Mäklare Värmland Karlstad Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö Fredrik Jäfverström
Fredrik Jäfverström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 143 kunder tycker om Fredrik Jäfverström

• Thomas A skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-23

En mäklare som är engagerad och kunnig! Läs mer
  • Erica E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-19

Turessons väg 13. Lite långdraget kändes det men förstår att det inte ser ut som det gjort tidigare samt att prisbilden var över det normala. Fredrik bra på återkoppling under hela processen. Vi känner att han gjort så bra som möjligt och till slut nådde vi vårt gemensamma mål trots en trög start. Kan och kommer varmt att rekommendera Fredrik. :-). Vi är nöjda! Läs mer
  • Andreas N skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-04

Trevligt bemötande. Seriöst intryck. Bra att ha att göra med. Läs mer
  • Mikael W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-27

Köpt hus av Fredrik.
    Har vid varje möte med Fredrik blivit väl bemött.
    Mina förväntningar på mäklaren vaser att han kunde svara på de flesta frågor man hade eller åtminstone kunna kolla upp svaret. Detta rycker jag Fredrik gjort bra.
    Fredrik har varit hjälpsam och mycket professionell under visningar, budgivning och köpes delen. Försett oss med den information och hjälp vi behövt. Läs mer
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-04-24

Fredrik hjälpte oss att sälja vårt hus och har gjort ett mycket professionellt intryck. Lyhörd för våra önskemål och gett oss bra uppföljning! Läs mer
  • Birgit W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-04-18

Hej det är min mor inte jag som har sålt.Hon är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Rosalie E skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-03-29

Vi fick ett bra bemötande, var flexibel och hjälpsam i vårt husköp. Läs mer
  • Bengt W skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-03-11

Hej
    Jag kan rekommendera Fredrik Jäfverström som var mäklare när vårt hus såldes. Fredrik har under hela tiden under försäljningen varit trevlig och informerat om det mesta till oss.
    Jag har ingen tidigare erfarenhet av mäklare och har inget att jämnföra med men vi har inget att klaga på och är helt nöjda med hans arbete.
    Mvh Bengt Waller Läs mer
  • Karin O skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-03-08

Fredrik har med sitt lugna, förtroendeingivande, professionella sätt överstigit våra förväntningar på en mäklare. Snabb att återkoppla och lätt att få kontakt med. Den bästa mäklare vi stött på! Läs mer
  • Fredrik O skrev om Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-02-27

Vänlig och professionell. Är mycket nöjd med vårt husköp Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell