Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

4.8 / 5 baserat på 2023 omdömen
Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

2023 omdömen om Fastighetsbyrån Västerås

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2023-02-02 Verifierad kund
    Rebecca har varit toppen genom hela försäljningen.

Det har varit ett proffsigt bemötande och väldigt förtroendeingivande från start till mål.
  • sålde sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Tillberga
    2023-02-02 Verifierad kund
    Upplevelsen är god, Paulina verkar ha legat i trots svår och besvärlig tid. Priset blev en bra bit under det utsatta. Men pga läget får jag anse mig nöjd. Totalt är vi nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-02-02 Verifierad kund
    Paulina is very energetic, lovely and passionate about what she does. She was very kind to us and helped us imagine ourselves in the new apartment, which made a difference.
    2023-02-02 Verifierad kund
    Paulina har varit snabb, väldigt trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med bemötandet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-02-02 Verifierad kund
    Positiv, energisk och ger sig inte utan gör verkligen ett mycket bra srbete. Jsg kan gladeligen rekommendera henne som mäklare till mina vänner o bekanta😀
    2023-02-02 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och driven person som tar sitt jobb på allvar. Hon gav oss hopp även om vi tänkte att det blir svårt att sälja. Jag är nöjd med hela upplevelsen, från dag 1.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-02-01 Verifierad kund
    Max är en bra person och han bemöta oss med respektfullt . Vi har fått hjälp som vi behoves. Vi är nöjd och glad med allt service.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-02-01 Verifierad kund
    Max har varit jätte duktig och respektfullt när han bemöta oss. Han har hjälpt mycket när vi ringer och frågar honom. Vi är nöjda om allt service som vi fått.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Korsängsgärdet
    2023-01-31 Verifierad kund
    Johanna gav oss ett tryggt och proffsigt intryck på lägenhetsvisningen och vid kontraktsskrivningen.

Vi känner oss mycket nöjda med Johanna och jag kan varmt rekommendera henne

E & P
    Tack snälla för de fina orden! Betyder mycket. Tänk vad bra ni kommer att få det i nya bostaden framöver!
    Mvh, Johanna
    Johanna Strand fd. Rofors
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Duktig och trevlig mäklare
    Jag är nöjd med försäljningen
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-30 Verifierad kund
    Rebecca var engagerad och kunnig och höll oss ordentligt uppdaterade under hela processen. Vill du ha en mäklare som är väldigt målinriktad, förtroendegivande och lyhörd så är Rebecca rätt person att anlita.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-30 Verifierad kund
    Rebecca ser en och lyssnar på riktigt.
    Superbra bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • City
    2023-01-29 Verifierad kund
    Rebecca was very professional and explained the terms of the agreement in detail. She helped us conclude a deal satisfactory to both the buyer and seller.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Rebecca är en kunnig, klok och förtroendegivande mäklare.
    Vi har haft en genomgående bra dialog och vi har känt oss trygga med henne.
    Hon har gjort allt och lite till för att sälja vårt hus.
    Att sälja ett hus i sämre tider är utmanande och Rebecca har förmedlat ett lugn och varit proffsig i alla lägen.

Vi är jättenöjda med Rebecca!
    Kommer garanterat att anlita henne i eventuella framtida försäljningar.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Rebecca inger ett enormt förtroende vid första mötet, som skapar trygghet. Hon har sen under hela processen fortsatt bevara och leva upp till det intryck hon först gav. Sen trots en tuff tid att sälja och många visningar har hon hela tiden bevarat lugnet, varit positiv men hela tiden ärlig om läget och förutsättningarna.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Alltid ett trevligt bemötande och professionell genom hela försäljningen.
    Rebecca är det självklara valet om jag ska anlita en mäklare igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Råby
    2023-01-27 Verifierad kund
    Trots svåra inflationen så lyckas Max sälja min bostad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-26 Verifierad kund
    Proffsigt att kunna sälja just nu för marknadsläget o jättebra på kontakt med oss o kunder vi kände oss jättetrygga. Bara att rekommendera ung o hungrig🤙🤙
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-26 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött. Inte allt för pådrivande utan lät mig kolla runt själv. Höll bra kontakt vid budgivningen. Alltid glad och trevlig
    • City
    2023-01-26 Verifierad kund
    Svårt för mig som förstagångsköpare att utvärdera som ej har något att jämföra med men har inget större att anmärka på. Engagerad och hjälpsam!
    2023-01-25 Verifierad kund
    Vi fick ett bra första bemötande av Paulina, kände direkt att det var rätt mäklare för oss.
    Paulina gjorde ett jättebra jobb med vår försäljning. Ett fantastisk driv och engagemang. Vi är jättenöjda och rekommenderar andra att anlita henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby Gärde
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande fick jag av honom! Hjälpsam att tillmötesgå önskemål! Pålitlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby Gärde
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemött,. Upplevde Emil som mycket engagerad med bra svar på alla frågor och funderingar.
    Bra kontakt under hela försäljningen.
    Så jag är väldigt nöjd med Emil
    2023-01-25 Verifierad kund
    Paulina höll oss hela tiden informerade och lyssnade in oss. Kommunikativ och driven på ett ödmjukt sätt. Vi känner oss väldigt trygga med Paulina genom hela vår säljprocess.
    2023-01-25 Verifierad kund
    Superbra bemötande och förstående. Lätt att få kontakt med. Kan inte säga annat än att allt fungerat jättebra. 🙂
  • köpte sitt hus med hjälp av Paulina Ringius en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Brandthovda
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, känns äkta och ärlig. Utstrålar positiv energi.
    • Malmaberg
    2023-01-21 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande, fixade en förhandsvisning snabbt som gjorde att vi kunde få snabb affär på den lägenhet vi ville ha för ett pris som var rimligt utan budgivning :)
    Som förstagångsköpare så kände vi att vi fick den hjälp och vägledning vi behövde :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-21 Verifierad kund
    Bra och professionell service genom hela processen! Blir samma mäklare vid försäljning i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-21 Verifierad kund
    Superbra mäklare, rekommenderar starkt!
    • Malmaberg
    2023-01-19 Verifierad kund
    Emil är en super trevlig och engagerad mäklare. Han levde väl upp till dem förväntningarna jag hade vid försäljningen av min lägenhet. Han är duktig på att följa upp under hela processen och snabb på att svara på eventuella frågor. Jag rekommenderar starkt att anlita Emil.
    • Berghamra
    2023-01-19 Verifierad kund
    Trevlig och entusiastisk med fokus på positivt resultat.
    • Berghamra
    2023-01-17 Verifierad kund
    Ett underbart skratt.
    Ett leende som smittar.
    En god kunskap om huset vi köpte
    Ett sinne för humor.
    En känsla för vad som är rätt.
    Paulina Inger ett förtroende och vi känner oss väldigt trygga av vårat husköp
    Ska vi sälja i framtiden så är det Paulina vi kommer att kontakta
    Mattias & Cathrin
    • Hammarby
    2023-01-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Han motsvarade våra förväntningar
    Allt fungerade bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-15 Verifierad kund
    Sara var väldigt närvarande och engagerad under hela säljprocessen, och peppade oss när det gick trögt. Vi kände oss personligt bemötta och fick hela tiden återkoppling och information om vad som hände. Mycket proffsig!
    • Vega
    2023-01-14 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och mycket förtroendeingivande
    • Karlsdal
    2023-01-09 Verifierad kund
    I was recommended to contact Sara when I decided to sell my apartment and she exceeded my expectations! She has been honest with me from the beginning about what I can expect considering the market today, with no "sugar coating". Sara is also very customer-oriented, she takes calls whenever possible, even outside working hours. She is understanding and supportive when things take time and most of all, she gets things done. If you want a broker with your interests first, that will think outside of the box if needed, contact Sara!
    2023-01-07 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklare som ställer upp och är jätteflexibel och tillmötesgående. Professionell!! Rekommenderas varmt!
    2023-01-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och engagemang
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2023-01-04 Verifierad kund
    Jätte trevlig dam . Samarbetar jätte fint och har stort tålamod
    • Haga
    2022-12-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och bra kommunikation. Gjorde ett väldigt bra jobb, kämpa att få bostaden såld i en seg period.
    • Tortuna
    2022-12-24 Verifierad kund
    Glad och trevlig mäklare med hjärtat på rätt ställe. Snabb på att svara på de frågor vi hade och hörde alltid av sig som hon sa.
    Jag fick bara positiva intryck av Paulina och skulle utan problem rekommendera henne till någon av mina vänner .
    2022-12-22 Verifierad kund
    Rebecka har varit helt fantastisk genom hela försäljningen.
    • Kristiansborg
    2022-12-20 Verifierad kund
    Hon var väldigt kunnig och hjälpsam!
    2022-12-19 Verifierad kund
    Rebecca svarade på de frågor vi skickade /ställde till henne snabbt och sakligt .

Hade inga direkta förväntningar då det var min första bostads försäljning. Tiden för försäljning var inte optimald men är ändå nöjd med resultatet och att det gick fort.
    2022-12-17 Verifierad kund
    Trevlig och duktig. In satt i det mesta.
    2022-12-17 Verifierad kund
    Hon var positiv och säker på att få bostaden såld.Det gjorde att vi vart lika säkra som henne men hon fick inte några spekulanter att komma på visningarna. Vid försäljningen blev det inte heller på topp för hon inför oss och köparen tog och ställde sig öppet på köparens sida mot oss i en disskusion. Vi tror det beror på att mäklaren då får köparens bostad att sälja. Vid en disskusion säljare och köpare emellan bör mäklaren vara helt neutral enl. oss. Annars är hon trevlig.
    Proffsigt jobb !
    Bra service allt fungerade
    Ser fram mot försäljningen av Sevallagatan 3

HB
    • Tortuna
    2022-12-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med gott bemötande! Tillmötesgående och svarar snabbt på frågor och funderingar. Rekommenderas till andra.
    • Gideonsberg
    2022-12-12 Verifierad kund
    Alltid positiv och glad. Service inriktad. Bra förståelse för sina kunders privata tid
    Tack snälla Hampus och roligt med din.första lägenhet. Ser fram emot att ses igen på tillträdet. God Jul 😊 Paulina Ringius
  • sålde sitt hus med hjälp av Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hallstahammar
    2022-12-09 Verifierad kund
    Marie Kautto är en person som är bra på alla sätt o vis, är glad att det var just hon som hjälpte mig med försäljningen av min bostad.