André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 223 kunder tycker om André Byström

• Gunilla S sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-19

Köpt och sålt lägenhet med Andre som mäklare. Jätte nöjd! Engagerad och trevlig super nöjd! Allt gick snabbt och smidigt.Kan rekommendera. Tack! Gunilla Läs mer
    2019-01-20 André B svarar Gunilla S
    Stort tack för ett av de bästa betygen jag kan få Gunilla eftersom du har använt mig både vid köp och försäljning :) /André
    André B gillar detta
  • Marie R sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-18

Har sålt en etta, snabbt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på. Höll oss hela tiden uppdaterade. Snabbt avslut. Läs mer
    2019-01-18 André B svarar Marie R
    Stort tack för ett jättefint omdöme Marie! Jättekul att ni gillar mitt sätt att jobba:) /André
    André B gillar detta
  • Robin A köpte sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-18

Köpt lägenhet på Sundsta. Jättenöjd med André! 10/10 ! Läs mer
    2019-01-18 André B svarar Robin A
    Vilket fantastiskt fint omdöme! Stort tack Robin :) /André
  • Elin A
    Elin A köpte sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-01-16

Fantastisk mäklare som har en super härlig personlighet! Vi kommer alltid vända oss till honom i första hand vid kommande bostadsaffärer. Bara++++++++ Läs mer
    2019-01-16 André B svarar Elin A
    Så otroligt glad jag blir av detta fantastiska omdöme! Att ni kommer vända er till mig i framtida affärer anser jag vara det bästa omdöme jag kan få😃 Stort tack Elin och lycka till med er nya fina lägenhet☺️ /André
    André B gillar detta
  • Jan A sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-15

Vi har sålt en lägenhet. Vi tycker att Andre är trevlig, kunnig och gör ett bra jobb. Läs mer
    2018-12-15 André B svarar Jan A
    Tack för ett fint omdöme Jan:) Jättekul att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet! /André
    André B gillar detta
  • Elin J sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-12-14

Vi både köpte och sålde lägenhet med André som mäklare och vi kunde inte varit nöjdare! Engagerad, trevlig och gjorde det enkelt för oss. Tack! Läs mer
    2018-12-14 André B svarar Elin J
    Stort tack för ett toppbetyg Elin! Att ni är nöjda som både köpare och säljare är det absolut bästa betyg som går att få. Stort tack :) /André
    André B gillar detta
  • Lennart S sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-28

Alltid tillgänglig och fantastiskt bra på det han gör! Läs mer
    2018-11-28 André B svarar Lennart S
    Stort tack för ett jättefint omdöme Lennart! Jag uppskattar verkligen att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
    André B gillar detta
  • Anette B sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-25

Sålt lägenhet på Sommaro, en affär som gick både snabbt och smidigt. Vänligt och proffsigt bemötande av Andre Byström. Kände mig i trygga och säkra händer genom hela försäljningen. Läs mer
    2018-11-26 André B svarar Anette B
    Jag blir så glad av att du känt dig trygg och i säkra händer under hela försäljningen Anette! Stort tack för förtroendet att ta hand om din försäljning:) /André
    André B gillar detta
  • Caroline R sålde sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-18

Jag är väldigt nöjd med André som mäklare.
    Caroline R. Läs mer
    2018-11-19 André B svarar Caroline R
    Jättekul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag Caroline:) Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! /André
    André B gillar detta
  • Camilla H köpte sin bostad med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2018-11-11

Lägenhet på Strandvägen 32. Glad och trevlig! Läs mer
    2018-11-11 André B svarar Camilla H
    Tack för ett fint omdöme Camilla! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet:) /André

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell