Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik Jäfverström har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Fredrik Jäfverström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.6. Fredrik Jäfverström har haft 47 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 219 Läs vad Fredrik Jäfverström

• köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Gunnarskär
    2021-07-10
    Vänligt, positivt bemötande. Mäklaren levde upp till förväntningarna om att vara tillgänglig samt kunna svara på frågor. Kontakten har varit smidig och vi har fått den hjälp vi behövt. Positiv upplevelse!
    • Hammar
    2021-07-07
    Bra bemötande även på andra bostäder vi tittat på som Fredrik haft. Man känner sig välkommen, sedd och man vet var han finns om man har frågor. Jag upplever Fredrik som kunnig på fastigheter/ konstruktion och regler vid köp och försäljning av fastigheter. Han är påläst på de objekt han säljer och upplevs som ärlig.

Jag skulle anlita Fredrik vid en försäljning av min bostad.
    • Edsviken
    2021-07-07
    Serviceinriktad och seriös. Vi kände oss trygga genom hela affären! Rekommenderas varmt!
    2021-07-07
    Kunnig, kommuikativ och förtroendeingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Gunnarskär
    2021-06-21
    Blev bemött på ett bra sätt. Hade fått rekommendationer betr. Fredrik och han har infriat vad jag hade hört om honom. Lugn och sansad person. Bra säljare av fastigheter. Upplevelsen betr. mig är lite speciell då maken gick bort och jag ville flytta till Göteborg. Han har uppträtt proffsigt och visat förståelse för min situation. Tröstat mig så gott han kunnat med vänliga ord. Hoppas också att överlämnandet ordnas på ett för mig tillfredställande sätt.
    • Haga Skoghall
    2021-06-12
    Gott bemötande, service och upplevelse
    • Hammar
    2021-06-11
    Vi hade inte möjlighet att själv delta på visning, utan vår familj fick göra det. Det var enkelt att få tag i Fredrik och han svarade på alla frågor vi hade, samt hjälpte oss med det praktiska. Fredrik hjälpte oss såpass mycket att vi köpte huset på distans. Helt toppen!
    • Haga Skoghall
    2021-06-10
    Bra bemötande och hjälpsam. Detta var vårt första köp av bostad och vi upplever att Fredrik gjorde att det kändes tryggt.
    2021-06-09
    Vi köpte en villa på Götetorp, Hammarö som Fredrik Jäfverström förmedlade.

Vi har febrilt letat hus under hela våren, och av alla mäklare i Karlstad som vi haft kontakt med under denna period så är det verkligen Fredrik som sticker ut. Fredrik har förmågan att bygga upp en nästintill personlig relation till oss som kunder. Vidare är han förtroendeingivande, väldigt lättillgänglig och det inger en trygghet att man vet att Fredrik själv bor i området som flertalet av villorna han förmedlar ligger i. Från köparens perspektiv så vill vi varmt rekommendera Fredrik Jäfverström.
    2021-06-04
    Proffsigt bemötande! Gör sitt bästa för kunden och skapar trygghet mellan säljare och köpare.