Jonas Linsell
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Kontakten med mina kunder! Plus att det är väldigt kul att göra affärer. Speciellt då man når ett slutresultat där både säljarna och köparna är riktigt nöjda.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mycket högt kundfokus och jobbar hårt för att nå kundernas önskemål. Med många år inom yrket och många genomförda affärer under åren har jag fått stor erfarenhet. Detta har hjälpt mig att tackla många olika eventuella situationer på ett bra sätt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag hungrig, noggrann och engagerad. Läs mer

Läs vad 270 Läs vad Jonas Linsell

• Annette S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-21

Våxnäs
    Sydvärnsgatan 1 A, saklig, bra bemötande och vem kan motstå en så härlig dialekt! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Camilla H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-19

Råtorp / Älvåker
    Trevlig o positiv. Lätt att nå och god servicenivå Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Stina A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-19

Herrhagen
    Vi sålde vår bostadsrätt, Jonas var genom hela processen proffsig och tillmötesgående. Han levererade både i stort och smått på det han lovat, han var även aktiv i processen och la mycket tid på att hålla oss uppdaterade. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Stefan W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-17

Norrstrand
    Sålt bostadsrätt.
    Vänligt, trevligt och korrekt bemötande.
    Hanteringen genomfördes som förväntat. Det slutliga priset blev dock något lägre än förväntat.
    Jonas är en duktig mäklare som vi kan rekommendera. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Sofie G sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-16

Rud
    Jag anlitade Jonas vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt har varit superbra rakt igenom. Kan starkt rekommendera Jonas! Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Elias P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-12

Tullholmsviken/Orrholmen
    Jonas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han gjorde det riktigt bra med ett trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Daniel W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-30

Yttre hamn (Kanikenäsholmen)
    Köpt och sålt bostadsrätt. Jonas inger trygghet och är väldigt lätt att sammarbeta med. Han framstår som väldigt sympatisk och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare i samband med din bostadsaffär. /Daniel Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-15

Norrstrand
    Jonas hjälpte oss både vid köp av vår nya lägenhet men också när vi sålde vår gamla i samma veva. Fantastisk på alla vis, lyhörd och tålmodig och hans bemötande är väldigt personligt och genuint. Kommer definitivt be Jonas om hjälp vid framtida köp och försäljningar. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • David B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-05

Gruvlyckan
    Tillmötesgående och ödmjuk. Gör sitt yttersta för att båda parter ska bli nöjda(vilket jag antar är ett yrkeskrav) på ett sätt som fick mig, som förstagångsköpare, att känna mig trygg. Läs mer
    Jonas L gillar detta
  • Marie E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Linsell en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-26

Rud
    Professionellt och vänligt bemötande vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell