Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 888 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2019-01-14

Inga S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har för ett par dagar sedan tillsammans med min make Bo Skoog (skoogbo@hotmail.com) skickat mitt omdöme betr. Tobias Törnqvist. Jag kan dock här förtydliga hur jag upplevt Tobias T. och försäljningen av vår fastighet Blåsenbergsvägen 19. Tobias är, för att använda ett mycket svenskt ord; LAGOM! Jag vet av egen yrkeserfarenhet av sälj att det är mycket svårt att vara just lagom, d.v.s. anpassa sig på rätt nivå för varje enskild kund, "lägga ribban i rätt höjd" , att vara kunnig men absolut inte vara för mycket "PÅ" och givetvis inte vara oengagerad i varesig säljare eller köpare Jag anser att Tobias lyckas till 100% med sin yrkesskicklighet! Tobias är sååååå lagom! / Inga Skoog Läs mer
  • 2019-01-14

Sarah B skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte mig att sälja min lägenhet - hon gjorde detta med stort engagemang och flexibilitet. Hennes lösningsorienterade inställning gjorde att jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer
  • Bo S

2019-01-13

Bo S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias Törnqvist sålde vår Kvicksundsfastighet bestående av två bostadshus mm. Trots att det var mot slutet av 2018 och som väntat ganska lugnt betr. spekulanter ”plockade” han fram för oss rätt köpare strax efter årsskiftet.
    Tobias är en mycket duktig mäklare som jobbar och sliter hårt under både normal och icke normal arbetstid. Han ser till att både säljare och köpare blir nöjda. Vi ger Tobias högsta betyg!
    / Bo och Inga Skoog Läs mer
  • 2019-01-07

Fredrik M skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sammanfattningsvis mycket bra, skulle jag behöva nästa gång så kommer gärna tillbaka till er. Stort tack Rebecca Läs mer
  • Simone J

2019-01-02

Simone J skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari en helt underbar mäklare. Hon får en att känna sig trygg och gör det bästa möjliga för både köparen och säljare. Läs mer
    2019-01-11 Mari K svarar Simone J
    Tack snälla - verkligen roligt att höra.
    Med så trevliga kunder är det svårt att inte försöka göra sitt bästa😊
  • 2019-01-01

Ismail T skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han har varit jätte hjälpsam och sjyst. Läs mer
  • 2018-12-27

Sanna M skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt bostad, en villa. Blev väldigt bra bemött av mäklaren som ordnade med tidig visning för oss och gav relevant information och kändes oerhört pålitlig! Hon kunde svara på frågor vi hade, och var snabb på att återkoppla till oss. Mina förväntningar på mäklaren var att känna att jag fick ärliga svar, en bra visning, snabb information, och en snabb process när vi bestämt oss för köp. Allt blev precis som vi hoppats! Sammanfattningsvis är jag och min man väldigt nöjda med mäklaren! Läs mer
    2019-01-08 Mari K svarar Sanna M
    Stort stort tack för recensionen - känns verkligen fantastiskt glädjande. Detta ger mig verkligen glädje och kraft att fortsätta engagera mig för mina kunder. Lycka till med allt det nya och är verkligen glad för er skull och grattis till nya fina huset!
  • 2018-12-24

Jasmin D skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt min första bostad, Tobias har varit superbra på alla sätt och vis. Jag har fått all hjälp jag behövt och han har varit väldigt hjälpsam och proffesionell. Läs mer
  • 2018-12-22

Niclas S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en lägenhet, mycket trevlig och professionell mäklare, levde upp till alla mina förväntningar. Helt nöjd med affären! Läs mer
  • 2018-12-21

Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Rekommenderas, Trevliga och ärliga. Läs mer
  • Ragnar K

2018-12-19

Ragnar K skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Quick feedback on our request for finding house in Västerås. Very professional and friendly support by Tobias. Läs mer
    2018-12-19 Tobias T svarar Ragnar K
    Thanks Ragnar.

I hope we will find the right house for you.
  • 2018-12-17

Leila K skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte hus. Ingegerd är väldigt trevligt och lätt att göra affär med. Allt med kontrakt och information var klart och redo från vår mäklare och allt gick väldigt smidig fram😊 Läs mer
    2018-12-18 Ingegerd O svarar Leila K
    Tack gulliga du för fina rekommendationer. Så trevligt att göra affärer med er. Önskar er stort lycka till i ert nya hus :)
    God Jul och ett gott nytt år. /Ingegerd
  • 2018-12-16

Sudhakar S skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpt ett hus i Hallsthammar och det är tevlig med Mari. Läs mer
    2018-12-17 Mari K svarar Sudhakar S
    Tack så jättemycket Sudhakar.
    Är verkligen glad för er skull!
  • 2018-12-16

Tora W skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är glad att just Rebecca tog sig an uppdraget att sälja min lilla lägenhet på Bomansgatan. Tydlig kommunikation och bra dialog mellan oss två gjorde att jag upplevde hela processen som väldigt smidig och enkel. Inga konstigheter! Skulle alla gånger rekommendera Rebecca till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-12-13

Thomas N skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostadsrätt 2 rum och kök.
    Blev bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar när försäljningen kom igång så gick det smidigt. Allt var bra hanterat. Läs mer
  • 2018-12-12

Thomas Alf L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har på ett utmärkt sätt hjälpt oss med en framgångsrik försäljning av vår fastighet, en prästgård från 1809. Under denna resa har han bistått med råd vid köpet av vår nya bostad samt genomfört försäljningen till vår fulla belåtenhet. Hans arbetssätt har varit konsultativt, kunnigt, professionellt, energiskt och drivande. Förmågan att få ett resolut och snabbt avslut på affären, med nöjd köpare och säljare, imponerade Läs mer
    2018-12-13 Anders N svarar Thomas Alf L
    Bästa Thomas och Anna-May, som ni vet var det för mig en heder att få sälja er underbara prästgård. Jag bor ju själv i ett gammalt hus, vilket jag inte är sen att framhålla, och det ni har gjort med prästgården i form av varsam och smakfull renovering är enastående. Ni blev ju lovprisade av ett stort antal spekulanter för just detta, helt fantastiskt. Att vi dessutom fick köpare, en fin liten barnfamilj, som var riktigt nöjda efter hela processen av visningar och budgivning, gör att hela affären känns väldigt bra. Detta är när arbetet är som bäst och roligast att utföra. Ett riktigt stort tack till er för att ni valde mig som mäklare!
  • Carola K

2018-12-11

Carola K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en 3:a på Sevallagatan
    Och Halepce har varit väldigt proffsig under hela vägen till slutgiltiga köpet blev klart. Läs mer
  • 2018-12-09

Robin R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En lägenhet och mäklaren va otroligt hjälpsam och tydlig Läs mer
  • 2018-12-08

Arsalan E skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon är bäst👍👍🤗🤗🧚‍🧚‍hon är glad och snäll människa 🤗🤗🤗🧚‍ Läs mer
  • 2018-12-07

Monica C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vår lägenhet. Vi blev väl bemötta av mäklaren och allt skedde snabbt med bra kontakt.

Jag är nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Jeanette L

2018-12-05

Jeanette L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är völdigt nöjda med vår mäklare fr swdbank fastighetsbyrå. Vi både sålde en villa o köpte ett radhus med hjälp av samma mäklare. Allt gick snabbt och smidigt pga mäklarens otroliga engagemang. Han kunde sin sak, tog reda på alla detaljer innan man ens fråga och var snabb att återkoppla o tillgänglig Läs mer
    2018-12-19 Tobias T svarar Jeanette L
    Tack Jeanette.
    Det har varit jättetrevligt att lära känna dig och Johan.
    Vi ses snart igen.
    Hälsa familjen och ha nu en riktigt God Jul.
  • 2018-12-05

Angelica C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt lägenhet på tre rum. Mäklaren var trevlig . Hade inga förväntningar. Rekommenderar dem och skulle använda i framtiden med. Läs mer
    Johanna R gillar detta
  • 2018-12-03

Jimmy P skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Gjorde köpet superenkelt och var otroligt hjälpsam. Kommer att använda Anders vid eventuella framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-12-11 Anders N svarar Jimmy P
    Stort tack Jimmy. Hoppas vi ses framöver i dina framtida bostadsaffärer.
  • 2018-12-01

Simone J skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En helt fantastiskt mäklare som jag starkt kan rekomendera!
    Engagerad, proffisionell och hjälpsam. Hon ger dig en trygg känsla och gör det bästa för både köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-17 Mari K svarar Simone J
    Tusen tack Simone för dina fina ord, det gläder mig verkligen att höra.
    Än en gång - stort grattis till nya huset!
  • 2018-12-01

Roland K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd på alla plan. Kan inte klaga på något Läs mer
  • 2018-11-29

Per J skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra stöd och feedback under hela säljprocessen.
    När man säljer en lägenhet i 400 000-klassen hade man kanske önskat ett något lägre minbelopp på mäklararvodet, men å andra sidan upplever jag att man får lika god service och marknadsföring som när man säljer lägenhet i flermiljonsklassen. Läs mer
    2018-12-18 Ingegerd O svarar Per J
    Tusen tack Per för fint omdöme. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År :)
  • 2018-11-27

Jessica S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt bostadsrätt.
    Eftersom jag anlitat Anders tidigare var det ett naturligt val. Varför göra avsteg när jag vet att jag blir nöjd! Läs mer
    2018-11-27 Anders N svarar Jessica S
    Tack så mycket Jessica. Jag är glad över att vid flera tillfällen fått hjälpt dig att sälja bostad och jag är glad att du är nöjd. Hoppas på mer affärer i framtiden.
  • 2018-11-24

Stefan Per-Olov H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders hjälpte mig sälja lägenhet på ett mycket förtjänstfullt sätt. Tryggt och bra bemötande och överträffade återigen mina förväntningar. Han lyssnar på kundens synpunkter och kommer till bra avslut! 👍 Läs mer
    2018-11-25 Anders N svarar Stefan Per-Olov H
    Riktigt stort tack Stefan för dina viktiga synpunkter. Jag ser fram emot att få representera er i framtida bostadsaffärer.
  • 2018-11-20

Arsalan A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej . mitt namna är Arsalan jag tycker Halepce var jätte bra vi är tacksam
    MVH
    Arsalan Läs mer
  • Carola K

2018-11-19

Carola K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Rekommenderar fastighetsbyrån att sälja era lägenheter har sålt 3 st genom dom👍🏻🤓 Läs mer
  • 2018-11-05

Ulrika A skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd med mäklare och handläggning av fastighetsaffären Läs mer
    2018-12-17 Mari K svarar Ulrika A
    Stort tack Ulrika, det gläder mig verkligen att höra.
  • 2018-11-05

Lars L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fint och behagligt bemötande.
    Duktig på att lyssna, förstå och också att fånga och minnas detaljer.
    Ambitiös och precis i sitt utövande.
    Återvänder gärna till Tobias Törnqvist. Läs mer
    2018-11-06 Tobias T svarar Lars L
    Tack för de fina orden Lars. Jag ser framemot den utlovade fikastunden hos er i Edsbyn , vem vet i sommar kanske jag knackar på.
  • 2018-11-03

Ingrid L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde lägenhet i centrala Västerås. Läs mer
  • 2018-11-01

Gheorghe C skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra byrå, professionellt bemötande från mäklaren hela vägen från första mötet till slutförandet av avtalet. Engagerad och tillgänglig mäklare med bra kunskap om området. Läs mer
  • 2018-11-01

Lars-Anders R skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Lägenhet 2:a 59 kvm, Rekylgatan

Mycket proffsigt, engagerat och informativt.

Se ovan.

Smärtfritt och lyckat. Läs mer
  • Lilian A

2018-10-31

Lilian A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias Törnqvist sålde vår mors lägenhet. Tobias var snabb och noggrann. Han ringde alltid och informerade om vad som skulle hända och när. Dessutom hade han duktiga medhjälpare, både den som stylade och fotografen. Tobias är trevlig, artig och tillmötesgående. Vi kommer att rekommendera honom direkt till våra vänner om de ska sälja eller köpa.
    Ingolf Apel, Lilian Apel och Lone Hellström Läs mer
    2018-11-01 Tobias T svarar Lilian A
    Tack för gott samarbete Lilian, det har varit kanontrevligt att lära känna er.
    Hälsa Ingolf och Lone så gott och ha det så trevligt på resan.

• 2018-10-31

Simon L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bostadsrätt. Lite virrig och dålig koll. Annars helt okej Läs mer
    2018-10-31 Tobias T svarar Simon L
    Hej Simon.
    Tråkigt att du upplevde mig så. Men nu har vi rätat ut de frågetecken som uppstått och jag hoppas du kommer känna dig nöjd framöver.
    Lycka till i nya boendet och hälsa Amanda så gott.
  • Karl-Gunnar J

2018-10-31

Karl-Gunnar J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt villa.Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var mycket insatt i all vad som gällde vid en försäljning av våran villa.
    Hon levde up till alla våra förväntningar som vi hade.
    Sammanfattningen våran är att vi kunde inte fått en bättre mäklare.Mycket duktig o trevlig på alla sätt.Tack Caroline. Läs mer
    2018-10-31 Caroline S svarar Karl-Gunnar J
    Tack KG. Med ert stöd är det svårt att misslyckas. Ses i december.
    Caroline
  • Kristin B

2018-10-25

Kristin B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias är en högst professionell mäklare med en genuin vilja att hjälpa till. Har man en fråga får man alltid ett svar. Kommer med bra rekommendationer och är alltid tillgänglig.
    Helt klart den bästa mäklaren vi haft att göra med. Tusen tack för all din hjälp! Läs mer
    2018-10-26 Tobias T svarar Kristin B
    Tack för dina fina vitsord Kristin , lycka till med nya boendet och hälsa Javier så gott.
  • 2018-10-25

Malin G skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias har varit en stor hjälp i mitt lägenhetsletande, han är en mäklare som gör allt han kan för att det ska bli så bra som möjligt! Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-10-25 Tobias T svarar Malin G
    Stort tack för de fina orden , lycka till med ditt nya boende.
  • 2018-10-22

Thi Ho V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helepce är en trevlig, duktig, proffsig, erfaren och kompetens mäklaren. Läs mer
  • Iva V

2018-10-21

Iva V skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt professionell & trevlig. Rebeccas bemötande och tillgänglighet är helt fantastiskt! Läs mer
  • 2018-10-20

Anton N skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt 3:a i Västerås, bra bemötande, bra service så vi var nöjda! Läs mer
  • 2018-10-16

Abdullah Ö skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en lägenhet i västerås till utgångspriset. Jag tycker mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-10-22 Anders N svarar Abdullah Ö
    Tackar Abbe. Lycka till med nya jobbet. Vi hörs framöver.
  • 2018-10-15

Maud Maria S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en villa. En trevlig och kunnig mäklare som alltid ställer upp och hjälper till Läs mer
  • 2018-10-15

Jonas M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt bemötande, mycket kunnig mäklare. Trevlig och lugn Läs mer
  • 2018-10-14

Carl Thorbjörn C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har fungerat helt perfekt!👍 Läs mer
  • 2018-10-11

Karin T skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande och svarade snabbt på alla frågor och funderingar. Läs mer
  • 2018-10-11

Robin L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Sålde vårat hus.

Toppen bemötande rakt igenom!

Över förväntan.

proffs-agerat rakt igenom hela affären. Läs mer
  • 2018-10-10

Leif Olov H skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vår villa från 2011. Vi är nöjda med mäklaren, trots byte av huvudansvarige mitt i processen. Den slutliga mäklaren var suverän och drivande. Slutresultatet blev tillfredsställande! Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås