André Byström

André Byström

André Byström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

André Byström har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. André Byström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 363 omdömen med ett betyg på 4.9. André Byström har haft 59 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 363 Läs vad André Byström

• köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Viken
    2022-08-04 Verifierad kund
    Han är bra o kunnig i sitt jobb.En trevligt person.
    Stort tack för ett fint omdöme Iman! Känns riktigt bra ni upplever att jag kan mitt jobb :) /André André Byström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Stockfallet
    2022-07-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med vår försäljning via André!
    Jag blir jätteglad av att läsa att ni är så nöjda med försäljningen och mitt sätt att jobba :) Stort tack Robin! /André André Byström
    • Sundsta
    2022-06-17 Verifierad kund
    Försäljningen av lägenheten gick väldigt smidigt med André som mäklare! Hela processen gick snabbt och vi hade hela tiden en bra kontakt. Skulle verkligen rekommendera André som din kommande mäklare!
    Vad glad jag blir av att läsa ditt fina omdöme Linus :) Att du vill rekommendera mig vidare till andra som ska sälja sina lägenheter anser jag vara bästa möjliga betyg! /André André Byström
    • Tingvallastaden
    2022-06-08 Verifierad kund
    André gav ett professionellt intryck från första kontakt via telefon, till avslutad affär och signering.

Rekommenderas varmt till andra som har säljtankar.
    Stort tack för ett jättefint omdöme Alen:) Att du vill rekommendera mig vidare är bästa möjliga betyg anser jag! /André André Byström
    • Färjestad
    2022-06-01 Verifierad kund
    André är trevlig och proffsig i sitt bemötande, vi ville ha en smidig affär och André bidrog verkligen till detta.
    Kul att ni är nöjda med lägenhetsköpet och att ni tycker att affären blev smidig och bra! /André André Byström
    • Klara
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra bemötande som vanligt av trygge norrlänningen Byström som infriade förvänrningarna med snabb hantering och bra återkoppling. M.a.o en bra upplevelse om än lite dyrare än vi tänkt oss, men vad gör väl det. Det går bra nu som rapparen Petter sjunger 🥳🥂👌
    • Kvarnberget
    2022-04-14 Verifierad kund
    Professionell, serviceminded, pålitlig och oerhört trevlig - det är bara några få av de egenskaper André besitter och som han säkerställer att du får ut av honom som mäklare! Köpet gick smidigt och smärtfritt fram, då André förmedlar och säkerställer att man är i trygga händer i processen att köpa bostad. Jag hade förvisso inte förväntat mig något annat heller för den delen!
    Bättre rekommendation är svår att få! Stort tack Malin :) /André André Byström
    • Kvarnberget
    2022-04-11 Verifierad kund
    Väldigt personlig, kompetent och lugn!
    Stort tack för ett fint omdöme Sebastian! /André André Byström
    • Inre Hamn
    2022-04-08 Verifierad kund
    Alltid lika trevlig och lätt att prata med.
    Det jag önskade mest var en smidig affär och en mäklare som förstod våran situation och det var exakt vad André levererade.
    Att anpassa försäljningen efter kundens önskemål är alltid det jag vill göra. Väldigt kul att du känner så Linus :) Stort tack! /André André Byström
    • Sundsta
    2022-04-08 Verifierad kund
    Här beskriver du din erfarenhet av André Byström på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö