Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-05 - 2020-04

Läs vad 152 Läs vad Andreas Magnusson

• Kjell K sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-10

Sommarro
    Sålt en villa i Karlstad.
    Andreas är enkel, rak och snabb i sin kommunikation och har stor erfarenhet av husaffärer, vilket gör att man som säljare känner en stor trygghet i säljprocessen. Läs mer
  • Andreas P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-01

Vålberg
    Köpte en villa i Vålberg. Andreas Magnusson var en mycket trevlig och professionell mäklare som var lättillgänglig och skötte allt bra och smidigt från visning till avslutad affär. Återkom som utlovat med svar på frågor, även efter ordinarie arbetstid. Vi är nöjda! Läs mer
  • Sebastian S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-28

Knappstad
    Seriös och kompetent mäklare 👍 Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Sandra H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-28

Lövnäs
    Vi har sålt hus via Andreas på Hammarö, han har under hela processen varit mycket professionell, förtroendefull och hållit god kontakt med oss.

Vi upplever honom som mycket kunnig, erfaren och vi skulle varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Alexander P sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-27

Lövnäs
    Otroligt proffsig mäklare som hjälpte oss att sälja vårt hus på Hammarö. Kommer vi sälja igen kommer vi anlita Andreas och kan varmt rekommendera honom till er som ska sälja hus. Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Haydar J sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-23

Hagalund
    Letande och tacksamhet är den känslor som vi fått av Andreas, han är vänligt, ärligt och trygg person!!! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Emma H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-06

Råtorp
    Köpt bostad, kedjehus. Blivit bra bemött under hela processen. Fått svar på alla våra frågor på ett begripligt sätt. Flexibel med tider, bra service. Eftersom det är första gången vi köper hus förväntade jag mig att det skulle vara svårt att förstå allt, men vi har fått många tips och bra förklaringar. Mycket nöjd! Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Beirin Z sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-30

Henstad
    Andreas är underbar duktigt ,trevligt och mycket hjälp sam Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Mohammad Z sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-30

Henstad
    Jag såld villa mycket bra bemättanda. Mycke brå mäklare
    Mycke njöf Läs mer
    Andreas M gillar detta
  • Ingrid S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-28

Lorensberg
    Vi har sålt en villa.
    Vi har fått ett bra och proffsigt bemötande.
    Han har lyssnat och svarar på våra frågor och funderingar och stöttat genom processen, skött sina åtaganden väl. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell