Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1493 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Ulf S skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och sakligt bemötande.
    Flexibilitet för kundernas behov. Läs mer
  • Thomas A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mäklare som är engagerad och kunnig! Läs mer
  • Anna A skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad, kunnig och bra bemötande Läs mer
  • Dilek D skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Duktig mäklare.Rekommenderas stark. Läs mer
    2018-10-23 Fia J svarar Dilek D
    Tack så mycket för din rekommendation Dilek! Hoppas att ni ska trivas bra i huset! :)
  • Lotta E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och tät kontakt. Skötte sig exemplariskt. Läs mer
    2018-10-22 André B svarar Lotta E
    Så otroligt glad jag blir av att du ger mig toppbetyg Lotta:) Än fast det hände saker under försäljningen som varken du eller jag kunde råda över. Stort tack, nu gjorde du min måndag:)/André
    André B gillar detta
  • Erica E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Turessons väg 13. Lite långdraget kändes det men förstår att det inte ser ut som det gjort tidigare samt att prisbilden var över det normala. Fredrik bra på återkoppling under hela processen. Vi känner att han gjort så bra som möjligt och till slut nådde vi vårt gemensamma mål trots en trög start. Kan och kommer varmt att rekommendera Fredrik. :-). Vi är nöjda! Läs mer
  • Katarina G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande i min försäljning av en villa.
    Fia höll mig uppdaterad under hela resan,med vad som hände under vägen i affären.
    Kände mig så trygg under hela processen.
    Gav mig bra svar på alla mina funderingar.
    Var alltid tillgänglig och lätt att nå.
    Ställde upp till 100 procent.
    Mycket nöjd kund,kan varm rekommenderas. Läs mer
    2018-10-19 Fia J svarar Katarina G
    Tack så hemskt mycket för din fina rekommendation Katarina! Och tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Roligt att det kändes så bra och att du är nöjd! :)
  • Ylva O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villa i tätbebyggt område
    Utgångspris eller mer. Fick mer o snabb smidig enkel affär.
    Nöjd trots att de tog längre tid än förväntat pga andra hus tillsalu i närheten. Läs mer
    2018-10-18 Fia J svarar Ylva O
    Tack för din rekommendation Ylva, kul att höra att ni är nöjda! :)
  • Leif E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en fastighet vid vänern
    Mattias har stor soc kompetens/bra bemötande//påläst/ Läs mer
    2018-10-17 Mattias Å svarar Leif E
    Tack så mycket Leif. Det var kul att hjälpa er :) Hoppas allt blir bra i nya huset.
  • Håkan H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en villafastighet i centrala delarna av Karlstad. Vår mäklare Andreas Magnusson Fastighetsbyrån har visat stort kunnande, erfarenhet och uthållighet. Ett bra bollplank. Han är lätt att prata med och lätt att nå. Vårt betyg blir det bästa och vi kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Inga-Maj L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi var jättenöjda med hans agerande då vi sålde vår bostadsrätt. Trots att försäljningen hamnade mitt i semestern, gick det smidigt med ersättare när det behövdes. Läs mer
  • Johanna S skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett radhus av honom. Han duktig då han var påläst på objektet. Var inte stressad utan vi fick ta den tid vi ville.
    Lugn och trygg.
    Hade inga större förväntningar men vi var riktigt nöjda efter besöket. Läs mer
  • Ivica J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oprofessionellt språk.
    Tar för långt tid att svara på meddelandet Läs mer
  • Maritha H
    Maritha H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt ett radhus. Fia tog hand om allt som rörde försäljningen av huset, informerade oss om vilka uppgifter vi hade för att få till en snabb och bra affär för såväl oss som säljare och för köparen. Vi önskade få följa med i de olika faserna. Fia höll oss informerade varje dag på ett diskret sätt, även för ev. Köpare.
    Vi möttes med respekt och en känsla av trygghet att det här fixar hon. Fia levde verkligen upp till våra önskemål från första mötet till försäljningen var klar. Läs mer
    2018-10-15 Fia J svarar Maritha H
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen och det känns jättekul att allting blev så bra och att ni känner er nöjda! Ha det fint så ses vi snart igen :)
  • Felicia K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra. Köpte lägenhet på Norrstrand. Hela processen gick superbra. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Madeleine B skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett kedjehus! Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren och han gav ett pålitligt, professionellt och ödmjukt intryck! Kunnig och inkännande, utan att överdriva eller framhäva sig själv o företaget alltför mycket! Vi hade förväntningar har om att visningar och service skulle fungera, vilket det gjorde! Andreas återkopplade information till oss under hela processen! En annan förväntning var att det skulle bli bra budgivning, vilket det blev och vi är mycket nöjda med försäljningen! Fem plus för Andreas som vi rek till andra! Läs mer
  • Pia Nilsson H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljning av bostadsrätt i Karlstad.
    Andre var en MYCKET ödmjuk och tillmötesgående person som verkligen
    ville vårt bästa. Vi blev på allra bästa sätt informerade om "läget".
    Vi kan med bästa vilja rekommendera Andre till andra säljare. Helt enkelt en "toppenkille" Pia Nilsson gm Eje o Lallan Läs mer
    2018-10-16 André B svarar Pia Nilsson H
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Eje, Lalla & Pia! Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara det bästa betyg jag kan få :) /André
  • Alexandra B skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig, trygg och närvarande mäklare. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ronja J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en 3rok, Marieberg. Jonas Linsell hjälpte oss med alla våra frågor och bemötte oss mycket väl. Absolut ingenting att klaga på!

Med vänlig hälsning,
    Ronja och Oscar. Läs mer
  • Ingela M skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhetsförsäljning i inre hamn i Karlstad. En resa för oss mot ny och mindre bostad.
    Att möta David var mötet med en professionell fastighetsmäklare på högsta tänkbara kvalitetsnivå.
    Han levde o lever upp till våra förväntningar i väntan på att ny köpare ska flytta in.
    Snabb och konkret information när vi behöver!
    Han har koll på vilka vi är och vilka förväntningar vi har som kunder.
    Ett coachande sätt där han alltid sätter kunden i stort fokus!

Vi kan varmt rekommendera David Aspnor för framtida säljare och köpare av ny bostad! Läs mer
  • Jan M skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt vår bostadsrätt som ett "förhandstips"
    Bra info runt styling & fotografering.
    Hade höga förväntningar med David lyckades överträffa detta!
    Bra dialog/återkoppling under pågående ärende.
    Trevlig, korrekt, mycket professionell! Läs mer
  • Rolf J skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en mindre hyresfastighet. Blev väl servad med info av Amanda och hennes chef. Har hittills uppfyllt våra förväntningar! Läs mer
  • Helene B
    Helene B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köp av bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande. Bra och saklig beskrivning av lägenheten och föreningen.
    Engagerad och kunnig. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Kerstin L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus i Grava, vid väg 62. Amanda har varit öppen, ärlig o haft tid med oss. På ett lugnt sätt förmedlat information mellan parterna. Hon har varit där för oss o ställt upp på tid som passat oss. Hon har gett oss den information o stöd som vi behövt. Ett mycket bra bemötande, verkar som bägge parter är nöjda. Läs mer
  • Ulf K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en 1;a på 40m2, trevligt bemötande kunnig och påläst,
    Uppdaterar och återkopplar hela tiden.
    Andrè levde upp till mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-05 André B svarar Ulf K
    Otroligt kul att jag kunde leva upp till alla era förväntningar Ulf! Stort tack för det fina förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
  • Elin K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har både köpt och sålt lägenhet med André som mäklare. Alltid hjälpsam, trevlig och tillgänglig! Otroligt nöjd och tacksam kund! Läs mer
    2018-10-05 André B svarar Elin K
    Så fantastiskt kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare både som köpare och säljare Elin! Stort tack för förtroendet:) /André
    André B gillar detta
  • Andreas N skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande. Seriöst intryck. Bra att ha att göra med. Läs mer
  • Lars H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Kände oss mycket väl omhändertagna av Amanda so agerade snabbt och professionellt genom hela processen.

Lars & catarina Läs mer
  • Krister K
    Krister K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt av Andre hos fastighetsbyrån .
    Andre ger ett väldigt seriöst intryck, och är väldigt mån om kunden.
    Jag ser honom som den optimala mäklaren av alla jag träffat. Vi har bytt bostad 17 ggr sedan 70 talet Läs mer
    2018-10-04 André B svarar Krister K
    Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme Krister! Att jag anses vara den optimale mäklaren av någon som bytt bostad 17 ggr håller jag väldigt högt. Stort tack :) /André
  • Jonas S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre har ett vänligt (ej påstridigt) bemötande. Är påläst och insatt i sitt försäljningsobjekt samt följer upp frågor från intressenter.

Som säljare (kund) har det känts tryggt och bra att ha Andre som mäklare. Läs mer
    2018-10-04 André B svarar Jonas S
    Att jag får högsta möjliga betyg av er Jonas gör mig väldigt glad! Otroligt kul att ni uppskattar allt hårt arbete jag lägger ner i varje affär:) /André
  • Samuel L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och seriös men kanske inte tillräckligt kunnig och insatt i de objekt som säljes. Läs mer
  • Annika K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt sommarhus.
    Vänligt bemött av en saklig mäklare. Fia är ödmjuk i sin framtoning och inger förtroende. Hon är också mycket bra på att återkoppla och ger utmärkt information.
    Våra förväntningar var att möta en något påstridig säljare, men det visade sig att Fia utstrålade något helt annat. Hon var inte alls påstridig.
    Mötet med Fia var enbart positivt. Mycket bra mäklare som vi gärna knyter kontakt med igen vid behov. Läs mer
    2018-09-28 Fia J svarar Annika K
    Vad glad jag blir! Tusen tack för dina fina ord och för att ni tar er tid att skriva en rekommendation! Hoppas att ni ska trivas bra i den nya stugan. Vi ses snart!
  • Julie H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Driven, lyhörd och engagerad mäklare med en positiv inställning som jag varmt rekommenderar! Läs mer
  • Jenny E skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt ert radhus och är väldigt nöjd med bemötandet jag har fått genom hela processen. Fia har svarat på mina frågor och återkopplat snabbt vid behov. Jag kan varmt rekommendera Fia som mäklare. Läs mer
    2018-09-28 Fia J svarar Jenny E
    Tack så mycket Jenny för din fina rekommendation! Hoppas att du ska trivas bra i ditt nya hus :)
    Fia J gillar detta
  • Kristina R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Positiv, lugn och förtroendeingivande! Läs mer
  • Mikael W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt hus av Fredrik.
    Har vid varje möte med Fredrik blivit väl bemött.
    Mina förväntningar på mäklaren vaser att han kunde svara på de flesta frågor man hade eller åtminstone kunna kolla upp svaret. Detta rycker jag Fredrik gjort bra.
    Fredrik har varit hjälpsam och mycket professionell under visningar, budgivning och köpes delen. Försett oss med den information och hjälp vi behövt. Läs mer
  • Philip F skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy är en engagerad och grym mäklare som gör det lilla extra.

Hon var väldigt professionell från början till slut och ser till att arbetet blir slutfört med ett leende på läpparna.

Rekommenderar Emmy starkt. Läs mer
  • Jonas G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kundfokuserad. Flexibel. Lyssnade till våra önskemål och anpassade sig till dem. Inga problem. Snabb med att återkomma med besked. En bra mäklare, ett föredöme, en role model. Läs mer
  • Karin S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gott bemötande och bra på att vänta in våra egna beslut om att köpa bostad. Gett bra information om de lgh som han visat oss, inkl den vi till sist bestämde oss för! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Abdirisak A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt ett hus i Karlstad.

Det bästa sättet som går att möta en kund.

Alltid har varit över förväntan med tanken på att jag har träffat flera mäklare den senaste två och ett halvt år som jag letat efter hus i Karlstad. Mäklaren var ödmjuk lyssnade det jag har önskat , hon har uppdaterat mig hela tiden vilken jag inte har haft för.

Mäklaren har god kunskap i detta ämnet var Hon hjälpte till allt , jag är först köper det där Hon hjälpte mig allt jag behövde alla frågor som jag hade, även om hon inte kunde svara han visade hon mig till rätt person.
    Det har varit fantastiskt bra att jobba med henne. Läs mer
    2018-10-10 Amanda N svarar Abdirisak A
    Vilket fantastiskt fint omdöme Abdi! Tusen tack, det har varit så roligt att få hjälpa dig och finnas som ditt bollplank i det hela. Och tänk vilket toppenhus du tillsist köpte :) Ser fram emot att träffa dig igen vid tillträdet!
  • Tord G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade Jonas som mäklare när vi köpte lägenheten för fyra år sedan och redan då gjorde han ett mycket gott jobb. Det avgjorde valet av mäklare när vi nu skulle sälja lägenheten. Vårt intryck har inte förändrats. Jonas fortsätter att leverera. Läs mer
  • Bobbie B skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en trea.

Hans bemötande var OK. Han återkom alltid. vi hade flitig mailkontakt.
    Jag hade tidigare jobbat med annan mäklare från samma företag.

Sammantaget var det mycket bra. Inte topp, men mycket bra. Läs mer
  • Björn S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har varit toppen och väglett oss mycket bra hela vägen från start till försäljning! Hon har visat både engagemang, empati (när vår far gick bort under processen), humor, ärlighet och framför allt kunnighet. Vi har fått återkoppling och alltid kunnat nå henne vid behov. Vi kan inte vara nöjdare! Läs mer
    2018-10-10 Amanda N svarar Björn S
    Denna fina rekommendation gjorde hela min dag! Tack för ert förtroende att få hjälpa till och tack för era fina ord som gick rakt in i hjärtat.
  • David G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig och stabil, överträffat samtliga av våra förväntningar! Läs mer
  • Ingela M skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffs ut i alla detaljer!
    Ett nöje att göra affärer med er! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt möte som ingav trygghet & proffesionaliet!! Det kändes bra att FB fick sälja vår bostad. Vi sålde vår bostadsrätt som vi bara haft i tre år, och blev väl bemötta av Jonas och han höll oss hela tiden informerad om vad som påggick. Han var lätt att nå, och hörde alltid av sig direkt om man sökt honom. Vår bostad blev såld på ”På gång” och det uppskattade vi mycket. Har bara positivt att säga om vårt omhändertagande som kunder i FB!! 👍🏼💝 Läs mer
  • Therese S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Jonas är väldigt trevlig och har en superbra bemötande. Känslan är att han är omtänksam om sina kunder både de som säljer och köper. Är positiv även när vi som säljare har varit nervösa och negativa. Det enda som har varit negativt är att vi hade önskat lite snabbare återkoppling, då man som säljare väntar på många svar, speciellt när det drar ut på tiden. Läs mer
  • Markus R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, tät uppföljning, snabb återkoppling. På det hela taget professionellt men ändå personligt. Läs mer
  • Birgitta E skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag betygsätter aldrig enskilda människor.
    Jag har köpt en lägenhet och sålt ett hus med hjälp av er mäklarfirma och är mycket nöjd beträffande bemötande och er försäljning av mitt hus.
    Att jag fortlöpande blev informerad är ett stort plus.
    Jag rekommenderar er gärna till vänner som har för avsikt att köpa eller sälja hus eller lägenheter. Läs mer
  • Mattias N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad och väldigt serviceminded, Amanda gjorde sitt yttersta för att vi skulle lyckad med våran försäljning!
    Tummen upp för Amanda! :) Läs mer
    2018-09-21 Amanda N svarar Mattias N
    Tack snälla för dessa fina ord, det värmer verkligen och jag är väldigt tacksam för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme!

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad