Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 875 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

Bra information. Läs mer
  • Birgit B
    Birgit B skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande.
    Snabb affär var ett önskemål och infriades.
    Värdet var enligt ök. Läs mer
  • Carin J
    Carin J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande. Påläst personal och tålmodig med alla våra frågor. Kände oss aldrig som besvärliga eller dumma, utan förklarade alla turer på ett begripligt sätt. Vi rekommenderar er å de varmaste. Läs mer
  • Claudia M
    Claudia M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Hej !
    Jag och min man har köpt ett radhus.
    Mäklarens bemötandet var professionellt, vi kände oss trygga och vi fick svar på alla våra frågor.
    Självklart jag ska rekommendera Fastighetsbyrån . Läs mer
  • Deanna K
    Deanna K skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt lägenhet med adress Klyvargatan 2. Har endast träffat henne i samband med kontraktskrivning under ca 1 timme. Svårt att ge ett omdöme. Läs mer
  • Gulnar Mala S
    Gulnar Mala S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    vi har köpt ett hus på Bäckby . först när vi såg bilderna på Hemnet blev vi intresserade av att gå på visning men eftersom visning tiden hade gått ut, fick jag kontakta Halepca för att ordna en till visning. Halepca var jätte hjälpsam man.
    på visning dagen fick vi träffa Halepca och vi blev väl bemötad av honom och vi fick svar på alla våra frågor på väldigt professionellt sätt. Läs mer
  • Adam K
    Adam K skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en bostadsrätt i Hallstahammar.
    Trevligt bemötande av Mari och hon tog reda på allt som jag undrade över. Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en villa.
    Vänligt och proffsigt samt att han informerade
    Bra.
    Han skötte allt bra.
    Försäljningen gick fort och bra. Läs mer
    2018-06-12 Jeff M svarar Göran J
    Tack. Ta väl hand om gården i Dalarna.
  • Maria R
    Maria R skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mkt duktig mäklare.är otroligt nöjd.har talets förmåga.stil klass o eleganze.glad o mkt trevlig. Läs mer
  • Maria Helen L
    Maria Helen L skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina hjälpte oss på ett utmärkt sätt när vi köpte hus och detta gjorde valet lätt när vi sedan skulle sälja vårt hus hus. Att Carolina skötte även den affären har kännts tryggt och vi upplever henne som mycket proffsig. Kommer att rekommendera henne om vi stöter på andra som går i sälj-tankar. Läs mer
  • Kjell Bertil K
    Kjell Bertil K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt, vänligt och kunniga.Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Lars Thomas Tilling C
    Lars Thomas Tilling C skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt hus vilket fungerade utmärkt både på visning och återkoppling på frågor som inte kunde svaras på omgående.
    Med tanke på bemötande jag fick som köpare var det självklart val att välja Carolina som mäklare när mitt hus skulle säljas så mina tänkta köpare skulle få lika bra support under visningen/budgivningen och kontraktsskrivandet.
    Jag har träffat många mäklare på visningar av hus men inget slår Carolinas professionalism! Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt hus som Patrik var mäklare för. Han var väldigt informativ och svarade på frågor. De frågor som han inte viste svaret på kollade han upp omgående. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det har varit poitivt art ha Jeff som mäklare. Jag har även tidigare anlitat Jeff som mäklare och det väl ett betyg gott som något. Läs mer
    2018-05-29 Jeff M svarar Bo S
    Tack Bosse. Lycka till med det nya livet som pensionär!
  • Nikoi D
    Nikoi D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker Halepce gjorde ett fantastiskt jobb, han var bemötte oss med respekt, omtanke och tydlighet. Väl uppskattat bra service och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Valde Fastighetsbyrån och deras mäklare Halepce Tosun för försäljning av lägenhet. Jag fick ett mycket fint bemötande från Halepce från första dagen. Han är en professionell hjälpsam kunnig trevlig mäklare. Ett bra samarbete under hela försäljningsprocessen via telefon och sms, har känt mig väldigt trygg med Halepce som min mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig kille som tog god tid på att sälja in sig vid första mötet. Men dålig på att återkoppla och komma till avslut. Tillgängligheten var inte tillfredsställande för oss. Skulle absolut inte rekommendera honom el nyttja han igen. Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt en lgh med ett rum och kök. Främst av allt så tyckte jag att jag fick ett bra bemötande av mäklaren, som hade alltid förstod vad jag menade och kunde svara på frågor! Jag fick fortlöpande god information om hela processen med att sälja, ingenting var oklart, vilket alltid är skönt då det kan vara stressigt att sälja sin bostad. Läs mer
  • Sonny S
    Sonny S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en lgh tsm med min sambo,
    Blev bemött jättebra av mäklaren, proffs.
    Hade rätt högt förväntningar, att man skulle få träffa ett proffs som var påläst om området och lägenheten.

Succe Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren lyssnade in mina behov och hjälpte mig så allt gick så smidigt som möjligt.
    Har sålt en bostadsrätt på fyra rum och kök Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande. Värdet på betalningen var ok. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har behandlat vårt ärende kunnigt och snabbt.
    Vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Lena N
    Tack Lena för ditt omdöme. Rekommendationer är något som vi mäklare verkligen tycker om :-)
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har varit verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer från början till slut. Han har alltid varit tillänglig för mängder av frågor som vi har haft och har alltid fått svar på våra frågor. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp. Rekommenderas star.
    mvh
    Hussain Maroufpour Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Hussain M
    Stort tack Hussein. Ni har varit fantastiska kunder som gjort det möjligt för mig att visa er bostad på obekväma tider osv men som gjort att vi lyckades fantastiskt bra med er bostadsaffär.
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Hussain Maroufpour Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt ett radhus och har blivit väldigt bra bemött. Det bästa med Helena är nog hennes enkelhet, ärlighet och att hon är jordnära. Inga krusiduller, liksom. Jag hade betydligt lägre förväntningar än resultatet. Läs mer
  • Elias O
    Elias O skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Haft väldigt lite kontakt med Anders. Köpte Skjutbanegatan 17c av honom. Han var professionell genom hela bemötandet, inget strull, var väldigt resonabel och upplevdes som tillgänglig. Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Elias O
    Tack Elias, du är en bra kund som jag hoppas jag får göra nya bostadsaffärer åt i framtiden.
  • Bernt Holger G
    Bernt Holger G skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari Kautto utförde sitt uppdrag mycket proffsigt, vi blev mycket nöjda! Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Återkommer med bedömning när begångna misstag rättats till. Läs mer
  • Kamil H
    Kamil H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en bostadsrätt, han är bland dom bästa mäklarna som finns i den här stan. En stabil och mycket kunnig mäklar som har fötterna på jorden. Jag kommer att rekommendera han till många som jag känner. Kör hårt bror jag vet att du är grym på det du gör jalla lycka till nu och må bäst//

Kamil Hanna Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Kamil H
    Stort tack min broder Kamil för dom värmande orden, det betyder mycket. Vi hörs vidare framöver när du ska sälja eller köpa någon ny bostad. Må bäst!
  • Jonathan L
    Jonathan L skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en bostadsrätt i Västerås.
    Helena bemötte mig på ett väldigt bra sätt och hjälpte mig även med att få tag på en person på banken som fixa lånelöfte.
    Jag hade egentligen inte så stora förväntningar då detta är min första bostad men Helena har satt ribban högt för framtiden.
    Jag fick alltid hjälp och svar när jag behövde och allt gick oerhört smidigt! Läs mer
  • Matthew B
    Matthew B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    sålt en lägenhet i Västerås och köpt ett hus i Ramnäs via Mari.

Vi träffades på visningen i Ramnäs

jag hade förväntat mig för snabb och tydliga svar från mäklaren och att hon var öppet om allt ang. försäljning och köp av bostad, och vi fick precis vad vi hade förväntat oss för!

Mari var jättetrevlig och hade mycket tålamod mot våra "dumma" frågor. om hon inte svarade telefonen så hörde hon av sig snabbt!

jag skulle absolut rekommendera Mari dom Mäklare. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt en villa i Västerås av Helena. Hon känns lugn och trygg och inte så forcerad och ”gå-på-ig”.
    Hon ger ett mycket bra intryck. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra utfört arbete vid försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad mäklare
    Proffsiga foton
    Bra återkoppling Läs mer
  • Vivianne M
    Vivianne M skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt en 2 rums lägenhet åt min moster på Härnevigatan 5 c i Västerås . Jag ringde Helena för att hon har hjälpt oss tidigare att sälja vår lägenhet och blev bemötta väldigt bra och fattade tycke för henne för hennes snabbhet och hjälp och hela tiden bra information om hur det gick under lägenhetsförsäljningen. Jag har bara positivt att säga om henne . Blir det någon försäljning i fortsättningen kommer jag att anlita Helena. // Vivianne Malm Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt bemötande i alla hänseenden!
    Utifrån erfarenheter hittills skulle jag rekommendera mina vänner henne, om
    de behöver en mäklare. Läs mer
  • Dmitri P
    Dmitri P skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt super bra.
    Mycket smidigt med inloggning via mobil bank id vid budbivningen. Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Dmitri P
    Tack Dmitri, vad kul att du uppskattade vår digitala budgivning och våra tjänster som helhet. Hoppas vi hörs och synd framöver när du ska köpa eller sälja igen.
  • Margit S
    Margit S skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt vår villa på Vallby. Vi fick jätte bra bemötande av Helena. Hon levde upp alla våra förväntningar på ett väldigt bra sätt. Vi är jätte nöjda på henne. Läs mer
  • Elin B
    Elin B skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mkt bra bemötande. Snabb återkoppling vid frågor och en genomgående proffsig hantering av vårt köp. Läs mer
    2018-05-30 Patrik J svarar Elin B
    Tack Elin för ditt fina omdöme. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hus! Ha en skön sommar och hälsa Tony! // Patrik
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Eftersom jag har anlitat Anders förr så var valet av honom som mäklare glasklart. Han svarade väl upp på mina förväntningar även vid denna försäljning. Han förklarar tydligt steg för steg vad som kommer att hända. Jag känner mig trygg och törs fråga om vad som helst. Anders är lätt att nå och kommunikationen flyter smidigt. När mina vänner och bekanta ska göra en bostadsaffär kommer jag att rekommendera Anders Norman. Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Annelie M
    Tack snälla Annelie för ditt fina omdöme om mitt arbete. Med en sådan kund är det lätt att arbeta. Hoppas nya husbygget löper på, vi hörs vidare framöver.
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han såld var lägenheter i Siggesborgsgatan ganska kot tid. Han är fantastisk bra! Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Jennie L
    Tack Jennie, ja, det var en snabb process och affären gick smidigt. Tack för ett mycket gott samarbete.
  • Sanja C
    Sanja C skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt bostadsrätt.
    Väldig positiv bemötande.
    Helena va kompetent och väldig trevlig person. Läs mer
  • Md M
    Md M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Han vad verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Md M
    Det gör mig glad att ni är nöjda och kände att ni fick bra information och bra hjälp. Hoppas vi ses i framtida bostadsaffärer.
  • Auvo H
    Auvo H skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostad och fått en fantastisk service och bemötande. Motsvarat alla mina förväntningar.Högsta betyg på allt!!! Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en lgh 3:a i Surahammar,
    Fick bästa tänkbara hjälp av Mark,
    Allt från styling av lgh till rekommendationer på flytt städning,
    Är mkt nöjd,
    Andersl Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt skött från början till slutet av affären! Läs mer
  • Cassandra W
    Cassandra W skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en 2-rums lägenhet. Blev väl bemött av Helena, hon svarade på frågor och var tillgänglig hela tiden.
    Förväntningen som köpare var väl inget annat än att hon skulle kunna svara på frågor som jag hade och det gjorde hon mycket bra. Även att hon skulle kunna vara tillgänglig för att svara på frågor och det var hon också.
    Detta var en mycket bra upplevde, som första köpare kändes det säkert att ha Helena där! Läs mer
  • Erik Mario Andreas W
    Erik Mario Andreas W skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi anlitade Carolina vid försäljning.
    Hon förmedlade ett lugn under hela processen. Tillgänglig, närvarande och väldigt kunnig. Rekommenderar Carolina till dig som ska till att sälja. Läs mer
  • Josefin U
    Josefin U skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bästa mäklaren i Västerås. Rekommenderas till alla som ska sälja sin bostad. Mycket professionell och kunnig med ett grymt driv och bemötande. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en 2:a i Västerås. Caroline var väldigt kunnig och tillmötesgående. Hon ordnade superfint underlag till visningarna och gav alltid snabb återkoppling till oss säljare. Hon hade även fin kommunikation med vår hyresgäst som bodde i lägenheten under försäljningen. Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås