Amanda Arvidsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 9 Läs vad Amanda Arvidsson

• Jennifer G köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-06

Norrstrand
    Köpt en tvårumslägenhet på norrstrand. Amanda har varit en strålande mäklare som funnits där vid frågor och funderingar. Har alltid varit tillgänglig. Läs mer
  • Per-Arne L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-06

Mycket bra bemötande, goda kunskaper och enkel och smidig hantering av hela processen. Dessutom är Amanda mycket trevlig. Läs mer
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-05

Hej
    Hon är lösningsorienterad, trevlig och alert tjej. Ta vara på henne.
    Mvh Erik Egardt Läs mer
  • Markus H sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-16

Södra Råtorp
    Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon tog över efter min ordinarie mäklare som blev sjukskriven, och gjorde ett jättebra jobb.

Amanda gav bra stöd, information och var flexibel.

Min upplevelse att ha Amanda som mäklare var så bra det kunde bli. Ett superproffs! Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Elin L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-13

Södra Råtorp
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Amanda gav från första kontakten ett seriöst och proffsigt intryck och var samtidigt väldigt ödmjuk och trevlig!
    Bra kommunikation och var alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Rolf E
    Rolf E sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-12

Sålt lägenhet..Amanda har gjort affären jättebra och jag har inget att klaga på..👍 Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • Marcus H sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-06

Sålt en bostadsrätt.

Sammanfattningsvis mycket bra. Mycket bra kommunikation, lätt att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-08-14 Amanda A svarar Marcus H
    Tack för din rekommendation Marcus! Kul att du känner dig nöjd, det är det bästa betyget jag kan få :)
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-27

Kvarnberget
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag tyckte att Amanda var engagerad, målinriktad och serviceinriktad. Hon höll hela tiden en bra och snabb kontakt och jag kände att hon gjorde sitt yttersta för att få min lägenhet såld till ett bra pris. Läs mer
    2019-08-04 Amanda A svarar Johan F
    Tack Johan för dina fina ord! Det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen, hoppas nu att ni kommer att trivas i nya huset :) Må gott!
  • Lillemor F sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-09

Viken
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev mycket professionellt bemött av Amanda.
    Hon levde verkligen upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Jag är mycket nöjd med Amandas fina sätt att ro affären i land. Lillemor Falk i Karlstad Läs mer
    2019-07-15 Amanda A svarar Lillemor F
    Stort tack för dina fina ord Lillemor! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med flytt till nya lägenheten och ha en härlig sommar :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell