Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 118 Läs vad Andreas Magnusson

• Eva W sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-02

Radhus under försäljning på Stockfallet i Karlstad.
    Jättebra bemött av Andreas Magnusson.. Läs mer
  • Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-30

Trevlig och rak person , som håller vad han lovar .
    Kan varmt rekommendera Andreas . Läs mer
  • Emma J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-29

Ulvsby
    Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande av mäklaren.
    Bra feedback och diskussion om hur vi gått vidare i affären och vägledning i nästa steg.
    Deltagande på visning var bra men dålig budgivning vilket såklart inte mäklaren kan styra över.
    Vi verkar ha träffat lite fel i klientel från visning då huset kanske har varit ”finare” än området. Således borde kanske en fundering över hur man lyckas fånga rätt kunder vid ett liknande objekt göras utifrån det perspektivet.
    Kan helt klart tänka mig att använda Andreas igen vid en eventuell försäljning.
    Även väldigt nöjd med fotografering som tog fram husets fina sidor så fotografen gjorde ett väldigt bra jobb! Läs mer
  • Annie F sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-24

Stockfallet
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus. Allt har gått över förväntningarna bra! Andreas är lugn, saklig, noggrann och proffs på sin sak. Återkopplat och gett bra information under hela försäljningstiden. Andreas Magnusson på Fastighetsbyrån i Karlstad rekommenderas varmt av oss. Läs mer
  • Nina K köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-15

Zakrisdalsudden
    Proffsig, trevlig och tydlig, en mäklare jag gärna skulle anlita igen! Läs mer
  • Marian S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-22

Väse
    Trevlig och tillmötesgående, svarar snabbt Läs mer
  • Annika Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-26

Skattkärr
    Jag har sålt min villa i Skattkärr.
    Jag valde Andreas som fastighetsmäklare då han gav mig ett stort förtroende och visade stort intresse för den fastighet jag skulle sälja.
    Samarbetet under hela processen har fungerat utmärkt! Andreas har varit lätt att få kontakt med och varit mycket hjälpsam i de frågor eller synpunkter jag haft.
    Jag kan varmt rekommendera Andreas som mäklare.

Vänliga hälsningar Annica Läs mer
  • Gwenyth Frances R sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-24

Trevlig. Effektiv. Kunnig. Professionell. Bra resultat. Läs mer
  • Fadi A sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-18

Lorensberg
    Sålde nyrenoverad villa på 142 kvm Läs mer
  • ANNA-LENA H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-03

Sålt ett fritidshus. Trevligt och kunnig mäklare. Kom med bra information och råd. Läs mer
    2019-05-06 Andreas M svarar ANNA-LENA H
    Hej!
    Tack för fint omdöme hoppas att du kommer trivas på västkusten.
    Andreas M gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö