Kristin Bryntesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Kristin Bryntesson har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Kristin Bryntesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristin Bryntesson har haft 25 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 117 Läs vad Kristin Bryntesson

• sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jordnära, glad och kunnig mäklare som gör ett bra jobb!
    Stort tack för omdömet och ett gott samarbete Klas, vi hörs snart igen!
    Varma hälsningar Kristin
    • Granhult
    2022-10-18 Verifierad kund
    Positiv, flitig och lätt att samarbeta med.
    Varmt tack Gunnar och Pirjo! Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er. Vi hörs och ses snart igen!
    Ha det gött! Vänligen Kristin
    • Hagalund
    2022-10-10 Verifierad kund
    Det har varit en lång och utdragen säljperiod där uthållighet behövts. Det har Kristin hanterat mycket bra bättre än jag stundom gjort.
    Tack Kristin
    Tack snälla Kuno för att du tagit dig tid att skriva några rader om din upplevelse. Glad att du är nöjd med jobbet. Ser fram emot att ses snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Jägartorpet
    2022-10-10 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att jobba med. Gjorde ett bra jobb trots en svajig marknad. Rekommenderas.
    Varmt tack Eric, det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus - vi ses snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Hagalund
    2022-10-07 Verifierad kund
    Helt fantastiskt bra! Kompetent och på alla sätt mycket trevlig att sköta affärer med. Snabba svar och tar sig tid att förklara så att alla förstår.
    Fulla poäng på utvärderingen!

H: mycket nöjd nybliven husägare
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda! Då vet jag att jag är på rätt väg med mitt bemötande och tjänsten. Det värmer i hjärtat och ger mig extra energi och en härlig start på helgen. Hoppas ni kommer stortrivas i ert fina hus - vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    • Molkom
    2022-10-03 Verifierad kund
    Hon har ställt upp och svarat på frågor och varit behjlplig på alla sätt
    Tack Fredrik för att du tar dig tid att lämna ett omdöme! Hoppas ni kommer trivas med huset! Kristin Bryntesson
    • Ulvsby
    2022-09-15 Verifierad kund
    En personlig och trevlig mäklare som jag gillade och fick förtroende för från första stund. Hon lyssnade på mina önskemål om bl.a visningen och förklarade hela denna resa för mig, som inte visste nånting, in i minsta detalj. Hon är lugn och stressar inte fram nånting.
    KRISTIN, Du är VÄRLDSBÄST.
    Varmt tack Margareta, det har varit ett rent nöje att få vara din mäklare! Du gör mitt jobb så roligt! Ser fram emot att även få gratulera dig till ett lägenhetsköp inom kort. Vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kristin gav oss ett bra intryck/känsla från visningen till påskrift av köpekontrakt. Vid visningen så var hon tydlig med information, under budgivningen återkopplade hon till oss via SMS på kvällen hur det låg till vilket vi uppskattade vi. Kan sammanfatta min erfarenhet som positiv och förtroendeingivande.
    Tusen tack Anna-Karin! Uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna feedback. Gläder mig att höra att du varit nöjd med servicen, då vet jag att jag är på rätt spår.
    Önskar er lycka till med er fina stuga!
  • Niclas V
    2022-06-08 Verifierad kund
    För mig var känslan att vi fick ett varmt och ärligt bemötande.
    Vi fick svar på de frågor vi ställde, snabbt och konkret.
    Budgivningen gick fort och allt ordades galant.
    Mycket bra bemötande.
    Varmt tack för ditt fina omdöme Niclas - roligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och tjänsten. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert egna lilla paradis vid sjön! Vi ses till veckan! Kristin Bryntesson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kristin är jättetrevlig, så enkel att ha att göra med, supermysig
    Vi hade inga direkta förväntningar så vi är så nöjda nu efter försäljningen
    Stort tack för att du tagit dig tid och göra en bedömning av mig och tjänsten! Det har varit så roligt och smidigt att jobba med er. Jag hoppas vi får tillfälle att ses fler gånger. Njut av er semester! Kristin Bryntesson