Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 804 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Kjell S
    Kjell S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Professionellt på alla sätt,från värdering till slutförande av affären. Läs mer
  • Mirhet J
    Mirhet J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • Jinsong Y
    Jinsong Y skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det var jättebra jobbet av Halepce att sälja min lägenhet. Han är mycket lyhörd och vi kan kommunicera enkelt med mobil eller email. Information är i tid och aktuell från båda säljer och köper. Det är också bra att förklara avtal i engelska och tipsa om flytt städning. Jag är mycket nöjd med Halepce's jobbet och skulle rekommendera. Läs mer
  • Carin J
    Carin J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tyvärr känner vi en osäkerhet för Halepce Tosuns trovärdighet. Vi upptäckte att det fanns skäl för oss att ifrågasätta - för oss ytterst väsentliga - uppgifter i hans annons. När vi ifrågasatte detta upplevde vi ett ointresse av att kontrollera uppgifterna inom rimlig tid, vilket ledde till att vi i 2 steg (båda med information via mejl till Halepce) tog reda på korrekt information. Så vår tillit är tyvärr ersatt med osäkerhet. Läs mer
  • Anna Karolina Ö
    Anna Karolina Ö skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Verkade från början jätte bra och jätte seriös.
    Vid ny värdering så ändrar hon attityd helt och försökte tvinga på sig att sälja objektet.
    Och har enu inte kunna ringa upp och be om ursäkt för hennes dåliga agerande.
    Patrik har sagt att han ber om ursäkt för hennes agerande men som jag upplever och känner det så ställer han sig partisk i detta ärende.
    Sammanfattat av detta:
    Fastighetsbyrån Västerås mister 1 kund.
    Fastighetsbyrån i en annan ort mister en köpare säljare av det aktuella objektet är informerad om läget och tycker det är synd att man avbryter en affär och är fullt förstående.
    Ärendet ligger nu hos FMI för utredning.
    Jag kommer ALDRIG mer anlita detta bolag varken köpa eller sälja. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Det funka över förväntan,svårt att uppskatta värdeti förhällande till vad jag betalade. Läs mer
  • Einar K
    Einar K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Enkel snabb affär. Bra o enkelt genomförande samt kunnig Läs mer
  • Margit A
    Margit A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är mycket lyhörd på kundens önskningar och ställer kunden i centrum. Jag uppskattar honom både som människa och mäklare. Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hade jag sålt idag hade jag inte valt samma mäklare. För fokuserad på vad han själv skulle tjäna på en försäljningen framför att hjälpa oss att få en smidig försäljning. Läs mer
    2018-03-19 Halepce T svarar Martin K
    Hej Martin och Erika. Väldigt tråkigt att höra att ni upplever det så. Jag ringer er omgående så får vi prata kring detta så att vi förstår varandra. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Esmail A
    Esmail A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har fått hjälp som vanlig. Läs mer
  • Erika P
    Erika P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ej nöjd. Ett insäljningssätt som inte tilltalar oss och försöker smöra in sig! Till råga på allt så tar han ut full betalning och provision fast vår lght ej ens kom ut på hemnet, ingen visning utan vi själva hittade en säljare. Skulle kunna gå vidare med detta för andra mäklare som vi hört oss för med tar inte ut denna sjuka summa för hjälp att skriva papper, men orkar inte bråka men vi kommer inte rekommendera honom till någon annan!! Läs mer
    2018-03-19 Halepce T svarar Erika P
    Hej Erika och Martin. Väldigt tråkigt att höra att ni upplever det så. Jag ringer er omgående så får vi prata kring detta så att vi förstår varandra. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Eisa S
    Eisa S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Driven, kunnig och kortfattad samt bestämt, bra på att kommunicera, Stilig i sin bransch och eebjuder flera olika möjligheter Läs mer
  • Matild H
    Matild H skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Kunniga, kundvänliga medarbetare. Vi skulle rekommendera fastighetsbyrån till alla som tänker sälja eller köpa fastighet. Läs mer
  • Anna Rebecka F
    Anna Rebecka F skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Caroline va bra i införsäljningen men kändes efteråt ganska sval.
    Hon va duktig på sitt jobb men engagemanget saknades tyvärr Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Gjort ett jättebra jobb, och gav ett profesionellt och ärligt intryck..
    Vi har haft en effektiv och bra kommunikation, Helnöjd. Läs mer
    2018-03-02 Jeff M svarar Magnus L
    Tack. Hoppas din mamma kommer att trivas i den nya lägenheten i Örebro.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig. Förtroendeingivande och kunnig.
    Levde upp till vår förväntan. Läs mer
  • Yvonne C
    Yvonne C skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har haft ett gott samarbete med Halepce Tosun. Han var till mycket stöd och hjälp vid försäljningen av min mammas lägenhet. Var snabb med meddelande och uppdateringar. Han är lättsam och har humor. Jag rekommenderar honom verkligen. Läs mer
  • Terese P
    Terese P skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig och bra bemötande. Lätt att ha att göra med och duktigt Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har fungerat toppen bra från första möte till sista mötet. Rekomenderar varmt! Läs mer
    2018-03-01 Caroline S svarar Camilla B
    Tack snälla. Hoppas du och tjejerna kommer att trivas.
  • Guidon B
    Guidon B skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon blev rekommenderad av banken. Hon gav ett lugnt och säkert intryck därför valde vi henne. Hon skötte, trots svårigheter, försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Kunde varit lite mer aktiv mot mig när svårigheter med försäljningen dök upp. Läs mer
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att mäklaren Carolina Sjöstrand är bra och kunning Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena har varit mycket professionell och tydlig, alltid tillgänglig och hon har återkopplat snabbt. Hon gjorde ett härligt jobb. Detta plus ett positivt bemötande och stor lyhördhet har gett oss trygghet under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, trevlig och mycket kompetent.
    Påläst om objektet och självgående vid en försäljning. Läs mer
    2018-03-01 Jeff M svarar Linda L
    Hej och tack. Det var trevligt att hjälpa till från köp till försäljning. Du hade också lagt ner ett bra jobb före visningarna.
  • Micael B
    Micael B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lyhört, smidigt och tillmötesgående.

Gjorde affären för både köpare och säljare till en lätt resa. Läs mer
    2018-02-28 Caroline S svarar Micael B
    Tack Micael. Du var inte så svår att samarbeta med heller :-)
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt lätt att komma i kontakt med när man hade frågor & svaren kom snabbt, trevlig, ärlig i sina beskrivningar & väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Roger J
    Roger J skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jeff utförde uppdraget han fick av brf. Remmen till
    full belåtenhet, alltså inga problem alls.
    m.v.h. ordf. Roger Jofalk. Läs mer
    2018-03-01 Jeff M svarar Roger J
    Tackar. En nöjd köpare hämtade nycklarna idag!
  • Anna Rebecka F
    Anna Rebecka F skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är inte nöjda med fastighetsbyråns jobb hos oss,
    engagemanget från vår mäklare var lågt och vi behövde säga till ett par gånger att vi förväntade oss mer. Läs mer
  • Chen Yang S
    Chen Yang S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt, professionellt, enkelt med alla processer. Läs mer
    2018-02-08 Anders N svarar Chen Yang S
    Tack Chen, för ditt positiva omdöme. Vi ses och hörs framöver när ni har nya bostadsaffärer...
  • Jerry M
    Jerry M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en utåtriktad och positiv person. Jag uppfattar honom som kompetent och snabb i sin respons på frågor och när man söker honom. Anders ger ett tryggt intryck när han förklarar hur en försäljning går till och är duktig på att löpande uppdatera en om vad som händer. Jag rekommenderar gärna honom till den som söker mäklare. Läs mer
    2018-01-15 Anders N svarar Jerry M
    Jerry, jag tackar allra ödmjukast för denna positiva bedömning av mitt arbete. Det är dessutom så att om man har en bra och kompetent kund/uppdragsgivare, som var i detta fall, så blir jobbet än enklare att utföra på ett bra sätt. Ser fram emot framtida uppdrag.
  • Torgny Z
    Torgny Z skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker det fungerade alldeles utmärkt med Anders hjälp. Mvh Torgny Läs mer
    2018-01-13 Anders N svarar Torgny Z
    Tackar Torgny, det var kul att höra. Vi hörs och syns framöver.
  • Maria P
    Maria P skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har bara positivt att förmedla när det gäller kontakten med Anders.Trots en mängd med frågor så har jag alltid upplevt att han tagit sig tid och gett mig svar. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2018-01-13 Anders N svarar Maria P
    Ett jättestort tack Maria för dessa positiva ord om min yrkesutövning, det värmer. Hoppas att få hjälpa dig i dina fortsatta bostadsaffärer i framtiden.
  • Inge L
    Inge L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket korrekt vid budgivningen, höll ett bra möte. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Inge L
    Tack Inge, hoppas jag får förmånen att hjälpa dig framöver vid bostadsaffärer. Ha det gott.
  • Joacim L
    Joacim L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Joacim L
    Tack Joacim, det var ett privilegium att få sälja er fantastiska lägenhet. Ni är varmt välkomna tillbaka framöver med nya uppdrag.
  • Nabeel K
    Nabeel K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rikätiga bra mäklare och samarbetare. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Nabeel K
    Hej Nabeel. Stort Tack och hoppas allt är bra och lugnt i hemlandet. Jag hoppas vi hörs och syns framöver...
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    utmärkt, vår förväntan levde han upp till mer än väl. uppträder på ett proffsigt sätt mot såväl säljare som köpare Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Ulf L
    Ett riktigt Stort Tack Ulf för denna positiva bedömning! Jag ser fram emot att få jobba för er i framtida köp eller försäljningar.
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Är en väldigt bra mäklare som är tydlig och förklarar allt på ett bra och pedagogiskt sätt. Är noga med att höra av sig och uppdatera allt eftersom processen pågår, även öppen för frågor som dyker upp. Väldigt trevlig och lätt att känna tillit till! Har verkligen levt upp till mina förväntningar! Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Hanna C
    Hej Hanna. Ni är fantastiska och fina människor att arbete med och jag önskar er all lycka i ert nya boende. I framtiden ser jag fram emot att få hjälpa er med vidare affärer. Må så gott!
  • Anna B
    Anna B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Anna B
    Tack för det fina omdömet Anna. Hoppas vi hörs och syns framöver på nya uppdrag.
  • Elin B
    Elin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allmänt trevligt bemötande, glad och kunnig. Arbetar snabbt och tydligt, går rakt på sak vilket jag tycker är väldigt bra. Lätt att få tag på. Läs mer
    2018-01-12 Anders N svarar Elin B
    Tack Elin, ni är superbra kunder som är perfekta jobba med!
  • Omar M
    Omar M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders levde verkligen upp till förväntningar. Ärlig och lojal! Duktig på det han gör! Läs mer
    2018-01-10 Anders N svarar Omar M
    Omar! Tackar ödmjukast för dina kommentarer. Vi hörs framöver och jag ser fram emot att få möjlighet att jobba för er igen.
  • AnnaAndreas Ö
    AnnaAndreas Ö skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt bra och kunnig. Uppofrande för sin kund. Var föstagångsköpare och han hjälpte oss väldigt bra och förklarade bra så inget blev missat. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-01-10 Anders N svarar AnnaAndreas Ö
    Stort tack för era positiva omdömen. Återkom gärna framöver om ni behöver någon hjälp eller vägledning i era fortsatt bostadsaffärer.
  • Bernt Holger G
    Bernt Holger G skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var suveränt proffsigt och sakkunnigt utfört. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad och i stort sett alltid kontaktbar mäklare. Proffsig Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    jättebra ,trevlig, kunnig ,påläst Läs mer
  • Lars-erik N
    Lars-erik N skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena var trevlig och tillmötesgående och skötte vår hysaffär på ett mycket kompetent sätt. Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det är en trovärdig mäklare ,tar det seriöst när han visar objekt.

Har redan rekomederat Halepce Tosun för goda vänner.

Vi är glada att fått lära känna honom som en glad och

positiv person.

Med vänliga hälsningar Kjell / Monica Pettersson Läs mer
  • Åsa Å
    Åsa Å skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt nöjd! Carolina har ställt upp och fixat med allt. Väldigt bra då vi inte bor i Västerås och inte kan närvara med besiktningsmannen, stylisten osv. Carolina har löst allt. Tack! Läs mer
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena ger ett varmt och proffesionellt bemötande.
    Helena har supportart på ett mycket bra sätt genom hela säljproceduren,samt också varit behjälplig i gråzonen vad som gäller som mäklare.
    Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer
  • Azra C
    Azra C skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    As a couple who was buying their first apartment, we were lucky enough to have Helena as a broker. She was answering all our questions with great patience and knowledge. Helena was also flexible with scheduling apartment viewing. Since we don't speak swedish very well, she took additional time to explain all parts of contracts and the whole process in english. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att jag haft en gott samarbete med min mäklare. Han har varit snabb och återkopplat på mina frågor och när han fått frågor från köpare. Han är trevlig och vänligt. Jag upplever att han har gjort en bra jobb Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås