Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1719 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2019-05-21

Benny A skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en lägenhet i Karlstad! Jonas var trevlig, positiv och professionell under hela processen. Läs mer
  • Hussein A

2019-05-19

Hussein A skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en lägenhet..⚘⚘⚘
    Jätte trevligt och omtänksam kille som verkligen bryr sig och lyssnar på kunden..
    Kort sagt jag ångrar inget jag skickar ett stort tack till han..⚘⚘⚘⚘ Läs mer
  • 2019-05-17

Lies B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är väldigt nöjd med Joakim. Jag och min sambo köpte lägenhet, han höll oss informerade och uppdaterade om vad som hände genom hela processen. Vi kommer anlita Joakim när vi själva ska sälja i framtiden. Läs mer

Hanna L skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde ett radhus. Emmy fick ta över försäljningen efter att ordinarie mäklare blivit sjukskriven. Hon skötte visningar och kontraktsskrivandet på ett bra sätt. Läs mer

Björn H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Som min fru redan skrivit är vi mer än nöjda med Amandas sätt att sköta försäljningen av vår villa.
    Duktig, proffsig, väl förberedd och med ett lugnt och proffsigt arbetssätt skapar hon trygghet.
    Hon är mycket artig och alltid duktig på att informera.
    Vi är imponerande att hon trots sin ungdom är så kompetent. Läs mer

Patrik W skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt i Karlstad.
    Bra bemötande, snabb återkoppling och ingen tvekan i att André gjorde allt han kunde för att på bästa sätt uppfylla våra förväntningar på försäljningen! Läs mer
    2019-05-16 André B svarar Patrik W
    Stort tack för ett jättefint omdöme Patrik! Otroligt kul att ni känner att jag/vi gjort allt för att ge bästa möjliga försäljning:) /André
  • 2019-05-14

Per S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har varit mycket kommunikativ under hela säljprocessen. Vi är mycket nöjd med hennes jobb.

Hon har hjälpt oss att sälja en villa i Karlstad för oss. Läs mer
  • 2019-05-14

Birgitta H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi valde Amanda som mäklare för att sälja vårt hus . Vi hade redan bra erfarenhet av Amanda i samband med en lägenhetsförsäljning . Amanda är kunnig , väl förbered , ambitiös och mycket tydlig i alla sammanhang . Hon är lugn , saklig och lyssnande . Hon driver arbetet bra framåt utan att vara påstridig . Hon har ett bemötande som vi uppskattar i samband med visningarna . Amanda är framförallt mycket noga med att hålla oss informerade och vi har varit mycket nöjda ! Läs mer
  • 2019-05-10

Fredrik N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt
    Inga problem eller krångel. Bra bemötande, snabba svar på alla frågor, skapade trygghet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-09

Emil E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supertrevlig och tydlig i sitt bemötande och i sin hantering av försäljningen.
    Jonas hittade vägen till en försäljning genom att vara vaken och lyhörd i en lite avvaktande marknad. Läs mer
  • 2019-05-09

Benjamin E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en lägenhet med hjälp av David och fastighetsbyrån. Bra bemötande och tydliga diskussioner rörande förväntningar och idéer om hur försäljning skulle gå till. Är nöjd med resultatet, speciellt då intresset svackade för själva lägenheten. Läs mer
  • 2019-05-07

Fredrik O skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mycket engagerad, trevlig och duktig mäklare med driv och ett stort intresse för sitt ämbete Läs mer
  • 2019-05-06

Albin B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och återkoppling under hela processen. Effektiv och snyggt genomfört arbete. Läs mer
  • 2019-05-06

Salwa R skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en lägenhet.
    Mäklaren svarade när jag ringde, lyssnade på mina förslag , hon var alltid glad och bemöt mig med stort respekt.
    Priset som jag fick av lägenheten det stämde nästan med mina förväntningar.
    Mäklaren var smart, glad och lyhörd.
    Det gick snabbt med försäljningen. Läs mer
  • Fredrik I

2019-05-05

Fredrik I skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supertrevlig mäklare jag rekommenderar starkt! Jonas fick i uppdrag att sälja min bostadsrätt. Bra kontakt och höll mig ordentligt uppdaterad under hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-05

Luljeta H skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklare. Engagerad och professionell.
    Blev mycket bra bemöt
    En toppen mäklare med andra ord
    Fick bostaden sålt snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-06 Linnea G svarar Luljeta H
    Otroligt snabb och smidigt affär Luljeta! Tack för ditt fina omdöme. Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • 2019-05-03

ANNA-LENA H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt ett fritidshus. Trevligt och kunnig mäklare. Kom med bra information och råd. Läs mer
    2019-05-06 Andreas M svarar ANNA-LENA H
    Hej!
    Tack för fint omdöme hoppas att du kommer trivas på västkusten.
    Andreas M gillar detta
  • Liselott H

2019-05-02

Liselott H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte och sålde samma bostadsrätt genom David Aspnor och upplevde hög servicegrad och kunnighet om fastighetsaffären som både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-05-01

Louise H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde vår lägenhet med Jonas på förhandsvisning!
    En super duktig mäklare och skulle starkt rekommendera honom Läs mer
  • 2019-05-01

Louise H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte lägenhet av andre! Allt gick super smidigt och är riktigt nöjd! Rekommenderar starkt :) Läs mer
    2019-05-01 André B svarar Louise H
    Vad glad jag är att du vill rekommendera mig vidare Louise! Det anser jag vara det bästa betyg jag kan få:) Stort tack! /André

Daniel L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde lägenhet
    Mycket proffsig mäklare med glimten i ögat. Levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer

Sandra O skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vår bostadsrätt/radhus och vi är så nöjda med allt! David har hållit oss informerade och vi har känt oss delaktiga hela tiden.

Sammanfattningsvis, vi är supernöjda med David och kommer med glädje rekommendera honom till alla som vill sälja. Läs mer

Louise S skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en bostadsrätt på Stenhagsgatan 4A och är vädligt nöjd med Davids bemötande! Lätt att nå hela dagen och snabb återkoppling vid funderingar! Proffsigt 😊
    MVH Louise Läs mer

Mattis B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Inga problem alls , gick jävla fint. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Mattis B
    Tack för ett fint omdöme Mattis:) /André

Jan O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt villa i skåre.
    Bra bemötande, kollade upp frågor.
    Trevlig och saklig.
    Lite för otydlig ibland. Läs mer
    2019-04-30 Fia J svarar Jan O
    Tack för din rekommendation Jan :) Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
  • 2019-04-29

Eva Maria L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    vänlig tillmötesgånde förstånde Läs mer

Susanna H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Han är kunnig och ödmjuk och han uppfyllde våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Susanna H
    Att du vill rekommendera mig vidare Susanna anser jag vara d et absolut bästa betyg jag kan få! Stort tack:) /André

Andreas M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är supertrevlig, duktig och hjälper alltid till på bästa sätt.
    Jag är väldigt nöjd med hur André har hanterat mitt ärende.

Tack. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Andreas M
    Stort tack för en jätte bra rekommendation Andreas:) /André

Hans J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostad!
    Vi sökte en trygg och lugn mäklare med saklig ton och vardaglig enkel samtalston.
    Joakim är lyhörd och tydlig med det han förmedlar och inger förtroende i sin roll som mäklare.
    Bra och genomtänkt bemötande rakt igenom hela affären trots en del strul med budgivningen. Läs mer

Erik D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde min bostadsrätt genom André. Glad, positiv och trevlig! Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Erik D
    Kul att du tycker att affären gick snabbt och smidigt Erik då det alltid är mitt mål:) Tack för ett superfint omdöme! /André

Per-Inge B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljning bostadsrätt.
    Öppen, framåt. kundmedveten.
    Vi har använt André tidigare och det var aldrig tal om att använda en annan mäklare när vi gjorde slag i saken att göra en ny affär.
    Pinge & Susanna Läs mer
    2019-04-29 André B svarar Per-Inge B
    Det absolut bästa betyg man kan få som mäklare är att ni vill anlita mig igen:) Stort tack för att ni återigen gav mig förtroendet Pinge & Susanna! /André

Leif M skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej jag tyckte att Emmy klarade uppdraget på ett mycket proffsig sätt ock hade ett stort förtroende för henne. Läs mer
  • NIKLAS F

2019-04-26

NIKLAS F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fruktansvärt engagerad och driven genom hela säljprocessen!
    Har bara bra saker att säga om Andre som brinner för sitt jobb och har kunden i fokus! Läs mer
    2019-04-27 André B svarar NIKLAS F
    Så fantastiskt kul att få ett superbetyg en fredagkväll:) Stort tack för förtroendet Niklas! /André
  • Frank K

2019-04-23

Frank K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har bare en ting å si om Jonas og Fastighetsbyrån i Karlstad:

"Helt Supert"

Mange takk for veldig god oppfølging i forbindelse med salg av vår 1-roms i Kvarnbergsgt.

Hilsen
    Gine Marie og Frank Läs mer
  • 2019-04-23

Carl-Oscar S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhetsförsäljningen gick kanon som vanligt med Linnea! Läs mer
    2019-04-23 Linnea G svarar Carl-Oscar S
    Så roligt att du är nöjd Carl-Oscar, alltid lika roligt att få hjälpa dig!
    Linnea G gillar detta
  • 2019-04-23

Maria L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus byggt 2017. Amanda är personlig och tydlig. När vi frågade om något som hon inte hade koll på tog hon reda på det och återkom snabbt till oss.
    Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-04-20

Christian S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har både köpt och sålt fastighet med hjälp av Jonas Björk, det finns inget som helst negativt att säga om Jonas och hans sätt att bemöta en kund samt hans sätt att följa och underrätta status under pågående affär. Har enbart positivt att säga. Jonas Björk som mäklare rekommenderas varmt!!!. Vänliga hälsningar Christian Samuelsson Hunnebostrand. Läs mer
  • 2019-04-20

Kevin T skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, professionell och jordnära mäklare. Snabb på att ge respons och håller säljaren uppdaterad. Jag är mycket nöjd och kommer med högsta sannolikhet anlita Jonas igen vid nästa försäljning. Inga konstigheter, 5 av 5. Läs mer

Marie T skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, noggrann, och pålitlig. Lätt att nå, engagerar sig och är mån om att göra rätt. Läs mer
    2019-04-23 Fia J svarar Marie T
    Tack för din rekommendation Marie! :) Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus! :)

Jonas L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet genom Joakim. Jag har visserligen ingen annan mäklare att jämföra med men jag är absolut nöjd med de kontakter vi haft, hur förberedelser har skett, inbokade möten, osv. Läs mer

Hanna S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har med hjälp av Jonas sålt vår lägenhet i Karlstad. Jonas har varit väldigt professionell och hjälpsam längs vägen och vi har känns oss väldigt trygga med Jonas. Hela processen har varit smidig. Vi rekommenderar Jonas varmt till framtida kunder. Läs mer

Marlene J skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia sålde vårt hus snabbt & smidigt, mycket proffesionellt bemötande. Vi är jättenöjda 👍 Läs mer
    2019-04-10 Fia J svarar Marlene J
    Vad roligt att höra! :) Tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus! :)

Hans M skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid positiv och lätt att nå! Läs mer
    2019-05-06 Andreas M svarar Hans M
    Tack för fint betyg och hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
    Andreas M gillar detta

Peter A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia har på ett professionellt sätt hjälp oss att sälja vår bostad. Läs mer
    2019-04-10 Fia J svarar Peter A
    Stort tack Peter, både för förtroendet och för rekommendationen! :)
  • Maria G

2019-04-08

Maria G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en bostadsrätt om 3 r.o.k., 73 kvm i centrala Karlstad. Jag blev mycket bra och professionellt bemött av Joakim och han levde väl upp till se förväntningar jag hade. Läs mer
  • Perina Ö

2019-04-08

Perina Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt i Karlstad
    Mycket bra bemötande av André
    Bra från början till slut... Läs mer
    2019-04-08 André B svarar Perina Ö
    Stort tack för ett superfint omdöme Perina:)! /André
  • 2019-04-08

Jessica S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi kan varmt rekommendera Jonas Linsell. Superduktig med fantastisk service och bemötande. Läs mer
  • 2019-04-08

Adam M skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en lägenhet som Emmy sålde.
    Vi fick ett gott bemötande och bara glada miner. Emmy var alltid glad och positiv och kunde svara på alla våra frågor.
    De bilder som låg ute på hemnet motsvarade lägenhetens skick. Det var endast planlösningen som var fel och stämde inte med lägenhetens nuvarande planlösning.

Svarade snabbt på frågor och var kunnig i övrigt. Läs mer
  • 2019-04-07

Johannes N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    köp av lägenhet, bra bemötande och bra upplevelse överlag. Läs mer
  • 2019-04-06

Anina L skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte ett radhus i Vålberg. Mäklaren har varit mycket behjälplig och trevlig, svarat på mina frågor och hjälp till på olika vis.

Mina förväntningar var att han skulle guida mig genom köpet i varje steg då jag har tunna erfarenheter kring fastighetsköp. Med Mattias Åkerblom gick det enkelt och smidigt och jag känner mig väldigt nöjd med hans bemötande och hjälp. Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad