Emma Björkman

Emma Björkman

Emma Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Emma Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2014-08. Emma Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Björkman har haft 9 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

62 omdömen om Emma Björkman

Sedan starten hos Reco 2021
Victoria J
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Ger Emma full pott! Hon har hela tiden varit så enkel att kommunicera med, hon har varit rak och tydlig och det har verkligen känts att hon engagerat sig. Upplever att Emma har fingertoppskänsla och att hon inte bara velat ha en snabb affär utan att den också skulle bli bra. Vi har helt och hållet litat på Emma under vår säljprocess och kan varmt rekommendera henne till alla!

Christian U
Lövnäs

Emma är helt klart den bästa mäklare jag anlitat. Har genom hela processen varit oerhört proffsig, aktivt arbetat med att få in spekulanter och har varit en stor hjälp vid svåra beslut under processen. Hon har verkligen överträffat mina högt ställda förväntningar och jag skulle verkligen rekommendera Emma till andra. Skulle vilja påstå att Emma är den största orsaken till att vår försäljning till sist blev lyckad, trots trögare marknad. Högsta betyg!

Gustav P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Enormt trevlig, hjälpsam och lätt att komma i kontakt med! Ser inga problem över huvudtaget! Allt som allt riktigt bra och duktig!

Laine H
Nolgård

Jag blev väl bemött av en glad och trevlig Emma, hon redogjorde för fakta om bostaden och tog snabbt reda på uppgifter jag ställde frågor om. Är nöjd med hennes bemötande och återkoppling under köpprocessen.

Jenny A
Skoghall

Otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Väldigt lätt att ha att göra med. Genuint intresserad av att hjälpa till på bästa sätt.

Susanne K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Helt ok. Hon är trevlig och kunnig och hjälpsam

Hamid S
Skoghall

Hon var bra och trevlig och det viktigaste tycker jag om att hon hade glädje med sig alltid.

Julia K
Skoghall

Man blev alltid trevligt bemött av Emma.

Martin B
Skoghall

Bra bemötande från start, flexibel och mån om att tillmötesgå våra önskemål.

Ahmad Mansur H
Skoghall

Väldigt fint bemötande, snabbt svar, dra kontakt mellan köpare och säljare, en smidig bra affär