André Byström
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 257 Läs vad André Byström

• David N
    David N köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-30

Herrhagen
    Köpte en 2a på herrhagen i Karlstad. Blev väldigt väl bemött av mäklaren som var trevlig och vänlig. Förhandlingarna överträffade mina förväntningar. Mycket nöjd med affären, bemötandet och hela upplevelsen. Läs mer
    2019-07-30 André B svarar David N
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg David:) Jag är helt säker på att du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! /André
    André B gillar detta
  • Linda E köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-07-12

Norrstrand
    Jag köpte en bostadsrätt av André. Han var lätt att få tag på och var alltid trevlig och svarade på alla frågor. Läs mer
    2019-07-19 André B svarar Linda E
    Stort tack för ett kanonfint omdöme Linda! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet:)
  • Emmie R
    Emmie R köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-28

Haga
    Vi köpte vår första gemensamma bostadsrätt av André, en sekelskifteslägenhet i Haga. Han uppfyllde våra förväntningar och ingav ett lugn och trygghetskänsla genom hela bostadsaffären som kändes helt rätt, mycket bra mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2019-06-30 André B svarar Emmie R
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Emmie:) Att ni vill rekommendera mig vidare känns som högsta möjliga betyg! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i er nya fina lägenhet :) /André
    André B gillar detta
  • Afnan A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-06-10

Edsgatan
    Jag har köpt radhus via André, han hade super bemötande och var jätte professionell. Hela köpet gick smidigt samt vår kontakt var jätte bra. Är super nöjd Läs mer
    2019-06-16 André B svarar Afnan A
    Stort tack för ett riktigt toppbetyg Afnan:) Jag är helt säker på att ni kommer trivas bra i er nya bostad! /André
    André B gillar detta
  • Jennifer P köpte sitt hus med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-31

Stockfallet
    Väl tillmötesgående, trevlig och professionell. Köpte ett radhus/bostadsrätt och fick all hjälp vi kunde tänkas behöva på vägen. Trivdes bra med som person och även som mäklare. Kan varmt rekommendera andra att ha André som mäklare! Läs mer
    2019-05-31 André B svarar Jennifer P
    Stor tack för ett riktigt toppbetyg Jennifer:) Att ni vill rekommendera mig vidare anser jag vara bästa möjliga betyg! Stort tack:) Jag är även helt säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya radhus!/André
    André B gillar detta
  • Madelene E sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-29

Lamberget
    Engholmsgatan 26a
    André har ett gott bemötande och har i tid och otid svarat när jag har behövt nå honom. Han följer upp och engagerar sig.
    Mina förväntningar var att ha en bra och genuin relation kring min lägenhet och detta har på alla sätt uppnåtts. Läs mer
    2019-05-29 André B svarar Madelene E
    Jag är så glad att du ger mig ett så fantastiskt fint omdöme Madde! Stort tack :) /André
    André B gillar detta
  • Andreas A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-27

Sundsta
    Supertrevligt och proffsigt bemötande som alltid! 👍🏽 Läs mer
    2019-05-28 André B svarar Andreas A
    Tack för ett riktigt superomdöme Andreas:) Stort tack! /Andreas
    André B gillar detta
  • Hanna A köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-27

Sundsta
    Vi har köpt en 2a på 60kvm. Vi hade en jättebra första upplevelse av lägenhetsköp, tack vare André! Väldigt hjälpsamt, trevligt och avslappnande bemötande de gångerna vi träffades. Vi är jättenöjda! :) Läs mer
    2019-05-27 André B svarar Hanna A
    Otroligt kul att ni som förstagångsköpare känner er nöjda med mitt arbete:) Stort tack! /André
  • Petter K
    Petter K sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-26

Tingvallastaden
    Riktigt bra mäklare. Proffsig från start till mål. Läs mer
    2019-05-27 André B svarar Petter K
    Stort tack för ett fantastiskt fint omdöme Petter:) Otroligt kul att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /André
    André B gillar detta
  • Patrik W sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2019-05-16

Haga
    Sålt bostadsrätt i Karlstad.
    Bra bemötande, snabb återkoppling och ingen tvekan i att André gjorde allt han kunde för att på bästa sätt uppfylla våra förväntningar på försäljningen! Läs mer
    2019-05-16 André B svarar Patrik W
    Stort tack för ett jättefint omdöme Patrik! Otroligt kul att ni känner att jag/vi gjort allt för att ge bästa möjliga försäljning:) /André

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell