Andreas Magnusson

Andreas Magnusson

Andreas Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Andreas Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2004-12. Andreas Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 260 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Magnusson har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

260 omdömen om Andreas Magnusson

Sedan starten hos Reco 2015
Niclas H
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Kartberget

Mycket kunnig och trevlig mäklare som återkopplade snabbt vid frågeställningar. Det märktes att mäklaren var rutinerad och kunnig på området och kunde delge matnyttig information till oss som köpare utifrån. Jag rekommenderar varmt Andreas som mäklare till andra spekulanter eller framtida försäljningar.

Lisa R
Stockfallet

Andreas var mycket trevlig och hade ett bra bemötande. Han hjälpte oss med våra frågor och var snabb med att återkoppla. Det uppskattades mycket av oss.

Camilla J
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Stockfallet

Andreas är trevlig, kunnig och inger trygghet. Han fångade upp mina önskemål på ett utmärkt sätt och såg till att hela processen gick smidigt. Kan varmt rekommendera honom till din försäljning. Tack !

Sara L
Färjestad

Vi fick ett fint bemötande av Andreas vid visning och efterföljande kontakt. Vi upplevde Andreas som kompetent och transparent. Vi är nöjda med kontakten i samband med vårt husköp och kan rekommendera Andreas som mäklare.

Frida H
Strand

Andreas har visat en enastående professionell inställning genom hela processen. Han lyckades överträffa våra förväntningar när de gäller försäljningen av vår villa. Vi är mycket nöjda och jag skulle varmt rekommendera Andreas till alla som är i behov av en mäklare.

Bengt H
Henstad

Tog kontakt med fyra mäklaren inför hus försäljningen. Valde Andreas för hans intresse att sälja huset Andreas är lätt att samarbeta med lugn och trevlig

Robert M
Skåre

Bra och trevligt bemötande och kunnig om marknaden. Lyckades slutföra affären på ett bra sätt. Bra rådgivning och service. Alltid kontaktbar och ställde upp och svarade på frågor och funderingar. Var dock sen (kom ej uppgjord tid) till alla tre visningarna och sista visningen kom han efter spekulanterna vilket inte kändes helt bra. Vidarebefordrade ej vår feedback till spekulant som hade med en klausul som inte vi ville ha. Detta återspeglades senare i hans konversation med spekulanten som inte var nöjd med detta. Inget...

Linda B
Skåreberget

Ett trevligt bemötande och återkopplingen har varit toppen. Har hjälpt till med alla frågor vi har haft och tagit reda på info. Vi har varit nöjda.

Per B
Romstad

Mycket trevligt bemötande. Alla korten på bordet från början. Aktiv men inte överambitiös. Realistisk värdering och bedömning. Effektiv. Prisvärd

Henrik W
Sundsta

En person som lyssnar och är väldigt duktig i sitt jobb. Köpte via han och kommer definitivt sälja via Andreas när det blir dags i framtiden.