Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 199 kunder tycker om Jonas Björk

• Tamara N
    Tamara N sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag solde lägenhet i Skattkärr. Mäklaren var professionell, trevlig och driven. Bara positiv upplevelse, överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Anette K sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Underbar kille som jobbat hårt för vår skull. Lugn, säker, ödmjuk å ärlig... Toppen Läs mer
  • Richard O sålde sin bostad med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oerhört professionell mäklare denna Jonas Björk. Andra gången vi anlitat honom och lika nöjda denna gång. Vi hade höga förväntningar på försäljningen och Jonas lyckades mer än väl att leva upp till förväntningarna. Toppmäklare som rekommenderas! Läs mer
  • Ivica J skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Oprofessionellt språk.
    Tar för långt tid att svara på meddelandet Läs mer
  • Jonas G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kundfokuserad. Flexibel. Lyssnade till våra önskemål och anpassade sig till dem. Inga problem. Snabb med att återkomma med besked. En bra mäklare, ett föredöme, en role model. Läs mer
  • Tord G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade Jonas som mäklare när vi köpte lägenheten för fyra år sedan och redan då gjorde han ett mycket gott jobb. Det avgjorde valet av mäklare när vi nu skulle sälja lägenheten. Vårt intryck har inte förändrats. Jonas fortsätter att leverera. Läs mer
  • David G skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig och stabil, överträffat samtliga av våra förväntningar! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt möte som ingav trygghet & proffesionaliet!! Det kändes bra att FB fick sälja vår bostad. Vi sålde vår bostadsrätt som vi bara haft i tre år, och blev väl bemötta av Jonas och han höll oss hela tiden informerad om vad som påggick. Han var lätt att nå, och hörde alltid av sig direkt om man sökt honom. Vår bostad blev såld på ”På gång” och det uppskattade vi mycket. Har bara positivt att säga om vårt omhändertagande som kunder i FB!! 👍🏼💝 Läs mer
  • Vi har sålt en bostadsrätt.
    Jonas är väldigt trevlig och har en superbra bemötande. Känslan är att han är omtänksam om sina kunder både de som säljer och köper. Är positiv även när vi som säljare har varit nervösa och negativa. Det enda som har varit negativt är att vi hade önskat lite snabbare återkoppling, då man som säljare väntar på många svar, speciellt när det drar ut på tiden. Läs mer
  • Markus R skrev om Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande, tät uppföljning, snabb återkoppling. På det hela taget professionellt men ändå personligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell