Valentina Hoti

Valentina Hoti

Valentina Hoti är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Valentina Hoti har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Valentina Hoti har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Valentina Hoti har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 13 Läs vad Valentina Hoti

• köpte sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    • Hultsberg
    2021-08-02
    Väl bemött av mäklaren, ambitiös,trevlig, glad, uppmärksam, tillmötesgående. Tog sig tid, inlyssnande återkom med svar på våra funderingar. Kan varmt rekommendera Valentina som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
    2021-07-27
    Valentina kändes som rätt mäklare för oss från första stund. Vi ville ha en engagerad mäklare med bra kommunikation och det har hon verkligen levt upp till på alla sätt. Hon har stöttat och väglett oss genom försäljningen och alla beslut som behövts tas. Hon är även bra på att förklara alla detaljer i en husfösäljning vilket gjorde att vår försäljning kändes trygg. Vi kan varmt rekommendera ett samarbete med Valentina om ni går i tankar om att sälja!
    • Skattkärr
    2021-07-22
    Valentina är en omtänksam och lyhörd människa och mäklare. Hon var väldigt mån om oss under hela processen och vi kände oss mer än trygga vid vårt första- och förhoppningsvis sista husköp!
    • Skattkärr
    2021-07-22
    Jag förväntade mig en mäklare som var personlig och tillgänglig och som kunde stötta både köpare och säljare genom processen och Valentina får högsta betyg av oss! Hon är trevlig, lyhörd och proffsig. Har hög tillgänglighet och är snabb i sin återkoppling. Hon har förmågan att se och kunna lyfta bostadens fördelar och stöttade oss vårt säljande med goda råd och tips i hur vi skulle göra allt ifrån att annonsera till vilken hjälp som fanns att få. Stylist, fotograf, besiktning, städfirma ordnades snabbt och smidigt genom hennes förtjänst. Att sälja en bostad kände jag var ett stort jobb men allt gick smidigt. Ett annat stort plus är hennes höga energi och glada humör som gör att hon är trevlig att samarbeta med. Kan varmt rekommendera Valentina.
    • Zakrisdalsudden
    2021-07-21
    Bra, trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Snabb och tydlig återkoppling av hur visningar och intresse utvecklar sig fram till kontraktsskrivning precis som vi önskade. En mäklare som tar sin roll på allvar och är lyhörd för alla intressenters önskemål.
    • Norra Kroppkärr
    2021-07-21
    Bra och tydlig mäklare, rättvis mot köpare som säljare. Noga med att ingen information missas.
    • Norra Kroppkärr
    2021-07-20
    Engagerad och mån om att hjäpa både mig som säljare men även att köparen blev nöjd.
    Vi ville att den mäklare vi valde skulle se vårat hus som unikt och vara dedikerad att det skulle framstå på bästa sätt. Det gjorde Valentina.
    • Lorensberg
    2021-06-11
    Valentina hade ett mycket gott och trevligt bemötande. Hon var väldigt tillgänglig och det var enkelt att få kontakt med henne när vi behövde. Vi upplevde Valentina som trygg och hon guidade oss bra genom hela husköpet. Jag kan verkligen rekommendera henne!
    2021-06-08
    Jag har köpt en Kolonistuga/kolonilott.
    Mycket trevlig mäklare. Bra bemötande.
    Jag upplevde att hon var kompetens och duktig.
    • Skåre
    2021-06-08
    Har sålt en villa och blev bra bemött av mäklaren som också var trevlig. Vi hade förväntningar på en så smidig och snabb affär som möjligt. Mäklaren levde verkligen upp till dessa förväntningar. Upplevelsen kändes bra och all information har varit mycket bra under försäljnings tiden. Vi är helt nöjda.