Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 821 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Jonna F
    Jonna F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående, lyhörd och engagerad!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han var bra, jag tycker att han var mer tillgänglig än vad man kan förvänta. Förtroendeingivande, inte tillgjord.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklare! Duktig på att hålla oss informerade! 5/5
    2017-04-26 André B svarar Andreas G
    Riktigt kul att läsa ett så fint omdöme. Stort tack Andreas:) /André
  • Ove F
    Ove F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och mycket trevlig. Är han inte anträffbar när man försöker nå honom hör han alltid av sig. Eftersom projektet inte nått vägs ände är det svårt att ge högsta betyg
    2017-04-26 André B svarar Ove F
    Stort tack för ett fint omdöme Ove! Jag lovar att fullfölja med ett bra jobb hela affären igenom:) /André
  • Jan S
    Jan S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande och bra kontakt. Noggrann vid kontraktsgenomgång. Trevlig pöjk.
  • Corneliu P
    Corneliu P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt mäklare! Väldigt lyhörd, trevlig och kundorienterad! Vi fick hjälp hela vägen från början till slut. De har ett väldigt proffsigt team som jobbar på Fastighetsbyrån i Karlstad. Rekommenderas starkt!
  • Carl-ola P
    Carl-ola P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav redan från första sekund ett gott intryck och tog sig verkligen tid att sätta sig in i vår försäljning. Han fanns tillgänglig genom hela försäljning vilket är imponerande med tanke på hur många objekt han säljer. Jag rekommenderar verkligen André.
    2017-04-25 André B svarar Carl-ola P
    Att få läsa ett så fint omdöme är en av de saker jag älskar med mitt jobb, Stort tack Carl-Ola och Stina! /André
  • Ralf N
    Ralf N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är mycket trevlig lätt att komma överens med. Vi är mycket nöjda hur han har hanterat försäljningen.
    2017-04-21 André B svarar Ralf N
    Stort tack för ett fint omdöme Ralf! Jag är väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa dig och Petra med försäljningen av er lägenhet! /André
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är som vanligt en trygg och professionell mäklare med glimten i ögat och koll på läget. Utmärkt service och tillgänglighet ! Rekommenderas varmt! Toppen!
    2017-04-21 André B svarar Cecilia E
    Otroligt kul att få vakna upp till ett så fint omdöme på en fredagsmorgon! Stort tack för en fin rekommendation Cissi:) /André
  • Helene B
    Helene B skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Rickard är en alltid trevlig och hjälpsam i sina möten, har träffat på han många gånger under en två års period på olika visningar
    Han känns kunnig och professionell som mäklare.

Skulle själv anlita honom om jag skulle sälja något en dag
  • Anna J
    Anna J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående, trevlig, snabb med svar vid frågor!
    Jonas är en bra mäklare som tar sig tiden att finnas för köparen och engagerad i sitt jobb utan att vara för mycket säljare! Levde verkligen upp till förväntningarna och just finna svar på de frågor som ställdes och de krav som kom med att vara köpare. Så Jonas skulle jag gladeligen anlita igen.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag vill bara uttrycka de varmaste rekommendationerna till potentiella kunder. Davis äe en skarp mäklare som gjorde vår försäljning till en bra affär. Utöver det så är han en trevlig man helt enkelt, som jag personligen tyckte bra om.

Övrig feedback: byt font. Jag kan knappt läsa vad jag själv skrivit.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo fick ett mycket gott bemötande av David Aspnor, vid visning och vid genomförandet av köpet. Han gav oss bra information och hade vi funderingar fick svar direkt (vid möte) och snabbt svar tillbaka (vid mejl och sms). Vi har inget negativt!
  • Alexander G
    Alexander G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André var proffsig i sitt bemötande och kunnig. Rekommenderas varmt!
    2017-04-17 André B svarar Alexander G
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Alexander! /André
  • Maria B
    Maria B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt stöd genom hela affären, från visning till inflytt. Duktig mäklare, trygg och snabb återkoppling vid funderingar. Har inget att anmärka på. Klockren!
    2017-04-17 André B svarar Maria B
    Otroligt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Maria:) /André
  • Curt W
    Curt W skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig och som jag upplever det mycket nogrann
  • Björn H
    Björn H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra mäklare som håller lugnt och tryggt tempo. Ibland kan mäklaren kännas lite återhållsam med kontakt och så. Detta kan dock också ha att göra med objektet vi budade på.
    2017-04-17 André B svarar Björn H
    Tack för ett fint omdöme Björn! /André
  • Tommie A
    Tommie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fått av andré
    2017-04-17 André B svarar Tommie A
    Riktigt kul att läsa att ni är nöjda med all hjälp kring köpet av lägenheten Tommie! /André
  • Martin G
    Martin G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har både köpt och sålt via Jonas och skulle aldrig tveka vem som skulle få sälja åt oss igen! Ställer upp till 100% för både köpare och säljare. Rekomenderar Jonas alla dagar i veckan !
  • Elin L
    Elin L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Av Jonas fick vi ett proffsigt, tryggt och hjärtligt bemötande med mycket engagemang. Vi fick god återkoppling och information genom hela säljprocessen. Detta gör att vi gärna skulle rekommendera honom.
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket nöjd med affären. Bemötandet förträffligt likaså kompetens. Snabba svar.
    100% nöjd
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har fått ett proffsigt bemötande av Joakim. Han är trevlig, professionell och affärsmässig. Han tar sig tid och förklarar gärna saker som man kanske inte förstår.
  • Martin L
    Martin L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt trevligt bemötande! Jonas är även mycket hjälpsam och lätt att få tag på.
  • Christina B
    Christina B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra kontakt och hjälp innan försäljning. Under försäljning fungerade allt jättebra. Och även efter. Lyckad försäljning så jag har inget att klaga på.
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andreas var otroligt professionell, påläst och kunnig. Genom bra återkoppling i hela processen så kände jag mig som säljare otroligt trygg. Jag ger honom toppbetyg och kan varmt rekommendera honom vidare till vänner och bekanta! / Super nöjd säljare
  • Moa O
    Moa O skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Jag är mycket nöjd over Davids arbete. Rekomenderas varmt.
  • Morgan S
    Morgan S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Korrekt och sakligt bemötande. Mycket bra
    2017-03-31 André B svarar Morgan S
    Riktigt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Morgan:) /André
  • Linda K
    Linda K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänligt och bra bemötande. Fick den hjälp jag behövde.
  • Eva L
    Eva L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bemötandet var synnerligen trevligt och professionellt, mäklaren var mycket förtroendeingivande och serviceinriktad. Bemötandet över vad jag förväntade mig i kontakt med en mäklare. Sammanfattningsvis: mycket bra, kan rekommendera Jonas Björk å det varmaste.
  • Malin K
    Malin K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och vänlig. Noga med att förklara när vi skrev pappren.
  • Jennica I
    Jennica I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och snabb återkoppling vid funderingar. Vänligt mottagande på visningar och kontraktsskrivandet.
    2017-03-28 André B svarar Jennica I
    Stort tack för ett fint omdöme Jennica:) Hoppas att du ska trivas i din nya bostad! Mvh, André
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående. Det kändes tryggt att ha Jonas som mäklare.
  • Gunilla T
    Gunilla T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi uppskattar Andre Byström för all den hjälp han gett oss. Hittills har allt fungerat mycket bra, trots att vi befunnit oss i Spanien när vi köpte vår lägenhet.
    Gunilla o Ingvar Törnefalk
    2017-03-26 André B svarar Gunilla T
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete hela vägen till Spanien. Stort tack! /André
  • Björne N
    Björne N skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har bara gott att säga om Linnea. Hon är väldigt trevlig och lättsam, samtidigt väldigt kunnig och professionell!
    Linnea G gillar detta
  • Lars B
    Lars B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sakligt och trevligt bemötande, drar sig inte för allt fixa det där lite extra.
    2017-03-26 André B svarar Lars B
    Stort tack för ett jätte bra omdöme! Det uppskattas:) /André
  • Anders F
    Anders F skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea, har varit mycket bra som mäklare, hon har verkligen gjort sitt för att hjälpa mig som kund och säljare. Jag kan verkligen rekommendera henne!
    Linnea G gillar detta
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklare. Vi är väldigt nöjda.
  • Stig S
    Stig S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim har från första mötet ingett förtroende och gett mycket god information om försäljningsproceduren och dess villkor. Han har också hjälpt oss att räkna ut konsekvenserna i fråga om skatt m.m. Försäljningen gick lätt och han har fullt ut motsvarat förväntningarna.
  • Yvonne J
    Yvonne J skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig mäklare. Vänlig och tillmötesgående.
    Mycket nöjd!
  • Crister T
    Crister T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Till dags dato kan vi ge A. Byström de bästa rekommendationer. Vi har rekommenderat honom till våra grannar och bekanta för hans (hitills) fina bemötande och kunnande. Resevation: affären är inte klar till 100%.
    2017-03-23 André B svarar Crister T
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Crister! Jag lovar att fortsätta med samma service genom hela försäljningen;) /André
  • Åsa K
    Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är en mycket behaglig person, lugn och sansad med fötterna på jorden. Vet vad han håller på med. Inger förtroende. Man känner sig trygg i affären.
    2017-03-23 André B svarar Åsa K
    Otroligt kul att komma till jobbet och att få läsa ett så fint omdöme från dig Åsa! Stort tack :) /André
  • Gzim I
    Gzim I skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket duktig på sitt jobb, proffesionell och väldigt trevlig.
  • Anders W
    Anders W skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande. Förberett innehåll.
  • Simon K
    Simon K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och kunnig. En bra mäklare som jag skulle kunna tänka mig att anställa när jag själv säljer.
    2017-03-16 André B svarar Simon K
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Simon! :) /André
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas känns trygg, effektiv, professionell och trevlig.
  • Jane G
    Jane G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lyhörd, lugn, bra bemötande.
    Väldigt nöjd!
  • A-b H
    A-b H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad,intresserad,trevlig,bra att hålla tider.Lättillgänglig!
    2017-03-16 André B svarar A-b H
    Jätte roligt att få läsa en så fin rekommendation från dig Ann-Britt:) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! /André
  • Bo G
    Bo G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt har varit till full belåtenhet.
    2017-03-15 André B svarar Bo G
    Tack för ett fint omdöme Bo :) /André
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och påläst. Man fick svar på sina frågor och allt flöt på i lagom takt. Kunde vara svår att nå på telefon ibland men har väl sin förklaring i att de har många affärer på gång och därmed många kunder som ringer.
  • Denis L
    Denis L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har både köpt och sålt lägenhet med Jonas hjälp. Han är väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Bra på att värna om både säljare och köpare!

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad