Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 2969 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Lamberget
    2021-08-05
    Amanda is absolutely one of the best mäklare in town! She is very professional, easy-going and always thinking from the customer side. Amanda gave me many useful information during the process and she made a perfect plan for the whole project. I felt so relaxed and trusted with her, and most importantly, Amanda is always listening to the customer and providing the best service to to fulfill their needs. I strongly recommend Amanda as the mäklare to assist you when it comes selling/buying apartment or house in Karlstad :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Edsgatan
    2021-08-03
    Jag blev bemött av mäklaren på bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Centrala Skoghall
    2021-08-03
    Jag kan verkligen rekommendera Jonas en mycket trevlig och mjuk person. Settt till att allt fungerat på ett bra sätt.
  • Carl L
    • Norrstrand
    2021-08-03
    Amanda är mycket proaktiv, hjälpsam och har ett trevligt och ärligt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Hultsberg
    2021-08-02
    Väl bemött av mäklaren, ambitiös,trevlig, glad, uppmärksam, tillmötesgående. Tog sig tid, inlyssnande återkom med svar på våra funderingar. Kan varmt rekommendera Valentina som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Österängarna
    2021-08-02
    Jag är nöjd med Mattias och vår kontakt har fungerat mycket bra under försäljningen. Kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Skoghall
    2021-08-02
    Trevlig och framåt, målinriktad och lösnings orienterad! Tillgänglig och visade stort engagemang. Jätte nöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Kasernhöjden
    2021-08-02
    En otroligt professionell och engagerad mäklare. Alltid glad och tillmötesgående! Kan verkligen rekommendera André!
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Katarina :) Att du vill rekommendera mig vidare är det bästa betyg jag kan få! /André André Byström
    • Romstad
    2021-08-02
    Hon var engagerad i uppgiften och hade ett trevligt bemötande. Förväntningarna var att bostaden skulle bli såld inom ganska kort tid och till ett rimligt pris. Bostaden blev såld inom ett par veckor till ett helt okej pris. Jag skulle gärna använda mig av samma mäklare igen.
    • Kasernhöjden
    2021-08-02
    Han är duktig, lättsam och väldigt tryggt att jobba med. Anlitat André vid flertalet bostadsaffärer tidigare och de har fortskridit väl.
    Stort tack för ett riktigt superomdöme Adel :) Att jag fått hjälpa er flera gånger med era bostadsaffärer anser jag vara bästa möjliga betyg jag kan få! :) /André André Byström
    2021-08-02
    Emmy är en uppmärksam och positiv mäklare som gav feedback till mig som säljare.
    Mina förväntningar var att hon var aktiv och uppmärksam på mina behov.
    Emmy blev mer personlig och jag kände väldigt stort förtroende för henne. Men hon är också kunnig och kan förklara på ett sätt som gör att även jag känner mig delaktig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Tullholmsviken/orrholmen
    2021-08-01
    Jättenöjd med Ellen när vi köpte vår nya lägenhet. Alltid tillgänglig när vi hade funderingar och väldigt tillmötesgående!
    2021-08-01
    Supernöjd med Emmy som lyckades sälja min lägenhet till rekordpris. Väldigt trevlig och enkel att ha och göra med. Kommer utan tvekan anlita henne igen vid nästa bostadsaffär!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev bra bemött.
    Hade inga speciella förväntningar men mäklaren kändes mycket seriös och framåt och pigg och glad så jag är jätte nöjd.
    2021-07-31
    Mycket bra bemötande. Hjälpsam, flexibel och glad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Centrum
    2021-07-31
    Första gången vi träffar André och han var i topp en av de bästa mäklare vi träffat. Fantastisk service, professionell och extremt hjälpsam genom hela processen!
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Sofia:) Att få läsa detta direkt på måndagsmorgon ger bästa möjliga start på veckan! /André André Byström
    2021-07-30
    Jonas tar sig tid och vägleder oss säkert genom försäljningen på ett smidigt vis. En bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Stockfallet
    2021-07-30
    Andreas är otroligt duktigt och kunnig vilket hjälpte oss väldigt mycket i alla de beslut vi behövde ta kring strategi och de erbjudanden vi fick på vårt hus. Han guide oss rätt vilket gjorde att vi fick en väldigt bra försäljning. Väldigt bra bemötande och lugn vilket skapade trygghet både för oss och köparna. Rekommenderar verkligen Andreas
  • köpte sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-30
    Norbert är vänlig, tålmodig och har starkt kundfokus. Han handleder även tydligt under hela köpprocessen.
    • Norrstrand
    2021-07-30
    Grymt bra bemötande, hela tiden intresserad av att se till så vi var tillfreds med informationen vi fick.

Kändes tryggt och proffsigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-29
    Vi är så nöjda med försäljning av vårt hus. Norberg har gjort ett bra jobb.både säljare och köpare.
    2021-07-29
    Norberg levde upp till våra förväntningar. Han sålde vårt hus till ett bra pris. Vi hade en bra upplevelse i samband med försäljningen. Vi är så nöjda med vår mäklare.
    2021-07-29
    Jag tycker att Amanda är en väldigt trevlig och framförallt flexibel mäklare och som kund känner man sig sedd och förstådd. Jag gillar även hur tydlig Amanda är och att hon förklarar allt som man som privatperson inte alltid känner till!
    2021-07-28
    Mycket serviceminded och trevlig mäklare som gjorde försäljningen enkel och smidig för oss, som köpare 😊
    2021-07-27
    Amandas bemötande var trevligt o proffsigt. Rekommenderar henne varmt
    2021-07-27
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam vid vårt lägenhets köp
  • sålde sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-27
    Valentina kändes som rätt mäklare för oss från första stund. Vi ville ha en engagerad mäklare med bra kommunikation och det har hon verkligen levt upp till på alla sätt. Hon har stöttat och väglett oss genom försäljningen och alla beslut som behövts tas. Hon är även bra på att förklara alla detaljer i en husfösäljning vilket gjorde att vår försäljning kändes trygg. Vi kan varmt rekommendera ett samarbete med Valentina om ni går i tankar om att sälja!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev bra bemött.
    Saklig och korrekt men hade inte rätt mailadresser i kontrakt,
    Viss justering fick göras men annars allt bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Klara
    2021-07-27
    Otroligt trevlig, lyhörd och professionell mäklare som möjliggjorde en smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Ellen överträffade alla mina förväntningar.
    2021-07-27
    Trevlig, håller bra kontakt och informerar hela tiden om vad som ska hända.
    2021-07-26
    Mycket trevlig och hjälpsam. Duktig och kunnig
    • Edsgatan
    2021-07-26
    Vår upplevelse av Jonas är att han är en kompetent, trevlig och pålitlig mäklare. Med sin yrkesskicklighet och stora engagemang, fick han oss att känna trygghet när vi skulle sälja vår bostad. Han kommer definitivt ha hand om våra framtida försäljningar!
    • Klara
    2021-07-26
    Gott första intryck, bekräftades med klar och tydliga information. Bra genomgång vid kontraktsskrivningen. Känns pålitlig och kunnig. Erfaren.
    2021-07-26
    Mycket personligt och proffessionellt bemötande.
    • Centrum
    2021-07-26
    Det är tredje gången vi anlitar André , det säger nog allt. Fantastisk personlighet, väldigt proffsig och otroligt förtroendeingivande. Mäklare av absoluta toppklass, det finns ingen vi hellre skulle anlita.
    Stort tack för en helt fantastisk rekommendation! Det absolut bästa med jobbet är att få nöjda kunder och som du skriver så har jag fått hjälpa er tre gånger nu vilket känns otroligt kul för min del :D/André André Byström
    2021-07-26
    Vi är jätte nöjda med Amanda. Vi fick den lägenheten vi velat ha länge tack var det Amanda! Vi kan varmt rekommendera henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Edsvalla
    2021-07-26
    Fia fick slita hårt med vår försäljning och gjorde det med bravur och ett leende! Mycket nöjda med proffsigt bemötande, kommunikation och resultat!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Jägartorpet
    2021-07-26
    Han ställde upp på en privat visning, när vi inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Tog hänsyn till våra önskemål. Höll kontakt.
    2021-07-25
    Trevlig, hjälpsam................................,....
    ..............................
    2021-07-23
    Vi blev jättebra bemötta och kände oss trygga med försäljningen av lägenheten. Kan verkligen rekommendera Ellen.
    2021-07-23
    Superproffsig och tillmötesgående. Hjälpsam vid kontraktskrivning och förstående när jag bad om att få en extra dag på mig vid budgivning.
    • Bellevue
    2021-07-23
    Trevlig men något överhurtig, hade förväntat mig lite mer seriös kontakt.
    Lämnade inte ök info till säljaren trots två uppmaningar.
    Positivt att få se lgh innan visning dock och att säljaren var så förstående och trivsam vägde upp affären i stort.
    • Skattkärr
    2021-07-22
    Valentina är en omtänksam och lyhörd människa och mäklare. Hon var väldigt mån om oss under hela processen och vi kände oss mer än trygga vid vårt första- och förhoppningsvis sista husköp!
    • Tingvallastaden
    2021-07-22
    Vi köpte nyproduktion genom Ellen och hon var proffsig, trevlig och mycket behjälplig genom hela affären. Hon hade svar på alla frågor och snabb återkoppling. Rekommenderar henne varmt till andra som letar mäklare.
    • Skattkärr
    2021-07-22
    Jag förväntade mig en mäklare som var personlig och tillgänglig och som kunde stötta både köpare och säljare genom processen och Valentina får högsta betyg av oss! Hon är trevlig, lyhörd och proffsig. Har hög tillgänglighet och är snabb i sin återkoppling. Hon har förmågan att se och kunna lyfta bostadens fördelar och stöttade oss vårt säljande med goda råd och tips i hur vi skulle göra allt ifrån att annonsera till vilken hjälp som fanns att få. Stylist, fotograf, besiktning, städfirma ordnades snabbt och smidigt genom hennes förtjänst. Att sälja en bostad kände jag var ett stort jobb men allt gick smidigt. Ett annat stort plus är hennes höga energi och glada humör som gör att hon är trevlig att samarbeta med. Kan varmt rekommendera Valentina.
    • Jägartorpet
    2021-07-22
    Jag uppskattar hans lugna, kompetenta förhållningssätt. Han besvarade mina frågor tydligt och med kännedom om det specifika förhållandet. Han levde upp till höga förväntningar.
    • Haga
    2021-07-22
    Alltid mycket trevlig och tillmötesgående. Proffesionell och personlig i alla kontakter. Alltid varit snabb med att svara på våra frågor och flexibel. Vi har känt oss trygga genom hela processen.
    • Haga
    2021-07-22
    Adam har agerat professionellt och förtroendefullt genom hela processen.
    Adam har alltid varit tillgänglig och flexibel för att tillmötesgå våra frågor och önskemål.
    • Hagaborg
    2021-07-22
    Bra bemötande, snabb o enkel kommunikation på sms och mobil.

Proffsig,empatisk,pedagogisk
    Tack för ett fint bra och omdöme :) /André André Byström
    • Zakrisdalsudden
    2021-07-21
    Bra, trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Snabb och tydlig återkoppling av hur visningar och intresse utvecklar sig fram till kontraktsskrivning precis som vi önskade. En mäklare som tar sin roll på allvar och är lyhörd för alla intressenters önskemål.