Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 3656 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-08-08 Verifierad kund
    Det var ett bra bemötande av mäklaren.

Vi fick det som vi förväntade oss .

Ett bra intryck från första visning till det att vi skrev på avtalet för lgh på Stapelgatan.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Herrhagen
    2022-08-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och han höll oss uppdaterad om antal besökare på hemnet och annan information inför försäljningen
    • Herrhagen
    2022-08-07 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande och arbete!
    ………………………….
  • köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Viken
    2022-08-04 Verifierad kund
    Han är bra o kunnig i sitt jobb.En trevligt person.
    Stort tack för ett fint omdöme Iman! Känns riktigt bra ni upplever att jag kan mitt jobb :) /André André Byström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jonas är alltid trevlig och tillmötesgående. Att han skulle få den såld under den tiden vår andra mäklare hade semester. En snabb affär med en toppen mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Nolgård
    2022-08-01 Verifierad kund
    Trevlig. Kunnig. Hjälpsam. Snabbt svar.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jonas har varit hur bra som helst genom hela processen. Vi kan inte komma på något som varit negativt. Han lyssnar och ger bra feedback på samtliga bud som kommit in. Kontakten upplevdes mer som att man pratade med en vän.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Ett sådant fint bemötande av Jonas,det här har varit en utdragen affär som varken Jonas eller jag rår för.Jonas kommer jag att rekommendera alla dar i veckan.Han har hört av sig hela tiden och det har varit en fin kontakt.Supernöjd helt enkelt 👍👍👍👍👍 Mvh Anna Eng
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Lugn proffsig och vänlig. förtroendeingivande.
    2022-07-28 Verifierad kund
    Grym mäklare! Han har både hjälpt till
    med att sälja samt hitta en nybostad till oss!
    Väldigt ärlig, kom med tips och råd under hela processen!
    Rekommenderar Jonas för den som vill ha en bra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-27 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Jag hade inte så höga förväntningar på försäljningen men min mäklare lyckades över förväntan. Lugn,tålmodig och stressade inte fram nåt förhastat utan det fick ta sin tid med försäljningen.

Sammanfattningsvis ett mycket bra och väl utfört arbete med försäljningen av min bostad, rekommenderar definitivt henne och Fastighetsbyrån när ni ska sälja er bostad!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Tingvallastaden
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag blev verkligen trevligt bemött av Emma!😊Hon svarade på frågorna jag hade och det hon inte visste tog hon snabbt reda på👍Hon har på ett proffsigt och positivt sätt guidat mig "genom hela resan" som bostadsköpet inneburit och funnits till hands när det behövts.
    Stort TACK, Emma!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Nolgård
    2022-07-27 Verifierad kund
    Duktig och seriös. Vi ville ha en mäklare som lyssnade på oss, kunde lyfta fram vår bostads styrkor och som hade erfarenhet av försäljningar inom området. Emma levde upp till alla våra förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-26 Verifierad kund
    Supertrevlig och professionell! En riktig pärla! Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-25 Verifierad kund
    Norbert är en mycket bra och trevlig person Resultatet blev bra vi är nöjda Han passar som mäklare Ordning och reda vad jag har upplevt Betyg 5 av 5
    Vilken fin rekommendation Per-Åke, tack så mycket och detsamma! Ta hand om er och hälsa Els-Marie så gott också och njut av ert nästa kapitel i livet :)
    Med vänlig hälsning, Norbert
    Norbert Vajda
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-25 Verifierad kund
    Fredrik har varit lyhörd och uppfyllt våra önskemål inför försäljningen av vårt hus. Han har uppdaterat oss under tiden på ett proffsigt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och trevligt bemötande!
    • Bärstad
    2022-07-22 Verifierad kund
    Emma är jätte trevlig och lätt att prata med. Har man frågor så svarar hon på dem inom kort. Inga konstigheter!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Viken
    2022-07-20 Verifierad kund
    Emmy är spontan och ambitiös, allt gick väldigt snabbt utan problem. Alltid redo att klargöra alla tvivel. Vi är verkligen nöjda med hennes engagemang. Bra jobbat Emmy❤️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-18 Verifierad kund
    Ellen är proffsig, kunnig och noggrann. Jag är supernöjd med bemötandet. Jag skulle utan tvekan kontakta henne igen vid en ev försäljning. Hon levde upp till mina förväntningar till fullo.
    2022-07-18 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som jag skulle rekommendera till alla bostadssökande.

Ellen är lugn, vänlig och hjälpte mig att känna mig bekväm i mitt nya bostadsköp. Hon skapade en god miljö i förhandlingarna mellan säljare och köpare, vilket var av stor vikt för mig som första köpare av en ny bostad.

En seriös och vänlig mäklare som var ett nöje att samtala med.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Ordnade flera visningar på samma dag när vi hade långt att åka. Mycket tillmötesgående också när vi ordnade kontraktskrivning med fullmakt. Lätt att hålla kontakten med under hela processen, snabba svar på sms.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Hon har varit jättebra, tar reda på allt man önskar o återkopplar väldigt fort. Jag tycker bra om henne o skulle definivt rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Stockfallet
    2022-07-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med vår försäljning via André!
    Jag blir jätteglad av att läsa att ni är så nöjda med försäljningen och mitt sätt att jobba :) Stort tack Robin! /André André Byström
    • Våxnäs
    2022-07-12 Verifierad kund
    Hade gett mer än 5/5 stjärnor om det var möjligt. Så bra mäklare att det är svårt att beskriva i ord, men utöver alla förväntningar och mycket, mycket till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Södra Kroppkärr
    2022-07-11 Verifierad kund
    Valentina var engagerad och mycket informativ, svarade snabbt på mina funderingar och gav ett lugnt och professionellt intryck.
    • Tingvallastaden
    2022-07-11 Verifierad kund
    Tydlig, angelägen och serviceminded! Mäklaren var påläst och engagerad i hela processen.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Bra dialog och bemötande.
    Lyhörd för våra önskemål.
    Upplever att Fredrik har varit tillgänglig när vi behövt det,
    • Bärstad
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, Jonas kändes påläst och var lätt att få tag på. Allt gick smidigt och vi är nöjda med hela upplevelsen av bostadsköpet.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Inga konstigheter! Trevlig och välbemött!
    • Våxnäs
    2022-07-10 Verifierad kund
    Väldigt tacksam för all information som Jonas berättade om.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Jag är otroligt nöjd över mitt val av Ellen Larsson som mäklare vid min bostadsförsäljning. Hon har kontinuerligt under hela säljprocessen varit professionell, förtroendeingivande och kunnig. Hon har gjort försäljning otroligt okomplicerad och enkel! Jag rekommenderar Ellen Larsson varmt.
  • skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-08 Spontant omdöme
    Jag har stött på Fredrik flertalet gånger både som säljare, köpare och spekulant, och maken till arrogant mäklare finns knappast i Värmland. På visning framstår han som dåligt påläst och ointresserad, på tillträdesmöten ostrukturerad och disträ och vid annan kommunikation har han ofta en nedlåtande ton. Jag har många gånger undrat hur han får nya kunder, men det är i alla fall glädjande att allt fler mäklare verkar ha hittat till Hammarö.
    • Södra Råtorp
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag tycker att Jonas varit kunnig, lugn, respektfull och trygg från visning till skrivande av kontrakt.

Jag har fått information längsmed vägen och Jonas har hela tiden varit tillgänglig för frågor.

En stor positiv egenskap som mäklare är att inte vara för påstridig och med Jonas har det mer känts naturligt och lagom.

Jag är mycket nöjd.
    • Färjestad
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Norbert.
    Norbert är kunnig och visar på alla sätt att han vill göra ett bra arbete. Han har takt och känsla och vet att en del tålamod krävs i vissa lägen.
    Tackar Anette, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med förmedlingen av din fastighet! Njut av en fin sommar, mycket golf och allt gott! :) Med vänlig hälsning, din mäklare Norbert Norbert Vajda
  • köpte sitt hus med hjälp av Norbert Vajda en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Färjestad
    2022-07-06 Verifierad kund
    Noggrann och duktig, gav mig som köpare ett professionellt intryck och bemötande.
    Stort tack Teo, önskar dig all lycka med ditt nya hem! :)
    Med vänlig hälsning, din mäklare Norbert
    Norbert Vajda
    Hänvisar till det min man Leroy Karlsson skrev då vi har samma uppfattning 👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Varberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Norrstrand
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastiskt trevligt bemötande, uppfyllde alla förväntningar och mer därtill!

Snabb kontakt och väldigt smidigt samarbete. Kan starkt rekommendera Adam som mäklare för din bostad!
    2022-07-06 Verifierad kund
    Ellen var mer professionell än förväntat. Pigg,glad och otroligt hjälpsam när vi hade frågor och funderingar. Ett riktigt proffs i våra ögon. Lätt val om vi skulle behöva en mäklare igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-06 Verifierad kund
    Linnea uppfyller helt våra förväntningar av en mycket professionell och lyhörd mäklare
    • Marieberg
    2022-07-04 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Ett bonuspoäng för härlig dialekt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-02 Verifierad kund
    Påläst, noggrann och responsiv. Valentina går hela tiden lite längre än man kan förvänta sig och är en grym partner när man ska sälja sitt hus. Vi har sålt både hus och sommarstuga det senaste året och Valentina har varit det självklara valet för oss båda gångerna.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mattias är en förtjusande person. Glad, trevlig, och positiv. Snabb och lyhörd. Tröstande och uppmuntrande när jag som säljare har misströstat.
    Han håller ingångna avtal och mötestider. Ringer alltid upp om han har varit upptagen när jag sökt honom.. Det har varit enkelt att samarbeta med honom..
    Jag har redan rekommenderat honom till andra som funderar på att sälja.
    .Sammanfattningsvis är han en toppenmäklare’!...och han har oxå en trevlig tjej.
    haha, du är för härlig Margareta. Tack för de fina orden. Samarbetet har varit ömsesidigt trevligt. Ha en fin sommar och framförallt: njut av gränderna i Milano! Mattias Åkerblom
    • Kvarnberget
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra bemötande. En jordnära person som inger förtroende.
    Andra lägenheten han sålt åt mig, och även om priset inte blev riktigt vad jag hoppades på så beror det nog mest på marknaden,
    krig, räntehöjningar etc.
    • Centrum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Emmy har alltid ett bra bemötande och är engagerad i sitt jobb som mäklare
    • Tullholmsviken/orrholmen
    2022-06-29 Verifierad kund
    Toppen och enkel affär. Proffsigt bemötande!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-06-29 Verifierad kund
    En trevlig och sympatisk mäklare! Kunde dock vara lite svår att få tag på, det är min enda kritik som köpare.
    • Götetorp
    2022-06-28 Verifierad kund
    Fredrik har ett proffsigt och ödmjuk bemötande. Allt överträffade mina förväntningar! Tack Fredrik för allt stöd genom affären!
    • Alstervik
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Norbert. Han är kunnig och mycket varm och vänlig och skötte alla kontakter mycket professionellt! Han motsvarade alla våra högt ställda förväntningar! Vi är mycket tacksamma för hans hjälp med försäljningen av vår sommarstuga och kan varmt rekommendera honom!

Vänliga Hälsningar Cia & Lillemor
    Tackar så mycket Cia & Lillemor, att ni vill rekommendera mig vidare är det finaste betyget jag kan få! Önskar er fortsatt all lycka i livet och en riktigt trevlig sommar :) Bästa hälsningar, er mäklare Norbert Norbert Vajda
    • Östra Zakrisdal
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Adam när vi träffades första gången. Mycket bra hjälp med frågor och funderingar angående lägenheten vi var intresserade av.
    Det blev en fin stund tillsammans med Adam och säljarna när vi skrev kontraktet.