Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 927 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Åsa G
    Åsa G skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, sympatisk och flexibel.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och upplevdes kompetent och professionell, men jag hade förväntat mig mer visningstid av huset så att fler kanske haft möjlighet/ inspirerats att se huset.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick ett mycket gott bemötande av Richard Ohlsson! Han höll oss uppdaterade både via mail- och telefonkontakt, och vi fick på så vis fortlöpande info om hur försäljningen fortskred. Kändes tryggt att ha honom som mäklare!
  • Robin F
    Robin F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Grym! Trevlig och väldigt seriös! Allt kändes väldigt trygg med försäljningen. Kan starkt rekomendera André
    2017-06-21 André B svarar Robin F
    Jätte kul att få ett så fint omdöme Robin. Otroligt tacksam att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med affären! /André
  • Per Ove W
    Per Ove W skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket profisionell i sitt bemötande,
    Bra information,
    Bra säljare!
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Jonas! Han är professionell, lugn och förtroendeingivande. Har under hela processen funnits tillgänglig och ansträngts sig för att vi som säljare skulle bli så nöjda som möjligt.
  • Lars R
    Lars R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är:
    Social
    Inger förtroende
    Håller kontakten bra
    Lägger ned stort arbete på objektet
    Duktig på att jämka ihop parterna
    Med andra ord en pärla för arbets-
    givaren och kunderna.
  • Martin R
    Martin R skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och trevligt bemötande. Gediget och kunnigt utförande av hela affären.
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick rekommendationen att kontakta André Byström genom en kompis och jag kunde inte vara mer nöjd! Allt var mycket bra och han informerade mig dessutom väldigt bra i varje steg i min bostadsaffär. Och det skadar ju inte att han lyckades sälja min bostad till ett mycket högre pris än vad jag hade förväntat mig ;-) Tack André!
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har haft en bra kontakt med Linnea. Hon har svarat mig snabbt när jag vill något och har lyssnat på mina inspel och försökt att gör det så optimalt som möjligt. vi satte ett mål för försäljningen och det uppnådde vi.
  • Agnetha A
    Agnetha A skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi tyckte Daniel gjorde ett bra och seriöst intryck och kan bara ge högsta betyg!
  • Leif A
    Leif A skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är bara bäst. Lyhörd, öppen för förslag,lätt att samarbeta med och håller vad han säger.
  • Pia S
    Pia S skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Daniel är trevlig och tillmötesgående. Han har fullgjort uppdraget på bästa sätt. Genom att informera oss regelbundet har vi känt oss trygga.

ps. Har inte Facebook
  • Jimmie S
    Jimmie S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och hjälpsam då jag inte budat på lägenhet innan, uppdaterade mig kontinuerligt med info under veckan budgivningen var. En bra mäklare helt enkelt!
    2017-06-14 André B svarar Jimmie S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme av dig Jimmie! Stort tack :) /André
  • Kalle W
    Kalle W skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb, konsekvent trevlig, bra på att lyssna och ge förslag, konkuranskradtiga priser, kvalitet, förtroendeingivande, en person jag hade rekommenderat til vänner
    2017-06-14 Linnea G svarar Kalle W
    Tack Kalle för dina fina ord! Jag är glad att jag fått förtroendet att hjälpa dig, Hälsningar Linnéa
  • Margaretha N
    Margaretha N skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min erfarenhet av det bemötande jag fick av Joakim Fastberg under den process som en försäljning av en bostadsrätt man stortrivts i och måste sälja av olika skäl, har varit alldeles utmärkt och han får högsta betyg i alla avseenden. Margaretha Nilsson Sydvärnsgatan 5 a Karlstad
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och tillmötesgående, drivande. Man får alltid svar om man har några frågor, är han inte där hör han alltid av sig.
  • Linda J
    Linda J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, bra att ha att göra med och fixar alltid det han lovar. En riktigt bra mäklare alltså.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag upplevde Richard som väldigt flexibel, vänlig och kunnig.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har varit otroligt hjälpsam, proffsig och tillmötesgående.
    Jag som köpare har känt mig väl omhändertagen av Jonas.
    Kan varmt rekommendera Jonas och skulle känna mig väldigt trygg om han sålde åt mig!
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk ger ett professionellt intryck. Ärenden har effektivt blivit omhändertagna och hela processen har varit mycket smidig tack vare Jonas Björk.
    Bemötandet har präglats av professionalitet med en lättsam ton.
  • Martin A
    Martin A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick intrycket av att han är en väldigt bra mäklare. Han var trevlig och proffsig vid de tillfällen jag träffade honom, samt när vi kontaktade varandra via samtal och sms.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig och kompetent mäklare.
  • Marie W
    Marie W skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och tillgänglig. Bra bemötande och saklig.
  • Frida J
    Frida J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och seriös. Bra tillgänglighet och man fick ett seriöst bemötande från första träffen.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oerhört proffsig och prestigelös. Han inger förtroende & vi kommer utan tvekan tipsa om Richard till vänner & bekanta. Tack vare Richards kundkrets och effektiva arbetssätt så sålde vi vårt hus smidigt. Vi är helt enkelt skitnöjda:). Ulrika & Tony
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig för tips och råd. En mäklare jag skulle rekommendera för alla som frågade. Såg alltid till att vi kände oss nöjda.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har varit väldigt tillmötesgående och lätt att få tag på. Han har alltid varit trevlig i sitt bemötande oavsett fråga. Vi är mycket nöjda med att ha haft honom som mäklare.
  • Pierre C
    Pierre C skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi tyckte det fungerade väldigt bra med Jonas som mäklare vid får försäljning! Aktiv genom hela försäljningsprocessen och mån om att båda säljare och köpare blir nöjda!
  • Maria E
    Maria E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och uppmuntrande, förklarande och tydlig.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mäklaren var trevlig, omtänksam och väldigt flexibel; klart över förväntan. Fixade förhandsvisning och besiktning på kort tid och skrev utanför normal arbetstid.
  • Johan B
    Johan B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    den var väl helt okej,

första gången jag köper lägenhet så kan inte jämföra mot någon....
  • Sayran P
    Sayran P skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han e snäll och bra kille både insidan och utsidan .
  • Marie W
    Marie W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En väldigt trevlig, duktig o tillmötesgående mäklare.
  • Inger J
    Inger J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillgänglig, professionell och vänlig
  • Emma F
    Emma F skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått ett bra bemötande. Hon har passat oss bra, tagit det ganska lugnt och varit avslappnad och inte hållit på och pressa etc.
    2017-06-07 Linnea G svarar Emma F
    Tack Emma för din fina rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. Hälsningar Linnéa
  • Christine N
    Christine N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    The most professional, helpful, friendly, informative realtor we've had the pleasure of working with in all the years we've looked for a house. Which is why we specifically requested that he sell our apartment. Highly recommendable. Cannot say enough good things about him
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk upplevde vi som en ung proffsig mäklare. Mycket trevlig bra att förklara hur allt fungerar vid en försäljning. Vi har haft fullt förtroende för Jonas. Vi tackar Jonas Björk för ett mycket bra utfört arbete. Och önskar honom lycka till i framtiden.

MVH: Lennart& Ann-Christine Brandt
  • Marina O
    Marina O skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är en trevlig och sympatisk kille och var engagerad och höll hos hela tiden informerad om hur försäljningen utvecklade sig.
    Jonas L gillar detta
  • Stig Göran E
    Stig Göran E skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett trevligt bemötande som gav ett förtroende.

Vi upplever att Richard gjorde ett gott jobb som resulterade
    till att huset blev sålt.

Eva o Göran Ekelund
  • Camilla A
    Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig i sin yrkesroll. Alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att nå på telefon och är aldrig omöjlig inför önskemål från oss kunder!
    2017-05-31 André B svarar Camilla A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Camilla:) Jätte tacksam för det! /André
    Camilla A, André B gillar detta
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra, han skulle få vårt förtroendet att sälja igen med det vi vet nu.

Mycket Kommunikativ och uppdaterande under säljprocessen. Påläst och förtroendeingivande.

Vi är supernöjda!
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lyhörd och ödmjuk med korrekt information och tillgänglighet!
    Jonas L gillar detta
  • Lars D
    Lars D skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra och trevlig mäklare. Hade god kunskap om huset och det han inte visste tog han reda på i efterhand och meddelade mig. Bra skött!
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och bra bemötande.
  • Berndt A
    Berndt A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre uppfyller alla kriterier för hur en mäklare skall vara. Lugn, saklig, kompetent och har en personlighet som han anpassar helt efter de personer han möter. Jag rekommenderar honom till mina bekanta som går i lägenhets-/fastighetstankar.

Mvh Lisbet
    2017-05-28 André B svarar Berndt A
    Väldigt kul att få ett så fantastiskt omdöme! Stort tack Berndt & Lisbet:) /André
  • Maja R
    Maja R skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim har varit toppen i jakten på lägenheten! Han har levererat en jättebra service och svarat på alla mina tusen frågor. Är helnöjd med Joakims arbete.
  • Linn P
    Linn P skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon var väldigt trevlig och energisk! Jag tycker jag blev bemött på bästa möjliga sätt! Jag skulle gärna välja henne som min mäklare om jag skulle sälja min lägenhet i framtiden!
  • Christian C
    Christian C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick innan lägenhetsförsäljningen höra av andra människor att André var Karlstads bästa mäklare. Han har verkligen levt upp till förväntningarna vi hade på honom. En mycket kunnig och trevlig mäklare som jobbar hårt och gjorde allt för att få oss nöjda under hela försäljningsprocessen. Har redan rekommenderat honon för ett par vänner som också är mycket nöjda.
    2017-05-28 André B svarar Christian C
    Att ni rekommenderar mig till era vänner är det absolut bästa omdöme jag kan få! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Emma med er största affär:) Stort tack för både det och ett fantastiskt omdöme! /André
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim har varit väldigt trevlig och gjort det vi förväntat oss. Vi hade nog gärna velat haft lite mer uppföljning från hans sida, speciellt efter och kring försäljning. Det är rätt mycket kring försäljning som är nytt för oss, vilket vi även gjorde klart tidigt. Men vi sitter fortfarande med en massa frågor kring sådant som deklaration, skatt, avdrag mm. som vi inte tittat på än.

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad