Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1396 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Gunnar G
    Gunnar G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett 1,5 planshus på Stockfallet ,Hon var hjälpsam på alla vis,hon var bra jag vet inte något annat för vi har inte sålt något förut,men jag kan rekommendera Fia till någon annan. Läs mer
    Fia J gillar detta
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostad och fått bra hjälp och trevligt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Kristina L
    Tack snälla ni för att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Grattis till ett superfint hus och jag är jätteglad över att ni känner att ni fått bra hjälp från mig och Fastighetsbyrån.
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tryggt, smidigt och jag blev väldigt nöjd! Det blev precis så som jag hoppats på! Läs mer
  • Peggy B
    Peggy B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en lägenhet som Linnéa förmedlat på ett suveränt sätt och med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-11 Linnea G svarar Peggy B
    Åh tack Peggy! Hoppas nu ni ska trivas bra i er nya lägenhet :)
    Linnea G gillar detta
  • Maria S
    Maria S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt ett hus. Mattias mötte oss professionellt och välkomnade. Han svarade på våra frågor och tog våra funderingar på allvar. Vi upplevde oss aldrig besvärliga när vi önskade utföra egen besiktning utan fick känslan av att han verkligen ville att allt skulle bli så bra som möjligt för alla. Han var även bra på att återkoppla kontinuerligt under budgivning med mera vilket gjorde att man kände kontroll i en något stressfylld situation. Vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera Mattias till de vi möter som ska sälja framöver. Läs mer
    2018-05-08 Mattias Å svarar Maria S
    Hej Maria. Tack så mycket! Vi ses.
  • Emma H
    Emma H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt trea i Karlstad
    Mycket trevligt och professionellt Läs mer
  • Jon V
    Jon V skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Då vi har varit på ett 40-tal visningar de senaste åren har vi stött på många mäklare från olika firmor i Karlstad och Mattias är topp 3.
    Mattias var väldigt öppen och tillmötesgående kring våra frågor samt tydlig i kommunikationen mellan oss och säljarna.

Han var även punktlig i sina uppföljningar vilket jag personligen uppskattar.

Han överträffade även våra förväntningar genom att hjälpa oss med en extra detalj som vi ej lyckats med själva. Vi är mycket nöjda med Mattias. Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Jon V
    Tack Jon. Väldigt kul att höra att ni var nöjda.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, trygg och professionell. Läs mer
    2018-05-02 André B svarar Gustav S
    Tack för ett jättefint omdöme Gustav! Det värmer:) /André
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Jag har sålt en trerums-lägenhet på Bärstad, Champinjonvägen 23H. Jonas har varit mycket bra i sin kontakt med mig gällande denna affär. Jonas är mycket bra på bemötandet vilket jag tycker är superviktigt i en bostadsaffär, där det som säljare kan vara osäkert, oroligt i hur det ska gå mm. Jonas har svarat snabbt på sms, tfnsamtal eller mail och tagit sig tid. Det löste sig väldigt smidigt då lägenheten såldes på en förhandsvisning som Jonas ordnat. Jag valde Jonas som mäklare då jag hört gott om honom, och det gjorde jag helt rätt i. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar Jonas som mäklare.
    Med vänlig hälsning Henrik Sandberg. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David har skött försäljningen av min lägenhet på ett mycket bra sätt. Han agerar rutinerat, professionellt och förtroendeingivande. Som både köpare och säljare känner man att man är i goda händer. Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och alltid tillgänglig Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Kristina R
    Tack Kristina. Vi ses om några veckor!
  • Bo C
    Bo C skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mycket lugn o bra mäklare. Sålt lägenhet och köpt nybyggd lägenhet. Skött alla kontakter med kunder på ett mycket bra sätt.
    Affären gick mycket snabbare än väntat. Priset blev bra också.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt proffsig, lung och saklig. Vi kände oss väldigt nöjda med Amanda. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för ert fina omdöme. Det glädjer mig att mig att ni känner er nöjda, det är det allra viktigaste för mig. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset när det väl blir dags för inflytt!
  • Leif N
    Leif N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villaförsäljning, snabb i återkoppling, lyssnar av kund, trevlig, hjälpsam, vill i alla lägen göra ett bra jobb ännu lite bättre. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Leif N
    Hjärtligt tack Leif och Mariana för ert fina omdöme. Jag är stolt och glad över att få vara er mäklare till ert fina hus. Ni är väldigt härliga att jobba ihop med. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Niclas H
    Niclas H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi hittade först ingen ny bostad utan ställde oss i tomtkö och nu två år efter att vi satt och gick igenom lägenheten med André är den såld och vi bygger vårat drömhus. Läs mer
    2018-04-26 André B svarar Niclas H
    Så kul att jag fått hjälpa er att kunna bygga ert drömhus! Stort tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :) /André
  • Jazmin J
    Jazmin J skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    köpt en etta i rud. Bra bemött med respekt. Jag hade inte så mycket förväntningar men jag var nöjd med bemötandet. Trevlig trygg mäklare som visa respekt och var professionell. Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, hjälpsam, bra. Rekommenderas Läs mer
    2018-04-24 André B svarar Kim S
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag helt klart vara det bästa betyget jag kan få! Stort tack Kim:) /André
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik hjälpte oss att sälja vårt hus och har gjort ett mycket professionellt intryck. Lyhörd för våra önskemål och gett oss bra uppföljning! Läs mer
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi anlitade Jonas när vi skulle sälja vår bostadsrätt, och vi kunde inte ha valt en bättre mäklare! Han var superproffsig, lättsam och förtroendeingivande, rekommenderar alla att vända sig till Jonas! Läs mer
  • Philip I
    Philip I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en trea strax utanför Karlstad. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, som både var trevlig och flexibel/hjälpsam i sitt arbete. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André överträffade mina förväntningar med råge. Otroligt engagerad och närvarande med snabb återkoppling genom hela processen. Proffsigt! Jag har uteslutande positiva ord om André och rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
    2018-04-18 André B svarar Elin J
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag är det absolut högsta betyg jag kan få! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna affär Elin:) /André
  • Birgit W
    Birgit W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej det är min mor inte jag som har sålt.Hon är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Trond R
    Trond R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Önskar en mer "opartisk" mäklare. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Trond R
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ledsen att du uppfattat oss så, det är absolut något jag tar till mig. Jag strävar alltid efter att vara en trygg punkt för såväl säljare som köpare. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt bra rakt igenom. Väldigt proffesionellt bemötande och ett stort intresse i objekt gör att man får stort förtroende och tillit. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Magnus S
    Hjärtligt tack Magnus för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag är stolt och glad över att fått förtroendet att vara din mäklare. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Karl-arne J
    Karl-arne J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har inget att klaga på. Han har skött sin uppgift på ett professionellt och bra sätt och är lätt att prata med. Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt proffsig och tillmötesgående. Inger förtroende. Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och trevligt bemötande samt en fortlöpande information om läget under säljtiden vad gäller intresset bland spekulanter. Jonas kändes också " alltid anträffbar " om det uppstod frågor. Läs mer
  • Ing-marie J
    Ing-marie J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och kunnig. Fick hjälp med det som behövde och lyssnade på våra åsikter. Kan verkligen rekommendera Jonas Läs mer
  • Malin T
    Malin T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick ett mycket gott bemötande av Jonas.
    Jag har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Britt-marie A
    Britt-marie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han är en kunnig och serös mäklare,bara positiva bemötanden! Läs mer
    2018-04-13 André B svarar Britt-marie A
    Stort tack för en superfin kommentar Britt-Marie! Det värmer:) /André
  • Wille N
    Wille N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande. Tog reda på de frågor som uppkom i samband med köpet Läs mer
  • Barbro F
    Barbro F skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi möttes av engagerad mäklare som var mycket professionell och trevlig. Vi fick snabbt all den information vi behövde under försäljningens gång. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-11 André B svarar Per E
    Tack för en jättefin rekommendation Per! :) /André
  • Jakob I
    Jakob I skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänlig , förtroendeingivande och informativ, bra att göra upp affären med ! Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är helt suverän och uppfyller de krav jag som kund har på mäklaren, med råge! Respektfullt bemötande, alltid snabb återkoppling, lyssnar in mina önskemål och har koll på juridik och administration. Jag kommer anlita, och rekommendera Jonas till kommande försäljningar för mig och vänner och bekanta🌟 Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-10 André B svarar Camilla A
    Jättefin rekommendation! Stort tack :) /André
  • Linda S
    Linda S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har ett naturligt Trevligt sätt att vara som person. Allt har gått enkelt, smidigt och snabbt att sälja vår lägenhet. Allt man kan önska vid en försäljning. Han får vårt högsta betyg. Läs mer
  • Sanna E
    Sanna E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående, tillgänglig, lätt att prata med, vänlig, varm, härlig Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande av Jonas. Är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Conny A
    Conny A skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt har fungerat mycket smidigt och bra. Läs mer
  • Nicolai K
    Nicolai K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en bostadsrätt med André som mäklare. Mycket professionell och uppriktigt trevlig. Genom hela processen har han varit närvarande och behjälplig från det minsta till det största. Har endast positiva saker att säga om André! Anlitar honom gärna vid försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-04-08 André B svarar Nicolai K
    Detta är anledningen till att jag verkligen älskar mitt jobb! Stort tack för denna fantastiskt fina rekommendation:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya bostad! /André
  • Sanna G
    Sanna G skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supernöjd med Linnea som var flexibel och hjälpte oss snabbt med kontrakt. Hon månar om både köpare och säljare och är alltid trevlig och positiv. Läs mer
    2018-04-06 Linnea G svarar Sanna G
    Tack snälla Sanna för din fina rekommendation. Det värmer verkligen! Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet!
    Linnea G gillar detta
  • Niklas P
    Niklas P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt i Karlstad.
    Mäklaren bemötte oss exemplariskt var väldig tydlig och förklarade bra.
    Mina förväntningar var att det skulle vara en så smidig affär som möjligt vilket mäklaren uppfyllde våra krav som vi hade. Läs mer
    2018-04-05 André B svarar Niklas P
    Så otroligt kul att läsa en så fin rekommendation. Stort tack för den fina kommentaren samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna stora affär! /André
  • Carina N
    Carina N skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en 3:s på Strand. Mycket vänligt bemötande av Jonas!
    Jag är mycket nöjd👍 Läs mer
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har varit trevlig o lätt att samarbeta med.Han har varit tålmodig o lyssnat på alla frågor o funderingar.Jag rekommender gärna honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia är en trevlig person som alltid är glad. Hon är professionell hela tiden.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Fia J gillar detta
  • Karl N
    Karl N skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sakligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Nicklas R
    Nicklas R skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gav ett väldigt bra första intryck och skötte sedan sitt uppdrag väldigt bra. Konstant uppdatering om vad som hände och han verkar ha väldigt god koll på marknaden. Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har fått ett stort förtroende för Joakim Fastberg för hans roll i försäljningen av min bostadsrätt i Karlstad. Upplever Joakim att han tillvaratar både köparens och säljarens intressen och är reko med sina rekommendationer i alla avseenden.
    Jag har dock en önskan om lite snabbare återkoppling vid lämnade meddelande via mail och SMS. Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö