André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 266 Läs vad André Byström

• Lisbeth A sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-10

Klara
    André hjälpte oss sälja vår fina BR i Klara. En trygg mäklare, snabb återkoppling och alltid lika vänlig. Vi är supernöjda!
    Hela affären har gått så smidigt, kan varmt rekommendera honom!
    /Lisbeth o Johan Läs mer
    2020-02-11 André B svarar Lisbeth A
    Otroligt glad och tacksam att ni valde att samarbeta med mig Lisbeth & Johan:) Ännu gladare blir jag av att ni vill rekommendera mig vidare till andra som ska sälja. Stort tack! /André
    André B gillar detta
  • Robert A sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-10

Inre hamn
    Vi har sålt lgh och jag min fru tycker vi fått ett bra bemötande. Det har känds bra hela tiden. Förväntningarna infriades mycket.
    Så honom kan vi rekommendera till flera. Läs mer
    2020-02-10 André B svarar Robert A
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen ett fantastiskt fint omdöme Robert:) Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara bästa möjliga betyget jag kan få! /André
    André B gillar detta
  • Mathilde B köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-02-01

Haga
    Jag köpte en tvåa på östra Kanalgatan 2a i Haga.
    Jag blev otroligt bra bemött av mäklaren som lyfte lägenhetens bästa sidor och var väldigt hjälpsam och flexibel.
    Om jag kommer sälja kommer jag definitivt vända mig till samma mäklare! Läs mer
    2020-02-01 André B svarar Mathilde B
    Stort tack för bästa möjliga rekommendation Mathilde! Att du kommer vilja ha min hjälp i framtiden gör mig riktigt glad:) Stort tack! /André
    André B gillar detta
  • Andreas N sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-01-29

Herrhagen
    Professionell, trevlig, lätt, hjälpsam Läs mer
    2020-01-29 André B svarar Andreas N
    Stort tack för ett superfint omdöme Andreas! Väldigt kul att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen:) /André
    André B gillar detta
  • Emil S sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-24

Klara
    André har med sitt proffsiga och ödmjuka bemötande varit en klippa under försäljningen av min lägenhet.
    Alltid lätt att få tag på och har alltid bra svar på frågor.
    Hade utan tvekan valt André som mäklare igen. Läs mer
    2019-11-24 André B svarar Emil S
    Stort tack för en superfin rekommendation Emil! Jag är är glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen :) /André
    André B gillar detta
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-22

Norrstrand
    Sålt Bostadsrätt, 2:a 53m2.

Väldigt bra och proffsigt bemötande. med hjälp av sitt stora kontaktnät lyckades han sälja lägenheten innan visning och hemnet.
    jag blev tipsad om André av en kollega som var mycket nöjd med honom.
    Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    André B gillar detta
  • Annika A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-11-02

Viken
    Vi letade efter en fin lägenhet och blev väldigt bra bemött av mäklare André Byström vid visningen. Han har varit väldigt bra och saklig vid hela affären vid vårt köp av bostadsrätten, vi är så nöjda! Läs mer
    2019-11-04 André B svarar Annika A
    Vad glad jag blir av att läsa ett så fint omdöme på en måndag förmiddag:) Stort tack Annika! /André
    André B gillar detta
  • Hanna W köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-09-29

Norrstrand
    Köpte en lägenhet som André var mäklare för. Han var engagerad och trevlig, något påstridig Läs mer
    2019-09-29 André B svarar Hanna W
    Tack för ditt omdöme Hanna:) Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! /André
    André B gillar detta
  • Junette P köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-08-30

Tingvallastaden
    *Jag har köpt en bostadsrätt
    * mycket trevlig och proffsig
    *jag hade inga förväntningar, det var första gången jag köpte en bostadsrätt Läs mer
    2019-09-01 André B svarar Junette P
    Tack för ett riktigt fint omdöme Junette:) Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
  • David N
    David N köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-30

Herrhagen
    Köpte en 2a på herrhagen i Karlstad. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som var trevlig och vänlig. Förhandlingarna överträffade mina förväntningar. Mycket nöjd med affären, bemötandet och hela upplevelsen. Läs mer
    2019-07-30 André B svarar David N
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg David:) Jag är helt säker på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! /André

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell