Amanda Arvidsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 15 Läs vad Amanda Arvidsson

• Maud K köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-06

Köpt västra Kanalgatan 1 i Karlstad, bostadsrätt.

Ett öppet sinne med fokus på vårt behov.

Levde upp till våra förväntningar.

Samlar information och stödjer oss i det som säljaren inte själv ordnat. Läs mer
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-21

Gruvlyckan
    Jag har köpt en bostadsrätt i ett läge där jag var ganska låg. Jag blev så otroligt väl bemött av Amanda. Otroligt proffsig och tillmötesgående. En stor hjälp för mig att se lite ljus mitt i mitt uppbrott. Läs mer
    2019-11-22 Amanda A svarar Ida J
    Hej Ida,
    Stort tack för att du vill rekommendera mig! Vad glad jag blir av dina fina ord, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig i processen. Hoppas och tror att du kommer att trivas :)
    Varma hälsningar, ta hand om dig!
    Amanda A gillar detta
  • Caroline C sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-07

Gruvlyckan
    Optimistisk mäklare, ibland kanske det kan vara klokt att vara lite mer försiktig i sina ord så man inte ger säljare för höga förväntningar. Läs mer
    2019-11-10 Amanda A svarar Caroline C
    Tack för din rekommendation Caroline! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen, och skönt att det gick bra i slutändan. Lycka till i Norge och må gott! Varma hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Eric S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-10-07

Haga
    Vi är supernöjda med Amanda! Engagerad, glad, positivt och hjälpsam!

Amanda är 🐝🐝🐝🐝🐝 Läs mer
    2019-10-07 Amanda A svarar Eric S
    Tusen tack för er fina rekommendation! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen :)
    Amanda A gillar detta
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-25

Norrstrand
    Sålt en trea, bra och kunnig mäklare Läs mer
    2019-09-26 Amanda A svarar Lena L
    Tack så mycket för din fina rekommendation Lena :) Varma hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Anton B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-20

Herrhagen
    Sålt en 1a på Herrhagen. Väldigt bra bemötande och mycket förstående. Hade bra kontakt med uppdateringar gällande försäljningen och är väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
    2019-09-23 Amanda A svarar Anton B
    Stort tack för din fina rekommendation Anton, det var kul att få hjälpa dig med försäljningen:) Varma hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Jennifer G köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-06

Norrstrand
    Köpt en tvårumslägenhet på norrstrand. Amanda har varit en strålande mäklare som funnits där vid frågor och funderingar. Har alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Jennifer G
    Stort tack Jennifer för din fina rekommendation. Jag hoppas och tror att du kommer stormtrivas i nya lägenheten! :) Ta hand om dig. Varma hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Per-Arne L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-06

Mycket bra bemötande, goda kunskaper och enkel och smidig hantering av hela processen. Dessutom är Amanda mycket trevlig. Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Per-Arne L
    Stort tack Per-Arne för din fina rekommendation. Det värmer att höra! Vänliga hälsningar, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-05

Kvarnberget
    Hej
    Hon är lösningsorienterad, trevlig och alert tjej. Ta vara på henne.
    Mvh Erik Egardt Läs mer
    2019-09-17 Amanda A svarar Erik E
    Stort tack för ditt fina omdöme Erik! Jag hoppas att du trivs i nya fina lägenheten. Må gott, vänliga hälsningar Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Markus H sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-16

Södra Råtorp
    Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon tog över efter min ordinarie mäklare som blev sjukskriven, och gjorde ett jättebra jobb.

Amanda gav bra stöd, information och var flexibel.

Min upplevelse att ha Amanda som mäklare var så bra det kunde bli. Ett superproffs! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell