Fastighetsbyrån Kil

Storgatan 39, 665 30 Kil — Visa karta

Strax norr om Karlstad, mitt i Värmland, ligger Kil och Forshaga bland sjöar och grönskande natur. Här finns trevliga bostadsområden för barnfamiljer, aktiv landsbygd och många möjligheter till rekreation ute i naturen. Kommunikationerna till Karlstad och resten av landet är smidiga och bra.

Vi på Fastighetsbyrån vill att både köpare och säljare ska göra en trygg och framgångsrik affär och vi jobbar ständigt utifrån säljarens villkor och marknadens förutsättningar för att få till stånd en lyckad bostadsaffär.

Tack vare vår starka lokala förankring, glädje till jobbet och ödmjukhet inför dina önskemål kan vi erbjuda riktigt bra stöd och hjälp genom hela affären. Kom gärna förbi på en kaffe och prata om dina bostadsplaner. Kontoret i Forshaga ligger på Järnvägsgatan 30 C.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Kil och Forshaga!

Läs vad 164 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kil

• 2020-07-26

Lars U skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Min fru och jag har köpt ett fritidshus i Säbytorp ca 1 mil norr om Kil. Annakarin var vår mäklare och hon har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt. Alltid vänlig och effektiv i sin yrkesutövning har hon gjort allt för att underlätta vårt köp. Eftersom vi bara anlitat en mäklare vid ett tillfälle tidigare hade vi inga speciella förväntningar på denna yrkeskategori, men vi vi har svårt att tro att man kan sköta sin uppgift bättre än Annakarin. Läs mer
  • 2020-07-24

Anne V skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt ett fritidshus. Mäklaren proffsig o vi har blivit bra bemötta. Toppbetyg på allt! Läs mer
  • 2020-07-24

Christine R skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket bra, hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-06-29

Martina W skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpte hus , fick den hjälp vi behövde. Väldigt trevligt bemötande. Lite svårt att få tag på mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-29

Joakim W skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt privatboende!

Oerhört bra bemötande alltid pigg och glad och samtidigt seriös.

Motsvarade alla förväntningar som vi hade

Bra ideer om hur försäljningen skulle genomföras hade alltid en plan B om ej plan A lyckades vilket spred ett lugn genom hela affären. Läs mer
    2020-06-29 Kristin Bryntesson svarar Joakim W
    Stort tack för rekommendationen och de fina orden, det värmer att höra att ni är nöjda! Ser fram emot fortsatt fint samarbete. Ha en riktigt fin sommar!
  • 2020-06-28

Simon W skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jättetrevlig mäklare. Bra bemötande och hjälpte oss med det vi behövde när vi köpte hus. Läs mer
  • 2020-06-15

Eva V skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har via Annakarin Revell sålt ett fritidshus.

Annakarin Revell har agerat professionellt under hela perioden.
    Hon ger alltid klara svar vid frågor och är kunnig.
    Annakarin inger förtroende. Läs mer
  • 2020-06-14

Heidi B skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Såld en gård med stort hus, och många stugor . Bra bemötande , och fick mer än jag trodde . Så nöjd Läs mer
  • 2020-05-29

Thomas H skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har köpt ett gammalt hus (renoverings )objekt.
    Mäklaren var lugn och inte pådrivande skötte affären bra och kände av stämningen.
    Thoomas Läs mer
    2020-05-29 Kristin Bryntesson svarar Thomas H
    Tusen tack Thomas! Ser fram emot att höra om hur renoveringarna framskrider - stort lycka till och ha en riktigt skön sommar.
    Vänligen,
    Kristin
  • 2020-05-28

Birgitta S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har aldrig stått inför uppgiften att sälja ett hus.
    Det var mer komplicerat än jag tänkt mig.
    I denna min situation, var jag mycket tacksam för den positiva support jag fick av Annacarin R på Fastighetsbyrån. Särskilt med tanke på de coronatider som är, och de säkerhetsåtgärder som vidtogs vid visningarna av mitt hus. Tack för din hjälp!

Hälsningar från Birgitta S. Läs mer
  • 2020-05-20

Camilla J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt ett hus på landet och fick då träffa Kristin. En fantastiskt härlig människa, inte märkvärdig som många andra mäklare. Hon gjorde vår försäljning enklare än vad jag trodde. Läs mer
    2020-05-22 Kristin Bryntesson svarar Camilla J
    Varmt tack för dina fina ord Camilla! Jag blir jätteglad av att få läsa det du skriver. Har varit mycket roligt och smidigt att hjälpa er i försäljningen och jag ser fram emot att ses snart igen. Ha en fin helg!
  • 2020-05-20

Per J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi sålde vår gård i Kil. Vi fick mycket bra hjälp av mäklaren och det blev en smidig affär. Läs mer
    2020-05-20 Kristin Bryntesson svarar Per J
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Stort tack för rekommendationen och för att du tog dig tid att skriva. Ser fram att ses snart igen!
  • 2020-05-05

Henrik E skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Som köpare fungerade allting bra! Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Henrik E
    Kul att du är nöjd Henrik! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya hus :)
  • 2020-04-29

Ulf G skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi sålde en hästgård. Kristin gjorde det som jag förväntsde mig.Hon var jätte duktig i dessa dagar. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Ulf G
    Tack så mycket Ulf! Viktigt att du känner dig nöjd. Ser fram emot att höras snart igen. Ha det gott!
  • 2020-04-29

Ingelise G skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin har hjälpt oss att sälja en liten hästgård i Högboda/ Kil.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt.
    Kristin levde upp till våra förväntningar, vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Ingelise G
    Varmt tack för din fina rekommendation Ise! Ska bli spännande att följa er resa mot ert nästa boende. Ha det gott så hörs vi snart igen!
  • 2020-04-28

Elias E skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin är förbannat proffsig, samtidigt som hon håller allt på en lättsam och personlig nivå. Hon är grym. Läs mer
    2020-04-29 Kristin Bryntesson svarar Elias E
    Stort tack Elias! Dina ord betyder mycket. Har varit ett rent nöje att få jobba med er. Vi hörs snart igen!
  • 2020-04-28

Ulf E skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt bostad. Madelene uppfyllde alla våra behov som vi hade i samband med försäljningen. Toppbetyg Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Ulf E
    Tack snälla Ulf! Blir så glad att ni är nöjda. Ni får toppbetyg som säljare av mig :)
  • 2020-04-26

Inga-lill E skrev om Madelene Einer en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag har sålt ett hus. Madelene Einer har alltid varit varit trevlig, kunnig, gett kloka råd och skött allt till belåtenhet. De förväntningar som fanns har nåtts med råge. Läs mer
    2020-05-05 Madelene E svarar Inga-lill E
    Tack Inga-lill! Jätteglad att ni är nöjda med mig :)
  • 2020-04-11

Jessica M skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpte ett hus tillsammans med min sambo. Fick ett mycket trevligt och kunnigt intryck av Kristin och hela affären har gått smidigt och enkelt. Läs mer
    2020-04-14 Kristin Bryntesson svarar Jessica M
    Varmt tack för rekommendationen Jessica! Önskar er stort lycka till med ert drömhus!
  • 2020-04-10

Erik E skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag sålde min lägenhet och köpte hus.
    Fick ett bra och mycket trevligt bemötande av mäklaren.
    Allt gick smidigt och professionellt till.
    Kan inte säga annat än att jag är helnöjd. Läs mer
    2020-04-14 Kristin Bryntesson svarar Erik E
    Stort tack Erik! Känns jätteroligt att höra att du är nöjd. Ser fram emot fortsatt fint samarbete!
  • 2020-04-09

Ulla K skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt en enplans villa.
    Väldigt trevlig o professionellt. Hon höll oss uppdaterade med tydlig information genom hela processen.
    Hade förväntningar om ett lägsta pris o hon såg till att det hölls vilket vi uppskattar.
    Vi är nöjda med hela affären o hennes bemötande under tiden. Kände oss väldigt väl omhändertagna. Läs mer
    2020-04-09 Kristin Bryntesson svarar Ulla K
    Varmt tack för den fina rekommendationen Ulla!
    Ha en riktigt fin påsk så ses vi närmare sommaren igen!
  • 2020-03-28

Lena S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag sålde mitt hus
    Jag blev väl bemött och hon var tålmodig med mina frågor och gav mig information om allt . Hon var tålmodig
    Jag hade inga förväntningar var helt ovetande om hur man gör Vi höll på en lång tid innan jag bestämde mig och hon fanns där för mig

Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-03-25

Berit D skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kan bara ge beröm till Kristin 100 rosor av 100
    Min bostadsrätt försvann i ett nafs!!

Tack! Läs mer
    2020-03-25 Kristin Bryntesson svarar Berit D
    Tack fina Berit, vad glad jag blir av din fina rekommendation! Vi ses snart igen - ha det gött så länge!
  • 2020-03-23

Kerstin W skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin har hjälpt oss att sälja ett hus och hon har varit suverän hela tideb från den första kontakten tills föräljningen var klar. Kristin är proffsig, kunnig, seriös och väldigt ödmjuk. Hon kan sitt jobb och har lång erfarenhet (känns det som). Vi är otroligt nöjda med hela affären och bemötandet och ör så glada att det var just Kristin vi fick hjälp av! Hon har överträffat alla våra förväntnigar och vi är så nöjda med hennes hjälp! Läs mer
    2020-03-23 Kristin Bryntesson svarar Kerstin W
    Stort tack Kerstin! Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda med bemötande och hantering. Det har varit mycket smidigt och kul att få hjälpa er genom försäljningsprocessen. Vi hörs snart igen!
  • 2020-03-15

Mikael S skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Mycket bra upplevelser, hjälp med allt vi kunde tänka oss och fina resultat och trevligt bemötande. Har styrt upp allt runt omkring också med kontakter och deklarationer på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-02-02

Anette J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpt en villa.
    Kristin har varit tillgänglig, informativ och mycket trevlig. Läs mer
    2020-02-03 Kristin Bryntesson svarar Anette J
    Varmt tack Anette. Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus!
  • 2020-01-27

Pernilla A skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin var proffsig, trevlig och lättsam. Hon var snabb med att göra återkopplingar och vi kände oss lugna och trygga under hela processen. Kristin är den bästa mäklaren vi haft och vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-27 Kristin Bryntesson svarar Pernilla A
    Tack snälla för de fina orden! Har varit så roligt att hjälpa er i processen med försäljningen av ert fina hus. Önskar er stort lycka till med era spännande framtidsplaner - vi ses i sommar!
  • 2020-01-13

Emil B skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Toppen mäklare!! Då detta var vårat första husköp så har vi kunnat känna oss trygga med hela köpeprocessen tack vare Kristin. Hon har varit bra bemötande och svarat på alla våra tusen frågor och funderingar vi har haft. Läs mer
    2020-01-13 Kristin Bryntesson svarar Emil B
    Stort tack Emil! Värmer att läsa din fina rekommendation. Roligt att höra att ni känt er trygga genom processen. Önskar er många fina år i er nya bostad!
  • 2019-12-29

Peter J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpt en bostadsrätt av Kristin och blev bemött på ett i synnerligen trevligt och proffesionellt sätt. Känns tryggt och säkert att göra affärer med henne. Läs mer
    2019-12-30 Kristin Bryntesson svarar Peter J
    Varmt tack för dina fina ord Peter! Hoppas att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad. Gott nytt år!
  • 2019-12-15

Sara Ö skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag och min sambo köpte en villa. Vi blev väldigt bra bemötta av Kristin. Hon har varit en super bra mäklare igenom hela köpet. Läs mer
    2019-12-16 Kristin Bryntesson svarar Sara Ö
    Vad härligt att höra Sara! Det har varit ett nöje att följa er resa att köpa hus. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra och att ni får en härlig, första jul i huset!
  • 2019-12-14

Simon H skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt en villa. Vi blev proffesionellt bemötta. Hon levde upp till våra förväntningar. Allt va jättebra . Läs mer
    2019-12-16 Kristin Bryntesson svarar Simon H
    Varmt tack för din rekommendation Simon! Hoppas ni kommer stortrivas i ert nya, fina hus!
  • 2019-12-04

Björn T skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi köpte ett hus .
    Kändes bra å trevligt och väldigt personligt bra bemötande Läs mer
    2019-12-04 Kristin Bryntesson svarar Björn T
    Roligt att höra Björn! Har varit spännande att följa er husköparprocess och jättekul att ni hittade hem till detta fina hus. Ha det riktigt gott och hälsa familjen!
  • Marie E

2019-12-02

Marie E skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt en villa. Kristin har på ett proffsigt sött genomfört både visning och de möten vi haft med henne efter visning.

Glad trevlig och professionell mäklare som löser på om objekten innan visning. Läs mer
    2019-12-02 Kristin Bryntesson svarar Marie E
    Vad roligt att höra att ni är nöjda Marie! Önskar er stort lycka till med ert nya, fina hus. Det har varit jätteroligt att få följa er resa och jag ser fram emot att träffas snart igen :)
    Hälsa hela familjen!
  • 2019-11-29

Lina B skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Anlitade Annakarin när vi skulle sälja vår villa. Upplevelsen av det hela är vi mycket nöjda med. Haft en bra kommunikation och har alltid blivit bemötta på ett trevligt sätt:) rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-11-17

Jesper A skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Gick väldigt smidigt och fick väldigt mycket hjälp och förklarade saker mycket bra. Läs mer
  • 2019-11-11

Christopher G skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket bra och tillmötesgående sätt. Jättebra upplevelse av hela köpprocessen. Tack! Läs mer
  • 2019-11-07

Hampus A skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Har både sålt bostadsrätt och köpt hus.
    Kristin gjorde försäljningen och köpet till en fantastisk upplevelse :) Läs mer
    2019-11-08 Kristin Bryntesson svarar Hampus A
    Stort tack Hampus! Det har varit så roligt att få vara en del av båda era bostadsförsäljningar. Ser fram emot fortsatt gott samarbete framöver. Ha en riktigt härlig helg!
  • 2019-10-31

Ewa G skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Kristin har hjälpt mig sålt mitt hus och jag kan bara säga att hon är den bästa mäklare jag någonsin träffat på :)
    Trevlig, målmedveten och oerhört professionell.
    Rekommenderar henne varmt Läs mer
    2019-11-01 Kristin Bryntesson svarar Ewa G
    Varmt tack för de fina orden Ewa! Det har varit jätteroligt att jobba tillsammans och jag ser fram emot att höras snart igen. Ha en riktigt fin helg! Kristin

Márta H skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Hej! Jag har sålt ett bostad med hjälpen av Kristin. Jag är mzcket nöjd. Det är inte första gången att Kristin har gjort ett mycket bra jobb. Bara bra! Läs mer
    2019-10-28 Kristin Bryntesson svarar Márta H
    Varmt tack för dina fina ord Márta! Jätteroligt att få äran att hjälpa dig men ännu en bostadsaffär. Lycka till på din nya ort! Kristin

Eino H skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt vår villa Kilslund 1:38. När vi kontaktade Fastighetsbyrån, valde vi specifikt Annakarin Revell som fastighetsmäklare. Hon genomförde försäljningen på ett proffsigt och trovärdigt sätt. Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Annakarin Revell.
    M.v.h
    Monica o Eino Haglund Läs mer

Carina L skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Köpt en mindre bostadsrätt. Sålt en större bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta. Båda affärerna gick smidigt. Om man undrade över något så fick man svar på frågorna på ett tillfredsställande sätt. Kontakten har har varit mycket bra, Anna-karin är trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • 2019-10-23

Sofia H skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Tryggt och proffsigt husköp med Kristin vid rodret. Tack! Läs mer
    2019-10-23 Kristin Bryntesson svarar Sofia H
    Tusen tack för att du tagit dig tid och lämnat en rekommendation Sofia. Stort grattis till husköpet, jag hoppas att ni kommer få många fina år i ert nya hus! Hälsa hela familjen!
  • 2019-10-19

Fredrik K skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Oerhört skicklig mäklare. Glad positiv. Full av energi. Ambitiös. Trevlig. Kan rekommendera henne för er som vill sälja👍😃 Läs mer
  • 2019-10-13

Julia J skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag och min kära sambo blev nyligen stola husägare! Stort tack till Anna-Karin som varit en suverän mäklare genom vårt husköp! Läs mer
  • 2019-10-08

Per-Olof P skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Sålt sommarbostad.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Budgivningen gick bra och försäljningspriset blev mer än förväntat.
    Annakarin Revell kan verkligen rekommenderas som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-07

Johanna F skrev om Annakarin Revell en del av Fastighetsbyrån Kil
    Professionellt, härligt bemötande! Rekommenderar definitivt till andra. Läs mer
  • 2019-10-07

Ann-Christin J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har köpt ett hus och sålt sonens radhus allt genom Kristin. Vi är väldigt nöjda med det stöd och hjälp vi fått igenom hela processen. Hon är seriös, lugn och stabil med glimten ögat och vi har känt oss trygga med hennes råd och tips.
    Sammanfattningsvis så är vi helnöjda med Kristin, Läs mer
    2019-10-07 Kristin Bryntesson svarar Ann-Christin J
    Tack snälla Ann-Christin! Både för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för det fina betyget. Kul att höra att ni är nöjda med min tjänst. Extra roligt att vi också lyckades hitta er sons nästa drömboende. Ser fram emot fortsatt gott samarbete! Varma hälsningar Kristin
  • 2019-10-05

Anna-Lena J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi köpte vår grannfastighet utan egentligen budgivning.
    Vi hade anmält intresse att vi köpa och så blev det.
    Mäklare blev Kristin. Hon genomförde uppdraget på ett korrekt och proffsigt sätt.
    Det kändes som om vi var betydelsefulla och att det var av stor vikt för Kristin att vi blev nöjda.
    Kristin är ett gott varumärke för er mäklarbyrå. Läs mer
    2019-10-07 Kristin Bryntesson svarar Anna-Lena J
    Stort tack för den fina rekommendationen Anna-Lena! Det värmer att få läsa den. Jag hoppas att ni kommer bli nöjda med ert fastighetsköp och ni är hjärtligt välkomna att höra av er om det dyker upp funderingar längre fram och för uppdatering av värdet när ni genomfört de renoveringar ni planerat. Ha det gott och hälsa familjen!
  • Linda J

2019-10-02

Linda J skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Jag sålde en lägenhet. Kristin va super hjälpsam och trevlig. Höll fin kontakt genom hela processen och det kändes som att hon verkligen brydde sig att det skulle bli så bra som möjligt för oss. Är mer ön nöjd med Kristins insatts och bemötande. Läs mer
    2019-10-02 Kristin Bryntesson svarar Linda J
    Varmt tack för den fina rekommendationen Linda! Har varit jättekul att jobba tillsammans och jag ser fram emot vårt fortsatta samarbete. Stort lycka till med ert nya, fina boende!
  • 2019-09-12

Karin G skrev om Kristin Bryntesson en del av Fastighetsbyrån Kil
    Vi har sålt större bostadshus på landet. Kristin har skött hela processen med försäljningen mycket professionellt. Vi har hela tiden känt oss trygga och väl underrättade av vad som händer under processen! Läs mer
    2019-09-13 Kristin Bryntesson svarar Karin G
    Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen! Känns roligt att höra att ni känt er trygga under processen. Tusen tack för den fina rekommendationen. Önskar er stort lycka till med era nya boenden. Ser fram emot att träffas snart igen! Kristin

Storgatan 39, 665 30 Kil