Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
4 918

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö! Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt. Vi känner både områdena...

4918 omdömen om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Sedan starten hos Reco 2013

Adnan O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rud

Jonas är mycket kompetent, erfaren och hjälpsam. Han erbjuder ett professionellt bemötande och är engagerad genom hela processen.

John-Egil H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Gruvlyckan

Ett nöje. Hon tog hand om frågor och återkopplade snabbt, var insatt och erfaren. Ett jättebra stöd!

Leif S
Haga

Amanda har varit mer än perfekt! hon har varit mycket kunnig och professionell inom hennes roll som fastighetsmäklare. Det finns ingen negativ att säga, utan tvärtom, superba och positiva möten och allt blev mycket enklare att köpa en lägenhet än jag väntade mig.

Milad J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Våxnäs

Väl bra bemötande Jonas är fantastiskt människa

Eva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Trevlig, lyhörd., väl insatt i objektet vid visning. Snabb återkoppling vilket uppskattades mycket. Vänder mig gärna till Ida om jag har behov av mäklare i framtiden.

Anita J
Södra Råtorp

Mycket trevlig och lugn. Snabba att återkoppla.

Anders R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lamberget

Amanda har gjort det vi förväntat oss från henna som mäklare samt haft en mycket trevlig och personlig kontakt med oss som säljare. Försäljningen har genomförts noggrant, snabbt, proffsigt och korrekt.

Amanda H
Tingvallastaden

Amanda är en fantastisk mäklare, hon var tydlig genom hela processen och dessutom alltid med ett fint bemötande. Vi skulle varmt rekommendera Amanda!

Marcus O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Centrum

Mycket bra bemötande, vi har inget alls att anmärka på.

Christina K
Östra Kroppkärr

En mäklare som lyckas bolla utmaningar i form av ekonomisk osäkerhet på bostadsmarknaden, vikande spekulantunderlag och en säljares förväntningar utan att svikta i varken engagemang eller tro på en lösning!

Erik S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lillängshamnen

Mycket trevlig, professionell och serviceinriktad. Vi fick kontinuerlig information under hela säljprocessen. Hon visade på stor uthållighet i en svår marknad. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda.

Erik W
Sundsta

Väldigt nöjd med bemöttandet och tyckte mäklaren levde upp till alla förväntningar.

Anders H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Ståhl en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Herrhagen

Gick spontant på en visning av annan lägenhet där jag träffade Oscar. Jag blev väldigt bra bemött från första gången jag tittade på den lägenheten, bestämde mig för att värdera min egen och han har skött det väldigt bra genom hela resan trots förvirring från min och spekulanters sida. Har alltid varigt behjälplig och löst allt lysande! Min lägenhet såldes innan visning! Helnöjd.

Anna J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Råtorp

Vi både köpte och sålde genom Maria och är väldigt nöjda med hela processen. Tillgänglig, bra bemötande och snabb återkoppling på frågor.

Maj M
Lamberget

Det hade varit bättre om enkäten hade skickats ut efter det att köpet avslutats, men än så länge är vi helt och hållet nöjda med mäklaren.

Elsa W
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Kronoparken

Amanda är väldigt professionell och samtidigt varm och mycket tillmötesgående. Hon hör av sig ofta under hela processen och svarar snabbt på alla funderingar och frågor. Jag kände mig trygg och kan varmt rekommendera henne!

Lina B
Herrhagen

Amanda är en väldigt varm och engagerad mäklare hon inger ett lugn och är otroligt proffsig. Känns trygga att göra en bostadsaffär med hjälp av henne.

Joakim H
Skoghall

Väldigt smidig försäljning, Ida skötte det precis så som jag ville.

Emma B
Herrhagen

Väldigt bra bemötande, förstående för ens situation. Lättillgänglig. Kunde alltid be om råd och bolla frågor/funderingar.

Helena T
Herrhagen

Har bara gott att säga om Amanda och rekommenderar henne starkt som mäklare. Bra kommunikation, tålamod, lyhörd och hjälpsam. På tårna och ligger hela tiden steget före. Känns extremt viktigt. Tack för gott samarbete Amanda!

Emil H
Köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Hammarö

Kristin är vi väldigt nöjda med. Har inget att klaga på. Lugn och alltid trevlig

Svar från Kristin Bryntesson

Roligt att höra att ni är nöjda med mig och tjänsten! Stort tack för att du tog dig tid att lämna feedback. Allt gott!

Fanny N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Emma är en otroligt genuin och professionell mäklare med goda kunskaper. Vi kände oss väldigt trygga i hela processen och fick god information om varje steg vi tog, från första möte till såld bostad. Vi hade själva höga förväntningar på pris som vi lyckades nå tillsammans med Emmas hjälp. Vi är supernöjda och skulle varmt rekommendera Emma!

Lars Håkan A
Sålde en tomt med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skåre

Noggrann, påläst, kommunikativ och bra på att hålla oss uppdaterade.

Magnus Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Stockfallet

Trevlig, kunnig och på alla sätt hjälpsam

Ingela Christina A
Skåre

Maria är en seriös och kunnig mäklare! En klok person att resonera med! Hon håller kontakten, är väl förberedd, uppdaterar oss som kunder kontinuerligt och hon är också en positiv och fin person. Vi är så nöjda!

Emelie J
Skoghall

Ida hade en trevlig approach från början till slut med ett professionellt men varmt sätt att ta hand om sina kunder. Snabba svar och inte avvisande till frågor och funderingar. En mäklare vi gärna har kontakt med igen om det blir aktuellt.

Kasper L
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lungvik

Smidig att ha och göra med, förstående för eventuella problem. Väldigt trevlig och tillmötesgående, rekommenderar starkt.

Birgitta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Väldigt bra bemötande. Linnea levde upp till förväntningarna. Allt har fungerat väldigt bra och smidigt hittills. Har ingenting att klaga på.

Svar från Linnea Grahn

Tack Birgitta för ditt fina omdöme! Vad roligt att ni är nöjda hittills. Nu räknar vi ned till er inflyttning till ert nya hem!

Elisabeth N
Inre Hamn

Proffsig och kunnig i att hantera spekulanter

Per M
Bryggudden

Jonas gav ett mycket kompetent och flexibelt intryck då han visade oss lägenheten. Han planerade om sin dag för att kunna genomföra visningen då vi kunde komma. Köpet genomfördes sedan på ett snabbt och bra sätt där Jonas hade förberett sig föredömligt. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Annika B
Bryggudden

Från start till mål har det varit enkelt och trevligt att jobba tillsammans med Jonas. Kunnig, positiv och ordning och reda på allt. Jonas är lugn och förtroendeingivande, en mäklare med hög kvalitet. Han lyckades få min lägenhet såld vilket infriade mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Jonas!

Lars L
Skoghall

Alltid trevlig och på glatt humör samt hjälpsam på all sätt verkar aldrig stressad

Jonas F
Rud

En mycket trevlig och lättsam mäklare

Carina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Vi tyckte att Jonas Björk var både professionella och hjärtlig, han var oxå kamratlig. Han hjälpte till så att köpet blev av och till ett jättebra pris. Han såg nog att vi blev jätteglada.och att säljaren även hon blev nöjd. Han var den som gjorde så att köpet blev av. Mvh Carina och Mats Norrrstrandsgatan 71D.

Linn F
Skoghall

Lyhörda och tålmodiga Ida! Pedagogisk och proffsig!

Sofie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Nolgård

Alltid lika bra service av Jonas, kunnig och trevlig!

Lars O
Skoghall

Ida har visat mycket stort kunnande och är påläst, detta ihop med hennes mycket trevliga bemötande och servicetänk, har gjort att vi kände oss i mycket trygga händer i samband med försäljning av vår bostad. Vi vill därför ge Ida våra varmaste och bästa rekommendationer!!

Lena C
Norrstrand

Glad, tillmötesgående och hjälpsam. Lätt att få kontakt med Jonas och han gav mig ett tryggt och förtroendeingivande intryck från start.

Ellie J
Bärstad

Ida har uppfyllt allt du kan önska dig hos en mäklare och i det här fallet resulterade i en otrolig snabb och smidig försäljning! Rekommenderas varmt!

Emil S
Sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Inre Hamn

Supernöjd, väldigt noggrann och uppdaterade mig om precis allt i processen. Rekommenderar starkt!

Svar från André Byström

Så glad att du vill rekommendera mig vidare Emil! Det uppskattas verkligen :) /André

Marianne H
Sundsta

Bra och lugnt bemötande ( förtroende givande ). Förväntningarna var ju att huset skulle bli sålt och tillslut blev det ju så.

Daniel P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Glad o trevlig samt kunnig inom sitt ämne

Henrik F

Kanonbra mäklare bara ++++++++++

Ida O
Bärstad

Mycket väl bemött och proffesionellt skött. Ida har under hela processen varit tillgänglig och kunnat svara på frågor. Rekommenderar Ida!

Elisabeth B
Haga

Proffsig. Jag tömde lägenheten sen skötte Jonas resten, kontakterna med bostadsrättsföreningen mm. En enkel och smidig försäljning för mig, precis det jag ville ha.

Peter J
Centrum

Oscar Ståhl har gjort ett väldigt bra intryck från första början och har skött affären på ett ypperligt sätt.

Carl J
Centrum

Blev bemött på ett väldigt bra sätt av Oscar. Riktigt proffsig och kunnig, bra återkoppling hela tiden och man märkte att han verkligen gjorde allt för att sälja lägenheten.

Daniel W
Sundsta

Andreas jobbar med stort engagemang Detta gör han i god balans på båda köp och sälj sida Han är med andra ord mån om sina kunder Kommunikationen är utomordentligt härligt att ha en mäklare som svarar och följer upp Så en kunnig och omtänksam Detta gör att det hela blir en trevlig mänsklig upplevelse En av de största affären man gör i sitt liv då känns det underbart när det blir så positivt Daniel

Linda W
Sundsta

Mycket kompetent, lyhörd, omtänksam och professionell. Vi är mycket nöjda med hela affären

Benny E
Molkom

Maria var lätt att komma kontakt med.Giad och hjälpsam på mina frågor .Tack Maria