Kristin Bryntesson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Kristin Bryntesson har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Kristin Bryntesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Kristin Bryntesson har haft 10 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 84 Läs vad Kristin Bryntesson

• köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Edsvalla
    2021-10-25
    Bra sammanfattad men inte för på. Kanske kunde vara något mer anträffbar.
    Varmt tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Gustav. Försöker vara så tillgänglig som möjligt och informera vart man kan vända sig när jag är upptagen i kundmöten, men jag uppskattar att du meddelar och tar med mig din återkoppling. Ha en fin dag - ser fram emot att träffas efter årsskiftet! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-10-25
    Vi fick en så bra kontakt med Kristin från första stund,så proffsigt bemötande,lugn,lyssnade,bra på att känna av vad som var viktigt för oss vid försäljning.Ett jätte fint bemötande vid kontakt skrivning,noga med att allt skulle bli så bra för oss och köpare!jag kan varmt rekommendera Kristin! Väljer ni henne så får ni en så duktig mäklare och hon ser till att allt bra så bra som möjligt ❤️
    Tusen tack Eva för dina fina ord! Det har varit ett nöje att arbeta med er och jag ser fram emot att träffas snart igen för att se ert nya hus och göra deklarationen. Ha en riktigt härlig dag och hälsa familjen! Kram Kristin Kristin Bryntesson
    • Stenåsen
    2021-10-09
    Trygg, lyssnar och vet vad hon gör. Hon får oss säljare att känna oss helt trygga att lägga försäljningen i hennes händer. Vi hade inte velat ha någon annan och rekommenderar er starkt att ta Kristin när ni ska sälja er bostad.
    Tack, tack, tack Sandra! Vad glad jag blir att höra att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen. Varit väldigt roligt att jobba med er och jag ser fram emot att ses snart igen. Hälsa familjen! Varma hälsningar Kristin Kristin Bryntesson
    2021-10-04
    Blev oerhört bra bemötta från första början allt fungerade bra och en proffsig genomförd försäljning vi kan varmt rekommendera henne
    Tack snälla Kjell för dina fina ord! Varit ett sant nöja att lära känna er och följa er resa till ert nya boende. Ha det gôtt och hälsa Eva så mycket från mig! Kristin Bryntesson
  • Veronica H
    2021-10-04
    Jag är väl inte så jätte duktig på att formulera mig men det ja kan säga om Kristin är att hon är ju helt fantastisk på alla sätt! Vad skulle jag gjort utan henne? Hon fixar allt, finns som stöd, förklarar, visar och grejar och har världens bästa bemötande mot sina kunder! Hon är ju gjord för att jobba med det här. Jag förstår ju inget när det kommer till husförsäljning men Kristin finns för mig hela tiden om det är något ja funderar på. Hon har verkligen fixat allt åt mig. Hon är en riktig klippa! Stor guldstjärna till henne! Utan henne hade det varit kaos deluxe för mig! Så jag är så glad över att just Hon är min mäklare!
    Tack snälla Veronica, dina ord värmer oerhört! Så roligt att få förmånen att hjälpa dig. Önskar dig stort lycka till framöver och jag ser fram emot att se dig snart igen. Ha det gott Veronica! Kristin Bryntesson
    2021-10-01
    Vi blev bemötta på ett trevligt o proffsigt sätt.Alltid glad, positiv och kunnig.Höll oss underrättade om händelseförloppet hela tiden. Väldigt proffsig.

Kurth o Britt-Marie
    Hjärtligt tack Kurth och Britt-Marie! Så roligt att ni är nöjda och att jag fick förtroendet att jobba med er igen. Ser fram emot att ses snart! Ha en riktigt go dag!
    Varma hälsningar Kristin
    • Runnevål
    2021-10-01
    Toppenbra på alla sätt.
    Trevlig, förklara allt om försäljning och villkor runt denna.
    Bra bemötande vid frågor
    Tack så mycket för den fina recensionen Ingrid! Roligt att höra att ni är så nöjda. Ser fram emot att ses igen i november och få höra hur ni trivs i nya lägenheten. Ha en skön helg! Kristin Kristin Bryntesson
    2021-09-19
    Mycket duktig och kunnig Mäklare. Hon var tydlig med vad vi skulle göra inför försäljningen.
    Det blev en snabb och lyckad försäljningen. Vi kände att vi var i trygga händer. Detta var tack vare hennes engagemang, tydlighet och kunskap.
    Vi kan verkligen rekommendera Kristin.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda med servicen. Det betyder mycket! Ser fram emot att träffa er snart igen :) Kristin Kristin Bryntesson
    • Södra Kroppkärr
    2021-09-18
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Kontinuerlig info, om allt som hände runt vårt köp.
    Tack snälla Richard! Hoppas ni kommer få många härliga stunder på ert nya smultronställe. Vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2021-09-17
    Mycket bra bemötande! Personligt och vänligt bemötande utan att vara påträngande. Proffsigt!!!
    Tusen tack Alexander! Vad roligt att du är nöjd. Hoppas du kommer stortrivas i nya huset. Vi ses snart igen! Kristin Bryntesson