Ida Forsman

Ida Forsman

Ida Forsman är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ida Forsman har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Ida Forsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Ida Forsman har haft 55 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-08

77 omdömen om Ida Forsman

Sedan starten hos Reco 2022
Fredrik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Skoghall

Jag har upplevt Ida som mycket professionell, snabb och serviceinriktad rakt igenom hela affären. Hon har i alla kontakter varit trevlig, lyssnande och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Ida som mäklare.

Fredrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Forsman en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Trevlig. Lätt att prata med. Bra som mellanman

Ingegerd A
Skoghall

Professionell och lyhörd. Engagerad och kunnig. Som köpare fick jag all hjälp man kan önska sig.

Amin M
Bärstad

Jag har blivit jätte bra bemött utav Ida och mina förväntningar var att sälja min bostad lite snabbare än vad jag hade tänkt mig, men det är inte mycket man kan göra åt när marknaden är som den är. Men till slut så fick vi den såld vilket jag är tacksam över, ida har även alltid uppdaterat mig i god tid och hjälpt mig så mycket som möjligt med allting när det gäller försäljningen vilket jag uppskattar dessutom så är hon alltid trevlig och försöker alltid sitt bästa för o se till att bostaden blir såld, vilket hon har gjort ett jätte bra jobb på. Mvh

Devenkumar Chandulal G
Skoghall

Från starten fram till nuet fortsätter mäklaren vara extremt vänlig och trevlig. Hon överträffade våra förväntningar genom att ständigt lyssna på köparens önskemål och handla efter dem, samt erbjuda mycket snabb hjälp. Avslutningsvis rekommenderar vi utan tvekan denna mäklare till andra köpare/säljare.

Henry L
Skoghall

Trevligt och proffsigt bemötande och bra utfört jobb

Olle J
Skoghall

Trevlig och engagerad tjej med glimten i ögat. Gör gärna affärer med henne igen.

Tove F
Skoghall

Vart trevlig, bra bemötande. Har vart väldigt bra och duktig att ha med att göra med

Tony J

Mycket kunnig och engagerad!👍

Anna B
Skoghall

Ida har guidat oss genom denna försäljning med säker hand. Vi har fått den hjälp och stöttning vi efterfrågat! +++++