en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

4.8 / 5 i betyg — 129 rekommendationer

Läs vad 129 användare tycker om André Byström

• Robert H
    Robert H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, skicklig och mycket hög kundservice på denna mäklare.
  • Richard S
    Richard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre var tillgänglig och enkel att prata med. Mötte mig och familj på bästa möjliga sätt. Vi är väldigt nöjda!
  • Eva H
    Eva H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn, saklig, tillmötesgående. Lätt att få kontakt för frågor. Snabbt svar el återkom snabbt med svar efter att han tagit reda på det. Noggran genomgång av köpprocessen och kontraktet. Jag är mkt nöjd.
  • Robert V
    Robert V skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att bemötandet jag fick av André var mycket bra och trevligt. Han gjorde ett mycket proffsigt jobb vid försäljningen av min bostad .
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid närvarande och uppmärksam på våra önskemål och behov. Fantastiskt ödmjuk, proffsig och serviceminded!
    2017-08-06 André B svarar Rebecca B
    En fantastiskt bra rekommendation! Jag är jätte glad att jag fick hjälpa er med en av era största affärer i livet:) /André
    Rebecca B, André B gillar detta
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Perfekt bemötande med förstående och tydlig inställning till vårt köp. Rekommenderas varmt!
    2017-08-06 André B svarar Karl-johan L
    Jag blir så glad av att få läsa ett så fantastiskt fint omdöme! Stort tack:) /André
  • Marie H
    Marie H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kommer definitivt anlita honom nästa gång vi är i behov av mäklare.
    2017-08-05 André B svarar Marie H
    Jag är otroligt glad att ni vill anlita mig nästa gång det är dags för försäljning Marie! Det anser jag vara det bästa omdömet man kan få:) /André
  • Liselott D
    Liselott D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande. Realistiska förväntningar på försäljningen.

Kom fram till plan B när inte lgh blev såld.

Var bra på att hålla kontakt och hålla oss informerade.
    2017-08-04 André B svarar Liselott D
    Stort tack för ett kanon fint omdöme Liselott:) /André
  • Kersti P
    Kersti P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänligt, respektfullt bemötande. Förtroende ingivande.
    2017-08-04 André B svarar Kersti P
    Stort tack för ett super fint omdöme Kersti! :) /André
  • Lars D
    Lars D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra samarbete under hela processen så hör långt, affären är dock inte avslutad än. Uppdateringen ock kontakten har skötts alldeles utmärkt så här långt.
    2017-08-04 André B svarar Lars D
    Otroligt kul att få en så fin rekommendation av er! Jag lovar att fortsätta med bra service resten av affären:) /André
  • Fanny O
    Fanny O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Superbra! Rättar sig efter mig som kund gällande tider för visning. Hade svar på alla frågor.
    2017-08-03 André B svarar Fanny O
    2017-08-02 André B svarar Patrik L
    Tack för ett kanon fint omdöme Patrik! /André
  • Carl U
    Carl U skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    mycket bra och proffsigt.........
    2017-08-01 André B svarar Carl U
    Stort tack för ett fint omdöme Carl! /André
  • Stefan A
    Stefan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande och en snabb och smidig försäljning av lägenhet.
    2017-07-31 André B svarar Stefan A
    Jätte kul att få ett så fint omdöme:) Stort tack Stefan! /André
  • Hans E
    Hans E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande ock bra info ock hjälp med allt.
    2017-07-31 André B svarar Hans E
    Stort tack för ett fint omdöme Hans! /André
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ödmjuk och bra, ej påstridig och "säljaraktig"
    2017-07-13 André B svarar Anna Ö
    Tack för ett jätte fint omdöme Anna! :) /André
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit exemplarisk i sitt bemötande. Trevlig och lätt att ha att göra med. Har jag haft funderingar har jag kunnat nå honom oavsett tid på dygnet. Skulle varmt rekommendera honom för bekanta som ska sälja eller köpa bostad.
    2017-07-05 André B svarar Pontus Ö
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Pontus! Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Rikard S
    Rikard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, förtroendeingivande. I mitt fall blev mäklararvodet väldigt högt men i det stora hela en bra affärsuppgörelse.
    2017-06-28 André B svarar Rikard S
    Tack för ett fint omdöme Rikard! Kul att du tycker att affären blev lyckad för oss båda:) /André
  • Robin F
    Robin F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Grym! Trevlig och väldigt seriös! Allt kändes väldigt trygg med försäljningen. Kan starkt rekomendera André
    2017-06-21 André B svarar Robin F
    Jätte kul att få ett så fint omdöme Robin. Otroligt tacksam att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med affären! /André
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick rekommendationen att kontakta André Byström genom en kompis och jag kunde inte vara mer nöjd! Allt var mycket bra och han informerade mig dessutom väldigt bra i varje steg i min bostadsaffär. Och det skadar ju inte att han lyckades sälja min bostad till ett mycket högre pris än vad jag hade förväntat mig ;-) Tack André!
  • Jimmie S
    Jimmie S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och hjälpsam då jag inte budat på lägenhet innan, uppdaterade mig kontinuerligt med info under veckan budgivningen var. En bra mäklare helt enkelt!
    2017-06-14 André B svarar Jimmie S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme av dig Jimmie! Stort tack :) /André
  • Camilla A
    Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig i sin yrkesroll. Alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att nå på telefon och är aldrig omöjlig inför önskemål från oss kunder!
    2017-05-31 André B svarar Camilla A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Camilla:) Jätte tacksam för det! /André
    Camilla A, André B gillar detta
  • Berndt A
    Berndt A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre uppfyller alla kriterier för hur en mäklare skall vara. Lugn, saklig, kompetent och har en personlighet som han anpassar helt efter de personer han möter. Jag rekommenderar honom till mina bekanta som går i lägenhets-/fastighetstankar.

Mvh Lisbet
    2017-05-28 André B svarar Berndt A
    Väldigt kul att få ett så fantastiskt omdöme! Stort tack Berndt & Lisbet:) /André
  • Christian C
    Christian C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick innan lägenhetsförsäljningen höra av andra människor att André var Karlstads bästa mäklare. Han har verkligen levt upp till förväntningarna vi hade på honom. En mycket kunnig och trevlig mäklare som jobbar hårt och gjorde allt för att få oss nöjda under hela försäljningsprocessen. Har redan rekommenderat honon för ett par vänner som också är mycket nöjda.
    2017-05-28 André B svarar Christian C
    Att ni rekommenderar mig till era vänner är det absolut bästa omdöme jag kan få! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Emma med er största affär:) Stort tack för både det och ett fantastiskt omdöme! /André
  • Linnea G
    Linnea G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hur André skötte försäljningen av vår lägenhet. Han höll bra kontakt med oss under hela processen och vi kände stort förtroende för honom. Han fanns tillgänglig för frågor och hade bra kontakter som gjorde att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Vi kommer absolut anlita André nästa gång vi ska sälja vår bostad!
    2017-05-17 André B svarar Linnea G
    Väldigt kul att få vakna upp till ett så otroligt fint omdöme! Jätte kul att få hjälpa er med affären:) Så ser jag fram emot framtida affärer;) Stort tack! /André
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig kille som kan sin sak,känns lugn och trygg,vet vad han pratar om.Rekommenderar honom varmt 🌹
    2017-05-16 André B svarar Margaretha L
    Fantastiskt kul att du rekommenderar mig Margaretha:) Det anser jag är det absolut bästa betyget jag kan få. Stort tack!
  • Jörgen D
    Jörgen D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Axlar rollen väl och inger förtroende.
    2017-05-16 André B svarar Jörgen D
    Tack för ett mycket fint omdöme Jörgen! /André
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Toppen! Superb tillgänglighet och engagerad och kunnig. Kan inte ge något annat än högsta betyg.
    2017-05-16 André B svarar Nicklas E
    Super kul att få hjälpa er Nicklas! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra, trevlig och professionell. Vi fick bra kontakt och det Kändes att vi var i trygga händer och att han delade vår entusiasm att sälja och jobba mot en bra försäljning
    2017-05-14 André B svarar Ingrid A
    Det var jätte kul att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Stort tack för ett fint omdöme:) /André
  • Marcus J
    Marcus J skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André Byström är en mycket professionell mäklare.
    2017-05-11 André B svarar Marcus J
    Stort tack för en jättefin rekommendation Marcus!:) /André
  • Ida H
    Ida H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ett lugnt och trovärdigt bemötande, som behandlar kunden mycket väl, ger bra information och sköter säljprocessen skickligt från början till slut. En utmärkt förebild ur mäklarsynpugnt!
    2017-05-10 André B svarar Ida H
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Ida! Stort tack:)
  • Karin N
    Karin N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är mycket trevlig, serviceinriktad och håller en hög klass. Han har hållt oss uppdaterade och vi har kännt oss väldigt omhändertagna hela tiden.
    2017-05-01 André B svarar Karin N
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Karin! Riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen:) /André
  • Andreas G
    Andreas G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra mäklare! Duktig på att hålla oss informerade! 5/5
    2017-04-26 André B svarar Andreas G
    Riktigt kul att läsa ett så fint omdöme. Stort tack Andreas:) /André
  • Ove F
    Ove F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och mycket trevlig. Är han inte anträffbar när man försöker nå honom hör han alltid av sig. Eftersom projektet inte nått vägs ände är det svårt att ge högsta betyg
    2017-04-26 André B svarar Ove F
    Stort tack för ett fint omdöme Ove! Jag lovar att fullfölja med ett bra jobb hela affären igenom:) /André
  • Gerd F
    Gerd F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Tillmötesgående och väldigt trevlig. Når man inte honom hör han alltid av sig. Eftersom projektet inte nått vägs ände är det svårt att sätta högsta betyg.
    2017-05-03 André B svarar Gerd F
    Stort tack för ett fint omdöme Gerd! Jag lovar att fullfölja med ett bra jobb hela affären igenom:) /André
  • Carl-ola P
    Carl-ola P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André gav redan från första sekund ett gott intryck och tog sig verkligen tid att sätta sig in i vår försäljning. Han fanns tillgänglig genom hela försäljning vilket är imponerande med tanke på hur många objekt han säljer. Jag rekommenderar verkligen André.
    2017-04-25 André B svarar Carl-ola P
    Att få läsa ett så fint omdöme är en av de saker jag älskar med mitt jobb, Stort tack Carl-Ola och Stina! /André
  • Ralf N
    Ralf N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är mycket trevlig lätt att komma överens med. Vi är mycket nöjda hur han har hanterat försäljningen.
    2017-04-21 André B svarar Ralf N
    Stort tack för ett fint omdöme Ralf! Jag är väldigt glad och tacksam för att jag fick hjälpa dig och Petra med försäljningen av er lägenhet! /André
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre är som vanligt en trygg och professionell mäklare med glimten i ögat och koll på läget. Utmärkt service och tillgänglighet ! Rekommenderas varmt! Toppen!
    2017-04-21 André B svarar Cecilia E
    Otroligt kul att få vakna upp till ett så fint omdöme på en fredagsmorgon! Stort tack för en fin rekommendation Cissi:) /André
  • Alexander G
    Alexander G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André var proffsig i sitt bemötande och kunnig. Rekommenderas varmt!
    2017-04-17 André B svarar Alexander G
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Alexander! /André
  • Maria B
    Maria B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantastiskt stöd genom hela affären, från visning till inflytt. Duktig mäklare, trygg och snabb återkoppling vid funderingar. Har inget att anmärka på. Klockren!
    2017-04-17 André B svarar Maria B
    Otroligt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Maria:) /André
  • Björn H
    Björn H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra mäklare som håller lugnt och tryggt tempo. Ibland kan mäklaren kännas lite återhållsam med kontakt och så. Detta kan dock också ha att göra med objektet vi budade på.
    2017-04-17 André B svarar Björn H
    Tack för ett fint omdöme Björn! /André
  • Tommie A
    Tommie A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hjälpen vi fått av andré
    2017-04-17 André B svarar Tommie A
    Riktigt kul att läsa att ni är nöjda med all hjälp kring köpet av lägenheten Tommie! /André
  • Morgan S
    Morgan S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Korrekt och sakligt bemötande. Mycket bra
    2017-03-31 André B svarar Morgan S
    Riktigt kul att få läsa en så fin rekommendation! Stort tack Morgan:) /André
  • Jennica I
    Jennica I skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra och snabb återkoppling vid funderingar. Vänligt mottagande på visningar och kontraktsskrivandet.
    2017-03-28 André B svarar Jennica I
    Stort tack för ett fint omdöme Jennica:) Hoppas att du ska trivas i din nya bostad! Mvh, André
  • Gunilla T
    Gunilla T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi uppskattar Andre Byström för all den hjälp han gett oss. Hittills har allt fungerat mycket bra, trots att vi befunnit oss i Spanien när vi köpte vår lägenhet.
    Gunilla o Ingvar Törnefalk
    2017-03-26 André B svarar Gunilla T
    Vad kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete hela vägen till Spanien. Stort tack! /André
  • Lars B
    Lars B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Sakligt och trevligt bemötande, drar sig inte för allt fixa det där lite extra.
    2017-03-26 André B svarar Lars B
    Stort tack för ett jätte bra omdöme! Det uppskattas:) /André
  • Crister T
    Crister T skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Till dags dato kan vi ge A. Byström de bästa rekommendationer. Vi har rekommenderat honom till våra grannar och bekanta för hans (hitills) fina bemötande och kunnande. Resevation: affären är inte klar till 100%.
    2017-03-23 André B svarar Crister T
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Crister! Jag lovar att fortsätta med samma service genom hela försäljningen;) /André
  • Åsa K
    Åsa K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Han är en mycket behaglig person, lugn och sansad med fötterna på jorden. Vet vad han håller på med. Inger förtroende. Man känner sig trygg i affären.
    2017-03-23 André B svarar Åsa K
    Otroligt kul att komma till jobbet och att få läsa ett så fint omdöme från dig Åsa! Stort tack :) /André
  • Simon K
    Simon K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättetrevlig och kunnig. En bra mäklare som jag skulle kunna tänka mig att anställa när jag själv säljer.
    2017-03-16 André B svarar Simon K
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Simon! :) /André
  • A-b H
    A-b H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Engagerad,intresserad,trevlig,bra att hålla tider.Lättillgänglig!
    2017-03-16 André B svarar A-b H
    Jätte roligt att få läsa en så fin rekommendation från dig Ann-Britt:) Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet! /André
Jonas Linsell
Jonas Björk