Jonas Björk
Registrerad mäklare sedan 2014-05-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-07-03
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa mina kunder med att göra en bra och trygg bostadsaffär. Det är viktigt att i livets kanske största köp och försäljning känna att man har en öppen och bra dialog. Just den dialogen och relationen som jag har med kunderna är det bästa med mitt jobb!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger snabb återkoppling, är kundorienterad och lösningsfokuserad.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner! Jag njuter av tiden tillsammans med mina tre barn och min sambo. Dessutom spelar jag gärna golf, åker skidor eller tar en löprunda. Läs mer

Läs vad 323 Läs vad Jonas Björk

• Therese C sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-08

Bärstad
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Affären gick otroligt lätt och smidig. Med Jonas känner man sig trygg och jag skulle rekommendera han till alla. Han är en kanonmäklare. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Ulf R sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-08

Bärstad
    Vi har sålt ett radhus. Bemötandet har varit mycket professionellt men också likaledes personligt och trevligt. Förväntningarna var högt ställda då vi bara hört gott innan och dessa förväntningar infriades med god marginal. Jonas är i särklass den bästa mäklaren vi har haft med att göra. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Linda W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-05

Bärstad
    Jag har sålt min bostadsrätt på Hammarö. Jonas bemötande känns personligt och tryggt. Jonas överträffade mina förväntningar då han är flexibel och ordnade på bästa sätt för mig som säljare. Jonas känns mycket trygg och engagerad. Jonas ger alltid det lilla extra och har stenkoll på läget, han kan svara på alla frågor och inger ett stort förtroende. Jag kommer rekommendera alla i min bekantskapskrets att ta kontakt med Jonas vid försäljning eller köp av bostad. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Lena Birgitta K köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-03

Skoghall
    Köpt en bostadsrätt .
    Jonas är påläst, trevlig och duktig. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Aida B sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-01

Lillängshamnen
    Med sitt driv, engagemang, envishet, tålamod och näsa för affärer har Jonas lyckats sälja min lägenhet när jag hade gett upp hoppet för länge sedan.
    Jonas är väldigt bra att ta sig an människor. När man pratar med Jonas känner man att man är den viktigaste personen i världen. Det skapar förtroende och tillit, vilket resulterar att man vill göra affärer med Jonas.
    Tack Jonas, du är bäst! Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Ann-louise D sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-22

Viken
    Jag är jättenöjd med Jonas Björk. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Michaela S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-20

Bärstad
    Lyhörd, ödmjuk, lättsam och alltid professionell. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Anonym A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-19

Lövnäs
    Vi önskade en snabb försäljning och ville helst bara behöva ha en visning. Jonas ordnade med en förhandsvisning med ett fåtal spekulanter som letade efter en bostad precis som vår. Vi fick vårt begärda pris och lite till och kontakt skrevs bara 4 dagar efter visning. Vi är så galet nöjda! Jonas har ett stort kontaktnät och tog sig tid att svara på våra frågor även utanför arbetstid. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Ulf C köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-14

5:a
    Södra Råtorp
    Jonas sköter rollen som säljarens part på ett snyggt sätt gentemot köparen. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • Karl A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Björk en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-08

2:a
    Lunna
    Mycket trevligt bemötande och tydlig kommunikation. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell