Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 780 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Gzim I
    Gzim I skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket duktig på sitt jobb, proffesionell och väldigt trevlig.
  • Anders W
    Anders W skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande. Förberett innehåll.
  • Simon K
    Simon K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och kunnig. En bra mäklare som jag skulle kunna tänka mig att anställa när jag själv säljer.
    2017-03-16 André B svarar Simon K
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Simon! :) /André
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas känns trygg, effektiv, professionell och trevlig.
  • Jane G
    Jane G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lyhörd, lugn, bra bemötande.
    Väldigt nöjd!
  • A-b H
    A-b H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad,intresserad,trevlig,bra att hålla tider.Lättillgänglig!
    2017-03-16 André B svarar A-b H
    Jätte roligt att få läsa en så fin rekommendation från dig Ann-Britt:) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! /André
  • Bo G
    Bo G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt har varit till full belåtenhet.
    2017-03-15 André B svarar Bo G
    Tack för ett fint omdöme Bo :) /André
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och påläst. Man fick svar på sina frågor och allt flöt på i lagom takt. Kunde vara svår att nå på telefon ibland men har väl sin förklaring i att de har många affärer på gång och därmed många kunder som ringer.
  • Denis L
    Denis L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har både köpt och sålt lägenhet med Jonas hjälp. Han är väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Bra på att värna om både säljare och köpare!
  • Bastian V
    Bastian V skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Rekommenderar Jonas Björk som mäklare!
    Verkligen den mest hjälpsamma mäklare jag träffat, hjälpte mig och flickvännen att hitta en fin bostadsrätt och gav oss flera förslag på bostadsrätt att välja på också.

Så att tvivla inte på att höra av dig till honom om du vill köpa en ny bostad.
  • Malin J
    Malin J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt trevlig och jag upplever hela upplevelsen som kund mycket bra.
  • Erik A
    Erik A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och hjälpsam genom hela köpeprocessen. En härlig kille med glimten i ögat. Rekommenderas varmt till andra och kommer att anlitas av mig själv för framtida bostadsaffärer!
    2017-03-12 André B svarar Erik A
    Fantastiskt kul att få en så fin rekommendation! Stort tack Erik:) /André
  • Anne-cathrine H
    Anne-cathrine H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklarkontakt. Lätt att nå på telefon . Bra o tydlig information vid kontraktsskrivning .:)
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är bra och kan jobbet😊.hälpte oss när vi köpte huset.stor tack Richard
  • Anders F
    Anders F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, kunnig, ambitiös, trovärdig och trevlig.

Bedömer att han är en av de absolut bästa i Karlstad
    2017-03-09 André B svarar Anders F
    Stort tack för ett otroligt fint omdöme Anders! /André
  • Maria A
    Maria A skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och med ett stort engagemang.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kunnig och professionell
  • Per B
    Per B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Toppen mäklare!

Alltid trevlig och väldigt bra på att ge information och hjälpa till!

Både köpt och sålt av jonas!
    Fullpott!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är väl påläst, ger ett engagerat bemötande och visar verkligen både säljaren och köparen att man är i fokus.
  • Karin M
    Karin M skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker Jonas var suverän som mäklare. Kände mig trygg med honom och litade på honom till 100 %. Tycker om ödmjuka människor❤❤❤!!
  • Karin B
    Karin B skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Helt fantastiskt bemötande. En mycket kompetent mäklare som guider kunder (köpare och säljare) på allra bästa sätt.
  • Anders K
    Anders K skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt pålitlig, professionellt bemötande, trevlig och hjälpsam. Fick all hjälp vi behövde vid affären.
  • Henric A
    Henric A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande, kompetent mäklare
    2017-03-03 André B svarar Sofia K
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Sofia! /André
  • Anna L
    Anna L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande, lättförstålig i sitt sätt att förklara processen vid försäljning! Ett plus att han ställde upp tider som passade för en annan, sena kvällar osv..
  • Simon W
    Simon W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt bemötande vid visningen och fram till att vi skrev på kontraktet. Sen hade vi några frågor. Eftersom man inte köper bostad så ofta blir man orolig att man missar något som ligger på köparen. Vi ringde flera gånger men han hörde inte av sig, fast vi pratade in på telefonsvararen. Fick till slut hjälp av någon av hans kollegor.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Funkade bra men var kanske lite "för på " under budgivningen ! Vid mötet efter köp mycket proffsig o trevlig och service minded!
    Även visningen var proffsig och jättebra bemötande !!
  • Bo B
    Bo B skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har bra erfarenhet av David Aspnor. Bra bemötande. Professionell hantering av affären. Bra resultat.
  • Karin J
    Karin J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är supernöjd! Han känns pålitlig
  • Alexander J
    Alexander J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Super trevlig och en mycket trygg mäklare att luta sig emot när man står i sälj ögonblicket. Bra rekommendationer från mäklare vid försäljning.
    2017-03-01 André B svarar Alexander J
    Tack för ett jätte fint omdöme Alexander! /André
  • Helena S
    Helena S skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Richard är en fantastisk mäklare och vi har känt oss trygga och nöjda under hela tiden tillsammans med honom. Kan varmt rekommendera honom till alla. Richard är en mäklare av världsklass.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker det har varit en trygg och smidig affär. Trevlig mäklare!
  • Erica P
    Erica P skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kundfokus och närvaro. Otroligt positivt bemötande.

Så nöjd!!!
  • Eva Å
    Eva Å skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra. Hade hört bra om honom tidigare och var inte tveksam när jag skulle välja mäklare.
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att Jonas Björk är en jättebra mäklare !
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är mycket nöjd med bemötandet.
  • Jonatan D
    Jonatan D skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande samt bra genomgång av kontrakt
  • Thérése W
    Thérése W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    jag tycker att han var väldigt positiv och professionell. Han har hjälpt oss på bästa sätt och levde upp till alla våra förväntningar som vi hade. Rekomenderar honom varmt.Om jag skulle sälja igen skulle jag ringa honom.
  • Eva B
    Eva B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick snabb och bra info. Blev mycket trevligt bemött.
  • Christina S
    Christina S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och duktig mäklare!
    2017-02-21 André B svarar Fredrik E
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Fredrik! Det uppskattas verkligen:) /André
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande från start. Förstod behovet direkt, och gjorde allt för att hjälpa oss, även när vi helt plötsligt behövde ha ett beslut från säljaren snabbt. Varit lätt att komma i kontakt med både via sms och Mail. Svarat även utanför arbetstid. Kan varmt rekommendera Jonas till vänner och bekanta.
  • Lena G
    Lena G skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En fantastiskt tillmötesgående och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    Lugn, pålitlig och trygg - precis så som man vill att en mäklare ska vara och agera när det är stora och viktiga beslut och affärer som ska utföras.
  • Björn W
    Björn W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett väldigt positivt och trevligt och proffsigt bemötande av Fredrik Jävferström när vi valde mäklare. Detta har vi upplevt hela tiden från Fredrik under "resan" som vi har haft ihop under försäljningen av vårat hus.
    Fredrik har alltid varit väldigt insatt i alla frågor som vi har ställt.
    Vi kan med största rekommendation rekommendera Fredrik Jävferström som mäklare vid en husförsäljning.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik är trevlig och tydlig. Däremot drog han ut nästan fem dagar på signeringsmötet av vårt kontrakt efter att vi vunnit budgivningen. Det tycker jag borde ha gått snabbare.
  • Christine Ö
    Christine Ö skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra genomgång när vi skrev kontraktet
    Överträffade mina förväntningar :)
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik har under hela processen uppträtt professionellt och tillmötesgående. Vi har känt förtroende för honom och hans kunskaper som mäklare samt följt de råd han gett oss. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och kunskap.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är proffsig! Jag är oerhört nöjd med att jag valde Andre som min mäklare. Han är seriös, trevlig och dessutom en säljare av världsklass. Kommer garanterat ta hjälp av honom igen. / Marcus
    2017-02-20 André B svarar Marcus J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Marcus! Riktigt kul att få hjälpa dig med denna försäljning:) /André
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Richard är en säljare ända ut i fingerspetsarna som kan med sin känsla få den mest tveksamma spekulanten att bli intresserad utav objektet, jag skulle utan tvekan rekommendera honom för vänner och bekanta.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra förberedd vid första träffen, gav ett bra och trevligt intryck, har bara lovord.

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad