Fastighetsbyrån Kil

Fastighetsbyrån Kil

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra.

Vi på Fastighetsbyrån vill att både köpare och säljare ska göra en trygg och framgångsrik affär och vi jobbar ständigt utifrån säljarens villkor och marknadens förutsättningar för att få till stånd en lyckad bostadsaffär.

Tack vare vår starka lokala förankring, glädje till jobbet och ödmjukhet inför dina önskemål kan vi erbjuda riktigt bra stöd och hjälp genom hela affären. Kom gärna förbi på en kaffe och prata om dina bostadsplaner. Kontoret i Forshaga ligger på Järnvägsgatan 30 C.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Kil och Forshaga!

Läs vad 192 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kil 2

2021-08-01
    Väldigt bra bemötande, proffsig mäklare.
    Vi behövde titta på bostaden en extra gång, det löste hon snabbt.

Det blev ett snabbt köp för oss, hela processen tog 2 dagar men hon var väldigt tydlig och gick igenom allt niga med oss när vi skrev pappren så det kändes väldigt tryggt.

En erfaren mäklare jag skulle rekommendera till andra.
    2021-07-26
    Väldigt trevligt bemötande. Bra kunskaper om huset och lätt att skriva kontrakt med.
    2021-07-24
    vi är mycket nöyd med Annakarin som mäklare vid försäljning av fastigheten.
    Mycket klar med alla informationer.
    2021-07-11
    Helt fantastiskt bemötande, så kompetent och hjälpsam. Mer än nöjda!
  • Hans E
    sålde sitt hus med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-06-14
    Annakarin är en mycket proffesionell mäklare som lyssnade på vad jag tyckte var viktigt.
    Hon har absolut motsvarar de förväntningar jag hade.
    Kan starkt rekommendera henne.
    2021-06-13
    Kommunikation har enbart tagits med ena parten och jag har känt mig åtsidosatt och inte alls involverad i säljandet utav vårt hus.
    När kommunikation skett har tonen varit kall och kort.
    Jag kommer inte rekommendera denna mäklare till nära och kära vid framtida försäljning.
    • Deje - Östra Dejefors
    2021-06-08
    Vi fick ett mycket gott intryck av Madelene. Hon gjorde ett effektivt och proffsigt jobb som vi är mycket nöjda med. Trevligt bemötande och hon överträffade alla våra förväntningar.
    2021-05-26
    Sålt villa, bra skött från början till affär.
    Är nöjd.
  • Robin U
    köpte sitt hus med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    2021-05-26
    Väldigt familjär och trovärdig med ett stort tålamod, man kände att hon verkligen brydde sig om sin kund. Ärlig och transparent, vi rekomenderar.
    2021-05-04
    Sålt vårt hus.
    Madelene är proffsig i yrke o bemötande, kunnig, positiv, lugn och intresserad av vad vi berättar.
    Lätt att ha och få kontakt med, snabb med återkoppling vid frågor.
    Berättar hur allt går till och besvarar frågor.
    Ja absolut Madelene lever verkligen upp till våra förväntningar.
    Allt har jättebra och utan krångel!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-04-13
    Grymt nöjd med försäljningen av min bostadsrätt.

Anna-Karin var otroligt lyhörd och noggrann i sitt arbete, vilket gjorde att försäljningen blev väldigt smidig.

Vi hade ett otroligt bra samarbete från första stund, då Anna-Karin kör med öppna kort och raka puckar. Vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare.

Anna-Karin har ett otroligt bra kunnande och lämnar inget åt slumpen, vilket inger ett stort lugn både som säljare och köpare.

Med Anna-Karin får man kvalité, då hon gör sitt yttersta för att försäljningen skall gå så smidigt som möjligt för alla parter.

Jag rekommenderar Anna-Karin alla dagar i veckan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-03-27
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och hade koll på det som en mäklare bör ha koll på. Inget som inte fungerade bra.
    2021-03-24
    Jag har sålt ett radhus med Madelene. Hon har visat stor kunskap och intresse under hela processen. Från intag, fotografering, visningar och återkopplingar. Hon gör det enkelt som kund att sälja sin fastighet. Rekommenderar Madelene till alla som går i säljtankar.
    2021-03-23
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Anna-Karin och allt ha gått väldigt smidigt och snabbt
    Sen har det känts tryggt hela tiden och att hon har bra koll på allt
    2021-03-02
    Sålt Södra mon 7:3
    Har blivit bra bemött hela tiden tycker att hon varit engagerad från början till slut.
    Hade inga stora förväntningar utan gick in med en förhoppning om att få huset sålt snabbt och det gick bra.
    2020-12-11
    Köpt Lägenhet
    Snabbt och enkel Affär
    • Östra Stenåsen
    2020-11-18
    Sålde vårt hus i Kil. Madelene är super trevlig, allt gick jätte smidigt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    • Centralt
    2020-11-13
    Annakarin inget ett lugn och stort förtroende vid en bostadsföesäljning.
    2020-11-01
    Köpt sommarstuga. Hon har varit tydlig pigg o trevlig.
  • Johan H
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    2020-10-28
    Allt man kan önska sig av en mäklare. Lugn och trygg i alla situationer. Rekommenderar starkt!
    Varmt tack för den fina rekommendationen Johan! Hoppas att ni ska trivas riktigt gott i huset och varmt välkomna till Kil :) Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Kil - Fagerås
    2020-10-26
    Jag har sålt min villa och fått stöttning på ett utmärkt sätt. Jag har fått den information jag har behövt för att känna mig trygg var i processen jag befinner mig gällande försäljning. Eftersom jag inte tidigare sålt någon bostad har jag förlitat mig helt på mäklarens kunskaper och planering. Jag är helt nöjd med hennes insats.
    2020-10-22
    Köpt fritidshus. Mycket trevligt bemötande av mäklaren vid visning. Processen efter visning med köpekontrakt och övrigt administrativt skött på ett mycket bra sätt. Alltid tillgänglig för frågeställningar.
    Sammanfattningsvis, en helt klanderfri insats av mäklaren. Kan inte önska mer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Forshaga
    • Centralt
    2020-10-19
    Jag sålde en lägenhet. Madelene tog över efter att Kristin gick hem på mammaledighet och båda har varit fantastiska. Professionell och direkt uppdaterat när spekulant hört av sig till henne. Super verkligen!
    2020-10-19
    perfekt Service. Vielen Dank für die Unterstützung beim Kauf des Hauses.
    • Västra Lersätter
    2020-10-10
    Till Kristin fick vi omedelbart den allra största tillit – en genuin person och utmärkt mäklare med svar på alla frågor och kloka råd därtill. Allting upplagt och genomfört med bravur vid vår villaförsäljning. Vi hade inte kunnat vara nöjdare. Tack än en gång, Kristin.
    Nöjet har varit helt på min sida! Stort tack för förtroendet att hjälpa dig och Susanne med försäljningen. Varmt tack för att ni också tar er tid att lämna ett så fint omdömde, det gör mig jätteglad! Lycka till - hoppas vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2020-09-12
    Vi har sålt och köpt lägenhet/hus under loppet av några dagar.
    Väldigt professionellt bemötande, stort engagemang och med glimten i ögat. Väldigt enkel att ha och göra med.
    Kristin levde upp till alla förväntningar som vi hade och hjälpte oss att köpa vårat drömhus. Vi kunde inte vara mer nöjda med val av mäklare. Vi är så tacksamma!
    Stort tack för era fina ord! Det värmer i ett mäklarhjärta :) Jätteroligt att få jobba med er i både köp- och försäljningsprocessen. Önskar er all lycka till med er nya, fina bostad. Vi ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2020-08-18
    Jag har köpt en fritidsfastighet som Madelene Einer förmedlade och hon var jätte proffsig och bra.

Bra bemötande till alla berörda i fastighetsaffären.
    Jag hade hoppats på att affären skulle rulla på och inte krångla på vägen med massa saker hit och dit, och så blev det, affären rullade på i bra takt som passade mig och säljaren alldeles utmärkt.
    Jag var hem till säljaren efter några dagar och hämtade en dörr och frågade vad hon tyckte om mötet, därför vet jag.

Jag kände direkt när jag klev in genom dörren hos Fastighetsbyrån att jag var välkommen. Tjejen i receptionen som troligen är kundmottagare var också hur trevlig som helst.
    Så från min sida är det bara bra vitsord.
    Tommy Zetterlund
    Tack Tommy! Jättekul att höra att du är nöjd med oss och kul att vi fick till en bra och smidig affär. Hoppas du ska trivas i stugan! Madelene Einer
    2020-08-16
    Köpt en villa i Forshaga, blev utmärkt bemött av mäklaren som varit lätt att få tag på och haft eller snabbt tagit reda på frågor vi haft.
    Tack Sammi, så kul att höra att ni är nöjda! Försöker alltid klara ut alla frågetecken och detta är ett kul kvitto att få, på att jag oftast lyckas. Hoppas ni ska trivas bra i ert fina hus! :) Madelene Einer
    2020-07-26
    Min fru och jag har köpt ett fritidshus i Säbytorp ca 1 mil norr om Kil. Annakarin var vår mäklare och hon har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt. Alltid vänlig och effektiv i sin yrkesutövning har hon gjort allt för att underlätta vårt köp. Eftersom vi bara anlitat en mäklare vid ett tillfälle tidigare hade vi inga speciella förväntningar på denna yrkeskategori, men vi vi har svårt att tro att man kan sköta sin uppgift bättre än Annakarin.
    2020-07-24
    Vi har köpt ett fritidshus. Mäklaren proffsig o vi har blivit bra bemötta. Toppbetyg på allt!
    2020-07-24
    Mycket bra, hjälpsam och tillmötesgående.
    2020-06-29
    Köpte hus , fick den hjälp vi behövde. Väldigt trevligt bemötande. Lite svårt att få tag på mäklaren.
    Tack Martina! Kul att höra att ni är nöjda och beklagar såklart att jag ibland inte är så lätt att nå. Hoppas ni trivs i huset! Madelene Einer
    2020-06-29
    Sålt privatboende!

Oerhört bra bemötande alltid pigg och glad och samtidigt seriös.

Motsvarade alla förväntningar som vi hade

Bra ideer om hur försäljningen skulle genomföras hade alltid en plan B om ej plan A lyckades vilket spred ett lugn genom hela affären.
    Stort tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer att höra att ni är nöjda! Ser fram emot fortsatt fint samarbete. Ha en riktigt fin sommar! Kristin Bryntesson
    2020-06-28
    Jättetrevlig mäklare. Bra bemötande och hjälpte oss med det vi behövde när vi köpte hus.
    2020-06-15
    Jag har via Annakarin Revell sålt ett fritidshus.

Annakarin Revell har agerat professionellt under hela perioden.
    Hon ger alltid klara svar vid frågor och är kunnig.
    Annakarin inger förtroende.
    2020-06-14
    Såld en gård med stort hus, och många stugor . Bra bemötande , och fick mer än jag trodde . Så nöjd
    • Forshaga-Enåsen
    2020-05-29
    Jag har köpt ett gammalt hus (renoverings )objekt.
    Mäklaren var lugn och inte pådrivande skötte affären bra och kände av stämningen.
    Thoomas
    Tusen tack Thomas! Ser fram emot att höra om hur renoveringarna framskrider - stort lycka till och ha en riktigt skön sommar. Vänligen, Kristin Kristin Bryntesson
    2020-05-28
    Jag har aldrig stått inför uppgiften att sälja ett hus.
    Det var mer komplicerat än jag tänkt mig.
    I denna min situation, var jag mycket tacksam för den positiva support jag fick av Annacarin R på Fastighetsbyrån. Särskilt med tanke på de coronatider som är, och de säkerhetsåtgärder som vidtogs vid visningarna av mitt hus. Tack för din hjälp!

Hälsningar från Birgitta S.
    2020-05-20
    Sålt ett hus på landet och fick då träffa Kristin. En fantastiskt härlig människa, inte märkvärdig som många andra mäklare. Hon gjorde vår försäljning enklare än vad jag trodde.
    Varmt tack för dina fina ord Camilla! Jag blir jätteglad av att få läsa det du skriver. Har varit mycket roligt och smidigt att hjälpa er i försäljningen och jag ser fram emot att ses snart igen. Ha en fin helg! Kristin Bryntesson
    2020-05-20
    Vi sålde vår gård i Kil. Vi fick mycket bra hjälp av mäklaren och det blev en smidig affär.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Stort tack för rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva. Ser fram att ses snart igen! Kristin Bryntesson
    2020-05-05
    Som köpare fungerade allting bra!
    Kul att du är nöjd Henrik! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus :) Madelene Einer
    • Högboda/Lene
    2020-04-29
    Vi sålde en hästgård. Kristin gjorde det som jag förväntsde mig.Hon var jätte duktig i dessa dagar.
    Tack så mycket Ulf! Viktigt att du känner dig nöjd. Ser fram emot att höras snart igen. Ha det gott! Kristin Bryntesson
    • Högboda/Lene
    2020-04-29
    Kristin har hjälpt oss att sälja en liten hästgård i Högboda/ Kil.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.
    Kristin levde upp till våra förväntningar, vi är mycket nöjda med henne.
    Varmt tack för din fina rekommendation Ise! Ska bli spännande att följa er resa mot ert nästa boende. Ha det gott så hörs vi snart igen! Kristin Bryntesson
    2020-04-28
    Kristin är förbannat proffsig, samtidigt som hon håller allt på en lättsam och personlig nivå. Hon är grym.
    Stort tack Elias! Dina ord betyder mycket. Har varit ett rent nöje att få jobba med er. Vi hörs snart igen! Kristin Bryntesson
    2020-04-28
    Vi har sålt bostad. Madelene uppfyllde alla våra behov som vi hade i samband med försäljningen. Toppbetyg
    Tack snälla Ulf! Blir så glad att ni är nöjda. Ni får toppbetyg som säljare av mig :) Madelene Einer
    2020-04-26
    Jag har sålt ett hus. Madelene Einer har alltid varit varit trevlig, kunnig, gett kloka råd och skött allt till belåtenhet. De förväntningar som fanns har nåtts med råge.
    Tack Inga-lill! Jätteglad att ni är nöjda med mig :) Madelene Einer
    • Kil - Fagerås
    2020-04-11
    Köpte ett hus tillsammans med min sambo. Fick ett mycket trevligt och kunnigt intryck av Kristin och hela affären har gått smidigt och enkelt.
    Varmt tack för rekommendationen Jessica! Önskar er stort lycka till med ert drömhus! Kristin Bryntesson
    2020-04-10
    Jag sålde min lägenhet och köpte hus.
    Fick ett bra och mycket trevligt bemötande av mäklaren.
    Allt gick smidigt och professionellt till.
    Kan inte säga annat än att jag är helnöjd.
    Stort tack Erik! Känns jätteroligt att höra att du är nöjd. Ser fram emot fortsatt fint samarbete! Kristin Bryntesson
    2020-04-09
    Vi har sålt en enplans villa.
    Väldigt trevlig o professionellt. Hon höll oss uppdaterade med tydlig information genom hela processen.
    Hade förväntningar om ett lägsta pris o hon såg till att det hölls vilket vi uppskattar.
    Vi är nöjda med hela affären o hennes bemötande under tiden. Kände oss väldigt väl omhändertagna.
    Varmt tack för den fina rekommendationen Ulla! Ha en riktigt fin påsk så ses vi närmare sommaren igen! Kristin Bryntesson
    2020-03-28
    Jag sålde mitt hus
    Jag blev väl bemött och hon var tålmodig med mina frågor och gav mig information om allt . Hon var tålmodig
    Jag hade inga förväntningar var helt ovetande om hur man gör Vi höll på en lång tid innan jag bestämde mig och hon fanns där för mig

Jag är mycket nöjd