Alla kategorier Mäklare Värmland Kil Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kil

Fastighetsbyrån Kil

Storgatan 39, 665 30 Kil — Visa karta

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra.

Vi på Fastighetsbyrån vill att både köpare och säljare ska göra en trygg och framgångsrik affär och vi jobbar ständigt utifrån säljarens villkor och marknadens förutsättningar för att få till stånd en lyckad bostadsaffär.

Tack vare vår starka lokala förankring, glädje till jobbet och ödmjukhet inför dina önskemål kan vi erbjuda riktigt bra stöd och hjälp genom hela affären. Kom gärna förbi på en kaffe och prata om dina bostadsplaner. Kontoret i Forshaga ligger på Järnvägsgatan 30 C.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Kil och Forshaga!

Läs vad 116 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kil

• 2019-09-12

Karin G skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt större bostadshus på landet. Kristin har skött hela processen med försäljningen mycket professionellt. Vi har hela tiden känt oss trygga och väl underrättade av vad som händer under processen! Läs mer
    2019-09-13 Kristin Bryntesson svarar Karin G
    Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen! Känns roligt att höra att ni känt er trygga under processen. Tusen tack för den fina rekommendationen. Önskar er stort lycka till med era nya boenden. Ser fram emot att träffas snart igen! Kristin
  • 2019-09-11

Anna H skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    *Sålt fritidshus/torp
    *Kristin har varit jätte bra. Gett bra information bla har det varit svårigheter med pantbrev. Kristin är mycket positiv. Inte svår att få kontakt med via telefon, då hon snabbt återkopplar.
    *Förväntingarna var på neutralt plan. Kristin har gett mig utmärkt upplevelse.
    *Kristin är jordnära positiv, glad, enkel och saklig i svårare frågor. Är super nöjd med Kristin.
    Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-09-11 Kristin Bryntesson svarar Anna H
    Varmt tack för dina fina ord Anna! Det har varit jätteroligt att få jobba med dig och ditt vackra torp. Ser fram emot att ses snart igen!
  • 2019-07-29

Madelene E skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpt bostad med Anna-Karin som mäklare, mycket erfaren och väldigt trevlig människa, vi tyckte mycket om henne.
    Vi skulle definitivt ringa henne om vi vill komma i kontakt med mäklare igen. Läs mer
  • 2019-07-26

Sigbritt J skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    tycker hon var bra vi hade bra kontakt när vi skulle sälj vårat hus vi har inget att anmärka på Läs mer
  • 2019-07-10

Carola A skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt min villa.
    Professionellt och bra bemötande.
    Tryggt. Läs mer
  • 2019-07-05

Evelina J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag sålde mitt bostadsrättsradhus med hjälp av Kristin som var proffsig, hjälpsam och trevlig från start. Vi hade hela tiden en bra dialog och sålde huset innan det ens kommit ut på hemsidan tack vare hennes nätverk. Noll krångel utan bara en smidig affär från början till slut - rekommenderar verkligen Kristin till alla som ska sälja! Läs mer
    2019-07-25 Kristin Bryntesson svarar Evelina J
    Stort tack för den fina rekommendationen Evelina! Det har varit jätteroligt att jobba med dig och ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Ha en fortsatt härlig sommar!
  • 2019-06-25

Angelica T skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt en lägenhet i Forshaga.
    En härlig mäklare med fart framåt som ville ens bästa!
    Förväntningarna som jag hade var att få sålt på lägenheten till en bra peng. Vilket jag fick också.
    Trots snabbt beslut på försäljning som det blev så tyckte jag att min mäklare Kristin skötte detta på ett super sätt. Läs mer
    2019-06-25 Kristin Bryntesson svarar Angelica T
    Varmt tack för den fina rekommendationen Angelica!
    Kul att höra att du är så nöjd med tjänsten. Stort lycka till med ert nya ställe! Vi ses snart igen!
  • 2019-06-10

Elin J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt ett hus.

Kristin har varit lätt att få kontakt med, tillgänglig, varit mycket hjälpsam och det har gått snabbt! Trevlig och lätt att ha att göra med. Supernöjd!!! Läs mer
    2019-06-10 Kristin Bryntesson svarar Elin J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Elin! Stort tack för den fina rekommendationen, det värmer att läsa. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er i köpet av ert fina hus. Ser fram emot att se er sätta era planer i verket. Ha en riktigt fin sommar!
  • 2019-05-28

Claes Göran A skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt ett fritidshus genom Kristin Bryntesson och blivit utmärkt bemötta. Hon levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-28 Kristin Bryntesson svarar Claes Göran A
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Det har varit mycket roligt att ta hand om er försäljning av ert underbara fritidshus. Ser fram emot fortsatt gott samarbete!
  • 2019-05-27

Barbro O skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket trevlig och professionell. Har kunnat prata med henne om alla mina funderingar. Jag har köpt en 3 rums lägenhet och hon har hjälpt mig att sälja mitt hus. Kan verkligen rekommendera henne. Hörde även av säljaren till lägenheten jag köpt att Annakarin sålt deras hus så det var självklart för dom att välja samma mäklare vid denna försäljning. Läs mer
    2019-06-10 Annakarin R svarar Barbro O
    Tack Barbro, roligt att höra. Har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • 2019-04-30

Andreas Ö skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt en bostadsrätt radhus

Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Hon var lugn och förklarade saker på ett sätt så man förstod. Fanns inga frågetecken.

Vi hade inte direkt några förväntningar mer än att försäljningen skulle gå så snabbt som möjligt och det levde hon ju upp till .

Mycket bra mäklare . Bästa vi pratat med hittills Läs mer
    2019-05-02 Kristin Bryntesson svarar Andreas Ö
    Stort, varmt tack för er fina rekommendation! Det har varit jätteroligt att få vara med i er försäljningsprocess och jag ser fram emot fortsatt fint samarbete.
    Ha det riktigt bra så ses vi snart igen!
    Vänligen
    Kristin
  • 2019-04-27

Emma L skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt bostadsrätt. Kristin har varit jättebra, fått oss att känna oss trygga och förklarat hela köpet och allt vad det innebär jättebra då vi aldrig köpt bostad förut. Läs mer
    2019-04-29 Kristin Bryntesson svarar Emma L
    Vad roligt att höra att ni känt er trygga i processen! Och tusen tack för den fina rekommendationen. Ser fram emot att träffas snart igen! Ha det fint tills dess! Kristin
  • 2019-04-25

Ann-chatrin J skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    sålt hus. Anna-Karin har varit toppen alltid återkopplat när hon lovat och mer därtil!
    Våra tankar kring priset blev mycket högre än förväntat. Läs mer
    2019-04-25 Annakarin R svarar Ann-chatrin J
    Jag tackar för de fina orden och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • 2019-04-02

Karin Bohlin H skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Anna-Karin har sålt två objekt åt oss de senaste fyra åren och vi har varit mycket nöjda båda gångerna. Hon är engagerad och kunnig i sin proffesion.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-04-25 Annakarin R svarar Karin Bohlin H
    Tack, det är med glädje jag hjälper er vidare i framtida affärer.
  • 2019-02-22

Karin F skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin var till mycket stor hjälp när jag sålde min lilla gård, och skötte det hela mycket professionellt, snabbt och smidigt. Inga problem alls längs med vägen, och dessutom en trevlig kontakt. Har inget negativt att anmärka över huvud taget, utan alla mina förväntningar infriades. Läs mer
    2019-02-22 Kristin Bryntesson svarar Karin F
    Varmt tack för dina fina ord Karin! Har varit ett rent nöje att få vara din mäklare i försäljningen av din mysiga gård. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Kristin
  • 2018-12-02

Marita J skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt en villa.
    Mäklaren var tydlig i sin beskrivning vad som skulle göras.
    Trevlig och bra Mäklare Läs mer
  • Andreas S

2018-09-18

Andreas S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket trevlig och behjälplig. Är mycket nöjd med min bostadsaffär. Läs mer
  • Malin A

2018-09-16

Malin A skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har sålt en lägenhet i Kil och har fått professionell hjälp av Annakarin. Då jag inte har mycket erfarenhet av försäljning av bostadsrätter så behövde jag en bra, tydlig och enkel mäklare att jobba med och det fick jag verkligen!
    Min upplevelse är mer än bra och jag rekommenderar Annakarin till alla som vill få en smidig försäljning av sin bostadsrätt! Läs mer
  • 2018-09-13

Emma I skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket kompetent, trevligt och tryggt bemötande vad gäller försäljningen av vårt fritidshus! Läs mer
  • 2018-08-24

Verifierad kundrelation
    Per S skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Svarar inte på mail, sms eller telefonsamtal.. Läs mer
  • 2018-06-25

Lars-Erik S skrev om Fastighetsbyrån Kil
    Kundvänliga, effektiva, positiva Läs mer
  • 2018-04-25

Eva-Lott G skrev om Fastighetsbyrån Kil
    Det har varit goda möten. Bra info o mycket tydligt Läs mer
  • 2018-04-13

Jörgen B skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket bra bemötande och hjälp med försäljning. Läs mer
  • 2018-04-13

Marianne R skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Madelene är en angenäm bekantskap. Hon är sakkunnig och dedicerad sin uppgift och inger förtroende. Läs mer

Mikael L skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag upplever Madelene väldigt professionell, kunnig, noggrann och empatisk. Hon är helt klart en förtroendeingivande person som gör ett bra jobb. Läs mer

Carina B skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag upplevde bemötandet mycket positivt; trevligt och proffsigt. Madelene känns seriös, noggrann och kunnig! Läs mer

Ulf W skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Anna-Karin har varit tillmötesgående, kompetent och drivande. Hennes goda humör har varit till stor glädje och hjälp. Vi uppskattade hennes direkta tilltal och raka svar på våra frågor. Hon är flexibel och bra på att ta tillfället i flykten. Det är ett nöje att arbeta med henne. Läs mer

Mikael H skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Bra bemötande vid visning och telefonkontakt Läs mer
  • 2018-02-19

Carina L skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kunnig. Glad, positiv och hjälpsam. Mycket bra uplevelse vid försäljning! Läs mer
  • 2018-02-17

Marianne S skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har fått/ får ett mycket fint bemötande av Madelene Läs mer
  • 2018-02-15

Dennis J skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    En trevlig mäklare som är tydlig och noggrann!
    Bra koll på objektet och gjort att vi känt oss trygga i vårt bostadsköp. Läs mer
  • 2017-12-22

Sven-erik S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Säker, kunnig i sin uppgift. Lätt att kommunicera med. Ordning och reda bland "pappren" och återkopplingen efter besöken ... Inte för påträngande! Läs mer
  • 2017-12-22

Maria W skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Lyhörd och kunnig. Förklarar allt på ett tydligt sätt och förvissar sig om att man har förstått. Läs mer
  • 2017-12-20

Darren M skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Hjälpsam, tydligt och väldigt hjälpsam Läs mer
  • 2017-10-14

Birgit A skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Anna-Karin är mycket proffesionell i sitt bemötande . En person att lita på vid en stor affär som ett villaköp innebär. Läs mer
  • 2017-10-11

Henrik S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi är supernöjda med vad vi fick för vårt hus. Fastighetsmäklaren var professionell och noggrann. Läs mer
  • 2017-10-11

Sara J skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Engagerad, varm och rak mäklare. Levde upp till våra förväntningar. Kändes tryggt och bra hela vägen för oss som säljare! Läs mer
  • 2017-08-30

Madelene V skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fått av min mäklare Läs mer
  • 2017-08-30

Lisa G skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Noggrann och mån om att allt ska gå korrekt till. Läs mer
  • 2017-08-28

Sebastien G skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Proffsigt och vänligt bemötande, bra koll på detaljer. Tog sig tid att besvara alla frågor och funderingar. Läs mer
  • Conny A

2017-08-02

Conny A skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Madelene var en underbar person att känna vårt fulla förtroende hos, ett föredöme för mäklarkåren Läs mer
  • 2017-06-02

Mattias A skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Trevlig, positiv och informativ. Läs mer
  • 2017-05-22

Anne-Marie H skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Både byrån och mäklaren var kvalitetsinriktade med stor öppenhet i alla steg.
    Jag kan verkligen rekommendera fastighetsbyrån och Madelene Einer. Läs mer
  • 2017-05-22

Anne-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Kil
    Mäklare med kvalitet. Rekommenderas! Läs mer
  • 2017-05-12

Margareta D skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Effektiv och proffsig.Duktig och hjälpsam.kommunikativ och tillmötesgående. Läs mer
  • 2017-04-15

Per E skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Trevlig, duktig, påläst och intresserad av sitt jobb. Läs mer
  • 2017-04-12

Tomas M skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jätte nöjda, proffessionellt och trygg mäklare! Läs mer
  • 2017-03-05

Marina I skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket trevligt bemötande,väldigt bra information om allt som rör försäljningen,inger mycket stort förtroende.Madelene är mån om att både köpare och säljare blir nöjda.Jag är mycket nöjd med Madelene. Marina Ivarsson. Läs mer
  • Ida F

2017-03-04

Ida F skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Madelene Einer har hjälpt oss igenom vår försäljning på ett bra och tryggt sätt. Läs mer
  • Andreas B

2017-03-03

Andreas B skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Professionellt men samtidigt väldigt personligt bemötande som fick oss att känna oss väl omhändertagna! Kan inte annat än att rekommendera Madelene! Läs mer

Storgatan 39, 665 30 Kil