Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 830 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Katarina G
    Katarina G skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Alltid lika glad och trevlig, hjälpsam och ett lyssnande öra när man var i nöd! 😊 Läs mer
  • Per Valter Y
    Per Valter Y skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Helt nöjda med mäklaren och hans upplägg. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren gav ett professionellt bemötande vid köp av fristående villa i Västerås. Kunnig om området huset står i och kunde ge tips om hur brister i fastigheten kunde hanteras (vem man kunde vända sig till, stöd som fanns att få från kommunen, etc.). Uppskattade det metodiska tillvägagångssättet där mäklaren förklarade både för oss och säljarna vilka steg som behövde gås igenom, och vilka möjligheter/val som fanns i varje steg. Har letat hus under längre tid, och den här mäklaren var bland de bästa. Kändes inte som att han försäkte skynda oss eller säljarna förbi någon del av processen. Läs mer
  • Noor H
    Noor H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Rebecca lät mig skriva på lägenhet avtalen utan att jag hade med mig någon underlag på min lönelöfte då hade jag sökte för lånelöfte digitalt och fått godkänt från swedbank. Vilket gör ingen mäklare nångonstans alla kräver lånelöfte underlag på papper på bordet innan man ska skriva på. Detta orsakade stort problem för mig som köpare och även för säljaren som fick vänta många dagar för jag försökte hitta någon annan bank som ska låna mig pengarna till slut ringde rebeccas chef och rekommemderade bluestep bank som jag sökte för och fick ränta på 6 procent på min lånelöfte vilket är dyrt men jag hade ingen återvändo pgv rebeccas slarviga fel! Läs mer
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en kolonistuga.
    Mycket gott bemötande. Vänlig, kunnig och trevlig mäklare. Vi kände oss i trygga händer och fick mycket bra information och klara svar på våra frågor.
    Vår mäklare motsvarade helt de förväntningar vi hade. Våra funderingar ang. pappersexercis och det juridiska skötte hon och förklarade på ett mycket bra sätt.
    Vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv. Läs mer
  • Anton W
    Köpt fritidshus.
    Proffsig och trevlig. Läs mer
  • Eva Charlotte H
    Eva Charlotte H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en lägenhet. Jag är inte nöjd med mäklaren. Läs mer
    2018-09-16 Halepce T svarar Eva Charlotte H
    Hej Charlotte. Vad tråkigt att höra att du inte var nöjd. Det framgår inte riktigt vad du inte är nöjd med så det är svårt att bemöta ditt omdöme. Ni ringde efter tillträdet för att framföra att ni inte var nöjda med städningen men ni hade ju fått kontakt med städbolaget som man ska reklamera till om det är något med städningen som man är missnöjd med. Sedan hade ni några frågor kring varför tillträden tar så lång tid. Ni hade tillträdet på ett datum som är väldigt bokat hos bankerna därför tog det lång tid för att handläggaren satt i telefonkö en längre tid vid överföringen. Ni hade även funderingar kring hur man reklamerar när det gäller något med bostaden där ni också fick information om hur man reklamerar samt så fick ni kontaktuppgifter till juridiska rådgivare som man kan vända sig till för att veta vad som gäller. Du är alltid välkommen att höra av dig Charlotte om det är något som är otydligt eller om det är något mer du funderar på. Med vänliga hälsningar, Halepce Tosun.
  • Nanna H
    Nanna H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande av Rebecca. Hon är en glad, öppen och professionell i sitt yrke. Man fick en bra kontakt med henne.
    Hon levde upp till de förväntningar jag hade av en mäklare genom bra återkoppling och bra information under hela säljprocessen.
    Jag hade otur med spekulanterna och strul med budgivare men tack vare Rebecca löste hon allt och så fanns hon där som ett bra stöd och hjälp.
    Jag skulle rekommendera henne till nära och kära om de söker mäklare i framtiden. Läs mer
  • Jarno R
    Jarno R skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-09-13 Jeff M svarar Jarno R
    Tack. Efter er renovering kommer ni att få ett toppenboende!
  • Mats H
    Mats H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Utmärkt koll. Utmärkt service. Läs mer
    2018-09-13 Jeff M svarar Mats H
    Tack. Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Milena K
    Milena K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en mysig trea på Gideonsberget. Mäklaren bemöte mig varmt och uppfylde förväntningarna hellt. Kunig och proffesionel. . Läs mer
    2018-09-11 Jeff M svarar Milena K
    Tack och lycka till med nya lägenheten!
  • susan c
    susan c skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, ambitiös och serviceminded. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt fritidshus (gammalt).Halepce var alltid trevlig och korrekt

och jag blev nöjd med affären. Fick dock ingen bra upplysning om
    framtida ansvar (dolda fel). Läs mer
  • Eila L
    Eila L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt på Rönnby. Vi fick förtroende för Halepce från första början. Han är mjuk och samtidigt mycket saklig och kunnig. Han informerade alltid efter visningar om läget. Han hade också stor förståelse för vår situation som vi drabbades av genom min mans sjukdom.
    Det är omöjligt att lägga till mera önskningar, han har genomfört sitt åtagande på bästa sätt.

Han är verkligen en mäklare att lita på, mycket kunnig och mycket trevlig i alla våra kontakter. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Objekt: Köp av övernattningslägenhet i Västerås.
    Halepce bemötte oss val, och informerade utförligt om lägenheten och dess omgivningar.
    Våra förväntningar uppfylldes väl.
    Vi fick en känsla av att han kände säljaren sedan tidigare (mer än affärsmässigt). Behöver inte vara något fel i sig då han visat lägenheten tidigare och inte fått den såld. Läs mer
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    När jag sålde min lägenhet, en 2:a, i Västerås gav jag uppdraget till Halepce. Gav bra feedback under processen och rekommendation för att lyckas med försäljningen. Inget att klaga på. Läs mer
  • John F
    John F skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce träffade vi på en visning och han gjorde ett föredömligt jobb på den visningen och vi ville att han skulle komma och göra en värdering av våran villa som skulle säljas. Han gjorde en värdering och presenterade ett förslag och gav oss bra råd och vi kom överens om hur och när villan skulle läggas ut till försäljning. Vi hade en bra kommunikation hela tiden. När vi tvivlade ibland under budgivningen gav han oss bra råd. På ett mycket bra sätt löste han problem som uppkom när avtal skulle skrivas med nya ägarna. Kan varmt rekommendera Halepce ock kommer vilja ha honom vid ev framtida köp eller försäljning.
    En underbar lyhörd trevlig och kunnig försäljare var rädd om honom.
    J o M Läs mer
  • Eva R
    Eva R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en lägenhet.
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han ingav förtroende. Han har varit väldigt hjälpsam och har jobbat mer än förväntat för att få saker att fungera på ett smidigt och säkert sätt. Läs mer
  • Kazem S
    Kazem S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har använt oss av Anders vid 2 tillfällen vid försäljning av bostad och det vi kan säga är att Anders överträffade våra förväntningar, vid båda tillfällena. Anders är väldigt tillmötesgående och går in helhjärtat in för uppgiften. Vi kommer att använda oss flera gånger av Anders ifall det skulle dyka upp tillfälle och vi rekommendera honom starkt.

//Nöjd kund Läs mer
    2018-08-21 Anders N svarar Kazem S
    Ett riktigt stort tack för ert positiva omdöme och för att jag fått representera Er vid två affärer. Vi hade vid båda försäljningstillfällena ett mycket bra samarbete och en konstruktiv dialog rakt igenom. Vi hörs och syns igen...
  • Anders T
    Anders T skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig mäklare.
    Bra service.
    Bra information. Läs mer
  • Birgit B
    Birgit B skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande.
    Snabb affär var ett önskemål och infriades.
    Värdet var enligt ök. Läs mer
  • Carin J
    Carin J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande. Påläst personal och tålmodig med alla våra frågor. Kände oss aldrig som besvärliga eller dumma, utan förklarade alla turer på ett begripligt sätt. Vi rekommenderar er å de varmaste. Läs mer
  • Claudia M
    Claudia M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Hej !
    Jag och min man har köpt ett radhus.
    Mäklarens bemötandet var professionellt, vi kände oss trygga och vi fick svar på alla våra frågor.
    Självklart jag ska rekommendera Fastighetsbyrån . Läs mer
  • Deanna K
    Deanna K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt lägenhet med adress Klyvargatan 2. Har endast träffat henne i samband med kontraktskrivning under ca 1 timme. Svårt att ge ett omdöme. Läs mer
  • Gulnar Mala S
    Gulnar Mala S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    vi har köpt ett hus på Bäckby . först när vi såg bilderna på Hemnet blev vi intresserade av att gå på visning men eftersom visning tiden hade gått ut, fick jag kontakta Halepca för att ordna en till visning. Halepca var jätte hjälpsam man.
    på visning dagen fick vi träffa Halepca och vi blev väl bemötad av honom och vi fick svar på alla våra frågor på väldigt professionellt sätt. Läs mer
  • Adam K
    Adam K skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en bostadsrätt i Hallstahammar.
    Trevligt bemötande av Mari och hon tog reda på allt som jag undrade över. Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en villa.
    Vänligt och proffsigt samt att han informerade
    Bra.
    Han skötte allt bra.
    Försäljningen gick fort och bra. Läs mer
    2018-06-12 Jeff M svarar Göran J
    Tack. Ta väl hand om gården i Dalarna.
  • Maria R
    Maria R skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mkt duktig mäklare.är otroligt nöjd.har talets förmåga.stil klass o eleganze.glad o mkt trevlig. Läs mer
  • Kjell Bertil K
    Kjell Bertil K skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt, vänligt och kunniga.Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt hus som Patrik var mäklare för. Han var väldigt informativ och svarade på frågor. De frågor som han inte viste svaret på kollade han upp omgående. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Det har varit poitivt art ha Jeff som mäklare. Jag har även tidigare anlitat Jeff som mäklare och det väl ett betyg gott som något. Läs mer
    2018-05-29 Jeff M svarar Bo S
    Tack Bosse. Lycka till med det nya livet som pensionär!
  • Nikoi D
    Nikoi D skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker Halepce gjorde ett fantastiskt jobb, han var bemötte oss med respekt, omtanke och tydlighet. Väl uppskattat bra service och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Valde Fastighetsbyrån och deras mäklare Halepce Tosun för försäljning av lägenhet. Jag fick ett mycket fint bemötande från Halepce från första dagen. Han är en professionell hjälpsam kunnig trevlig mäklare. Ett bra samarbete under hela försäljningsprocessen via telefon och sms, har känt mig väldigt trygg med Halepce som min mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig kille som tog god tid på att sälja in sig vid första mötet. Men dålig på att återkoppla och komma till avslut. Tillgängligheten var inte tillfredsställande för oss. Skulle absolut inte rekommendera honom el nyttja han igen. Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt en lgh med ett rum och kök. Främst av allt så tyckte jag att jag fick ett bra bemötande av mäklaren, som hade alltid förstod vad jag menade och kunde svara på frågor! Jag fick fortlöpande god information om hela processen med att sälja, ingenting var oklart, vilket alltid är skönt då det kan vara stressigt att sälja sin bostad. Läs mer
  • Sonny S
    Sonny S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en lgh tsm med min sambo,
    Blev bemött jättebra av mäklaren, proffs.
    Hade rätt högt förväntningar, att man skulle få träffa ett proffs som var påläst om området och lägenheten.

Succe Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren lyssnade in mina behov och hjälpte mig så allt gick så smidigt som möjligt.
    Har sålt en bostadsrätt på fyra rum och kök Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande. Värdet på betalningen var ok. Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har behandlat vårt ärende kunnigt och snabbt.
    Vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Lena N
    Tack Lena för ditt omdöme. Rekommendationer är något som vi mäklare verkligen tycker om :-)
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders har varit verkligen hjälpsam och var mycket tydlig med alla informationer från början till slut. Han har alltid varit tillänglig för mängder av frågor som vi har haft och har alltid fått svar på våra frågor. En engagerad, kunnig och sympatisk mäklare som inger förtroende. Mycket bra bemötande med proffesionell hjälp. Rekommenderas star.
    mvh
    Hussain Maroufpour Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Hussain M
    Stort tack Hussein. Ni har varit fantastiska kunder som gjort det möjligt för mig att visa er bostad på obekväma tider osv men som gjort att vi lyckades fantastiskt bra med er bostadsaffär.
  • Hussain M
    Hussain M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Hussain Maroufpour Läs mer
  • Elias O
    Elias O skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Haft väldigt lite kontakt med Anders. Köpte Skjutbanegatan 17c av honom. Han var professionell genom hela bemötandet, inget strull, var väldigt resonabel och upplevdes som tillgänglig. Läs mer
    2018-05-31 Anders N svarar Elias O
    Tack Elias, du är en bra kund som jag hoppas jag får göra nya bostadsaffärer åt i framtiden.
  • Bernt Holger G
    Bernt Holger G skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari Kautto utförde sitt uppdrag mycket proffsigt, vi blev mycket nöjda! Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Återkommer med bedömning när begångna misstag rättats till. Läs mer
  • Kamil H
    Kamil H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en bostadsrätt, han är bland dom bästa mäklarna som finns i den här stan. En stabil och mycket kunnig mäklar som har fötterna på jorden. Jag kommer att rekommendera han till många som jag känner. Kör hårt bror jag vet att du är grym på det du gör jalla lycka till nu och må bäst//

Kamil Hanna Läs mer
    2018-05-16 Anders N svarar Kamil H
    Stort tack min broder Kamil för dom värmande orden, det betyder mycket. Vi hörs vidare framöver när du ska sälja eller köpa någon ny bostad. Må bäst!
  • Matthew B
    Matthew B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    sålt en lägenhet i Västerås och köpt ett hus i Ramnäs via Mari.

Vi träffades på visningen i Ramnäs

jag hade förväntat mig för snabb och tydliga svar från mäklaren och att hon var öppet om allt ang. försäljning och köp av bostad, och vi fick precis vad vi hade förväntat oss för!

Mari var jättetrevlig och hade mycket tålamod mot våra "dumma" frågor. om hon inte svarade telefonen så hörde hon av sig snabbt!

jag skulle absolut rekommendera Mari dom Mäklare. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bra utfört arbete vid försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad mäklare
    Proffsiga foton
    Bra återkoppling Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt bemötande i alla hänseenden!
    Utifrån erfarenheter hittills skulle jag rekommendera mina vänner henne, om
    de behöver en mäklare. Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås