Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 966 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Karl-Fredrik D
    Karl-Fredrik D skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunniga, proffsiga, trevliga.
    Det finns mycket mer att tillägga men hittar inte orden.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig och gör det lilla extra. En viktig person i en viktig affär!
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ödmjuk och bra, ej påstridig och "säljaraktig"
    2017-07-13 André B svarar Anna Ö
    Tack för ett jätte fint omdöme Anna! :) /André
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas var för mig en trevlig, personlig mäklare som hade en fantastiskt yrkesproffisionellt bemötande.
  • Lena R
    Lena R skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb serviceinriktad kompetent
  • Johan E
    Johan E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att välja fastighetsmäklare är inget lätt val. Efter att ha träffat Jonas på en visning kändes valet helt rätt. En kunnig, charmig, trevlig och professionell mäklare, som ger en trygghet genom hela bostadsprocessen.
  • Maria B
    Maria B skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, trevlig och lätt att samarbeta med!
  • Srinivas S
    Srinivas S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    We have sold our apartment in Karlstad, she has lot of patience, and good communication skills.
    2017-07-11 Linnea G svarar Srinivas S
    Thank you Srinivas for your kind word. Best regards Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Torsten B
    Torsten B skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag blev rekommenderad att anlita Fredrik Jäfverström. Jag prutade inte på hans arvode och jag är fullständigt nöjd med hans arbete. Jag kommer att rekommendera alla jag känner att anlita honom.
  • Jimmy N
    Jimmy N skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias är en karismatisk och mycket trevlig mäklare, som har stor kundfokus och ett genuint intresse för sitt jobb.
  • Karin F
    Karin F skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig,vänligt bemötande och arbetsam
  • Robin F
    Robin F skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt proffsig, förtroendegivande och härlig personlighet. Jag rekommenderar David varmt till alla som behöver någon att ta hand om er bostadsaffär.
  • Bo T
    Bo T skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra från första mötet, affärens genomförande och det planerade samarbetet inför överlämningen samt den planerade samarbetsprocessen inför deklaration 2018.
    Daniel har visat en proffessionell attityd där han är närvarande och inlyssnande på de frågor och problem vi står inför som säljare.
    Daniels förmåga att mentalt förbereda oss inför budgivningen och hans totala närvaro under processen som pågick under en helg, avslut och kontraktsskrivning var lysande.
    Daniel visade stor förståelse för vår känslomässiga frustration inför att sätta punkt för 27 år av liv och boende i huset. Lysande Daniel!,
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell, trevlig, glad och en härlig personlighet!
  • Ann-sofie J
    Ann-sofie J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig snabba svar och lätt att ha kontakt med.
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit exemplarisk i sitt bemötande. Trevlig och lätt att ha att göra med. Har jag haft funderingar har jag kunnat nå honom oavsett tid på dygnet. Skulle varmt rekommendera honom för bekanta som ska sälja eller köpa bostad.
    2017-07-05 André B svarar Pontus Ö
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Pontus! Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Maria P
    Maria P skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande. Var tryggt att köpa en bostad med David som mäklare.
  • Emelie I
    Emelie I skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, professionell och noggrann.
  • Carola H
    Carola H skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänlig, trevlig och lugn. Har inte "försäljarsnacket" vilket är väldigt bra. Enkel att få tag på.
  • Sverker R
    Sverker R skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb, kunnig , seviceminded och trevlig
  • Elisabet Ö
    Elisabet Ö skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    I början blev jag besviken eftersom jag la ett bud som jag sa kunde ha ett visst spelrum om det inte blev budgivning.
    David valde ändå budgivning vilket gjorde mig besviken, Jag kan dock i efterhand förstå honom o jag vet ju inte vilket direktiv han fått från säljarna. Jag vann dock budet så jag är mycket nöjd mycket väl bemötande omsorgsfullt och noga och gladdes med mig att jag fick den jag ville.
    Väl bemötande både mot säljaren o mig som köpare.
    Ser fram emot att flytta till Karlstad Jag kan klart rekommendera David som en mycket seriös o kompetent mäklare,
  • Rose-marie E
    Rose-marie E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket servicevänlig, kunnig i minsta detalj i sitt yrke. Glad positiv snabb återkoppling.
    Stort + skall Jonas ha.
  • Peter H
    Peter H skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Mattias. Väldigt trevligt bemötande. Mycket hjälpsam och lätt att få tag på. Vi fick god återkoppling och information genom hela säljprocessen. Han gjorde ett kanonjobb. Starkt rekommenderad.
  • Bernt K
    Bernt K skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andreas hjälpte min bror och mig att sälja en fritidsfastighet. Vi fick professionellt och trevligt bemötande. Vid ett par tillfällen under processen hade jag önskat uppdatering/information från Andreas utan att behöva be om det. Men i stort är jag mycket nöjd med samarbetet med Andreas och tvekar inte att rekommendera honom för andra som är i behov av mäklartjänster.
  • Erik T
    Erik T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    mycket bra, väldigt proffsigt.
  • Per W
    Per W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Överträffar förväntan. Trevlig, lättsam, lugn, proffsig.
  • Pär-åke S
    Pär-åke S skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, upplevdes kunnig och seriös. Hade bra synpunkter och var uppdaterad på objektet och området. Lysande med feedback under hela säljprocessen.
  • Johan I
    Johan I skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kompetent och trevlig mäklare. Professionellt bemötande och hantering av affären.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Är mycket nöjd m mäklarens insatser.
  • Elin E
    Elin E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gott bemötande, smidig hantering.
  • Bo R
    Bo R skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Richard va lite känd av barnbarnen i dödsboet och det var självklart att jag ville att han skulle hjälpa mig med att sälja mitt barndomshem. Jag upplevde Rickard från början som ett proffs - vänlig, jordnära, ärlig och en 10 poängare på social kompetens. Har haft en jättebra kontakt under hela " resans gång ".
    Richard " Patre " Ohlsson kan jag rekommendera alla som ska sälja sin bostad Karlstad V:a .
    Med vänlig hälsning. Bo Ristvall
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, återkopplar snabbt vid frågor
  • Pia M
    Pia M skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kändes rätt från första stund.
    Andreas är proffsig, ödmjuk, vänlig och seriös.
    Helt klart är vi super nöjda med hans insats före, under och efter husförsäljningen.
    TACK !
  • Rikard S
    Rikard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, förtroendeingivande. I mitt fall blev mäklararvodet väldigt högt men i det stora hela en bra affärsuppgörelse.
    2017-06-28 André B svarar Rikard S
    Tack för ett fint omdöme Rikard! Kul att du tycker att affären blev lyckad för oss båda:) /André
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerade, tryggt och smidigt 👌 Jättenöjd!
  • Richard S
    Richard S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det var ett bra bemötande. Tycker att allt har funkat bra.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gott bemötande. Bra på att höra av sig. Lätt att diskutera med.
    Glad och positiv.
    Lite krångel kring text på Hemnet.
  • Ingeborg N
    Ingeborg N skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och kunnig om vårt område, lätt att komma i kontakt med. Ingav förtroende och var saklig .
  • Aref F
    Aref F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt duktig och kunnig mäklare. Jag hamnade i omständigheter som krävde att allt behövde ske i rekordfart och utan Jonas engagemang hade det aldrig gått vägen.
    Stort tack till en bra person och duktig mäklare. Rekommenderas starkt!!
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, sympatisk och flexibel.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och upplevdes kompetent och professionell, men jag hade förväntat mig mer visningstid av huset så att fler kanske haft möjlighet/ inspirerats att se huset.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fick ett mycket gott bemötande av Richard Ohlsson! Han höll oss uppdaterade både via mail- och telefonkontakt, och vi fick på så vis fortlöpande info om hur försäljningen fortskred. Kändes tryggt att ha honom som mäklare!
  • Robin F
    Robin F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Grym! Trevlig och väldigt seriös! Allt kändes väldigt trygg med försäljningen. Kan starkt rekomendera André
    2017-06-21 André B svarar Robin F
    Jätte kul att få ett så fint omdöme Robin. Otroligt tacksam att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med affären! /André
  • Per Ove W
    Per Ove W skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket profisionell i sitt bemötande,
    Bra information,
    Bra säljare!
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Jonas! Han är professionell, lugn och förtroendeingivande. Har under hela processen funnits tillgänglig och ansträngts sig för att vi som säljare skulle bli så nöjda som möjligt.
  • Lars R
    Lars R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är:
    Social
    Inger förtroende
    Håller kontakten bra
    Lägger ned stort arbete på objektet
    Duktig på att jämka ihop parterna
    Med andra ord en pärla för arbets-
    givaren och kunderna.
  • Martin R
    Martin R skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och trevligt bemötande. Gediget och kunnigt utförande av hela affären.
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick rekommendationen att kontakta André Byström genom en kompis och jag kunde inte vara mer nöjd! Allt var mycket bra och han informerade mig dessutom väldigt bra i varje steg i min bostadsaffär. Och det skadar ju inte att han lyckades sälja min bostad till ett mycket högre pris än vad jag hade förväntat mig ;-) Tack André!
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har haft en bra kontakt med Linnea. Hon har svarat mig snabbt när jag vill något och har lyssnat på mina inspel och försökt att gör det så optimalt som möjligt. vi satte ett mål för försäljningen och det uppnådde vi.
    Linnea G gillar detta
  • Agnetha A
    Agnetha A skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi tyckte Daniel gjorde ett bra och seriöst intryck och kan bara ge högsta betyg!

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad