Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 280 Läs vad Jonas Linsell

• Hans Sune Torbjörn A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-11

Inre hamn
    Lägenhet köpt
    positiv trevlig
    ja gick smidigt Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Julia B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-10

Viken
    Köpt lägenhet där Jonas var mäklare. Proffsig och mycket trevlig!
    Var väldigt hjälpsam och vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Johan C sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Tingvallastaden
    Sålde vår bostadsrätt. Proffsig och Lätt att kommunicera med. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-09

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Jag köpte lägenhet i Karlstad. Jonas var min mäklare och jag fick ett väldigt bra bemötande och mycket bra hjälp. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-14

Bryggudden
    Jonas är magisk! Trevligare kille får man leta efter. Tydlig, rak och ärlig genom hela säljprocessen. Löste en härlig vinst på vår lägenhet som öppnade våra framtida möjligheter. Jonas rekommenderas starkt! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Lars R köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-12

Hagaborg
    Har köpt en lägenhet i Karlstad.Jag tycker mäklaren var trevlig och kunnig.
    Haft kontakt några gånger och har bara positivt att säga om
    honom. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Erik F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-11

Herrhagen
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt i Karlstad. Jag fick ett väldigt vänligt bemötande av Jonas. Min upplevelse är att han är en seriös, engagerad och mycket omtänksam mäklare. Han levde helt upp till mina förväntningar. Som köpare skulle jag känna mig trygg om Jonas förmedlade objektet. Det var också en av avledningarna till att jag valde Jonas som mäklare för min försäljning. Jag kan absolut rekommendera Jonas! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Christina C köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-11

Strand
    Jonas ger ett gediget, proffsigt och kunnigt intryck. Han är lyhörd och förtroendeingivande och dessutom allmänt trevlig och vänlig Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Mikaela R köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-07

Rud
    Jonas var informativ och var väldigt hjälpsam vid mitt första lägenhetsköp. Mina fördomar av mäklare är att dem är lite nonchalanta och inte riktigt intresserad av kunden. Jonas var verkligen inte så utan jag blev verkligen positivt överraskad av hans seriositet blandat med härlig personlighet. Precis som en mäklare ska vara! Kontaktar gärna honom igen när det är dags att sälja min nuvarande lägenhet. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Elisabeth F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-04

Sundsta
    Har köpt en bostadsrätt 2a.
    Mäklaren var supertrevlig, professionell, snabb att höra av sig, tillmötesgående.
    Helnöjd med mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö