Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1867 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Anne E

2019-09-16

Anne E skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har varit proffsig sedan vårt 1:a möte.
    Hon vill verkligen kundens bästa!
    Vi har haft en längre säljperiod, men Amanda har alltid varit lika proffsig vid alla tillfällen.
    Kan verkligen rekommendera henne.😍 Läs mer
  • Saman P

2019-09-16

Saman P skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde min bostad genom Joakim Fastberg, jag är otroligt nöjd med hans arbete, han har varit med från början till slut uppdaterat mig genom hela processen. Tack för ett fint samarbete 👍 Läs mer
  • 2019-09-16

Annie P skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Helnöjd med vår nya lägenhet i Karlstad.
    Eftersom vi bor i Västerås har vår son haft fullmakt och varit i kontakt med er under hela köpet och allt har fungerat helt perfekt.

Nu väntar vi bara på att få komma tillbaks till Karlstad och vår fina lägenhet.

Tackar!
    Annie Persson Läs mer
  • 2019-09-14

Lennart S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande. Det var generellt ett besvärligt år och tog därmed lång tid o var svårt att sälja. Såldes dock precis innan hösten kom och Fia var suverän i slutskedet och jag o hustrun blev mycket nöjda. Fia uppvisade stor proffessionalitet! Vi rekommenderar därför Fia varmt! Läs mer
    2019-09-16 Fia J svarar Lennart S
    Tack för ett gott samarbete Lennart, så roligt att det löste sig till slut och att ni blev nöjda! :) Tack för förtroendet och för rekommendationen. Ha det fint!
  • 2019-09-14

Erik A skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är magisk! Trevligare kille får man leta efter. Tydlig, rak och ärlig genom hela säljprocessen. Löste en härlig vinst på vår lägenhet som öppnade våra framtida möjligheter. Jonas rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-13

Mattias N skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trivsam och rejäl mäklare! Stämningen var över förväntan, glad och avspänd! Läs mer
  • 2019-09-13

Markus O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Både köpt och sålt villa med hjälp av Fia.

Fia gav mkt bra och professionelt intryck

Fia är extremt noggran och seriös så alla förväntningar som ja hade blev uppfylda

Kommer verkligen att rekomendera Fia till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-13 Fia J svarar Markus O
    Stort tack Markus! Så himla kul att få hjälpa till med på köp och försäljning av hus! :) Tack för ett gott samarbete och för en fin rekommendation! :)
  • 2019-09-12

Pernille A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett radhus. Fia har ett professionellt bemötande, hon är lugn, saklig och trevlig. Känns som att hon hela tiden ger oss som säljare lite extra. Tycker att Fia mer än väl levt upp till de förväntningar vi haft på en fastighetsmäklare. Vi skulle mer än gärna rekommendera Fia. Läs mer
    2019-09-13 Fia J svarar Pernille A
    Tusen tack Pernille, både för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen samt era fina ord i rekommendationen! :) Jag önskar er lycka till i ert nya boende. :)

Lars R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en lägenhet i Karlstad.Jag tycker mäklaren var trevlig och kunnig.
    Haft kontakt några gånger och har bara positivt att säga om
    honom. Läs mer

Amanda A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är verkligen en fantastisk mäklare! Han har sålt min lägenhet på Klara. Genom att ha ett fint bemötande, lyssna på mina behov och jobba aktivt fick jag en kanonbra, säker och snabb affär. Återkopplingen har vart jättebra och jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Jonas till alla som ska sälja en bostadsrätt i Karlstad eller Hammarö! Läs mer

Erik F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt i Karlstad. Jag fick ett väldigt vänligt bemötande av Jonas. Min upplevelse är att han är en seriös, engagerad och mycket omtänksam mäklare. Han levde helt upp till mina förväntningar. Som köpare skulle jag känna mig trygg om Jonas förmedlade objektet. Det var också en av avledningarna till att jag valde Jonas som mäklare för min försäljning. Jag kan absolut rekommendera Jonas! Läs mer

Christina C skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas ger ett gediget, proffsigt och kunnigt intryck. Han är lyhörd och förtroendeingivande och dessutom allmänt trevlig och vänlig Läs mer

Monika S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kedjehus på Loensberg.
    God kunskap och lättsam
    absulut Läs mer
    2019-09-11 Fia J svarar Monika S
    Tack så mycket för din rekommendation Monika! :) Och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!
  • 2019-09-10

Evelina S skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David var väldigt lugn och inte för på. Han ställde relevanta frågor och han var genuint intresserad av oss som kunder. Mycket trevlig och kändes skönt att han var med från början till slut. David är professionell, har kompetens och är hjälpsam. Läs mer
  • 2019-09-08

Hans K skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltigenom ett trevligt intryck, men kändes kanske något stressad. Läs mer
  • 2019-09-08

Mattias W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell och trevlig mäklare som alltid gör det yttersta för att få kunden nöjd. Läs mer
  • 2019-09-07

Mikaela R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas var informativ och var väldigt hjälpsam vid mitt första lägenhetsköp. Mina fördomar av mäklare är att dem är lite nonchalanta och inte riktigt intresserad av kunden. Jonas var verkligen inte så utan jag blev verkligen positivt överraskad av hans seriositet blandat med härlig personlighet. Precis som en mäklare ska vara! Kontaktar gärna honom igen när det är dags att sälja min nuvarande lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-06

Jennifer G skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en tvårumslägenhet på norrstrand. Amanda har varit en strålande mäklare som funnits där vid frågor och funderingar. Har alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Jennifer G
    Stort tack Jennifer för din fina rekommendation. Jag hoppas och tror att du kommer stormtrivas i nya lägenheten! :) Ta hand om dig. Varma hälsningar, Amanda
  • 2019-09-06

Per-Arne L skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande, goda kunskaper och enkel och smidig hantering av hela processen. Dessutom är Amanda mycket trevlig. Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Per-Arne L
    Stort tack Per-Arne för din fina rekommendation. Det värmer att höra! Vänliga hälsningar, Amanda
  • Anders B

2019-09-06

Anders B skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har hjälpt mig att sälja min villa.
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete och kommer absolut rekommendera henne för vänner och bekanta.
    Hon levde upp till alla förväntningar jag hade.
    Och hon var jättetrevlig hela tiden, även förra året när jag beslutade mig för att inte sälja.. stort PLUS! Läs mer

JONAS B skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia hjälpte mig och min familj att sälja vårt hus på Hammarö. Vi är otroligt nöjda med Fia och rekommenderar henne till alla vi känner! Som mäklare är hon inlyssnande och lyhörd, snabb på att återkoppla och väldigt mån om att vi som säljare känner oss trygga och välinformerade under hela processen. Hon är professionell och påläst vilket jag är övertygad om att våra potentiella köpare uppskattat. Tack Fia! Du har hjälpt oss förverkliga vår dröm om att flytta till större boende. Läs mer
    2019-09-09 Fia J svarar JONAS B
    Tusen tack för dina fina ord Jonas, det värmer! :) Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Hoppas ni ska trivas bra på nya stället. :)
  • 2019-09-05

Erik E skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej
    Hon är lösningsorienterad, trevlig och alert tjej. Ta vara på henne.
    Mvh Erik Egardt Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Erik E
    Stort tack för ditt fina omdöme Erik! Jag hoppas att du trivs i nya fina lägenheten. Må gott, vänliga hälsningar Amanda
  • 2019-09-05

Carl-Eric B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea är alltid glad och positiv, Inget är omöjligt. Hon gör allt för att affären ska gå så smidigt som möjligt.
    Linnea har en proffsig inställning och man känner sig trygg i affären. Rekommenderar henne starkt. Läs mer

Elisabeth F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en bostadsrätt 2a.
    Mäklaren var supertrevlig, professionell, snabb att höra av sig, tillmötesgående.
    Helnöjd med mäklaren. Läs mer

Martin A skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en lägenhet i Karlstad med hjälp av Joakim och han gjorde ett toppenjobb. Trevligt bemötande, professionell i sin roll och förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer

Mathias K skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, objektiv och proffsig.
    Kan absolut rekommendera Amanda Nilsson Läs mer
  • Markus H

2019-09-04

Markus H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillgänglig, tydlig och effektiv. Läs mer

Marcus Ö skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt.

Väldigt trevligt bemött. Emmy var öppen och service medveten. Vid frågor gavs snabba och konkreta svar.

Jag hade inga direkta förväntningar annat än att möjliggöra en affär och få den ”hjälp” som behövdes. Emmy levde självklart upp till detta, se punkt 2.

En trevlig upplevelse av köpet. Emmy bidrog till en Väldigt avslappnad känsla vilket uppskattas mycket när det annars känns lite spänt i stora livsbeslut. Läs mer

Johanna J skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt på hammarö.
    Linnea har ställt upp och varit tillgänglig både på plats då vi flera gånger velat se objektet samt alltid svarat snabbt på alla 1000 frågor vi ställt.
    Linnea har ett super trevligt bemötande och vi kan bara säga positiva saker om henne. Hon rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-03

Veronica I skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En personlig och hjälpsam mäklare som var ärlig vid prissättning och ordnade en snabb försäljning av min bostadsrätt på Rud i Karlstad. Läs mer
    Lies B gillar detta
  • Richard E

2019-09-02

Richard E skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett parhus av Linnea.
    Linnea förstår att fastighetsaffärer är en av de största ekonomiska affärerna som vi som ”Svensson” gör. Med detta avstamp ser vi att Linnea har på ett föredömligt sätt svarat upp på de förväntningar vi har på en mäklare. Linnea är kompeten och ger en mycket bra service. Har bara lovord att förmedla om Linnea och kan varmt rekommendera framtida köpare/säljare att anlita Linnea som mäklare. Läs mer
    2019-09-02 Linnea G svarar Richard E
    Stort tack för de fina orden Richard! Jag är så glad över att er familj får landa och hoppas att ni får många fina år i et nya hem!

Eva W skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Radhus under försäljning på Stockfallet i Karlstad.
    Jättebra bemött av Andreas Magnusson.. Läs mer

Gabriel O skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy gav tidigt ett ambitiöst och proffsigt intryck. Skickar mina bästa rekommendationer! Läs mer

Selahattin T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet och var nöjd med mäklaren Läs mer

Daniela N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänlig, snabba svar på många frågor man har. Läs mer

Pernilla S skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet i Grand huset i centrala Karlstad. Mäklaren som vi var i kontakt med var väldigt positiv och hjälpsam med att finna lösningar. Läs mer

Junette P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    *Jag har köpt en bostadsrätt
    * mycket trevlig och proffsig
    *jag hade inga förväntningar, det var första gången jag köpte en bostadsrätt Läs mer
    2019-09-01 André B svarar Junette P
    Tack för ett riktigt fint omdöme Junette:) Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
    André B gillar detta

Bo A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb och professionell hantering vid försäljning av
    villafastighet på Edsgatan i Karlstad.
    Amanda var engagerad och höll oss uppdaterade på
    ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-08-30

Magnus W skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och rak person , som håller vad han lovar .
    Kan varmt rekommendera Andreas . Läs mer
  • 2019-08-29

Emma J skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande av mäklaren.
    Bra feedback och diskussion om hur vi gått vidare i affären och vägledning i nästa steg.
    Deltagande på visning var bra men dålig budgivning vilket såklart inte mäklaren kan styra över.
    Vi verkar ha träffat lite fel i klientel från visning då huset kanske har varit ”finare” än området. Således borde kanske en fundering över hur man lyckas fånga rätt kunder vid ett liknande objekt göras utifrån det perspektivet.
    Kan helt klart tänka mig att använda Andreas igen vid en eventuell försäljning.
    Även väldigt nöjd med fotografering som tog fram husets fina sidor så fotografen gjorde ett väldigt bra jobb! Läs mer
  • 2019-08-28

Katrin T skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt och det fungerade mycket bra med Joakim Fastberg som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-27

Carina S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhet köp. Känns som man känner Jonas trots att vi aldrig träffats . Mjuk, go och empatisk. Är supernöjd med Jonas. Svarar alltid på meddela den eller samtal Han får toppbetyg av mig. Läs mer

Magnus R skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhet i Centrala Karlstad
    Eftersom vi inte bor på orten fixade mäklaren så att vi kunde se objektet när vi kunde vara där, mycket bra!

Vi är nöjda . Läs mer

Anneli R skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt 2:a i nyproduktion. Blev mycket väl bemötta, fick flera visningar, den första en timme efter att vi spontant kommit in på kontoret. Snabba bra svar på frågor via sms och telefon. Upplevde mäklarna som seriösa och engagerade, och alla vi mötte på kontoret var mycket trevliga. Läs mer
  • 2019-08-26

Veronika V skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en svårsåld lägenhet på lamberget i Karlstad, Joakim hade tålamod och visade intresse trotts att det tog sin tid med försäljningen!
    Pålitlig och erfaren mäklare som är supertrevlig och bemöter en väldigt genuint. Läs mer
  • 2019-08-24

Annie F skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus. Allt har gått över förväntningarna bra! Andreas är lugn, saklig, noggrann och proffs på sin sak. Återkopplat och gett bra information under hela försäljningstiden. Andreas Magnusson på Fastighetsbyrån i Karlstad rekommenderas varmt av oss. Läs mer
  • 2019-08-22

Lars Gustaf O skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En helt fantastisk människa att ha att göra med. Läs mer

Annette S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sydvärnsgatan 1 A, saklig, bra bemötande och vem kan motstå en så härlig dialekt! Läs mer

Johanna W skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt proffsigt bemötande. Lugn och saklig.
    Bra tillgänglighet på Mail/mobil.
    köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-08-21

Caroline M skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min pojkvän köpte vår första bostadsrätt genom Emmy. Hon hjälpte oss väldigt bra med alla möjliga sorters frågor om både lägenheten samt hur ett köp går till generellt. Det var första gången vi var med i en budgivning så allting var nytt för oss men Emmy hjälpte oss igenom allting! Är väldigt nöjd med henne! :) Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad