Andreas Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 106 kunder tycker om Andreas Magnusson

• Mathias S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-05

6:a
    199m²
    Vi köpte ett hus av Andreas. Han var påläst om huset, visade huset i lugn och ro, berättade om stadsdelen och var allmänt supertrevlig,
    Vi ger Andreas högsta betyg. Läs mer
  • Marie H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-14

Sålt en villa. Väldigt trevligt bemött av mäklaren.Andreas lade ner väldigt mycket tid och engagemang när vi skulle sälja vårt hus.Toppenbetyg Läs mer
  • Lars-Erik B köpte sin bostad med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-10

Köpt hus. Proffsig. Allt har gått otroligt smidigt. Läs mer
  • Emma C skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-06

Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån. Trevligt bemötande av mäklaren som var engagerad och såg till att försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Jenny B skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-01

Andreas har varit en klippa i försäljnigen av vårt hus. Han är en mäklare i toppklass! Trevlig, stabil och otroligt kompetent! Ska du sälja din bostad och vill vara säker på att du får en mäklare som är närvarande genom alla steg i hela processen? Ring honom! Läs mer
  • Håkan H sålde sin bostad med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-16

Vi har sålt en villafastighet i centrala delarna av Karlstad. Vår mäklare Andreas Magnusson Fastighetsbyrån har visat stort kunnande, erfarenhet och uthållighet. Ett bra bollplank. Han är lätt att prata med och lätt att nå. Vårt betyg blir det bästa och vi kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Johanna S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-14

6:a
    199m²
    Vi köpte ett radhus av honom. Han duktig då han var påläst på objektet. Var inte stressad utan vi fick ta den tid vi ville.
    Lugn och trygg.
    Hade inga större förväntningar men vi var riktigt nöjda efter besöket. Läs mer
  • Madeleine B skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-12

Vi har sålt ett kedjehus! Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren och han gav ett pålitligt, professionellt och ödmjukt intryck! Kunnig och inkännande, utan att överdriva eller framhäva sig själv o företaget alltför mycket! Vi hade förväntningar har om att visningar och service skulle fungera, vilket det gjorde! Andreas återkopplade information till oss under hela processen! En annan förväntning var att det skulle bli bra budgivning, vilket det blev och vi är mycket nöjda med försäljningen! Fem plus för Andreas som vi rek till andra! Läs mer
  • Erika D skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-19

Vi köpte bostad, allt kändes tryggt och proffsigt, genom hela processen,
    Vi hade valt samma mäklare för försäljning av vårt hus, men hade redan kontaktat annan part!
    Mycket bra! Läs mer
  • Anna-lena H skrev om Andreas Magnusson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-03-02

har inte haft så mycket kontakt med Mäklaren, semester Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell