Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 883 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och bra bemötande.
  • Berndt A
    Berndt A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre uppfyller alla kriterier för hur en mäklare skall vara. Lugn, saklig, kompetent och har en personlighet som han anpassar helt efter de personer han möter. Jag rekommenderar honom till mina bekanta som går i lägenhets-/fastighetstankar.

Mvh Lisbet
  • Maja R
    Maja R skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim har varit toppen i jakten på lägenheten! Han har levererat en jättebra service och svarat på alla mina tusen frågor. Är helnöjd med Joakims arbete.
  • Linn P
    Linn P skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hon var väldigt trevlig och energisk! Jag tycker jag blev bemött på bästa möjliga sätt! Jag skulle gärna välja henne som min mäklare om jag skulle sälja min lägenhet i framtiden!
  • Christian C
    Christian C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick innan lägenhetsförsäljningen höra av andra människor att André var Karlstads bästa mäklare. Han har verkligen levt upp till förväntningarna vi hade på honom. En mycket kunnig och trevlig mäklare som jobbar hårt och gjorde allt för att få oss nöjda under hela försäljningsprocessen. Har redan rekommenderat honon för ett par vänner som också är mycket nöjda.
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Joakim har varit väldigt trevlig och gjort det vi förväntat oss. Vi hade nog gärna velat haft lite mer uppföljning från hans sida, speciellt efter och kring försäljning. Det är rätt mycket kring försäljning som är nytt för oss, vilket vi även gjorde klart tidigt. Men vi sitter fortfarande med en massa frågor kring sådant som deklaration, skatt, avdrag mm. som vi inte tittat på än.
  • Johan S
    Johan S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea har varit toppenbra att ha att göra med gällande försäljning av min bostadsrätt. Hennes tillgänglighet och flexibilitet har underlättat för mig då jag finns på annan ort.

Där till hennes kunskap och engagemang får vi en skicklig, dessutom trevlig, mäklare som är mycket förtroendeingivande.

Kan med andra ord, starkt rekommendera Linnea som mäklare.
  • Mats M
    Mats M skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra och trevlig mäklare
    2017-05-24 Mattias Å svarar Mats M
    Tack så mycket Mats. Kul att höra att ni är nöjda.
  • Linnéa A
    Linnéa A skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är extremt nöjd med Jonas som mäklare. Trevlig, tydlig, förtroendeingivande och påläst. Om jag någonsin kommer sälja kommer jag garanterat anlita Jonas som mäklare.
  • Morten L
    Morten L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Hej!
    Jag är verkligen mycket tillfräds med samarbetet med Jonas Björk gällande försäljningen av min lägenhet! Hela vägen från vår första mail- och telefonkontakt i slutet av januari med värdering och planering, och fram till försäljningen var i hamn för kort tid sedan.
    Det hela på ett lungt, trevligt och välorganiserad sätt, och ett mycket bra slutresultat.
    Mvh. Morten Lid
  • Helene S
    Helene S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig o öppen. Fått förtroende för honom. Verkar vara kunnig.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket proffsig och informativ. Angelägen att hjälpa både säljare och köpare.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett väl och trevligt bemötande. Bra och snabb kontakt vid frågor och funderingar.
    Mycket nöjda med servicen.
  • Jennie Z
    Jennie Z skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En oerhört professionell och förtroendeingivande mäklare från första möte till försäljning. Jonas Björk är inkännande och ger mycket bra service i alla lägen.
    Vi kommer garanterat att välja Jonas som mäklare om vi ska sälja igen någon gång i framtiden! Vi kan därför varmt rekommenderar Jonas om du går i säljtankar.

J & K Zetterlund
  • Michael A
    Michael A skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt bemötande. Han var också mycket kunnig och insatt i objektet. Topp betyg.
  • Agnes L
    Agnes L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, tillmötesgående och förstående
  • Erik L
    Erik L skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och jordnära person! Duktig mäklare.
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig och seriös. Bra bemötande och vi känner oss trygga med affären.
  • Theodor L
    Theodor L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt gick smort och gick att fixa, inga problem eller konstigheter. 5 av 5
  • Andreas L
    Andreas L skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    David är saklig , lugn och upplevs som mycket professionell . Har bara gott att säga om David.
  • Ludvig J
    Ludvig J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade Jonas som mäklare när jag och min blivande sambo skulle köpa bostadsrätt. Vi har inget annat än bra saker om Jonas, en öppen, tillmötesgående, proffsig och jättetrevlig person!
    5/5 kan bara rekommendera! Vet vart jag vänder mig när vi ska sälja.
  • Svenerik E
    Svenerik E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Upplever att Jonas är professionell och med ett tydligt men lättsamt bemötande ger han en trygghet i att hela processen genomförs på ett korrekt sätt.
  • Linnea G
    Linnea G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hur André skötte försäljningen av vår lägenhet. Han höll bra kontakt med oss under hela processen och vi kände stort förtroende för honom. Han fanns tillgänglig för frågor och hade bra kontakter som gjorde att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Vi kommer absolut anlita André nästa gång vi ska sälja vår bostad!
    2017-05-17 André B svarar Linnea G
    Väldigt kul att få vakna upp till ett så otroligt fint omdöme! Jätte kul att få hjälpa er med affären:) Så ser jag fram emot framtida affärer;) Stort tack! /André
  • Stig H
    Stig H skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, bra stöd i säljprocessen, kunde inte vara bättre.
  • Per A
    Per A skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick redan vid första besöket en bra och ärlig känsla. Han var saklig och förklarade vad han trodde va rimligt för just vårt hus och fick oss att se på huset med andra ögon. Vi är mer än nöjda.
    MVH Pelle Åsa
    Daniel F gillar detta
  • Caroline E
    Caroline E skrev om David Aspnor en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väl mött av David som är mycket proffesionellt i sitt yrke. Kan varmt rekommendera David!
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig och snabb på att återkoppla! Toppen!
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig kille som kan sin sak,känns lugn och trygg,vet vad han pratar om.Rekommenderar honom varmt 🌹
    2017-05-16 André B svarar Margaretha L
    Fantastiskt kul att du rekommenderar mig Margaretha:) Det anser jag är det absolut bästa betyget jag kan få. Stort tack!
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Axlar rollen väl och inger förtroende.
    2017-05-16 André B svarar Jörgen D
    Tack för ett mycket fint omdöme Jörgen! /André
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Toppen! Superb tillgänglighet och engagerad och kunnig. Kan inte ge något annat än högsta betyg.
    2017-05-16 André B svarar Nicklas E
    Super kul att få hjälpa er Nicklas! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Louise S
    Louise S skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare! Skulle absolut rekommendera honom 😊
  • Nelly K
    Nelly K skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig, nogrann och trevlig tjej!
    2017-05-16 Linnea G svarar Nelly K
    Vad kul att höra Nelly! Hälsningar Linnéa
  • Marie W
    Marie W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och service inriktad mäklare. Har inget att anmärka.
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra, trevlig och professionell. Vi fick bra kontakt och det Kändes att vi var i trygga händer och att han delade vår entusiasm att sälja och jobba mot en bra försäljning
    2017-05-14 André B svarar Ingrid A
    Det var jätte kul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Ayad A
    Ayad A skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig och härlig samt duktig mäklare.
    2017-05-15 Linnea G svarar Ayad A
    Tack Ayad för din fina kommentar! Det var ett nöje att hjälpa er. Hälsningar Linnea
  • Britt M
    Britt M skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    - Jordnära
    - Trevlig
    - "Lantis"
    - Snabba svar på sms eller telefon
    - Glad trots mycket jobb
    - Lyhörd
    - Empatisk
    - Duktig att hålla sitt "face" i sitt yrke
  • Sara B
    Sara B skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Förtroendeingivande och genuin mäklare med känsla. Rekommenderas!
  • Janne R
    Janne R skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt var jätterbra. Linnea är trevlig, positiv, glad och lätt att prata med. Dessutom verkar hon ha de rätta kunskaperna som behövs.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag upplever att Linnea Grahn är en mycket engagerad och duktig mäklare, har fått bästa möjliga bemötande och det har känts tryggt. Kan varmt rekommendera henne. Med vänlig hälsning, Elisabeth Karlsson
    2017-05-12 Linnea G svarar Elisabeth K
    Vad roligt att du är nöjd Elisabeth! Hälsningar Linnéa
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Daniel Färdigh en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Varmt och vänligt bemötande där man fick svar på alla frågor och stor hjälp under köpprocessen.
    2017-05-12 Daniel F svarar Sandra A
    Vad roligt att ni är nöjda, det är vad vi jobbar för:)
    //Daniel
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André Byström är en mycket professionell mäklare.
    2017-05-11 André B svarar Marcus J
    Stort tack för en jättefin rekommendation Marcus!:) /André
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas Björk har varit proffesionell i sitt jobb. Har också ett trevligt och lättsamt bemötande. Sett till att säljare och köpare känner sig väl bemötta.
    Jag rekommenderar Jonas
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Samarbetet med Linnea har präglats av flexibilitet tillgänglighet. Hon har hanterat vår kontakt på ett professionellt sätt.
    2017-05-11 Linnea G svarar Jenny S
    Tack Jenny för din fina kommentar! Hälsningar Linnea
  • Ida H
    Ida H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett lugnt och trovärdigt bemötande, som behandlar kunden mycket väl, ger bra information och sköter säljprocessen skickligt från början till slut. En utmärkt förebild ur mäklarsynpugnt!
    2017-05-10 André B svarar Ida H
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Ida! Stort tack:)
  • Emma K
    Emma K skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea hade ett trevligt och professionellt bemötande. Jag fick bra information och svar på det jag behövde veta.
    2017-05-11 Linnea G svarar Emma K
    Tack Emma för dina fina ord! Jag hoppas du ska trivas bra i bostaden. Hälsingar Linnea
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande bra kunskap om bostaden.
    Inga konstigheter
  • Karin M
    Karin M skrev om Joakim Fastberg en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänligt bemötande, påläst och erfaren. Alltid känt mig väl omhändertagen. OCH det viktigaste av allt, han är lugn och inte påstridig. Då det är en stor sak att både köpa och sälja en fastighet!! Kan varmt rekommendera honom😊!!
  • Lars A
    Lars A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik är bra, har uppfyllt våra förväntningar mer än förväntat. Trevlig, kan tänka mig att bjuda honom på en singel malt nån gång 😀
  • Ulrika O
    Ulrika O skrev om Richard Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och ödmjuk och gjorde ett bra jobb för att vår husförsäljning gick så jättebra!
    Med vänlig hälsning, Ulrika
  • Conrad B
    Conrad B skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Linnea var genuint snäll och såg alltid till vårat bästa, bättre mäklare är svår att hitta!
    2017-05-08 Linnea G svarar Conrad B
    Tack för den fina kommentaren Conrad. Det var jätte kul att få förtroendet att hjälpa er. / Linnéa

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad