Fredrik Jäfverström
Registrerad mäklare sedan 2006-06-07
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 182 Läs vad Fredrik Jäfverström

• Roland F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-02

Sålt fritidshus
    Perfekt bemött
    Alla förväntningar uppfyllda
    Mycket nöjd Läs mer
  • Karin H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-01

Lövnäs
    Hus.Trevligt att prata med Fredrik,bra att samtala med.Förklarade när det fanns funderingar.En mycket bra mäklare.Mvh Karin Hj Läs mer
  • Sofia B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-28

Sålt en villa. Bra bemötande av mäklaren. Hade hoppats på ett högre pris men tänker inte att det har med mäklarens insats att göra utan marknaden just nu. Bra kommunikation mellan mig och mäklaren Läs mer
  • Göte L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-20

Lövnäs
    Vi fick ett proffsigt bemötande och upplevde ett stort kunnande avseende fastighetsaffärer. Uppskattade dessutom att vi fick kontinuerlig uppdatering under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Fredrik B köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-13

Rud holken
    -Köp av hus.
    -Flera av de frågor vi ställde mäklaren blev aldrig besvarade.
    De frågor vi hade fick vi själva leta upp svar på genom bl a grannar .
    -Skulle bli kontaktade av mäklaren inför en auktion av dödsboets tillhörigheter men kontakt togs aldrig och vi missade därmed auktionen.
    -Vid tillträde överlämnades inte samtliga nycklar till boendet då en bekant till dödsboet hade ett antal st. Vi fick själva ta kontakt med denna person för nyckelöverlämning i senare tillfälle. Läs mer
  • Katarina W sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-08

N:a Kroppkärr
    Fredrik har hjälpt oss sälja vårt hus på Norra Kroppkärr
    Han är en pålitlig mäklare som vi anlitar för andra gången just för att han gav ett väldigt positivt intryck på oss vid vår första kontakt
    Han är pålitlig och finns alltid till hands att svara på frågor Läs mer
  • Anna R köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-02

Hammar
    Köpte radhus och Fredrik var väldigt flexibel, serviceinriktad och vänlig hela vägen. Har bara gott att säga om Fredrik! Läs mer
  • Camilla E köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-10

Gunnarskär
    Fredrik ger ett proffesionellt och tryggt intryck och är bra och trevlig att ha och göra med. Läs mer
  • Fredrik Ö köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-09

Gunnarskär
    Vi köpte ett hus genom Fredrik Jäfverström på Fastighetsbyrån. Fredrik är kunnig, hjälpsam och sympatisk och har med stort tålamod lotsat oss igenom affären. Vi kunde inte vara nöjdare med affären! Läs mer
  • Gullan P sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-30

Hammar
    Jag har sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Fredrik Jäfverström mycket bra mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell