Valentina Hoti

Valentina Hoti

Valentina Hoti är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Valentina Hoti har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Valentina Hoti har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Valentina Hoti har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 49 Läs vad Valentina Hoti

• köpte sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Södra Kroppkärr
    2022-07-11 Verifierad kund
    Valentina var engagerad och mycket informativ, svarade snabbt på mina funderingar och gav ett lugnt och professionellt intryck.
  • sålde sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2022-07-02 Verifierad kund
    Påläst, noggrann och responsiv. Valentina går hela tiden lite längre än man kan förvänta sig och är en grym partner när man ska sälja sitt hus. Vi har sålt både hus och sommarstuga det senaste året och Valentina har varit det självklara valet för oss båda gångerna.
    • Stodene
    2022-06-01 Verifierad kund
    Valentina är en utomordentlig effektiv, flitig och flexibel mäklare. Ett hundra procent lösningsorienterad, energisk, vänlig och med ett stort kunnande om det hon håller på med.
    Kan definitivt rekommendera henne.
    • Skattkärr
    2022-05-31 Verifierad kund
    Valentina Hoti har varit perfekt i anslutning till våra husaffärer. Vi har nämligen haft henne både vid köp av ny fastighet och försäljning av den gamla.

Vi tycker att hon varit både varm och personlig, men främst professionell; kunnig, tydlig, påläst, tillgänglig.

Vi har känt oss helt trygga och kan varmt rekommendera henne som mäklare till blivande spekulanter.
    • Stodene
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag blev från första stund mycket väl bemött.
    Vi förväntade oss att få hjälp med allt praktiskt kring försäljningen, och vi upplevde att vår mäklare mer än väl levde upp till detta. Hon gjorde verkligen allt som tänkas kunde för att hjälpa oss. Fantastiskt bra upplevelse!
    • Edsvalla
    2022-05-09 Verifierad kund
    Valentina är en mycket proffsig mäklare. Effektiv, noggrann, engagerad, lyssnande och väldigt trevlig.
    Min förväntan var en snar handläggning och försäljning vilket Valentina klarade galant.
    • Edsvalla
    2022-05-05 Verifierad kund
    Eftersom vi haft med Valentina att göra flera ggr, både som säljare och köpare av fastighet hade vi höga förväntningar. Dessa förväntningar infriades....
    V är rakt igenom väldigt professionell. Tydlig, pålitlig, "omhändertagande", vänlig och en varm person.

Vid själva kontraktsskrivningen var hon tydlig och noggrann och förmedlade/skapade en god stämning. Köpet/försäljningen blev en "perfect match".

Kan verkligen rekommendera henne som en skicklig mäklare.

/Thomas Österlie
    • Björkås
    2022-04-06 Verifierad kund
    Kompetent, lyhörd och lugn genom hela processen!
    • Alster
    2022-04-06 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och informativ mäklare. Var säker och trygg genom hela visningen.
    • Skattkärr
    2022-03-29 Verifierad kund
    Valentina, vilken klippa du har varit under hela vår säljprocess! På ett kompetent och förtroendegivande sätt har du lotsat oss genom den här resan. Det började med att vi träffade dig på en visning och sen var valet av mäklare väldigt lätt när det blev dags att sälja vårt hus. Tack för stöd, hjälp och coaching! Vi tyckte vi satte målet högt och lyckades. Rekommenderas varmt!