Valentina Hoti

Valentina Hoti

Valentina Hoti är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Valentina Hoti har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Valentina Hoti har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.9. Valentina Hoti har haft 16 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

81 omdömen om Valentina Hoti

Sedan starten hos Reco 2021
Stéphanie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Färjestad

Valentina är en jordnära och väldigt trevlig person att ha i sin omgivning. Jag fick ett stort förtroende, inte bara med hennes kompetens och kunskap men också hennes sociala förmåga och driv. Att sälja i svåra tider, gjorde hon med bravur och hon gick alltid med inställning att "vi löser det". Detta gav mig ett lugn och kunde släppa kontrollen. Jag hade förväntning att sälja för minst utgångspris och det är vad jag fick. I en tid av inflation så är jag glad att jag fick detta genomfört. Jag är supernöjd med Valentinas...

Mohammad A
Yttre Hamn (kanikenäsholmen)

Toppen mäklare som gör det lilla extra och lite mer. Väldigt proffsig och engagerad. Vi anlitar gärna Valentina igen 😃

Madeleine J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Valentina Hoti en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Färjestad

Professionell, trevlig och serviceminded. Jag köpte en lägenhet och skrev papper inom ett dygn. Skulle absolut anlita Valentina om jag skulle välja att sälja min bostad. Valentina hade musik på visningen, vilket jag gillade. Hon visade lägenheten, men höll sig samtidigt i bakgrunden så man kände att man fick både den infon man behövde och lite space för att kika runt. Rekommenderar!

Andreas Roger L
Herrhagen

Valentina är lättsam, kunnig och bra på att få bostaden såld.

Joakim N
Rud

Mäklare med hög servicenivå!

Annica G
Viken

Jag har fått snabb och professionell hjälp av Valentina. Har inga klagomål.

Bo Håkan L
Sundsta

Professionellt. Engagerat. Snabbt och vänligt bemötande.

Annica N
Sundsta

Är så nöjd med allt, Valentina är engagerad, kunnig och positiv. Återkopplar och förklarar på ett bra sätt. Mycket trevlig jag rekommenderar henne verkligen! Annica N

Asso Z
Klara

Jag har träffat Valentina för ett år sedan för att sälja en tomt. Hennes positiva intryck och bemötande gjorde så att jag kom tillbaka till henne. Valantina är professionell mäklare, hon visste svårigheter i bostadsmarknaden men hade lösningar. Valantina är mycket trevlig och jordnära person, alltid varit tillgänglig. Snabbt reflekterande.Rekommenderar henne verkligen. Asso Zand

Urban J
Tullholmsviken

Verkligen kunnig och trevligt bemötande. Mycket bra på att återkoppla . Vi är verkligen nöjda med bemötandet från Valentina.