André Byström

André Byström

André Byström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

André Byström har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. André Byström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 311 omdömen med ett betyg på 4.9. André Byström har haft 37 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 311 Läs vad André Byström

• köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Hagaborg
    2021-07-22
    Bra bemötande, snabb o enkel kommunikation på sms och mobil.

Proffsig,empatisk,pedagogisk
    Tack för ett fint bra och omdöme :) /André André Byström
    • Inre Hamn
    2021-02-03
    Hej, köpt en bostadsrätt i Karlstad. André gav ett väldigt professionell intryck redan från visningen. Otroligt bra service med noggrann och tydlig uppföljning av frågor och funderingar.
    Service utöver det vanliga var att uppföljning och information gavs även under hans föräldrarledighet.
    Förutom hans starkt professionella sida en otroligt trevlig och positiv person att träffa.
    Jag blir så otroligt glad över att läsa ett så fint omdöme! Stort tack för ett bra omdöme och alla fina ord Mikael :) /André André Byström
    • Herrhagen
    2020-12-16
    Ahmen köpte en typisk bachelor pad, allt gick i svart, mellan Herrhagsskolan och Chaplin. André hade ett bra bemötande, ett norrländskt lugn, fast kanske inte från Norrland ändå(?), över sig och inte alls sådär dryg och överlägsen som mäklare gärna kan verka. Skötte kontakten med mig själv och skickade inte sina undersåtar som också ofta kan hända om man är lite viktig sådär. Gav mig känslan av att jag gjort en bra affär. Helnöjd överlag!
    Hej Rasmus :) Stort tack för ett fantastiskt fint och roligt omdöme! Jag kan bekräfta att jag norrlänning i grund och botten ;) /André André Byström
  • sålde sitt hus med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Stockfallet
    2020-12-07
    Vi fick hjälp av André att sälja vår lägenhet. Försäljning gick perfekt från början till slut. André förklarade noggrant alla steg och höll oss uppdaterade under hela processen.

Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera André till alla som går i säljtankar.
    Otroligt kul att få en så fin rekommendation! Stort tack :) /André André Byström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Yttre Hamn (kanikenäsholmen)
    2020-12-04
    Sålt en lgh . Mycket trevlig och bara positivt intryck
    Ordning o reda
    Stort tack för ett fint omdöme Per! Jättekul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André André Byström
    • Tingvallastaden
    2020-11-09
    Sålt bostadsrätt.

Mycket proffsigt bemötande och lugn och metodisk i sitt upplägg av försäljningsprocessen.
    Stort tack för en riktigt fin rekommendation Per:) Att jag nu har fått hjälpa dig för andra gången med en lägenhetsförsäljning anser jag dock vara det bästa betyget! /André André Byström
    2020-11-03
    En snabb visning och ett snabbt köp med bra information till vår lägenhet.En rutinerad mäklare som vet hur bra service är.Toppbetyg till André:)
    Att få läsa ett så fint omdöme på en tisdag förmiddag är bästa möjliga start på dagen! Stort tack för ett riktigt toppbetyg :) /André André Byström
    2020-11-01
    Har köpt en två rumslägenhet på norrstrand,som Andre va mäklare för.Andre får toppbetyg han var trevlig enkel o duktig allt gick som på räls 10/10👍
    Stort tack för ett riktigt super omdöme Patrik! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet:) /André André Byström
    • Södra Råtorp
    2020-10-02
    Sålt en lägenhet på Råtorp.
    André var oerhört förtroendeingivande från första mötet.
    Lugn, saklig och väldigt professionell. Han har ett väldigt trevligt bemötande och har en tendens att läsa av andra människor. Han vet när han kan "gå på" och när han behöver "stå tillbaka". Inte många mäklare som vi haft att göra med som har den fallenheten.

Förväntningarna på hela upplägget var väldigt höga och André levde upp till dom med råge.
    En riktig proffsmäklare i en klass för sig, han rekommenderas varmt!
    Bättre fredagspresent kunde jag inte få inför helgen! STORT TACK för ett helt fantastiskt omdöme Sophie:) /André André Byström
    2020-10-01
    Proffesionell, kunnig, hjälpsam, glad!
    Stort tack för ett jättefint omdöme Alexander:) /André André Byström