en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

4.8 / 5 i betyg — 93 rekommendationer

Läs vad 93 användare tycker om André Byström

• Ralf N
    Ralf N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är mycket trevlig lätt att komma överens med. Vi är mycket nöjda hur han har hanterat försäljningen.
    2017-04-21 André B svarar Ralf N
    Stort tack för ett fint omdöme Ralf! Jag är väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa dig och Petra med försäljningen av er lägenhet! /André
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är som vanligt en trygg och professionell mäklare med glimten i ögat och koll på läget. Utmärkt service och tillgänglighet ! Rekommenderas varmt! Toppen!
    2017-04-21 André B svarar Cecilia E
    Otroligt kul att få vakna upp till ett så fint omdöme på en fredagsmorgon! Stort tack för en fin rekommendation Cissi:) /André
  • Alexander G
    Alexander G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André var proffsig i sitt bemötande och kunnig. Rekommenderas varmt!
    2017-04-17 André B svarar Alexander G
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Alexander! /André
  • Maria B
    Maria B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt stöd genom hela affären, från visning till inflytt. Duktig mäklare, trygg och snabb återkoppling vid funderingar. Har inget att anmärka på. Klockren!
    2017-04-17 André B svarar Maria B
    Otroligt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Maria:) /André
  • Björn H
    Björn H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra mäklare som håller lugnt och tryggt tempo. Ibland kan mäklaren kännas lite återhållsam med kontakt och så. Detta kan dock också ha att göra med objektet vi budade på.
    2017-04-17 André B svarar Björn H
    Tack för ett fint omdöme Björn! /André
  • Tommie A
    Tommie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fått av andré
    2017-04-17 André B svarar Tommie A
    Riktigt kul att läsa att ni är nöjda med all hjälp kring köpet av lägenheten Tommie! /André
  • Morgan S
    Morgan S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Korrekt och sakligt bemötande. Mycket bra
    2017-03-31 André B svarar Morgan S
    Riktigt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Morgan:) /André
  • Jennica I
    Jennica I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och snabb återkoppling vid funderingar. Vänligt mottagande på visningar och kontraktsskrivandet.
    2017-03-28 André B svarar Jennica I
    Stort tack för ett fint omdöme Jennica:) Hoppas att du ska trivas i din nya bostad! Mvh, André
  • Gunilla T
    Gunilla T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi uppskattar Andre Byström för all den hjälp han gett oss. Hittills har allt fungerat mycket bra, trots att vi befunnit oss i Spanien när vi köpte vår lägenhet.
    Gunilla o Ingvar Törnefalk
    2017-03-26 André B svarar Gunilla T
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete hela vägen till Spanien. Stort tack! /André
  • Lars B
    Lars B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sakligt och trevligt bemötande, drar sig inte för allt fixa det där lite extra.
    2017-03-26 André B svarar Lars B
    Stort tack för ett jätte bra omdöme! Det uppskattas:) /André
  • Crister T
    Crister T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Till dags dato kan vi ge A. Byström de bästa rekommendationer. Vi har rekommenderat honom till våra grannar och bekanta för hans (hitills) fina bemötande och kunnande. Resevation: affären är inte klar till 100%.
    2017-03-23 André B svarar Crister T
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Crister! Jag lovar att fortsätta med samma service genom hela försäljningen;) /André
  • Åsa K
    Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är en mycket behaglig person, lugn och sansad med fötterna på jorden. Vet vad han håller på med. Inger förtroende. Man känner sig trygg i affären.
    2017-03-23 André B svarar Åsa K
    Otroligt kul att komma till jobbet och att få läsa ett så fint omdöme från dig Åsa! Stort tack :) /André
  • Simon K
    Simon K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och kunnig. En bra mäklare som jag skulle kunna tänka mig att anställa när jag själv säljer.
    2017-03-16 André B svarar Simon K
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Simon! :) /André
  • A-b H
    A-b H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad,intresserad,trevlig,bra att hålla tider.Lättillgänglig!
    2017-03-16 André B svarar A-b H
    Jätte roligt att få läsa en så fin rekommendation från dig Ann-Britt:) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! /André
  • Bo G
    Bo G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt har varit till full belåtenhet.
    2017-03-15 André B svarar Bo G
    Tack för ett fint omdöme Bo :) /André
  • Erik A
    Erik A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och hjälpsam genom hela köpeprocessen. En härlig kille med glimten i ögat. Rekommenderas varmt till andra och kommer att anlitas av mig själv för framtida bostadsaffärer!
    2017-03-12 André B svarar Erik A
    Fantastiskt kul att få en så fin rekommendation! Stort tack Erik:) /André
  • Anders F
    Anders F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, kunnig, ambitiös, trovärdig och trevlig.

Bedömer att han är en av de absolut bästa i Karlstad
    2017-03-09 André B svarar Anders F
    2017-03-03 André B svarar Sofia K
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Sofia! /André
  • Alexander J
    Alexander J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Super trevlig och en mycket trygg mäklare att luta sig emot när man står i sälj ögonblicket. Bra rekommendationer från mäklare vid försäljning.
    2017-03-01 André B svarar Alexander J
    Tack för ett jätte fint omdöme Alexander! /André
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och duktig mäklare!
    2017-02-21 André B svarar Fredrik E
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Fredrik! Det uppskattas verkligen:) /André
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är proffsig! Jag är oerhört nöjd med att jag valde Andre som min mäklare. Han är seriös, trevlig och dessutom en säljare av världsklass. Kommer garanterat ta hjälp av honom igen. / Marcus
    2017-02-20 André B svarar Marcus J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Marcus! Riktigt kul att få hjälpa dig med denna försäljning:) /André
  • Dan A
    Dan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Serviceinriktad, snabb och trevlig.
    2017-02-17 André B svarar Dan A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Dan:)! /André
  • David L
    David L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det bästa bemötandet jag varit med om! Otroligt professionell & lyhörd! Inger ett fantastiskt förtroende!
    2017-02-16 André B svarar David L
    Så otroligt kul att få ett så fantastiskt fint omdöme! Stort tack David:) /André
  • Olle R
    Olle R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav ett mycket proffesionellt och bra bemötande. Han gav bra svar på de frågor som jag hade om bostaden och har varit mycket tillmötesgående för alla funderingar jag haft.
    2017-02-06 André B svarar Olle R
    Jätte kul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag! Stort tack Olle och hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Mikael R
    Mikael R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre´ger ett gott intryck och bemöter oss väl!
    2017-02-04 André B svarar Mikael R
    Tack för en fin kommentar Mikael:) /André
  • David O
    David O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande från första möte till avslutad affär, alltid tillgänglig, trevlig och driven mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra som ska sälja eller köpa.
    2017-02-02 André B svarar David O
    Stort tack för en fantastiskt bra rekommendation David:)! /André
  • Bengt-åke J
    Bengt-åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har verkligen kunden i fokus, både vad gäller köpare eller säljare, lugn, saklig, snabb återkoppling, påläst. Mycket trevlig norrlandspó`jk. Rekommenderas
    2017-02-02 André B svarar Bengt-åke J
    Jag blir jätte glad av att läsa en så fin kommentar! Stort tack Björn-Åke:) /André
  • Anne-len G
    Anne-len G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han har ett trevligt bemötande. Han inger förtroende och tillit. Han är lyhörd, lugn och serviceinriktad.
    De egenskaper som känns angelägna i ett hus/lägenhetsaffär. Vi är nöjda med det bemötsnde bi hsr fått av Andree Byström
    2017-02-02 André B svarar Anne-len G
    Otroligt kul att få ett så bra omdöme av er Anne-Len:) Tack! /André
  • Per A
    Per A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Påläst och professionell. Lätt att förstå och prata med. Lyhörd.
    2017-01-11 André B svarar Per A
    Riktigt roligt att få en sån fin rekommendation från dig Per! Tack så mycket:) /André
  • Jan E
    Jan E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han gjorde ett väldigt bra arbete. Tillgänglig, snabb med att återkoppla och hög service. Mycket trevligt uppträdande! M a o en toppenmäklare!
    2017-01-10 André B svarar Jan E
    Riktigt tacksam för ett jätte fint omdöme:) Tack Jan! /André
  • Tommy H
    Tommy H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på via telefon
    2017-01-10 André B svarar Tommy H
    Jätte kul att få läsa en så fin rekommendation! Tack så mycket Tommy:)
  • Pia E
    Pia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande förklarade på et bra sätt
    2017-01-09 André B svarar Pia E
    Tack för en fin kommentar Pia:) /André
  • Elin S
    Elin S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André leverar allt man kan önska av en mäklare. Oerhört proffsig, lyhörd och förtroendeingivande. André gjorde försäljningen av vår bostad till en lättsam och rolig process. Gör gladeligen affärer med honom igen och lämnar mina varmaste rekommendationer till den som står inför valet av mäklare.
    2017-01-09 André B svarar Elin S
    En fantastisk kommentar som jag verkligen uppskattar! Stort tack Elin:) /André
  • Marcus N
    Marcus N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har svårt att tro att det finns en enda mäklare i hela landet som slår André. Varje detalj och varje kontakt med honom var klockren! Rekommenderar honom till alla jag träffar!
    2017-01-09 André B svarar Marcus N
    Så otroligt tacksam för denna fantastiska rekommendation. STORT TACK! /André
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Grymt snabb och serviceinriktad, vi behövde inte göra något arbete själva. Bra fingertoppskänsla mot säljare och köpare. Rekommenderar verkligen André som mäklare!
    2016-12-26 André B svarar Tobias Ö
    Så otroligt kul att läsa en så bra kommentar! Jag är jätte glad att du vill rekommendera mig vidare Tobias:) /André
  • Vivianne S
    Vivianne S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, vänlig och ordningsam vilket jag uppskattar. Rekommenderar honom gärna till mina bekanta.
    2016-12-22 André B svarar Vivianne S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme! Att du kommer att rekommendera mig till dina vänner och bekanta är det absolut bästa omdömet jag kan få så det tackar jag ödmjukast för:) /André
  • Helene S
    Helene S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös, trevlig och korrekt. FÖrklarade bra vid skrivning.
    2016-12-21 André B svarar Helene S
    Tack för ett kanon bra omdöme Helene:) Hoppas att ni kommer att vara nöjda med er nya lägenhet! /André
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är en mycket ödmjuk person som inger förtroende samt är påläst på objektet han företräder. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom för vänner och bekanta.
    2016-12-21 André B svarar Per Åke J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Per Åke! Det blev en tidig julklapp för mig;) /André
  • Maria H
    Maria H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre Byström var mycke profitiomell . Lungan och saklig och gick igenom förhandlingarna på ett lätt och förståligt sätt .
    2016-12-13 André B svarar Maria H
    Hej Maria:) Jätte kul att höra att ni är nöjda med den hjälp ni fick vid köpet av lägenheten! Det gör en regnig tisdag mycket roligare! :) /André
  • Karlstad Fastighetsförädling
    Positivt och trevligt bemötande med en hög kvalité på arbetet.
    2016-12-05 André B svarar Karlstad Fastighetsförädling
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Anders! Det uppskattas;) /André
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått fantastiskt bra bemötande. Andre har varit engagerad, hjälpsam och visat stor kompetens inom yrket.
    2016-11-30 André B svarar Johanna Ö
    Stort tack för ett jätte fint omdöme! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Johan med denna affär;) /André
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bara positivt! Var mycket hjälpsam o förstående när jag sökte lägenhet, fick förhansvisningar på de jag var intresserad av och jag känner ett stort förtoende för honom, han är verkligen vad man säjer, rätt man på rätt plats, proffsig o kunnig. Tavk vare honom är jag nu lycklig ägare till en bostadsrätt som jag är supernöjd med.
    2016-11-09 André B svarar Yvonne E
    Gud vad glad jag blir av att läsa en så fin kommentar. Den gjorde verkligen min dag! Otroligt kul att det känns bra med köpet av din nya bostadsrätt Yvonne:) /André
  • Mikael L
    Mikael L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionellt, trevligt, in lyssnade och affärsmässigt
  • Malin M
    Malin M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André ingav trygghet och var noggrann genom hela processen.
    2016-11-06 André B svarar Malin M
    Hej Malin:) Jätte kul att du uppskattar mitt arbete! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet:) /André
  • Malin C
    Malin C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att välja André som mäklare var enkelt, han är genuin, professionell och dessutom fenomenal på att bemöta såväl frågor som säljarens nervositet under försäljningen. Med ett enormt engagemang som också avspeglar hans framgångsrika försäljningsresultatet är han kandidat till titeln "Karlstads mäklarkung" ;)
    2016-11-03 André B svarar Malin C
    Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme Malin:) Det kan inte bli bättre!;) /André
  • Malin P
    Malin P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är mäklarnas mäklare! Trevlig, lätt att ha och göra med och grym service! Ångrar inte vårt val av att välja André och det kommer garanterat ingen annan heller göra!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Bra jobbat
  • Daniel A
    Daniel A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gav ett bra intryck, sammanfattar det med:

- ordningsam
    - tydlig
    - bra bemötande

/Daniel
  • Patrik S
    Patrik S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mycket förtroendeingivande och informativ.
    Många klyschor inser jag, men det är den genuina känslan jag fick i samband med min försäljning.
    Jag kommer varmt att rekommendera André till mina vänner.
    2016-10-09 André B svarar Patrik S
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme! Det absolut bästa betyget jag kan få är när man vill rekommendera mig till sina vänner och bekanta och det är fantastiskt kul att du vill göra detta:) Stort tack Patrik! /André
  • Stefan N
    Stefan N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En bra mäklare med som är mycket hjälpsam.
    En snabb affär som gick väldigt smidigt.
    2016-10-07 André B svarar Stefan N
    Tack för ett fint omdöme Stefan:) /André