Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-01 - 2019-12

Läs vad 137 Läs vad Andreas Magnusson

• Gabriella N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-21

Vålberg
    Andreas fixade så att vi fick en förhandsvisning på en villa som vi var jätteintresserade utav, som inte hade kommit ut helt. Han var väldigt tillmötesgående och hade bra kontakt med oss om minsta lilla uppdatering. Som husköpare för första gången så hade vi inte kunnat ha en bättre mäklare! Helt suverän! Väldigt noggrann och bra på att förklara hur saker och ting fungerade. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-13

Västra Skagene
    Vi har äntligen sålt vårt hus på landet och detta skedde då vi bytte mäklare till Andreas Magnusson. Som mäklare utstrålar Andreas professionalitet, han är punktlig och ger ett gott förtroende. Vi har även varit på visningar med honom och han ger ett trevligt intryck och återkommer med information precis som han lovat. Vi skulle absolut använda oss av Andreas som mäklare igen, när vi säljer vårt nästa hus i framtiden. Läs mer
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-20

Lövnäs
    Köpt en nyproduktion. Väldigt bra bemött och kontakten emellan. Proffsigt Läs mer
  • Elisabeth T sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-27

Stockfallet
    Sålt en villa på 135 kvadrat i ett av Karlstads populäraste familjeområden. Bra och proffsigt bemötande som från början gav ett ärligt och tryggt intryck.

Rekommenderar honom och Fadtigjetsbyrån gärna till andra. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-20

Hultsberg
    Vi har sålt en villa i Karlstad. Andreas har varit mycket vänlig och hjälpsam. Vi har känt stort förtroende för Andreas under hela processen. Andreas var alltid anträffbar. Priset blev över förväntan. Läs mer
  • Kristina P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-08

Stockfallet
    Vi har köpt en villa på Stockfallet och vi är mycket nöjda över bemötandet från Andreas. Läs mer
  • Jesper H köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Stockfallet
    Vi har köpt villa av Andreas. Väldigt bra bemötande, lugn och förtroendeingivande. Upplever honom som kunnig och erfaren. Visste han inget så sa han det och tog reda på det, istället för att bara säga något. Kan varmt rekommendera Andreas för andra, både köpare och säljare! Läs mer
  • Ruth Ingela H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-28

Färjestad
    Sålt villa. Proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med under hela försäljningen. Rekommenderas! Läs mer
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-14

Sålt hus.
    Väldigt bra bemötande.
    Hade höga förväntningar då vi blivit tipsade från flera olika håll och de infriandes.

Vi är så nöjda med Andreas på alla sätt. Behaglig och proffsig person. Läs mer
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-13

Stockfallet
    Vi har köpt en enplanshus på 120 kvm på Stockfallet.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta och har ingenting att anmärka på.
    Andreas är seriös och proffsig. Jag kommer rekommendera honom som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell