Emma Björkman

Emma Björkman

Emma Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Emma Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Emma Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Björkman har haft 6 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

59 omdömen om Emma Björkman

Sedan starten hos Reco 2021
Laine H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Nolgård

Jag blev väl bemött av en glad och trevlig Emma, hon redogjorde för fakta om bostaden och tog snabbt reda på uppgifter jag ställde frågor om. Är nöjd med hennes bemötande och återkoppling under köpprocessen.

Jenny A
Skoghall

Otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Väldigt lätt att ha att göra med. Genuint intresserad av att hjälpa till på bästa sätt.

Susanne K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Helt ok. Hon är trevlig och kunnig och hjälpsam

Hamid S
Skoghall

Hon var bra och trevlig och det viktigaste tycker jag om att hon hade glädje med sig alltid.

Julia K
Skoghall

Man blev alltid trevligt bemött av Emma.

Martin B
Skoghall

Bra bemötande från start, flexibel och mån om att tillmötesgå våra önskemål.

Ahmad Mansur H
Skoghall

Väldigt fint bemötande, snabbt svar, dra kontakt mellan köpare och säljare, en smidig bra affär

Laila V
Skoghall

Hon är en utmärkt mäklare kan varmt rekommendera henne till andra./Laila Wäisänen

Svar från Emma Björkman

Tack snälla för din rekommendation!

Magnus K
Skoghall

Trevlig, duktig och kunnig! Mycket nöjd!

Adam W
Nolgård

Otroligt bra bemötande!! Lätt och ha och göra med, förmedlar bra mellan parten! Grymt duktigt!