Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 288 Läs vad Jonas Linsell

• Per H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-06

Herrhagen
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Birger K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-21

Norrstrand
    Har sålt en 3a på Norrstrand, Karlstad. Denna lägenhet köpte jag 2914 och även då hjälpte Jonas mig rätt. Valet av mäklare var enkelt när jag nu skulle sälja min lägenhet, eftersom jag litar på Jonas och tycker om hans sätt att arbeta. Personlig service och proffsigt. Tack Jonas! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Gustav B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-18

Inre hamn
    Jonas L gillar detta
  • Jennifer H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-06

Lamberget
    Jag fick hjälp med att sälja min lägenhet och är supernöjd, kan varmast rekommendera Jonas. Bra kommunikation och information, kändes tryggt och professionellt hela vägen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Christian U sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-05

Herrhagen
    Otroligt nöjd över valet av mäklare. Fantastiskt bemötande och exemplarisk löpande kontakt under hela säljprocessen.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Bertil F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-03

Klara
    Jonas skötte sitt mäklaruppdrag som förväntat. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Anna F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-03

Kasernhöjden
    Jonas hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt och vi är väldigt nöjda med Jonas som mäklare. Jonas är väldigt trevlig och lättsam. Han återkopplar snabbt och han är väldigt enkel att prata med vilket vi tyckte var ett stort plus. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Sofia E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-27

Lamberget
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet, blev jätte bra bemött av mäklaren, tog hänsyn, hjälpsam och kunnig. Han levde upp dem förväntningarna som jag hade, jätte duktig.
    Jag kan tänka mig anlita han igen, försäljning av ett boende. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Hans Sune Torbjörn A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-11

Inre hamn
    Lägenhet köpt
    positiv trevlig
    ja gick smidigt Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Julia B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-10

Viken
    Köpt lägenhet där Jonas var mäklare. Proffsig och mycket trevlig!
    Var väldigt hjälpsam och vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell