Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Snittbetyg
4.8
Ring 054-18 52 40 Dela

Om företaget

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö! Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt. Vi känner både områdena...

4757 omdömen om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 4757 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Lena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Ida har varit mkt trevlig och informativ om de olika stegen i förberedelserna inför försäljning. Hon har varit snabb med återkoppling när det har uppstått frågor. Proffsig och tillmötesgående. Jag hade ingen erfarenhet av att ha kontakt med mäklare så jag hade inga förväntningar. Jag är mycket nöjd med henne och fastighetsbyrån.

Max R
Sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Södra Råtorp

André är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Återkopplar alltid och håller en uppdaterad. Affären gick smidigt och snabbt.

Anette N
Köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Sundsta

Jag har bara positiva erfarenheter av André då jag tidigare både köpt och sålt med hans hjälp. Han ger tydlig information, återkopplar snabbt och hjälper till under hela processen. Jag har stort förtroende för honom och han tar sig tid att lyssna och förklara.

Svar från André Byström

Jag är så glad och tacksam att du valde att höra av dig till mig nu igen när det var dags för försäljning av din lägenhet, att få återkommande kunder anser jag vara bästa möjliga betyg! Stort tack för ett jättefint omdöme Anette:) /André

Ingrid S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bryggudden

Sveriges bästa mäklare helt klart. Amanda är en otroligt lyhörd, vänlig och professionell mäklare. Hon svarar alltid på alla möjliga frågor och finns alltid tillgänglig. Vi har använt oss av Amanda i flertalet affärer och hon är ett självklart val även i kommande affärer. Stort tack för hjälpen att sälja vår lägenhet denna gång, vi hoppas att vi får möjligheten att köpa eller sälja via dig i framtiden!

Alice E
Rud

Proffesionellt Påläst Vänlig Hjälpsam Trygg En klippa som ingett fullt förtroende

Svar från André Byström

Stort tack för ett jätte fint omdöme! Alla de egenskaper du tillskriver mig gör mig jätteglad :) André

Emma Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Alster

Ung, energisk och alltid alert när man ringde och sökte henne. Även kvällstid var det lätt att få kontakt. Kanske till hennes personliga nackdel, då ambitionen att alltid vara tillgänglig sliter på kropp och själ. Men toppenbetyg från mig!

Mats N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bärstad

Fredrik är artig och proffsig i sitt sätt att bemöta oss som kunder. Vi har en bra dialog och strävat efter samma mål. Vi har fått bra tips inför fotografering och visning. Bra information vad gäller budgivning om de olika spekulanterna, och till att ta beslut om köpare. Vi känner oss mycket nöjda med Fredrik Jäfverström, som utfört sitt uppdrag till vår belåtenhet. En trevlig person som vi varmt rekommenderar.

Mattias S
Alster

Proffsigt bemötande. Aktiv och lyhörd. Snabba svar.

Victoria J
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Ger Emma full pott! Hon har hela tiden varit så enkel att kommunicera med, hon har varit rak och tydlig och det har verkligen känts att hon engagerat sig. Upplever att Emma har fingertoppskänsla och att hon inte bara velat ha en snabb affär utan att den också skulle bli bra. Vi har helt och hållet litat på Emma under vår säljprocess och kan varmt rekommendera henne till alla!

Kenneth S
Sundsta

Trevligt och proffsigt mottagande, samt tålmodig.

Svar från André Byström

Tack för ett fint omdöme! Jättefina egenskaper ni tillskriver mig:) /André

Johannes S
Kvarnberget

Alltid bra bemötande! Kändes som andré var att lita på och man kunde ställa frågor och få bra svar. Han var påläst och kunnig. Trygg och trevlig. Hade rekommenderat honom till andra. Kändes extra roligt att vi tillslut köpte en lägenhet som andré var mäklare till, då vi gått på många visningar med honom senaste månaden.

Svar från André Byström

Jag är också glad att vi till slut hittade en lägenhet som kändes helt rätt för er! Vilket omdöme :D Super tack! Att ni vill rekommendera mig vidare gör min dag:) /André

Christian U
Lövnäs

Emma är helt klart den bästa mäklare jag anlitat. Har genom hela processen varit oerhört proffsig, aktivt arbetat med att få in spekulanter och har varit en stor hjälp vid svåra beslut under processen. Hon har verkligen överträffat mina högt ställda förväntningar och jag skulle verkligen rekommendera Emma till andra. Skulle vilja påstå att Emma är den största orsaken till att vår försäljning till sist blev lyckad, trots trögare marknad. Högsta betyg!

Gustav P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Enormt trevlig, hjälpsam och lätt att komma i kontakt med! Ser inga problem över huvudtaget! Allt som allt riktigt bra och duktig!

Kent F
Vågmästaren

Han är en mycket duktig mäklare tar hand om både säljare och köpare,noggrann och påläst vi kan starkt rekommendera honom Mvh Kent o Britten.

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme samt att jag fick förtroendet att ta hand om er bostadsförsäljning! Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara det absolut bästa betyg jag kan få :) /André

Anders T
Inre Hamn

André är fantastiskt bra på alla sätt. Han är snabb, lyhörd och enkel att kommunicera med. Att sätta betyget 5 är enkelt. Men inte tillräckligt. Betygsystemet för hotell är ett till fem stjärnor. Det finns dock ett antal hotell i världen som har sju stjärnor och det är här André är. Sju stjärnor helt enkelt!

Svar från André Byström

Wow! Vilken glad läsning :) Stort, stort TACK för ett helt fantastisk omdöme! /André

Anna T
Inre Hamn

Proffsig, pålitlig, kommutativ

Svar från André Byström

Stort tack för ett fint omdöme! Så glad att ni gav mig förtroendet:) /André

Torgny L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rud

Bra fick det som jag kom för allt var bra

Gustav D
Tingvallastaden

André är en enastående mäklare som verkligen levde upp till våra förväntningar. Han visade stor kunskap om marknaden och guidade oss skickligt genom varje steg av försäljningsprocessen. Hans kommunikation var alltid tydlig och snabb, vilket gjorde att vi kände oss trygga och informerade. André visade också ett genuint engagemang för att uppnå bästa möjliga resultat för oss. Vi kan varmt rekommendera honom till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare.

Svar från André Byström

Jag blir så glad av att få läsa ett så fint omdöme om mig:) STORT TACK! Att ni vill rekommendera mig vidare är det absolut bästa betyg jag kan få:) /André

Olov P
Tingvallastaden

Han är som en mäklare ska vara!

Svar från André Byström

Tack för ett fint omdöme! /André

Ali M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Bra och trevligt bemötande och professionellt

Maud G
Tingvallastaden

Upplevde honom som rak och ärlig. Inte påstridig, utan lugn och mycket trevlig säljare. Känner mig nöjd med köpet och Andre’ har ju absolut en del i det.

Svar från André Byström

Så kul att ni är nöjda med köpet av lägenheten och att jag varit en positiv del av det. Stort tack! /André

Filip M
Tingvallastaden

Vi har haft nöjet att arbeta med André som vår mäklare under försäljningen av vår bostadsrätt, och vi kan inte nog uttrycka hur imponerade och nöjda vi är med hans insatser. André visade sig vara en väldigt professionell, kunnig och engagerad mäklare från början till slut. André utmärkte sig genom sin lyhördhet och sitt personliga engagemang. Han tog sig tid att verkligen förstå våra behov och förväntningar, och han var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och ge råd. Utöver sina professionella färdigheter...

Svar från André Byström

Att få börja veckan med att läsa detta omdöme ger en otrolig energi :) STORT, STORT TACK! Både för ett fantastiskt omdöme samt förtroendet att hjälpa er med försäljningen. / André

Iwona J
Centrum

Professionell m, engagerad, lätt tillgänglig Rekommenderar varmt

Svar från André Byström

Stort, stort tack! Att ni rekommenderar mig vidare är det absolut bästa betyg jag kan få :) /André

Piotr S
Centrum

Hjälpsam, omtänksam, saklig. Vi haf anlitat André för andra gången . Bostadsaffären gick galant, han har perfekt känsla för den lokala marknaden. Varmt rekommenderar.

Margret O
Norrstrand

Jag blev otroligt bra bemött av Amanda Arvidsson. Amanda är en enormt serviceminded, professionell och kunnig, glad, positiv och hjälpsam person. Amanda har verkligen levt upp till mina förväntningar genom hennes fantastiska arbete som hon har utfört. Med en smidig och mycket god hantering. Ingenting är omöjligt enligt Amanda. Jag vill verkligen rekommendera Amanda som är en fantastisk person, såväl som mäklare. Tack Amanda för allt ditt otroliga jobb och din mycket trevliga personlighet! Med vänliga hälsningar Margret Ohlzon

Ann-Christine J
Våxnäs

Hon är påläst och noggrann. Engagerad. Känns trygg.

Charlie N
Norrstrand

André löste en snabb och smidig affär när vi sålde vår lägenhet.

Stort tack för ett fint omdöme Charlie! Det uppskattas :) /André

Björn Mikael H
Herrhagen

Hon gjorde ett bra jobb fast säljmarknaden är trög nu.. Och vi är nöjda

Jan S
Götetorp

Kunnig och proffsig. Tydliga och snabba besked och lätt att kommunicera med

Ewa N
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Fantastiskt bra mäklare, på mindre än en vecka efter första kontakt så hade jag skrivit på papper med köpare! Jonas har ett stort kontaktnät och kan sin marknad! Toppenbra!

Mats H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Götetorp

Proffsigt bemötande, inte pushig på nått sätt utan lät oss tänka efter. Kan lätt rekommendera om det är ens första husköp

Nan L
Götetorp

Bra bemötande ,snabb återkoppling under hela processen,

Bengt L
Vågmästaren

Proffsig och påläst. Noga med att både köpare och säljare var medvetna om vad avtalet innebär.

Mido M
Våxnäs

Trevlig och härlig bemötande av Amanda Arvidsson

Jens H
Norrstrand

Lugnt, tryggt, vänligt och proffesionellt bemötande

Svar från André Byström

Stort tack för ett jättefint omdöme Jens:) Så tacksam för de fina egenskaper du tillskriver mig! /André

Ann-Louise Therése B
Herrhagen

Trevlig, duktig och engagerad

Viktor S
Götetorp

Lugn, trygg och erfaren. Det kändes bra att ha Fredrik som mäklare.

Simon L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Ståhl en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skattkärr

Mycket trevlig och lättsam! Informativ och noga i sitt utförande. Snabb och smidig affär Rekommenderas!

Krister N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Hur bra som helst😄 vi är jättenöjda och kommer nyttja honom i kommande försäljningar

Ida O
Skattkärr

Super bra & trevlig! Allt har gått lätt & smidigt. Tack ännu en gång!

Cathrine S
Köpte sitt hus med hjälp av Felix Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skåreberget

Mycket trevlig och förtroendeingivande!

Daniel J
Skåreberget

Mycket trevlig mäklare med god förmåga att få mig som köpare att känna mig trygg genom hela processen. Lyhörd, tillgänglig och kunnig. Rekommenderas varmt!

Jonas Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Professionell, tålmodig och bra löpande information genom hela försäljningsprocessen. Väldigt nöjda med insatsen och hur man fick känna sig delaktig.

Joakim P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Ståhl en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Klara

Tydlig kommunikation och enkel försäljning

Aina L
Norrstrand

Lugn, Trevlig, Artig och Korrekt. Tydlig och informativ. Snabba kontakter när det behövdes både via telefonsamtal och sms. Blev fint uppdaterad när försäljningsprocessen var igång. Jag är mycket nöjd.

Laine H
Nolgård

Jag blev väl bemött av en glad och trevlig Emma, hon redogjorde för fakta om bostaden och tog snabbt reda på uppgifter jag ställde frågor om. Är nöjd med hennes bemötande och återkoppling under köpprocessen.

Birgitta H
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Centrala Skoghall

Bra bemötande. Trevlig, påläst,. Hon levde väl upp till mina förväntningar.

Man C
Centrala Skoghall

Hon är mycket professionell och tar hänsyn till allt. Hon är väldigt tålmodig. Om hon är andra i mäklare finns det ingen första.

Malin Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Henstad

Vi kände stort förtroende för Andreas då han alltid tog sig tid för de frågor och funderingar vi hade som förstagångsköpare av hus. Snabb på att återkoppla och allt flöt på smidigt!

Peter A
Centrala Skoghall

Bra och professionellt bemötande. Väldigt snabb i återkoppling. Bra agerande vid kontraktsskrivningen

Filtrera omdömen