Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 693 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Bengt-åke J
    Bengt-åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har verkligen kunden i fokus, både vad gäller köpare eller säljare, lugn, saklig, snabb återkoppling, påläst. Mycket trevlig norrlandspó`jk. Rekommenderas
  • Anne-len G
    Anne-len G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han har ett trevligt bemötande. Han inger förtroende och tillit. Han är lyhörd, lugn och serviceinriktad.
    De egenskaper som känns angelägna i ett hus/lägenhetsaffär. Vi är nöjda med det bemötsnde bi hsr fått av Andree Byström
  • Leif C
    Leif C skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljningen av vårt hus gick snabbt och hela processen var till belåtenhet.
  • Erik N
    Erik N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick stor hjälp med försäljningen av min bostadsrätt.
    Många bra tips och stort kunnande.
  • Per A
    Per A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Påläst och professionell. Lätt att förstå och prata med. Lyhörd.
    2017-01-11 André B svarar Per A
    Riktigt roligt att få en sån fin rekommendation från dig Per! Tack så mycket:) /André
  • Jan E
    Jan E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han gjorde ett väldigt bra arbete. Tillgänglig, snabb med att återkoppla och hög service. Mycket trevligt uppträdande! M a o en toppenmäklare!
    2017-01-10 André B svarar Jan E
    Riktigt tacksam för ett jätte fint omdöme:) Tack Jan! /André
  • Tommy H
    Tommy H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på via telefon
    2017-01-10 André B svarar Tommy H
    Jätte kul att få läsa en så fin rekommendation! Tack så mycket Tommy:)
  • Hans-ove S
    Hans-ove S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket seriös och hjälpsam !
    Rekommenderar gärna vänner och bekanta att kontakta Jonas och Fastighetsbyrån vid frågor kring köp och försäljning av bostad
  • Elin L
    Elin L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra gjorde de man kan förvänta sig av en mäklare.
  • Staffan G
    Staffan G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    han är saklig och personlig, vi har haft honom i två uppdrag, säger väl allt.
  • Mats F
    Mats F skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han gjorde ett sakligt och proffsigt intryck.
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi vald mellan tre mäklar byråer men fick mest förtroende för Andreas.
    Andreas återkopplade hela tiden då det fanns frågor från vår sida.
    Andreas gjorde det han sa att han skulle göra så inget att anmärka på.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig ,mycket hjälpsam och kunnig tycker jag att Jonas är.

Synd att inte budgivningen på min lägenhet kom igång som vi hade trott. Kanske skulle ha väntat med försäljningen till Januari månad.

Men i det stora hela är jag nöjd.
  • Pia E
    Pia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande förklarade på et bra sätt
    2017-01-09 André B svarar Pia E
    Tack för en fin kommentar Pia:) /André
  • Elin S
    Elin S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André leverar allt man kan önska av en mäklare. Oerhört proffsig, lyhörd och förtroendeingivande. André gjorde försäljningen av vår bostad till en lättsam och rolig process. Gör gladeligen affärer med honom igen och lämnar mina varmaste rekommendationer till den som står inför valet av mäklare.
    2017-01-09 André B svarar Elin S
    En fantastisk kommentar som jag verkligen uppskattar! Stort tack Elin:) /André
  • Leif S
    Leif S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Servicevänlig och har verkligen bemödat sig om att hjälpa oss i vårt sökande efter annan bostad.
  • Brf Domkyrkobacken
    Brf Domkyrkobacken skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick som kund ett mycket bra bemötande av Jonas. Han var tillgänglig när vi ville komma i kontakt med honom eller kontaktade oss snabbt om han var upptagen. Han kändes också kunnig och uppträdde professionellt även om han kunde vara personlig på ett trevligt sätt.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Superbra :) Engagerad och tog reda på det hon inte kunde svara på direkt (då allt såldes via godman och överförmyndarnämnden skulle godkänna köpet etc.).
    Stod dock att det va en diskmaskin i prospektet vilket inte fanns i lägenheten :(
    2017-01-09 Linnea G svarar Johanna R
    Hej Johanna. Tack för dina fina ord och vad roligt att höra att du är nöjd!
    Vad jag kan se står det inte med i prospektet om diskmaskin men hör gärna av dig så kikar vi på det så det inte blivit något missförstånd.
    Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Anna L
    Anna L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev bra bemött vilket är mycket viktigt. Fick tips på bostad, jag kände mig viktig som kund:)
    Mycket nöjd kund
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Rickard är proffsig och engagerad. Han följer upp när han lovat att göra så och är inte för mycket "säljare". Vi gillar Richard.
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas hjälpte mig att hitta en lägenhet som motsvarade mina önskemål. Han gjorde det på ett mycket trevligt, hjälpsamt och tillmötesgående sätt. Han gav mig även möjlighet till köp innan visning. Mycket nöjd.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har svårt att tro att det finns en enda mäklare i hela landet som slår André. Varje detalj och varje kontakt med honom var klockren! Rekommenderar honom till alla jag träffar!
    2017-01-09 André B svarar Marcus N
    Så otroligt tacksam för denna fantastiska rekommendation. STORT TACK! /André
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, klara besked. Inget som krånglade.
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Grymt snabb och serviceinriktad, vi behövde inte göra något arbete själva. Bra fingertoppskänsla mot säljare och köpare. Rekommenderar verkligen André som mäklare!
    2016-12-26 André B svarar Tobias Ö
    Så otroligt kul att läsa en så bra kommentar! Jag är jätte glad att du vill rekommendera mig vidare Tobias:) /André
  • Saleh M
    Saleh M skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim Fastberg är en bra mäklare, jag kommer att ha kontakt med honom i framtiden
  • Christina R
    Christina R skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättebra! Trevligt bemötande och bra kontakt! :)
  • Vivianne S
    Vivianne S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, vänlig och ordningsam vilket jag uppskattar. Rekommenderar honom gärna till mina bekanta.
    2016-12-22 André B svarar Vivianne S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme! Att du kommer att rekommendera mig till dina vänner och bekanta är det absolut bästa omdömet jag kan få så det tackar jag ödmjukast för:) /André
  • Eva-Britt K
    Eva-Britt K skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En go, trevlig och noggrann Joakim i alla lägen under vår kontakt!
  • Tina C
    Tina C skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är nöjd. Bra bemötande kunde diskutera mina funderingar.
  • Melvin D
    Melvin D skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hjälpsam, tydlig och lättillgänglig
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt bra och trevlig. Hjälpte oss med otroligt mkt under äffaren.
  • Helene S
    Helene S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös, trevlig och korrekt. FÖrklarade bra vid skrivning.
    2016-12-21 André B svarar Helene S
    Tack för ett kanon bra omdöme Helene:) Hoppas att ni kommer att vara nöjda med er nya lägenhet! /André
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Han har tagit sig tid att svara på alla våra frågor och hjälpt oss när det kommer till vårt husletande. Skulle verkligen kunna rekommendera honom till andra.
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är en mycket ödmjuk person som inger förtroende samt är påläst på objektet han företräder. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom för vänner och bekanta.
    2016-12-21 André B svarar Per Åke J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Per Åke! Det blev en tidig julklapp för mig;) /André
  • Lars-göran J
    Lars-göran J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Utmärkt och trevligt bemötande ,har fått all hjälp jag behövde.
    Jonas levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Rekommenderas starkt.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att Jonas var jätteduktig och jättetrevlig!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Linsell på fastighetsbyrån i Karlstad är en toppenmäklare och finns där för oss som både säljare och köpare. Jag rekommenderar honom starkt!
  • Claes W
    Claes W skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas utförde sina uppgifter på ett alldeles utmärkt sätt!
  • Maria H
    Maria H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre Byström var mycke profitiomell . Lungan och saklig och gick igenom förhandlingarna på ett lätt och förståligt sätt .
    2016-12-13 André B svarar Maria H
    Hej Maria:) Jätte kul att höra att ni är nöjda med den hjälp ni fick vid köpet av lägenheten! Det gör en regnig tisdag mycket roligare! :) /André
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kompetent mäklare. Känner stort förtroende och skulle absolut vända mig till samma mäklare igen vid köp eller försäljning av bostad.
  • Brita A
    Brita A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag hade bra upplevelser med Fredrik, ingen problemer alls!
    Salet gick utan problemer!
  • Kent V
    Kent V skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra service, kunnig, engagerad, dessutom bra på att lyssna .
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket vänlig, tillmötesgående och professionell!
  • Peter B
    Peter B skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande från första början.
  • Lena G
    Lena G skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David är en fantastiskt trevlig och sympatisk person som jag känner stort förtroende för. Vi har fått ett mycket gott intryck av honom.
  • Cajsa M
    Cajsa M skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell och serviceminded
  • Hans N
    Hans N skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett lungt och professionellt bemötande av Fredrik.
    Han var hela tiden kontaktbar för våra frågor och förklarade det som vi behövde veta om försäljningsprocessen.
  • Gro E
    Gro E skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En flink megler, men har kun hatt et møte med henne personlig. Det var et bra møte. Ellers har jeg hatt endel epost dialog med henne, og dette har vært bra.
  • Arne B
    Arne B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi genomförde en snabb affär utan budgivning. Joakim förmedlade vårt bud till säljaren på ett effektivt och seriöst sätt, och höll oss informerade. Till saken hör att jag var på resa utomlands. Kan bara säga att Joakim tog tillvara både säljare och köpares intressen på ett bra sätt, som skapade förutsättningar för att genomföra affären.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra! Lugn, trevlig, saklig, hjälpsam, kunnig.

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad