Emma Björkman

Emma Björkman

Emma Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Emma Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Emma Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Emma Björkman har haft 2 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-09

Läs vad 2 Läs vad Emma Björkman

• sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Lövnäs
    2021-10-08
    Emma är professionell, kunnig och i princip alltid tillgänglig. Höll oss ständigt underrättade från start till slut. Med råd, strategi och bra dialog kunde vi snabbt fatta bra beslut och fastigheten såldes på mindre än 2 veckor.

Vi blev nöjda med försäljningen och Emma levde upp till alla våra förväntningar och lite till. Även efter försäljningen har vi fått erbjudandet om att få hjälp kring nyckelhantering kring städ och flyttfirma innan köparens tillträde, då vi flyttade till annan ort. Detta värderar vi högt och skickar en tydlig signal om Emmas yrkesstolthet och profession.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Skoghall
    2021-09-08
    Emma har ett trevligt sett och jag kände mig trygg med henne.