Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 858 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• Ulrika A skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Nöjd med mäklare och handläggning av fastighetsaffären Läs mer
  • Lars L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fint och behagligt bemötande.
    Duktig på att lyssna, förstå och också att fånga och minnas detaljer.
    Ambitiös och precis i sitt utövande.
    Återvänder gärna till Tobias Törnqvist. Läs mer
    2018-11-06 Tobias T svarar Lars L
    Tack för de fina orden Lars. Jag ser framemot den utlovade fikastunden hos er i Edsbyn , vem vet i sommar kanske jag knackar på.
    / Mvh Tobias
  • Ingrid L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde lägenhet i centrala Västerås. Läs mer
  • Gheorghe C skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra byrå, professionellt bemötande från mäklaren hela vägen från första mötet till slutförandet av avtalet. Engagerad och tillgänglig mäklare med bra kunskap om området. Läs mer
  • Lars-Anders R skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Lägenhet 2:a 59 kvm, Rekylgatan

Mycket proffsigt, engagerat och informativt.

Se ovan.

Smärtfritt och lyckat. Läs mer
  • Lilian A
    Lilian A skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias Törnqvist sålde vår mors lägenhet. Tobias var snabb och noggrann. Han ringde alltid och informerade om vad som skulle hända och när. Dessutom hade han duktiga medhjälpare, både den som stylade och fotografen. Tobias är trevlig, artig och tillmötesgående. Vi kommer att rekommendera honom direkt till våra vänner om de ska sälja eller köpa.
    Ingolf Apel, Lilian Apel och Lone Hellström Läs mer
    2018-11-01 Tobias T svarar Lilian A
    Tack för gott samarbete Lilian, det har varit kanontrevligt att lära känna er.
    Hälsa Ingolf och Lone så gott och ha det så trevligt på resan.

/ Mvh Tobias
  • Simon L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bostadsrätt. Lite virrig och dålig koll. Annars helt okej Läs mer
    2018-10-31 Tobias T svarar Simon L
    Hej Simon.
    Tråkigt att du upplevde mig så. Men nu har vi rätat ut de frågetecken som uppstått och jag hoppas du kommer känna dig nöjd framöver.
    Lycka till i nya boendet och hälsa Amanda så gott.
  • Karl-Gunnar J
    Karl-Gunnar J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt villa.Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var mycket insatt i all vad som gällde vid en försäljning av våran villa.
    Hon levde up till alla våra förväntningar som vi hade.
    Sammanfattningen våran är att vi kunde inte fått en bättre mäklare.Mycket duktig o trevlig på alla sätt.Tack Caroline. Läs mer
    2018-10-31 Caroline S svarar Karl-Gunnar J
    Tack KG. Med ert stöd är det svårt att misslyckas. Ses i december.
    Caroline
  • Kristin B
    Kristin B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias är en högst professionell mäklare med en genuin vilja att hjälpa till. Har man en fråga får man alltid ett svar. Kommer med bra rekommendationer och är alltid tillgänglig.
    Helt klart den bästa mäklaren vi haft att göra med. Tusen tack för all din hjälp! Läs mer
    2018-10-26 Tobias T svarar Kristin B
    Tack för dina fina vitsord Kristin , lycka till med nya boendet och hälsa Javier så gott.
  • Malin G skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias har varit en stor hjälp i mitt lägenhetsletande, han är en mäklare som gör allt han kan för att det ska bli så bra som möjligt! Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-10-25 Tobias T svarar Malin G
    Stort tack för de fina orden , lycka till med ditt nya boende.
  • Thi Ho V skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Helepce är en trevlig, duktig, proffsig, erfaren och kompetens mäklaren. Läs mer
  • Iva V
    Iva V skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt professionell & trevlig. Rebeccas bemötande och tillgänglighet är helt fantastiskt! Läs mer
  • Anton N skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt 3:a i Västerås, bra bemötande, bra service så vi var nöjda! Läs mer
  • Abdullah Ö skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålde en lägenhet i västerås till utgångspriset. Jag tycker mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2018-10-22 Anders N svarar Abdullah Ö
    Tackar Abbe. Lycka till med nya jobbet. Vi hörs framöver.
  • Maud Maria S skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en villa. En trevlig och kunnig mäklare som alltid ställer upp och hjälper till Läs mer
  • Jonas M skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsigt bemötande, mycket kunnig mäklare. Trevlig och lugn Läs mer
  • Carl Thorbjörn C skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt har fungerat helt perfekt!👍 Läs mer
  • Karin T skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande och svarade snabbt på alla frågor och funderingar. Läs mer
  • Robin L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik Sålde vårat hus.

Toppen bemötande rakt igenom!

Över förväntan.

proffs-agerat rakt igenom hela affären. Läs mer
  • Leif Olov H skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vår villa från 2011. Vi är nöjda med mäklaren, trots byte av huvudansvarige mitt i processen. Den slutliga mäklaren var suverän och drivande. Slutresultatet blev tillfredsställande! Läs mer
  • Ingrid K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt en 3:a på Rekylgatan. Jag fick en väldigt duktig och trevlig mäklare. Kunde inte bli bättre bemött.
    Hade nog lite för stora förväntningar på min försäljning. Trodde nog att det skulle gå bättre, men det var sommar, så jag fick finna mig i hur det blev. Mäklaren gjorde vad han kunde.
    På det hela taget, så är jag nöjd, med både försäljning och med mäklaren.
    Tack för gott samarbete.
    Ingrid Kialt Läs mer
    2018-10-10 Jeff M svarar Ingrid K
    Tack för det. Lycka till på Gotland!
  • Torsten D skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag och vi vill bara tacka Fastighetsbyrån för ett suveränt utförande och engagemang vid försäljningen av vår villa på Värmlandsvägen 10. Ett föredömligt agerande från början till slut och en otrolig vilja att hjälpa till. Hela tiden professionellt, trevligt och avslappnat på en och samma gång. Dessutom alltid nåbar och rätt man på rätt plats!

Jag och vi menar förstås Er Tobias Törnqvist, ett föredöme bland mäklare!

Kramar till er allihopa på Fastighetsbyrån! Läs mer
    2018-10-09 Tobias T svarar Torsten D
    Stort tack för det fina omdömet / Mvh Tobias
  • Lena Marianne S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Högby 2, Västerås av mäklare Rebecca på Fastighetsbyrån.
    Rebecca såg till och hanterade försäljningen väldigt smidigt.
    Rebecca är professionell, trevlig med fint bemötande, lättillgänglig både via telefon, sms och mail.
    Kändes tryggt och trevligt hela tiden.
    Hela försäljningsprocessen har fungerat perfekt.
    Väldigt nöjd!
    Med Vänlig Hälsning Lena Säll Läs mer
  • Karl-Gunnar J
    Karl-Gunnar J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Våran upplevelse av försäljningen var att fastighetsbyråns mäklare gav oss förtroende som vi upplevde som mycket bra.
    Ett stort tack till Caroline på fastighetsbyrån. Läs mer
  • Aila G skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att Rebecka är mycket trovärdig och litar på hennes professionalitet. Hon är mycket seriös i sitt arbete. Informerar om försäljning på ett bra sätt och det ger trygghet till mig som säljare.
    Är väldigt nöjd med hennes arbete och goda bemötande! Läs mer
  • Delsy B skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt ett en-plans hus i Surahammar!
    Blev bemött på ett proffesionellt o seriöst sätt!
    Förväntningar var att både gå långsamt fram o få den tid för flytt som jag behövde! Där lyssnade Mari helt fullt ut o arbetade efter det.
    Processen i tid var perfekt för mig o Mari arbetade både självständigt o gav mig info när det behövdes.
    Avslutningsvis har jag vari nöjd hela tiden med min mäklare o hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Mari har varit mkt behjälplig i min situation. Rekommenderas!!🌹💕
    Delsy Bengtson Läs mer
  • Revan R skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket erfaren mäklaren rak och tydlig på sak nås alltid när man ringer Läs mer
    2018-10-12 Anders N svarar Revan R
    Stort tack Revan för din rekommendation. Ni är väldigt bra kunder och jag hoppas jag får förmånen att representera er igen. Vi hörs framöver...
    Anders N gillar detta
  • Lizen N skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Skulle vilja rekommendera Fastighetsbyrån till alla. Trygghet, service och tillgänglighet i absoluta toppen! Läs mer
  • Sofie T skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, mycket hjälp. Trevligt, kände mig inte stressad (som jag gjort med tidigare mäklare).

Vi köpte ett radhus. Det är vårt första gemensamma bostadsköp. Läs mer
  • Katarina G skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Alltid lika glad och trevlig, hjälpsam och ett lyssnande öra när man var i nöd! 😊 Läs mer
  • Per Valter Y skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Helt nöjda med mäklaren och hans upplägg. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mäklaren gav ett professionellt bemötande vid köp av fristående villa i Västerås. Kunnig om området huset står i och kunde ge tips om hur brister i fastigheten kunde hanteras (vem man kunde vända sig till, stöd som fanns att få från kommunen, etc.). Uppskattade det metodiska tillvägagångssättet där mäklaren förklarade både för oss och säljarna vilka steg som behövde gås igenom, och vilka möjligheter/val som fanns i varje steg. Har letat hus under längre tid, och den här mäklaren var bland de bästa. Kändes inte som att han försäkte skynda oss eller säljarna förbi någon del av processen. Läs mer
  • Noor H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Rebecca lät mig skriva på lägenhet avtalen utan att jag hade med mig någon underlag på min lönelöfte då hade jag sökte för lånelöfte digitalt och fått godkänt från swedbank. Vilket gör ingen mäklare nångonstans alla kräver lånelöfte underlag på papper på bordet innan man ska skriva på. Detta orsakade stort problem för mig som köpare och även för säljaren som fick vänta många dagar för jag försökte hitta någon annan bank som ska låna mig pengarna till slut ringde rebeccas chef och rekommemderade bluestep bank som jag sökte för och fick ränta på 6 procent på min lånelöfte vilket är dyrt men jag hade ingen återvändo pgv rebeccas slarviga fel! Läs mer
  • Ulla J skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en kolonistuga.
    Mycket gott bemötande. Vänlig, kunnig och trevlig mäklare. Vi kände oss i trygga händer och fick mycket bra information och klara svar på våra frågor.
    Vår mäklare motsvarade helt de förväntningar vi hade. Våra funderingar ang. pappersexercis och det juridiska skötte hon och förklarade på ett mycket bra sätt.
    Vår upplevelse av försäljningen är enbart positiv. Läs mer
  • Anton W skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en tvåa i Västerås, det gick smidigt! Är mycket nöjd. Läs mer
  • Glen N skrev om Johanna Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt fritidshus.
    Proffsig och trevlig. Läs mer
  • Nanna H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande av Rebecca. Hon är en glad, öppen och professionell i sitt yrke. Man fick en bra kontakt med henne.
    Hon levde upp till de förväntningar jag hade av en mäklare genom bra återkoppling och bra information under hela säljprocessen.
    Jag hade otur med spekulanterna och strul med budgivare men tack vare Rebecca löste hon allt och så fanns hon där som ett bra stöd och hjälp.
    Jag skulle rekommendera henne till nära och kära om de söker mäklare i framtiden. Läs mer
  • Jarno R skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig och kunnig mäklare. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-09-13 Jeff M svarar Jarno R
    Tack. Efter er renovering kommer ni att få ett toppenboende!
  • Mats H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Utmärkt koll. Utmärkt service. Läs mer
    2018-09-13 Jeff M svarar Mats H
    Tack. Hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten.
  • Milena K skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en mysig trea på Gideonsberget. Mäklaren bemöte mig varmt och uppfylde förväntningarna hellt. Kunig och proffesionel. . Läs mer
    2018-09-11 Jeff M svarar Milena K
    Tack och lycka till med nya lägenheten!
  • susan c skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, ambitiös och serviceminded. Läs mer
  • Christer B skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt fritidshus (gammalt).Halepce var alltid trevlig och korrekt

och jag blev nöjd med affären. Fick dock ingen bra upplysning om
    framtida ansvar (dolda fel). Läs mer
  • Eila L skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en bostadsrätt på Rönnby. Vi fick förtroende för Halepce från första början. Han är mjuk och samtidigt mycket saklig och kunnig. Han informerade alltid efter visningar om läget. Han hade också stor förståelse för vår situation som vi drabbades av genom min mans sjukdom.
    Det är omöjligt att lägga till mera önskningar, han har genomfört sitt åtagande på bästa sätt.

Han är verkligen en mäklare att lita på, mycket kunnig och mycket trevlig i alla våra kontakter. Läs mer
  • Stefan W skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Objekt: Köp av övernattningslägenhet i Västerås.
    Halepce bemötte oss val, och informerade utförligt om lägenheten och dess omgivningar.
    Våra förväntningar uppfylldes väl.
    Vi fick en känsla av att han kände säljaren sedan tidigare (mer än affärsmässigt). Behöver inte vara något fel i sig då han visat lägenheten tidigare och inte fått den såld. Läs mer
  • Jimmy A skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    När jag sålde min lägenhet, en 2:a, i Västerås gav jag uppdraget till Halepce. Gav bra feedback under processen och rekommendation för att lyckas med försäljningen. Inget att klaga på. Läs mer
  • John F skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Halepce träffade vi på en visning och han gjorde ett föredömligt jobb på den visningen och vi ville att han skulle komma och göra en värdering av våran villa som skulle säljas. Han gjorde en värdering och presenterade ett förslag och gav oss bra råd och vi kom överens om hur och när villan skulle läggas ut till försäljning. Vi hade en bra kommunikation hela tiden. När vi tvivlade ibland under budgivningen gav han oss bra råd. På ett mycket bra sätt löste han problem som uppkom när avtal skulle skrivas med nya ägarna. Kan varmt rekommendera Halepce ock kommer vilja ha honom vid ev framtida köp eller försäljning.
    En underbar lyhörd trevlig och kunnig försäljare var rädd om honom.
    J o M Läs mer
  • Eva R skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en lägenhet.
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han ingav förtroende. Han har varit väldigt hjälpsam och har jobbat mer än förväntat för att få saker att fungera på ett smidigt och säkert sätt. Läs mer
  • Kazem S skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har använt oss av Anders vid 2 tillfällen vid försäljning av bostad och det vi kan säga är att Anders överträffade våra förväntningar, vid båda tillfällena. Anders är väldigt tillmötesgående och går in helhjärtat in för uppgiften. Vi kommer att använda oss flera gånger av Anders ifall det skulle dyka upp tillfälle och vi rekommendera honom starkt.

//Nöjd kund Läs mer
    2018-08-21 Anders N svarar Kazem S
    Ett riktigt stort tack för ert positiva omdöme och för att jag fått representera Er vid två affärer. Vi hade vid båda försäljningstillfällena ett mycket bra samarbete och en konstruktiv dialog rakt igenom. Vi hörs och syns igen...
  • Anders T skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Kunnig mäklare.
    Bra service.
    Bra information. Läs mer
  • Birgit B skrev om Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket bra bemötande.
    Snabb affär var ett önskemål och infriades.
    Värdet var enligt ök. Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås