Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 610 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Britt-inger Bitti N
    Britt-inger Bitti N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick ett mycket trevligt och fint bemötande från HalepceTosum. Under hela försäljnings processen upplevde jag att Halepce verkligen gjorde allt på ett mycket proffsigt sätt för att jag skulle känna mig lugn och förhoppningsfull inför visningar och försäljningen av min lägenhet. Allt fungerade utmärkt.
  • Andreas Å
    Andreas Å skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Flexibel, trevlig och duktig. Nöjd med allt.
  • Roger K
    Roger K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra och kunnig samt snabb respons vid funderingar och frågor.
  • Bo E
    Bo E skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En bnra mäklare som vi gärna rekommenderar.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har visserligen ingen tidigare erfarenhet av mäklare, men upplevde inget fel med hennes bemötande. Ett plus, givetvis, att hon ordnade en extra visning, då jag hade förhinder när den ordinarie visningen var.
  • Dan J
    Dan J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att Halepce Tosun har varit väldigt bra. Han har sett till att jag som köpare fått tagit del av den informationen som jag har behövt. Han har också varit hjälpsam och månat om mig som köpare.
  • Xiomara L
    Xiomara L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce är en väldigt personlig mäklare och samtidigt professionell. Det har varit väldigt tryggt. Alltid har jag kunnat nå honom och när han varit ledig eller på semester har han ändå återkommit snabbt. Han har svarat på alla mina frågor och infriat sina löften. Samtidigt har han varit noga med att låta mig ta besluten. Vi kom in i ett känsligt läge i budgivningen som Halepce styrde väldigt fint. Som kund har jag känt mig priviligerad och viktig. Jag är nöjd.
  • Sara N
    Sara N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Glad, positiv, bra bemötande och väldigt tillmötesgående.
  • Alija K
    Alija K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Som kunder fick vi all hjälp som behövs. Jeff Moorberg är trevlig och hjälpsam mäklare. Han hjälpte oss så mycket han kunde och det var fint att träffa honom. Han gör sitt jobb på bästa sätt.
    MVH
    2017-02-27 Jeff M svarar Alija K
    Hej och tack. Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya, stora lägenhet.
  • Jozef S
    Jozef S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi befinner oss mitt i processen av försäljning av vårt hus. Hittills har vi fått ett väldigt positivt intryck av Anders. Svarar snabbt på frågor, är tillmötesgående, verkar väldigt professionell. Vi har självklart förhoppningar på att det positiva intrycket kommer att bestå fram till slutet av säljprocessen.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce Tosun har varit till stor hjälp med min lägenhetsförsäljning, från första kontakt och igenom hela försäljningen.

Jenny
  • Sven M
    Sven M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt bemötande och tydlig kommunikation. Snabb återkoppling!
  • Mats D
    Mats D skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är mycket professionell och kunnig i sitt yrke som mäklare. Utöver det har hon det trevliga personliga bemötandet som gör att umgänget blir trevligt i ålål avseenden.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig, seriös och kunnig mäklare som inger det största förtroende. Med sin genuina kunskap om marknaden, sin sociala kompetens och prestigelösa stil känner sig både säljare och köpare trygga och upplever sig ha gjort en bra och trygg affär.
    Anders rekommenderas reservationslöst
    2017-02-28 Anders N svarar Patrik G
    Ett riktigt stort tack Patrik för dessa värmande ord, jag kan inte annat än ödmjukt ta detta till mig och fortsätta göra mitt yttersta för att leverera precis det du beskriver: att både säljare och köpare upplever sig ha gjort en bra och trygg affär. Återigen tack!
  • Agneta U
    Agneta U skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppenbemötande. Professionell, noggrann och trevlig mäklare.
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd. Snabb och bra service. Tryggt.
    2017-03-14 Anders N svarar Ann-christin B
    Tack Ann-christin för ditt positiva omdöme om mitt utförda arbete, det värmer. Vi syns och hörs!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag uppfattar Helena som en kompetent, lugn, erfaren mäklare med kundens bästa för ögonen.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tillmötesgående och serviceinriktad.
    2017-02-28 Anders N svarar Ewa S
    Tack Ewa för gott samarbete. Vi fortsätter nu med försäljning av ert hus så vi hörs framöver.
  • Johan N
    Johan N skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har både köpt hus och sålt hus utav Halepce. Allt gjordes inom en månad utan problem. Flexibel och kan snabbt tillgodose ens önskemål, både ur ett säljande och köpande perspektiv . Rekommenderas varmt. // Johan o Sara
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag hade en bra upplevelse som köpare av en lägenhet. Jag upplevde inga problem.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket nöjd med Helena och Fastighetsbyrån
  • Eleonor H
    Eleonor H skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och saklig mäklare, som är duktig på att återkomma! Har varit i kontakt med andra mäklare som inte höll en uppdaterad och man fick själv jaga dom - sådan är inte Helena! Rekommenderas ! :)
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och lätt person o ha att göra med. Finns alltid tillgänglig och hjälper till med frågor och svar.
    Jag skulle rekommendera Halepce till andra som vill sälja/köpa bostad.
  • Mauro C
    Mauro C skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej,
    Jag har fått en proffesionellt hjälp och alltid snabb svar och bra hjälp på hela mina ärende. Jag är mycket nöjd.
    2017-02-24 Jeff M svarar Mauro C
    Tack. Lycka till med flytten till Västerås.
  • Emin K
    Emin K skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!

Vi har full förtroende för Helena Angermund och skulle varmt rekommendera henne till alla som funderar på att sälja.
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, tydlig i kommunikationen.
    2017-01-12 Helena A svarar Angelica N
    Tack för omdömet. Hoppas ni trivs i nya lägenheten.
  • Joacim H
    Joacim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är en mycket nöjd köpare av ett objekt där Halepce var mäklare. Fick ett mycket trevligt bemötande från början och Halepce var väldigt duktig på att hålla kontakten genom hela affären. Detta är något väldigt viktigt för mig då man vill känna sig välinformerad om vad som händer och hur allt fortskrider. Avslutningsvis mycket nöjd med allt!
  • Birgit E
    Birgit E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevlig och ger bra information.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, effektiv lätt att prata med. Informerade bra.
    2016-12-06 Helena A svarar Yvonne K
    Tusen tack för det fina omdömet!
  • David J
    David J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag kan inte vara mer nöjd. Fantastiskt bra samarbete och väldigt bra information fortlöpande under hela processen.
    2016-12-05 Halepce T svarar David J
    Stort tack David för förtroendet man fått från er. Underbart att höra att ni är så nöjda med mitt arbete genom hela försäljningen. Får även tacka er för ett gott samarbete och härligt bemötande. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra säljare & väldigt trevlig, rekommenderas till vänner & släkt helt klart.
    2016-12-05 Halepce T svarar Patrik U
    Hej Patrik! Får tacka för ditt fina omdöme och att ni är nöjda med mitt arbete. Alltid härligt att höra när kunder rekommenderar en vidare till de man känner. Det är bland de bästa och roligaste kvittot man kan få på sitt arbete =) Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya bostad och ni är välkomna att höra av er för en värdering när ni har renoverat klart bostaden. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    jag är väldigt nöjd med mäklarens bemötande. Jag tycker att hela upplevelsen har varit bra, jag är väldigt nöjd.
    2016-12-05 Halepce T svarar Joakim H
    Stort tack för ditt omdöme Joakim! Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete igenom hela processen vid ditt nya köp. Får även passa på att tacka för förtoendet att ni anlita mig för försäljningen av din bostad. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det gick snart och enkelt
    Halepce T gillar detta
  • Agnelica S
    Agnelica S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra saklig mäklare! Rekommenderas!! Blev budgivning på ett objekt med mkt speciell situation! Toppen proffsigt
    2016-12-06 Anders N svarar Agnelica S
    Tack snälla Angelica för dina positiva ord och rekommendationer. Vi hade en hel del omständigheter att kämpa mot som vi slut övervann och levererade riktigt bra resultat, också mycket tack vare ditt engagemang i hela försäljningsprocessen. Stort tack!
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helena ingav förtroende, var lugn och saklig. Bra information från henne hela tiden. Rekommenderar henne varmt som mäklare.
    2016-12-05 Helena A svarar Kerstin F
    Tack för de varma orden alltid roligt att höra. En smidig och snabb affär :)
  • Karin S
    Karin S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevligt och förtroendefullt bemötande. Anders är en duktig säljare. Min upplevelse är att han är slarvig. Exempel: som kund fick jag bl.a ringa 3 ggr och påtala att det fanns inte någon planlösning i annonsen på mitt hus. Den kom in först efter min senaste påtryckning och då pågick redan budgivningen. Enl. ö k skulle han betala Energideklarationen, men firman som utförde det krävde mig på betalningen, som jag betalade och fick kontakta Anders 3 ggr om att det skulle regleras i hans arvode. Enligt uppdraget om Tilläggstjänster skulle också besiktning och dolda fel-försäkring ingå. Besiktningen ombesörjde A att den genomfördes i god tid, men sedan vet jag inte hur det har gått vidare med tecknande av försäkringen. Eftersom överlåtelse av huset inte sker förrän 12 /4 2017, så har A kanske inte hunnit med detta ännu. Det hade kanske varit på sin plats att informera mig om bl a detta, eftersom affären inte känns avslutad.
    2016-12-06 Anders N svarar Karin S
    Hej Karin (eller ska jag skriva Birgit?) Kul att du uppfattar mig som trevlig och förtroendefull, det är precis så jag uppfattat vårt samarbete kring försäljningen av ditt hus. Däremot är det mycket tråkigt att jag uppenbarligen har missat en del saker när det gäller ditt ärende. Avseende planlösningar är vi oftast utelämnade till Västerås kommuns snabbhet i att leverera korrekt planritningar vilket i detta fall drog ut på tiden. När det gäller ersättningen för energideklarationen är det helt bedrövligt att du ska behöva påpeka detta 3 ggr, något som jag också mycket tydligt bad om ursäkt för i vår dialog när detta uppstod. Avseende försäkringen förklarade jag för dig vid vårt första möte, och jag gick igenom samma sak när vi pratade per tel tidigare, att försäkringsbrev och faktura som regel skickas ut efter tillträdet. Nu har du fått denna info både per tel och via denna sajt och jag hoppas att du känner dig nöjd med detta. Tack på förhand och hoppas på ditt fortsatta förtroende.
  • Evelyn J
    Evelyn J skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är mkt nöjda med Helena. Hon har varit lättillgänglig och alltid haft svar på våra frågor kring husförsäljningen.
    2016-12-05 Helena A svarar Evelyn J
    Roligt att höra att ni är nöjda, det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med försäljningen. Trots lite motgångar i affären vart det ju bra till slut. Hoppas ni trivs i nya lägenheten.
  • Marie G
    Marie G skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Halepce Tosun har varit mycket trevlig, tydlig och har alltid åtgärdat och återkopplat när han lovat detta. Mycket trevlig mäklare.
    2016-12-05 Halepce T svarar Marie G
    Hej Marie! Får tacka för din fina recension. Skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. och bemötandet. Är säker på att ni kommer stortrivas i er nya och härliga bostad. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hittills har allt varit till belåtenhet.
    2016-12-05 Helena A svarar Bernt L
    Va roligt att höra! Lägenheten är väldigt bra så där kommer du säkert trivas.
  • Mika K
    Mika K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande, god service och mycket proffsig hantering. -Mika
    2016-12-02 Anders N svarar Mika K
    Tack Mika för dina positiva ord. Det värmer alltid och är högt uppskattat.
  • Maria F
    Maria F skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina gav ett trevligt, kunnigt och personligt bemötande och avslutade försäljningen mycket snabbt och smidigt.
  • Markus T
    Markus T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bemötandet var sådär på grund av att vi var sena till visningen. Dock på grund av barnet's behov.
    2016-12-02 Anders N svarar Markus T
    Hej Markus, beklagar om ni tyckte bemötandet var mindre bra på visningen eftersom ni var sena. Detta är naturligtvis inte något ni som kunder ska behöva uppleva. Visning är annars ett av mina allra starkaste och viktigaste moment som mäklare då jag alltid håller en hög servicenivå med mycket information. Dessutom fick ni en egen bokad visning dagen efter vilket jag hoppas och tror kompenserade den korta visning ni fick vid första tillfället. Vi syns och hörs framöver...
  • Nadja W
    Nadja W skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en enormt kompetent och lyhörd mäklare som tillgodosåg alla vara önskemål! Vi är supernöjda och kommer rekommendera honom till alla vi känner!
    2016-12-02 Anders N svarar Nadja W
    Tack snälla Nadja för ditt omdöme. Vårt samarbete blev oerhört lyckat, framförallt eftersom ni är så superbra kunder med mycket bra och insiktsfulla åsikter. Jag har haft en jättekul tid (vi har ju fortfarande tillträdet kvar :-) ) och lärt mig en hel del nytt också. Att ni dessutom rekommenderar mig gör mig riktigt glad och mycket, mycket tacksam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Toppen mäklare, alltid bra presentationer, berättar saker som andra mäklare inte uppmärksammar. Rekommenderas!
    2016-12-02 Anders N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas! för ditt omdöme och särskilt kul att du nämner min presentation på visningen. Detta är ju ett av mina "trademarks" och något jag sätter högt på min prio lista.
  • Runar S
    Runar S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag vill inte uttala mej innan Anders har sålt vårt hus. Runar
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande , men lite dåligt påläst om objektet om vissa detaljer.
    Sen med återkoppling ang försäljning, men för övrigt mycket bra o trevlig.
    Mycket bra vid kontraktskrivningen.
    2016-12-05 Halepce T svarar Bengt W
    Hej Bengt! Stort tack för ditt omdöme och feedbacken. Det finns alltid utrymme att utvecklas och bli bättre, tar det med mig. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Carolina Uttersköld en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Carolina är en mäklare som besitter allt som en mäklare bör. Hon ser möjligheter i en försäljning och jobbar med kunden i fokus. Tydlig med både köpare och säljare. Hon har även en juridisk bakgrund vilket känns tryggt.
    Hennes stora register av kunskaper gör henne till en mäklare som vi verkligen vill rekommendera.
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Helena Angermund en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Gott bemötande. Proffesionell hantering och kunnig. Vi är mycket nöjda med Helenas bemötande och med Fastighetsbyrån.
    2016-12-05 Helena A svarar Caroline O
    Stort tack för det fina omdömet det värmer alltid att höra. Det var roligt att få hjälpa till med er försäljning. Lycka till i nya fina huset så ses vi på tillträdet nästa år.
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpare: OK. Kändes lite stressat. Jag hade velat se lägenheten en gång till innan vi skrev papper.

Säljare: Bra. Även här kändes dock som om det var bråttom, vilket jag upplevde lite stressande.
  • Emilia T
    Emilia T skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att han har varit riktigt bra hela tiden. Svarat på alla frågor och alltid humöret på topp! Har även rekommenderat honom till andra personer som också har honom som kund just nu
    2016-12-01 Anders N svarar Emilia T
    Tack snälla Emelia för dessa värmande och positiva ord. Ni är så superbra kunder som man bara kan önska. Och tack för de rekommendationer som jag fått, de är guld värda. Vi syns och hörs framöver...

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås