Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 638 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Nedzad G
    Nedzad G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej min bemötandet med mäklare har varit perfekt
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt bra bemötande, skön humor : ) väldigt bra kommunikation, allting har funkat bra hittills.
    Halepce Tosun är klockren som mäklare!
    Rekommenderas verkligen!

Stefan S
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är en mycket trevlig och kunnig person med en speciell personlighet. Han har varit mycket tydlig och noggrann i sin profession och har även kunnat kombinera det med ett lättsamt förhållningssätt till alla berörda parter. Det kändes tryggt att ha Halepce som mäklare både vid köp av fastighet och vid försäljning av fastighet.

MVH
    Anneli Hammare
  • Nina A
    Nina A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En kunnig och engagerad mäklare med leende på läpparna. Tillgänglig och saklig! Rekommenderar honom varmt !
  • Maryam S
    Maryam S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt glada över att ha haft Halepce som vår mäklare. Halepce har varit engagerad och tillmötesgående under hela processen. Vi rekomenderar Halapce starkt!!
  • Krister T
    Krister T skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hennes bemötande var superbra kunnig och proffsigt. Vi är jätte nöjda med henne som mäklare.
  • Mats E
    Mats E skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En mycket kompetent trevlig ung tjej som har huvudet på skaft som jag fick ett bra förtroende för.
  • Mehdi S
    Mehdi S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej,
    En trevlig,proffsiligt bemötande.rätt sälj startegi samt uppfäljnings av ärendet.
    Vi ska sälja vår nya bostad och tänker anlita henne.
    Med vänlig hälsning

Medi Soltani/Neda Nejad
    2017-05-26 Rebecca J svarar Mehdi S
    Hej Mehdi och Neda!
    Tack så hemskt mycket för ert fina omdöme över mitt arbete, det betyder jättemycket! Att ni dessutom vill anlita mig igen gör att jag känner en stolthet över att jag levererat och presterat enligt de förväntningar ni haft på mig som mäklare. Tack än en gång för förtroendet, så hörs vi snart igen!
    Önskar er en trevlig helg!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket stort förtroende för Rebecca!
    Kunnig,ansvarstagande,påläst otroligt servivecmind
    2017-05-26 Rebecca J svarar Cecilia L
    Tack för de värmande orden Cecilia! Jag känner en glädje över att ni valde just mig som mäklare, men framförallt över att jag lyckats leva upp till era förväntningar. Lycka till med nya boendet!
  • Simon P
    Simon P skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt kanon! Bra kontakt och service. Vi är jättenöjda.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Simon P
    Tack för förtroendet! Har varit ett rent nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er bostad. Ha en härlig dag i solskenet!
  • Seija A
    Seija A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, Självsäker,Tydlig med information,telefonkontakt ofta och bra! Hjälpsam på alla sätt.Tydligt med all infotmation. Helt över min förväntan! Jag skulle vilja ha honom som mäklare även i framtiden om så behövs!
  • Mehdi S
    Mehdi S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Jag rekommenderar det.De varit tillgänglig och duktiga samt återkopplade i varje läge.
  • Chen Yang S
    Chen Yang S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill beskriva min mäklare med följande ord:
    Kunnig, engagerade, öppen, professionell och trevlig.
    Jag hade väldigt positiv upplevelsen.
  • Vartan B
    Vartan B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce Tosun är duktig och väldigt proffesionell. Rekommenderar honom starkt!
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och kompetent. Servicekänsla:)
  • Lulzim C
    Lulzim C skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra mäklare tydligen hjälpfull och svarar oftast när man behöver honom.
  • Anahit G
    Anahit G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldig professionell och duktig mäklare.
  • Ove S
    Ove S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad och intresserad av objektet och att sälja på bästa sätt. Bra service för mig som säljare
  • Tina A
    Tina A skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad och lyhörd mäklare som var tillgänglig och kunnig.
  • Tina A
    Tina A skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad och lyhörd mäklare som var tillgänglig och kunnig.
  • Göran H
    Göran H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag upplever Rebecca som aktiv och mycket engagerad i sitt uppdrag. Lätt att kommunicera med och hon ger mycket bra och snabb respons på olika frågeställningar och undringar man som klient har. Hög tillgänglighet och aktivt agerande under hela mäklaruppdraget.
    Ett mycket bra både personligt och professionellt bemötande så totalintrycket är mycket gott! Motsvarade förväntningarna med plus.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Göran H
    Din beskrivning över mitt arbete gör mig fantastiskt glad! Det gör att jag känner en stolthet över att jag lyckats med att prestera och uttrycka det jag vill i min mäklarroll. Tillgänglighet, förtroende och engagemang är mina tre ledord att arbeta efter. Tack för att du valde mig som mäklare! Önskar dig en trevlig sommar!
  • Anna L
    Anna L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick ett fint, lugnt och serviceinriktat bemötande. Upplevde en stor tillgånglighet på telefon samt fick jag en inspelad film, på hennes eget initiativ, från aktuellt objekt då jag inte hade möjlighet att delta på visning. Kände mit trygg med rebecca som mäklare i affären.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Anna L
    Jag är glad att du uppskattade mitt lilla påhitt om en inspelad film från lägenheten. Att det i slutändan blev du som köpte och att lägenheten uppfyllde dina förväntningar värmer lite extra i hjärtat. Att du dessutom känner en trygghet och en tillgänglighet med mig som mäklare gör att jag sträcker lite extra på mig. Tack för de fina orden och lycka till i nya boendet!
  • Anette F
    Anette F skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca är en underbar människa och jag tycker alla ska välja henne som sin mäklare. Hon är lugn, lyssnar noga på kunden, har humor och har ett stort engagemang för sitt arbete och arbetsuppgifter.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Anette F
    Jag tackar ödmjukt för dina fina ord och är glad att ni känner er nöjda med mitt arbete. Vi har haft ett bra samarbete tillsammans, vilket har resulterat i en lyckad affär för alla parter. Tack för förtroendet!
  • Hannah G
    Hannah G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    han var kanon!!! Trevlig kille
  • Ragnhild G
    Ragnhild G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och har stort förtroende för honom och hoppas att allt går bra tills allt är klart
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt tydlig, smidig och trevlig. Snabb och tillmötesgående.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Professionell från början till slut. Noga med att ge ut bra information och väldigt mån om att man har förstått all information som givits. Rolig, trevlig och svarar alltid på alla mina tusen frågor!
    Jag är väldigt nöjd över att ha haft Halepce som min fastighetsmäklare och tacksam för all hjälp jag har fått med att sälja min bostad.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce var bra tycker jag, fick en bra kontakt tidigt, skall man ge någon typ av kritik så var det svårt att få tag i honom när man behövde nå honom, men offtast så ringde han upp. Annars mycket bra, försäljningen gick mycket smidigt.
  • Britt-inger Bitti N
    Britt-inger Bitti N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick ett mycket trevligt och fint bemötande från HalepceTosum. Under hela försäljnings processen upplevde jag att Halepce verkligen gjorde allt på ett mycket proffsigt sätt för att jag skulle känna mig lugn och förhoppningsfull inför visningar och försäljningen av min lägenhet. Allt fungerade utmärkt.
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Flexibel, trevlig och duktig. Nöjd med allt.
  • Roger K
    Roger K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra och kunnig samt snabb respons vid funderingar och frågor.
  • Bo E
    Bo E skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En bnra mäklare som vi gärna rekommenderar.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har visserligen ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men upplevde inget fel med hennes bemötande. Ett plus, givetvis, att hon ordnade en extra visning, då jag hade förhinder när den ordinarie visningen var.
  • Dan J
    Dan J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att Halepce Tosun har varit väldigt bra. Han har sett till att jag som köpare fått tagit del av den informationen som jag har behövt. Han har också varit hjälpsam och månat om mig som köpare.
  • Xiomara L
    Xiomara L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är en väldigt personlig mäklare och samtidigt professionell. Det har varit väldigt tryggt. Alltid har jag kunnat nå honom och när han varit ledig eller på semester har han ändå återkommit snabbt. Han har svarat på alla mina frågor och infriat sina löften. Samtidigt har han varit noga med att låta mig ta besluten. Vi kom in i ett känsligt läge i budgivningen som Halepce styrde väldigt fint. Som kund har jag känt mig priviligerad och viktig. Jag är nöjd.
  • Sara N
    Sara N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Glad, positiv, bra bemötande och väldigt tillmötesgående.
  • Alija K
    Alija K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Som kunder fick vi all hjälp som behövs. Jeff Moorberg är trevlig och hjälpsam mäklare. Han hjälpte oss så mycket han kunde och det var fint att träffa honom. Han gör sitt jobb på bästa sätt.
    MVH
    2017-02-27 Jeff M svarar Alija K
    Hej och tack. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya, stora lägenhet.
  • Jozef S
    Jozef S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi befinner oss mitt i processen av försäljning av vårt hus. Hittills har vi fått ett väldigt positivt intryck av Anders. Svarar snabbt på frågor, är tillmötesgående, verkar väldigt professionell. Vi har självklart förhoppningar på att det positiva intrycket kommer att bestå fram till slutet av säljprocessen.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce Tosun har varit till stor hjälp med min lägenhetsförsäljning, från första kontakt och igenom hela försäljningen.

Jenny
  • Sven M
    Sven M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och tydlig kommunikation. Snabb återkoppling!
  • Mats D
    Mats D skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är mycket professionell och kunnig i sitt yrke som mäklare. Utöver det har hon det trevliga personliga bemötandet som gör att umgänget blir trevligt i ålål avseenden.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, seriös och kunnig mäklare som inger det största förtroende. Med sin genuina kunskap om marknaden, sin sociala kompetens och prestigelösa stil känner sig både säljare och köpare trygga och upplever sig ha gjort en bra och trygg affär.
    Anders rekommenderas reservationslöst
    2017-02-28 Anders N svarar Patrik G
    Ett riktigt stort tack Patrik för dessa värmande ord, jag kan inte annat än ödmjukt ta detta till mig och fortsätta göra mitt yttersta för att leverera precis det du beskriver: att både säljare och köpare upplever sig ha gjort en bra och trygg affär. Återigen tack!
  • Agneta U
    Agneta U skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppenbemötande. Professionell, noggrann och trevlig mäklare.
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd. Snabb och bra service. Tryggt.
    2017-03-14 Anders N svarar Ann-christin B
    Tack Ann-christin för ditt positiva omdöme om mitt utförda arbete, det värmer. Vi syns och hörs!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag uppfattar Helena som en kompetent, lugn, erfaren mäklare med kundens bästa för ögonen.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tillmötesgående och serviceinriktad.
    2017-02-28 Anders N svarar Ewa S
    Tack Ewa för gott samarbete. Vi fortsätter nu med försäljning av ert hus så vi hörs framöver.
  • Johan N
    Johan N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har både köpt hus och sålt hus utav Halepce. Allt gjordes inom en månad utan problem. Flexibel och kan snabbt tillgodose ens önskemål, både ur ett säljande och köpande perspektiv . Rekommenderas varmt. // Johan o Sara
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag hade en bra upplevelse som köpare av en lägenhet. Jag upplevde inga problem.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket nöjd med Helena och Fastighetsbyrån
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och saklig mäklare, som är duktig på att återkomma! Har varit i kontakt med andra mäklare som inte höll en uppdaterad och man fick själv jaga dom - sådan är inte Helena! Rekommenderas ! :)

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås