Jonas Linsell

Jonas Linsell

Jonas Linsell är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Jonas Linsell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 395 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Linsell har haft 110 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 395 Läs vad Jonas Linsell

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-07
    Duktig, påläst och professionell. 10 av 10!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Våxnäs
    2021-06-30
    Trevlig tillgänglig mäklare. Hörde av sig två till tre ggr/v för uppdatering av läget. Hörde av sig även om det inte fanns något nytt att säga. Bra tycker jag. Ärlig och objektiv.
    • Tullholmsviken/orrholmen
    2021-06-21
    Jonas är grym på många sätt! Transparent och tydlig under processens gång. Han var engagerad och hade lagt upp en väldigt bra plan som anpassades utifrån våra behov. Rekommenderar Jonas till er som vill sälja er bostadsrätt!
    • Norrstrand
    2021-06-21
    Superbra bemötande. Allt gick oerhört smidigt och över förväntan. Professionellt men avslappnat.
    • Klara
    2021-06-14
    Trevligt bemötande och noggrann.
    • Gruvlyckan
    2021-06-14
    Skulle vilja säga att han är väldigt trevlig. Dock så hade jag poängterat att det var viktigt för mig att det verkligen var flyttstädat. Vilket det inte var. Han borde hjälpt mig med hur vi säkerställer att det var till min belåtenhet innan allt för försent och att jag skulle slippa bråk med tidigare ägare som frånsäger sig ansvaret!
    Jag fick även ett nr till en flyttstädfirma som tidigare hyresgäst inte har använt sig av utan bara frågat om pris.

Detta har har gjort mig väldigt arg!
    Den typ av städning som hade behövts på mina 40m2 hade enligt städfirma gått på 10 000 innan rotavdrag. Ingrodd skit.

Nä jag är väldigt arg och besviken. Jag hade en önskan som jag behövde hjälp med att veta hur jag hade behövt gå tillväga. Det är nog knappast första gången som städningen inte är till belåtenhet.
    Mäklaren ska finnas för både säljare och köpare.
    Hej Jennie, Jättetråkigt att du är missnöjd! Förstår att det är tråkigt att flytta in när det inte är flyttstädat ordentligt. Jag är rädd för att jag har gjort vad jag kunnat även om det inte hjälper dig rent praktiskt såhär i efterhand. Jag kollade med säljaren innan tillträde för att dubbelkolla hur städningen skulle ske. Det skulle ske via städfirma vilket jag framförde till dig. Efter inflytt kontaktar du mig på grund av missnöje angående städningen. Jag kontaktade säljaren igen för att kolla vilket företag som utfört städningen samt letade upp ett telefonnummer till företaget dit jag tänkte man skulle kunna ringa för att klaga samt begära komplettering. Vi kom överens om att du skulle prova ringa dit för att få hjälp. Senare kommer detta. Hade jag vetat att numret inte stämde hade jag givetvis inte vidarebefordrat kontaktuppgifterna till dig. Utan det var i syfte att hjälpa dig. Som sagt. Jättetråkigt att det blev som det blev men jag hoppas att du kommer att trivas i den trevliga lägenheten! Mvh Jonas, Fastighetsbyrån Jonas Linsell
    • Herrhagen
    2021-06-08
    En mycket bra mäklare! Vi kände oss väldigt nöjda med honom under hela försäljningen. En mäklare med det där extra!
    • Viken
    Köp av bostadsrätt.
    Jonas var mycket hjälpsam och har haft ett väldigt bra bemötande genom hela processen. Känns engagerad, påläst och genuin.

Den dagen vi ska sälja lägenheten kommer Jonas definitivt att vara vårat förstahandsval!
    Trevlig, kunnig och tillgänglig
    2021-06-07
    Jag har köpt en lägenhet i Karlstad. Mitt möte med Linsell var super bra, han är en trevlig och bra mäklare och när dagen kommer då jag ska sälja lägenheten och köpa en ny ska jag absolut be om att få han som min mäklare.