Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 220 Läs vad Jonas Björk

• Amanda A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-12

Klara
    Jonas är verkligen en fantastisk mäklare! Han har sålt min lägenhet på Klara. Genom att ha ett fint bemötande, lyssna på mina behov och jobba aktivt fick jag en kanonbra, säker och snabb affär. Återkopplingen har vart jättebra och jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Jonas till alla som ska sälja en bostadsrätt i Karlstad eller Hammarö! Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Mattias W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-08

Herrhagen
    Professionell och trevlig mäklare som alltid gör det yttersta för att få kunden nöjd. Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Selahattin T köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-02

Norrstrand
    Jag har köpt en lägenhet och var nöjd med mäklaren Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Carina S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-27

Bryggudden
    Lägenhet köp. Känns som man känner Jonas trots att vi aldrig träffats . Mjuk, go och empatisk. Är supernöjd med Jonas. Svarar alltid på meddela den eller samtal Han får toppbetyg av mig. Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-20

Norrstrand
    Karlstadsregionens bästa mäklare! Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Renée J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-19

Haga
    Har köpt en bostadsrätt: 1 rum, 22 m2.
    Trevligt bemötande. Tydlig, kunnig.
    Snabb, enkel fastighetsaffär. Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Gabriel G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-16

Rud
    allt gick jättebra.köpte en lägenhet på rud Läs mer
  • Anneli E
    Anneli E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-13

Skoghall
    Jonas är en fantastisk mäklare och en synnerligen sympatisk och vänlig person. Han är duktig och påläst och samtidigt väldigt lyhörd fö mig som kund! Naturlig i sitt sätt att vara och väldigt trygg att ha att göra med! Toppbetyg!! Läs mer
    JONAS B gillar detta
  • Ann F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-17

Bryggudden
    Samarbetet med Jonas Björk har varit en mycket positiv erfarenhet.

Jonas har hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet och samtidigt hållit utkik efter intressanta objekt för mig att se på och eventuellt köpa.

Jonas har ett vänligt, positivt och samtidigt proffesionellt bemötande. Han är också mycket lätt att prata och samarbeta med.

Jag kommer med glädje att rekommendera Jonas Björk till alla som behöver en mäklare! Läs mer
  • Ida S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-11

Herrhagen
    Vi anlitade Jonas för två lägenhetsförsäljningar på rekommendation av en vän som sålt via Jonas och Fastighetsbyrån. För oss var Jonas den perfekta mäklaren. Snabb, kommunikativ och kunnig, både om affärens alla steg och om värde, prissättning och strategi. Jonas är en människokännare som får spekulanterna att känna sig sedda, han har fingertoppskänsla och näsa för lägenhetsaffären. Han har också en förmåga att se möjligheter, och är lösningsfokuserad. Vi rekommenderar Jonas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell