André Byström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

André Byström har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. André Byström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 306 omdömen med ett betyg på 4.9. André Byström har haft 75 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 306 Läs vad André Byström

• 2020-11-09
    Sålt bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande och lugn och metodisk i sitt upplägg av försäljningsprocessen.
    Per N
    • 62.0 m²
    • Tingvallastaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Stort tack för en riktigt fin rekommendation Per:) Att jag nu har fått hjälpa dig för andra gången med en lägenhetsförsäljning anser jag dock vara det bästa betyget! /André

• 2020-11-03
    En snabb visning och ett snabbt köp med bra information till vår lägenhet.En rutinerad mäklare som vet hur bra service är.Toppbetyg till André:)
    Karolina S
    • Norrstrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att få läsa ett så fint omdöme på en tisdag förmiddag är bästa möjliga start på dagen! Stort tack för ett riktigt toppbetyg :) /André

• 2020-11-01
    Har köpt en två rumslägenhet på norrstrand,som Andre va mäklare för.Andre får toppbetyg han var trevlig enkel o duktig allt gick som på räls 10/10👍
    Patrik G
    • Norrstrand
    Stort tack för ett riktigt super omdöme Patrik! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya fina lägenhet:) /André

• 2020-10-02
    Sålt en lägenhet på Råtorp. André var oerhört förtroendeingivande från första mötet. Lugn, saklig och väldigt professionell. Han har ett väldigt trevligt bemötande och har en tendens att läsa av andra människor. Han vet när han kan "gå på" och när han behöver "stå tillbaka". Inte många mäklare som vi haft att göra med som har den fallenheten. Förväntningarna på hela upplägget var väldigt höga och André levde upp till dom med råge. En riktig proffsmäklare i en klass för sig, han rekommenderas varmt!
    Sophie R
    • 5:a
    • 111.0 m²
    • Södra Råtorp
    Bättre fredagspresent kunde jag inte få inför helgen! STORT TACK för ett helt fantastiskt omdöme Sophie:) /André

• 2020-10-01
    Proffesionell, kunnig, hjälpsam, glad!
    Alexander J
    Stort tack för ett jättefint omdöme Alexander:) /André

• 2020-09-03
    Vi köpte en lägenhet. Allt kändes proffsigt och bra. Betyget blir 10/10. Finns inget att klaga på. André var grym helt enkelt.
    Kjell-ove P
    • 88.0 m²
    • Jägartorpet
    Stort tack för ett riktigt kanon omdöme Kjell-Ove! /André

• 2020-09-02
    Jag har köpt ett lägenhet från Andra Han väldigt bra mäklare han är jätte trevliga människor
    Fazal G
    • 89.5 m²
    • Kronoparken
    Stort tack för ett mycket fint omdöme Fazal! /André

• 2020-09-02
    Köpt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. God tillgänglighet och snabba återkopplingar. Kändes som han var med oss i hela processen utan att vara pressande eller att han påverkade våra beslut. Kändes som ”vår” mäklare. Kan verkligen rekommenderas!!
    Marie F
    • 88.0 m²
    • Jägartorpet
    Jag blir så glad av att läsa ett så fint omdöme! Stort tack Marie:) /André

• 2020-09-01
    André hjälpte oss med att skaffa en bostadslägenhet åt vår son som skulle börja plugga i Karlstad. Från första början var intrycket att han är en mycket tillmötesgående och hjälpsam mäklare. Inget var omöjligt och han har uppfyllt alla våra önskemål när det gäller extra visningar, extra kontakter utanför ordinarie arbetstid och mycket smidigt genomförande av alla administrativa procedurer. Hans sätt att bemöta kunden är föredömligt. Varmt rekommenderas som mäklare.
    Piotr S
    • 50.0 m²
    • Centrum
    Vilket himla superomdöme! Att ni vill rekommendera mig till andra anser jag vara högsta möjliga betyg:) Stort TACK! /André

• 2020-08-11
    Trevlig, tillmötesgående och geniun person. Jag skulle absolut rekommendera honom till andra.
    Carina B
    • 1:a
    • 39.8 m²
    • Gruvlyckan
    Att du vill rekommenderar mig till andra som ska sälja sin bostad anser jag vara absolut högsta betyg:) Stort tack för de fina orden Carina! /André

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte