Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 324 Läs vad Jonas Linsell

• Mats A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-05

2:a
    Haga
    Jonas ger ett intryck av att känna till marknaden och att han har kunskap om värdet av bostadsrätter i Karlstad.
    Hans rekommendation att ha is i magen och vänta, rätt köpare brukar alltid dyka upp, stämde i mitt fall.
    En toppenkille att ha med när en bostad ska säljas och känslan jag fick är att han är så trevlig och ärlig som han verkar även får en köpare att tycka samma sak.
    Toppbetyg.
    Kompetent, trygg och ärlig. Levererar svar och uppdateringar som han sagt. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Mattias H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-30

Sundsta
    Mycket sympatisk och hjälpsam. Svarar snabbt på telefon och mail. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Cathrine J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-29

Färjestad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jonas har ett trevligt bemötande, han var snabb att svara på meddelanden, jag upplevde honom seriös och kompetent. Jag rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Kristine A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-24

Herrhagen
    Jag och min sambo har sålt vår bostadsrätt och Jonas gjorde så vi kände oss trygga och informerade oss bra genom hela processen! Lätt att få tag på och oerhört kunnig inom sitt område. Kan lätt rekommendera Jonas Linsell! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Ronny L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-22

Norrstrand
    Sålt bostadsrätt och är nöjd med mäklarens sätt att hålla kontakt, återkoppla, etc. Inga problem. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-03

5:a
    Våxnäs
    Jonas sålde en lägenhet i Karlstad o skötte d med bravur. Jonas har ett trevligt sätt både mot säljare o köpare. Förväntningarna blev över mina förväntningar Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Camilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-02

4:a
    Kronoparken
    Jag har köpt en bostadsrätt som Jonas Linsell har förmedlat. Mitt intryck av Jonas är att han är mycket professionell och han har ett väldigt trevligt och gemytligt bemötande.
    Jag kan starkt rekommendera Jonas som mäklare! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Victoria J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-18

2:a
    Herrhagen
    Jag och min sambo har sålt våra två lägenheter och är jättenöjda med Jonas! Vi har inget att klaga på alls och skulle utan tvekan välja honom igen. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Peter E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-11

Herrhagen
    Sålt lägenhet. Jag blev bra bemött av Jonas. Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Claes-göran J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-04

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Jag har köpt en bostadsrätt i yttre hamn. Mäklaren uppfattades lite avvaktande i starten, blev mycket bättre efter första mötet. Hade stora förväntningar på Fastighetsbyrån efter rekommendationer (har sålt både villa och bostadsrätt med andra mäklare). Tycker mäklaren levde upp till dessa. Jag är nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell