Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1630 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2019-02-22

Yvonne K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande, kunnig, informerar kontinuerligt om nya händelser.
    Verkar ha full kontroll på affären. Läs mer
  • 2019-02-21

Marina S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte ett hus där Mattias var mäklare. Trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-02-21

Meta G skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Magdalena F skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Jonas Linsell. Han har hela tiden varit mycket hjälpsam, trevlig och lyhörd för våra behov. Läs mer
  • 2019-02-20

Lars-Olof L skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt villa och Mattias har hjälpt oss i köpet på ett mycket bra sätt! Läs mer
    2019-02-20 Mattias Å svarar Lars-Olof L
    Kul att höra. Tack! :) Ni har verkligen köpt ett fint hus. Lycka till! :)

Jorge S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt huset i Karlstad.

Mattias Åkerblom gav full möjligheten att träffa på sitt kontor den första gången vi pratade om det huset och gav värdefull information som hjälper oss att bestämma att köpa huset.

Vi är nojda med upplevelsen och stöd från Mattias under hela processen. Läs mer
    2019-02-20 Mattias Å svarar Jorge S
    Tack för kommentaren Jorge!

Hoppas ni kommer trivas bra och att badrummet blir så fint som ni planerar! :)

Ingrid N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Förtroendefullt bemötande och inlyssnande på kundens önskemål.
    Höll bra kontakt med mig som kund och uppdaterade mig när det behövdes. Läs mer

Chatarina B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kanon bra mäklare. Informerade hela tiden ang. Försäljningen. Känns påläst och kan marknaden. Läs mer
    2019-02-20 André B svarar Chatarina B
    Stort tack för ett riktigt kanonomdöme Chatarina:) Jättekul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! / André

Karin K skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket skicklig mäklare, bra bemötande och engagemang. Som jag fick stort förtroende för. Läs mer

Ulf B skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet som David förmedlade, är mycket nöjd med bemötandet ända från anmälan för visning. Till skrivning av kontrakt och övertagande. Rekommenderas. Läs mer
  • Mats J

2019-02-18

Mats J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en bostadsrätt. Jonas har agerat professionellt och tagit hänsyn till allas intressen under hela processen. Läs mer
  • 2019-02-18

Peter P skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev bemött på ett trevligt och bra sätt av Fredrik. En engagerad mäklare Läs mer
  • Evangeline N

2019-02-17

Evangeline N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Emmy hjälpte mig att sälja min 1,5:a på Norrstrand. Mycket bra bemötande och uppfyllda de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-02-15

Sofie B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han fick vår lägenhet såld fort och till rätt pris så vi kunde förverkliga vår dröm om hus. Läs mer
  • 2019-02-15

Anna N skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Positiv stöttning av Rmmy hela tiden..även när vi tvivlade! Läs mer

Elin E skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt ett hus. Blev väldigt väl bemött och med mycket omtanke. Hur bra som helst! Läs mer

David R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en mindre lägenhet i Karlstad. Supernöjd med Jonas som gav ett bra intryck från början. Han mötte våra önskemål och var inte ”för på”. Väldigt uppskattad av oss och affären var smidig! Tack! Läs mer

Solveig J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde vår fyrarumslägenhet centralt i Karlstad med hjälp av Jonas Linsell.
    Han är mycket serviceinriktad och intresserad, och har ett mycket fint sätt som vi gillar. Han levde upp till vår förväntan!
    Fin kille, bra mäklare, tack! Läs mer

Petra P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en 2:a på södra råtorp
    Blev mött väldigt bra Läs mer
    2019-02-14 André B svarar Petra P
    Stort tack för ett fint och bra omdöme Petra:) /André

Henrik S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och professionell. Köpet genomfördes helt utan problem! Läs mer
  • 2019-02-13

Arto Juhani H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Helprofssigt arbete och ett trevligt bemötande, jag fick goda råd under försäljningsprocessen, och en snabb hantering av ärendet. Kan verkligen rekommendera! Läs mer

Lina Ö skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En lägenhet på Hagaborg i Karlstad.
    Joakim är trevligt, uppfattas som snäll på gott och ont. Hade kanske velat ha lite mer tydligare strategi när försäljningen inte gick framåt. Blev mycket vänta.
    Synliga saker som skyltar osv sattes inte upp. Läs mer

Gunnel Å skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tallstigen 2 Skattkärr.
    Trevligt bemötande och korrekt i sitt jobb även social o
    lättsam och med en härlig humor. Läs mer
  • Henrik J

2019-02-12

Henrik J skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hade ett väldigt bra bemötande
    Trevlig och social kille. Han hjälpte mig att sälja mitt hus.
    Var inget problem att få tag i.
    Svarade alltid när det var något man undrade på. Läs mer
    2019-02-12 Mattias Å svarar Henrik J
    Tack Henrik. Det är ömsesidigt! Hoppas du trivs bra i Säffle :)
  • Jan-Åke O

2019-02-12

Jan-Åke O skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon är toppen hur hjälpsam som helst.kan inte få en bättre mäklare.sålt radhus köpt lägenhet. Läs mer
    2019-02-12 Fia J svarar Jan-Åke O
    Kul att höra att ni är nöjda, jag tackar så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för din fina rekommendation!
    Fia J gillar detta

Ingemar G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia har på ett fantastiskt fint sätt hjälpt oss att sälja vår villa i Hultsberg.
    Vi kände redan från början att Fia är en person som man som köpare skulle känna förtroende för. Och det är väl det som är avgörande för att få till stånd en bra affär? Och det blev en bra affär. Läs mer
    2019-02-12 Fia J svarar Ingemar G
    Tack så mycket Ingemar för din fina rekommendation. Det var med glädje jag hjälpte er med försäljningen av ert fina hus, tusen tack för förtroendet!
    Fia J gillar detta
  • 2019-02-11

Abdirisak A skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    * Köpt hus

* Det bästa sätt man kan mötta med en kund

* Hon levde upp alla förväntningar jag hade och mycket mer. Läs mer
  • Gustav P

2019-02-10

Gustav P skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min syster har haft kontakterna o skött försäljningen av en villa från 1926, åt vår far Gustav Persson.
    Vi har båda blivit otroligt fint bemötta av Amanda.
    Hon har kommit med tips på hur vi bäst ska visa upp huset med lagom mängd möbler. Jätteviktigt att få råd från en erfaren mäklare när man aldrig sålt ett hus tidigare.
    Trots att vi båda bor på andra platser i Sverige, har allt fungerat perfekt.

Husförsäljningen har gått mycket snabbare än vad vi kunde tänka oss. Det oerhört stora intresset för huset har gjort att vi fått mycket bra bud, högre än vad vi hade hoppats på.
    Vi vill skicka de bästa rekommendationer.
    Göran Persson Läs mer
  • 2019-02-10

Carina A skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Känt oss trygga och väl underrättade genom hela affären. En förutseende, kunnig och trevlig mäklare. Hon ger intrycket av att verkligen bry sig om såväl säljare som köpare. Helt klart över förväntan så här långt. Läs mer
  • 2019-02-08

Staffan A skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och tillmötesgående. Inger förtroende. Läs mer
  • 2019-02-06

Jonas A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde min lägenhet. Kunnig och duktigt mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2019-02-06 André B svarar Jonas A
    Stort tack Jonas:) Att du vill rekommendera mig vidare anser jag vara ett toppbetyg! /André
  • 2019-02-05

Mathias S skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett hus av Andreas. Han var påläst om huset, visade huset i lugn och ro, berättade om stadsdelen och var allmänt supertrevlig,
    Vi ger Andreas högsta betyg. Läs mer
  • 2019-02-04

Siri S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde min bostad i Karlstad samtidigt som jag var bosatt i en annan stad, vilket såklart var lite svårt, men Jonas var så hjälpsam under hela processen och hjälpte mig att lösa försäljningen galant. Bra kontakt och kommunikation under hela tiden, pålitlig och inlyssnade! JÄTTEnöjd!!! Läs mer
  • 2019-02-03

Evy J skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt lägenhet på Rud, Karlstad. Mäklaren
    OK, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-30

Lilian Ö skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl utfört arbete av en välrenommerad firma. Läs mer
  • 2019-01-28

Sebastian W skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David var mycket trevlig och professionell, Han var snabb med all informationen som gällde affären från budgivningen till inflytten. Han gjorde vårt lägenhetsköp enkelt, och han fanns alltid tillgänglig. David rekommenderas starkt av mig och min sambo.
    Tack så mycket!
    Sebastian & Susanna Läs mer
  • 2019-01-26

Øyvind S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kjøpt leilighet. Ryddig, saklig, seriøs og trevlig megler. Har bare positiv tilbakemelding på alt! Läs mer
    2019-01-27 André B svarar Øyvind S
    Jättekul att du uppskattar mig och mitt jobb Øyvind. Stort tack:) /André
  • Jeanette E

2019-01-24

Jeanette E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre’ var ett självklart val när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Vi köpte den av han också. Han är ödmjuk, positiv och brinner för sitt jobb. Förde alltid dialog med oss om hur allt skulle gå till. Vi kände oss trygga och omhändertagna. Fanns där om vi hade frågor eller funderingar. Mycket bra bemötande och väldigt professionell. Vi är mycket nöjda med Andre’. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-01-27 André B svarar Jeanette E
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg Jeanette:) Att ni rekommenderar mig vidare anser jag vara bästa möjliga betyg! /André
  • 2019-01-24

Johan H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en bostadsrätt.
    Ett vänligt, lugnt, sakligt bemötande hela vägen från visning till övertagande av bostadsrätten. Mina förväntningar på en mäklare är att de ska vara objektiva, pålästa, kundfokuserade, seriösa, förmedla trygghet och ärlighet. I vår affär levde Jonas upp till dem till fullo. Det jag kan sakna är uppföljningen efter att vi har tillträtt - en personlig uppföljning. Vi hade några frågor som vi inte visste vem vi skulle fråga om. En kort kontakt med Jonas bringade klarhet hur vi skulle göra. Som helhet är vi mycket nöjda med vår afffär tillsammans med Jonas och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-01-23

Filip K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde min etta med Andrés hjälp. Riktigt trevlig och jordnära kille som mer än lever upp till förväntningarna! Läs mer
    2019-01-23 André B svarar Filip K
    Stort tack för ett jättefint omdöme Filip:) Otroligt kul att jag fick förtroendet av dig att hjälpa dig med försäljningen! /André
  • 2019-01-21

Maria S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en villa i Karlstad och Amanda har varit väldigt bra hela vägen! Från första kontakt till påskrift. Ett bra driv, tydlighet och alltid snabb återkoppling! Hon är otroligt proffsig och jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Marita Pettersson T

2019-01-21

Marita Pettersson T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en lägenhet, Jonas var mycket sympatisk och duktig från första mötet vi är mycket nöjda med honom som mäklare rakt igenom! Utmärkt! Läs mer
  • 2019-01-19

Gunilla S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt och sålt lägenhet med Andre som mäklare. Jätte nöjd! Engagerad och trevlig super nöjd! Allt gick snabbt och smidigt.Kan rekommendera. Tack! Gunilla Läs mer
    2019-01-20 André B svarar Gunilla S
    Stort tack för ett av de bästa betygen jag kan få Gunilla eftersom du har använt mig både vid köp och försäljning :) /André
  • 2019-01-18

Marie R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har sålt en etta, snabbt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på. Höll oss hela tiden uppdaterade. Snabbt avslut. Läs mer
    2019-01-18 André B svarar Marie R
    Stort tack för ett jättefint omdöme Marie! Jättekul att ni gillar mitt sätt att jobba:) /André
  • 2019-01-18

Robin A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt lägenhet på Sundsta. Jättenöjd med André! 10/10 ! Läs mer
    2019-01-18 André B svarar Robin A
    Vilket fantastiskt fint omdöme! Stort tack Robin :) /André
  • Elin A

2019-01-16

Elin A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastisk mäklare som har en super härlig personlighet! Vi kommer alltid vända oss till honom i första hand vid kommande bostadsaffärer. Bara++++++++ Läs mer
    2019-01-16 André B svarar Elin A
    Så otroligt glad jag blir av detta fantastiska omdöme! Att ni kommer vända er till mig i framtida affärer anser jag vara det bästa omdöme jag kan få😃 Stort tack Elin och lycka till med er nya fina lägenhet☺️ /André
  • 2019-01-14

Olle R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag köpte en ny bostadsrätt med Jonas som mäklare. Han gav ett väldigt bra intryck och var hela tiden enkel att få kontakt med och hjälpsam med visning och såg även till att vi fick en extra visning. Jonas var bra att informera kring de olika stegen i processen och gjorde att jag som köpare kände att jag hade bra koll på vad som hände och vad som skulle ske framöver. Läs mer
  • 2019-01-14

Sten N skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tryggt och säkert. Tog hand om hela upplägget och förklarade tydligt och ärligt. Läs mer
  • 2019-01-12

Katrina A skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt bostadstätt. Jätteglad att vi hade Emmy!
    Trevlig, kompetent!Aferen gick snabbt och både partner är nöjda! Läs mer
  • 2019-01-12

Erik H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl informerande och proffsigt bemötande, gjorde att vårt första lägenhetsköp kändes tryggt. Läs mer

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad