Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1575 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås 2

• sålde sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby
    2022-01-17 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera både ur köpare och säljares synvinkel.
  • köpte sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby
    2022-01-17 Verifierad kund
    Kunnig och påläst. Trevligt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bemötandet har varit fantastiskt och överträffade mina förväntningar, en väldigt bra upplevelse.
    2022-01-07 Verifierad kund
    Efter mäklarens första besök summerade vi vad besöket gett oss. Vi fick korrekt information som vi förstod. Vi fick andrum för att bestämma oss angående försäljningen samt ett mycket bra bemötande. Under hela försäljningsprocessen stöttades vi av Max, som visade ett otroligt engagemang.
    • Malmaberg
    2022-01-07 Verifierad kund
    Max is a good broker and he treated us very well. His response was prompt and he advised us in all possible ways to sell Gunnilbogatan 12B. So we made profit of 6.4% based on the bought price of 1.41 MSEK. The only area of improvement from me is that he could have chosen a better timing for the visning so that the number of interested buyers would have been more. I feel that this deal was closed in a bit of a hurry just before the X-mass holiday. My expectation is to have some 100K SEK extra (above 1.5MSEK, the present selling price) from the present selling price. Otherwise it went off well.
    • Malmaberg
    2021-12-24 Verifierad kund
    Han var snäll och trevligt 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-12-20 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande, det enda negativa var att hon var lite svår att få tag på ibland.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Skiljebo
    2021-12-19 Verifierad kund
    Disa har gjort ett fantastiskt jobb. Hon är kommunikativ och är flexibel i sitt arbete som mäklare. Supernöjd är jag.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Vetterstorp
    2021-12-17 Verifierad kund
    Lugn oh hjälpsam under hela processen.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag har känt mig så trygg med Rebecca som mäklare! Hon bemöter personligt och proffesionellt.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Hon var riktigt trevlig och väldigt hjälpsam
    2021-12-17 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och levererar över förväntningarna.
    2021-12-08 Verifierad kund
    Allt gick supersmidigt. Gick fortare att sälja än vi trott. Trevlig mäklare! Kan varmt rekommenderas.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, tydlig i sin kommunikation. Hon försökte ge alla på visningen tid för samtal. Som köpare har jag inget att anmärka på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-12-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och hjälpsam, upplevde faktiskt jättebra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi fick en annan mäklare på slutet men hon var lika bra om inte bättre. Den första mäklaren slutade.
    Vi fick tydliga svar på våra frågor. Hela tiden fick vi ett trevligt bemötande.
    Tack för den här tiden.
    mvh Monika
    • Vetterstorp
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Rebecca Jansson som mäklare!
    Hon är positiv och glad, hjälpsam. Såg till att vi kunde träffas en söndag för överlåtelse, då jag inte kunde en vardag!
    Förberedd, kunnig och påläst!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Norra Vallby
    2021-12-02 Verifierad kund
    Alltid mycket fint bemötande.
    Väldigt nöjd med Maris arbete under försäljningen av vår fastighet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-12-01 Verifierad kund
    Hon är snäll och trevlig och duktig
    2021-12-01 Verifierad kund
    Har inte varit på visning förrut så har ingen referens. Men jag tycker det sköttes helt ok. Fick svar på mina frågor och funderingar så är jättenöjd med bemötandet från mäklaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-30 Verifierad kund
    Trevlig och professionell.
    Kom med bra tips inför visning och var stöttande och hjälpsam under hela processen.
    Kommer att vända mig till Patrik också i framtiden vid eventuell husförsäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-29 Verifierad kund
    Fint och artigt bemötande.
    Disa gjorde ett mycket bra jobb. Kommunikationen med henne var super och hon lotsade oss skickligt genom hela försäljningen.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och skulle varmt rekommendera henne.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Väldigt serviceminded och supertrevlig! Professionell mäklare! Kan starkt rekommenderas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Brandthovda
    2021-11-28 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket trevligt första intryck av Rebecca, snabb och effektiv.
    Hela affären gick mycket smidigt tack vare en mycket proffsig mäklare som vet vad hon vill, vi kan bara varmt rekommendera henne till just din nästa affär!
    • Kvicksund
    2021-11-27 Verifierad kund
    Hon har gjort i stort sett ett bra jobb , förutom att skylta med radonutslag som inte är obligatorisk i att upplysa om i första ledet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hallstahammar
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket professionell och erfaren mäklaren. Träffar alla våra förväntningar.
    • Kvicksund
    2021-11-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,
    Bra uppföljning och återkoppling
    Gillar hennes lågmälda sätt, lite ödmjukt inväntande
    Kunde svara på frågor som vi hade
    Bra genomgång med köpare/säljare
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-25 Verifierad kund
    Max var ärlig och informativ mäklare som gav oss bra information, svarade på alla vår frågor och såg till att köpprocessen var enkel och okomplicerad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Kolbäck
    2021-11-24 Verifierad kund
    Max är en artig och positiv kille som verkar tycka om sitt jobb. Väldigt serviceinriktad och verkar jobba både dagtid kvällstid och helger.
  • sålde sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Kolbäck
    2021-11-24 Verifierad kund
    Mycke trevlig , lättsam och kundvänlig
  • Hossein S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-20 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Utförde uppdraget galant och det var inga konstigheter
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vi blev bemött på det bästa sättet. Han var jättetrevlig och är en professionell mäklare. Vi rekommenderar honom till alla. Vi är jättenöjda och glada.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Väldigt bemötande. Enkel å lätt att ha å göra med.
    Var vår första lägenhet å han ställde alltid upp å förklarade allt på enklaste sätt.
    För mig å min tjej så känner vi oss väldigt trygga med Max.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-18 Verifierad kund
    Patrik var allt man kan kräva sig av en mäklare. Snabb respons, god service,
    trevlig och lättillgänglig
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hammarby
    2021-11-16 Verifierad kund
    Enbart positivt möte med en engagerad, driftig och kunnig mäklare som alltid fanns till hands. Vi är så glada att vi fick just Sara Serner. Kan inte tänka oss en mer sympatisk mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Rönnby
    2021-11-16 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och löste allt i ett kick.
    Tack Sara. Så glad att just ni fick köpa radhuset eftersom ni verkligen letat i området .So mäklare är det en sån go känsla när man känner att det bara är rätt.
    Tror ni kommer få det fantastiskt där med er lilla familj. Ha det gott så ses vi på tillträdet:
    Ingegerd Ollsson
    • Skälby
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i värden. Hon måste ha en löneförhöjning, oavsett nuvarande lön.
    /Úlfur
    • Vetterslund
    2021-11-12 Verifierad kund
    Jag har haft möjlighet att köpa av och sälja via Max. Han är en hjälpsam och bra på att kommunicera. Jag är njöd med hans arbete som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-11-10 Verifierad kund
    Kändes kunnig, trygg, säker på sin sak. Lyhörd till mina önskemål. Arbetade väldigt effektivt och smidigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2021-11-10 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande och proffsigt agerande.
    Kändes mycket tryggt under hela processen.
    Tack för dom fina orden. Och vilket kul samtal det blev vid kontraktskrivningen. Tänk va världen är liten.
    Må så gott så ses vi snart igen.
    Hälsa Sven o Bosse.
    Ingegerd Ollsson
    2021-11-08 Verifierad kund
    Rebecca hade en positiv, lugn och trygg inställning under hela försäljningen och vi är så nöjda med hennes arbete som hon skötte proffsigt från start till slut. Jag kommer absolut rekommendera Rebecca till alla som jag vet ska sälja sina lägenheter eller hus fram över.
    • Hamre
    2021-11-03 Verifierad kund
    Rebecca är ett proffs uti fingerspetsarna. Lyhörd, flexibel men samtidigt drivande utan att vara påträngande. Hon är dessutom empatisk och tar stor hänsyn till våra önskemål.

Vi har känt oss trygga i försäljning med Rebecca som ledsagare i den största affär vi gjort.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Det var väldigt trevligt bemötande .
    • Vetterslund
    2021-11-01 Verifierad kund
    Han var tillgäng när jag kontaktade han, blev bemöt av respekt.
    Han var tydlig i det han informerade.
    • Hamre
    2021-11-01 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl behandlade av Rebecca. Hon är mycket lyhörd och mycket lätt att samarbeta med. Det var länge sedan vi sålde ett hus så vi var något ringrostiga. Rebecca levde verkligen upp till våra förväntningar. Hon är proffsig och samarbetade jättebra med oss. Nu flyttar vi ju till Göteborg, annars skulle vi med glädje anlita henne igen.
  • HELGE O
    skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-10-30 Spontant omdöme
    Lika vänlig och varm som kunnig och proffesionell. Var alltid lätt att få tag på och gjorde allt hon kunde för att hjälpa.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-10-30 Verifierad kund
    Vid vårt första träff så gav Jeff ett trevligt intryck och man förstod också att han hade lång erfarenhet och kunskap som Mäklare vilket vi uppskattade mycket. Vi förväntade och önskade att det skulle bli en snabb affär vilket han lyckades med att genomföra. Vi hade också samsyn beträffande värdet på lägenheten vilket kändes bra. Så sammanfattningsvis är vi super nöjda.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jag känner mig väl bemött av mäklaren, har anlitat henne tidigare och visste därför att hon är en bra mäklare, nöjd även denna gång.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött och hon levde upp till mina förväntningar har varit kund hos henne tidigare och visste att hon var duktig och professionell.