Fredrik Jäfverström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-11 - 2019-10

Läs vad 155 Läs vad Fredrik Jäfverström

• Lars-Göran D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-11

Fredrik har hjälpt mig med en försäljning av en sommarstuga.Jag använde mig av Fredrik som mäklare för drygt två år sedan med försäljning av mitt förra hus.Fungerade perfekt vid husförsäljningen ,så därför var det ingen tvekan om vem som skull hjälpa mig med försäljningen an stugan. Läs mer
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-06

Har sålt en gård.
    Professionellt bemötande med personlig touch. Läs mer
  • Petter Ö sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-31

Hammar
    Både sålt och köpt villa.

Fredrik har haft tät uppföljning och uppdatering av var jag är i försäljningsprocessen vilket ger en trygghet och tillit till mäklaren. Kort och gott har Fredrik haft ett professionellt förhållningssätt och bemötande under hela vår kontakt. Läs mer
  • Johan M köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-28

Hammar
    Fredrik har agerat på ett proffesionellt och trevligt sätt. Han har funnits tillgänglig vid frågor mm. Jag kan absolut tänka mig att använda mig av Fredriks tjänster vid en eventuell framtida bostadsaffär. Läs mer
  • Christina O sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-21

Edsviken
    Vi sålde en villa och skulle köpa en lägenhet.
    Hade inga förväntningar eftersom det var första gången vi haft kontakt med mäklare.

Rutinerad
    Tjänstvillig
    Kunnig
    Behjälplig när vi köpte av annan mäklare Läs mer
  • Fredrik N köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-14

Allt fungerade bra och de var aldrig nåt problem. Förklarade bra vad som hände under resans gång Läs mer
  • Ulrika D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-08

Gunnarskär
    Om du går i hus säljare tankar vill jag ge mina varmaste rekommendationer till denna mycket trevliga mäklare som ja hade i samband med min husförsäljning! En mäklare som verkligen ser möjligheter och lyssnar på ens önskemål osv! Han är värd all eloge en mäklare kan få! De ja inte vågade, vågade till slut tack vare de förtroende som växte fram under hela processen! Stort Tack än en gång Fredrik för ditt enorma tålamod som mäklare!! Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Hammar
    Fredrik är kommunikativ, tillmötesgående och han skapar ett förtroende mellan köpare och mäklare. Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
  • Emelie R skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-07

Vi fick ligga på mycket själva och mäklaren gjorde aldrig något utom förväntan. Vi skulle inte rekommendera honom och inte välja honom igen. Man fick upplevelsen att han hade alldeles för mycket att göra. Läs mer
  • Peter T sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Väldigt professionell och engagerad. Går alltid att nå. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö