Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Karlstad & Hammarö!

Oavsett om du ska köpa eller sälja bostad i området är vi engagerade och välutbildade mäklare som vill hjälpa dig till din bästa bostadsaffär. Genom vårt nära samarbete med Swedbank får du svar på alla ekonomiska frågor kring affären snabbt och smidigt.

Vi känner både områdena och den lokala bostadsmarknaden väl och kan ge dig råd och tips inför din stundande bostadsaffär. Vill du sälja hittar vi rätt köpare genom att marknadsföra i flera kanaler och är du intresserad av att köpa ser vi till att du får all information du behöver samt får se objekt som passar just dig.

Kom förbi något av våra kontor för att prata mer om din nästa bostadsaffär!

Läs vad 2221 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

• 2020-05-28

Kjerstin H skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, tillmötesgående, snabb med information, kunnig. Bara bra saker att säga om Emmy Didriksson. Läs mer
  • 2020-05-28

Gerd J skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Min mor har sålt sin bostadsrätt då hon flyttat till ett särskilt boende, jag som är hennes son har agerat som ombud för min mor.
    Jag kontaktade ett flertal mäklare bla Fastighetsbyrån, Emmy kontaktade mig omgående för att om möjligt se på objektet som skulle säljas, hon ingav från första stund ett förtroende och trygghet varför jag beslutade på stående fot att Emmy skulle få uppdraget att marknadsföra och sälja bostadsrätten.
    Jag var inställd på en relativt lång process för att nå i hamn med försäljningen.
    Emmy överträffade mina förväntningar både när det gäller att finna rätt köpare, att sätta rätt pris och att skriva avtal.
    Jag ångrar inte en sekund att jag valde Emmy och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-05-27

Dan N skrev om Lies Benharaoua en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lies hjälpte till att sälja min mors lägenhet.
    Han var mycket saklig och trevlig i sin presentation. Vi kom snabbt fram till villkoren, som vi båda var nöjda med. Försäljningen gick mycket smidigt och genomfördes på ett mycket professionellt sätt. Jag kan verkligen rekommendera Lies.
    Ledord: kunnig, trevlig och proffesionell utan krångel. Med vänlig hälsning, Dan Nilsson Läs mer
    2020-05-27 Lies B svarar Dan N
    Stort tack Dan för förtroendet och dom fina orden :)
    Lies B gillar detta

Thomas H skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra personligt engagemang jobbade fram ett bra pris med både nöjd säljare och köpare. En mäklare med ❤️
    Thomas Läs mer

Berndt L skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett mycket professionellt bemötande när vi köpte lägenheten. Linnea var väldigt tydlig och noggrann vid såväl visning som vid övriga möten. Vi fick snabba svar på våra frågor och hjälp med de saker vi behövde. Vi har bara positiva omdömen om Linnea Grahn. En mycket bra mäklare! Läs mer

Urban S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad och kompetent med stort fokus på mig som säljare, jag kan varmt rekommendera André som mäklare.

Jag har även träffat André tidigare och då i egenskap som köpare och upplever att jag även i den rollen fått samma fina bemötande. Läs mer
    2020-05-25 André B svarar Urban S
    Vilken fantastisk fin rekommendation! Stort tack Urban:) /André
  • 2020-05-24

Patrik P skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt min lägenhet!
    Mycket bra bemötande och bra service.
    Hade bra kontakt genom hela säljprocessen med info och uppdateringar.
    Trots många visningar, var mäklaren positiv och hade tankar direkt på hur man skulle gå vidare. Detta gav mig som säljare trygghet och peppning under hela processen. Läs mer
  • Peter S

2020-05-24

Peter S skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda är noggrann och saklig och har visat ett proffsigt
    arbete. Jag kan bara vara nöjd med sättet som hon genomfört försäljningen av lägenheten som jag köpt. Läs mer
  • 2020-05-24

Frida S skrev om Linnea Grahn en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och professionell. Gjorde vårt lägenhetsköp till en mycket smidig och angenäm upplevelse. Läs mer
    2020-05-25 Linnea G svarar Frida S
    Tusen tack för den fina recon Frida och grattis till Karlstads finaste lägenhet! Hälsningar Linnéa
    Linnea G gillar detta
  • Johan B

2020-05-22

Johan B skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde mitt hus igenom denna mäklaren, de gick snabbt o bra, utan krångel, rak o ärlig.

Rekommenderar han starkt. Läs mer
    2020-05-22 Mattias Å svarar Johan B
    Tack Johan. Du har varit väldigt trevlig att samarbeta med. Hoppas du får det bra i nya staden :)
  • 2020-05-21

Maija R skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    pålitlig, noggrann och optimistisk Läs mer
  • 2020-05-21

Christoffer Ö skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fint tålamod i hjälpen med lägenhets försäljningen.

Snäll och mycket duktig!

Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-05-19

Eva L skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt ett parhus i Råtorp.

Jag blev mycket väl bemött av Fia. Hon visade mig huset spontant under en vardag, då jag var i Karlstad. Mycket uppskattat!!

Vi ( min man och jag) är mycket nöjda med hur Fia har skött husaffären! Läs mer
    2020-05-19 Fia J svarar Eva L
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Eva, tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag hoppas att ni ska trivas bra i Karlstad och i ert nya fina hus :) Ha det gott!
    Fia J gillar detta
  • 2020-05-18

Victoria J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min sambo har sålt våra två lägenheter och är jättenöjda med Jonas! Vi har inget att klaga på alls och skulle utan tvekan välja honom igen. Läs mer
  • 2020-05-18

Sandra K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt 3RoK

Mycket bra bemötande, engagerad och bra driv som resulterat i snabb affär.

Överträffade mina förväntningar Läs mer
    2020-05-18 André B svarar Sandra K
    Vad kul att jag överträffade dina förväntningar Sandra:) stort tack för en fin rekommendation samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna bostadsaffär! /André
  • 2020-05-17

Ulf E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt lgh och Jonas har uppfyllt alla våra förväntningar man kan ha. Högsta betyg Läs mer
  • Annelie W

2020-05-17

Annelie W skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en bostadsrätt. Jonas har varit fantastisk, tillmötesgående och tillgänglig oavsett dag eller tid.
    Jag blev tipsad om Jonas redan innan jag skulle köpa bostadsrätten och har varit jättenöjd hela vägen. Läs mer
  • 2020-05-17

Ingeborg P skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    I mitt lägenhetsköp har Jonas varit en förtroendeingivande mäklare och gjort sitt yttersta för att alla parter ska bli nöjda. Läs mer
  • 2020-05-15

Inga-lill E skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt ett hus och köpt en lägenhet. Jonas Björk har varit trevlig, tillmötesgående och kunnig. De förväntningar som vi har haft har överträffats i kontakterna med Jonas. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-11

Peter E skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt lägenhet. Jag blev bra bemött av Jonas. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
  • 2020-05-11

Madelene R skrev om Fia Johannesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fia har skött allt mycket bra. Förklarat , haft ordning och reda och har hört av sig om jag har sökt henne, oavsett tid på dygnet. Jag är jättenöjd!
    Madelene Renström Läs mer
    2020-05-11 Fia J svarar Madelene R
    Tack så mycket Madelene, det värmer. Hoppas att du ska trivas bra vid ditt fina sommarställe och att du får iordning som du har tänkt dig :) Ha det gott!
    Fia J gillar detta
  • 2020-05-10

Christian L skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålde en bostadsrätt på Ulvsbygatan mha Emmy. Fungerade mycket bra, från första kontakten till det att kontrakt skrivits på försäljningen.
    Flexibel och tillmötesgående, och med bra koll på marknadsläget.
    Vi är mycket nöjda med Emmy som mäklare så här långt. Läs mer

Kjell K skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en villa i Karlstad.
    Andreas är enkel, rak och snabb i sin kommunikation och har stor erfarenhet av husaffärer, vilket gör att man som säljare känner en stor trygghet i säljprocessen. Läs mer
  • 2020-05-10

Camilla E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fredrik ger ett proffesionellt och tryggt intryck och är bra och trevlig att ha och göra med. Läs mer
  • 2020-05-09

Fredrik Ö skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi köpte ett hus genom Fredrik Jäfverström på Fastighetsbyrån. Fredrik är kunnig, hjälpsam och sympatisk och har med stort tålamod lotsat oss igenom affären. Vi kunde inte vara nöjdare med affären! Läs mer
  • 2020-05-08

Alexandra J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt lgh bärstad. Bra service och engagemang. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-05-08

John K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Serviceinriktad, ödmjuk, sympatisk och fantastiskt trevlig. Läs mer
  • 2020-05-07

Carola K skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig, trevlig och engagerad. Läs mer
  • 2020-05-06

Kenneth Ingvar T skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en lägenhet av en trevlig gullig tjej som var till mötes gående och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • 2020-05-04

Claes-göran J skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en bostadsrätt i yttre hamn. Mäklaren uppfattades lite avvaktande i starten, blev mycket bättre efter första mötet. Hade stora förväntningar på Fastighetsbyrån efter rekommendationer (har sålt både villa och bostadsrätt med andra mäklare). Tycker mäklaren levde upp till dessa. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-05-02

Patrik G skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    köpt bostad och tycker att Amanda varit fantastiskt tydlig ! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Patrik G
    Stort tack för detta fina omdöme och högsta möjliga betyg, Patrik! Hoppas att du och barnen ska trivas väl i nya lägenheten :) Mvh Amanda
    Amanda A gillar detta
  • 2020-05-02

Sofie H skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och hjälpsam! Gav en mycket god mäklar upplevelse. Läs mer

Annica S skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en bostadsrätt på Vågmästaren genom Emmy.
    Hon har varit tillmötesgående och följt upp våra funderingar och frågor på ett snabbt och professionellt sätt.Trevligt bemötande och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare . Läs mer

Naiyana P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min man köpte en bostad av mäklare Andre Byström, vi var mycket nöjda och när vi skulle sälja våran gamla bostad, så var det ett mycket enkelt val att anlita Andre Byström för det uppdraget. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och vi upplever att mäklaren verkligen älskar sitt arbete - genom sitt stora tåla mod med oss som både köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-04 André B svarar Naiyana P
    Vad glad jag blir av att läsa en så fin rekommendation! Stort tack :) /André

Anders R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, väldigt saklig, mycket artig.
    Varför måste texten var minst 30 tecken minus för den som bestämt det. Läs mer
  • 2020-05-01

Andreas P skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en villa i Vålberg. Andreas Magnusson var en mycket trevlig och professionell mäklare som var lättillgänglig och skötte allt bra och smidigt från visning till avslutad affär. Återkom som utlovat med svar på frågor, även efter ordinarie arbetstid. Vi är nöjda! Läs mer

Tony G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kompetent och responsiv, håller dig uppdaterad och informerar utan påminnelser. Läs mer

Helena C skrev om Emmy Didriksson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig
    Kändes tryggt att anlita Emmy Läs mer
  • 2020-04-30

Gullan P skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Fredrik Jäfverström mycket bra mäklare Läs mer
  • 2020-04-29

Martin S skrev om Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jonas sålde vår lägenhet, smidigt och enkelt genom hela resan! Läs mer
  • 2020-04-28

Sebastian S skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös och kompetent mäklare 👍 Läs mer
  • 2020-04-28

Sandra H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt hus via Andreas på Hammarö, han har under hela processen varit mycket professionell, förtroendefull och hållit god kontakt med oss.

Vi upplever honom som mycket kunnig, erfaren och vi skulle varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer

Carl F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte mig att sälja min lägenhet i inre hamn. Jag har fått bra bemötande från start då André fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag kan starkt rekommendera honom som mäklare Läs mer
    2020-04-28 André B svarar Carl F
    Stort tack för en riktig kanon rekommendation Carl! Otroligt kul att jag fick förtroendet att hjälpa dig med bostadsaffären :) /André
  • 2020-04-27

Alexander P skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Otroligt proffsig mäklare som hjälpte oss att sälja vårt hus på Hammarö. Kommer vi sälja igen kommer vi anlita Andreas och kan varmt rekommendera honom till er som ska sälja hus. Läs mer

Erik W skrev om Mattias Åkerblom en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en nyrenoverad villa och hade en stressig visning med födelsedagskalas samma dag, men vi älskade villan och la bud lite på en bra känsla.
    Vi har haft en väldigt bra säljare som gett oss svar på många frågor så inte gått via mäklaren speciellt mycket.
    Allt har gått smidigt fram och vi har känt oss trygga. Mäklaren kröp på golvet och roade vår 4a åring när vi skrev på alla papper, så varit en avslappnad stämning genom hela köpet. Läs mer
    2020-04-27 Mattias Å svarar Erik W
    Kul att höra att ni har bra kontakt med säljaren :) Jag önskar er stort lycka till i huset!

Peter L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt bostadsrätt, blev bemött på ett trevligt, proffsigt och vänligt sätt. Bra på att läsa situationen när det var skämtsamt och när det var business.
    Våra förväntningar var att få bostaden sånt vilket vi även fick till ett tillfredställande pris under rådande omständigheter. Läs mer

Caroline A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren André har varit helt fantastisk & vi är mer än nöjda. Skulle aldrig välja en annan mäklare än honom. Så ödmjuk & trevlig. Rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Hårt arbetande, tillmötesgående & serviceminded till 1000! Vi älskar André! Läs mer
    2020-04-27 André B svarar Caroline A
    Bättre start på en måndag går inte att få! Vilken fantastisk rekommendation, jag blir alldeles till mig när jag läser den:) Stort tack!! /André

Stina Å skrev om Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket nöjd med att jag valde Ellen som mäklare. Hon var ett stöd genom hela köp- och säljprocessen och ett klokt bollplank när jag bad om det. Läs mer
    2020-04-28 Ellen L svarar Stina Å
    Tack så mycket Stina för den fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende på Råtorp! :)
    Ellen L gillar detta
  • 2020-04-26

Mariette M skrev om Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Amanda har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt i Karlstad. Hon har, rakt igenom , varit tydlig, vänlig, professionell, informativ och närvarande. Hon överträffade våra förväntningar då servicegraden var högre än förväntat. Toppenbra upplevelse - hon gör ett mycket bra arbete!! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Mariette M
    Ett stort och varmt tack för dessa fina ord Mariette! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen och är tacksam för högsta möjliga betyg. Önskar er lycka till med nya äventyr, ni kommer att få fantastisk service från Maria! Mvh, Amanda
    Amanda A gillar detta

Fredrik G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en bostadsrätt av André för några år sedan, och när det var dags att sälja den blev valet densamma. Proffesionellt, metodiskt och enkel försäljning där man som säljare får vara delaktig och ha koll i hela försäljningsprocessen. Rekommenderar varmt André som mäklare. Läs mer
    2020-04-26 André B svarar Fredrik G
    Jag blir så glad av de fina ord du skriver Fredrik! Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme :) /André

Östra Torggatan 14, 652 24 Karlstad