Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004-12-15
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-09 - 2020-08

Läs vad 160 Läs vad Andreas Magnusson

• Anna-karin B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-16

Jag har sålt ett hus ,ett ganska nybyggt . Jag tycker att Andreas har varit jätte bra ,lugn och metodisk . Lätt att få tag på ,bra återkoppling .
    Ingav förtroende . Så tack så jätte mycket 👌 Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Martina G köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-04

Kvarnberget
    Andreas hjälpte oss att köpa vårt första hus! Han tog aktivt kontakt med oss och tipsade om objekt vi skulle kunna gilla, som var på gång, och gav personlig visning på dessa. Vi var jätteglada över att träffa så rätt när vi väl slog till, och imponerades över hur smidigt och proffesionellt allt sköttes. Det fanns inte en fråga Andreas inte hade svar på, han kändes trygg och erfaren i sin roll. Vi genomförde köpet i trygga händer! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Johan B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-27

Henstad
    Sålt huset.
    Andreas var under hela processen alltid kontaktbar och gav snabb respons.
    Andreas är saklig, rutinerad och aktiv.
    Vi är mycket nöjda med hans sätt att jobba och hur snabbt han hittade en köpare. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Cecilia S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-18

Hultsberg
    Köpt hus. Bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • David I köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-11

Kvarnberget
    Andreas är lugn, förtroendeingivande och kompetent. Han gav oss det där extra som gjorde att vårt fastighetsköp upplevdes lätt och att vi fick bra information. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Olof N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-10

Edsgatan
    Vi köpte ett 40-tals hus med en del renoveringsbehov. Andreas var väldigt lätt att ha och göra med. Bra kommunikation hela vägen och smidig affär trots coronapandemin. Vi är väldigt nöjda med huset och Andreas som mäklare!

Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Mattias S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-18

Hjälpsam
    Sunt för nuft
    Snabb / bra återkoppling Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Jesper R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-03

3:a
    Våxnäs
    Köpt hus. Tyckte det va bra ordning och reda på allt. Bra på att förklara vad allt man skulle skriva på innebar. Bra på att hålla kontakten. Trevlig! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Kjell K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-10

Sommarro
    Sålt en villa i Karlstad.
    Andreas är enkel, rak och snabb i sin kommunikation och har stor erfarenhet av husaffärer, vilket gör att man som säljare känner en stor trygghet i säljprocessen. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Andreas P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-01

Vålberg
    Köpte en villa i Vålberg. Andreas Magnusson var en mycket trevlig och professionell mäklare som var lättillgänglig och skötte allt bra och smidigt från visning till avslutad affär. Återkom som utlovat med svar på frågor, även efter ordinarie arbetstid. Vi är nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell