André Byström
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror André att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 215 kunder tycker om André Byström

• Caroline R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är väldigt nöjd med André som mäklare.
    Caroline R. Läs mer
    2018-11-19 André B svarar Caroline R
    Jättekul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag Caroline:) Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! /André
  • Camilla H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lägenhet på Strandvägen 32. Glad och trevlig! Läs mer
    2018-11-11 André B svarar Camilla H
    Tack för ett fint omdöme Camilla! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet:) /André
    André B gillar detta
  • Alexandra B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde min etta på Klara och fick ett fantastiskt stöd av André. Han var tillgänglig så fort jag hade en fråga, han var noggrann i allt som rörde försäljningen och jag kände tillit till honom under hela processen. Min uppfattning var att han tog kloka beslut utifrån hur marknaden ser ut idag. Jag är supernöjd och jag rekommenderar verkligen André till de som funderar på att sälja sin lägenhet. Läs mer
    2018-11-09 André B svarar Alexandra B
    Nu gjorde du min fredag Alexandra! Att du vill rekommendera mig till andra som ska sälja sin lägenhet anser jag vara det bästa betyget jag kan få:) Stort tack för att du gav mig förtroendet att hjälpa dig med ditt livs största affär! /André
  • Malin P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är jättenöjd, jag har köpt en lgh och André har varit tillgänglig och mött mina frågor med bravur :) Han inger mkt förtroende och är väl påläst. Läs mer
    2018-11-05 André B svarar Malin P
    Jättekul att du uppskattar mitt sätt att jobba Malin:) Jag är helt övertygad att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Stort tack:) /André
  • Solveig V
    Solveig V skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har haft lite otur i jakten på ny bostad, och när vi höll på att ge upp av frustration - då kom André. ”Jag ska hjälpa er”, sa han. Och det löftet höll han. Nu har vi köpt vår drömbostad och André har varit en klippa hela vägen. Alltid positiv, proffsig och serviceminded. Vi är mer än nöjda. Stort tack! Läs mer
    2018-11-03 André B svarar Solveig V
    Bättre rekommendation går inte att få! Stort tack Solveig:) /André
  • Patrik S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    ¤ Vi har köpt en bostadsrätt.
    ¤ Trevlig, proffsig och jordnära.
    ¤ Han levde upp till alla våra förväntningar
    ¤ Klockrent, smidigt och proffsigt. Läs mer
    2018-11-02 André B svarar Patrik S
    Stort tack för ett jättefint omdöme Patrik:) Jättekul att jag kunde hjälpa er hitta ett passande boende! /André
    André B gillar detta
  • Marielle N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Han är kunnig och man känner sig trygg med att köpa från Andre. Upplevde att han var mån om oss och kom ihåg att vi letat länge så han la ner sig för att hjälpa oss att äntligen få köpa en ny bostad. Läs mer
    2018-11-01 André B svarar Marielle N
    Så otroligt kul att ni uppskattar min hjälp Marielle:) Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Stort tack :) /André
  • Lotta E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och tät kontakt. Skötte sig exemplariskt. Läs mer
    2018-10-22 André B svarar Lotta E
    Så otroligt glad jag blir av att du ger mig toppbetyg Lotta:) Än fast det hände saker under försäljningen som varken du eller jag kunde råda över. Stort tack, nu gjorde du min måndag:)/André
    André B gillar detta
  • Pia Nilsson H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Försäljning av bostadsrätt i Karlstad.
    Andre var en MYCKET ödmjuk och tillmötesgående person som verkligen
    ville vårt bästa. Vi blev på allra bästa sätt informerade om "läget".
    Vi kan med bästa vilja rekommendera Andre till andra säljare. Helt enkelt en "toppenkille" Pia Nilsson gm Eje o Lallan Läs mer
    2018-10-16 André B svarar Pia Nilsson H
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Eje, Lalla & Pia! Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara det bästa betyg jag kan få :) /André
  • Ulf K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt en 1;a på 40m2, trevligt bemötande kunnig och påläst,
    Uppdaterar och återkopplar hela tiden.
    Andrè levde upp till mina förväntningar till fullo. Läs mer
    2018-10-05 André B svarar Ulf K
    Otroligt kul att jag kunde leva upp till alla era förväntningar Ulf! Stort tack för det fina förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
  • Elin K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har både köpt och sålt lägenhet med André som mäklare. Alltid hjälpsam, trevlig och tillgänglig! Otroligt nöjd och tacksam kund! Läs mer
    2018-10-05 André B svarar Elin K
    Så fantastiskt kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare både som köpare och säljare Elin! Stort tack för förtroendet:) /André
  • Krister K
    Krister K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt av Andre hos fastighetsbyrån .
    Andre ger ett väldigt seriöst intryck, och är väldigt mån om kunden.
    Jag ser honom som den optimala mäklaren av alla jag träffat. Vi har bytt bostad 17 ggr sedan 70 talet Läs mer
    2018-10-04 André B svarar Krister K
    Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme Krister! Att jag anses vara den optimale mäklaren av någon som bytt bostad 17 ggr håller jag väldigt högt. Stort tack :) /André
  • Jonas S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre har ett vänligt (ej påstridigt) bemötande. Är påläst och insatt i sitt försäljningsobjekt samt följer upp frågor från intressenter.

Som säljare (kund) har det känts tryggt och bra att ha Andre som mäklare. Läs mer
    2018-10-04 André B svarar Jonas S
    Att jag får högsta möjliga betyg av er Jonas gör mig väldigt glad! Otroligt kul att ni uppskattar allt hårt arbete jag lägger ner i varje affär:) /André
  • Christoffer M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell, driven, tillgänglig, ärlig och alltid en positiv inställning. Kan varm rekommendera André! Läs mer
    2018-09-19 André B svarar Christoffer M
    Bättre betyg kan man inte då! Stort tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er lägenhet Christoffer:)
    /André
  • Johanna O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Super nöjd med hela processen från första mötet till avslutad försäljning, en mäklare som levererar i alla lägen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-19 André B svarar Johanna O
    Jag blir så otroligt glad av att få en så bra rekommendation:) Stort tack för att du tog dig tid att skriva denna samt att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet Johanna! /André
  • Anders N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har köpt en bostad på kasernhöjden som Andre förmedlade bra enligt förväntningar,som jag tycker att Andre levde upp till med beröm godkänt. Läs mer
    2018-09-19 André B svarar Anders N
    Kul att jag kunde hjälpa er att hitta er nya bostad Anders! Tack för ett fint omdöme:) /André
  • Johan N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och sympatisk och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-09-14 André B svarar Johan N
    Jätte kul att du tycker att det är lätt att prata och göra affärer med mig Johan. Tack så mycket :) /André
  • Anders R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag sålde en bostadsrätt genom Andre, och allting gick jättebra med både Andre och Jonas. Jag har ingenting alls att anmärka på, utan de var båda två både trevliga och kunniga. Läs mer
    2018-09-14 André B svarar Anders R
    Kul att du gillar både mitt och Jonas arbete! Stort tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen :) /André & Jonas
  • Sandra M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kan starkt rekommendera Andre om du funderar på att sälja din lägenhet. Han var fantastisk under hela säljprocessen. Bra bemötande och gjorde ett kanon jobb! Läs mer
    2018-09-13 André B svarar Sandra M
    Gud vad kul att du rekommenderar mig så starkt Sandra, det uppskattar jag verkligen! Jättekul att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet:) /André
  • Lennart R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har köpt en bostadsrätt och mäklaren Andr’e Byström var väldigt trevlig och bra! Läs mer
    2018-09-11 André B svarar Lennart R
    Tack för en jättefin rekommendation Lennart! Jag är jätteglad att jag kunde hjälpa dig hitta en drömlägenhet;) /André
  • Per A
    Per A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min lägenhet på Norrstrand och vände mig till Andre som på ett oerhört bra och proffsigt sätt antog sig uppdraget. Kände mig jätte trygg redan vid första mötet och Andre håller alltid vad han lovar och som säljare känns det väldigt bra med daglig feedback vad som händer och sker under resans gång. Slutresultat blev jag mer än nöjd med. Kan verkligen rekommenderar Andre som Mäklare. Läs mer
    2018-09-10 André B svarar Per A
    Stort tack för en fantastiskt fin rekommendation Per! otroligt kul att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen:) /André
  • Rasmus B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt en lägenhet
    André hjälpte mig med varenda fundering jag hade. Jag kände verkligen att han arbetade för min skull. Läs mer
    2018-09-06 André B svarar Rasmus B
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Rasmus:) Det värmer! /André
  • Kent-Ola B
    Kent-Ola B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sålt min bostad köpte även densamma av andre :) Läs mer
    2018-09-06 André B svarar Kent-Ola B
    Tack för ett fint omdöme Kent-Ola :) /André
    André B gillar detta
  • Christina K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André Byström har ett stort förtroendeingivande lugn. Han är ödmjuk, sympatisk, lyhörd och besitter såväl yrkesmässig som social kompetens i riklig mängd. Han tog sig an försäljningen av bostadsrätten i Karlstad med stor noggrannhet, näst intill perfektion in i minsta detalj. Försäljningen gick galant och jag kan varmt rekommendera honom i egenskap av en sällsynt duktig mäklare.
    Allt gott!
    Christina Krommendam Läs mer
    2018-08-13 André B svarar Christina K
    Jag blir otroligt glad av att läsa ett så fint omdöme. Stort tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen samt för en fantastiskt fin rekommendation:)! /André
  • Max R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har köpt en bostadsrätt och André har varit tillgänglig under hela processen. Han besvarade våra frågor och funderingar. Skulle absolut rekommendera André som mäklare. Läs mer
    2018-08-07 André B svarar Max R
    Stort tack för en superfin rekommendation Max! Väldigt kul att jag kunde hjälpa er med denna stora affär :)/André
  • Astrid H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att sälja min lägenhet trodde jag skulle bli en relativt tung och jobbig process. Men att ha André som mäklare gjorde inte bara processen betydligt roligare med hans stora energi, engagemang och ständiga leende på läpparn, utan hans fanns även alltid tillgänglig att svara på frågor och var duktig att beskriva och uppdatera mig som säljare under processen vad som skedde och vad nästa steg var. Om jag säljer en lägenhet i Karlstad igen, kommer jag inte tveka på att vända mig till André återigen! Läs mer
    2018-06-16 André B svarar Astrid H
    Jag blir så otroligt glad när jag läser ditt fina omdöme Astrid:) Att du vill rekommendera mig vidare samt att du vill ha min hjälp vid kommande affärer anser jag var det bästa betyg man kan få! Stort tack :) /André
  • Ewa R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min 3-rums bostadsrätt. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar. Mycket inkännande och höll hela tiden mig uppdaterad på allt som hände. När jag tog kontakt och han inte kunde ta samtalet, återkom han så snart han hade tillfälle. Rekommenderas med högsta betyg. Läs mer
    2018-06-11 André B svarar Ewa R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Ewa! Att du vill rekommendera mig vidare är det bästa betyg jag kan få:) /André
  • Gustav S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, trygg och professionell. Läs mer
    2018-05-02 André B svarar Gustav S
    Tack för ett jättefint omdöme Gustav! Det värmer:) /André
  • Niclas H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi hittade först ingen ny bostad utan ställde oss i tomtkö och nu två år efter att vi satt och gick igenom lägenheten med André är den såld och vi bygger vårat drömhus. Läs mer
    2018-04-26 André B svarar Niclas H
    Så kul att jag fått hjälpa er att kunna bygga ert drömhus! Stort tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :) /André
  • Kim S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, hjälpsam, bra. Rekommenderas Läs mer
    2018-04-24 André B svarar Kim S
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag helt klart vara det bästa betyget jag kan få! Stort tack Kim:) /André
  • Philip I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en trea strax utanför Karlstad. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, som både var trevlig och flexibel/hjälpsam i sitt arbete. Läs mer
  • Elin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André överträffade mina förväntningar med råge. Otroligt engagerad och närvarande med snabb återkoppling genom hela processen. Proffsigt! Jag har uteslutande positiva ord om André och rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
    2018-04-18 André B svarar Elin J
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag är det absolut högsta betyg jag kan få! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna affär Elin:) /André
    André B gillar detta
  • Britt-marie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han är en kunnig och serös mäklare,bara positiva bemötanden! Läs mer
    2018-04-13 André B svarar Britt-marie A
    Stort tack för en superfin kommentar Britt-Marie! Det värmer:) /André
  • Per E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-11 André B svarar Per E
    Tack för en jättefin rekommendation Per! :) /André
  • Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-10 André B svarar Camilla A
    Jättefin rekommendation! Stort tack :) /André
  • Nicolai K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en bostadsrätt med André som mäklare. Mycket professionell och uppriktigt trevlig. Genom hela processen har han varit närvarande och behjälplig från det minsta till det största. Har endast positiva saker att säga om André! Anlitar honom gärna vid försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-04-08 André B svarar Nicolai K
    Detta är anledningen till att jag verkligen älskar mitt jobb! Stort tack för denna fantastiskt fina rekommendation:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya bostad! /André
  • Niklas P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt i Karlstad.
    Mäklaren bemötte oss exemplariskt var väldig tydlig och förklarade bra.
    Mina förväntningar var att det skulle vara en så smidig affär som möjligt vilket mäklaren uppfyllde våra krav som vi hade. Läs mer
    2018-04-05 André B svarar Niklas P
    Så otroligt kul att läsa en så fin rekommendation. Stort tack för den fina kommentaren samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna stora affär! /André
  • Albin J
    Albin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, pigg och alert.svarar alltid både snabbt och proffsigt på alla frågor. Verkar ha fler timmar än oss andra dödliga. Läs mer
    2018-04-02 André B svarar Albin J
    Stort tack för en väldigt fin rekommendation Albin! /André
  • Emma A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt utfört arbete! Bra kommunikation, vilket jag tycker är allra viktigast :) Läs mer
    2018-03-27 André B svarar Emma A
    Stort tack för en jättefin rekommendation Emma! Det värmer :)/André
    André B gillar detta
  • Marianne R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är lyhörd, energisk och har en positiv attityd, d v s är trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-03-22 André B svarar Marianne R
    Jättekul att få ett så fint omdöme! Stort tack Marianne:) /André
  • Tomas Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb och påläst mäklare. Dessutom levererade han det han "lovat". Läs mer
    2018-03-20 André B svarar Tomas Ö
    Stort tack för ett fint omdöme Tomas! Det uppskattar jag :) /André
  • Julia H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit trevlig, tillmötesgående, proffsig och serviceminded genom hela processen. Vi är väldigt nöjda och har inget att tillägga!:) Läs mer
    2018-03-19 André B svarar Julia H
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme från er Julia! Stort tack :)
  • Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande, är mån om att man ska förstå och hänga med, har bara positiva saker att säga! Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Åsa K
    Fantastiskt kul att du bara har positivt att säga Åsa:) Stort tack! /André
    André B gillar detta
  • Elisabet H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev trevligt bemött från första kontakt och genom hela processen. Upplevde att André hade ett genuint intresse av att ge bästa service och att vi skulle bli nöjda. Avslappnad och professionell på samma gång. Samtliga förväntningar och önskemål uppfylldes. Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Elisabet H
    Otroligt kul att läsa att ni hela tiden kände bästa service och att era förväntningar och önskemål infriades Elisabeth. Stort tack! /André
  • Angelica S
    Angelica S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mycket jordnära och duktigt mäklare. Fick direkt ett mycket bra intryck av André, trevlig och hade bra kontakt efter visningen, vilket jag tyckte kändes tryggt! Känner att jag kan höra av mig till honom om det skulle vara något, en riktigt bra mäklare med andra ord! Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Angelica S
    Tack för en jättefin rekommendation Angelica! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet:) /André
  • Marcus S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andrés bemötande var tillmötesgående och upplevdes genuint och han är otroligt engagerad i sin sak.
    Kan starkt rekommendera André som mäklare då han för sig proffsigt och har ett intryck att vilja tillfredsställa både köpare och säljare på ett bra sätt.

Vi känner oss trygga i att André behandlar våra framtida objekt. Läs mer
    2018-03-09 André B svarar Marcus S
    Stort tack för en fantastisk fin rekommendation Marcus! Jag uppskattar verkligen det:) /André
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt bra. Proffsigt, tydligt och pålitligt. Över högt ställda förväntningar. Läs mer
    2018-03-06 André B svarar Samuel E
    Stort tack för en otroligt fin rekommendation Samuel! Det uppskattar jag verkligen:)/André
  • Niclas S
    Niclas S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och professionell. Väl påläst och bra relation med säljarna vilket gjorde mig som köpare trygg. Läs mer
    2018-03-06 André B svarar Niclas S
    Jättekul att du är så nöjd med min service Niclas. Stort tack:) Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
    Niclas S, André B gillar detta
  • Jacob A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är verkligen nöjd med André som min mäklare! Jag har ingenting att klaga på, han hade bra, utförliga svar på alla mina frågor och hela försäljningen gick väldigt smidigt.
    Då jag har haft André som mäklare vid tidigare tillfälle så var valet självklart vilken mäklare jag skulle välja vid denna försäljning, ett val jag verkligen inte ångrar och jag är lika nöjd denna gång. Jag rekommenderar alla att använda sig av André! Läs mer
    2018-03-05 André B svarar Jacob A
    Tack för den absolut bästa rekommendationen man kan få Jacob! Otroligt kul att du vill rekommendera mig vidare:) /André
  • Eric B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Finns bara positivt att säga om André! Läs mer
    2018-02-28 André B svarar Eric B
    Stort tack för en jättefin rekommendation Erik! Så otroligt glad att jag förtroendet att hjälpa er med både köp och försäljning av lägenhet:) /André
Jonas Linsell
André Byström