Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 23 Läs vad Amanda Arvidsson

• Anette L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-03

Utmärkt mäklare...bra bemötande....full pott... Läs mer
    2020-02-04 Amanda A svarar Anette L
    Stort tack för din fina rekommendation Anette.
    Jag hoppas att du ska trivas väl i nya lägenheten! Varma hälsningar,
    Amanda A gillar detta
  • Kristina L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-03

Amanda är positiv, glad, hjälpsam, tillgänglig när hon kan. Hon har visat stor generositet,vilket jag uppskattat mycket. En utmärkt mäklare! Hon har motsvarat mina förväntningar med råge. Kristina Lööf Läs mer
    2020-02-03 Amanda A svarar Kristina L
    Tack för ditt fina omdöme Kristina, det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen:)
    Ser fram emot att hälsa på dig i nya radhuset!
    Amanda A gillar detta
  • Alexander V sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-22

Herrhagen
    Duktig, lyhörd och engagerad. Läs mer
    2020-01-22 Amanda A svarar Alexander V
    Stort tack för din fina rekommendation Alexander, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen :)
    Varma hälsningar från Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-19

Kvarnberget
    Professionell och erfaren. Kändes tryggt hela vägen i affären. Läs mer
    2020-01-19 Amanda A svarar Fredrik J
    Hej Fredrik,
    Stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas att du ska trivas väl i nya fina lägenheten 😊
    Amanda A gillar detta
  • Stina S köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-16

Edsgatan
    Jag har köpt en bostadsrätt. Är mkt nöjd med bemötandet, från visning till kontraktskrivande, tillträde och allt där emellan. Mäklaren har varit proffsig, påläst, trevlig och engagerad i alla led, och med råge levt upp till mina förväntningar. Jag är mkt nöjd! Läs mer
    2020-01-16 Amanda A svarar Stina S
    Tack för en mycket fin rekommendation Stina!
    Det har varit ett rent nöje att få vara delaktig i er bostadsbytarprocess. Helt säker på att ni kommer trivas i nya fina lägenheten :) Lycka till med inflyttning. Hälsa Tobias och tjejerna!
    Varma hälsningar från Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Julia G köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-11

Herrhagen
    Vi köpte nyligen en tvåa på 61kvadrat på Herrhagen. Vi upplevde Amanda som en väldigt gullig, proffsig tjej som fick oss att känna trygghet under kontraktskrivning och under hela processen av köpet. Hon förklarade allt på ett bra sätt och var snabb med återkoppling gällande frågor. Vi är jättenöjda och vi skulle gärna anlita Amanda om det blir aktuellt med försäljning i framtiden! Läs mer
    2020-01-13 Amanda A svarar Julia G
    Stort tack för er fina rekommendation Julia och Kasper! Det har varit ett rent nöje att vara delaktig i ert köp av lägenheten :) Jag ser fram emot att se när ni kommit på plats.
    Lycka till med målning och fix samt själva flytten.

Varma hälsningar,
    Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Ann Elisabet B köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-24

Norrstrand
    Bra trevlig fick veta det mesta jag behövde veta minus va att säljaren inte va med så han kunde berätta var typ förrådet var mmm Läs mer
    2019-12-29 Amanda A svarar Ann Elisabet B
    Tack Elisabet,
    Vilket fint omdöme du lämnat :) Det har varit ett nöje att vara delaktig i din bostadsbytarprocess och jag hoppas att du ska trivas väl i lägenheten!
    Allt gott, Amanda
    Amanda A gillar detta
  • Husam E sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-13

Våxnäs
    Duktig och trevlig upplevde jag. Läs mer
    2019-12-16 Amanda A svarar Husam E
    Tack Husam,
    Vilka fina ord! Det är ett nöje att hjälpa till med försäljningen av lägenheten.
    Amanda A gillar detta
  • Maud K köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-12-06

Köpt västra Kanalgatan 1 i Karlstad, bostadsrätt.

Ett öppet sinne med fokus på vårt behov.

Levde upp till våra förväntningar.

Samlar information och stödjer oss i det som säljaren inte själv ordnat. Läs mer
    2019-12-11 Amanda A svarar Maud K
    Hej Maud,
    Stort tack för dina fina ord och för rekommendationen.
    Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i nya lägenheten.
    Varma hälsningar, ta hand om er!
    Amanda A gillar detta
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-21

Gruvlyckan
    Jag har köpt en bostadsrätt i ett läge där jag var ganska låg. Jag blev så otroligt väl bemött av Amanda. Otroligt proffsig och tillmötesgående. En stor hjälp för mig att se lite ljus mitt i mitt uppbrott. Läs mer
    2019-11-22 Amanda A svarar Ida J
    Hej Ida,
    Stort tack för att du vill rekommendera mig! Vad glad jag blir av dina fina ord, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig i processen. Hoppas och tror att du kommer att trivas :)
    Varma hälsningar, ta hand om dig!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell