Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 974 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2019-04-21

Louise H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rak, kunnig och trovärdig mäklare. Jag köpte en lägenhet av henne. Läs mer
  • 2019-04-12

Micaela B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias som mäklare bemötte oss på ett otroligt bra sätt. Han är professionell, ödmjuk, lyhörd, kundfokuserad och trygg samt har glimten i ögat och tar sina kunder otroligt bra.

Han har hjälpt oss med en drömbostad och sålt våran nuvarande lägenhet.

Mina förväntningar, förutom att sälja bostaden var just att få detta bemötande som jag nämner ovan, vilket inte alls var några konstigheter för Tobias att leva upp till.

Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Tobias till alla mina vänner som är i köpar- och säljartankar vilket jag vet redan nu är några av era nya kunder.

Stor eloge till er och tusen tack Tobias Törnqvist för allt!!

Ha det gott!

Med vänlig hälsning,
    Micaela Bundesen Läs mer
  • 2019-04-07

Marie H skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Johanna är kunnig, proffsig och väldigt trevlig. Vi köpte en nyproduktion i Gäddeholm. Kommer att rekommendera Johanna till alla som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

Minna H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vårt hus i Tillberga . Bra bemötande o allt gick smidigt o snabbt. Bra kommunikation med mäklarn. Läs mer
    2019-04-16 Jeff M svarar Minna H
    Tack Minna. Hoppas att ni kommer att trivas på Kristiansborg.
  • Carina R

2019-04-07

Carina R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket nöjd med Tobias som mäklare. Seriös och serviceminded. Rekommenderar honom varmt. Läs mer

Lotta H skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tillgänglig, tydlig, smidig, kunnig och ett mycket proffsigt bemötande. Köpte radhus och sålde lägenhet, i båda fallen med Ingegerd som mäklare. Vi är så nöjda och rekommenderar henne verkligen!! Läs mer
    2019-04-06 Ingegerd O svarar Lotta H
    Tack rara du/ni för det fina omdömet. Nöjet har varit helt på min sida. Så glad att det gick så smidigt för alla parter.
    Kramar till er och ha en fin vår och sommar framöver.

Eva Birgitta S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte oss att sälja vår lgh innanför cityringen i Västerås. Hon har skött denna affär på bästa sätt. Närvarande och hela tiden löpande information till oss som säljare. Med sitt norrländska lugn så fick hon även oss att vara lugna under hela processen . Vi kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare Läs mer
  • Alexander H

2019-04-05

Alexander H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag och min sambo gjorde både köp och försäljning genom Tobias där vi sålde en lägenhet och köpte en ny. Tobias är oerhört proffsig och överträffade våra förväntningar både när det gällde försäljningen och köpet. Vid vårt köp så hade han svar på alla frågor och var väl påläst om objektet. Det var tack vare hans goda egenskaper som vi valde honom för att sälja vår ordinarie bostad.

Vid försäljning är han arbetssätt är väl genomtänkt och det märks att han har koll på branschen genom att han sätter
    förväntningarna på en lämplig nivå. Han är riktigt duktig på att kommunicera och ser alltid till att vara tillgänglig om man har frågor eller funderingar.

Vi kan verkligen rekommendera Tobias om man är ute efter en riktigt proffsig mäklare med glimten i ögat. Läs mer

Ulf L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    sålt br. trevlig, kunnig, glad, sympatiskt, idérik, strukturerad och håller tider. mkt bra bemötande o levde upp till alla förväntningar. rebecca rekommenderas å det varmaste. Läs mer

Mattias S skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    1: Villa
    2: Proffsigt bemött, fick en separat visning på tid som passade mig.
    3:Ville ha updateringar löpande vilket man fick, var tillgänglig när man hade frågor.
    4:Som det står ovan, nöjd med separat visning, uppskattade den flexibilteten. Läs mer
  • Anders H

2019-04-03

Anders H skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bara ett JÄTTE bra bemötande 😎😃😆... Han är kunnig som mäklare. Vi köpte en 2 rum o köks LGH. .. på bästa läget tack o hej Läs mer
  • 2019-04-03

Karin Denise Elvi L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi är så tacksamma att Tobias tog över ansvaret att sälja vår lägenhet. Vi hade köpt hus och var stressade med försäljningen.

Tobias tog sig tiden, lyssnade, kom med idéer, lösningar och gjorde allt för att hjälpa oss. Vilket gjorde att han sålde lägenheten snabbt till rekordpris!

Tobias var tillgänglig när som på dygnet och förklarade alltid så vi förstod och höll oss alltid uppdaterade.

Nu månader efter vårat köp kom han hem till oss och hjälpte till med deklarationen av lägenheten.
    Vi kan inte vara mer tacksamma o nöjda över Tobias engagemang.

Vi rekommenderar Tobias till alla vi känner som ska göra en bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-19

Patrik K skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt. Bemötande har varit positivt o engagerande. Våra förväntningar var att få hjälp o stöd o att känna sig trygg vilket har uppfyllts. Rebecka har varit väldigt inkännande o mycket tillgänglig under hela processen. Läs mer
  • 2019-03-19

Karin H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Seriöst och trevligt intryck. Allt gick smidigt. Läs mer
    2019-04-16 Jeff M svarar Karin H
    Hej och tack Karin. Hoppas att du blir nöjd med ditt helt nybyggda nya boende.
  • 2019-03-18

Johan E skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Anders hjälpte oss sälja vår lägenhet i rekordfart! Tog en vecka så var det klart. Och vi hamnade över utgångspriset. Han lyssnade på våra behov under hela processen och gav goda råd för kommande husköpet.

Kan starkt rekommendera Anders som mäklare. Tveka inte att kontakta honom! Läs mer
  • 2019-03-13

Emil W skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra. Saklig och professionell. Läs mer
  • Per Valter Y

2019-03-11

Per Valter Y skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde en villa och bjöd in ett antal mäklare för att hitta den vi kände kunde göra ett bra jobb. Det var flera som kändes bra men i slutändan valde vi Tobias. Han var engagerad och trevlig samt gjorde ett bra jobb. Vi var nöjda med en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2019-03-10

Lena O skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    köpt hus och sålt bostadsrätt.
    Rebecca är mycket kunnig och vi har stort förtroende för henne. Lätt att få kontakt.
    Snabba svar.
    Mycket trevlig och ödmjuk. Läs mer

Sara O skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en liten bostadsrätt.
    Väldigt trevligt och tydligt bemötande. Lugn vilket var bra då det var mitt första bostadsköp. Läs mer

Mariana B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt villa och sålt br. Är så nöjd med mitt val av mäklare. Bra jobbat Mari! Läs mer

Erik Runar G skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt bostadsrätt sålt radhus Blev mycket bra bemött Få huset sålt till rätt pris Han gjorde ett bra jobb Allt funkade bra Läs mer
  • Jonas B

2019-03-06

Jonas B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande från tillfrågan om visning till slutförandet av bostadsaffären. Läs mer
    2019-04-01 Caroline S svarar Jonas B
    Tack Jonas och lycka till med ditt nya boende
    Caroline
  • 2019-03-06

Nilufer B skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostadsrätt!
    Rebecca har hjälpt helhjärtat med försäljningen. Alltid varit snabb på att svara. Rekommenderar henne starkt. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-03-06

Emma N skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en 1:a i Västerås.
    Jag blev bemött på ett trevligt och välkomnande sätt.
    Det här var min första köpes lägenhet och hade därför inte så stora förväntningar på mäklaren mer än att kunna vara hjälpsam och jag tycker hon levde upp till de.
    Jag är super nöjd och glad över min bostadsrätt och hela procesee. Läs mer
  • Beata S

2019-03-05

Beata S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt vårat hus, och är jättenöjda. Mycket bra bemött av vår mäklare Tobbias. Kändes tryggt och bra från start till försäljning. Kommer rekommendera honom som mäklare till nära och kära. Läs mer
  • 2019-03-05

Ulf Roland P skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt fastighet i Ramnäs. vi är jättenöjda med Mari Kautto och rekomenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-03-04

Andreas H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt ett radhus på Gryta i Västerås.
    Bemötandet var mycket bra och Tobias
    kändes närvarande och jordnära.
    Vi hade ganska höga förväntningar
    och tycker att Tobias överträffade dem.
    Sammanfattningsvis är vi mycket
    nöjda med Tobias.

Mvh Andreas & Stina Läs mer

Benjamin H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias är väldigt kompetent och har varit mycket hjälpsam. Läs mer

Emma J skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Super duktig mäklare! Jordnära och lätt att prata med och väldigt duktig på att förklara för en om man inte förstår. Hon kan sitt jobb med andra ord och utför det galant! Super nöjd! Läs mer
  • Kjell A

2019-03-03

Kjell A skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik var mäklaren som hjälpte säljaren som vi köpte radhus av och vi fick ett väldigt bra intryck av honom. Det var därför lätt att välja honom i samma veva till att hjälpa oss med försäljningen av vår lägenhet och vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer

Susanne B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias var mycket trevlig och tillgänglig i kontakterna vi hade med honom när vi köpte vårt hus på Filargatan. Det som kanske imponerade mest på mig var det uppföljningssamtal vi hade en tid efter att vi hade flyttat in. Det uppskattades.

//Susanne & Claes Läs mer
  • Urban L

2019-03-03

Urban L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Professionell och kunnig mäklare med hög social kompetens som jag ger de bästa rekommendationer.
    Är mycket nöjd.
    Urban Liwing Läs mer

Mathias C skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte radhus av Tobias. Han är lugn, professionell och tydlig med allt så det kändes väldigt tryggt att köpa. Läs mer

Leif Olov H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias tog över efter en tidigare mäklare, dom bytt arbete. Och han startade ut med en rivstart! Suveränt gjort efter vårt första planeringsmöte! Nu hände det nåt! Tobias var engagerad, energisk och sympatisk, kvaliteter som gör honom till en god representant för sin arbetsgivare. Vi är mycket nöjda med hans arbete att sälja vårt hus! Läs mer
    2019-03-02 Tobias T svarar Leif Olov H
    Tack för det fina omdömet.
    Hoppas allt är bra med er i nya boendet på sydligare breddgrader 😎 ☀️

/Mvh Tobias
    Tobias T gillar detta

Eva K skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2-rums-lägenhet innerstan Västerås.
    Ingegerd gjorde ett proffsigt o självsäkert intryck. Hon svarade på alla frågor vi hade oavsett om det var kvällstid eller helg.( vilket kanske inte alltid är sunt för henne själv, men god service till oss )
    När vi var på visningen så anpassade hon tiden för oss genom att förlänga tiden så vi kunde ansluta.
    När vi väl vunnit budgivningen så hade vi också nära kontakt o fick tydlig info om vad som skulle ske.
    Det gick toppen o vi trivs i lägenheten !! Läs mer
    2019-03-03 Ingegerd O svarar Eva K
    Tack snälla för dessa ord. Det värmer och jag hoppas sonen trivs i sin lägenhet. Jag går förbi ibland och det ser så mysigt ut i fönstret. Kram från Ingegerd
  • 2019-03-01

Eva Christina J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande. Kunnig och engagerad mäklare, lätt att samarbeta med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-01 Caroline S svarar Eva Christina J
    Tack Christina för gott samarbete
    Caroline
  • Roland K

2019-03-01

Roland K skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mari sålde vår fastighet i Surahammar.
    Mari motsvarade våra förväntningar med råge.
    Hon var lyhörd för våra önskemål.
    Väldigt professionell och trevlig.
    Lätt att komma i kontakt med.

Vi kan varmt rekommendera Mari om ni ska köpa eller sälja er fastighet. Läs mer

Emmy J skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Glad, positiv, kunnig, ärlig, tillmötesgående. Läs mer

Kristina H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt radhuset. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Liudas E

2019-02-28

Liudas E skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har köpt friligande villa med hjälp av Johanna. Enligt min bedömning är Johanna den bästa bostadsmäklaren som jag har träffat i Västmanland. Hon var engagerat och kompetent vid hus inköp. Som sagt var vi helt nöjda med hennes jobb. Läs mer

Agneta B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde en villa . Mari förklarade bra för oss vad som skulle hända under perioden som vi huset t försäljning. Läs mer

Daban B skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte hus av Johanna. Hon är professionell, hjälpsam och tar sin tid att förklara/informera en om allt samt vara tillgänglig. Hon ställde upp också som hjälpte oss att kunna tänka på flytta i lugn ro! Läs mer

Jennifer Z skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en bostadsrätt på 77,5kvm
    Supertrevlig och engagerad mäklare. Snabb och effektiv! Tio poäng! Läs mer

Barbro J skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bostad: BR, Vetterslundsgatan, Väsyerås
    Mäklarens bemötande mycket bra och gav förtroende. Motsvarade mina förväntningar betr personligt engagemang och återkom snabbt betr frågor och synpunkter. Realistisk uppfattning om prisnivå.
    Uppstod ett problem, då stylingteamet lämnat ett kaos efter sig. Inför visningen var det ett hullerombuller - städartiklar framme m m. Mari ryckte snabbt in och resultatet var i alla fall tillfredsställande, om inte perfekt. Läs mer

Jessica L skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Härlig, glad och väldigt tillmötesgående Läs mer
    2019-02-28 Ingegerd O svarar Jessica L
    Hej och tack för dom fina orden :) Jag gillar mitt jobb och att få träffa kunder som ni gör mitt jobb så enkelt. Jag blir glad :)
    Hoppas ni får många fina år i ert nya hus. Kramar till er!

Seppo P skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt huset via Mari hon kan sitt jobb är mycket trevligt person allt gick snapp och smidit Läs mer
  • Carola K

2019-02-28

Carola K skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde min etta på Haga Parkgata och det gick smidigt utan visningar Läs mer

Kristin B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi fick utmärkt hjälp av Mari genom hela processen då vi köpte bostadsrättslägenhet. Vi hade frågor om allt möjligt och Mari fick oss aldrig att känna oss obekväma hur knasig frågan än var :)
    Trevligt,hjälpsam och professionell! Läs mer
    2019-03-06 Mari K svarar Kristin B
    Tusen tack för din fina rekommendation vilket glädjer mig mycket.
    Jag är både glad och tacksam till att ha så trevliga kunder och fått hjälpa er till ert nya boende.
    Minns inga som helst knasiga frågor :-)

Fredrik A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte ett hus i Västerås. Tobias hade ett bra och tydligt bemötande, och svarade på eller tog snabbt reda på det vi ville veta. Läs mer

Maria E skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en lägenhet förra året. Blev mycket bra bemött och kände oss trygga med mäklaren som även kände till området. Läs mer
    2019-03-06 Mari K svarar Maria E
    Tusen tack för fint omdöme, gläder mig mycket att höra. Kul att höra att flytten gått bra och att ni trivs så bra i nya huset också!

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås