Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik Jäfverström har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Fredrik Jäfverström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 311 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Jäfverström har haft 56 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

311 omdömen om Fredrik Jäfverström

Sedan starten hos Reco 2015
Mats N
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bärstad

Fredrik är artig och proffsig i sitt sätt att bemöta oss som kunder. Vi har en bra dialog och strävat efter samma mål. Vi har fått bra tips inför fotografering och visning. Bra information vad gäller budgivning om de olika spekulanterna, och till att ta beslut om köpare. Vi känner oss mycket nöjda med Fredrik Jäfverström, som utfört sitt uppdrag till vår belåtenhet. En trevlig person som vi varmt rekommenderar.

Jan S
Götetorp

Kunnig och proffsig. Tydliga och snabba besked och lätt att kommunicera med

Mats H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Götetorp

Proffsigt bemötande, inte pushig på nått sätt utan lät oss tänka efter. Kan lätt rekommendera om det är ens första husköp

Nan L
Götetorp

Bra bemötande ,snabb återkoppling under hela processen,

Viktor S
Götetorp

Lugn, trygg och erfaren. Det kändes bra att ha Fredrik som mäklare.

Arnfinn H
Herrhagen

Saklig kunnig och trevlig Bra information och återkoppling

Robert A
Götetorp

Trevlig, lyhörd och hjälpsam. Lätt att komma i kontakt med

Elise S
Götetorp

Hej, Mycket bra bemötande tycker vi. Jag anser att förväntningarna vi hade blev helt uppfyllda. Fredrik gav ett tryggt förtroende i sitt agerande och kändes mycket proffsig och erfaren som mäklare. Vår bedömning kan inte bli annat än att vi är mycket nöjda med arbetet som Fredrik utförde under hela processen med att få vårt hus sålt. Med vänlig hälsning, Elise & Ulf Sörensen.

Kenneth L

Mycket bra! Så vi beslutade oss att inte gå vidare för att träffa någon annan mäklare.

Michael S
Jonsbol

Väldigt proffsigt och med tålamod genomförd process.