Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Amanda Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 73 omdömen sedan 2019-06-20. Amanda Arvidsson har haft 65 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 73 Läs vad Amanda Arvidsson

• Amanda hjälpte mig på vägen till att köpa min första egna bostadsrätt. Hon är väldigt tillmötesgående och svarar gärna på frågor! Toppen tjej och toppen mäklare!
    William B köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-10-17
    • 48.0 m²
    • Rud
    2020-10-17
  • Jag köpte för första gången en bostadsrätt belägen i Karlstad. Amanda har alltid haft ett trevligt och professionellt bemötande. Jag har hela tiden känt mig trygg och fått bra och tydlig information hela vägen från visning till slutfört köp.
    Terese W köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • 37.0 m²
    • Viken
    2020-10-12
  • Jag har sålt en 2a på Norrstrand i Karlstad. Mina förväntningar var att hon skulle presentera min fina lgh på ett bra sätt, få så många som möjligt intresserade av den för att sedan kunna sälja den till ett fördelaktigt pris. Detta uppfyllde hon verkligen och jag är mkt nöjd. Amanda är en noggrann och lyhörd mäklare som du som kund känner dig trygg med. Hon är också alltid mkt professionell och kunnig och förklarar allt klart och tydligt. Du känner dig även alltid uppdaterad i vad som händer kring din affär då tät kontakt hålls. Sammanfattningsvis så var min upplevelse mkt bra och jag blev så väl omhändertagen av denna positiva och trevliga tjej. Kan gott rekommendera henne till nära och kära.//Charlotte Luthman
    Charlotte L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • 54.0 m²
    • Norrstrand
    2020-10-12
  • Köpt lägenhet på Västra Kanalgatan 9. Mycket bra bemötande och information hela vägen. Amanda lever upp till alla våra förväntningar.
    Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-10-06
    • 42.0 m²
    • Tingvallastaden
    2020-10-06
  • Otroligt professionell mäklare, med genuint intresse av att få sina kunder nöjda. Inget lämnas åt slumpen, allt följs upp i minsta detalj och du kan sitta tryggt om du väljer Amanda. Hon sålde min lägenhet mycket snabbt och smidigt! Välj Amanda om du ska sälja din lägenhet.
    2020-10-05
  • Sålt lägenhet Mitt i city i Karlstad. Amanda Arvidsson var mycket kompetent och lätt att ha att göra med. Kom påläst till första mötet och var under hela processen mån om att hålla en uppdaterad om läget. Fick stort förtroende för henne och kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mattias E sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • 88.0 m²
    • Centrum
    2020-10-05
  • Jag och min kille köpte nyligen en lägenhet genom Amanda. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse då hon hjälpt oss och har alltid varit snabb på att svara när vi haft frågor och funderingar. Rekommenderar henne varmt. :)
    Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • 66.0 m²
    • Norrstrand
    2020-10-04
  • mycket bra och fixar allt perfekt högsta betyg :D tusen tack! :)
    Fahrije M köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • 74.5 m²
    • Våxnäs
    2020-10-04
  • Bra bemötande, proffsig och engagerad
    Joel N sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-10-01
    • 88.0 m²
    • Centrum
    2020-10-01
  • Köpt lägenhet Mycket trevligt och professionellt bemött. Som lekman fick jag bra info genom hela köpet.
    Niklas K
    Niklas K köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2020-09-20
    • 44.0 m²