Jonas Björk

Jonas Björk

Jonas Björk är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Björk har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Jonas Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 607 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Björk har haft 25 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

607 omdömen om Jonas Björk

Sedan starten hos Reco 2015
Anneli E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Inre Hamn

Jätte bra vänlig och trevlig mäklare

Annika Å
Centrala Skoghall

Mycket trevlig och inlyssnande på våra behov. Kunnig inom sitt område. Förbättringspotential: kunde ha gett oss bättre information och förberett oss inför att vi skulle skriva på avtalet. Vi frågade efter vad vi skulle tänka på, men det blev i sista minuten vi fick ordna med förutsättningar inför skrivandet. Annars väldigt bra!

Anders D
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Götetorp

Kunnig och trevlig människa med både säljarens och köparens bästa i fokus.

Jesper K
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Bärstad

Trevlig, förstående, pålitlig, tillgänglig!

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Norrstrand

Vi är väldigt nöjda med Jonas och rekommenderar honom starkt.

August L
Norrstrand

Snabba svar, smidig och trevlig! Så helt klart fullpott!

Love Ö
Herrhagen

Jonas är proffsig, kunnig och alltid på bra humör. Jonas var mäklaren som sålde lägenheten till oss och det kändes tryggt att han även kunde hjälpa oss att sälja den vidare.

Lena A
Klara

Jonas är lugn och samlad, något som gör att kunden får tid att tänka. Han är otroligt vänlig. Dessutom har han humor.

Robin F
Tullholmsviken/orrholmen

Vi fick Jonas då våran mäklare blev sjukskriven, Jonas klev in och löste våran försäljning helt klockrent, hade inte träffat Jonas sedan innan men jag behövde bara ett samtal för att bli övertygad om att han var en grym mäklare.

Sandra A
Tullholmsviken/orrholmen

Jättebra! Ingenting att klaga på!