Ellen Larsson
Registrerad mäklare sedan 2019-10-07
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 11 Läs vad Ellen Larsson

• Eva M köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-22

Centrum
    Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Ordnade enskild visning då jag är 70+ och inte ville utsätta mig för smitta.
    Allt fungerat bra. Hon kändes noggrann och kunnig. Läs mer
    2020-07-27 Ellen L svarar Eva M
    Tack så mycket för din rekomendation Eva, har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär! Hoppas du kommer trivas.
    Ellen L gillar detta
  • Lars Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-21

3:a
    Vågmästaren
    Hon fixade ny spekulanter gång på gång 👍Väldigt glad o trevlig aldrig några bekymmer såg bara ljustpå allt hela tiden 👍😊 Läs mer
    2020-07-27 Ellen L svarar Lars Z
    Tack för din rekommendation Lars, hoppas du snabbt kommer till rätta i ditt nya boende! :)
    Ellen L gillar detta
  • Jonathan G sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-05

Sålde min lägenhet med hjälp av Ellen, efter rekommendation från en anhörig. Jätteduktig mäklare som är driven och har koll på läget. Trevlig och är lätt att ha att göra med. Om det i framtiden blir en till försäljning av bostad så vet jag vart jag kommer vända mig.
    Rekommenderar! Läs mer
    2020-07-07 Ellen L svarar Jonathan G
    Tack Jonathan, vilken otroligt fin rekommendation!
    Det har varit riktigt härligt att samarbeta med både dig och din bror.

Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
    Ellen L gillar detta
  • Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-07-02

Kvarnberget
    Vi blev superbra bemötta av Ellen som är väldigt trevlig och hjälpsam i de frågor och funderingar vi hade under pågående bostadsaffär. Rekommenderar Ellen till 100%! Läs mer
    2020-07-03 Ellen L svarar Fredrik J
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
    Ellen L gillar detta
  • Ida H sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-30

Herrhagen
    Jag sålde en bostadsrätt på 65 kvm på Herrhagen i Karlstad.

Från första stund kände jag mig mycket väl bemött av Ellen och hennes energi smittade av sig, hon såg inga problem och hade en positiv attityd genom hela affären.
    Mina förväntningar var inte så höga utan ville ha en mäklare som visade intresse och gav ett seriöst intryck, vilken Ellen gjorde med bravur.

Jag tycker jag sammanfattat det väl med ovanskrivet, och skulle varmt rekommendera Ellen till alla i min närhet! Läs mer
    2020-07-01 Ellen L svarar Ida H
    Tack så hjärtligt för din fina rekommendation Ida. Det bästa betyget jag kan få är ju såklart att du rekommenderar mig vidare till nära och kära, så det värmer.

Det var riktigt kul att samarbeta med dig genom försäljningen av din lägenhet. Och nu ska vi se till att hitta ett rätt hus åt er! :)
    Ellen L gillar detta
  • Maria O sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-15

3:a
    Herrhagen
    Om du vill ha en mäklare som är lyhörd, noggrann och som har nära till ett leende så är du i trygga händer hos Ellen. Hon sålde min lägenheten. Hon var närvarande genom att kontinuerligt uppdatera mig eller svara på min sms/mail. Hon var även flexibel med mina visningar. Jag upplevde henne strategisk för att ge mig den bästa möjligheten till en försäljning genom tips och råd. Jag kan varmt rekommendera Ellen! Läs mer
    2020-06-16 Ellen L svarar Maria O
    Tusen tack Maria för den underbart fina rekommendationen. Det värmer oerhört. Hoppas att du nu kommer trivas i Uppsala, så ses vi alla på en glass här snart! :)
  • Gunilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-10

4:a
    Tullholmsviken/Orrholmen
    Jag har sålt en lägenhet på orrholmen.
    Mäklaren har på ett alldeles utmärkt sätt hjälpt oss med detta. Hon har varit lyhörd och gjort allt för att vi ska känna oss nöjda och trygga med detta. Hon har haft ett stort engagemang och hon är väldigt trevlig. Allt gott😊 Läs mer
    2020-06-10 Ellen L svarar Gunilla E
    Tack så oerhört mycket för den fina rekommendationen Gunilla, det värmer! Hoppas ni kommer trivas bra när ni kommer på plats i nya huset! :)
    Ellen L gillar detta
  • Linnea C köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-04

Kasernhöjden
    Väl bemött vid köp av lägenhet Läs mer
    Ellen L gillar detta
  • Marlies C köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-06-03

Kasernhöjden
    Köp av en bostadsrätt som gick snabbt och enkelt. Effektivt och trevligt bemötande. Tack för det! Läs mer
    Ellen L gillar detta
  • Stina Å sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Larsson en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

2020-04-26

Kvarnberget
    Mycket nöjd med att jag valde Ellen som mäklare. Hon var ett stöd genom hela köp- och säljprocessen och ett klokt bollplank när jag bad om det. Läs mer
    2020-04-28 Ellen L svarar Stina Å
    Tack så mycket Stina för den fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende på Råtorp! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Jonas Linsell