Fastighetsbyrån Kil

Fastighetsbyrån Kil

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra.

Vi på Fastighetsbyrån vill att både köpare och säljare ska göra en trygg och framgångsrik affär och vi jobbar ständigt utifrån säljarens villkor och marknadens förutsättningar för att få till stånd en lyckad bostadsaffär.

Tack vare vår starka lokala förankring, glädje till jobbet och ödmjukhet inför dina önskemål kan vi erbjuda riktigt bra stöd och hjälp genom hela affären. Kom gärna förbi på en kaffe och prata om dina bostadsplaner. Kontoret i Forshaga ligger på Järnvägsgatan 30 C.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Kil och Forshaga!

Läs vad 288 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kil 2

• Lindome | Hassungared
    2022-06-29 Verifierad kund
    Annakarin var väldigt trevlig, systematisk och positiv.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Kristin gav oss ett bra intryck/känsla från visningen till påskrift av köpekontrakt. Vid visningen så var hon tydlig med information, under budgivningen återkopplade hon till oss via SMS på kvällen hur det låg till vilket vi uppskattade vi. Kan sammanfatta min erfarenhet som positiv och förtroendeingivande.
    Tusen tack Anna-Karin! Uppskattar verkligen att du tagit dig tid att lämna feedback. Gläder mig att höra att du varit nöjd med servicen, då vet jag att jag är på rätt spår.
    Önskar er lycka till med er fina stuga!
  • Niclas V
    köpte sitt hus med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    2022-06-08 Verifierad kund
    För mig var känslan att vi fick ett varmt och ärligt bemötande.
    Vi fick svar på de frågor vi ställde, snabbt och konkret.
    Budgivningen gick fort och allt ordades galant.
    Mycket bra bemötande.
    Varmt tack för ditt fina omdöme Niclas - roligt att höra att ni är nöjda med bemötandet och tjänsten. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert egna lilla paradis vid sjön! Vi ses till veckan! Kristin Bryntesson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kristin är jättetrevlig, så enkel att ha att göra med, supermysig
    Vi hade inga direkta förväntningar så vi är så nöjda nu efter försäljningen
    Stort tack för att du tagit dig tid och göra en bedömning av mig och tjänsten! Det har varit så roligt och smidigt att jobba med er. Jag hoppas vi får tillfälle att ses fler gånger. Njut av er semester! Kristin Bryntesson
    • Stodene
    2022-06-01 Verifierad kund
    När jag letade efter en mäklare använde jag tjänsten maklaroffert.se. Kristin Bryntesson var den första som kontaktade mig. Kristin hade ett stort engagemang för projektet från första ögonblicket. Förutom Kristin var det tre olika mäklare till som jag kom i kontakt med. Alla var kunniga, korrekta och erfarna mäklare.

Att valet föll på Kristin berodde inte enbart på hennes skicklighet. Valet avgjordes av hennes brinnande intresse för att bry sig om människorna i projektet, att det inte bara ett husförsäljning det handlar om.

Kristin levererade efter mina förväntningar med en stor professionalism och med ett gott hjärta.
    Julia! Tusen tack för det fina, utförliga omdömet. Det betyder mycket för mig och jag är väldigt glad att läsa att jag levde upp till dina förväntningar. Det har varit ett spännande projekt att få jobba med dig och din speciella fastighet. Varmt tack för förtroendet! Kristin Bryntesson
    2022-05-13 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, bra information om hela försäljningen.
    Feedback på allt som hände i försäljningen.
    Snabb på att svara på telefon eller mejl.

Bra att diskutera med angående försäljningen. På grund av hennes erfarenhet kändes det tryggt och säkert med alla eventuella frågor som rörde försäljningen.
    Super bra mäklare 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Av fem möjliga
    2022-04-29 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kunnig mäklare. Madelene ordnade husköpet på allra bästa sätt.
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-21 Verifierad kund
    Vi tycker Madelene var bra,lätt att prata med hon var tydlig och var lätt att få tag i.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Kristin hade ett gott bemötande, upplevdes saklig och proffsig och lyssnade av på ett bra sätt vilka önskemål vi hade på processen och löste det på ett väldigt service-minded sätt. (Utgångsbud, Utskick, fotograf,stylist,förhandsvisning, återkoppling, kontraktsskrivandet.)
    Återkopplingen dagligen var bra. Vi hade dock inte förstått att det fanns ”regler” som var satta för budgivningstider. Det kanske kan tydliggöras framåt.
    Det enda jag har lite att tycka till om som vi upplevde var i slutet av budgivningsprocessen då vi hade tydliga önskemål om avslut en förmiddag. - där blev det inte helt efter våra önskemål, men Kristin redde upp allt bra i slutänden och vi fick till ett avslut och tidpunkt för kontraktsskrivandet enligt våra önskemål trots allt. Kristin löste förhandlandet kring villkor i avtalet bra. Både vi och köparna blev nöjda.

Jag skulle anlita Kristin igen om det hade varit aktuellt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Varmt tack för er rekommendation Eva-Lena! Roligt att läsa att ni är tillfreds med försäljningen. Uppskattar att ni tagit er tid för att ge utförlig återkoppling och jag tar till mig förslagen på förbättringsmöjligheter, det är värdefull information för min utveckling som mäklare.
    Ser fram emot att ses igen i juni!
    • Forshaga-Skivsta
    2022-04-07 Verifierad kund
    Fantastiskt trevlig mäklare! Madelene var pålitlig, kunnig, alltid kontaktbar och supertrevlig. Glad att hon var mäklaren vid husköpet. Det kändes tryggt.
    • Norrstrand
    2022-04-02 Verifierad kund
    Kristina bemötande har varit enligt mina önskemål och jag är nöjs med den service som hon levererat.
    Varmt tack Matilda, roligt att höra att du är nöjd. Ser fram emot att träffa er snart igen! Kristin Bryntesson
    • Forshaga-Skived
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jättetrevlig och väldigt hjälpsam. Vi är otroligt nöjda!
    • Forshaga-Skived
    2022-03-28 Verifierad kund
    Bra bemött.
    Inga förväntningar. Ett proffs uppträder som ett proffs o det tog jag för givet.
    Hon var duktig på att fatta att jag hade egna önskemål som inte var som en standard försäljning och var snabb att rätta sig efter det. Hon var också duktig på att övertyg mig om realistiska siffror
    i försäljningen.
    Och vem av Sveriges fastighetsförmedlare har fått i uppdrag att två katter hade prio ett att ingå i försäljningen. Hon fixade det!!
    2022-03-03 Verifierad kund
    Anna-Karin har på ett mycket professionellt och trevligt sätt hjälpt oss att hitta rätt köpare till vår fastighet. Hon har på ett föredömligt sätt förstått och respekterat våra behov och får därför högsta betyg av oss.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Kristin lät mig landa i processen utan att skynda på. Proffsigt hanterad visning och efterföljande bidgivning
    Tusen tack för omdömet och ett väl genomfört samarbete!
    Vänligen Kristin
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mäklaren var tillmötesgående och trevlig, informativ och gav klara besked. Hela grejen var tillfredställande.
    Hon tog reda på det vi funderade över och var noga med att vi förstått innebörden av svaren.
    2022-02-26 Verifierad kund
    Finns inte så mycket att skriva förutom att vi fått toppservice på alla plan och att vi kommer att kontakta Anna-Karin när det är dags för nytt hus.
    Toppklass!
    2022-02-26 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Fånga snabbt in svar på våra frågor och gav snabb återkoppling.

Kändes tryggt att ha Annakarin som mäklare vid vårt köp av fastigheten.
    • Hagalund
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffessionell mäklare.
    Stort tack Anette! Varit en fröjd att jobba med er. Ser fram emot att hjälpa er hitta ert nästa drömboende, vi ses snart igen!
    Vänligen Kristin
    • Hagalund
    2022-02-21 Verifierad kund
    Jag skrev till Kristin samma dag som annonsen om fastigheten kom ut. Kristin har därefter på ett bra och sammanfattande sätt informerat och uppdaterat oss om processen. Rak, tydlig och informativ.

Våra förväntningar som köpare var ju givet att man skulle bli uppdaterad om läget. Dom förväntningarna uppfylldes klart.

Man får en trygg kontakt och en mer personlig kontakt.

Vi kan varmt rekommendera Kristin för framtida säljare av bostad. Är du på jakt efter bostad så ta kontakt med Kristin så får du bäst möjliga hjälp.

Patrick och Sanna
    Varmt tack Patrick och Sanna. Så roligt att vara en del av er resa till drömboendet! Det gläder mig att höra att ni är nöjda med allt, även om det kan vara en påfrestande situation.
    Tack snälla för era fina ord och för att ni tagit er tid att uttrycka dem. Ser fram emot att höras snart igen :) Vänligen Kristin
    2022-02-18 Verifierad kund
    Jag fick ett jätte bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    Madelene stod för alla mina förväntningar och även mer.

Med hjälp av Madelene så gick det mer smärtfritt än vad jag hade förväntat mig
    2022-02-15 Verifierad kund
    Bra o lättsamt bemötande. Att få till ett bra samarbete, det tycker jag att vi fått. Mycket proffsig o samarbetsvillig. Lätt att diskutera med.
    Varmt tack Gunilla! Det har varit en fröjd att samarbeta med dig och det är roligt att höra att du är nöjd med jobbet. Ser fram emot att ses snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    2022-02-10 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent mäklare, med bra "know how"!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2022-02-03 Verifierad kund
    Hej!
    Jag har en riktigt fin upplevelse av Annakarin. Har både köpt och nu sålt objekt som hon har tagit sig an. Som båda fallen har man fått ett jätte bra intryck av henne och sitt arbete som mäklare. Klara besked och samtidigt väldigt mänskliga möten. Det känns att hon tänker på alla och att alla får en bra affär och känsla. AnnaKarin är en super mäklare och en omtänksam, rolig person.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Så duktig,bra bemötande, stöttande och tydlig
    2022-01-17 Verifierad kund
    Snällaste och goaste mäklaren som finns tror jag. Hon ser alltid till kundens bästa och är väldigt snäll och trevlig. Informerar om allt man bör veta och hjälper till när man inte förstår. En bra människa rakt igenom!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Proffsigt och bra bemötande. Kristin är lugn och påläst. Bra annonserat och gick snabbt och smidigt.
    Tack snälla Anna för ditt omdöme! Gött att höra att du är nöjd.
    Vi hörs och ses snart igen :)
    2022-01-16 Verifierad kund
    Positiv person med ett trevligt bemötande. Kunnig och professionell. Kristin ansträngde sig verkligen för att bemöta mina önskemål och frågeställningar i samband med att jag köpte mitt hus. Rekommenderar henne varmt.
    Stort tack Charlotta! Vad roligt att höra att du är nöjd med servicen. Känns härligt att du hittat ett hem som passade så bra på så många vis. Ser fram emot att ses snart igen. Ta hand om dig så länge! Kristin Bryntesson
    2022-01-16 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett varmt och proffsigt sätt. Kände stort förtroende för Kristin och upplevde att hon både lyssnade och förstod mina önskemål. Allt har fungerat mycket bra och jag har fått bra återkoppling hela tiden fram till att huset blev sålt. Mycket nöjd med hela processen.
    Varmt tack Ann-Britt! Både för dina fina ord och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det har varit väldigt roligt och trevligt att jobba med dig och jag ser fram emot att ses snart igen.
    Vänligen,
    Kristin Bryntesson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    2022-01-16 Verifierad kund
    Jag tycker vi har blivit väldigt bra bemötta. Hon har varit insatt och tagit rätt på saker i och med att lägenheten blev vattenskadad före köpet var klart. Vi tycker Kristin är lättsam, trevlig och tar sig tid.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Maria! Trist med vattenskadan, men sån himla tur att det ändå blir en bra lösning i slutändan. Hoppas ni ska stortrivas i ert nya hem. Vi ses på fredag!
    Vänligen,
    • Edsvalla
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket bra o trevligt bemötande.
    Allt fungerade utmärkt
    Varmt tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Peter. Ser fram emot att träffas på måndag för överlämningen. Ha en fin helg och tack för ett gott samarbete! Kristin Bryntesson
    2021-12-11 Verifierad kund
    Kunnig, informativ, lösningsorienterad, väldigt trevlig och upplevdes som mycket pålitlig. Kristin överträffade förväntningarna och vi kan starkt rekommendera henne!
    Tack snälla Sofia! Vilket fint omdöme! Det har varit jätteroligt och smidigt att jobba med er - ett riktigt bra teamwork. Ser fram emot att höras snart igen. Önskar dig och familjen en riktigt god jul!
    Vänliga hälsningar
    Kristin Bryntesson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande.
    Kunnig och tillmötesgående.
    Mycket nöjd!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig vid behov.
    Avslappnad och trevlig.
    Tusen tack Mattias för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme. Önskar dig och familjen en fin jul!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjd med Kristin och hennes proffsiga jobb. Vi hade egentligen inget krav på Kristin som mäklare, men hon visade sig vara en fantastisk person och mäklare på alla sätt. Jag kommer att rekommendera denna person om någon frågar om mäklare.
    Stort, varmt tack Thomas!
    Jag blir verkligt glad av att läsa ditt fina omdöme. Ser fram emot att träffas snart igen och ta er försäljning hela vägen i mål. Ha en fin andra advent!
    2021-11-30 Verifierad kund
    Professionell, lättsam och effektiv.
    Stort tack Niklas, det är ett nöje att göra affärer med er! Kristin Bryntesson
    2021-11-15 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Kristin, hon gav ett lugnt och tryggt intryck med svar på dom frågor som dök upp vid visningen och kontraktskrivningen.
    Hjärtligt tack Veronica! Vad kul att höra att du är nöjd med bemötandet. Så roligt att just du blev köpare av lägenheten. Ser fram emot att ses snart igen. Ha det gôtt! Kristin Kristin Bryntesson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-11-15 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och engagerad. Rekommenderar till ALLA som ska sälja eller värdera sin bostad. Toppen!!!
    Varmt tack Anna för det fina omdömet! Njut av lite ledighet i december så ses vi efter nyår igen. Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Högboda
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag köpte huset tack vare att hon kunde boka tid för visning snabbt och allt gick smidigt. Trevligt och glatt bemötande
    • Högboda
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mkt kunnig,trevlig och väldigt gott bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    2021-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillmötesgående
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som opartisk, omtänksam, inkännande, professionell och service-minded.
    Tusen tack Anders, vilka fina ord! Uppskattar att du tagit dig tid att lämna några rader här. Kul att vi lyckades knyta ihop bostadsköpet efter all spänning. Vi ses snart igen! Ha en fin helg! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    2021-10-28 Verifierad kund
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Svarar snabbt på mail , trevlig , seriös , klockrent värderat . Rekommenderar stark .
    Tack snälla Aslaug! Varit så roligt att jobba med er och jag ser fram emot att ro hela era affärer in i hamn. Är så glad att ni också hittat er drömgård! Ha det riktigt gôtt så ses vi snart igen. Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Stockfallet
    2021-10-28 Verifierad kund
    Hon är toppen. Hon är väldigt duktig och fokuserat på sitt uppdrag o jobb.
    Det finns bara en Kristin.
    Jag kommer alltid rekommenderar Kristin till folk o vänner och släktingar
    Varmt tack Saleh! Det har varit ett nöje att vara er mäklare vid försäljningen av ert pampiga hus. Ta hand om dig och familjen så ses vi snart igen! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Stockfallet
    2021-10-27 Verifierad kund
    Hon är en trevlig person, duktig och tillgänglig oftast. Affären blev inte riktigt bra som vi förväntade oss men hon har gjort sitt bästa.
    Tack snälla för det fina omdömet Fatema! Ha en fin dag. Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    • Lorensberg
    2021-10-27 Verifierad kund
    Kristin är noggrann,engagerad,tillgänglig och handlingskraftig.
    Stort tack Christina! Det har varit så roligt att vara er mäklare. Ni har också varit så proaktiva och öppna för att göra bra åtgärder inför försäljningen som gjort att er bostad fick optimala förutsättningar för en lyckad affär. Varmt tack för förtroendet och ditt fina omdöme! Kristin Bryntesson
    • Edsvalla
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra sammanfattad men inte för på. Kanske kunde vara något mer anträffbar.
    Varmt tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Gustav. Försöker vara så tillgänglig som möjligt och informera vart man kan vända sig när jag är upptagen i kundmöten, men jag uppskattar att du meddelar och tar med mig din återkoppling. Ha en fin dag - ser fram emot att träffas efter årsskiftet! Vänligen Kristin Kristin Bryntesson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Vi fick en så bra kontakt med Kristin från första stund,så proffsigt bemötande,lugn,lyssnade,bra på att känna av vad som var viktigt för oss vid försäljning.Ett jätte fint bemötande vid kontakt skrivning,noga med att allt skulle bli så bra för oss och köpare!jag kan varmt rekommendera Kristin! Väljer ni henne så får ni en så duktig mäklare och hon ser till att allt bra så bra som möjligt ❤️
    Tusen tack Eva för dina fina ord! Det har varit ett nöje att arbeta med er och jag ser fram emot att träffas snart igen för att se ert nya hus och göra deklarationen. Ha en riktigt härlig dag och hälsa familjen! Kram Kristin Kristin Bryntesson
    2021-10-15 Verifierad kund
    Jättetrevlig, proffsig, vi är supernöjda!
    2021-10-14 Verifierad kund
    Madelene hade ett väldigt genuint och trevligt bemötande! Vår familjs första husköp kändes tryggt och bra på grund av Madelenes sätt att vara. Noggrann och tydlig!