Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson

Amanda Arvidsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Amanda Arvidsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Amanda Arvidsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Arvidsson har haft 82 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 191 Läs vad Amanda Arvidsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Tingvallastaden
    2022-06-26 Verifierad kund
    Amanda har varit utmärkt genom hela försäljningsprocessen. Alltid glad och trevlig. Lyhörd och och enkel att bolla tankar och idéer med. Stakat ut försäljningsplanen på ett tydligt sätt som gjort försäljningen smidig för oss.

Kan varmt rekommendera!
    • Viken
    2022-06-19 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare! Overkligt professionell från första till sista sekund. Kändes som hon bara hade oss som klienter då hon alltid gick att nå när vi hade frågor eller funderingar. Detta är ett proffs ut i fingerspetsarna och vi är så glada att vi blev rekommenderade henne för vår försäljning. Fastighetsbyrån i Karlstad har ytterligare guldkorn som ger samma känsla av exklusivitet så är det en villa man ska sälja finns lika fin hjälp att få av hennes kollegor.

Plus för: engagemang, säljglädjen, strategi, kunnighet, noggrannhet, raka puckar, ordning och reda och ett ständigt välkomnande leende!

Minus: Finns inget.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Herrhagen
    2022-06-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Proffsig.
    Tillgänglig för kontakt.
    • Herrhagen
    2022-06-14 Verifierad kund
    Amanda levde upp till alla förväntningar!
    Mjuk, tydlig, lätt att få tag på, lyssnande!
    Kan rekommendera henne till vänner och bekanta!
    • Bryggudden
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vänligt, sakligt och med kontinuerlig information.
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Arvidsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Stockfallet
    2022-06-05 Verifierad kund
    Skulle varmt rekommendera Amanda till alla jag känner! Pedagogisk, tillgänglig och hade svar på alla våra frågor under köpprocessen.
    • Norrstrand
    2022-06-04 Verifierad kund
    Väldigt proffsig, trevligt bemötande och tillgänglig. Kunde inte önskat mig bättre hjälp under kontraktskrivningen då Amanda var väldigt måna om att vi skulle förstå allting och läste igenom kontraktet tillsammans med oss. Kan varmt rekommendera Amanda som mäklare och om/när det blir aktuellt att köpa ny bostad för mig kommer jag definitivt anlita Amanda.
    • Stockfallet
    2022-06-03 Verifierad kund
    Otroligt tillgänglig och pedagogisk. Ger ett lugnt och tryggt intryck. Kommer varmt rekommendera Amanda
    • Tingvallastaden
    2022-05-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Svarar snabbt och det finns verkligen inga "döma frågor" vilket alltid är tryggt.
    • Yttre Hamn (kanikenäsholmen)
    2022-05-20 Verifierad kund
    lösningsfokuserad, kunnig, lojal och har ett trevligt bemötande.