153 rekommendationer

André Byström
en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Östra Torggatan 14
652 24 Karlstad — Visa karta

Vad tror André att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 153 kunder tycker om André Byström

• Klas-göran G
    Klas-göran G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsigt och välbalanserat. En person som tar sitt yrke på stort allvar.
    2017-11-20 André B svarar Klas-göran G
    Jätte kul att uppmärksammar och värdesätter mitt sätt att jobba! Stort tack:) /André
  • Emil S
    Emil S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och upplevde att mäklaren alltid fanns tillgänglig för frågor.
    2017-11-20 André B svarar Emil S
    Otroligt kul att få ett så fint omdöme från dig Emil! Kul att du uppskattar min tillgänglighet:) /André
  • Tomas B
    Tomas B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Har varit till full belåtenhet.
    2017-11-14 André B svarar Tomas B
    Tack för ett fint omdöme Tomas! Kul att du är så nöjd med försäljningen:) /André
  • Jesper P
    Jesper P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig och personlig mäklare som förklarade diverse facktermer och det juridiska språket på ett sätt så alla kan förstå.
  • Inger G
    Inger G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Uppdraget avslutas först 2018-01-08, men hitintills är allt perfekt
    i samarbetet med André, kan inte bli bättre.
    Vänlig, tillmötesgånde och kunnig.

Uppdragsgivare och kontakt med André är egentligen
    Gertrud (Kickan) Sternsjö-Moberg (kickan.moberg@telia.com)
    Inger är hennes avlidna syster som i det här fallet ägt lägenheten
    som André fått i uppdrag att sälja.

Med vänlig hälsning Inger Sternsjö Dbo/Roland Moberg
    2017-11-02 André B svarar Inger G
    Stort tack för ett super fint omdöme Roland & Kickan! Det uppskattar jag verkligen:) /André
  • Anne N
    Anne N skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi har endast hat kontakt via mail då jag bor på annan ort och min man skötte det mesta rörande försäljning av vår lägenhet i Karlstad.
    Jag är nöjd med den lilla kontakt vi haft, det har fungerat jättebra. Snabb återkoppling, bra information och trevligt bemötande. Jag är nöjd!
    2017-10-26 André B svarar Anne N
    Tack för ett fint omdöme Anne! Kul att du är så nöjd än fast det framförallt är din man jag haft kontakten med:) /André
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra! Vänligt bemötande saklig.
    2017-10-24 André B svarar Charlotte S
    Jätte kul att du är nöjd med servicen Charlotte! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet:)/André
  • Kurt E
    Kurt E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Träffade André vid visningen av Mölnbackagaten 3B. Han ordnade en extra visning för , då vi var bortresta vid ordinarie visningen. En mycket trevlig och kunnig person som guidade oss igenom kontraktsskrivningen på ett proffsigt sätt.
    2017-10-18 André B svarar Kurt E
    Fantastiskt kul att få en så fin rekommendation från er Kurt! Stort tack :) /André
  • Henrik K
    Henrik K skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevlig kille som alltid är positiv och tillmötesgående. Om han missar ett samtal så hör han av sig när första bästa tillfälle ges.
    2017-10-17 André B svarar Henrik K
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från er Henrik:) Stort tack! /André
  • Jennie P
    Jennie P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är en väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    2017-10-17 André B svarar Jennie P
    Jätte kul att få ett så fint omdöme från dig Jennie. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Tack:)/André
  • Rolf L
    Rolf L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kunnig , trevlig allmänt ett positivt intryck.
    2017-10-12 André B svarar Rolf L
    Tack för ett kanonfint omdöme Rolf! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet:)/André
  • Violetta S
    Violetta S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag blev bemöt på ett trevligt sätt. André är kunnig, professionell och hjälpsam.
    2017-10-10 André B svarar Violetta S
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Violetta! /André
  • Martin L
    Martin L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lugn och saklig och trevlig att göra affärer med.
    Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar .

Kort och gott en trevlig, saklig, kunnig och serviceminded mäklare som jag gärna rekommenderar.
    2017-10-10 André B svarar Martin L
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme Martin! Jag är helt säker på att ni kommer trivas i er nya lägenhet:)/André
  • Marianne G
    Marianne G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag upplevde/upplever Andre som en mycket ödmjuk, ärlig, positiv och förtroendeingivande mäklare/person.
    Har känt mej helt lugn under "resans gång" och Andre har alltid funnits tillgänglig och svarat på mina frågor och funderingar .En toppenkille som jag fått tag på gnm rekommendationer och som jag nu rekommenderar till alla som går i samma tankar. /Marianne
    2017-10-11 André B svarar Marianne G
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme! Att du vill rekommendera mig till dina vänner och bekanta anser jag vara det bästa omdömet jag kan få:) /André
  • Gerth P
    Gerth P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, saklig och snabb återkoppling
    2017-10-09 André B svarar Gerth P
    Tack för ett fint omdöme Gerth:) Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!/André
  • Anders D
    Anders D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gott bemötande. Engagerad och kunnig.
    2017-10-05 André B svarar Anders D
    Tack för ett fint omdöme Anders! /André
  • Anders D
    Anders D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Gott bemötande. Engagerad och kunnig.
  • Tina A
    Tina A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Det finns inget kring bemötandet från André att anmärka på. Det har varit lätt att kommunicera med honom, vid frågor eller funderingar har han visat på kunskap och snabbt gett svar. Han är alltid positiv och har haft fokus på att ge en bra upplevelse. Professionellt bemötande och han har överträffat mina förväntningar.
    2017-10-04 André B svarar Tina A
    Jag är så otroligt glad och tacksam för att du skriver ett så fint omdöme. Stort tack! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet Tina! /André
  • Sonja B
    Sonja B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket professionell,lätt att prata med. Kände stort förtroende för Andre' som höll mig informerad hela vägen. Kan varmt rekommenderas.
    2017-10-09 André B svarar Sonja B
    Otroligt kul att du gav mig förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen Sonja! Det bästa omdömet jag kan få är att du vill rekommendera mig till andra! /André
  • Gustav D
    Gustav D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Supertrevlig och hjälpsam.
    André har koll på läget och hjälper dig med alla frågor och funderingar.
    2017-10-03 André B svarar Gustav D
    Jätte kul att få en så fin rekommendation. Härligt att höra att du ärr nöjd med försäljningen. Stort tack Gustav:) /André
  • Sofie S
    Sofie S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André ger ett trevligt och tryggt bemötande. Han är flexibel och hjälpsam under hela affären.
    2017-10-02 André B svarar Sofie S
    Stort tack för ett fint omdöme Sofie! Kul att ni är nöjda med försäljningen och servicen:) /André
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André är super trevlig, lätt att jobba med och ger svar på frågor väldigt fort. Våran affär sköttes exemplariskt och jag kan varmt rekomendera André till andra som skall sälja.
    2017-09-28 André B svarar Andreas Ö
    Det finaste omdömet man kan få, att ni vill rekommendera mig till andra:) Stort tack Andreas! /André
  • Sara C
    Sara C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Fantstiskt bra, förståelse för oss som säljare och visad ödmjukhet inför uppgiften.
    2017-09-21 André B svarar Sara C
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme från er Sara! Stort tack :) /André
  • Daniel F
    Daniel F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jättebra bemötande, kunnig och tydlig. Har bara bra saker att säga om André.
    2017-09-20 André B svarar Daniel F
    Fantastiskt kul att få ett så fint omdöme! Tack Daniel, jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. /André
  • Robert H
    Robert H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, skicklig och mycket hög kundservice på denna mäklare.
    2017-08-24 André B svarar Robert H
    Stort tack för ett superfint omdöme Robert! Jag är glad att ni är nöjda med försäljningen:) /André
  • Richard S
    Richard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre var tillgänglig och enkel att prata med. Mötte mig och familj på bästa möjliga sätt. Vi är väldigt nöjda!
    2017-08-24 André B svarar Richard S
    Jätte kul att ni känner att ni fått ett bra bemötande och bra hjälp under hela köpet av din nya lägenhet! Tack för ett en bra rekommendation:) /André
  • Eva H
    Eva H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Lugn, saklig, tillmötesgående. Lätt att få kontakt för frågor. Snabbt svar el återkom snabbt med svar efter att han tagit reda på det. Noggran genomgång av köpprocessen och kontraktet. Jag är mkt nöjd.
    2017-08-24 André B svarar Eva H
    Otroligt kul att du känner dig så nöjd med mitt sätt att arbeta! Jag är jätte tacksam för ett fint omdöme:) /André
  • Robert V
    Robert V skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag tycker att bemötandet jag fick av André var mycket bra och trevligt. Han gjorde ett mycket proffsigt jobb vid försäljningen av min bostad .
    2017-08-24 André B svarar Robert V
    Det var jätte kul att få hjälpa dig med en av dina största affärer i livet Robert! Tack för en jätte fin rekommendation:) /André
  • Rebecca B
    Rebecca B skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Alltid närvarande och uppmärksam på våra önskemål och behov. Fantastiskt ödmjuk, proffsig och serviceminded!
    2017-08-06 André B svarar Rebecca B
    En fantastiskt bra rekommendation! Jag är jätte glad att jag fick hjälpa er med en av era största affärer i livet:) /André
    Rebecca B, André B gillar detta
  • Karl-johan L
    Karl-johan L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Perfekt bemötande med förstående och tydlig inställning till vårt köp. Rekommenderas varmt!
    2017-08-06 André B svarar Karl-johan L
    Jag blir så glad av att få läsa ett så fantastiskt fint omdöme! Stort tack:) /André
  • Marie H
    Marie H skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Kommer definitivt anlita honom nästa gång vi är i behov av mäklare.
    2017-08-05 André B svarar Marie H
    Jag är otroligt glad att ni vill anlita mig nästa gång det är dags för försäljning Marie! Det anser jag vara det bästa omdömet man kan få:) /André
  • Liselott D
    Liselott D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Bra bemötande. Realistiska förväntningar på försäljningen.

Kom fram till plan B när inte lgh blev såld.

Var bra på att hålla kontakt och hålla oss informerade.
    2017-08-04 André B svarar Liselott D
    Stort tack för ett kanon fint omdöme Liselott:) /André
  • Kersti P
    Kersti P skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vänligt, respektfullt bemötande. Förtroende ingivande.
    2017-08-04 André B svarar Kersti P
    Stort tack för ett super fint omdöme Kersti! :) /André
  • Lars D
    Lars D skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra samarbete under hela processen så hör långt, affären är dock inte avslutad än. Uppdateringen ock kontakten har skötts alldeles utmärkt så här långt.
    2017-08-04 André B svarar Lars D
    Otroligt kul att få en så fin rekommendation av er! Jag lovar att fortsätta med bra service resten av affären:) /André
  • Fanny O
    Fanny O skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Superbra! Rättar sig efter mig som kund gällande tider för visning. Hade svar på alla frågor.
    2017-08-03 André B svarar Fanny O
    2017-08-02 André B svarar Patrik L
    Tack för ett kanon fint omdöme Patrik! /André
  • Carl U
    Carl U skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    mycket bra och proffsigt.........
    2017-08-01 André B svarar Carl U
    Stort tack för ett fint omdöme Carl! /André
  • Stefan A
    Stefan A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Mycket bra bemötande och en snabb och smidig försäljning av lägenhet.
    2017-07-31 André B svarar Stefan A
    Jätte kul att få ett så fint omdöme:) Stort tack Stefan! /André
  • Hans E
    Hans E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande ock bra info ock hjälp med allt.
    2017-07-31 André B svarar Hans E
    Stort tack för ett fint omdöme Hans! /André
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Ödmjuk och bra, ej påstridig och "säljaraktig"
    2017-07-13 André B svarar Anna Ö
    Tack för ett jätte fint omdöme Anna! :) /André
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    André har varit exemplarisk i sitt bemötande. Trevlig och lätt att ha att göra med. Har jag haft funderingar har jag kunnat nå honom oavsett tid på dygnet. Skulle varmt rekommendera honom för bekanta som ska sälja eller köpa bostad.
    2017-07-05 André B svarar Pontus Ö
    Stort tack för ett fantastiskt omdöme Pontus! Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet;) /André
  • Rikard S
    Rikard S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig, förtroendeingivande. I mitt fall blev mäklararvodet väldigt högt men i det stora hela en bra affärsuppgörelse.
    2017-06-28 André B svarar Rikard S
    Tack för ett fint omdöme Rikard! Kul att du tycker att affären blev lyckad för oss båda:) /André
  • Robin F
    Robin F skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Grym! Trevlig och väldigt seriös! Allt kändes väldigt trygg med försäljningen. Kan starkt rekomendera André
    2017-06-21 André B svarar Robin F
    Jätte kul att få ett så fint omdöme Robin. Otroligt tacksam att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med affären! /André
  • Samuel E
    Samuel E skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Jag fick rekommendationen att kontakta André Byström genom en kompis och jag kunde inte vara mer nöjd! Allt var mycket bra och han informerade mig dessutom väldigt bra i varje steg i min bostadsaffär. Och det skadar ju inte att han lyckades sälja min bostad till ett mycket högre pris än vad jag hade förväntat mig ;-) Tack André!
  • Jimmie S
    Jimmie S skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevligt bemötande och hjälpsam då jag inte budat på lägenhet innan, uppdaterade mig kontinuerligt med info under veckan budgivningen var. En bra mäklare helt enkelt!
    2017-06-14 André B svarar Jimmie S
    Riktigt kul att få ett så fint omdöme av dig Jimmie! Stort tack :) /André
  • Camilla A
    Camilla A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Proffsig i sin yrkesroll. Alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att nå på telefon och är aldrig omöjlig inför önskemål från oss kunder!
    2017-05-31 André B svarar Camilla A
    Stort tack för ett jätte fint omdöme Camilla:) Jätte tacksam för det! /André
    Camilla A, André B gillar detta
  • Berndt A
    Berndt A skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Andre uppfyller alla kriterier för hur en mäklare skall vara. Lugn, saklig, kompetent och har en personlighet som han anpassar helt efter de personer han möter. Jag rekommenderar honom till mina bekanta som går i lägenhets-/fastighetstankar.

Mvh Lisbet
    2017-05-28 André B svarar Berndt A
    Väldigt kul att få ett så fantastiskt omdöme! Stort tack Berndt & Lisbet:) /André
  • Christian C
    Christian C skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi fick innan lägenhetsförsäljningen höra av andra människor att André var Karlstads bästa mäklare. Han har verkligen levt upp till förväntningarna vi hade på honom. En mycket kunnig och trevlig mäklare som jobbar hårt och gjorde allt för att få oss nöjda under hela försäljningsprocessen. Har redan rekommenderat honon för ett par vänner som också är mycket nöjda.
    2017-05-28 André B svarar Christian C
    Att ni rekommenderar mig till era vänner är det absolut bästa omdöme jag kan få! Det har varit jätte kul att få hjälpa dig och Emma med er största affär:) Stort tack för både det och ett fantastiskt omdöme! /André
  • Linnea G
    Linnea G skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Vi är väldigt nöjda med hur André skötte försäljningen av vår lägenhet. Han höll bra kontakt med oss under hela processen och vi kände stort förtroende för honom. Han fanns tillgänglig för frågor och hade bra kontakter som gjorde att försäljningen gick mycket snabbt och smidigt. Vi kommer absolut anlita André nästa gång vi ska sälja vår bostad!
    2017-05-17 André B svarar Linnea G
    Väldigt kul att få vakna upp till ett så otroligt fint omdöme! Jätte kul att få hjälpa er med affären:) Så ser jag fram emot framtida affärer;) Stort tack! /André
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    Trevlig kille som kan sin sak,känns lugn och trygg,vet vad han pratar om.Rekommenderar honom varmt 🌹
    2017-05-16 André B svarar Margaretha L
    Fantastiskt kul att du rekommenderar mig Margaretha:) Det anser jag är det absolut bästa betyget jag kan få. Stort tack!
Jonas Linsell
André Byström