Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

4.7 i betyg av 2004 omdömen
Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 2004 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Mark Å skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, tydlig och ansvarsfull! Läs mer
  • 2019-11-18

Sandra B skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en enplans-villa.
    Mäklaren var trevlig och inte "för på". Dock gav kanske inte så mycket information om huset.
    Kanske förväntade mig en lite mer påläst mäklare om huset och som kanske var lite mer intresserad.

Överlag var allting bra. Läs mer

Staffan G skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy har skött min lägenhetsförsäljning på ett utmärkt sätt. Hon är proffsig, trevlig och arbetssam. Blir det aktuellt kommer jag anlita Emmy Didriksson på Fastighetsbyrån igen. Läs mer

Gustav B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jan E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk väldigt duktig
    Och kunnig Läs mer
  • 2019-11-15

Kristina W skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte vårt hus av Fia! Fia var mycket lättillgänglig, professionell och trevlig. Rekommenderar! Läs mer

Johanna L skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt.

Trevligt bemötande, lyhörd och kompetent. Bra återkoppling under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-15 Lies B svarar Johanna L
    Stort tack för förtroendet och dom fina orden Johanna :)
    Lies B gillar detta
  • Roger O

2019-11-14

Roger O skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde våran lägenhet och flyttade ut mot landet och köpte ett litet hus.

Emmy gav ett bra helhetsintryck, en trevlig och livlig tjej som ändå hade lugnet.

Det var att lägenheten skulle bli såld och det blev den för hon gav aldrig upp trots lite motgång. Men har man inte rätt köpare så är det svårt att sälja.

Kort och gott! Jag litade på Emmy och gav henne fria händer att styra som hon ville och hon gjorde allt och lite till. Helt enkelt outstanding Läs mer
  • 2019-11-14

Lars Eric H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    -Bostadsrätt i Lunna.
    -På allra bästa sätt.
    -Jonas uppfyllde alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-11-14

Michael H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk är en av de allra bästa mäklare jag någonsin har stött på.
    Ge honom ett uppdrag och han fixar det med glans. Läs mer
  • 2019-11-12

Eewa N skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en br
    Bemöttes av:
    Professionell attityd och kunskap
    Förtroende utifrån kunskap
    Hög grad av social kompetens
    Integritet
    Humor
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-11-11

Lars-Göran D skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik har hjälpt mig med en försäljning av en sommarstuga.Jag använde mig av Fredrik som mäklare för drygt två år sedan med försäljning av mitt förra hus.Fungerade perfekt vid husförsäljningen ,så därför var det ingen tvekan om vem som skull hjälpa mig med försäljningen an stugan. Läs mer
  • 2019-11-11

Aruna W skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare som matchar rätt köpare till rätt objekt. Som säljaren kan känna tryggheten att även en svårsåld fastighet kommer att bli såld. Läs mer
  • 2019-11-10

Tove W skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt villa, vi fick ett bra bemötande och fick tydlig relevant information om objektet och genom hela köpprocessen. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-11 Fia J svarar Tove W
    Tack så mycket Tove! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus! :)
  • 2019-11-08

Kristina P skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en villa på Stockfallet och vi är mycket nöjda över bemötandet från Andreas. Läs mer
  • 2019-11-08

Magdalena T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en liten bostadsrätt, mitt första egna boende. Väldigt trevlig mäklare, personlig och genuin. Bra på att förklara och informera, kände mig väl omhändertagen igenom hela proceduren. Läs mer
  • Robin L

2019-11-07

Robin L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en två på Hammarö, den gick före visning! Allt gick väldigt fort och smidigt! Läs mer
  • 2019-11-07

Caroline C skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Optimistisk mäklare, ibland kanske det kan vara klokt att vara lite mer försiktig i sina ord så man inte ger säljare för höga förväntningar. Läs mer
    2019-11-10 Amanda A svarar Caroline C
    Tack för din rekommendation Caroline! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen, och skönt att det gick bra i slutändan. Lycka till i Norge och må gott! Varma hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta

Kristina T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är bäst! Han ska få sälja alla bostäder som jag ev kommer sälja resten av livet :) Läs mer

Eje A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt i centrala Skoghall. Jonas Björk har genom hela processen uppträtt på ett vänligt, korrekt och hjälpsamt sätt. Han har hela tiden varit förutseende och tydlig rörande vem som ska göra vad. Det har varit problemfritt och ett nöje att ha att göra med honom och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-11-06

Johan H skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en gård.
    Professionellt bemötande med personlig touch. Läs mer

Jennifer H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick hjälp med att sälja min lägenhet och är supernöjd, kan varmast rekommendera Jonas. Bra kommunikation och information, kändes tryggt och professionellt hela vägen. Läs mer

Oliwer G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andra gången vi köper av Jonas och första gången vi säljer. Lika professionell, trevlig och tillgänglig i alla situationer. Rekommenderas varmt! Läs mer

Susanne P skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt fritidshus. God bemötande. Förväntningar var att allt ska gå rätt till Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Susanne P
    Tack för din rekommendation Susanne :) Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fritidshus och att ni får iordning det så som ni vill ha det. Allt gott!

Jan P skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt fritidshus god bemötande få reda på fel o brister .
    Bra bemött Läs mer
    2019-11-07 Fia J svarar Jan P
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra vid ert nya sommarhus! :)

Christian U skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Otroligt nöjd över valet av mäklare. Fantastiskt bemötande och exemplarisk löpande kontakt under hela säljprocessen.
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Anna H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk hjälpte mig sälja min bostadsrätt på Skoghalls centrum. Försäljningen gick mycket smidigt och jag upplevde att Jonas verkligen gjorde sitt yttersta för alla moment skulle genomföras med enkelhet och på bästa sätt.
    Jag rekommenderar starkt Jonas, han gör ett fantastiskt jobb och man känner sig trygg att honom som sin mäklare. Läs mer
  • 2019-11-05

Jesper H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt villa av Andreas. Väldigt bra bemötande, lugn och förtroendeingivande. Upplever honom som kunnig och erfaren. Visste han inget så sa han det och tog reda på det, istället för att bara säga något. Kan varmt rekommendera Andreas för andra, både köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-11-04

Johannes L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde med hjälp av Joakim min lägenhet på Norrstrand. Han har från första stund utstrålat ett lugn, han är behaglig och pålitlig, samt har kunnat svara på alla mina frågor. Dessa egenskaper gjorde att jag valde just honom som mäklare. Detta var min första bostadsförsäljning, och jag kan varmt rekommendera Joakim till andra säljare. Läs mer
  • 2019-11-04

Nils-Erik M skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en tvåa i centrala Karlstad
    Bra bemötande
    Jag hade höga förväntningar och ville få till ett budkrig mellan spekulanter. Detta lyckades inte mäklaren få till och det var inte det jag hade förväntat mig.

Jag är tacksam för att lägenheten till sist gick att sälja och det blev till utgångspris. Det var mycket svårare än vi förväntat oss, jag och mäklaren. Och många andra. Läs mer

Thomas L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är mycket kunnig, korrekt och trevlig. behöver jag hjälp av en mäklare i framtiden så kontaktar jag Jonas. Läs mer

Per L skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid trevlig och tydlig och svarade på alla frågor som dök upp. Läs mer
    2019-11-04 Lies B svarar Per L
    Stort tack för dom fina orden :)
    Lies B gillar detta
  • 2019-11-03

Bertil F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas skötte sitt mäklaruppdrag som förväntat. Läs mer
  • 2019-11-03

Anna F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med Jonas som mäklare. Jonas är väldigt trevlig och lättsam. Han återkopplar snabbt och han är väldigt enkel att prata med vilket vi tyckte var ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
  • 2019-11-02

Annika A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi letade efter en fin lägenhet och blev väldigt bra bemött av mäklare André Byström vid visningen. Han har varit väldigt bra och saklig vid hela affären vid vårt köp av bostadsrätten, vi är så nöjda! Läs mer
    2019-11-04 André B svarar Annika A
    Vad glad jag blir av att läsa ett så fint omdöme på en måndag förmiddag:) Stort tack Annika! /André
    André B gillar detta
  • 2019-11-01

Ing-Marie S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en villa på Skåreberget och är så nöjd med Amanda Nilsson. Superproffsig och kompetent på alla vis. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-11-01

Emilia H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt.
    Seriös och proffsig. Träffade fler mäklare och valde Jonas framför andra.
    Lugn, saklig och samtidigt personlig. Läs mer
  • 2019-10-31

Petter Ö skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Både sålt och köpt villa.

Fredrik har haft tät uppföljning och uppdatering av var jag är i försäljningsprocessen vilket ger en trygghet och tillit till mäklaren. Kort och gott har Fredrik haft ett professionellt förhållningssätt och bemötande under hela vår kontakt. Läs mer
  • 2019-10-30

Bodil J skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljning av gammal sliten sommarstuga i Värmland.
    Fia Johannesson har agerat proffsigt hela vägen.
    Våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2019-10-31 Fia J svarar Bodil J
    Tack så mycket Bodil! Kul att få hjälpa till med försäljningen och roligt att höra att ni känner er nöjda! :)

Sofia R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vår villa på Norra Kroppkärr. Att ha Amanda som vår mäklare kunde inte ha blivit bättre. Från första mötet till kontraktsskrivningen har hon varit professionell, effektiv, ödmjuk och förstående. Hon har gjort återkopplingar under affären så vi alltid vetat vad som skett. En mäklare i högklassig som kommer kunna gå långt. Läs mer

Elin W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är jättenöjd med Jonas som mäklare. Engagerad, mån om att ge återkoppling i alla steg och dessutom väldigt trevlig! Läs mer

Hanna J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en bostadsrätt.
    Mycket bra, ordnade extra visning trots att jag ej kunde komma på visningsdagen Läs mer

Robert T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en lägenhet av Jonas Björk och fick ett OTROLIGT bemötande och är jätte nöjd! Läs mer

Hans A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljning av sommarstuga. Utmärkande för Fia är ett professionellt agerande och uppträdande som vida överstiger våra förväntningar.
    Bodil och Hans Läs mer
    2019-11-04 Fia J svarar Hans A
    Tack så mycket för er fina rekommendation! :)

Elin A skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig och besvarade alla frågor väldigt väl och utförlig. Väldigt hjälpsam och bra vid mitt första bostadsköp! Läs mer
  • 2019-10-29

Anna-karin E skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har ifrån vårt första möte till avslutad husaffär varit en fantastiks person och mäklare. Hennes engagemang, proffsighet och varma personlighet har varit som en röd tråd genom hela försäljningsprocessen. Jag kan till 100% rekommendera Amanda till alla som ska sälja/köpa hus eller lägenhet. Läs mer

Fredric R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    När vi sålde vårt hus så var Amanda väldigt proffsig samt snabb till affär som vi ville, mycket nöjda Läs mer

Susanne L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi kände att Jonas hjälpte oss på ett mycket bra sätt. Trevlig, hjälpsam och fanns alltid där om vi hade frågor. Vi är mycket nöjda med Jonas som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-28

Johan M skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik har agerat på ett proffesionellt och trevligt sätt. Han har funnits tillgänglig vid frågor mm. Jag kan absolut tänka mig att använda mig av Fredriks tjänster vid en eventuell framtida bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-10-28

Ruth Ingela H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt villa. Proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med under hela försäljningen. Rekommenderas! Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad