en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

4.8 / 5 i betyg — 67 rekommendationer

Läs vad 67 användare tycker om André Byström

• Bengt-åke J
    Bengt-åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har verkligen kunden i fokus, både vad gäller köpare eller säljare, lugn, saklig, snabb återkoppling, påläst. Mycket trevlig norrlandspó`jk. Rekommenderas
  • Anne-len G
    Anne-len G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han har ett trevligt bemötande. Han inger förtroende och tillit. Han är lyhörd, lugn och serviceinriktad.
    De egenskaper som känns angelägna i ett hus/lägenhetsaffär. Vi är nöjda med det bemötsnde bi hsr fått av Andree Byström
  • Per A
    Per A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Påläst och professionell. Lätt att förstå och prata med. Lyhörd.
    2017-01-11 André B svarar Per A
    Riktigt roligt att få en sån fin rekommendation från dig Per! Tack så mycket:) /André
  • Jan E
    Jan E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han gjorde ett väldigt bra arbete. Tillgänglig, snabb med att återkoppla och hög service. Mycket trevligt uppträdande! M a o en toppenmäklare!
    2017-01-10 André B svarar Jan E
    Riktigt tacksam för ett jätte fint omdöme:) Tack Jan! /André
  • Tommy H
    Tommy H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att få tag på via telefon
    2017-01-10 André B svarar Tommy H
    Jätte kul att få läsa en så fin rekommendation! Tack så mycket Tommy:)
  • Pia E
    Pia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    bra bemötande förklarade på et bra sätt
    2017-01-09 André B svarar Pia E
    Tack för en fin kommentar Pia:) /André
  • Elin S
    Elin S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André leverar allt man kan önska av en mäklare. Oerhört proffsig, lyhörd och förtroendeingivande. André gjorde försäljningen av vår bostad till en lättsam och rolig process. Gör gladeligen affärer med honom igen och lämnar mina varmaste rekommendationer till den som står inför valet av mäklare.
    2017-01-09 André B svarar Elin S
    En fantastisk kommentar som jag verkligen uppskattar! Stort tack Elin:) /André
  • Marcus N
    Marcus N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har svårt att tro att det finns en enda mäklare i hela landet som slår André. Varje detalj och varje kontakt med honom var klockren! Rekommenderar honom till alla jag träffar!
    2017-01-09 André B svarar Marcus N
    Så otroligt tacksam för denna fantastiska rekommendation. STORT TACK! /André
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid tillgänglig och tillmötesgående. Grymt snabb och serviceinriktad, vi behövde inte göra något arbete själva. Bra fingertoppskänsla mot säljare och köpare. Rekommenderar verkligen André som mäklare!
    2016-12-26 André B svarar Tobias Ö
    Så otroligt kul att läsa en så bra kommentar! Jag är jätte glad att du vill rekommendera mig vidare Tobias:) /André
  • Vivianne S
    Vivianne S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig, vänlig och ordningsam vilket jag uppskattar. Rekommenderar honom gärna till mina bekanta.
    2016-12-22 André B svarar Vivianne S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme! Att du kommer att rekommendera mig till dina vänner och bekanta är det absolut bästa omdömet jag kan få så det tackar jag ödmjukast för:) /André
  • Helene S
    Helene S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Seriös, trevlig och korrekt. FÖrklarade bra vid skrivning.
    2016-12-21 André B svarar Helene S
    Tack för ett kanon bra omdöme Helene:) Hoppas att ni kommer att vara nöjda med er nya lägenhet! /André
  • Per Åke J
    Per Åke J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är en mycket ödmjuk person som inger förtroende samt är påläst på objektet han företräder. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom för vänner och bekanta.
    2016-12-21 André B svarar Per Åke J
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Per Åke! Det blev en tidig julklapp för mig;) /André
  • Maria H
    Maria H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre Byström var mycke profitiomell . Lungan och saklig och gick igenom förhandlingarna på ett lätt och förståligt sätt .
    2016-12-13 André B svarar Maria H
    Hej Maria:) Jätte kul att höra att ni är nöjda med den hjälp ni fick vid köpet av lägenheten! Det gör en regnig tisdag mycket roligare! :) /André
  • Karlstad Fastighetsförädling
    Positivt och trevligt bemötande med en hög kvalité på arbetet.
    2016-12-05 André B svarar Karlstad Fastighetsförädling
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Anders! Det uppskattas;) /André
  • Johanna Ö
    Johanna Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har fått fantastiskt bra bemötande. Andre har varit engagerad, hjälpsam och visat stor kompetens inom yrket.
    2016-11-30 André B svarar Johanna Ö
    Stort tack för ett jätte fint omdöme! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Johan med denna affär;) /André
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bara positivt! Var mycket hjälpsam o förstående när jag sökte lägenhet, fick förhansvisningar på de jag var intresserad av och jag känner ett stort förtoende för honom, han är verkligen vad man säjer, rätt man på rätt plats, proffsig o kunnig. Tavk vare honom är jag nu lycklig ägare till en bostadsrätt som jag är supernöjd med.
    2016-11-09 André B svarar Yvonne E
    Gud vad glad jag blir av att läsa en så fin kommentar. Den gjorde verkligen min dag! Otroligt kul att det känns bra med köpet av din nya bostadsrätt Yvonne:) /André
  • Mikael L
    Mikael L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionellt, trevligt, in lyssnade och affärsmässigt
  • Malin M
    Malin M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André ingav trygghet och var noggrann genom hela processen.
    2016-11-06 André B svarar Malin M
    Hej Malin:) Jätte kul att du uppskattar mitt arbete! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet:) /André
  • Malin C
    Malin C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att välja André som mäklare var enkelt, han är genuin, professionell och dessutom fenomenal på att bemöta såväl frågor som säljarens nervositet under försäljningen. Med ett enormt engagemang som också avspeglar hans framgångsrika försäljningsresultatet är han kandidat till titeln "Karlstads mäklarkung" ;)
    2016-11-03 André B svarar Malin C
    Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme Malin:) Det kan inte bli bättre!;) /André
  • Malin P
    Malin P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är mäklarnas mäklare! Trevlig, lätt att ha och göra med och grym service! Ångrar inte vårt val av att välja André och det kommer garanterat ingen annan heller göra!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Bra jobbat
  • Daniel A
    Daniel A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gav ett bra intryck, sammanfattar det med:

- ordningsam
    - tydlig
    - bra bemötande

/Daniel
  • Patrik S
    Patrik S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mycket förtroendeingivande och informativ.
    Många klyschor inser jag, men det är den genuina känslan jag fick i samband med min försäljning.
    Jag kommer varmt att rekommendera André till mina vänner.
    2016-10-09 André B svarar Patrik S
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme! Det absolut bästa betyget jag kan få är när man vill rekommendera mig till sina vänner och bekanta och det är fantastiskt kul att du vill göra detta:) Stort tack Patrik! /André
  • Stefan N
    Stefan N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En bra mäklare med som är mycket hjälpsam.
    En snabb affär som gick väldigt smidigt.
    2016-10-07 André B svarar Stefan N
    Tack för ett fint omdöme Stefan:) /André
  • Anton M
    Anton M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig mäklare som var lätt att arbeta med. Nådde också bra resultat
  • Johan T
    Johan T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt proffesionell och trevlig mäklare. Otroligt kompetent i sitt sätt att kommunicera med oss som kunder. Man känner sig väl omhändertagen och att han bryr sig.
    2016-09-29 André B svarar Johan T
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme av er Johan:) Det uppskattar jag verkligen! Otroligt glad för att jag fick hjälpa er med affären:) /André
  • Sonja K
    Sonja K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Superbra kunnig hjälpsam proffisionell.
  • Jan R
    Jan R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är bara bäst så är det!!!!!!!! Vänlig och lugn för å inte säja cool får förtroende direkt . Kommer anlita honom om jag ska göra fler bostadsaffärer kanonbra!!!!!!
  • Ann J
    Ann J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tydlig. Kunnig. Noggrann. Flexibel, aldrig några problem. väldigt trevlig och jordnära. Avslappnad.
    2016-09-19 André B svarar Ann J
    Tack för ett fint omdöme Ann:) Kul att allting kändes bra i affären! /André
  • Per-arne O
    Per-arne O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är positiv, energisk, korrekt, han har utfört sitt uppdrag på ett mycket tillfredställande sätt.
  • Hampus S
    Hampus S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Grymt trevligt och bra bemötande från honom! Stort plus!
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi hade planerat att kontakta mäklare från två olika mäklarföretag men i mötet med Andre' fick vi stort förtroende för honom och behövde inte konttakta någon fler. Han har motsvarat våra förväntningar i hög grad, gett fortlöpande information och följt upp uppdraget på bästa sätt. Vi kommer att rekommendera honom till andra vi vet ska sälja.
    2016-09-15 André B svarar Birgitta H
    Otroligt roligt att få läsa ett så fint omdöme Birgitta:) Att ni kommer att rekommendera mig till era vänner och bekanta är det absolut bästa betyget som jag kan få! Jätte kul att jag fick hjälpa er att göra denna affär till en positiv upplevelse:) André
  • Helena M
    Helena M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är en riktigt arbetsmyra som verkligen fick oss att känna oss trygga. Hans personlighet var mer vänskapligt än säljande vilket för oss byggde en bra relation. André använde sitt nätverk för att skapa ett förhöjt intresse vilket visade sig vara riktigt framgångsrikt! Vi rekommenderar André med varm hand till andra som letar efter en hungrig och sympatisk mäklare i Karlstadstrakten!
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande, tillmötesgående och serviceminded under hela processen. Jag kommer rekommendera André för vänner och bekanta som ska sälja i framtiden!
  • Lena L
    Lena L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande kändes bra att göra affärer med Andre
  • Anna J
    Anna J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Glad o trevlig. Tydlig o informativ. Alltid tillgänglig. Du känner dig trygg o prioriterad.
    Rekommenderas!
    2016-09-06 André B svarar Anna J
    Stort tack för det fina omdömet Anna:) Det uppskattar jag verkligen! /André
  • Evelina O
    Evelina O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    BrA service, alltid nåbar, ringde upp snabbt om han inte svarade när man ringde, trevligt bemötande
    2016-09-02 André B svarar Evelina O
    Stort tack för ett fint omdöme Evelina:) Trevlig helg! /André
  • Andreas K
    Andreas K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre har varit väldigt engagerad och duktig under hela affären.
  • Aref F
    Aref F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som har svar på mångt och mycket.
    André Byström hade hand om försäljningen av min bostadsrätt och det hela gick väldigt smidigt och bra till.
    2016-08-26 André B svarar Aref F
    Stort tack för ett väldigt fint omdöme! Det uppskattas verkligen:) /André
  • Jessica W
    Jessica W skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Snabb respons och trevligt bemötande och gav bra information vid kontraktsskrivning.
    2016-08-24 André B svarar Jessica W
    Tack för ett fint omdöme Jessica:) Jag är otroligt tacksam för feedback och det är alltid roligt när den är positiv. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad! /André
  • Lena B
    Lena B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Stressig, var tvungen att fatta beslut snabbt. Var på visning kl17.00 och var tvungen att lämna svar senast kl 20.00 för han ville ha ett snabbt avslut. Det gjorde att det blev väldigt stressigt. Jag han inte tänka egendom köpet på ett sätt som jag hade velat.
    2016-09-12 André B svarar Lena B
    Hej Lena:) Angående ovan beskriven affär så hade den budgivningen varit igång ett par dagar när du hörde av di för visning. Vi var alltså i slutet av budgivningen och sköt på kontraktskrivningen för att du skulle få chansen och kolla på lägenheten. Därav behövde vi snabba svar av dig efter visningen. Detta beskrev jag även för dig innan visningen så att du skulle veta att vi behövde snabbt besked. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet:) /André
  • Kåre F
    Kåre F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett trevligt och seriöst bemötande, ordning och reda, smidig att ha att göra med.
  • Eine M
    Eine M skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag upplevde André som mycket kompetent och kunnig. Han är trevlig och är lätt att kommunicera med. Jag fick mycket bra information under hela processen med försäljningen. Kan inte vara annat än nöjd.
    2016-08-15 André B svarar Eine M
    Vad kul att ni uppskattar mitt sätt att jobba :) stort tack för en jätte fin kommentar! Med vänlig hälsning, André
  • Tony H
    Tony H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick ett mycket positivt intryck av Andre, hjälpsam och tydlig i sin information både på visning och vid kontaktsskrivning. Han har också försökt och lyckats med att få alla detljer att falla på plats som t.ex. önskade tider för kontraktsskrivning och övertagandedatum mm.
    Andre gav ett förtroendefullt intryck.
    2016-09-12 André B svarar Tony H
    Jätte kul att ni lämnar ett så fint omdöme Tony:) Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten! /André
  • Maria R
    Maria R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket väl bemötte av Andrée. Alltid snabb feedback och hjälp när det behövds. Affären sköts professionellt och smidigt.
    2016-07-01 André B svarar Maria R
    Jag är väldigt glad och tacksam för en så fin kommentar Maria:) Det värmer i mitt norrländska hjärta! /André
  • Håkan B
    Håkan B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Håller tider löften om att höra av sig, saklig, ger bra att informera vad som sker i förssäljnings processen mm. Vi är väldigt nöjda med Andres insatts vid försäljningen av vår fastighet.
  • Anna  A
    Anna A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag och min man blev rekommenderade André av en bekant och André levde upp till det goda ryckte han hade. André upplevs seriös, kunnig och lugn. Egenskaper vi gillar hos en fastighetsmäklare.
    2016-06-30 André B svarar Anna A
    Hej Anna:) Stort tack för er fina rekommendation och kommentar:) Den värmer verkligen en kall och ruggig dag som denna!:)
  • Magnus, Ellen, Karin W
    Andre gav ett mycket bra intryck. Han svarade snabbt på alla våra frågor samt var lyhörd. Vi kaninte önska oss ett bättre bemötande. Vi kommer rekommendera andra köpare/säljare att använda Andre som mäklare.

Med vänlig hälsning,
    Magnus
  • Lina S
    Lina S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och engagerad mäklare, som tog sig tid till kunden! Gav ett bra intryck!
    2016-06-06 André B svarar Lina S
    Hej Lina:) Jag uppskattar verkligen det fina omdömet! /André
  • Anders D
    Anders D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit professionell genom hela försäljningsprocessen, då han alltid varit tillgänglig och ansträngt sig till 100 %. Jag hörde av mig till André, utan att ha övervägt att anlita en annan mäklare, och han besvarade alla förväntningar. Håll hårt i honom!
Fredrik Jäfverström
Jonas Linsell