André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 262 Läs vad André Byström

• Emil S sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-24

Klara
    André har med sitt proffsiga och ödmjuka bemötande varit en klippa under försäljningen av min lägenhet.
    Alltid lätt att få tag på och har alltid bra svar på frågor.
    Hade utan tvekan valt André som mäklare igen. Läs mer
    2019-11-24 André B svarar Emil S
    Stort tack för en superfin rekommendation Emil! Jag är är glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen :) /André
    André B gillar detta
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-22

Norrstrand
    Sålt Bostadsrätt, 2:a 53m2.

Väldigt bra och proffsigt bemötande. med hjälp av sitt stora kontaktnät lyckades han sälja lägenheten innan visning och hemnet.
    jag blev tipsad om André av en kollega som var mycket nöjd med honom.
    Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    André B gillar detta
  • Annika A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-02

Viken
    Vi letade efter en fin lägenhet och blev väldigt bra bemött av mäklare André Byström vid visningen. Han har varit väldigt bra och saklig vid hela affären vid vårt köp av bostadsrätten, vi är så nöjda! Läs mer
    2019-11-04 André B svarar Annika A
    Vad glad jag blir av att läsa ett så fint omdöme på en måndag förmiddag:) Stort tack Annika! /André
    André B gillar detta
  • Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-29

Norrstrand
    Köpte en lägenhet som André var mäklare för. Han var engagerad och trevlig, något påstridig Läs mer
    2019-09-29 André B svarar Hanna W
    Tack för ditt omdöme Hanna:) Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! /André
    André B gillar detta
  • Junette P köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-30

Tingvallastaden
    *Jag har köpt en bostadsrätt
    * mycket trevlig och proffsig
    *jag hade inga förväntningar, det var första gången jag köpte en bostadsrätt Läs mer
    2019-09-01 André B svarar Junette P
    Tack för ett riktigt fint omdöme Junette:) Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
  • David N
    David N köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-30

Herrhagen
    Köpte en 2a på herrhagen i Karlstad. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som var trevlig och vänlig. Förhandlingarna överträffade mina förväntningar. Mycket nöjd med affären, bemötandet och hela upplevelsen. Läs mer
    2019-07-30 André B svarar David N
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg David:) Jag är helt säker på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! /André
    André B gillar detta
  • Linda E köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-12

Norrstrand
    Jag köpte en bostadsrätt av André. Han var lätt att få tag på och var alltid trevlig och svarade på alla frågor. Läs mer
    2019-07-19 André B svarar Linda E
    Stort tack för ett kanonfint omdöme Linda! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet:)
  • Emmie R
    Emmie R köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-28

Haga
    Vi köpte vår första gemensamma bostadsrätt av André, en sekelskifteslägenhet i Haga. Han uppfyllde våra förväntningar och ingav ett lugn och trygghetskänsla genom hela bostadsaffären som kändes helt rätt, mycket bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-06-30 André B svarar Emmie R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Emmie:) Att ni vill rekommendera mig vidare känns som högsta möjliga betyg! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i er nya fina lägenhet :) /André
    André B gillar detta
  • Afnan A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-10

Edsgatan
    Jag har köpt radhus via André, han hade super bemötande och var jätte professionell. Hela köpet gick smidigt samt vår kontakt var jätte bra. Är super nöjd Läs mer
    2019-06-16 André B svarar Afnan A
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg Afnan:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas bra i er nya bostad! /André
    André B gillar detta
  • Jennifer P köpte sitt hus med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-31

Stockfallet
    Väl tillmötesgående, trevlig och professionell. Köpte ett radhus/bostadsrätt och fick all hjälp vi kunde tänkas behöva på vägen. Trivdes bra med som person och även som mäklare. Kan varmt rekommendera andra att ha André som mäklare! Läs mer
    2019-05-31 André B svarar Jennifer P
    Stor tack för ett riktigt toppbetyg Jennifer:) Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara bästa möjliga betyg! Stort tack:) Jag är även helt säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya radhus!/André

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell