Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 212 Läs vad Jonas Björk

• Ann F sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-17

Bryggudden
    Samarbetet med Jonas Björk har varit en mycket positiv erfarenhet.

Jonas har hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet och samtidigt hållit utkik efter intressanta objekt för mig att se på och eventuellt köpa.

Jonas har ett vänligt, positivt och samtidigt proffesionellt bemötande. Han är också mycket lätt att prata och samarbeta med.

Jag kommer med glädje att rekommendera Jonas Björk till alla som behöver en mäklare! Läs mer
  • Ida S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-11

Herrhagen
    Vi anlitade Jonas för två lägenhetsförsäljningar på rekommendation av en vän som sålt via Jonas och Fastighetsbyrån. För oss var Jonas den perfekta mäklaren. Snabb, kommunikativ och kunnig, både om affärens alla steg och om värde, prissättning och strategi. Jonas är en människokännare som får spekulanterna att känna sig sedda, han har fingertoppskänsla och näsa för lägenhetsaffären. Han har också en förmåga att se möjligheter, och är lösningsfokuserad. Vi rekommenderar Jonas varmt! Läs mer
  • Magnus Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-28

Herrhagen
    Saklig, förtroendeingivande, bra ordning och reda på dokumentation etc.

Köpt Bostadsrätt

Totalt sett mycket bra upplevelse! Läs mer
  • Emil E sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-09

Klara
    Supertrevlig och tydlig i sitt bemötande och i sin hantering av försäljningen.
    Jonas hittade vägen till en försäljning genom att vara vaken och lyhörd i en lite avvaktande marknad. Läs mer
  • Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-20

Tingvallastaden
    Vi har både köpt och sålt fastighet med hjälp av Jonas Björk, det finns inget som helst negativt att säga om Jonas och hans sätt att bemöta en kund samt hans sätt att följa och underrätta status under pågående affär. Har enbart positivt att säga. Jonas Björk som mäklare rekommenderas varmt!!!. Vänliga hälsningar Christian Samuelsson Hunnebostrand. Läs mer
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-18

Tingvallastaden
    Vi har med hjälp av Jonas sålt vår lägenhet i Karlstad. Jonas har varit väldigt professionell och hjälpsam längs vägen och vi har känns oss väldigt trygga med Jonas. Hela processen har varit smidig. Vi rekommenderar Jonas varmt till framtida kunder. Läs mer
  • John V köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-03-20

Bryggudden
    Kunnig, trevlig och driven mäklare med god service. Läs mer
  • Erik S
    Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-27

Bryggudden
    Jonas ger ett mycket bra intryck och skapar en trygghet genom hela affären. Vilket gör att man som säljare känner sig lugn och inte behöver fatta dåliga beslut. Vi är mycket nöjda att vi anlitade Jonas att sälja vår bostad. Läs mer
  • Gunnel Å köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-12

Skattkärr
    Tallstigen 2 Skattkärr.
    Trevligt bemötande och korrekt i sitt jobb även social o
    lättsam och med en härlig humor. Läs mer
  • Siri S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-02-04

Bryggudden
    Sålde min bostad i Karlstad samtidigt som jag var bosatt i en annan stad, vilket såklart var lite svårt, men Jonas var så hjälpsam under hela processen och hjälpte mig att lösa försäljningen galant. Bra kontakt och kommunikation under hela tiden, pålitlig och inlyssnade! JÄTTEnöjd!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell