Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1239 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås 2

• sålde sitt hus med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby
    2021-05-16
    Sålt en villa med hjälp av Patrik. Allt fungerat bra och han har varit mycket flexibel.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Irsta
    2021-05-16
    Eftersom jag hade bra erfarenhet av mäklare från Fastighetsbyrån vid tidigare försäljning, så hade jag stora förväntningar när jag skulle sälja mitt radhus. Tobias uppfyllde mina förväntningar genom att vara lyhörd saklig och framför allt trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-16
    Köpt en bostadsrätt i Västerås. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare med hög servicekänsla, kändes tryggt genom hela processen!
    Har verkligen inget negativt att säga om Tobias, vi kommer garanterat att vilja ha hjälp av honom igen när det är dags för nytt boende.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Malmaberg
    2021-05-16
    Köpt vårt första hus. Skickligt av Tobias att se våra behov och matcha oss med säljaren. Mycket nöjda med all hjälp!
    • Norra Vallby
    Sålt kedjehus.
    Tobias gjorde i allt ett mycket proffsigt arbete och uppfyllde därmed alla mina förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Tobias för framtida mäklaruppdrag.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-16
    Jag köpte lägenhet som Mari var mäklare för och tyckte hon var både proffsig och förstående. Bestämde mig då att hon skulle få sälja mitt hus vilket hon utförde på bästa sätt. Maris styrka är att hon är kunnig och påläst samt lätt att "bolla idéer" med. Det kändes som att vi hade ett gott samarbete och jag är mycket nöjd 😊
    Cathrine
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-13
    Jag är mycket nöjd med Patrik som mäklare vid mitt bostadsköp! Han är engagerad och höll mig uppdaterad, tillmötesgående vid förfrågningar och skötte affären snabbt och smidigt.
    Mycket trevlig, professionell och lätt att tycka om. Väldigt kunnig och erfaren, skulle med stort förtroende anlita Patrik vid framtida försäljning då jag är övertygad om att han skulle garantera en gynnsam, snabb och smidig affär!
    Tack för din hjälp ☺️
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-12
    Allt fungerade bra. Rebecca är snabb och effektiv.
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet
    Han va trevlig och hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Tillberga
    2021-05-08
    Vi är nöjda med Rebeccas sätt att sälja villan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Öster Mälarstrand
    2021-05-07
    Jag har sålt en bostadsrätt på 95 m2.
    Jag blev bemött på ett utmärkt sätt och hon levde upp till alla mina förväntningar och mer än så. Jag kan rekommendera Rebecca på alla sätt, kunnig och mycket behaglig. / Birgitta
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Aroslund
    2021-05-07
    Jeff har sålt 117 kvm lgh på Aroslund.
    Allt hat gått som smör i solsken!!
    2021-05-04
    Tobias är lugn och trygg. Har koll på läget och förklarar allt enkelt och bra så man förstår. Smidig och proffsig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-04
    Köpt en bostadsrätt, för att ha till vår dotter.
    Jeff ställde upp på alla sätt han kunde o snabba på affären så gott det gick.
    Jag ska VARMT rekommenderar honom till mina vänner. Stort Tack
    2021-05-04
    Väldigt bra, oerhört proffsigt!
    2021-05-04
    Bra, saklig och snabb på att svara på mina fråga. Alltid professionell bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-05-03
    Hej,vi har sålt vårt hus.Bemötandet från Patrik var utmärkt på alla sätt.Mäklaren levde upp till vår förväntan på alla plan.Kunnig på området,lugn och saklig med stort kunnande.Också noggrann och mycket följsam med löpande information till oss som säljare.Vi kommer absolut att rekommendera Patrik till bekanta som väljer att sälja sin bostad.Med vänlig hälsning, TapioOIngela!!
    • Kvicksund
    2021-05-03
    Har köpt ett fritidshus. Jag tycker att jag kunde fått mer hjälp och förståelse för de problem som uppkom efter besiktningen.
    • Kvicksund
    2021-05-01
    Vi köpte ett fritidshus och vi fick den hjälp som behövdes.
    • Talltorp
    2021-04-30
    Trevlig, tydlig och kompetent. Ger det lilla extra
    • Hammarby
    2021-04-30
    Det kändes tryggt och bra att ha Tobias som mäklare både som köpare av en ny lägenhet och som säljare av den gamla.
    Det gick alltid att få kontakt med honom och man blev alltid bemött med vänlighet och fick tydliga svar på frågor som man ev hade. Tobias jobbar snabbt och effektivt men utan att det känns stressigt. Det finns alltid tid till frågor och information.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt bostadsrätt.
    Helnöjd😄.Bra bemötande och klara o tydlig information.
    2021-04-13
    Sålt radhus
    Trevligt och proffsigt bemötande. Personlig men ändå på att proffsigt sätt.
    Höga förväntningar då han sålt mycket och fått mycket uppmärksamhet och nomineringar. Absolut INTE divig!
    Tät kontakt och hjälpsam genom hela försäljningen.
    2021-04-12
    Professionell, lyhörd och trevlig!
    2021-04-12
    Tobias tog hand om allt när när vi sålde vårat hus på ett föredömligt sätt, kan varmt rekomendera honom och den dag det är dags igen för flytt så vet vi vart vi vänder oss.
    2021-04-11
    Jätte trevlig rakt igenom och noga med att uppdatera en på vad som händer längst vägen
    2021-04-04
    Köpte lägenhet, supertrevlig och kunnig mäklare.
  • Angelica J
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Irsta
    2021-04-04
    Jag har sålt min bostad.
    Trots en knepig sits för båda partnerna som äger huset så lyckades Tobias göra oss båda nöjda och informerade så man förstod på en gång.
    Jag kände tillit på en gång när jag träffade honom första gången och Tobias är någon jag skulle rekommendera till alla!
    En smidig och snabb affär och jag kommer definitivt välja honom nästa gång.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-04-03
    Sålt en etta på Rekylgatan. Ingegerd va med hela försäljningen och va alltid tillgänglig 24/7 för att ge mig råd och stöttning i min försäljning. Jag möttes alltid med ett glatt humör och ett brett leende.
    2021-03-31
    Sålde en 3-rumslägenhet i centrala Västerås. Rebecca var proffsig igenom hela processen och lyckades förmedla en köpare som passade perfekt både vad gäller pris och inflytt.
    2021-03-31
    Köpte en lägenhet där Tobias var proffsig från första stund.
    Det var vår första visning vi var på (för egen räkning). Tyckte Tobias tog sig tid att få alla intressenter att känna sig sedda.
    Vi hade egentligen inga förväntningar men kände att Tobias motsvarande de högsta av förväntningar vi hade kunnat ha.
    I framtiden kommer vi helt klart att anlita Tobias!
  • Christian E
    • Hemdal
    2021-03-31
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Tobias på Fastighetsbyrån.
    Extremt kunnig och skicklig mäklare. Har ett väldigt professionellt bemötande och tar sina klienter på största allvar. Mycket trevlig och skapar ett intryck av trygghet vid första mötet. Resultatet blev helt klart över förväntan!
    • Gryta
    2021-03-30
    En mycket engagerad mäklare, som verkligen gjorde sitt yttersta. Han gav det lilla extra, både av sin tid och sitt kunnande. Vi fick mera för vårt hus än vi kunnat ana. Nytt rekord på området!
    Vi kan varmt rekommendera Tobias!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-03-29
    Det var lätt och enkelt och snabbt som vi sålde min mammas lägenhet. Det var bra kommunikation hela tiden och hänsyn togs till min gamla mamma och Mari underlättade med att göra hembesök för att avsluta affären och underlätta för en gammal människa. Mina varmaste rekommendationet. Tack Mari du är toppen!
    • Vetterslund
    2021-03-29
    Jag sålde en bostadsrätt och fick ett professionellt bemötande mäklaren. Mäklaren motsvarade mina förväntningar och jag fick det pris jag hade önskat för lägenheten.
    • Gryta
    2021-03-29
    Tobias har nu sålt vårat parhus på endast 1 vecka och det gjorde han med bravur. Han har ett mycket trevligt/proffsigt sätt att bemöta oss och även köparna. Helt enkelt så är det Tobias man bör anlita som mäklare om man vill att det skall flyta på och få huset sålt.
    • Gideonsberg
    2021-03-28
    Köpt o sålt lägenhet.tydlig info o mycket gott bemötande. Till fullo levt upp till förväntningarna. Mycket nöjd hittills.
    • Klockartorpet
    2021-03-27
    Lägenhet i Västerås
    Tips från personlig bankman, dock fick jag kontakta henne
    Hitintills har allt varit till belåtenhet
    • Hemdal
    2021-03-26
    Sålde våran lägenhet.
    Kunde inte önska mig en bättre mäklare. Han är väldigt professionell och lägger verkligen all fokus på oss som kunder. Man känner sig trygg och säker med Tobias!

Den bästa mäklaren!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Barkarö
    2021-03-24
    Vi har köpt en villa och har blivit väldigt bra bemötta av Johanna som är både mycket kompetent och väldigt trevlig.
    Hon lever verkligen upp till förväntan!
  • Firas W
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Barkarö
    2021-03-24
    Vi köpte en tomt via Rebecca Jansson på Fastighetsbyrån och är mycket nöjda med hennes professionella bemötande! Hon är en duktig mäklare och var tillgänglig både under och efter affären!
    Sålt lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Information och stöttning under hela försäljningen som vi ville ha. Bra med förklaringar i säljcoachen och av mäklaren.
    I det stora hela mkt nöjda med försäljningen.
    • Nordanby
    2021-03-21
    Snabbt och proffsigt bemötande. Johanna är väldigt tillmötesgående och kunnig
    2021-03-21
    Vi är extremt nöjda med Rebecca då hon gav oss både råd och guidning, som båda avvek ifrån vår egna plan men som ledde till en försäljning långt över vår egna mål och ambitioner.
  • sålde sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Harkie
    2021-03-19
    Bra mäklare, sålde för högt pris i området, samt skötte affären mycket professionellt.
    • Malmaberg
    2021-03-19
    Vi var köpare av en villa.
    Vi har blivit bra bemötta av Tobias under hela processen. Tobias känns lösningsorienterad & har varit snabb i sin kommunikation med oss köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-03-19
    Bra kommunikation och smidig affär så har inget att klaga på. Rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-03-18
    Sålt ett radhus.
    Ingegerd är grym och man kan lita på henne.
    Det hon säger blir gjort och hon är alltid anträffbar.

Vi har använt henne flera gånger när vi sålt och tänker fortsätta med det om det blir aktuellt.
    Tusen tack Lotta o Lisa. <3 alltid lika kul att få hjälpa er. Ingegerd Ollsson
    2021-03-16
    Har anlitat Ingegerd varje gång jag sålt fastigheter och är alltid 100% nöjd! Snabbt, smidigt och alltid fantastiskt bemötande.
    2021-03-14
    Tobias hjälpte oss att sälja vårt hus och allt gick väldigt smidigt till samt att vi fick betalt enligt önskemål. Grymt bra jobbat.