André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 248 Läs vad André Byström

• Patrik W sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-16

Haga
    Sålt bostadsrätt i Karlstad.
    Bra bemötande, snabb återkoppling och ingen tvekan i att André gjorde allt han kunde för att på bästa sätt uppfylla våra förväntningar på försäljningen! Läs mer
    2019-05-16 André B svarar Patrik W
    Stort tack för ett jättefint omdöme Patrik! Otroligt kul att ni känner att jag/vi gjort allt för att ge bästa möjliga försäljning:) /André
    André B gillar detta
  • Louise H köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-01

Herrhagen
    Köpte lägenhet av andre! Allt gick super smidigt och är riktigt nöjd! Rekommenderar starkt :) Läs mer
    2019-05-01 André B svarar Louise H
    Vad glad jag är att du vill rekommendera mig vidare Louise! Det anser jag vara det bästa betyg jag kan få:) Stort tack! /André
    André B gillar detta
  • Mattis B köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-30

Norrstrand
    Inga problem alls , gick jävla fint. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Mattis B
    Tack för ett fint omdöme Mattis:) /André
    André B gillar detta
  • Susanna H sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Södra Råtorp
    André hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Han är kunnig och ödmjuk och han uppfyllde våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Susanna H
    Att du vill rekommendera mig vidare Susanna anser jag vara d et absolut bästa betyg jag kan få! Stort tack:) /André
    André B gillar detta
  • Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Norrstrand
    André är supertrevlig, duktig och hjälper alltid till på bästa sätt.
    Jag är väldigt nöjd med hur André har hanterat mitt ärende.

Tack. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Andreas M
    Stort tack för en jätte bra rekommendation Andreas:) /André
    André B gillar detta
  • Erik D sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Viken
    Sålde min bostadsrätt genom André. Glad, positiv och trevlig! Affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-04-30 André B svarar Erik D
    Kul att du tycker att affären gick snabbt och smidigt Erik då det alltid är mitt mål:) Tack för ett superfint omdöme! /André
    André B gillar detta
  • Per-Inge B sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Södra Råtorp
    Försäljning bostadsrätt.
    Öppen, framåt. kundmedveten.
    Vi har använt André tidigare och det var aldrig tal om att använda en annan mäklare när vi gjorde slag i saken att göra en ny affär.
    Pinge & Susanna Läs mer
    2019-04-29 André B svarar Per-Inge B
    Det absolut bästa betyg man kan få som mäklare är att ni vill anlita mig igen:) Stort tack för att ni återigen gav mig förtroendet Pinge & Susanna! /André
  • NIKLAS F
    NIKLAS F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-26

Fruktansvärt engagerad och driven genom hela säljprocessen!
    Har bara bra saker att säga om Andre som brinner för sitt jobb och har kunden i fokus! Läs mer
    2019-04-27 André B svarar NIKLAS F
    Så fantastiskt kul att få ett superbetyg en fredagkväll:) Stort tack för förtroendet Niklas! /André
  • Perina Ö
    Perina Ö köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-04-08

Klara
    Köpt bostadsrätt i Karlstad
    Mycket bra bemötande av André
    Bra från början till slut... Läs mer
    2019-04-08 André B svarar Perina Ö
    Stort tack för ett superfint omdöme Perina:)! /André
    André B gillar detta
  • Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-03-31

Herrhagen
    Köpt lägenhet.

Han uppträdde artigt och proffsigt och var alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-04-23 André B svarar Lena B
    Stort tack för ett fint omdöme Lena :) Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Andé

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell