en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

4.8 / 5 i betyg — 107 rekommendationer

Läs vad 107 användare tycker om André Byström

• Berndt A
    Berndt A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre uppfyller alla kriterier för hur en mäklare skall vara. Lugn, saklig, kompetent och har en personlighet som han anpassar helt efter de personer han möter. Jag rekommenderar honom till mina bekanta som går i lägenhets-/fastighetstankar.

Mvh Lisbet
    2017-05-28 André B svarar Berndt A
    Väldigt kul att få ett så fantastiskt omdöme! Stort tack Berndt & Lisbet:) /André
  • Christian C
    Christian C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick innan lägenhetsförsäljningen höra av andra människor att André var Karlstads bästa mäklare. Han har verkligen levt upp till förväntningarna vi hade på honom. En mycket kunnig och trevlig mäklare som jobbar hårt och gjorde allt för att få oss nöjda under hela försäljningsprocessen. Har redan rekommenderat honon för ett par vänner som också är mycket nöjda.
    2017-05-28 André B svarar Christian C
    Att ni rekommenderar mig till era vänner är det absolut bästa omdöme jag kan få! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Emma med er största affär:) Stort tack för både det och ett fantastiskt omdöme! /André
  • Linnea G
    Linnea G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hur André skötte försäljningen av vår lägenhet. Han höll bra kontakt med oss under hela processen och vi kände stort förtroende för honom. Han fanns tillgänglig för frågor och hade bra kontakter som gjorde att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Vi kommer absolut anlita André nästa gång vi ska sälja vår bostad!
    2017-05-17 André B svarar Linnea G
    Väldigt kul att få vakna upp till ett så otroligt fint omdöme! Jätte kul att få hjälpa er med affären:) Så ser jag fram emot framtida affärer;) Stort tack! /André
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig kille som kan sin sak,känns lugn och trygg,vet vad han pratar om.Rekommenderar honom varmt 🌹
    2017-05-16 André B svarar Margaretha L
    Fantastiskt kul att du rekommenderar mig Margaretha:) Det anser jag är det absolut bästa betyget jag kan få. Stort tack!
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Axlar rollen väl och inger förtroende.
    2017-05-16 André B svarar Jörgen D
    Tack för ett mycket fint omdöme Jörgen! /André
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Toppen! Superb tillgänglighet och engagerad och kunnig. Kan inte ge något annat än högsta betyg.
    2017-05-16 André B svarar Nicklas E
    Super kul att få hjälpa er Nicklas! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra, trevlig och professionell. Vi fick bra kontakt och det Kändes att vi var i trygga händer och att han delade vår entusiasm att sälja och jobba mot en bra försäljning
    2017-05-14 André B svarar Ingrid A
    Det var jätte kul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André Byström är en mycket professionell mäklare.
    2017-05-11 André B svarar Marcus J
    Stort tack för en jättefin rekommendation Marcus!:) /André
  • Ida H
    Ida H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett lugnt och trovärdigt bemötande, som behandlar kunden mycket väl, ger bra information och sköter säljprocessen skickligt från början till slut. En utmärkt förebild ur mäklarsynpugnt!
    2017-05-10 André B svarar Ida H
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Ida! Stort tack:)
  • Karin N
    Karin N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är mycket trevlig, serviceinriktad och håller en hög klass. Han har hållt oss uppdaterade och vi har kännt oss väldigt omhändertagna hela tiden.
    2017-05-01 André B svarar Karin N
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Karin! Riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen:) /André
  • Andreas G
    Andreas G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklare! Duktig på att hålla oss informerade! 5/5
    2017-04-26 André B svarar Andreas G
    Riktigt kul att läsa ett så fint omdöme. Stort tack Andreas:) /André
  • Ove F
    Ove F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och mycket trevlig. Är han inte anträffbar när man försöker nå honom hör han alltid av sig. Eftersom projektet inte nått vägs ände är det svårt att ge högsta betyg
    2017-04-26 André B svarar Ove F
    Stort tack för ett fint omdöme Ove! Jag lovar att fullfölja med ett bra jobb hela affären igenom:) /André
  • Gerd F
    Gerd F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och väldigt trevlig. Når man inte honom hör han alltid av sig. Eftersom projektet inte nått vägs ände är det svårt att sätta högsta betyg.
    2017-05-03 André B svarar Gerd F
    Stort tack för ett fint omdöme Gerd! Jag lovar att fullfölja med ett bra jobb hela affären igenom:) /André
  • Carl-ola P
    Carl-ola P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav redan från första sekund ett gott intryck och tog sig verkligen tid att sätta sig in i vår försäljning. Han fanns tillgänglig genom hela försäljning vilket är imponerande med tanke på hur många objekt han säljer. Jag rekommenderar verkligen André.
    2017-04-25 André B svarar Carl-ola P
    Att få läsa ett så fint omdöme är en av de saker jag älskar med mitt jobb, Stort tack Carl-Ola och Stina! /André
  • Ralf N
    Ralf N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är mycket trevlig lätt att komma överens med. Vi är mycket nöjda hur han har hanterat försäljningen.
    2017-04-21 André B svarar Ralf N
    Stort tack för ett fint omdöme Ralf! Jag är väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa dig och Petra med försäljningen av er lägenhet! /André
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är som vanligt en trygg och professionell mäklare med glimten i ögat och koll på läget. Utmärkt service och tillgänglighet ! Rekommenderas varmt! Toppen!
    2017-04-21 André B svarar Cecilia E
    Otroligt kul att få vakna upp till ett så fint omdöme på en fredagsmorgon! Stort tack för en fin rekommendation Cissi:) /André
  • Alexander G
    Alexander G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André var proffsig i sitt bemötande och kunnig. Rekommenderas varmt!
    2017-04-17 André B svarar Alexander G
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Alexander! /André
  • Maria B
    Maria B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt stöd genom hela affären, från visning till inflytt. Duktig mäklare, trygg och snabb återkoppling vid funderingar. Har inget att anmärka på. Klockren!
    2017-04-17 André B svarar Maria B
    Otroligt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Maria:) /André
  • Björn H
    Björn H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra mäklare som håller lugnt och tryggt tempo. Ibland kan mäklaren kännas lite återhållsam med kontakt och så. Detta kan dock också ha att göra med objektet vi budade på.
    2017-04-17 André B svarar Björn H
    Tack för ett fint omdöme Björn! /André
  • Tommie A
    Tommie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fått av andré
    2017-04-17 André B svarar Tommie A
    Riktigt kul att läsa att ni är nöjda med all hjälp kring köpet av lägenheten Tommie! /André
  • Morgan S
    Morgan S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Korrekt och sakligt bemötande. Mycket bra
    2017-03-31 André B svarar Morgan S
    Riktigt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Morgan:) /André
  • Jennica I
    Jennica I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och snabb återkoppling vid funderingar. Vänligt mottagande på visningar och kontraktsskrivandet.
    2017-03-28 André B svarar Jennica I
    Stort tack för ett fint omdöme Jennica:) Hoppas att du ska trivas i din nya bostad! Mvh, André
  • Gunilla T
    Gunilla T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi uppskattar Andre Byström för all den hjälp han gett oss. Hittills har allt fungerat mycket bra, trots att vi befunnit oss i Spanien när vi köpte vår lägenhet.
    Gunilla o Ingvar Törnefalk
    2017-03-26 André B svarar Gunilla T
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete hela vägen till Spanien. Stort tack! /André
  • Lars B
    Lars B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sakligt och trevligt bemötande, drar sig inte för allt fixa det där lite extra.
    2017-03-26 André B svarar Lars B
    Stort tack för ett jätte bra omdöme! Det uppskattas:) /André
  • Crister T
    Crister T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Till dags dato kan vi ge A. Byström de bästa rekommendationer. Vi har rekommenderat honom till våra grannar och bekanta för hans (hitills) fina bemötande och kunnande. Resevation: affären är inte klar till 100%.
    2017-03-23 André B svarar Crister T
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Crister! Jag lovar att fortsätta med samma service genom hela försäljningen;) /André
  • Åsa K
    Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är en mycket behaglig person, lugn och sansad med fötterna på jorden. Vet vad han håller på med. Inger förtroende. Man känner sig trygg i affären.
    2017-03-23 André B svarar Åsa K
    Otroligt kul att komma till jobbet och att få läsa ett så fint omdöme från dig Åsa! Stort tack :) /André
  • Simon K
    Simon K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och kunnig. En bra mäklare som jag skulle kunna tänka mig att anställa när jag själv säljer.
    2017-03-16 André B svarar Simon K
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Simon! :) /André
  • A-b H
    A-b H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad,intresserad,trevlig,bra att hålla tider.Lättillgänglig!
    2017-03-16 André B svarar A-b H
    Jätte roligt att få läsa en så fin rekommendation från dig Ann-Britt:) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! /André
  • Bo G
    Bo G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Allt har varit till full belåtenhet.
    2017-03-15 André B svarar Bo G
    Tack för ett fint omdöme Bo :) /André
  • Erik A
    Erik A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och hjälpsam genom hela köpeprocessen. En härlig kille med glimten i ögat. Rekommenderas varmt till andra och kommer att anlitas av mig själv för framtida bostadsaffärer!
    2017-03-12 André B svarar Erik A
    Fantastiskt kul att få en så fin rekommendation! Stort tack Erik:) /André
  • Anders F
    Anders F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, kunnig, ambitiös, trovärdig och trevlig.

Bedömer att han är en av de absolut bästa i Karlstad
    2017-03-09 André B svarar Anders F
    2017-03-03 André B svarar Sofia K
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Sofia! /André
  • Alexander J
    Alexander J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Super trevlig och en mycket trygg mäklare att luta sig emot när man står i sälj ögonblicket. Bra rekommendationer från mäklare vid försäljning.
    2017-03-01 André B svarar Alexander J
    Tack för ett jätte fint omdöme Alexander! /André
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och duktig mäklare!
    2017-02-21 André B svarar Fredrik E
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Fredrik! Det uppskattas verkligen:) /André
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är proffsig! Jag är oerhört nöjd med att jag valde Andre som min mäklare. Han är seriös, trevlig och dessutom en säljare av världsklass. Kommer garanterat ta hjälp av honom igen. / Marcus
    2017-02-20 André B svarar Marcus J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Marcus! Riktigt kul att få hjälpa dig med denna försäljning:) /André
  • Dan A
    Dan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Serviceinriktad, snabb och trevlig.
    2017-02-17 André B svarar Dan A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Dan:)! /André
  • David L
    David L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det bästa bemötandet jag varit med om! Otroligt professionell & lyhörd! Inger ett fantastiskt förtroende!
    2017-02-16 André B svarar David L
    Så otroligt kul att få ett så fantastiskt fint omdöme! Stort tack David:) /André
  • Olle R
    Olle R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav ett mycket proffesionellt och bra bemötande. Han gav bra svar på de frågor som jag hade om bostaden och har varit mycket tillmötesgående för alla funderingar jag haft.
    2017-02-06 André B svarar Olle R
    Jätte kul att få ett så fint omdöme på måndag förmiddag! Stort tack Olle och hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Mikael R
    Mikael R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre´ger ett gott intryck och bemöter oss väl!
    2017-02-04 André B svarar Mikael R
    Tack för en fin kommentar Mikael:) /André
  • David O
    David O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande från första möte till avslutad affär, alltid tillgänglig, trevlig och driven mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra som ska sälja eller köpa.
    2017-02-02 André B svarar David O
    Stort tack för en fantastiskt bra rekommendation David:)! /André
  • Bengt-åke J
    Bengt-åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har verkligen kunden i fokus, både vad gäller köpare eller säljare, lugn, saklig, snabb återkoppling, påläst. Mycket trevlig norrlandspó`jk. Rekommenderas
    2017-02-02 André B svarar Bengt-åke J
    Jag blir jätte glad av att läsa en så fin kommentar! Stort tack Björn-Åke:) /André
  • Anne-len G
    Anne-len G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han har ett trevligt bemötande. Han inger förtroende och tillit. Han är lyhörd, lugn och serviceinriktad.
    De egenskaper som känns angelägna i ett hus/lägenhetsaffär. Vi är nöjda med det bemötsnde bi hsr fått av Andree Byström
    2017-02-02 André B svarar Anne-len G
    Otroligt kul att få ett så bra omdöme av er Anne-Len:) Tack! /André
  • Per A
    Per A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Påläst och professionell. Lätt att förstå och prata med. Lyhörd.
    2017-01-11 André B svarar Per A
    Riktigt roligt att få en sån fin rekommendation från dig Per! Tack så mycket:) /André
  • Jan E
    Jan E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han gjorde ett väldigt bra arbete. Tillgänglig, snabb med att återkoppla och hög service. Mycket trevligt uppträdande! M a o en toppenmäklare!
    2017-01-10 André B svarar Jan E
    Riktigt tacksam för ett jätte fint omdöme:) Tack Jan! /André
  • Tommy H
    Tommy H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på via telefon
    2017-01-10 André B svarar Tommy H
    Jätte kul att få läsa en så fin rekommendation! Tack så mycket Tommy:)
  • Pia E
    Pia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande förklarade på et bra sätt
    2017-01-09 André B svarar Pia E
    Tack för en fin kommentar Pia:) /André
  • Elin S
    Elin S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André leverar allt man kan önska av en mäklare. Oerhört proffsig, lyhörd och förtroendeingivande. André gjorde försäljningen av vår bostad till en lättsam och rolig process. Gör gladeligen affärer med honom igen och lämnar mina varmaste rekommendationer till den som står inför valet av mäklare.
    2017-01-09 André B svarar Elin S
    En fantastisk kommentar som jag verkligen uppskattar! Stort tack Elin:) /André
  • Marcus N
    Marcus N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har svårt att tro att det finns en enda mäklare i hela landet som slår André. Varje detalj och varje kontakt med honom var klockren! Rekommenderar honom till alla jag träffar!
    2017-01-09 André B svarar Marcus N
    Så otroligt tacksam för denna fantastiska rekommendation. STORT TACK! /André
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Grymt snabb och serviceinriktad, vi behövde inte göra något arbete själva. Bra fingertoppskänsla mot säljare och köpare. Rekommenderar verkligen André som mäklare!
    2016-12-26 André B svarar Tobias Ö
    Så otroligt kul att läsa en så bra kommentar! Jag är jätte glad att du vill rekommendera mig vidare Tobias:) /André
  • Vivianne S
    Vivianne S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, vänlig och ordningsam vilket jag uppskattar. Rekommenderar honom gärna till mina bekanta.
    2016-12-22 André B svarar Vivianne S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme! Att du kommer att rekommendera mig till dina vänner och bekanta är det absolut bästa omdömet jag kan få så det tackar jag ödmjukast för:) /André
Jonas Linsell
Jonas Björk