Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1059 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2019-08-18

Cathrine L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    För att uttrycka oss kort så gör vi gärna fler affärer med Tobias om tllfälle uppstår. En mycket hjäpsam och sympatisk människa! Läs mer
  • HANNA G

2019-08-17

HANNA G skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket missnöjd med bemötandet från mäklare C. J på fastighetsbyrån.
    Nonchalant, ointresserat bemötande samt slingrande och okunnig i vad som gäller.
    Ringer inte upp som utlovats och kommer inte på avtalad tid, vilket bla innebar förlorad arbetsinkomst resp onödig reskostnad. Jag är mycket besviken i en redan besvärlig boendesituation. Rekommenderas inte! Läs mer
  • 2019-08-13

Ellinor S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostadsrätt. Proffsigt och mkt trevligt bemötande. Anders är skicklig på att få mig som kund att känna mig trygg och bekväm. Bra och effektivt hanterande av frågor och inte minst en snabb och effektivt genomförd affär. Läs mer
    2019-08-17 Anders N svarar Ellinor S
    Ett riktigt stort tack för förtroendet och för dina positiva ord om utförandet av mitt arbete. Jag försöker lägga ner kropp och själ och det gav resultat så att vi fick en bra affär.
  • 2019-08-12

Karin J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bostadsrätt 1rok
    Mycket väl bemött.
    Caroline är tillgänglig tydlig och kunnig,
    Hon är mycket ärlig och rak. Läs mer
  • 2019-08-12

Jennie S skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är mycket nöjda med kontakten vi haft med Johanna när vi sålde vår lägenhet. Allt flöt på väldigt smidigt, i allt från fotografering till försäljningsprocess. Vi hade ganska bråttom i vår process och hon styrde upp allt på ett mycket smidigt och tydligt sätt. Vi fick en mycket bra kontakt och förtroende för Johanna. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-08-09

Dennis L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte lägenhet på gråsparvsvägen 9.

Trygg
    Pålitlig
    Engagerad Läs mer
  • 2019-08-05

Annika R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och seriöst bemötande från första stund. Allting har fungerat väldigt smidigt vid köp av radhus. Läs mer
  • 2019-08-04

Oscar S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en lägenhet via Tobias. Det var ett utmärkt arbete gjort av honom. Han hade varit på span på lägenheter åt mig under en viss period och tipsa mig om denna innan visning. Det blev en snabb affär och jag känner mig otroligt nöjd och väl behandlad av honom. Läs mer
  • 2019-08-01

Samir B skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trots att jag bor utomlands , Rebecca var varje dag så nära med information och uppdatering Läs mer
  • 2019-07-28

Mathias B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde våran lägenhet. Hade ett trevligt bemötande, var positiv, och hade snabb återkoppling. Läs mer
  • Anna B

2019-07-25

Anna B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt ett parhus. Fått mycket hjälp av Tobias och han har hela tiden varit trevlig och tillmötesgående. Tobias var kunnig och jag känner mig mycket nöjd och glad! Läs mer
  • 2019-07-24

Tobias D skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker inte vi fick det bemötande man kan förvänta sig. Svårt att få svar på frågor. Läs mer
  • Carina D

2019-07-22

Carina D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet på 3 rok.
    Halepce var snabb och lätt att få kontakt med. Korrekt, professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-20

Linus B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Smidig och förstående, hjälpsam när vi hade speciella önskemål! Läs mer
  • Johan H

2019-07-18

Johan H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vu köpte en villa i Irsta, vi upplevde Tobias
    som väldigt vänlig och varm samtidigt som han kändes väldigt kompetent och otroligt service inriktad.
    Utan tvekan den bästa och mest genuina mäklare jag träffat. Läs mer
    2019-07-22 Tobias T svarar Johan H
    Tack för de fina orden.
    Ni kommer garanterat att stormtrivas i Irsta.
    Ni vet vart jag finns om det dyker upp några funderingar, oavsett om det gäller boendet eller staden. Hälsa så gott.

/ Mvh

Maria Pernilla F skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en villa. Fick bra hjälp och information, hon är kunnig och påläst, snabb och tillgänglig ( dygnet runt). Lyssnar och tillmötesgår våra önskemål. Läs mer

ISABELLE A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har bade köpt bostadsrätt och sålt bostadsrätt med hjälp av Halepce och vi är väldigt nöjda!!! Läs mer
  • Kristina W

2019-07-16

Kristina W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Kolonistuga.

Riktigt trevligt och lättsamt.

Över förväntan

Han är duktig och lätt att ha att göra med. Snabb och bra på att höra av sig. Läs mer

Marcus Lars Gunnar J skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt hus, proffsigt och engagerat. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-07-16 Anders N svarar Marcus Lars Gunnar J
    Tackar Marcus, vi kämpade på bra och genomförda en lyckad affär för både säljare och köpare. Tack för förtroendet.
  • 2019-07-15

Mats Göte F skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon sålde våran villa i Västerås. Mycket bra bemötande. Vi fick bra betalt för huset. Hon var bra med att hålla oss informerade Läs mer
  • 2019-07-15

Penelope Concepcion L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vår radhus och fick hjälp av en engagerad, tillmötesgående Rebecca Jansson. Hon var mycket professionell och snabb med sina återkopplingar. Hela processen gick väldigt fort och Rebecca var noggrann med att vi skulle känna oss delaktiga. Tack för hjälpen💖 Läs mer
  • 2019-07-12

Peshawa H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En mäklare som är snabb att nå, svarar på alla frågor på ett snabbt och fint sätt.
    Ett fint bemötande under visningsdagen samt under tiden som köpet på gick.
    Levde upp till förväntningarna som fanns. Läs mer
  • 2019-07-12

Berit M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt. Han har varit mycket tillmötesgående, mycket vänlig, lätt att prata med, var noga med tala om hur en försäljning går till.
    Vi hade inga speciella förväntningar, men är smycket nöjda Halepce som mäklare. Läs mer
  • 2019-07-11

Hanna Elina M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde vår fastighet ute på landsbygden.

Tackar så mycket för att Anders har varit både flexibel och tillmötesgående med alla våra önskemål.

Han har funnits som stöd dygnet runt och funnits där med kloka råd.

Jag skulle gärna anlita Anders igen! Läs mer
    2019-07-11 Anders N svarar Hanna Elina M
    Stort tack Hanna för dina positiva omdömen. Jag skulle bli jätteglad om jag fick förmånen att hjälpa dig vid ny bostadsaffärer. Ha det gott!
  • 2019-07-11

Ann-Charlotte K skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    köpt nybyggt radhus
    mycket trevligt bemötande, flera visningar och samtal
    kunnig, snabb och tillmötesgåend Läs mer
  • 2019-07-10

Frida P skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och informativ som gjort att lägenhetsköp blivit enkelt och trevligt! Läs mer
  • Johan E

2019-07-05

Johan E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde min bostadsrätt och Halepce lyckades snabbt hitta rätt köpare till rätt pris. Halepce är väldigt proffsig och tillmötesgående! Han levde verkligen upp till mina förväntningar på en riktigt bra mäklare, kan varmt rekommendera Halepce. Läs mer
  • 2019-07-05

Bert E skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffesionell med ett äkta engagemang. Kunnig och trevlig. Inger förtroende. Jag kommer anlita henne fler gånger Läs mer
  • 2019-07-03

Maria R skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpare till lägenhet. Patrik var seriös, trygg, trevlig, förtroende givande, tillgänglig. Toppen Läs mer
  • 2019-07-03

Helena M skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt bostadsrättslägenhet. Patrik Janerin gjorde ett jättebra jobb, vilket vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2019-07-02

Jenny E skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, proffsig och samtidigt personlig, fick mig att känna mig som hennes enda kund (positivt!) Läs mer
    2019-07-02 Ingegerd O svarar Jenny E
    Tack Jenny för fina ord, glad blir jag. Vi fick till det till slut :) :) Hoppas du och dina barn kommer att få många härliga stunder där.
    Kram /Ingegerd
  • 2019-07-02

Mattias Dan L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tydlig, tillmötesgående, flexibel och hjälpsam Läs mer
  • 2019-07-01

Joel L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och engagerat bemötande. Hängiven och proffsig från start till slut. Köper eller säljer jag i Västerås igen så gör jag det gärna med honom igen. Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Joel L
    Tack själv , det blev ju en rätt kul försäljning och stundtals täta kontakter och snabba vändningar :)
  • 2019-06-29

Ulrika M skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte en bostadsrätt i city och anlitade sedan Jeff/Fastighetsbyrån för att sälja vår villa. Jeff är effektiv och påläst/kunnig och vi är nöjda 👍🏽 Läs mer
  • 2019-06-29

Rolf M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt min bostadsrätt.
    Kunnig
    Professionell
    Personlig
    Snabb Läs mer
    2019-06-30 Anders N svarar Rolf M
    Tack Rolf för dina raka och positiva kommentarer om mitt arbete. Du var också en föredömlig kund. Tack för att du gav mig förtroendet.
  • 2019-06-26

Marlin K skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, hjälpsam och tar ansvaret för sina arbetsuppgifter. Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Marlin K
    Ja , ni vet vart jag finns om det dyker upp frågor.
    Skall bli spännande och se Radhuset efter renoveringen.
  • 2019-06-24

Mathias W skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jätte bra kille och om jag hade/har några problem var det bara att ringa så hjälpte han till! Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Mathias W
    Tack själv , de blev rätt snabba puckar :)
  • 2019-06-24

Rudi B skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rudi är dement och lever i sin värld. Som God man för Rudi tycker jag att Patrik gjort ett bra arbete.
    Gunnar Enghamre. Läs mer
  • Johan C

2019-06-20

Johan C skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Gotö långgata 14
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    Hade inte så storastlös förväntningar men som ny köpare av hus så kändes det hela vägen tryggt med Johannas hjälp. Läs mer
  • 2019-06-20

Henrik E skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik var på alla sätt strålande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-18

Lars Daniel Ö skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har precis sålt vårat hus. Ingegerd är alltid framåt och engagerad i sitt arbete och lyssnar alltid vad vi har för åsikter och tankar. Tredje gången gillt hon säljer åt oss! Läs mer
  • Eva S

2019-06-17

Eva S skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och jag tycker mäklaren var precis lagom personlig, saklig och svarade på frågor, hon har ordning på papper och ett trevligt sätt Läs mer
    2019-06-18 Ingegerd O svarar Eva S
    Tack rara du för fint omdöme. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Önskar dig samtidigt en Glad Midsommar och en härlig sommar:)
  • 2019-06-17

Natalie L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    God bemötande. Snabbast svara på frågor oberoende på vilken tid man skickade sms eller ringde. Läs mer
  • 2019-06-14

Filip K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt på stentorpsgatan 23B. Mycket trevligt bemött. mycket hjälpsam mäklare hade bra och snabba svar på funderingarna man hade. Tack ! Läs mer
    2019-06-16 Anders N svarar Filip K
    Tack Filip, du är en väldigt trevlig och bra kund vilket gjorde hela processen enkel och smidig.
  • Johanna S

2019-06-13

Johanna S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en bostadsrätt, fick alltid det bästa bemötande av Tobias Törnqvist, varje gång jag ville ha information eller behövde ställa några frågor angående objektet om Tobias kunde inte svara direkt på telefon fick jag efter några minuter samtal från honom. Rekommenderar varm honom. Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Johanna S
    Tack själv , hör av dig när renoveringen är klar ,ska bli spännande att se förvandlingen.
    / Mvh Tobias
  • Stefan L

2019-06-13

Stefan L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, tydlig
    Svarar på ett bra sätt på våra frågor.
    Sammanfattning: En utmärkt mäklare Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Stefan L
    Tack Stefan , hoppas ni trivs i nya huset.
  • 2019-06-12

Agneta N skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en lägenhet
    Patrik hade ett bra bemötande och förklarade noggrant utan att nedvärdera kund, mig, som inte gjort detta tidigare. Kändes tryggt med en man som "tar hand" om kund som han gör. Var tillgänglig.
    Jag är mycket nöjd med köpet. Tack Läs mer
  • 2019-06-11

Eva Maria S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca Jansson hjälpte oss, med entusiasm, känsla och profession, att sälja vårat älskade hus på landet.
    Hon var glad och positiv vid bedömning och värdering, och gick nogsamt igenom hela processen.
    Vi fick fortlöpande information om vad som hände med visning och budgivning.
    Vi är väldigt nöjda med att mäklare Rebecca "ordnade allting" till stor belåtenhet.
    Med vänlig hälsning
    Maria o Rolf Sveninge Läs mer
  • 2019-06-11

Nanna Cecilia R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    När vi sålde vår villa hjälpte Tobias oss med detta. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare!
    Tobias är lugn, jordnära och förklarade allt väldigt bra för oss. Han kom med många tips och var lättillgänglig. Såfort vi hade en fråga svarade han på denna.
    Tobias fick oss att känna oss otroligt trygga och lugna under hela försäljningsprocessen som innan hade stressat oss något.
    Tobias gör allt för kunden och ser till så alla parter är riktigt nöjda.
    Vi är så glada att vi hittade just honom inför vår försäljning! Läs mer
    2019-07-11 Tobias T svarar Nanna Cecilia R
    Tack själva och hoppas ni kommer trivas i Nynäshamn.

/Mvh
  • 2019-06-10

Joanna S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Sålt en lgh i Västerås, Viksäng. Tobias har funnits där som ett stöd från början till slut. Tack! Läs mer
    2019-07-12 Tobias T svarar Joanna S
    Tack själv , och lycka till med nya Radhuset.

/ Mvh Tobias

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås