Jonas Björk

Jonas Björk

Jonas Björk är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Björk har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Jonas Björk har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 551 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Björk har haft 125 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 551 Läs vad Jonas Björk

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jonas är alltid trevlig och tillmötesgående. Att han skulle få den såld under den tiden vår andra mäklare hade semester. En snabb affär med en toppen mäklare.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jonas har varit hur bra som helst genom hela processen. Vi kan inte komma på något som varit negativt. Han lyssnar och ger bra feedback på samtliga bud som kommit in. Kontakten upplevdes mer som att man pratade med en vän.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Ett sådant fint bemötande av Jonas,det här har varit en utdragen affär som varken Jonas eller jag rår för.Jonas kommer jag att rekommendera alla dar i veckan.Han har hört av sig hela tiden och det har varit en fin kontakt.Supernöjd helt enkelt 👍👍👍👍👍 Mvh Anna Eng
    • Bärstad
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, Jonas kändes påläst och var lätt att få tag på. Allt gick smidigt och vi är nöjda med hela upplevelsen av bostadsköpet.
    • Södra Råtorp
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag tycker att Jonas varit kunnig, lugn, respektfull och trygg från visning till skrivande av kontrakt.

Jag har fått information längsmed vägen och Jonas har hela tiden varit tillgänglig för frågor.

En stor positiv egenskap som mäklare är att inte vara för påstridig och med Jonas har det mer känts naturligt och lagom.

Jag är mycket nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Bärstad
    2022-06-25 Verifierad kund
    Proffsigt, lätt att prata med och förstod va vi var ute efter utan att än va för på och pusha en, så det var super bra
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig,vänlig,lättsam och rolig.
    Jonas levde absolut upp till förväntningarna.
    Många mäklare har hört av sig under åren och frågat om jag vill sälja. Jonas sålde min förra lägenhet 2014 så det var självklart för mig att be honom om hjälp nu. Har rekommenderat honom till andra.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Vi fick saklig och relevant information
  • Felicia M
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jonas Björk är den bästa mäklaren som jag har haft att göra med. Han bemöter mina önskemål och ser till att försäljningen blir så bra som möjligt!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Jonas fixade till och med så att vi kunde kolla på två lägenheter samtidigt.

Det var min första visning så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.

Jag tycker att Jonas gjorde ett bra jobb och jag är mkt nöjd.