Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 285 Läs vad Jonas Björk

• Philip B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-19

Väldigt bra och smärtfritt. Fick svar på mina frågor snabbt Läs mer
  • Isabella L
    Isabella L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-18

Bärstad
    Jonas har sålt min bostadsrätt och jag är mycket nöjd med den service han gett mig! Han kan sin marknad, har ett bra kundregister, professionell! Jag har känt mig trygg genom hela affären då han varit lätt att göra med, lugn och förtroendeingivande. Han återkopplar snabbt med svar och ger goda råd när det behövs. Rekommenderas varmt till andra säljare! Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Alexandra E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-17

Bärstad
    Vi köpte en ny lägenhet och sålde vår gamla. Jonas var alltid tillgänglig för frågor vilket vi uppskattade samt alltid mån om att vi inte skulle ha några funderingar! Väldigt nöjd! Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Anneli K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-16

Skoghall
    Väldigt lättsam och trevlig människa. Flexibel och snabb att ha och göra med Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Helén R sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-15

Centrala Skoghall
    Eftersom vi är boende i norra Sverige så har vi fått bra hjälp och stöd.
    Vi har använt Fastighetsbyrån på flera olika ställen i Sverige och alltid fått bra service Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Carina E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-06

Klara
    Sålt bostadsrätt , Jonas är en mäklare som verkligen kan sitt arbete , jag rekommenderar honom med högsta betyg . Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-02

Skoghall
    Jag har fått fin hjälp av Jonas i samband med försäljningen av min lägenhet. Försäljningen har gått trögt och dragit ut på tiden men Jonas har hela tiden haft ett härligt ”go” och kämpat på. Han är proffsig på sitt jobb och duktig på att bemöta människor. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Auni P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-26

Skoghall
    Har såld bostadsrätt i Skoghall.
    Har personligen inte träffat han vid detta tillfälle. Lägenheten sålts via min dotter.
    Det gick lite trögt till att börja med med försäljningen. Vi hade visningar med 0 besökare. Sammanfattningsvis upplever han helt okej Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Tobias P sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-25

Skoghall
    Tack Jonas för en smidig försäljning av min 2:a. En mäklare du snabbt får förtroende för, som får jobbet gjort!
    Såld innan visning och jag fick precis den smidighet under hela processen som jag önskade. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Marcus W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-21

Jag köpte en 2a på ca 53 kvm och jag är nöjd! Läs mer