nackdel är jaha att det som mäklaren var lite virrig. Eller det kändes som många delar som skulle hända skedde lite sent. Exempel skulle vi skrivit på någon när vi sågs första gången exempelvis men sen kommer mäklaren senare och säger ”just ja denna skulle ni skrivit på”. Men i övrigt är allting bra Läs mer
  • 2020-11-30

Caroline J skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt ett hus och jag tycker Andreas skött allt bra och det har varit lätt att komma i kontakt med honom, samt att vi fått svar på våra frågor under processen. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • 2020-11-30

Johan M skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt lägenhet, mkt bra och seriöst bemötande. Engagerad och oerhört vänlig. Läs mer
  • 2020-11-29

Maria J skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Av Fia Johannesson har jag fått utmärkt stöd och guidning genom hela processen från värdering till visning och kontraktsskrivning. Fia har funnits tillgänglig - och jag har litat till 100% på hennes planering och råd då jag förstått att hon har god kunskap, erfarenhet och känsla för timing och kan den här marknaden utan och innan. Jag är uppriktigt så glad att jag fick just Fia som kontakt i min försäljning som ju är en av de största affärer man gör som privatperson! Läs mer
    2020-11-30 Fia J svarar Maria J
    Stort tack för dina fina ord Maria, det värmer verkligen! Jag är så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din husförsäljning och hoppas att allt kommer att gå smidigt nu med ditt nya boende :)
    Fia J gillar detta
  • 2020-11-29

Gabriel V skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastisk mäklare som såg till att bostadsköpet gick smidigt😊 Läs mer
  • Maria B

2020-11-29

Maria B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har precis sålt en bostadsrätt i Karlstad och vår mäklare var Jonas Björk. Jonas har tagit sig an uppdraget på ett professionellt sätt och varit mycket engagerad i försäljningen. Jonas har varit tillgänglig och fin i sitt bemötande mot oss säljare. Vår familj ger Jonas 👍👍👍👍👍av fem möjliga. Läs mer
  • PETER D

2020-11-28

PETER D skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ellen skötte försäljningen av vår lägenhet alldeles utmärkt. Det gick mycket snabbare än vad vi hade beräknat. Hon är alltid glad och positiv samtidigt som hon inger ett förtroende. Läs mer
  • Anna R

2020-11-28

Anna R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har varit jättebra att samarbeta med, bästa bemötande. Snabba svar på mina sms. Bra diskussioner runt både köp o sälj. Honom rekommenderar jag varmt. Läs mer
  • 2020-11-27

Sara K skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Enkel att prata med. Snabb återkoppling. Påläst. Kunnig i sitt område. Trevlig Läs mer
    2020-11-27 Linnea G svarar Sara K
    Tack Sara för dina fina ord! Det är otroligt kul att höra. Hoppas att du ska trivas in din alldeles nya fantastiska lägenhet. Hälsningar Linnéa
  • 2020-11-26

Ida A skrev om Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Adam sålde vår lägenhet på Råtorp, vi blev bemötta på ett professionellt sätt. Han är en engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig under hela processen! Läs mer
    2020-11-27 Adam V svarar Ida A
    Det värmde i ett mäklarhjärta att få vakna upp till en sådant fint omdöme Ida! Det har varit superkul att få hjälpa dig och Simon med försäljningen av er fina bostad. Önskar er lycka till nu i ert nya hus =)
  • 2020-11-25

Kurt N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en bostadsrätt i Skattkärr, mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2020-11-25

Mikael S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    För sex år sedan köpte jag en bostadsrätt av Jonas, & nu fick han sälja den igen. Att komma tillbaka till samma mäklare säger väl allt. Proffsigt, engagerat, roligt, trevligt & tryggt! Läs mer
  • 2020-11-24

Linda J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik har varit väldigt tillmötesgående och proffesionell i sitt uppdrag med att förmedla bostad till oss.

Han inger stort förtroendet och är väldigt kunnig vilket gett oss trygghet inför vårt husköp. Läs mer
  • 2020-11-23

Herta G skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    För att få hjälp med försäljningen av min bostadsrätt på Orrholmen kontaktades de tre största mäklarna i Karlstad.
    Valet föll efter flera möten på Ellen vid Fastighetsbyrån.
    Ellen var den mäklare som var snabbast att ta kontakt och var alltid anträffbar för att svara på frågor.
    Ellen har ett varmt och trevligt bemötande som känns välkomnande. Under hela processen fanns hon med som ett stöd trots att vi önskade senarelägga försäljningen några månader.
    Försäljningspriset slutade även över förväntan och jag kan bara varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2020-11-23

Tom S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har haft Jonas i 3 lägenhetsaffärer på rad nu och Jonas är så bra. Jag har aldrig träffat på en bättre mäklare. Kommer alltid vilja ha Jonas. Trevliga person går det knappt att hitta. Läs mer

Christer L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bostadsrätt 3 rum och kök. Gårdshus mitticity.
    Mycket bra.
    Att få lägenheten såld.
    Ja.
    Lugn och trygg mäklare. Läs mer

Anders F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös Läs mer
  • Sofie S

2020-11-22

Sofie S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en etta i Karlstad med Jonas Björk! Proffsigt och bra bemötande från början till slut. Allt gick väldigt smidigt och kunnig mäklare gällande alla frågor. Rekommenderar varmt! Läs mer

Nathalie W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett radhus där Jonas var mäklare. Jonas bemötande var väldigt trevligt och proffsigt. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-11-21

Ulrika S skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte en lägenhet, Amanda var proffsig, tydlig och ingav ett bra intryck.
    Rekommenderar alla vänner till Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2020-11-21

Marita J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en villa Hammarö.
    Bra bemötande.
    Bra med 2 visningar. Snabbt och bra avslut. Läs mer
  • Sofia F

2020-11-20

Sofia F skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min pojkvän köpte en lgh som Ellen var mäklare för. Vi är väldigt nöjda med den hjälpen vi fått där.
    Sedan använde även jag Ellen som mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. Och jag är SUUUUPER nöjd. Det blev en väldigt snabb och enkel affär vilket var uppskattat då vi hade köpt nytt och behövde bli av med mitt samt att det närmade sig jul och då står allt still. Jag kommer rekommendera henne till ALLA som går i köp eller säljtankar! Läs mer
  • 2020-11-19

Johanna K skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte nyproduktion genom förmedling av Linnea. Det finns verkligen inget att klaga på vad gäller Linneas agerande i processen. Läs mer
    2020-11-20 Linnea G svarar Johanna K
    Hej Johanna,

Vad roligt att höra! Hoppas att du ska trivas i din fantastiska lägenhet!
    Hälsningar Linnea
  • 2020-11-19

Stina J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag blev bemött på ett vänligt och korrekt sätt. Jag hade höga förväntningar som Jonas levde upp till. Allt igenom professionellt hanterat. Läs mer
  • 2020-11-18

Marie A skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en nyproducerad bostadsrätt och har fått mycket god hjälp från start till mål. Proffsig, supertrevlig och väldigt duktig. Läs mer
    2020-11-19 Linnea G svarar Marie A
    Hej Marie, Vad roligt och höra och tack för dina fina ord! Hoppas att Hanna ska trivas i sin nya fina lägenhet. Hälsningar Linnéa
  • 2020-11-18

Christer N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min 1a i Molkom. Gick väldigt smidigt! Fick hjälp genom helt processen. Hon skötte det även strålande på engelska. Bra och vänligt bemötande. Emmy rekommenderas starkt! Läs mer

Åsa A skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ellen hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och det kändes tryggt och bra genom hela resan. Ellen är positiv och kunnig och mån om sina kunder. Läs mer

Kristoffer P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb återkoppling och löste snabb förhandsvisning. Lätt att få tag på och hade alltid svar på mina frågor. Läs mer

Ida L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, ödmjuk, serviceinriktad och trovärdig! Läs mer
  • 2020-11-15

Birgitta B skrev om Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Norbert har hjälpt oss att sälja vårat hus. Mycket trevligt bemötande har hållit oss uppdaterade, glad lättsam och kunnig. Vi är jätte nöjda, kan varmt rekommendera Norbert. / Birgitta och Peter Läs mer
    2020-11-16 Norbert V svarar Birgitta B
    Stort tack för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni blev nöjda! Nu flyttar ni snart in i ett nytt fint boende och där önskar jag er all lycka! :) Bästa hälsningar / Norbert
    Norbert V gillar detta
  • 2020-11-13

Jenny H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde nyligen vår bostadsrätt. Emmy har hjälpt och guidat oss jättebra, varit lätt att få kontakt med och trevlig att ha att göra med. Vi är nöjda och glada. Läs mer
  • Sven-erik O

2020-11-12

Sven-erik O skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon har alltid varit hjälpsam och vänlig. Hon har visst stor kunninghet. Läs mer
  • 2020-11-11

Göran S skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bostadsrätt 2 rum och kök. Mycket trevligt bemötande. Jag hade nog förväntat mig lite mer betalt men det berodde inte på mäklaren. Sammanfattningsvis så är jag nöjd med resultatet, vid all kontakt så var hon lyhörd och vi i samråd kom överens om försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-11

Jakob L skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde vår villa med Andreas.
    Vi är jättenöjda med hans insats och kändes oss trygga igenom hela säljprocessen. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • 2020-11-10

Monika F skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en lägenhet i Bovieran. Vi blev utmärkt bemötta av Linnea. Hon var alltid tillgänglig på
    telefon om hon var upptagen så hörde hon alltid av sig. Hon är rar, trevlig och proffsig.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-11-19 Linnea G svarar Monika F
    Hej Monika, Tack vad roligt att höra att ni är nöjda med min hjälp. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er att hitta hem och jag hoppas ni ska trivas på Bovieran. Hälsningar Linnea

Petra K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt i Karlstad med en utmärkt informativ o lyhörd mäklare . Han har varit väldigt hjälpsam på alla sätt .Jag kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer
  • 2020-11-09

Ulla-carin N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    glad, lättsam , seriös o ordningssam förtroendeingivande Läs mer

Marie S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt o sålt en lgh.
    Jonas är grym i alla avseenden Läs mer

Per N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt.

Mycket proffsigt bemötande och lugn och metodisk i sitt upplägg av försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-11-09 André B svarar Per N
    Stort tack för en riktigt fin rekommendation Per:) Att jag nu har fått hjälpa dig för andra gången med en lägenhetsförsäljning anser jag dock vara det bästa betyget! /André
    André B gillar detta
  • 2020-11-08

Johanna L skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte bostadsrätt. Är nöjd med bemötandet och helheten av hela bostadsaffären. Lättsamt. Läs mer
  • 2020-11-08

Man C skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är jätte snälla. Han kan svara min allting fråga. Duktiga! Läs mer
  • 2020-11-07

Lillemor K skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en tvåa, proffesionellt och trevligt bemötande.Mina varma rekommendationer till en mäklare som är toppen, sköter sina
    Uppgifter och mer därtill. Supernöjd. Läs mer
  • 2020-11-06

Therése A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker Jonas är professionell och jättetrevlig. Han ger inte upp och är positiv. Det är viktigt. Läs mer
    Jonas B gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte