Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1781 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2019-07-19

Andreas K skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt. Joakim är väldigt trevlig. Han är lätt att få tag på. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-15

Emma S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas hjälpte oss både vid köp av vår nya lägenhet men också när vi sålde vår gamla i samma veva. Fantastisk på alla vis, lyhörd och tålmodig och hans bemötande är väldigt personligt och genuint. Kommer definitivt be Jonas om hjälp vid framtida köp och försäljningar. Läs mer
  • Robin A

2019-07-15

Robin A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hjälpsam, lugn och professionell. Är otroligt nöjd med försäljningen av mitt hus, kommer varmt rekommendera Amanda vid tillfälle! Läs mer
  • 2019-07-12

Bengt J skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en lgh och köpt en lägenhet med hjälp av Lies. Vi hade höga förväntningar eftersom vi först hade tänkt lämna vår lgh till försäljning hos en annan mäklare, som vi tidigare har varit mycket nöjda med. Nu valde vi Lies, vilket vi är mycket glada för. Han har bemött oss professionellt med stor kunskap och kompetens, vänlighet och service. Han har lyssnat på våra önskemål och behov och hållit oss underrättade under hela processen. Vi är mycket nöjda på det sätt Lies har utfört sitt uppdrag och kommer att använda oss av honom igen, om det blir aktuellt. Även lämna goda vitsord till kommande köpare/ säljare som vi känner och kommer i kontakt med. Läs mer
    2019-07-17 Lies B svarar Bengt J
    Stort tack för dom fina orden och förtroendet att sälja er lägenhet, det värmer.
  • 2019-07-12

Linda E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en bostadsrätt av André. Han var lätt att få tag på och var alltid trevlig och svarade på alla frågor. Läs mer
    2019-07-19 André B svarar Linda E
    Stort tack för ett kanonfint omdöme Linda! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet:)
  • 2019-07-09

Lillemor F skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev mycket professionellt bemött av Amanda.
    Hon levde verkligen upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Jag är mycket nöjd med Amandas fina sätt att ro affären i land. Lillemor Falk i Karlstad Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Lillemor F
    Stort tack för dina fina ord Lillemor! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med flytt till nya lägenheten och ha en härlig sommar :)
  • 2019-07-08

Rolf Filip V skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lätt att få tag i, kunnig, seriös, ambitiös, noggrann och målmedveten. Dessutom en väldigt trevlig person! Läs mer

Hanna L skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy har varit oerhört hjälpsam och tillgänglig under hela försäljningen. Hon levde upp till alla mina förväntningar och mer därtill. Hon är personlig, omtänksam och effektiv i sitt arbete. Jag rekommenderar henne till fullo! Läs mer
  • 2019-07-08

Ann Cathrin C skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 rum o kök. Lies var trevlig, kunnig och hade en strategi om hur vi skulle lägga upp försäljningen. Han hörde alltid av sig via telefonsamtal eller mail för info om läget. Förväntnigarna på honom var väl att lägenheten skulle bli såld till ett bra pris. Detta skötte han galant. Efter att lägenheten kom ut på "på gång" så var affären klar på en vecka!! Bara positivt att säga om Lies!! Läs mer
    2019-07-08 Lies B svarar Ann Cathrin C
    Tack så jättemycket för dom fina orden och för förtroendet :)
  • 2019-07-07

Rotha P skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt, hjälpsam och duktigt. Visste allt information vi behövde vet om Läs mer
  • 2019-07-07

Kenneth F skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en mycket bra, engagerad och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-07-08 Mattias Å svarar Kenneth F
    Tack Kenneth! :) .
  • 2019-07-06

Simon K skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-07-05

David B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och ödmjuk. Gör sitt yttersta för att båda parter ska bli nöjda(vilket jag antar är ett yrkeskrav) på ett sätt som fick mig, som förstagångsköpare, att känna mig trygg. Läs mer
  • Glenn A

2019-07-01

Glenn A skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde min bostad på Spadvägen 6 i vålberg. Mattias är en jättetrevlig och proffsig mäklare som förstod mig och var väldigt förstånende när jag var tvungen att ändra lite tider som vi hade bokat. Att det däremot tog ca 25 dagar att sälja bostaden är ju helt upp till vad människor letar efter men Mattias kontaktade mig så fort det var någon som var intresserad av min bostad. Läs mer
    2019-07-02 Mattias Å svarar Glenn A
    Tack Glenn! Nu får vi hoppas ni hittar något fint nytt boende snart också :)

Björn H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kontinuerlig dialog, lätt att nå, lyhörd och positiv Läs mer

Tomas B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har använt oss utav Amanda både vid ett husköp och en husförsäljning och är jättenöjd med båda affärerna.
    Vår upplevelse av Amanda är att hon är en proffsig, lyhörd och hjälpsam mäklare av högsta klass. Vi skulle varmt rekommendera henne till alla vi känner. Läs mer

Sabina H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo har nu sålt vår villa. Amanda hjälpte oss på ett mycket bra sätt genom hela processen.
    Rekommendationen att lägga huset under ”på gång” gjorde att vi var väl förberedda när det var dags att trycka på startknappen, och allt gick då väldigt fort, vilket var positivt!
    Amanda har funnits tillgänglig och hjälp oss när vi har frågor och funderingar och vi är jättenöjda med henne som ”vår” mäklare! 😊🌸 Läs mer
  • Johan B

2019-07-01

Johan B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Riktigt bra, super bra service, väldigt kunnig & super trevlig Läs mer
  • 2019-06-28

Mattias W skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia tog direkt hand om våra frågor och guidade oss bra genom hela affären. Hon var väldigt lyhörd på oss som säljare då vi inte visste om vi skulle sälja vår bostad, vi hade initialt inget bra alternativ att köpa. Fia höll våra intressenter varma genom att uppdatera dom med hur vår status var, hur våra tankar gick. Sen helt plötsligt dök vår drömhus upp och vi var snabbt redo att sälja vårt hus. Fia kontaktade intressenterna direkt och vi kunde knyta ihop affären.

Vi upplever Fia som:
    - Väldigt engagerad
    - Lätt att få kontakt med
    - Lyhörd
    - Mån om oss som säljare
    - Målinriktad, gjorde ett bra affär för oss.

Tack Fia för att du hjälpe oss att sälja vårt hus. Läs mer
    2019-06-28 Fia J svarar Mattias W
    Vad glad jag blir, tusen tack för era fina ord, det värmer verkligen! :) Tack för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, och vad roligt att det blev så bra allting. Ha en riktigt fin sommar! :)
  • Emmie R

2019-06-28

Emmie R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte vår första gemensamma bostadsrätt av André, en sekelskifteslägenhet i Haga. Han uppfyllde våra förväntningar och ingav ett lugn och trygghetskänsla genom hela bostadsaffären som kändes helt rätt, mycket bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-06-30 André B svarar Emmie R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Emmie:) Att ni vill rekommendera mig vidare känns som högsta möjliga betyg! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i er nya fina lägenhet :) /André
  • 2019-06-27

Carola O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt villa på Hagalund.
    Fia har under hela processen varit väldigt tillmötesgående, trevlig, noggrann och hjälpsam. Vi är mycket nöjda!
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-28 Fia J svarar Carola O
    Vad kul att ni är nöjda, tack så mycket för rekommendationen! :) Hoppas att ni kommit igång och börjar få iordning huset som ni vill och planerar. Önskar er en riktigt trevlig sommar! :)
  • 2019-06-26

Annika Maria Å skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min villa i Skattkärr.
    Jag valde Andreas som fastighetsmäklare då han gav mig ett stort förtroende och visade stort intresse för den fastighet jag skulle sälja.
    Samarbetet under hela processen har fungerat utmärkt! Andreas har varit lätt att få kontakt med och varit mycket hjälpsam i de frågor eller synpunkter jag haft.
    Jag kan varmt rekommendera Andreas som mäklare.

Vänliga hälsningar Annica Läs mer

Marie E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionellt och vänligt bemötande vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer

Sarah T skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och service. Fick det jag förväntade mig. Mycket nöjd Läs mer

Mikael J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en bostadsrätt.

Joakim såg till att det blev en snabb och smidig process. Jag tycker han var empatisk, omtänksam och förstående för min situation

Jag är mycket nöjd. Läs mer

Jesper M skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bostadsrätt 1a, lyckad affär för båda parter och Jonas L var mycket trevlig. :) Läs mer

Oskar J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en lägenhet. Den såldes utan annonsering på hemnet.
    Jonas har vart väldigt tillmötesgående. Han har varit uppmärksam och lyhörd på våra önskemål samtidigt som han har delat med sig av sin kunskap och erfarenhet på ett bra sätt. Jonas har överträffat våra förväntningar och jag skulle gärna använda honom som mäklare igen. Läs mer

Honar A skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jeg kjöpe av henne og solgt med henne og hun är veldig duktig Läs mer
  • 2019-06-24

Gwenyth Frances R skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig. Effektiv. Kunnig. Professionell. Bra resultat. Läs mer
  • 2019-06-23

Fredrik E skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trots allt ”krångel” från vår sida vid försäljningen av vårat hus har Amanda visat ett stort engagemang, tålamod och humor genom hela affären och gjort försäljningsprocessen till ett rent nöje, Tack!

Amanda är en lugn och trygg person vilket är en fantastisk egenskap när man hjälper människor genom (troligtvis) en av de största affärerna i livet!
    Vi kan varmt rekommendera Amanda till er som ska genomgå en försäljning!

Med vänlig hälsning
    Fam. Annorlunda :) Läs mer
  • 2019-06-20

Sara B skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supertrevlig mäklare. Kände mig väl bemöt. Läs mer
  • 2019-06-19

Maria L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionellt och vänligt bemötande rakt igenom hela affären, från visning till överlåtelse.
    Köpte en bostadsrätt.
    Väldigt nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-06-19

Annika A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda sålde vårt radhus med expressfart och det känns riktigt bra att det kommer in en barnfamilj, som fyller detta fina radhus.
    Under resans gång kände vi en stress, över allt som skulle fixas snabbt, men Amanda har med ett säkert lugnt och tryggt bemötande fått oss att hantera detta galant.
    Vi rekommenderar henne varmt om ni går i sälj- eller köptankar!

Hälsningar Annika o Hans Läs mer
  • 2019-06-18

Lisa H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har haft ett gott bemötande, varit engagerad, tydlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-06-18

Fadi A skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde nyrenoverad villa på 142 kvm Läs mer
  • 2019-06-17

Ann F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Samarbetet med Jonas Björk har varit en mycket positiv erfarenhet.

Jonas har hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet och samtidigt hållit utkik efter intressanta objekt för mig att se på och eventuellt köpa.

Jonas har ett vänligt, positivt och samtidigt proffesionellt bemötande. Han är också mycket lätt att prata och samarbeta med.

Jag kommer med glädje att rekommendera Jonas Björk till alla som behöver en mäklare! Läs mer
  • Signe P

2019-06-16

Signe P skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Mattias Åkerblom är en proffesionell person. Han har ett behagligt och förtroendegivande sätt. Bemötandet har varit gott.
    Det enda som jag tycker gick lite för fort var de uppgifter som jag lämnade i formuläret om huset. Det blev inte helt korrekt men gick bra ändå.
    Jag anlitar gärna Mattias vid kommande försäljningar. Läs mer
    2019-06-17 Mattias Å svarar Signe P
    Tack Signe. Kul att du är nöjd. Nu återstår bara tömning av huset. Lycka till med det :)
  • 2019-06-14

Dominik G skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, tillgänglig, hjälpsam och kunnig Läs mer
  • 2019-06-12

Josefin P skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt ett hus. Bra bemötande av mäklaren. Tydlig information. Mäklaren levde upp till förväntningarna med att vara kontaktbar och ta reda på informationen som efterfrågades. Bra medlare mellan säljare och köpare. Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-06-13 Fia J svarar Josefin P
    Tack så mycket för din rekommendation Josefin! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus! :) Ha en fin sommar!
  • 2019-06-12

Anders H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde vårt hus genom Fastighetsbyrån och med Amanda som vår mäklare. Vi använda oss av en mäklare från en större byrå då vi inte var intresserade av att engagera oss för mycket i säljarbetet. Amanda guidade oss genom vår husaffär på bästa sätt. Kunnig om affärens alla steg och ett bra stöd till oss när vi hade frågor. Alltid positiv och med ett glatt humör höll hon oss uppdaterad genom hela säljprocessen. Jag kan inte annat än stark rekommendera Amanda som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-11

Ida S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi anlitade Jonas för två lägenhetsförsäljningar på rekommendation av en vän som sålt via Jonas och Fastighetsbyrån. För oss var Jonas den perfekta mäklaren. Snabb, kommunikativ och kunnig, både om affärens alla steg och om värde, prissättning och strategi. Jonas är en människokännare som får spekulanterna att känna sig sedda, han har fingertoppskänsla och näsa för lägenhetsaffären. Han har också en förmåga att se möjligheter, och är lösningsfokuserad. Vi rekommenderar Jonas varmt! Läs mer
  • 2019-06-10

Afnan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt radhus via André, han hade super bemötande och var jätte professionell. Hela köpet gick smidigt samt vår kontakt var jätte bra. Är super nöjd Läs mer
    2019-06-16 André B svarar Afnan A
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg Afnan:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas bra i er nya bostad! /André
  • 2019-06-08

Carola L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, fått uppdateringar regelbundet. M.m
    Är nöjd med hans arbete. Läs mer
  • 2019-06-07

Christina S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia är duktig, trevlig, tillmötesgående, noggrann och glad Läs mer
    2019-06-07 Fia J svarar Christina S
    Tack så mycket för din rekommendation Christina! :) Hoppas du känner dig nöjd med försäljningen och att du får en fin sommar!
  • 2019-06-07

Mattias S skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim var från början till slut väldigt lugn, saklig och förtroendegivande. Mycket nöjda med slutpris. Läs mer
  • 2019-06-03

Pernilla G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänlig, trevlig och tillmötesgående!
    Lyhörd! Läs mer
  • Gun L

2019-05-31

Gun L skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en enplansvilla.
    Mäklaren mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt.
    Förväntningarna var högt ställda. Mäklaren levde upp till förväntningarna med råge.
    Min upplevelse har varit mycket bra. Läs mer
    2019-06-03 Mattias Å svarar Gun L
    Kul att höra Gun. Allt gick ju smidigt och bra :)
  • 2019-05-31

Jennifer P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl tillmötesgående, trevlig och professionell. Köpte ett radhus/bostadsrätt och fick all hjälp vi kunde tänkas behöva på vägen. Trivdes bra med som person och även som mäklare. Kan varmt rekommendera andra att ha André som mäklare! Läs mer
    2019-05-31 André B svarar Jennifer P
    Stor tack för ett riktigt toppbetyg Jennifer:) Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara bästa möjliga betyg! Stort tack:) Jag är även helt säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya radhus!/André
  • 2019-05-29

Madelene E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engholmsgatan 26a
    André har ett gott bemötande och har i tid och otid svarat när jag har behövt nå honom. Han följer upp och engagerar sig.
    Mina förväntningar var att ha en bra och genuin relation kring min lägenhet och detta har på alla sätt uppnåtts. Läs mer
    2019-05-29 André B svarar Madelene E
    Jag är så glad att du ger mig ett så fantastiskt fint omdöme Madde! Stort tack :) /André
  • 2019-05-29

Simon B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    -Sålt bostad
    -Mycket trevligt bemötande, med bra tålamod och förståelse Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad