Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 744 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Jonatan D
    Jonatan D skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande samt bra genomgång av kontrakt
  • Thérése W
    Thérése W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    jag tycker att han var väldigt positiv och professionell. Han har hjälpt oss på bästa sätt och levde upp till alla våra förväntningar som vi hade. Rekomenderar honom varmt.Om jag skulle sälja igen skulle jag ringa honom.
  • Eva B
    Eva B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick snabb och bra info. Blev mycket trevligt bemött.
  • Christina S
    Christina S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och duktig mäklare!
    2017-02-21 André B svarar Fredrik E
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Fredrik! Det uppskattas verkligen:) /André
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande från start. Förstod behovet direkt, och gjorde allt för att hjälpa oss, även när vi helt plötsligt behövde ha ett beslut från säljaren snabbt. Varit lätt att komma i kontakt med både via sms och Mail. Svarat även utanför arbetstid. Kan varmt rekommendera Jonas till vänner och bekanta.
  • Lena G
    Lena G skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En fantastiskt tillmötesgående och proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    Lugn, pålitlig och trygg - precis så som man vill att en mäklare ska vara och agera när det är stora och viktiga beslut och affärer som ska utföras.
  • Björn W
    Björn W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett väldigt positivt och trevligt och proffsigt bemötande av Fredrik Jävferström när vi valde mäklare. Detta har vi upplevt hela tiden från Fredrik under "resan" som vi har haft ihop under försäljningen av vårat hus.
    Fredrik har alltid varit väldigt insatt i alla frågor som vi har ställt.
    Vi kan med största rekommendation rekommendera Fredrik Jävferström som mäklare vid en husförsäljning.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik är trevlig och tydlig. Däremot drog han ut nästan fem dagar på signeringsmötet av vårt kontrakt efter att vi vunnit budgivningen. Det tycker jag borde ha gått snabbare.
  • Christine Ö
    Christine Ö skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande.
    Bra genomgång när vi skrev kontraktet
    Överträffade mina förväntningar :)
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik har under hela processen uppträtt professionellt och tillmötesgående. Vi har känt förtroende för honom och hans kunskaper som mäklare samt följt de råd han gett oss. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och kunskap.
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är proffsig! Jag är oerhört nöjd med att jag valde Andre som min mäklare. Han är seriös, trevlig och dessutom en säljare av världsklass. Kommer garanterat ta hjälp av honom igen. / Marcus
    2017-02-20 André B svarar Marcus J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Marcus! Riktigt kul att få hjälpa dig med denna försäljning:) /André
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Richard är en säljare ända ut i fingerspetsarna som kan med sin känsla få den mest tveksamma spekulanten att bli intresserad utav objektet, jag skulle utan tvekan rekommendera honom för vänner och bekanta.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra förberedd vid första träffen, gav ett bra och trevligt intryck, har bara lovord.
  • Lovisa W
    Lovisa W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är noggrann, trygg och väldigt kompetent. Jag har känt mig delaktig och viktig genom hela processen och Jonas får högsta betyg i allt från bemötande till sakkunnighet. Väldigt nöjd från första kontakt!
  • Dan A
    Dan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Serviceinriktad, snabb och trevlig.
    2017-02-17 André B svarar Dan A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Dan:)! /André
  • Anne-cathrine H
    Anne-cathrine H skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig glad trevlig och lätt att få tag i via telefon mm
  • David L
    David L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det bästa bemötandet jag varit med om! Otroligt professionell & lyhörd! Inger ett fantastiskt förtroende!
    2017-02-16 André B svarar David L
    Så otroligt kul att få ett så fantastiskt fint omdöme! Stort tack David:) /André
  • Linus G
    Linus G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    väldigt bra bemötande och mycket bra att ha och göra med väldigt lugn och hjälpsam!
  • Kaarina D
    Kaarina D skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och trevlig bemötande. Sakkunnig.
  • Christina E
    Christina E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tummen upp! sakligt och trevligt bemötande.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    helt ok är mycket engagerad o trevlig att ha att göra med,inget krångel med hur vi gjorde upp affären
  • Britt Inger S
    Britt Inger S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt med nöjd med bemötandet vi fick av Frerik Jäfverström. Han brydde sig verkligen och är trevlig och inte påträngande. Vi är väldigt nöjda med Fredrik
  • Mathias O
    Mathias O skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att vi blev väl bemötta och har inget att klaga på alls
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillgänglig och oerhört proffsig
    2017-02-09 Linnea G svarar Mikael E
    Tack Mikael för din fina kommentar!
    Linnea G gillar detta
  • Vallqvist M
    Vallqvist M skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell, serviceminded, kunnig och en mäklare jag kommer att rekommendera! Han är vänlig och tillmötesgående och värd det högsta betyget oavsett om det är ett A eller 5
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea har gjort ett bra mäklarjobb. Tydlig information. Tillgänglig för frågor. Bra visning och trevligt bemötande.
    2017-02-09 Linnea G svarar Tomas F
    Tack Tomas för dom fina orden! Hälsningar Linnea
    Linnea G gillar detta
  • Emil E
    Emil E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oerhört bra på alla sätt och vis. Kunde inte vara mer nöjd. Tack Jonas!
  • Olle R
    Olle R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav ett mycket proffesionellt och bra bemötande. Han gav bra svar på de frågor som jag hade om bostaden och har varit mycket tillmötesgående för alla funderingar jag haft.
    2017-02-06 André B svarar Olle R
    Jätte kul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag! Stort tack Olle och hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Anne-len G
    Anne-len G skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har ett trevligt bemötande och är lätt att få kontakt med. Han inger förtroende och tillit. Han är snabb med återkoppling och serviceinriktad.jag är nöjd med försäljningen av min bostadsrätt. Rekomenderas.
    Anne-Len Grahl
  • Mikael R
    Mikael R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre´ger ett gott intryck och bemöter oss väl!
    2017-02-04 André B svarar Mikael R
    Tack för en fin kommentar Mikael:) /André
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra. Har inget att klaga på.
  • Elin K
    Elin K skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått jättebra hjälp, alltid svar på våra frågor och goda råd.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, seriös och professionell mäklare som höll mig uppdaterad under processen. Jag kände mig trygg som kund.
  • Ramses O
    Ramses O skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kunnig mäklare som man kan lita på. Skulle definitiv anlita honom igen och rekommenderar honom 100%
  • Annica R
    Annica R skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Från mitt samarbete med Richard Ohlsson har jag endast superlativa omdömen att avlämna.Han är professionell, kunnig och trygg och har dessutom humor.Han är mycket inkännande och, sin ungdom till trots, ger han uttryck för yrkesmässig erfarenhet.
  • Malin H
    Malin H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas var väldigt professionell. Vi kände oss trygga med honom under hela processen när vi skulle köpa vårat första boende.
    Rekommenderar honom varmt och kommer anlita honom igen när de är dags att sälja!
  • Oliwer G
    Oliwer G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket professionell, trevlig och personlig. Hjälpt mig och min flickvän mer än vad som kan krävas av en mäklare i vår jakt på boende! Kommer utan tvekan välja Jonas när det väl blir dags för oss att sälja!
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och ett trevligt möte. Som kund var jag utomordentligt nöjd.
  • David O
    David O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande från första möte till avslutad affär, alltid tillgänglig, trevlig och driven mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra som ska sälja eller köpa.
    2017-02-02 André B svarar David O
    Stort tack för en fantastiskt bra rekommendation David:)! /André
  • Lars J
    Lars J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Enligt förväntan BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kitty J
    Kitty J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi tycker, att Han har skött sitt uppdrag fackmässigt mycket bra. Han har uppträtt personligt och glatt. Vi har fullt förtroende för honom. Hälsningar Kitty o Bengt Jonsson
  • Anna-karin J
    Anna-karin J skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim är bra och kunnig och vi är supernöjda med hans arbete. Kan varmt rekommendera honom!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig, saklig och professionell.
  • Justyna K
    Justyna K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Högsta betyg för service, proffessionalitet och trevligt bemötande på varje steg till vårt fastighetsaffär.
  • Anna B
    Anna B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt bra bemötande. Duktig, hjälpsam och trevlig. Vi har varit supernöjda med all kontakt med henne.
  • Erik T
    Erik T skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra service! Ingen fråga eller fundering kändes onödig eller dum.
  • Erik T
    Erik T skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra service! Ingen fråga eller fundering kändes onödig eller dum.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Otroligt nöjda med Richard!!! Klart topp betyg!
    Synd bara att inte vi hade honom när vi sålde våran bostad. Skulle vi sälja nån gång i framtiden så ringer jag Richard direkt!
  • Lars D
    Lars D skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett mycket bra och förtroendegivande intryck. Bra redogörelse av avtalet och
    stor hjälp med tips vid besiktning och fotografering. Förväntningarna vid försäljningen överskreds med "råge".

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad