Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1422 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Christina K
    Christina K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André Byström har ett stort förtroendeingivande lugn. Han är ödmjuk, sympatisk, lyhörd och besitter såväl yrkesmässig som social kompetens i riklig mängd. Han tog sig an försäljningen av bostadsrätten i Karlstad med stor noggrannhet, näst intill perfektion in i minsta detalj. Försäljningen gick galant och jag kan varmt rekommendera honom i egenskap av en sällsynt duktig mäklare.
    Allt gott!
    Christina Krommendam Läs mer
    2018-08-13 André B svarar Christina K
    Jag blir otroligt glad av att läsa ett så fint omdöme. Stort tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen samt för en fantastiskt fin rekommendation:)! /André
  • Max R
    Max R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt och André har varit tillgänglig under hela processen. Han besvarade våra frågor och funderingar. Skulle absolut rekommendera André som mäklare. Läs mer
    2018-08-07 André B svarar Max R
    Stort tack för en superfin rekommendation Max! Väldigt kul att jag kunde hjälpa er med denna stora affär :)/André
  • Margaretha G
    Margaretha G skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket gott bemötande från engagerade och professionella mäklare. Ett inledande misstag map planritning rättades till utan dröjsmål och därefter fungerade försäljningen och samarbetet perfekt. Läs mer
  • Erling K
    Erling K skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljningen genomfördes på affärsmässigt sett korrekt sätt.
    Vi är helnöjda. Läs mer
  • Iris G
    Iris G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har anmält mig till en lägenhet på Bovieran. Jag har betalat in 100 000:-kr som de alltså bara sitter på.Bygget har försenats enormt, och med tanke på alla olägenheter det skapar för mig skulle man ju kunna förvänta sig någon slags kompensation. . Jag har bett om svar på två enkla frågor på Fastighetsbyrån. Jag fick löfte om svar per mail. Men ingen av frågorna har besvarats. Därtill ska sägas att mina frågor hade inget med Bovierans förseningar eller ekonomi att göra. Jag känner bara att mäklaren har föga intresse för kunderna. Läs mer
  • Betty B
    Betty B skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en lägenhet Bovieran karlstad.Det var ett trevligt bemötande. Jag har ingen erfarenhet av mäklare. Läs mer
  • Doris Birgitta K
    Doris Birgitta K skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket informativt och lätt att förstå, hur det skulle gå vidare, och om man undrade över något, fick vi svar direkt. Vi är mycket nöjda med affären och tycker det var mycket bra människor som kommer att överta huset. Läs mer
  • Roger K
    Roger K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas har ett väldigt bra och trevligt bemötande, inlysnande och ger bra råd osv. Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad och tillgänglig personal. Bra och snabb återkoppling. Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad, trevlig och i mina ögon mkt kompetent. Löste en situation som hon inte hade ngn större erfarenhet utav med bravur.
    Snabb återkoppling och tillgänglig under hela försäljningen. Läs mer
    2018-07-06 Amanda N svarar Stefan T
    Hjärtligt tack Stefan för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av ditt vackra hus! Och tack snälla du för ett så fint omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd :) Vi ses snart igen!
  • Tomas T
    Tomas T skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren kunnig, intresserad och lyhörd. Läs mer
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde en 3a på Norrstrandsgatan med hjälp av Jonas. Han var proffsig till 100 procent. Hade ett mycket behagligt och förtroendeingivande sätt. Behöver jag mäklare i Karlstad igen kontaktar jag Jonas. Mycket nöjd kund Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt radhus. Tycker hon skötte sig utmärkt Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är mycket nöjda med Jonas som vår mäklare. Vi upplevde honom som genuin, ärlig och tillmötesgående. Han höll oss uppdaterade löpande under hela försäljningsprocessen och upplevdes alltid vara anträffbar. Läs mer
  • Bobbie B
    Bobbie B skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har gjort två försäljningar inom 1 år genom Fastighetsbyrån. Den samlade upplevelsen är att säljarna är mycket kompetenta och lyhörda.
    bra bemötande. engagerade! Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnéa gjorde att fantastiskt jobb då vi sålde vår tvårumslägenhet på Herrhagen .Då det var trögt på bostadsmarknaden i början av försäljningen hade Linnéa ett stort tålamod och visade stor professionalitet och engagemang vilket gjorde att både vi och köpare var nöjda i slutet av försäljningen .

Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar verkligen Linnea som den bästa mäklare vi träffat Läs mer
    2018-06-20 Linnea G svarar Camilla S
    Tack snälla Camilla för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Ibland går det inte alltid så smidigt som man tänkt sig men vi alla kämpade på och resultatet blev ju så bra! Nu hoppas jag att ni ska trivas bra i er nya lägenhet! Hälsningar Linnéa
  • Per E
    Per E skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi sålde en bostadsrätt och Joakim och hans kollegor var mycket hjälpsamma och proffessionella under hela processen. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas är en otroligt professionell och mycket trevlig mäklare som gör sitt absolut yttersta för att hjälpa sina kunder. Mycket bra bemötande och han rekommenderas varmt. Läs mer
  • Astrid H
    Astrid H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att sälja min lägenhet trodde jag skulle bli en relativt tung och jobbig process. Men att ha André som mäklare gjorde inte bara processen betydligt roligare med hans stora energi, engagemang och ständiga leende på läpparn, utan hans fanns även alltid tillgänglig att svara på frågor och var duktig att beskriva och uppdatera mig som säljare under processen vad som skedde och vad nästa steg var. Om jag säljer en lägenhet i Karlstad igen, kommer jag inte tveka på att vända mig till André återigen! Läs mer
    2018-06-16 André B svarar Astrid H
    Jag blir så otroligt glad när jag läser ditt fina omdöme Astrid:) Att du vill rekommendera mig vidare samt att du vill ha min hjälp vid kommande affärer anser jag var det bästa betyg man kan få! Stort tack :) /André
  • Kent K
    Kent K skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en villa.
    Helt ok.
    Mina förväntningar på mäklare är att dom skall vara hunriga, att sälja min bostad.
    Kändes lite trevande.
    Sammanfattningen är att det känns lite "segt" eller inte riktigt "på". Läs mer
  • Anna Karin E
    Anna Karin E skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mattias sålde ett hus till oss. Han är väldigt trevlig och lätt att göra med. Läs mer
  • Anastasia E
    Anastasia E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en 3:a i Karlstad. Mäklaren David A var väldigt tillmötesgående, förtroendegivande , trevlig och flexibel. Uppskattar professionella råd jag fick av honom. Affären gick snabbt och smidigt.
    Vid framtida behov kommer absolut vilja samarbeta med denna person igen.
    Mvh,
    Anastasia Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande och snabbt jobbat med affären. Läs mer
  • Ewa R
    Ewa R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min 3-rums bostadsrätt. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar. Mycket inkännande och höll hela tiden mig uppdaterad på allt som hände. När jag tog kontakt och han inte kunde ta samtalet, återkom han så snart han hade tillfälle. Rekommenderas med högsta betyg. Läs mer
    2018-06-11 André B svarar Ewa R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Ewa! Att du vill rekommendera mig vidare är det bästa betyg jag kan få:) /André
  • Berit H
    Berit H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, noggrann och lugn! En himla bra mäklare! Läs mer
  • Östen H
    Östen H skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Blev litet hastigt påkommet att vi skulle sälja vårt hus. Efter kontakter med flera mäklare valde vi Fastighetsbyrån som på ett superprofessionellt sätt skötte hela processen. Mäklaren Amanda Nilsson som skötte försäljningen gjorde det på ett sätt som överträffade alla våra förväntningar. Läs mer
  • Magnus E
    Bra bollplank
    Bra Service
    Tillgänglig Läs mer
    2018-05-31 Linnea G svarar Magnus E
    Tack Magnus! Jag är glad över att jag fick förtroende att hjälpa dig!
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett 1,5 planshus på Stockfallet ,Hon var hjälpsam på alla vis,hon var bra jag vet inte något annat för vi har inte sålt något förut,men jag kan rekommendera Fia till någon annan. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostad och fått bra hjälp och trevligt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Kristina L
    Tack snälla ni för att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Grattis till ett superfint hus och jag är jätteglad över att ni känner att ni fått bra hjälp från mig och Fastighetsbyrån.
  • Isabella H
    Isabella H skrev om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tryggt, smidigt och jag blev väldigt nöjd! Det blev precis så som jag hoppats på! Läs mer
  • Peggy B
    Peggy B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en lägenhet som Linnéa förmedlat på ett suveränt sätt och med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-11 Linnea G svarar Peggy B
    Åh tack Peggy! Hoppas nu ni ska trivas bra i er nya lägenhet :)
  • Maria S
    Maria S skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt ett hus. Mattias mötte oss professionellt och välkomnade. Han svarade på våra frågor och tog våra funderingar på allvar. Vi upplevde oss aldrig besvärliga när vi önskade utföra egen besiktning utan fick känslan av att han verkligen ville att allt skulle bli så bra som möjligt för alla. Han var även bra på att återkoppla kontinuerligt under budgivning med mera vilket gjorde att man kände kontroll i en något stressfylld situation. Vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera Mattias till de vi möter som ska sälja framöver. Läs mer
    2018-05-08 Mattias Å svarar Maria S
    Hej Maria. Tack så mycket! Vi ses.
  • Emma H
    Emma H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt trea i Karlstad
    Mycket trevligt och professionellt Läs mer
  • Jon V
    Jon V skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Då vi har varit på ett 40-tal visningar de senaste åren har vi stött på många mäklare från olika firmor i Karlstad och Mattias är topp 3.
    Mattias var väldigt öppen och tillmötesgående kring våra frågor samt tydlig i kommunikationen mellan oss och säljarna.

Han var även punktlig i sina uppföljningar vilket jag personligen uppskattar.

Han överträffade även våra förväntningar genom att hjälpa oss med en extra detalj som vi ej lyckats med själva. Vi är mycket nöjda med Mattias. Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Jon V
    Tack Jon. Väldigt kul att höra att ni var nöjda.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, trygg och professionell. Läs mer
    2018-05-02 André B svarar Gustav S
    Tack för ett jättefint omdöme Gustav! Det värmer:) /André
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Jag har sålt en trerums-lägenhet på Bärstad, Champinjonvägen 23H. Jonas har varit mycket bra i sin kontakt med mig gällande denna affär. Jonas är mycket bra på bemötandet vilket jag tycker är superviktigt i en bostadsaffär, där det som säljare kan vara osäkert, oroligt i hur det ska gå mm. Jonas har svarat snabbt på sms, tfnsamtal eller mail och tagit sig tid. Det löste sig väldigt smidigt då lägenheten såldes på en förhandsvisning som Jonas ordnat. Jag valde Jonas som mäklare då jag hört gott om honom, och det gjorde jag helt rätt i. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar Jonas som mäklare.
    Med vänlig hälsning Henrik Sandberg. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David har skött försäljningen av min lägenhet på ett mycket bra sätt. Han agerar rutinerat, professionellt och förtroendeingivande. Som både köpare och säljare känner man att man är i goda händer. Läs mer
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och alltid tillgänglig Läs mer
    2018-05-02 Mattias Å svarar Kristina R
    Tack Kristina. Vi ses om några veckor!
  • Bo C
    Bo C skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mycket lugn o bra mäklare. Sålt lägenhet och köpt nybyggd lägenhet. Skött alla kontakter med kunder på ett mycket bra sätt.
    Affären gick mycket snabbare än väntat. Priset blev bra också.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt proffsig, lung och saklig. Vi kände oss väldigt nöjda med Amanda. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Sebastian S
    Stort tack Sebastian för ert fina omdöme. Det glädjer mig att mig att ni känner er nöjda, det är det allra viktigaste för mig. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset när det väl blir dags för inflytt!
  • Leif N
    Leif N skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Villaförsäljning, snabb i återkoppling, lyssnar av kund, trevlig, hjälpsam, vill i alla lägen göra ett bra jobb ännu lite bättre. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Leif N
    Hjärtligt tack Leif och Mariana för ert fina omdöme. Jag är stolt och glad över att få vara er mäklare till ert fina hus. Ni är väldigt härliga att jobba ihop med. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Niclas H
    Niclas H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi hittade först ingen ny bostad utan ställde oss i tomtkö och nu två år efter att vi satt och gick igenom lägenheten med André är den såld och vi bygger vårat drömhus. Läs mer
    2018-04-26 André B svarar Niclas H
    Så kul att jag fått hjälpa er att kunna bygga ert drömhus! Stort tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :) /André
  • Jazmin J
    Jazmin J skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    köpt en etta i rud. Bra bemött med respekt. Jag hade inte så mycket förväntningar men jag var nöjd med bemötandet. Trevlig trygg mäklare som visa respekt och var professionell. Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, hjälpsam, bra. Rekommenderas Läs mer
    2018-04-24 André B svarar Kim S
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag helt klart vara det bästa betyget jag kan få! Stort tack Kim:) /André
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik hjälpte oss att sälja vårt hus och har gjort ett mycket professionellt intryck. Lyhörd för våra önskemål och gett oss bra uppföljning! Läs mer
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi anlitade Jonas när vi skulle sälja vår bostadsrätt, och vi kunde inte ha valt en bättre mäklare! Han var superproffsig, lättsam och förtroendeingivande, rekommenderar alla att vända sig till Jonas! Läs mer
  • Philip I
    Philip I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en trea strax utanför Karlstad. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, som både var trevlig och flexibel/hjälpsam i sitt arbete. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André överträffade mina förväntningar med råge. Otroligt engagerad och närvarande med snabb återkoppling genom hela processen. Proffsigt! Jag har uteslutande positiva ord om André och rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
    2018-04-18 André B svarar Elin J
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag är det absolut högsta betyg jag kan få! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna affär Elin:) /André
  • Birgit W
    Birgit W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej det är min mor inte jag som har sålt.Hon är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Trond R
    Trond R skrev om Amanda Nilsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Önskar en mer "opartisk" mäklare. Läs mer
    2018-05-24 Amanda N svarar Trond R
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ledsen att du uppfattat oss så, det är absolut något jag tar till mig. Jag strävar alltid efter att vara en trygg punkt för såväl säljare som köpare. Vi ses snart igen vid tillträdet!

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad