Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1564 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Oliver K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt min första lägenhet, från Göteborg till Karlstad, fick relevant information hade god kontakt med både mäklare och säljare innan tillträde. Upplevde bemötandet som seriöst och engagerat. Mäklaren var tillgänglig och anpassade sig mycket väl till mina behov och förutsättningar som köpare vid visning m.m.

Sammanfattningsvis en god upplevelse med utomordentlig kommunikation för en snabb och enkel affär. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Lars-Erik B skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt hus. Proffsig. Allt har gått otroligt smidigt. Läs mer
  • Anders N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig på alla sätt. Kändes tryggt att köpa lägenheten genom Jonas. Trevlig kille! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Lisbeth J skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en 11/2 plansvilla. Mycket bra bemött. Förväntningar var att sälja huset. o det gjorde vi tack vare Amanda Nilsson. Det gick smidigt tillväga med proffshjälp som Amanda. Läs mer
  • Urban K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Som köpare kan jag intyga att Jonas är professionell, engagerad, närvarande och oerhört trevlig. Karlstads bästa mäklare? Läs mer
  • Erika L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har nu både sålt och köpt lägenheter via Jonas Linsell. Han är förtroendeingivande, kunnig och tillgänglig. Hans bemötande är engagerat och vänligt utan att kännas påklistrat- en genuint proffsig mäklare. Läs mer
  • Lina R skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt hus. Lättsam, proffsig och med ett gott bemötande. Välkomnar alla sorters frågor. Bra och målande beskrivning till fastigheten vid framställan av annons. Läs mer
    2018-12-06 Fia J svarar Lina R
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, och tack för din rekommendation! :)
  • Andreas L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt, 3 rok. Blev vänligt och professionellt bemött av mäklaren. Mäklaren gjorde ett bra jobb men fick intrycket av att han snabbt ville få till en affär snarare än att försöka tillgodose de krav vi ställde mot köparna. Läs mer
  • Tamara N
    Tamara N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag solde lägenhet i Skattkärr. Mäklaren var professionell, trevlig och driven. Bara positiv upplevelse, överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Camilla T skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Affären är inte helt i hamn varför jag tycker det är lite tidigt att län a omdöme. Jag är nöjd med d e n service j a g har fått hittills. Affären gick snabbt. Visning via mäkksrrbs upparbetade intressenter ej annonsering. Priset b l ev bra. Kontrakt är skrivet. Föreningen har godkänt den nya medier mmen och jag vet att handenning kommit på mäklarkontot. Att det blir 4av 5beror på att det inte är klart. Läs mer
  • Ingela I skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök med hjälp av Jonas.

Vi träffade på Jonas första gången då vi själva var intresserad av en lägenhet, därefter har vi anlitat honom för att värdera vår egen bostad och när vi skulle sälja var det ett självklart val att välja honom.

Hans bemötande är otroligt bra, både för köpare och säljare. Han håller kontakten och hör av sig regelbundet om vad som händer och det betyder mycket i en process. Som person är han vänlig, lugn och trygg i sin roll. Han kan bemöta alla människor på ett mycket bra sätt. Vi kommer absolut rekommendera Jonas och vid behov anlita honom igen. Läs mer
  • Karin G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Pigg och glad mäklare med stort självförtroende. Tyvärr är bostadsmarknaden i svaj överlag, se det var lite tungjobbat.
    Bra på att hålla oss uppdaterade. Fem stjärnor för Säljcoachen! Vi är mer än nöjda. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Charlotte S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är fantastiskt duktig på sitt jobb. Är övertygad om att världen vore en bättre plats om alla var lika trevliga och ödmjuka som Jonas. Han har definitivt ett sjätte sinne och lite fler timmar på dygnet än oss dödliga. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Robin T
    Robin T skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt två bostadsrätter med mycket lyckat resultat. Kanon bra service Läs mer
  • Ida K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är en riktig duktig mäklare med hjärtar på rätt ställe! Han är ödmjuk och finns där när man behöver honom! RN mäklare i toppklass ända från visning till påskrivet kontrakt! Läs mer
  • Ludvig E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David har uppfyllt alla mina förväntningar på en försäljning.
    Lugn och trygg som person och som mäklare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Lennart S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och fantastiskt bra på det han gör! Läs mer
    2018-11-28 André B svarar Lennart S
    Stort tack för ett jättefint omdöme Lennart! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
  • Anette B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt lägenhet på Sommaro, en affär som gick både snabbt och smidigt. Vänligt och proffsigt bemötande av Andre Byström. Kände mig i trygga och säkra händer genom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-26 André B svarar Anette B
    Jag blir så glad av att du känt dig trygg och i säkra händer under hela försäljningen Anette! Stort tack för förtroendet att ta hand om din försäljning:) /André
  • Anette K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Underbar kille som jobbat hårt för vår skull. Lugn, säker, ödmjuk å ärlig... Toppen Läs mer
  • Jeanette A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vid försäljningen av vårt parhus har Fia utstrålat en trygghet och pålitlighet. Hon har varit inkännande och tydlig i sin kommunikation. Vi uppskattar hennes personliga proffsighet fantastiskt mycket. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Jeanette A
    Vad glad jag blir, tack för de fina orden! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! :)
  • Åke B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt fritidshus ,affären inte helt avlutad men hittills allt bra Läs mer
    2018-11-23 Mattias Å svarar Åke B
    Tack för kommentaren Åke. Nu får vi se till att sista biten också blir bra!
  • Jenny H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är en helnöjd kund. Jag hade en mindre lägenhet att sälja, och inte mycket tid över. David tog hand om projektet på ett mycket proffsigt sätt utan att jag behövde göra någonting. Allt gick enligt planen, ingenting blev fel, och både köparen och jag är hur glad som helst. Tror inte det kan bli så mycket bättre. Stort tack! Läs mer
  • Katarina E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt min bostadsrätt. Proffsigt och trevligt bemötande. Bra återkoppling i de olika turerna i en försäljning. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Marilouise S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt lägenhet. Jonas var personlig o tillmötesgående o mötte upp mina behov på ett bra sätt. Läs mer
  • Ingemar M skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell mäklare, man kände förtroende för honom. Läs mer
  • Christian A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vårt parhus. Fia har sedan första kontakten lyssnat in och följt upp alla våra funderingar noggrant, vilket känns tryggt och bra som säljare. Processen blev längre än vi trodde , men Fia har hela tiden hjälpt oss att blicka framåt. Vi är mycket tacksamma för Fias insatser. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Christian A
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och stort tack för din fina rekommendation! :)
  • Richard O skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oerhört professionell mäklare denna Jonas Björk. Andra gången vi anlitat honom och lika nöjda denna gång. Vi hade höga förväntningar på försäljningen och Jonas lyckades mer än väl att leva upp till förväntningarna. Toppmäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Mona Terese L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde en lägenhet och förväntade mig att Davis skulle ta hand om helheten vid försäljningen dvs både små och stora angelägenheter kring transaktionen. Det har han gjort- med råge. Läs mer
  • Caroline R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är väldigt nöjd med André som mäklare.
    Caroline R. Läs mer
    2018-11-19 André B svarar Caroline R
    Jättekul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag Caroline:) Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! /André
  • Melihate C skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde våran lägenhet blev jättenöjd . Stort tack till våran mäklare David Aspnor, vi tycker han är jätte proffsigt vi blev jättenöjd med hans arbete 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Berit Christina C skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och mina två bröder sålde vår mammas f.d hus som låg nära en trafikerad väg.Därför var intresset lite svalt när det kom till budgivningen.Men vi kände oss trygga med Amandas sätt att handskas med situationer som uppkom.
    Vi kände hela tiden att hon var proffsig,kunnig och vänlig.Amanda levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket proffesionellt bemötande när jag köpte min bostadsrätt. Skulle lätt anlita David igen oavsett om jag ska köpa eller sälja fastighet. Läs mer
  • Karin P skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig, tillgänglig, trevlig, allt gick smidigt. Läs mer
    2018-11-20 Mattias Å svarar Karin P
    Tack för kommentaren. Håller med om att allt gick smidigt :) Lycka till i huset nu!
  • Maria L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt 4 rok. David är saklig och profesionell i sitt bemötande och det märks att han har lång erfarenhet som mäklare. Jag ville ha så bra betalt som möjligt för lägenheten och resultatet blev över förväntan, med tanke på att lägenheten aldrig kom ut på Hemnet och det rådande läget på fastighetsmarknaden.

Helt enkelt så är jag mycket nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Maria H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har precis sålt en bostadsrätt genom Jonas, samma lägenhet som jag köpte genom honom för några år sedan. Valet av mäklare vid försäljningen var enkelt då han är trevlig och engagerad och månar om att tillgodose både säljarens och köparens behov. Jonas har ett mycket bra och professionellt bemötande och som säljare kände jag mig mycket trygg genom hela processen. Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Gerd B skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mitt möte med fastighetsbyrån i karlstad har varit utmärkt. Har bara lovord att ge från första kontakt till genomförande av försäljning. Trevlig och sympatisk mäklare. Som också har möte kommit mina önskemål genom hela processen. Rekommenderar därför fastighetsbyrån på det varmaste. Läs mer
  • Carl-henrik L skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en villa. Fia bemötte mig som köpare korrekt och svarade alltid på mina frågor inom rimlig tid. Jag upplevde att Fia gjorde sitt bästa för att ta vara på både mina och säljarnas intressen på ett balanserat sätt. Läs mer
    2018-11-24 Fia J svarar Carl-henrik L
    Grattis till ditt köp! Och tack så mycket för din rekommendation! Hoppas du ska trivas i nya huset :)
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias har sålt ett hus till oss och jag och min sambo är mycket nöjda med honom! Han har bemött oss med mycket glädje, humor samt att han gjort ett riktigt bra jobb. Vi har rekommenderat honom till andra, vi är mycket nöjda med hans arbete. Läs mer
    2018-11-12 Mattias Å svarar Emelie B
    Kul att höra Emelie. Det har varit ömsesidigt trevligt att hjälpas åt i detta :)
  • Jonas D skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt på 3 rok i området Sundsta/Karlstad.
    Tycker mig blivit bra bemött av mäklaren.
    Hade höga förväntningar, men som grusades lite av avhoppade budgivare. Hade önskat mer "driv" från mäklaren att få till/jobba för snabbare avslut, där säljarens mål var i fokus.
    Visst, en svajande marknad men mer fokuserande på resultat där man verkligen jobbar för ett avslut.
    Ibland fick jag känslan av att jag var den drivande istället för mäklaren. Läs mer
  • Kent A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min hustru och jag har bedömt Fia gemensamt Läs mer
  • Camilla H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhet på Strandvägen 32. Glad och trevlig! Läs mer
    2018-11-11 André B svarar Camilla H
    Tack för ett fint omdöme Camilla! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet:) /André
    André B gillar detta
  • Alexandra B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde min etta på Klara och fick ett fantastiskt stöd av André. Han var tillgänglig så fort jag hade en fråga, han var noggrann i allt som rörde försäljningen och jag kände tillit till honom under hela processen. Min uppfattning var att han tog kloka beslut utifrån hur marknaden ser ut idag. Jag är supernöjd och jag rekommenderar verkligen André till de som funderar på att sälja sin lägenhet. Läs mer
    2018-11-09 André B svarar Alexandra B
    Nu gjorde du min fredag Alexandra! Att du vill rekommendera mig till andra som ska sälja sin lägenhet anser jag vara det bästa betyget jag kan få:) Stort tack för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med ditt livs största affär! /André
    André B gillar detta
  • Christina H skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt ett hus, jag känner mig så nöjd med Fia hon har tagit hand om allt på ett fantastiskt sätt. Krångliga köpare som drog sej ur men hon fixade det , jag känner mig så nöjd!så tack för hjälpen Fia😃👍 Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Christina H
    Tack så mycket för din fina rekommendation Christina! :) Det var kul att få hjälpa till med försäljningen och det blev ju lyckat till slut :) Hoppas att du ska trivas bra i lägenheten. Vi ses! Kram Fia
  • Sebastian S skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket duktig och kompentent men samtidigt ödmjuk mäklare med huvudet på skaft. Proffsig på alla plan. Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Tomas S skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hus.
    Suveränt jobb, enkel o lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Tomas S
    Tack för din rekommendation Tomas, och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! :) Vi ses på tillträdet!
  • Johan B
    Johan B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Skulle man kunna sätta 6av5 så hade jag gjort det. Enkel att ha och göra med, trevlig och väldigt kunnig. Proffsig rakt igenom! Läs mer
  • Golstan Z
    Golstan Z skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej, vi har köpt en rymlig villa på N kropp kärr. Jag vill tack mäcklaren (Fia) för att hon har hjälpta oss att hitta det här huset. Hon är jätteduktig,snäll,aktiv o positiv personal. Vi behövde en timma för att göra visning o bestämma att vi vill köpa den här villa. Tack o lyckatill 😊💐👍🏻
    Golstan Ezat Läs mer
    2018-11-08 Fia J svarar Golstan Z
    Tack så jättemycket för dina fina ord Golstan! Vad roligt att jag kunde få hjälpa er att hitta ett hus som ni gillade! :) Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer trivas bra i huset! Ha det så bra! Kram Fia
  • Bodil A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia Johannesson är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare, som har gett oss feedback och besvarat våra frågor på kortast möjliga tid vid försäljningen av vårt hus. Vi kan rekommendera henne varmt.
    Bodil och Kent Läs mer
    2018-11-09 Fia J svarar Bodil A
    Vad roligt att ni känner er nöjda, det värmer. Tack för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! =) Ha det fint! Kram Fia
    Fia J gillar detta
  • Hans Göran L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David gav ett mycket seriöst intryck och han agerade mycket professionellt och höll vad han lovade. David sålde en bostadsrätt åt oss i Karlstad Läs mer
  • Emma C skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån. Trevligt bemötande av mäklaren som var engagerad och såg till att försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad