Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 230 kunder tycker om Jonas Linsell

• Olle R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-14

Jag köpte en ny bostadsrätt med Jonas som mäklare. Han gav ett väldigt bra intryck och var hela tiden enkel att få kontakt med och hjälpsam med visning och såg även till att vi fick en extra visning. Jonas var bra att informera kring de olika stegen i processen och gjorde att jag som köpare kände att jag hade bra koll på vad som hände och vad som skulle ske framöver. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Emma L sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-22

Sålde min lägenhet genom Jonas och är supernöjd! Enkelt och proffsigt från början till slut. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Marina S sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-13

Vi har sålt en bostadsrätt.
    Jonas är lugn och trevlig i sitt bemötande. Påläst och kunnig mäklare som är engagerad i sina säljare. Finns alltid tillgänglig när man har frågor. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av våran bostadsrätt.
    Rekommenderas! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Oliver K köpte sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-11

Har köpt min första lägenhet, från Göteborg till Karlstad, fick relevant information hade god kontakt med både mäklare och säljare innan tillträde. Upplevde bemötandet som seriöst och engagerat. Mäklaren var tillgänglig och anpassade sig mycket väl till mina behov och förutsättningar som köpare vid visning m.m.

Sammanfattningsvis en god upplevelse med utomordentlig kommunikation för en snabb och enkel affär. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Anders N köpte sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-10

Proffsig på alla sätt. Kändes tryggt att köpa lägenheten genom Jonas. Trevlig kille! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Urban K köpte sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-05

Som köpare kan jag intyga att Jonas är professionell, engagerad, närvarande och oerhört trevlig. Karlstads bästa mäklare? Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Erika L sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-04

Jag har nu både sålt och köpt lägenheter via Jonas Linsell. Han är förtroendeingivande, kunnig och tillgänglig. Hans bemötande är engagerat och vänligt utan att kännas påklistrat- en genuint proffsig mäklare. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Andreas L sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-03

Sålt en bostadsrätt, 3 rok. Blev vänligt och professionellt bemött av mäklaren. Mäklaren gjorde ett bra jobb men fick intrycket av att han snabbt ville få till en affär snarare än att försöka tillgodose de krav vi ställde mot köparna. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Ingela I sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-02

Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök med hjälp av Jonas.

Vi träffade på Jonas första gången då vi själva var intresserad av en lägenhet, därefter har vi anlitat honom för att värdera vår egen bostad och när vi skulle sälja var det ett självklart val att välja honom.

Hans bemötande är otroligt bra, både för köpare och säljare. Han håller kontakten och hör av sig regelbundet om vad som händer och det betyder mycket i en process. Som person är han vänlig, lugn och trygg i sin roll. Han kan bemöta alla människor på ett mycket bra sätt. Vi kommer absolut rekommendera Jonas och vid behov anlita honom igen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Karin G sålde sin bostad med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-01

Pigg och glad mäklare med stort självförtroende. Tyvärr är bostadsmarknaden i svaj överlag, se det var lite tungjobbat.
    Bra på att hålla oss uppdaterade. Fem stjärnor för Säljcoachen! Vi är mer än nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell