Maria Svensson Blandon

Maria Svensson Blandon

Maria Svensson Blandon är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Maria Svensson Blandon har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Maria Svensson Blandon har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Svensson Blandon har haft 12 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

10 omdömen om Maria Svensson Blandon

Sedan starten hos Reco 2024
Jan Mikael B
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Vålberg

Mycket trevlig bemötande och mycket gott kundbemötande. Fick mycket bra information av henne. Så även en första gångs köpare som vi även förstod hur det fungerar.

Eva-lena D
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Svensson Blandon en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Vålberg

Vi blev bra bemött och blev lyssnade på. Hon hörde av sig efter varje visning hur det hade gått Vi hade bra kommunikation, vi blev involverade i hela bostadsaffären.

Emma Maria S
Alster

Ung, energisk och alltid alert när man ringde och sökte henne. Även kvällstid var det lätt att få kontakt. Kanske till hennes personliga nackdel, då ambitionen att alltid vara tillgänglig sliter på kropp och själ. Men toppenbetyg från mig!

Mattias S
Alster

Proffsigt bemötande. Aktiv och lyhörd. Snabba svar.

Björn Mikael H
Herrhagen

Hon gjorde ett bra jobb fast säljmarknaden är trög nu.. Och vi är nöjda

Ann-Louise Therése B
Herrhagen

Trevlig, duktig och engagerad

Kenneth J

Tillmötesgående och glad. Fått riktiga svar på våra frågor.

Liselott S

Förtroendeingivande och professionellt bemötande. Driftig och aktiv genom hela processen.

Tommy Thomas Heimer S
Mjölnartorpet

Bra bemötande och trevlig! Lyhörd för alla frågor man haft. Hela affären gick snabbt och smidigt.

Torkel W
Hagalund