Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 308 Läs vad Jonas Linsell

• Felicia S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-19

Jägartorpet
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare vid säljning av min bostadsrätt.
    Skulle varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Agneta K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-19

Kartberget
    Vi sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt med hjälp av Jonas.
    Trevligt bemötande och noggrant hanterande! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Marcus K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-17

Norrstrand
    Lugn, hjälpsam och super bra mäklare från första mötet till avslutad affär! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Claes A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-16

Bryggudden
    Allt var toppen.
    Kändes tryggt från början till slut Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Åsa V köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-12

Inre hamn
    Vi har köpt en bostdsrätt på Gustaf Lovens gata. Jonas var felxible när vi inte kunde komma på ordinarie visningstid, svarade snabbt och proffessionellt och var lättillgänglig.
    Allt har fungerat jättebra!

Jonas är så trevlig så man undrar hur han orkar (hoppas att han orkar vara lika trevlig när han kommer hem till sitt eget, så att det inte kommer något bakslag där =) Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Ingemar N sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-03-04

Herrhagen
    Eftersom vi "köpte" lägenheten av Jonas och var mycket nöjd med den kontakten, så var det ingen tvekan nu när vi skulle sälja att välja Jonas.
    Jonas är lugn, saklig och låter köpare / säljare prata till punkt. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Linnéa J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-18

Lamberget
    Jag köpte en lägenhet i Karlstad och blev väldigt bra bemött av Jonas Linsell. Han svarade alltid på mina frågor, var snabb på att svara på sms och missade samtal. I och med att jag aldrig förut haft kontakt med en mäklare i syfte att köpa en fastighet hade jag inga riktiga förväntningar men Jonas Linsell satte ribban högt för vad jag förväntar mig i framtiden. Genom hela processen var Jonas Linsell oerhört trevlig, noggrann och förklarade hela processen tydligt. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Therese L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-17

Gruvlyckan
    Sålde min bostadsrätt. Mycket bra och trevligt bemötande hela vägen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Andreas R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-07

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Har både sålt och köpt flera lägenheter med hjälp av Jonas, 4 st totalt ,
    3 sålda objekt och ett köp i perioden 2014 tom 2019.

Genuint intresserad , trevligt bemötande, och snabb återkoppling .

Lyhörd och kunnig, sticker ut bland övriga.
    Jag är helnöjd vid alla tillfällen! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Margareta E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-02

Tingvallastaden
    Jag har köpt en 3-rumslägenhet i centrala Karlstad. Jag blev bemött på allra bästa sätt. Bi a ordnade han en extra visning. Jag kommer absolut att rekommendera honom för mina vänner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell