Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 204 kunder tycker om Jonas Björk

• Gunnel Å köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-12

3:a
    77.1m²
    Skattkärr
    Tallstigen 2 Skattkärr.
    Trevligt bemötande och korrekt i sitt jobb även social o
    lättsam och med en härlig humor. Läs mer
  • Siri S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-04

2:a
    55m²
    Bryggudden
    Sålde min bostad i Karlstad samtidigt som jag var bosatt i en annan stad, vilket såklart var lite svårt, men Jonas var så hjälpsam under hela processen och hjälpte mig att lösa försäljningen galant. Bra kontakt och kommunikation under hela tiden, pålitlig och inlyssnade! JÄTTEnöjd!!! Läs mer
  • Lilian Ö köpte sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-30

Väl utfört arbete av en välrenommerad firma. Läs mer
  • Johan H köpte sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-24

Köpt en bostadsrätt.
    Ett vänligt, lugnt, sakligt bemötande hela vägen från visning till övertagande av bostadsrätten. Mina förväntningar på en mäklare är att de ska vara objektiva, pålästa, kundfokuserade, seriösa, förmedla trygghet och ärlighet. I vår affär levde Jonas upp till dem till fullo. Det jag kan sakna är uppföljningen efter att vi har tillträtt - en personlig uppföljning. Vi hade några frågor som vi inte visste vem vi skulle fråga om. En kort kontakt med Jonas bringade klarhet hur vi skulle göra. Som helhet är vi mycket nöjda med vår afffär tillsammans med Jonas och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Marita Pettersson T
    Marita Pettersson T sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-21

Vi har sålt en lägenhet, Jonas var mycket sympatisk och duktig från första mötet vi är mycket nöjda med honom som mäklare rakt igenom! Utmärkt! Läs mer
  • Tamara N
    Tamara N sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-03

Jag solde lägenhet i Skattkärr. Mäklaren var professionell, trevlig och driven. Bara positiv upplevelse, överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Anette K sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-22

Underbar kille som jobbat hårt för vår skull. Lugn, säker, ödmjuk å ärlig... Toppen Läs mer
  • Richard O sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-19

Oerhört professionell mäklare denna Jonas Björk. Andra gången vi anlitat honom och lika nöjda denna gång. Vi hade höga förväntningar på försäljningen och Jonas lyckades mer än väl att leva upp till förväntningarna. Toppmäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Ivica J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-10-14

Oprofessionellt språk.
    Tar för långt tid att svara på meddelandet Läs mer
  • Jonas G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-09-25

Kundfokuserad. Flexibel. Lyssnade till våra önskemål och anpassade sig till dem. Inga problem. Snabb med att återkomma med besked. En bra mäklare, ett föredöme, en role model. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell