André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-24
2019-09 - 2020-08

Läs vad 301 Läs vad André Byström

• Kjell-ove P köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-03

Jägartorpet
    Vi köpte en lägenhet.
    Allt kändes proffsigt och bra.
    Betyget blir 10/10. Finns inget att klaga på.
    André var grym helt enkelt. Läs mer
    2020-09-04 André B svarar Kjell-ove P
    Stort tack för ett riktigt kanon omdöme Kjell-Ove! /André
    André B gillar detta
  • Fazal G köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-02

Kronoparken
    Jag har köpt ett lägenhet från Andra
    Han väldigt bra mäklare han är jätte trevliga människor Läs mer
    2020-09-03 André B svarar Fazal G
    Stort tack för ett mycket fint omdöme Fazal! /André
    André B gillar detta
  • Marie F köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-02

Jägartorpet
    Köpt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. God tillgänglighet och snabba återkopplingar. Kändes som han var med oss i hela processen utan att vara pressande eller att han påverkade våra beslut. Kändes som ”vår” mäklare. Kan verkligen rekommenderas!! Läs mer
    2020-09-02 André B svarar Marie F
    Jag blir så glad av att läsa ett så fint omdöme! Stort tack Marie:) /André
    André B gillar detta
  • Piotr S köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-09-01

Centrum
    André hjälpte oss med att skaffa en bostadslägenhet åt vår son som skulle börja plugga i Karlstad. Från första början var intrycket att han är en mycket tillmötesgående och hjälpsam mäklare. Inget var omöjligt och han har uppfyllt alla våra önskemål när det gäller extra visningar, extra kontakter utanför ordinarie arbetstid och mycket smidigt genomförande av alla administrativa procedurer. Hans sätt att bemöta kunden är föredömligt.
    Varmt rekommenderas som mäklare. Läs mer
    2020-09-02 André B svarar Piotr S
    Vilket himla superomdöme! Att ni vill rekommendera mig till andra anser jag vara högsta möjliga betyg:) Stort TACK! /André
  • Carina B sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-11

Gruvlyckan
    Trevlig, tillmötesgående och geniun person. Jag skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-08-12 André B svarar Carina B
    Att du vill rekommenderar mig till andra som ska sälja sin bostad anser jag vara absolut högsta betyg:) Stort tack för de fina orden Carina! /André
  • Josefine K sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-08-09

Kvarnberget
    Vi sålde vår bostadsrätt. André tog över försäljningen då vår ordinarie mäklare hade sommarsemester. Vår lägenhet såldes efter en förhandsvisning och André skötte allt toppenbra. Trevlig, informerande, svarade snabbt, intresserad och genuin. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-08-09 André B svarar Josefine K
    Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen när Jonas gick på semester! Stort tack för ett helt fantastiskt omdöme som värmer i hela hjärtat:) /André
  • Susanne F
    Susanne F sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-30

Tingvallastaden
    André har ett sätt som gör att man känner sig väldigt trygg och välinformerad i samband med försäljningen. Andrés mycket goda sociala förmåga och kompetens gör att vi vill rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. En mäklare i absolut toppklass. Läs mer
    2020-07-30 André B svarar Susanne F
    Stort tack för ett omdöme i absoluta toppklass:) Att ni vill rekommendera mig vidare till andra som ska sälja anser jag vara bästa möjliga betyg! /André
    André B gillar detta
  • Christer F sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-27

Tingvallastaden
    Mäklare som har ett trevligt bemötande och god kunskap om lägenheter i Karlstad. Kan varmt rekommenderas ! Läs mer
    2020-07-27 André B svarar Christer F
    Stort tack för en jättefin rekommendation Christer! Jättekul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen:) /André
    André B gillar detta
  • Mustafa U köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-22

3:a
    Tingvallastaden
    Jag köpte min första bostadsrätt i Sverige med hjälp av Andre Byström. Han har varit väldigt trevligt i sitt sätt att kommunicera med mig. Svarade alla mina frågor På ett tillfredsställande sätt. Han jobbade extra för att visa mig lägenheten trotts att det var en lördag och jag missade bokade visningen. Han varit en riktig professinell och styrde kommunikationen mellan köparna och jag på ett fint sätt. Jag är jätte nöjd med det hela processen.
    Mvh Läs mer
    2020-07-22 André B svarar Mustafa U
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Mustafa:) Att du som förstagångsköpare är nöjd med mig och mitt sätt arbeta gör mig väldigt glad! /André
    André B gillar detta
  • Per A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-21

3:a
    Våxnäs
    André styrde upp en enkel affär med rak och enkel kommuntikation. Läs mer
    2020-07-21 André B svarar Per A
    Stort tack för ett jättefint omdöme Per:) /André