Ellen Larsson

Ellen Larsson

Ellen Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Ellen Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Ellen Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Ellen Larsson har haft 45 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 31 Läs vad Ellen Larsson

• 2020-11-28
    Ellen skötte försäljningen av vår lägenhet alldeles utmärkt. Det gick mycket snabbare än vad vi hade beräknat. Hon är alltid glad och positiv samtidigt som hon inger ett förtroende.
  • 2020-11-23
    För att få hjälp med försäljningen av min bostadsrätt på Orrholmen kontaktades de tre största mäklarna i Karlstad. Valet föll efter flera möten på Ellen vid Fastighetsbyrån. Ellen var den mäklare som var snabbast att ta kontakt och var alltid anträffbar för att svara på frågor. Ellen har ett varmt och trevligt bemötande som känns välkomnande. Under hela processen fanns hon med som ett stöd trots att vi önskade senarelägga försäljningen några månader. Försäljningspriset slutade även över förväntan och jag kan bara varmt rekommendera denna mäklare.
    Herta G
    • 83.0 m²
    • Orrholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-11-20
    Jag och min pojkvän köpte en lgh som Ellen var mäklare för. Vi är väldigt nöjda med den hjälpen vi fått där. Sedan använde även jag Ellen som mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. Och jag är SUUUUPER nöjd. Det blev en väldigt snabb och enkel affär vilket var uppskattat då vi hade köpt nytt och behövde bli av med mitt samt att det närmade sig jul och då står allt still. Jag kommer rekommendera henne till ALLA som går i köp eller säljtankar!
    Sofia F
    Sofia F
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Rudsberget
  • 2020-11-16
    Ellen hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt och det kändes tryggt och bra genom hela resan. Ellen är positiv och kunnig och mån om sina kunder.
    Åsa A
    • 60.0 m²
    • Rudsberget
  • 2020-11-12
    Hon har alltid varit hjälpsam och vänlig. Hon har visst stor kunninghet.
    Sven-erik O
    Sven-erik O
    • 86.0 m²
    • Södra Råtorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
  • 2020-11-02
    Sålt 4:a prisutveckling 17% mycket snabb försäljning, verkligen trevligt bemötande, över förväntningen! Mycket nöjd med all information, bemötande, framförallt den snabba försäljningen!
    Jan Åke L
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Våxnäs
  • 2020-10-16
    Vi har köpt en bostadsrätt och vi har blivit mottagna på ett mycket professionellt sätt. Ellen har hela tiden dessutom varit mycket tydlig när hon berättat saker för oss vilket underlättar mycket. En glad och positiv tjej som hjälpt oss genom hela köpet och svarat på alla frågor.
    Anette N
    Anette N
    • 97.0 m²
    • Vågmästaren
  • 2020-10-16
    Köpt en bostadsrätt och Ellen har vart duktig saklig och lätt att ha med att göra! Väldigt påläst om projektet!
    Mats G
    • 97.0 m²
    • Vågmästaren
  • 2020-10-05
    Ellen har på ett alldeles utmärkt sätt hanterat min lägenhetsaffär.
    Anneli M
    • 72.0 m²
    • Norrstrand
  • 2020-10-05
    Allt var riktigt bra, utmärkt bemötande och service. Kort sagt helnöjd med allt.
    Oscar E
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Rud

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte