Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1133 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2019-10-13

Renas M skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och tillmötesgående vad gäller titt på bostaden. Läs mer
  • 2019-10-13

Susanna H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, effektiv och tillgänglig!
    Vi fick möjlighet att se lägenheter före visning och detta ledde till att vi fick vår drömlägenhet! Läs mer
    2019-10-14 Anders N svarar Susanna H
    Stort tack Susanna för den goda bedömningen av mitt arbete. Ni är superbra kunder som jag hoppas få hjälpa fler gånger framöver.

Sofia B skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt villa. Snabb på svar. Bra återkoppling och kontakt under hela tiden.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer

Mikael N skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kort sagt ett Proffs som kan sitt jobb. Läs mer

Therese M skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Caroline var ett fantastiskt stöd när vi sålde vårt kedjehus. Hon har haft ett proffsigt bemötande från start till slut, varit snabb på att återkoppla och se till att vi har varit informerade under hela processen. Vi upplever att hon även haft ett proffsigt bemötande mot spekulanter och med sin erfarenhet kunnat hantera kontakten med flera samtidigt på ett smidigt sätt. Vid försäljningen har hon sett till att båda parter känt sig trygga i bostadsaffären. Vi kan varmt rekommendera Caroline som mäklare! Läs mer

Leif D skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Korrekt, noggrann, tillgänglig och trevlig. Läs mer
  • Carina H

2019-10-10

Carina H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias är en mycket ödmjuk och lugn person att möta och inger tack vare sina karaktärsdrag ett pålitligt intryck. Han är saklig och noggrann i det han tar för sig och har tid för kunden. Läs mer
  • 2019-10-10

Håkan E skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vid vårat köp av hus med Tobias som mäklare så är upplevelsen att vi blev mycket väl omhändertagna på ett personligt sätt. Han kändes genuint engagerad och intresserad av oss.
    I så pass stora affärer vill man känna sig trygg och det lyckades Tobias förmedla på ett professionellt vis. Läs mer

Mirja R skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari Kautto var trevlig, och fin.Vi kom bra överens, och att jag kunde prata finska med henne var en fördel. Läs mer
    2019-10-10 Mari K svarar Mirja R
    Tack fina Mirja för din rekommendation - det är ömsesidigt!

Johan Daniel W skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt vår villa i Kolbäck.
    Rebecca har aktivt hjälpt oss med våra frågor, funderingar och sådant som vi själva inte tänkt på.
    Tack! Läs mer

Per Erik Birger J skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helt otroligt smidigt!
    Grymt bemötande.
    Rekommenderar garanterat till andra! Läs mer

Niklas P skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt duktig mäklare.
    Kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
  • Linus Jonathan A

2019-10-09

Linus Jonathan A skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En toppen mäklare med utmärkt bemötande och alltid nära till hands. Läs mer
  • 2019-10-05

Linnéa B skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte ett hus förmedlat av Rebecca. Vi är supernöjda och fick ett trevligt bemötande vid dels visning men också under vidare försäljning av huset. Hon var också tillgänglig för frågor som vi fick svar på. Positivt att hon förklarade allt väldigt bra på kontor när vi skrev på alla papper. Läs mer
  • 2019-10-05

Kyrre K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra helt igenom. Inga problem med någonting. Läs mer
    2019-10-09 Jeff M svarar Kyrre K
    Tack. Ni har flyttat in i ett jättefint hus!

Hanno P skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    hej jag har bytt till en mindre hyresrätt , det var en bra mäklare med ett bra bemötande Läs mer

Stellan H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt radhus
    Bra bemötande
    Eftersom det inte var "min" mäklare har jag svårt att bedöma
    henne så i detalj
    Gör ett bra intryck och verkar vara effektiv Läs mer

Amanda A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra, trevligt bemötande och kändes påläst och pålitlig! Läs mer
  • 2019-10-03

Annelize D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Very good service. Always polite and even came in during his holiday to assist us buying the house.

Overall very pleased with the service. Läs mer
    2019-10-03 Anders N svarar Annelize D
    Thanks a lot Annelize for your kind words. It was a real pleasure to have you and your familys as customers. BR Anders
  • 2019-10-02

Marc Ronny Alexander S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt proffsig, hängiven, kunnig, lättsam och trevlig!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-10-02

Laila A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt lgh och sålt ett radhus. Vi blev mycket väl bemött av Halepce. Vi hade mycket höga förväntningar på ett överkomligt pris på lgh och det blev så. Radhuset såldes mycket snabbt till ett pris som var över våra förväntningar. Det blev som sagt en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-30

Fredrik S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca var väldigt tydlig, snabb och effektiv vid både köp- och säljprocesserna nu senast när jag bytte bostad. Hon gjorde det dessutom med glimten i ögat och med ett i mkt bra bemötande vid varje kontakt.

Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-09-28

Leila T skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte ett radhus i Västerås.

Tobias Törnqvist var en tillmötesgående, hjälpsam och sakkunnig mäklare. Det blev en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-09-26

Philip A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett professionellt sätt. Mycket ambitiös som gjorde det lilla extra för att lyckas med försäljningen. Läs mer
  • Harri Kristian L

2019-09-26

Harri Kristian L skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tydlig och korrekt information om hur processen ser ut, ett proffesionellt bemötande vid varje kontakt. Hittade snabbt en köpare som vi godkände och vi hann inte ha visning av huset innan det blev sålt. Kan verkligen rekommendera för andra säljare! Läs mer
    2019-09-26 Ingegerd O svarar Harri Kristian L
    Tusen tack Harri för det fina omdömet. Ett nöje att arbeta med dig/er, smidigt och enkelt. Och att vi hittade en köpare som föll direkt för huset känns också väldigt bra. Lycka till framöver.
  • 2019-09-26

Maria E skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt villafastighet.

Ingegerd har varit omtänksam och brytt sig om mig som säljare.
    Ingegerd har uppfyllt min förväntan med råge.
    Hon har kompetens och är oerhört lyhörd.

Hon har även sett till så att affären har gjorts på ett mycket smidigt och bra sätt.

Kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-09-26 Ingegerd O svarar Maria E
    Tack rara du för dom fina orden. Så kul att kunna hjälpa till och att allt gick snabbt och smidigt utifrån er situation. Känns väldigt bra. Har också nöjda säljare vilket också känns toppen. Stort lycka till framöver.
  • 2019-09-25

Boris V skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har både köpt och sålt via Rebecca, supernöjd genom hela processen. Verkligen en påläst och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-25

Johanna N skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag sålde min lägenhet med Rebecca och upplevde henne som trevlig och noggrann. Hon informerade mig tydligt under hela processen och var snabb att svara om jag hörde av mig med frågor. Kan varmt rekommendera Rebecca. Läs mer

Ulrika L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt bostadsrätt.
    Jeff Moorberg har gjort ett jättebra jobb med försäljningen, vi är jätte nöjda. Läs mer
    2019-10-09 Jeff M svarar Ulrika L
    Tack. Lycka till med ert nya boende.

David W skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tyckte hon var kunnig och bra på att lägga upp, va ärlig i dom frågor jag ställde och var alltid kontaktbar. Läs mer

Tomas Henrik S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde parhus 6 rok. Positivt bemötande av mäklaren, gav råd men respekterade mina beslut. Verkar kunnig. Läs mer
    2019-09-25 Anders N svarar Tomas Henrik S
    Tackar Tomas för ditt positiva omdöme om mitt arbete, vi syns framöver.
  • Tommy J

2019-09-23

Tommy J skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    3 rok på Norra Floragatan.
    Tobias har allt vad man kan förvänta sig av en mäklare, och även mer därtill. Alltid trevlig, glad, lyhörd och hjälpsam. Rekommenderas varmt! Läs mer

Angelica H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Tobias. Allt har gått väldigt smidigt! Väldigt bra och proffsigt bemötande. Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera Tobias som mäklare. Jag upplever att han tagit sig tid, lyssnat och kommit med bra inspel. Vi hade inga förväntningar att få lägenheten såld, men det gick ju hur bra som helst! Läs mer

Filippa H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag och min sambo har både köpt och sålt våran bostad genom Rebecca.
    Mycket trevlig och glad tjej som har hjälpt oss med alla steg med sälj och köp av bostad.
    Skulle verkligen rekommendera henne till de som ska köpa respektive sälja sin bostad. Läs mer

Jesus A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    I wanted to sell my apartment and Tobias helped me from the very beginning with all the steps. He took this task with dedication and professionalism. In summary, I recommend Tobias for any buying/selling process you want to achieve. Läs mer

Carl Ove Henrik P skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra trevlig och kreativ mäklare rekommenderas. /Owe Läs mer
  • 2019-09-22

Ingemar B skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt lägenhet och sålt ett radhus.

Trevlig, lätt att prata med och hållit oss underrättade både vad gäller köp av lägenhet och försäljning av radhuset.

Verkar kunna se till både köparen och säljaren "sida". Läs mer
    2019-09-23 Jeff M svarar Ingemar B
    Hej och tack. Hoppas du kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • 2019-09-21

Lars Gustav H skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt vår gård genom Anders.
    Allt gick smidigt och bra,
    Anders upplevs mycket professionell i sitt bemötande och i arbetet.
    Vi är verkligen jätte nöjda. Läs mer
    2019-09-22 Anders N svarar Lars Gustav H
    Jag tackar allra ödmjukast för denna superfina bedömning av säljprocessen. Jag måste tillstå att ni varit fantastiska som kunder och servat mig med mycket viktig och användbar information om er gård. Tack!
  • Marianne D

2019-09-18

Marianne D skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en sommarstuga. Bra service, trevligt bemötande, ordning och reda. Läs mer
  • Erna V

2019-09-15

Erna V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce har med stor vördnad hjälpt till att sälja vår bostadsrätt. Han har med sin professionalism och anpassning till situationen visat och levt upp till de höga krav och förväntningar som fanns från början. Halepce visade tydligt sin kännedom för området, hög kvalitet på fotografering och styling av bostaden, annonsskapandet men viktigast av allt tydlighet och en förmåga att finna tid att förklara på ett sätt där alla parter förstår. Alla förväntningar med Halepce levde upp till över förväntan. Att ha Halepce som mäklare kändes otroligt tryggt. Man känner att man är i goda händer. Hela säljprocessen var från början till slut väldigt tydlig och kommunikationen med Halepce var mycket bra. Tillgänglig och medgörlig. Läs mer
  • 2019-09-15

Anna-Lena O skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpare. Alltid trevligt bemötande. Saklig och transparent information under processen. Läs mer
  • 2019-09-15

Tobias H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Flexibel, personlig och seriös. Inga problem. Läs mer
  • 2019-09-14

Andreas W skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias gav ett jätte proffsigt intryck trevlig och på alla sätt och vis.
    Kommer rekommendera honom till alla jag vet som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-09-14

Bengt D skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en bostadsrätt. Vi har allt igenom affären fått bästa tänkbara hjälp och stöd. Högsta kvalitet och kunskap. Läs mer

Felix S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt radhus. Mycket nöjd med bemötande, tillgänglighet och kontakt i stort. Läs mer

Mikael S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Haft nöjet att både köpa villa och sälja bostadsrätt genom Tobias Törnqvist på Fastighetsbyrån i Västerås och hans bemötande imponerade i båda processerna: tryggt, lugnt, stabilt genom allt från strategiska val till praktiska detaljer - kryddat med glädje och personlighet. Vi kan varmt rekommendera Tobias! Läs mer

Alexandra R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt radhus. Bra bemötande, tillgänglig och hjälpsam med att svara på frågor och förmedla kontakt. Noggrann, informerande och kändes trygg och seriös. Professionellt skött. Läs mer

Carin H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce sålde vår bostadsrätt och har varit väldigt proffsig hela vägen. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-09-12

Kerstin Cecilia A skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt vårt radhus på Rönnby
    Proffsigt bemötande med tydliga förklaringar o raka besked.
    Hon överträffade de förväntningar jag hade
    Kommer helt klart att rekommendera henne! 😊 Läs mer
  • 2019-09-12

Karl Dennis S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders är en mäklare som verkligen ger sig hän i uppdraget. Han gör sitt yttersta för att affären ska bli bra, för alla parter. Läs mer
    2019-09-12 Anders N svarar Karl Dennis S
    Ett riktigt stort tack för dina stärkande ord om mitt arbete, efter en bra process fick vi till en bra affär helt enkelt. Vi hörs framöver inför nya utmaningar.

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås