Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 692 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Shene D
    Shene D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är bästa mäklare som jag har träffat i livet .han är jätte snäll och trevlig .han passar perfekt till mäklare .jag var så nöjd jag kan inte beskriver det.👍jag köpte huss och jag har såld lägenhet
  • Kimmo M
    Kimmo M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Helena A är en kunnig, jordnära och påläst mäklare. Inga konstigheter alls vid försäljningen av en bostadsrätt. Lättillgänglig, snabba återkopplingar via mejl och sms. Allt flöt på enligt planen. Inget att klaga på.
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån vid en eventuell bostadsaffär.Mäklaren tog hand om både försäljning av lägenheten och köpet av villan på ett föredömligt sätt. Dessutom hjälper mäklaren oss med den kommande deklarationen.
  • Leif P
    Leif P skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var mycket bra.Kunde varit billigare. Men jag fick ett högre pris än förväntat.
  • Johan B
    Johan B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Caroline uppträder både på ett trevligt och professionellt sätt. Hon inger ett stort förtroende, utrstrålar ett lugn och är väldigt tillgänglig.
    Caroline kan vi verkligen rekommendera!
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Inget utstickande åt något håll.
  • Sören A
    Sören A skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Dom mäklare jag haft kontakt med på Fastighetsbyrån visar respekt och är mycket ödmjuka.
  • Tomm L
    Tomm L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En bra, kunnig mäklare som jobbade proaktivt. Han var även saklig och förklarande vid kontraktsskrivningen.
  • Konrad J
    Konrad J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon tog väl hand om mitt köp och hjälpte mig från start till slut! Tror hon var lite extra snäll eftersom det var min första bostad men det uppskattades väldigt mycket! Kände mig trygg genom hela köpet och kunde lita på att allting gick som det skulle!
  • Ruut E
    Ruut E skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Jag tycker att vi fick den bästa hjälpen man kan tänka sig i samband med vår lägenhetsförsäljning. Allt gick otroligt smidigt och snabbt, ett professionellt bemötande där mäklaren ändå fick oss att känna delaktighet i alla beslut. Tack Jeff Moorberg för allt!
    2017-09-06 Jeff M svarar Ruut E
    Tack. Lägenheten var väldigt fint iordningställd före visning vilket också underlättade. Lycka till med ert nya boende i villa.
  • Bengt U
    Bengt U skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och lättsam att prata med. Väldigt snabb återkoppling.
  • Michael R
    Michael R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce har varit professionell från första stund. Tydlig info om vad som gäller, väl genomförd process och alltid tillgänglig för frågor etc. Kan rekommenderas varmt.
  • Farhad N
    Farhad N skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han är väldigt proffs inom branschen! Har koll på läget och försöker att skapa win-win.
    2017-09-04 Jeff M svarar Farhad N
    Tack och lycka till med ditt nya boende i huvudstaden!
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig mäklare. Inga konstigheter eller problem uppstod under processen. Lätt att få tag på vid frågor.

Blev lite besviken på att alla mäklare på Fastighetsbyrån inte ger samma förutsättningar vid en försäljning. Fick höra av en vän som hade kontakt med en annan person på fastighetsbyrån och denne tog arvode (10%) på allt över en viss summa, oavsett utgångspris. Medan vi fick förutsättningen att det var arvode (10%) på 50 000 över utgångspris. Hade ju varit trevligt att veta att alla mäklare på samma byrå inte använde sig av samma mall, då hade vi som säljare kunnat välja vilket av dessa alternativ som vi ansåg vara det bästa för vår situation.
  • Veronika E
    Veronika E skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Uppfyller i hög grad mina förväntningar.
  • Mari K
    Mari K skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej..
    Jag tycker Helena var en bra mäklare. Vi fick lite problem och hon skötte allt på topp. Hon är en duktig och kunnig mäklare som jag gärna skulle anlita igen.
  • Mari P
    Mari P skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Glad, entusiastisk, lyhörd och otroligt duktig och engagerad på sina arbetsuppgifter. Mycket trevligt bemötande och proffsig. Kan med det varmaste rekommenderas. Mvh Marie Gidlund Persson.
  • Hans G
    Hans G skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra, trevligt bemötande och information från början till slutförsäljning.
  • Gary C
    Gary C skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari is very professional and carried out our house sale to our satisfaction and in the best possible manner.
  • Gary C
    Gary C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Caroline is very professional and carried out our house purchase in the best possible manner.
  • Tina A
    Tina A skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra och förtroendeingivande bemötande. Kände mig väl omhändertagen ända fram tills att kontrakt var skrivet.
    Efter det var det lite segare att få svar på mina mejl.
    Förstår till viss del att mäklaren går vidare med andra uppdrag men jag är ju fortfarande kund.

På det stora hela är Caroline en mycket bra, positiv och hjälpsam mäklare. Rekommenderar henne gärna!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi gamla gråsossar betraktar Swedbank som vår Sparbank, dvs folkets bank. Vi förutsätter att fastighetsbyrån i Västerås arbetar med sparbankens ideologi.
  • Ann Britt B
    Ann Britt B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ett jättebra bemötande!
    Caroline levererade precis det hon hade utlovat =)
    Det var en snabb o smidig affär.
  • Carola K
    Carola K skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Eftersom jag har haft Carolina förut i en försäljning av en lägenhet så var det självklart att kontakta henne igen. Hon vet vad hon gör.
  • Ann-charlotte N
    Ann-charlotte N skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket proffsigt bemötande! Respektfull och ärlig i sin bedömning. Jag kände mig trygg med valet av Helena som min mäklare.
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt, mänskligt och jordnära bemötande som får en att känna sig välkommen och i trygga händer
    Man blir sedd, hörd o lugnad i en situation som kan kännas jobbig
    Överträffade våra förväntningar och det resulterade i en försäljning
  • Bo L
    Bo L skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, kunnig samt engagerad
  • Christian D
    Christian D skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jättebra. Tydlig information och hjälp med allt.
  • Lena J
    Lena J skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, snabba återkopplingar, räddade oss ur en knivig situation med ett otroligt engagemang.
  • Marie C
    Marie C skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Man kände förtroende och nästan som en gammal bekant. Tog hand om en på ett mycket bra sätt och kunde svara på de man hade att fråga. Hon kändes mycket intresserad av projektet hon hade. En mycket varm och tillmötesgående person.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt, glatt och engagerat.
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, trevlig och lätt att samarbeta med.
  • Nils I
    Nils I skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena var mycket engagerad, smidig och professionell. Svarade snabbt både på våra och spekulanternas frågor. Vi har bara positiva erfarenheter.
  • Christina B
    Christina B skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon var saklig, informativ. Gav ett förtroendefullt och gott intryck.
  • Nina R
    Nina R skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Positiv erfarenhet, trevlig glad och känner att hon känner mig som kund och bemöter mig där. Proffsig,glad, genuin och tillmötesgående
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig. Väldigt påläst och informativ. Saklig. Väldigt bra på att återkoppla/vara tillgänglig.
    Helena är professionell och inger trygghet för både säljare och köpare.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En glad och hjälpsam mäklare, som snabbt och effektivt hjälpt oss som köpare av en lägenhet. Trots en del praktiskt strul med bostadsrättsföreningen har hon på ett professionellt och effektivt sätt målmedvetet löst problemen. Min uppfattning är att hon varit lika professionell och snabb i som kommunikation med säljaren.
  • William G
    William G skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon gjorde sitt jobb, snabbt och smidigt!
    Vi är nöjda både jag och min flickvän som köpte en lägenhet tillsammans!
  • Maria F
    Maria F skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har fungerat enligt överenskommelse!
  • Angeliqa C
    Angeliqa C skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är minst sagt en fantastisk mäklare med starkt kundfokus. Hon konsulterade fint med oss som säljare och förmedlade en ypperlig kontakt med köparna. Hon var engagerad och driven att genomföra en.bra affär för alla parter. Henne bakgrund som jurist bidrog till förstärkt känsla av trygghet för oss säljare. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Carolina.
  • Carl E
    Carl E skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Korrekt och professionellt bemötande. Kunnig i processen och turerna kring en försäljning av en dödsbo-villa. Glad och positiv.
    Överträffade mina förväntningar i bemötande, ord och handling.
    Kort sagt mycket nöjd.
  • Alina R
    Alina R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag uppskattar verkligen hög mäklarens bemötande. Han var alltid tillgänglig, är ganska snabbt och kunnig. Han är säkert en proffs i sitt yrke.
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce varit väldigt tillmötesgående och har inte lovat något som han inte kunnat hålla.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande och levde upp till förväntningarna.
  • Shahad J
    Shahad J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är nöjd av köpet och det jobbet mäklaren har gjort.
  • Ömer B
    Ömer B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Jag blev jätte glad att få träffa Västerås bästa mäklaren Halepce Tosun.
    Han var jätte tydlig, trevlig och hjälpsam och han har ett varmt hjärta när han pratar.
    Jag är glad att han sålde vår lägenhet.
    Tack. Med vänlig hälsning, Yasemin Baskin.
  • Nur A
    Nur A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han var trevlig och kunde sin grej
  • Azhin A
    Azhin A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halapce är mycket trevlig och duktig mäklare. Jag är nöjd med allt.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
  • Nika K
    Nika K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån Västerås till alla som vill köpa eller sälja bostad.

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås