190 rekommendationer

André Byström
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror André att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 190 kunder tycker om André Byström

• Astrid H
    Astrid H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Att sälja min lägenhet trodde jag skulle bli en relativt tung och jobbig process. Men att ha André som mäklare gjorde inte bara processen betydligt roligare med hans stora energi, engagemang och ständiga leende på läpparn, utan hans fanns även alltid tillgänglig att svara på frågor och var duktig att beskriva och uppdatera mig som säljare under processen vad som skedde och vad nästa steg var. Om jag säljer en lägenhet i Karlstad igen, kommer jag inte tveka på att vända mig till André återigen! Läs mer
    2018-06-16 André B svarar Astrid H
    Jag blir så otroligt glad när jag läser ditt fina omdöme Astrid:) Att du vill rekommendera mig vidare samt att du vill ha min hjälp vid kommande affärer anser jag var det bästa betyg man kan få! Stort tack :) /André
  • Ewa R
    Ewa R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt min 3-rums bostadsrätt. Mäklaren har levt upp till alla mina förväntningar. Mycket inkännande och höll hela tiden mig uppdaterad på allt som hände. När jag tog kontakt och han inte kunde ta samtalet, återkom han så snart han hade tillfälle. Rekommenderas med högsta betyg. Läs mer
    2018-06-11 André B svarar Ewa R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Ewa! Att du vill rekommendera mig vidare är det bästa betyg jag kan få:) /André
  • Gustav S
    Gustav S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, trygg och professionell. Läs mer
    2018-05-02 André B svarar Gustav S
    Tack för ett jättefint omdöme Gustav! Det värmer:) /André
  • Niclas H
    Niclas H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi hittade först ingen ny bostad utan ställde oss i tomtkö och nu två år efter att vi satt och gick igenom lägenheten med André är den såld och vi bygger vårat drömhus. Läs mer
    2018-04-26 André B svarar Niclas H
    Så kul att jag fått hjälpa er att kunna bygga ert drömhus! Stort tack för ett fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :) /André
  • Kim S
    Kim S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, hjälpsam, bra. Rekommenderas Läs mer
    2018-04-24 André B svarar Kim S
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag helt klart vara det bästa betyget jag kan få! Stort tack Kim:) /André
  • Philip I
    Philip I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en trea strax utanför Karlstad. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, som både var trevlig och flexibel/hjälpsam i sitt arbete. Läs mer
  • Elin J
    Elin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André överträffade mina förväntningar med råge. Otroligt engagerad och närvarande med snabb återkoppling genom hela processen. Proffsigt! Jag har uteslutande positiva ord om André och rekommenderar varmt att anlita honom. Läs mer
    2018-04-18 André B svarar Elin J
    Att du vill rekommendera mig vidare anser jag är det absolut högsta betyg jag kan få! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna affär Elin:) /André
  • Britt-marie A
    Britt-marie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tycker att han är en kunnig och serös mäklare,bara positiva bemötanden! Läs mer
    2018-04-13 André B svarar Britt-marie A
    Stort tack för en superfin kommentar Britt-Marie! Det värmer:) /André
  • Per E
    Per E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och förtroendeingivande. Läs mer
    2018-04-11 André B svarar Per E
    Tack för en jättefin rekommendation Per! :) /André
  • Camilla A
    Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-10 André B svarar Camilla A
    Jättefin rekommendation! Stort tack :) /André
  • Nicolai K
    Nicolai K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpte en bostadsrätt med André som mäklare. Mycket professionell och uppriktigt trevlig. Genom hela processen har han varit närvarande och behjälplig från det minsta till det största. Har endast positiva saker att säga om André! Anlitar honom gärna vid försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-04-08 André B svarar Nicolai K
    Detta är anledningen till att jag verkligen älskar mitt jobb! Stort tack för denna fantastiskt fina rekommendation:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya bostad! /André
  • Niklas P
    Niklas P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har sålt en bostadsrätt i Karlstad.
    Mäklaren bemötte oss exemplariskt var väldig tydlig och förklarade bra.
    Mina förväntningar var att det skulle vara en så smidig affär som möjligt vilket mäklaren uppfyllde våra krav som vi hade. Läs mer
    2018-04-05 André B svarar Niklas P
    Så otroligt kul att läsa en så fin rekommendation. Stort tack för den fina kommentaren samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna stora affär! /André
  • Albin J
    Albin J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, pigg och alert.svarar alltid både snabbt och proffsigt på alla frågor. Verkar ha fler timmar än oss andra dödliga. Läs mer
    2018-04-02 André B svarar Albin J
    Stort tack för en väldigt fin rekommendation Albin! /André
  • Emma A
    Emma A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt utfört arbete! Bra kommunikation, vilket jag tycker är allra viktigast :) Läs mer
    2018-03-27 André B svarar Emma A
    Stort tack för en jättefin rekommendation Emma! Det värmer :)/André
  • Marianne R
    Marianne R skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är lyhörd, energisk och har en positiv attityd, d v s är trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-03-22 André B svarar Marianne R
    2018-03-20 André B svarar Tomas Ö
    Stort tack för ett fint omdöme Tomas! Det uppskattar jag :) /André
  • Julia H
    Julia H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit trevlig, tillmötesgående, proffsig och serviceminded genom hela processen. Vi är väldigt nöjda och har inget att tillägga!:) Läs mer
    2018-03-19 André B svarar Julia H
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme från er Julia! Stort tack :)
  • Åsa K
    Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande, är mån om att man ska förstå och hänga med, har bara positiva saker att säga! Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Åsa K
    Fantastiskt kul att du bara har positivt att säga Åsa:) Stort tack! /André
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev trevligt bemött från första kontakt och genom hela processen. Upplevde att André hade ett genuint intresse av att ge bästa service och att vi skulle bli nöjda. Avslappnad och professionell på samma gång. Samtliga förväntningar och önskemål uppfylldes. Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Elisabet H
    Otroligt kul att läsa att ni hela tiden kände bästa service och att era förväntningar och önskemål infriades Elisabeth. Stort tack! /André
  • Angelica S
    Angelica S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    En mycket jordnära och duktigt mäklare. Fick direkt ett mycket bra intryck av André, trevlig och hade bra kontakt efter visningen, vilket jag tyckte kändes tryggt! Känner att jag kan höra av mig till honom om det skulle vara något, en riktigt bra mäklare med andra ord! Läs mer
    2018-03-15 André B svarar Angelica S
    Tack för en jättefin rekommendation Angelica! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet:) /André
  • Marcus S
    Marcus S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andrés bemötande var tillmötesgående och upplevdes genuint och han är otroligt engagerad i sin sak.
    Kan starkt rekommendera André som mäklare då han för sig proffsigt och har ett intryck att vilja tillfredsställa både köpare och säljare på ett bra sätt.

Vi känner oss trygga i att André behandlar våra framtida objekt. Läs mer
    2018-03-09 André B svarar Marcus S
    Stort tack för en fantastisk fin rekommendation Marcus! Jag uppskattar verkligen det:) /André
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt bra. Proffsigt, tydligt och pålitligt. Över högt ställda förväntningar. Läs mer
    2018-03-06 André B svarar Samuel E
    Stort tack för en otroligt fin rekommendation Samuel! Det uppskattar jag verkligen:)/André
  • Niclas S
    Niclas S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig och professionell. Väl påläst och bra relation med säljarna vilket gjorde mig som köpare trygg. Läs mer
    2018-03-06 André B svarar Niclas S
    Jättekul att du är så nöjd med min service Niclas. Stort tack:) Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
    Niclas S, André B gillar detta
  • Jacob A
    Jacob A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag är verkligen nöjd med André som min mäklare! Jag har ingenting att klaga på, han hade bra, utförliga svar på alla mina frågor och hela försäljningen gick väldigt smidigt.
    Då jag har haft André som mäklare vid tidigare tillfälle så var valet självklart vilken mäklare jag skulle välja vid denna försäljning, ett val jag verkligen inte ångrar och jag är lika nöjd denna gång. Jag rekommenderar alla att använda sig av André! Läs mer
    2018-03-05 André B svarar Jacob A
    Tack för den absolut bästa rekommendationen man kan få Jacob! Otroligt kul att du vill rekommendera mig vidare:) /André
  • Eric B
    Eric B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Finns bara positivt att säga om André! Läs mer
    2018-02-28 André B svarar Eric B
    Stort tack för en jättefin rekommendation Erik! Så otroligt glad att jag förtroendet att hjälpa er med både köp och försäljning av lägenhet:) /André
  • Kim J
    Kim J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket kompetent. Väl förberedd och lätt att få tag på. Trevlig. Läs mer
    2018-02-22 André B svarar Kim J
    Tack för en otroligt bra rekommendation Kim :) Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad! /André
  • Martina S
    Martina S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt tillmötesgående och trevlig! Serviceminded och positiv. Läs mer
    2018-02-20 André B svarar Martina S
    Stort tack för ett jättefint omdöme Martina! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya lägenhet:) /André
  • Lars J
    Lars J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit suverän från första början, lätt att ha att göra med, lätt att få tag på, bra idéer och hjälpsam
    Toppenbetyg från mig! Läs mer
    2018-02-20 André B svarar Lars J
    Jag blir så otroligt glad över din fina rekommendation Lars! Stort tack:)
  • Madeleine D
    Madeleine D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande och känns att vi fick bra förtroende. Läs mer
    2018-02-13 André B svarar Madeleine D
    Jätte kul att ni fick bra förtroende för mig! Stort tack :) /André
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Professionell, engagerad och väldig trevlig! Har inget negativt att påpeka, utan hela upplevelsen va mycket bra. Läs mer
    2018-02-08 André B svarar Madeleine E
    Fantastiskt kul att du är så nöjd med din försäljning Madeleine! Det uppskattar jag verkligen att få höra :) /André
  • Azad N
    Azad N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Väldigt trevligt bemötande. Har gått som jag har förväntat mig Läs mer
    2018-02-08 André B svarar Azad N
    Otroligt kul att du är nöjd med affären och mitt bemötande! Tack så mycket:) /André
  • Sara T
    Sara T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Duktig och påläst. Lätt att nå. Engagerad. Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-01-21 André B svarar Sara T
    Tack för ett jätte fint omdöme Sara! Otroligt kul att jag fick förtroendet att sälja din bostad:) /André
  • Lena O
    Lena O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kan bara ge Andre Byström de bästa rekommendationer. Han hjälpte mig att nå det mål jag ville och var lugn o saklig, men också väldigt omtänksam att allt skulle bli bra. Läs mer
    2018-01-21 André B svarar Lena O
    Så fantastiskt kul att du vill rekommendera mig vidare Lena! Det är det bästa betyget anser jag:) Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! /André
  • Hanna N
    Hanna N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre gjorde allt jag kunde förvänta mig och lite därtill. Han är otroligt proffsig och påläst. Han såg till att alltid hålla mig uppdaterad och gav allt för att få bästa resultat för mig som säljare. Andre är väldigt duktigt på att ta människor och säljer in sina objekt på ett väldigt behagligt och tryggt sätt. Jag rekommenderar verkligen andra att anlita honom och skulle aldrig välja en annan mäklare om jag skulle sälja igen. Läs mer
    2017-12-29 André B svarar Hanna N
    Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme Hanna! En bättre julklapp kunde jag inte få:) /André
  • Daniel L
    Daniel L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han var trevlig och kunde vad han pratade om. Läs mer
    2017-12-29 André B svarar Daniel L
    Jätte kul att få ett så fint omdöme! Tack Daniel:) /André
  • Arne L
    Arne L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag har fått ett utmärkt bemötande, svar på de frågor jag haft, råd när jag behövt det och dessutom har det varit ordning på allt formellt. André har förmågan att skapa den relation man som säljare (i mitt fall) behöver för att känna sig trygg med försäljningen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-14 André B svarar Arne L
    Jag blir otroligt glad av att få en så fin rekommendation. Stort tack Arne! /André
  • Klas-göran G
    Klas-göran G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt och välbalanserat. En person som tar sitt yrke på stort allvar. Läs mer
    2017-11-20 André B svarar Klas-göran G
    Jätte kul att uppmärksammar och värdesätter mitt sätt att jobba! Stort tack:) /André
  • Emil S
    Emil S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och upplevde att mäklaren alltid fanns tillgänglig för frågor. Läs mer
    2017-11-20 André B svarar Emil S
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme från dig Emil! Kul att du uppskattar min tillgänglighet:) /André
  • Tomas B
    Tomas B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har varit till full belåtenhet. Läs mer
    2017-11-14 André B svarar Tomas B
    Tack för ett fint omdöme Tomas! Kul att du är så nöjd med försäljningen:) /André
  • Jesper P
    Jesper P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och personlig mäklare som förklarade diverse facktermer och det juridiska språket på ett sätt så alla kan förstå. Läs mer
  • Inger G
    Inger G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Uppdraget avslutas först 2018-01-08, men hitintills är allt perfekt
    i samarbetet med André, kan inte bli bättre.
    Vänlig, tillmötesgånde och kunnig.

Uppdragsgivare och kontakt med André är egentligen
    Gertrud (Kickan) Sternsjö-Moberg (kickan.moberg@telia.com)
    Inger är hennes avlidna syster som i det här fallet ägt lägenheten
    som André fått i uppdrag att sälja.

Med vänlig hälsning Inger Sternsjö Dbo/Roland Moberg Läs mer
    2017-11-02 André B svarar Inger G
    Stort tack för ett super fint omdöme Roland & Kickan! Det uppskattar jag verkligen:) /André
  • Anne N
    Anne N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har endast hat kontakt via mail då jag bor på annan ort och min man skötte det mesta rörande försäljning av vår lägenhet i Karlstad.
    Jag är nöjd med den lilla kontakt vi haft, det har fungerat jättebra. Snabb återkoppling, bra information och trevligt bemötande. Jag är nöjd! Läs mer
    2017-10-26 André B svarar Anne N
    Tack för ett fint omdöme Anne! Kul att du är så nöjd än fast det framförallt är din man jag haft kontakten med:) /André
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra! Vänligt bemötande saklig. Läs mer
    2017-10-24 André B svarar Charlotte S
    Jätte kul att du är nöjd med servicen Charlotte! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet:)/André
  • Kurt E
    Kurt E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Träffade André vid visningen av Mölnbackagaten 3B. Han ordnade en extra visning för , då vi var bortresta vid ordinarie visningen. En mycket trevlig och kunnig person som guidade oss igenom kontraktsskrivningen på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2017-10-18 André B svarar Kurt E
    Fantastiskt kul att få en så fin rekommendation från er Kurt! Stort tack :) /André
  • Henrik K
    Henrik K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig kille som alltid är positiv och tillmötesgående. Om han missar ett samtal så hör han av sig när första bästa tillfälle ges. Läs mer
    2017-10-17 André B svarar Henrik K
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från er Henrik:) Stort tack! /André
  • Jennie P
    Jennie P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är en väldigt trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
    2017-10-17 André B svarar Jennie P
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Jennie. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Tack:)/André
  • Rolf L
    Rolf L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig , trevlig allmänt ett positivt intryck. Läs mer
    2017-10-12 André B svarar Rolf L
    Tack för ett kanonfint omdöme Rolf! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet:)/André
  • Violetta S
    Violetta S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag blev bemöt på ett trevligt sätt. André är kunnig, professionell och hjälpsam. Läs mer
    2017-10-10 André B svarar Violetta S
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Violetta! /André
  • Martin L
    Martin L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lugn och saklig och trevlig att göra affärer med.
    Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar .

Kort och gott en trevlig, saklig, kunnig och serviceminded mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2017-10-10 André B svarar Martin L
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme Martin! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya lägenhet:)/André
Jonas Linsell
André Byström