André Byström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-06 - 2020-05

Läs vad 287 Läs vad André Byström

• Birgitta S sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-04

2:a
    Hagaborg
    André har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Mycket proffsig och trevlig, höll mig uppdaterad hela tiden. Det var som alla sagt till mig, den bästa mäklare man kan tänka sig, han är mycket mån om att både köpare och säljare skall bli nöjd med affären.
    Rekommenderas varmt! Toppenkille! Läs mer
    2020-06-04 André B svarar Birgitta S
    Det absolut bästa med det här jobbet är att ha nöjda kunder som vill rekommendera mig och Fastighetsbyrån vidare! Otroligt tacksam för ett så fint omdöme samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna affär Birgitta! Stort tack:) /André
    André B gillar detta
  • Anna G köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-04

Kvarnberget
    Vi har köpt en lägenhet i en bostadsrätt.
    Vi har bemötts bra, och André har varit tillgänglig både när vi var och tittade, via mobil, sms, och mail. Varit väldigt tillmötesgående.
    Första gången vi köpt via mäklare så visste inte riktigt vad vi skulle förvänta oss men upplevd det bra.
    Vi är nöjda!
    /Anna Läs mer
    2020-06-04 André B svarar Anna G
    Stort tack för ett fint omdöme Anna:) Otroligt kul att er första kontakt med mig och Fastighetsbyrån är en så positiv och bra upplevelse! /André
    André B gillar detta
  • Lars-eric G köpte sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-03

Köpte bostadsrätt.

Trevlig mäklare och smidig affär! Läs mer
    2020-06-03 André B svarar Lars-eric G
    Tack för ett fint omdöme:) Kul att ni uppskattade mitt sätt att arbeta för en smidig affär! /André
    André B gillar detta
  • Jesper O sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-02

Rud
    Mycket trevlig och kunnig, lägenheten såldes snabbt, smidigt och helt problemfritt. Fantastisk mäklare. Läs mer
    2020-06-03 André B svarar Jesper O
    Stort tack för ett otroligt fint omdöme Jesper:) Stort tack! /André
    André B gillar detta
  • Anette O sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-02

Rud
    Sålt. Mäklaren lyssnade på våra önskemål ang annonseringtidpunkt mm Högskolan intagstid i juli. Sedan blev det snabbt avslut utan visning då bud inkom innan den var annonserad.
    Det var säkert bra i coronatider! Läs mer
    2020-06-03 André B svarar Anette O
    Vad kul att ni känner att jag var lyhörd och lyssnade in era önskemål! Stort tack för ett fint omdöme :) /André
  • Urban S sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-25

2:a
    Centrum
    Engagerad och kompetent med stort fokus på mig som säljare, jag kan varmt rekommendera André som mäklare.

Jag har även träffat André tidigare och då i egenskap som köpare och upplever att jag även i den rollen fått samma fina bemötande. Läs mer
    2020-05-25 André B svarar Urban S
    Vilken fantastisk fin rekommendation! Stort tack Urban:) /André
    André B gillar detta
  • Sandra K sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-18

Norrstrand
    Sålt bostadsrätt 3RoK

Mycket bra bemötande, engagerad och bra driv som resulterat i snabb affär.

Överträffade mina förväntningar Läs mer
    2020-05-18 André B svarar Sandra K
    Vad kul att jag överträffade dina förväntningar Sandra:) stort tack för en fin rekommendation samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med denna bostadsaffär! /André
  • Naiyana P sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-05-01

Våxnäs
    Jag och min man köpte en bostad av mäklare Andre Byström, vi var mycket nöjda och när vi skulle sälja våran gamla bostad, så var det ett mycket enkelt val att anlita Andre Byström för det uppdraget. Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt och vi upplever att mäklaren verkligen älskar sitt arbete - genom sitt stora tåla mod med oss som både köpare och säljare. Läs mer
    2020-05-04 André B svarar Naiyana P
    Vad glad jag blir av att läsa en så fin rekommendation! Stort tack :) /André
    André B gillar detta
  • Carl F sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-28

Inre hamn
    André hjälpte mig att sälja min lägenhet i inre hamn. Jag har fått bra bemötande från start då André fick mig att känna mig trygg från början till slut. Jag kan starkt rekommendera honom som mäklare Läs mer
    2020-04-28 André B svarar Carl F
    Stort tack för en riktig kanon rekommendation Carl! Otroligt kul att jag fick förtroendet att hjälpa dig med bostadsaffären :) /André
    André B gillar detta
  • Caroline A sålde sin lägenhet med hjälp av André Byström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-26

Kvarnberget
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren André har varit helt fantastisk & vi är mer än nöjda. Skulle aldrig välja en annan mäklare än honom. Så ödmjuk & trevlig. Rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Hårt arbetande, tillmötesgående & serviceminded till 1000! Vi älskar André! Läs mer
    2020-04-27 André B svarar Caroline A
    Bättre start på en måndag går inte att få! Vilken fantastisk rekommendation, jag blir alldeles till mig när jag läser den:) Stort tack!! /André

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell