Ida Forsman

Ida Forsman

Ida Forsman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ida Forsman har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Ida Forsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.8. Ida Forsman har haft 76 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

117 omdömen om Ida Forsman

Lena Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Mycket trevligt bemötande! Da jag är bosatt utomlands har Ida hjälpt oss jätte mycket , med att hitta den rätta vaningen för oss😊 Nu är vi inne i slutfasen och allt har klappat perfekt. Vi är helnöjda😁

Therese N
Köpte sitt hus med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Lövnäs

Ida är väldigt kommunikativ. Påläst kring objektet och alltid tillgänglig för frågor. En enkel mäklare att ha att göra med helt enkelt.

Alexander H
Nolgård

Ida gör ett fantastiskt jobb som mäklare.

Fanny O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Nolgård

Ida är lätt att tycka om och känna sig trygg med. Höll mig uppdaterad och lätt att få kontakt med

Karin Louise Nicole N
Hagaborg

Ida skötte försäljning av vår lägenhet på allra bästa vis. Vi rekommenderar henne varmt vidare.

Andreas B
Skoghall

Tydlig och bra som håller kontakten och leder hela förloppet på ett bra sätt. Gjorde mina affärer väldigt smidiga för mig.

Wenche W
Skoghall

Mycket kunnig och tillmötesgående, trevlig, lyhörd och en posetiv personlighet , känner mig sedd och hörd.

Erik S
Lillängshamnen

Vänligt och trevligt bemötande. Vi fick svar på våra frågor och vi är nöjda med köpprocessen.

Johanna L
Lillängshamnen

En mäklare som gjort allt i sin makt för att kunna sälja vår lägenhet. Alltid tillgänglig om man har frågor.

Anna-Lill G
Skoghall

Mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.