Amanda Arvidsson
Registrerad mäklare sedan 2019-04-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 47 Läs vad Amanda Arvidsson

• Johnny E sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-28

Lamberget
    Har fått sålt en 2,5 rummare på lamberget. Lite trögt i Corona tider. Men Amanda tog det lugnt och stressade inte. Är engagerad och skickar ofta upplysningar om intresset på internet om bostaden. Hon har skött försäljningsuppdraget exemplariskt.
    Med goda råd och tips.
    Har uppfyllt alla förväntningar med råge.
    Rekommenderar henne gärna till andra som vill köpa eller sälja! Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Michael J köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-11

2:a
    Lgh i Säffle väldigt bra bemötande o trevlig o påläst. Mkt bra mäklare.// Micke Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-11

3:a
    Norrstrand
    Amanda överträffade alla mina förväntningar. Bäst i stan på sitt yrke😊 Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Patrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-24

Kasernhöjden
    Sålt min lägenhet!
    Mycket bra bemötande och bra service.
    Hade bra kontakt genom hela säljprocessen med info och uppdateringar.
    Trots många visningar, var mäklaren positiv och hade tankar direkt på hur man skulle gå vidare. Detta gav mig som säljare trygghet och peppning under hela processen. Läs mer
  • Peter S
    Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-24

Kvarnberget
    Amanda är noggrann och saklig och har visat ett proffsigt
    arbete. Jag kan bara vara nöjd med sättet som hon genomfört försäljningen av lägenheten som jag köpt. Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Maija R sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-21

4:a
    Herrhagen
    pålitlig, noggrann och optimistisk Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Patrik G köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-02

3:a
    Våxnäs
    köpt bostad och tycker att Amanda varit fantastiskt tydlig ! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Patrik G
    Stort tack för detta fina omdöme och högsta möjliga betyg, Patrik! Hoppas att du och barnen ska trivas väl i nya lägenheten :) Mvh Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Mariette M sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-26

Inre hamn
    Amanda har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt i Karlstad. Hon har, rakt igenom , varit tydlig, vänlig, professionell, informativ och närvarande. Hon överträffade våra förväntningar då servicegraden var högre än förväntat. Toppenbra upplevelse - hon gör ett mycket bra arbete!! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Mariette M
    Ett stort och varmt tack för dessa fina ord Mariette! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen och är tacksam för högsta möjliga betyg. Önskar er lycka till med nya äventyr, ni kommer att få fantastisk service från Maria! Mvh, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-13

Norrstrand
    Sålde 1 rum och kök i Karlstad. Jag är så otroligt glad att jag valde Amanda Arvidsson som mäklare. Amanda är påläst, professionell och finns vid ens sida hela vägen med goda råd. Jag rekommenderar alla som ska sälja lägenhet i Karlstad att kontakta Amanda, lovar att ni inte blir besvikna! TACK Amanda för allt! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Anna W
    Tusen tack för dessa fina ord och högsta möjliga betyg, Anna! Det har varit så roligt att få hjälpa dig att sälja lägenheten och jag önskar dig nu ett stort och varmt lycka till i Göteborg! Mvh Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Nils W sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-12

Centrum
    Efter att ha försökt sälja min bostad i över 7 månader med hjälp utav andra mäklare anlitade jag Amanda som fick den sålt direkt till priset jag ville. Super proffsig, engagerad och duktig! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-04 Amanda A svarar Nils W
    Stort tack för detta fina omdöme och högsta möjliga betyg Nils! Det var ett nöje att hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) Vi ses på tillträdet, allt gott tills dess! Mvh Amanda

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell