Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-11 - 2019-10

Läs vad 132 Läs vad Andreas Magnusson

• Kristina P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-08

Stockfallet
    Vi har köpt en villa på Stockfallet och vi är mycket nöjda över bemötandet från Andreas. Läs mer
  • Jesper H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Stockfallet
    Vi har köpt villa av Andreas. Väldigt bra bemötande, lugn och förtroendeingivande. Upplever honom som kunnig och erfaren. Visste han inget så sa han det och tog reda på det, istället för att bara säga något. Kan varmt rekommendera Andreas för andra, både köpare och säljare! Läs mer
  • Ruth Ingela H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-28

Färjestad
    Sålt villa. Proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med under hela försäljningen. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-14

Sålt hus.
    Väldigt bra bemötande.
    Hade höga förväntningar då vi blivit tipsade från flera olika håll och de infriandes.

Vi är så nöjda med Andreas på alla sätt. Behaglig och proffsig person. Läs mer
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-13

Stockfallet
    Vi har köpt en enplanshus på 120 kvm på Stockfallet.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta och har ingenting att anmärka på.
    Andreas är seriös och proffsig. Jag kommer rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Klara F köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Lövnäs
    Köpt ett enplanshus på Hammarö.
    Vi har blivit bra bemött av mäklaren, varit tydlig och snabb i kommunikationen jämfört med endel andra mäklare vi haft kontakt med innan gällande andra hus.
    Det har inte varit några konstigheter så vi har inte haft så stor kontakt med mäklaren. Säljaren har varit enkel och tillmötesgående. Läs mer
  • Kristian A köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-07

Götetorp
    Köpte ett hus och blev väldigt bra bemött av Andreas.
    Jag förväntade mig nog lite mer säljsnack och allt sånt som hör till men han gav ett rakt och ärligt intryck, så de gick smidigt och utan för mycket pressande. Läs mer
  • Emelie R köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-04

Ulvsby
    Köpte ett hus, där Andreas var mäklare. Allt har flytit på bra, har fått all information som behövts. Läs mer
  • Anna B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-26

Råtorp
    Vi har sålt vår villa. Jag tycker Andreas var glad och trevlig. Han gav ett seriöst intryck, som han levde upp till. Enda negativa jag har att säga är att han var sen till ena visningen. Läs mer
  • Joakim Choon-Ho B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-25

Råtorp
    Sålt villa på Råtorp.
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande.
    Kändes som fokus minskade något på slutet då affären kändes färdig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell