Fredrik Jäfverström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 165 Läs vad Fredrik Jäfverström

• Sandra S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-25

Bärstad
    Köp hus, bra bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Emilia H köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-12

Edsviken
    Köpt bostad.
    Enkelt och snabbt. Läs mer
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-26

Vi har Köpt ett fritidshus via Fredrik. Fredrik har bemött oss på ett väldigt bra sätt. Snabba svar och bra lösningar. Han har förmedlat kontakten mellan oss och köpare på ett mycket bra sätt. Fredrik har uppfyllt våra förväntningar mycket väl. Läs mer
  • Tina A köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-27

Vi fick ett väldigt gott bemötande vid köp av vårt hus. Snabb respons och svar på frågor. En ständigt god dialog som fördes av Fredrik mellan oss och säljaren. Tydlig information och sammantaget väldigt nöjda. Tack för du gjorde vår bostadsaffär så lyckad! Läs mer
  • Ann-sofie G sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-11

Hammar
    Har sålt ett hus 4 Rok på 98 kvm. Vi har blivit positivt bemötta under hela processen ,coolat ner oss när vi känt oro t ex Det har känts tryggt!
    Vi hade väl kanske hoppats att vi skulle hamna något över vårt utgångsbud,men samtidigt var vi förståss medvetna om att det är efterfrågan som styr priset! Så när den till synes ende riktigt intresserade erbjöd 400 000 under utgb, blev vi förståss oroliga,men Fredrik lugnade oss med att vi skulle se tiden an!
    Mycket riktigt efter ytterligare visningar kunde inte den blivande köparen vänta och höjde sitt bud till ganska nära vårt ugb!
    Så vi är nöjda ( med dom förutsättningar som rådde fel tidpunkt kanske t ex)med Fredriks insats och resultatet!! Läs mer
  • Thomas F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-09

Götetorp
    Jag har sålt ett hus på hammarö jag blev bra bemött av mäklaren då jag känner honom dom förväntningar jag hade blev infriade jag är nöjd med honom med det jag behövde hjälp med Läs mer
  • Carina F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-09

Götetorp
    Jag har sålt mitt hus. Ja bra och trevligt. Bra förväntningar han har sålt åt oss förut och vi har köpt huset dom vi nu sålt av han. Trevlig upplevelse feedback varje kväll om hur det går. Läs mer
  • Mathias V sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-25

Nolgård
    Både köpt och sålt bostad tillsammans med Fredrik!
    Rekommenderas starkt. Jättenöjd med hans bemötande, ärlighet och tillgänglighet. Läs mer
  • Camilla E sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-24

Nolgård
    Köpt hus och sålt hus. Så himla proffsig och trevlig. Pålitlig och smart. Finns ingen bättre! Läs mer
  • Sandra B köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-18

Lövnäs
    Köpt en enplans-villa.
    Mäklaren var trevlig och inte "för på". Dock gav kanske inte så mycket information om huset.
    Kanske förväntade mig en lite mer påläst mäklare om huset och som kanske var lite mer intresserad.

Överlag var allting bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell