Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Västerås

Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1019 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2019-06-18

Lars Daniel Ö skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har precis sålt vårat hus. Ingegerd är alltid framåt och engagerad i sitt arbete och lyssnar alltid vad vi har för åsikter och tankar. Tredje gången gillt hon säljer åt oss! Läs mer
  • Eva S

2019-06-17

Eva S skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån och jag tycker mäklaren var precis lagom personlig, saklig och svarade på frågor, hon har ordning på papper och ett trevligt sätt Läs mer
    2019-06-18 Ingegerd O svarar Eva S
    Tack rara du för fint omdöme. Hoppas du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet. Önskar dig samtidigt en Glad Midsommar och en härlig sommar:)
  • 2019-06-17

Natalie L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    God bemötande. Snabbast svara på frågor oberoende på vilken tid man skickade sms eller ringde. Läs mer
  • 2019-06-14

Filip K skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt på stentorpsgatan 23B. Mycket trevligt bemött. mycket hjälpsam mäklare hade bra och snabba svar på funderingarna man hade. Tack ! Läs mer
    2019-06-16 Anders N svarar Filip K
    Tack Filip, du är en väldigt trevlig och bra kund vilket gjorde hela processen enkel och smidig.
  • Johanna S

2019-06-13

Johanna S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en bostadsrätt, fick alltid det bästa bemötande av Tobias Törnqvist, varje gång jag ville ha information eller behövde ställa några frågor angående objektet om Tobias kunde inte svara direkt på telefon fick jag efter några minuter samtal från honom. Rekommenderar varm honom. Läs mer
  • Stefan L

2019-06-13

Stefan L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bra bemötande, tydlig
    Svarar på ett bra sätt på våra frågor.
    Sammanfattning: En utmärkt mäklare Läs mer
  • 2019-06-12

Agneta N skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt en lägenhet
    Patrik hade ett bra bemötande och förklarade noggrant utan att nedvärdera kund, mig, som inte gjort detta tidigare. Kändes tryggt med en man som "tar hand" om kund som han gör. Var tillgänglig.
    Jag är mycket nöjd med köpet. Tack Läs mer
  • 2019-06-11

Eva Maria S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca Jansson hjälpte oss, med entusiasm, känsla och profession, att sälja vårat älskade hus på landet.
    Hon var glad och positiv vid bedömning och värdering, och gick nogsamt igenom hela processen.
    Vi fick fortlöpande information om vad som hände med visning och budgivning.
    Vi är väldigt nöjda med att mäklare Rebecca "ordnade allting" till stor belåtenhet.
    Med vänlig hälsning
    Maria o Rolf Sveninge Läs mer
  • 2019-06-11

Nanna Cecilia R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    När vi sålde vår villa hjälpte Tobias oss med detta. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare!
    Tobias är lugn, jordnära och förklarade allt väldigt bra för oss. Han kom med många tips och var lättillgänglig. Såfort vi hade en fråga svarade han på denna.
    Tobias fick oss att känna oss otroligt trygga och lugna under hela försäljningsprocessen som innan hade stressat oss något.
    Tobias gör allt för kunden och ser till så alla parter är riktigt nöjda.
    Vi är så glada att vi hittade just honom inför vår försäljning! Läs mer
  • 2019-06-10

Joanna S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej! Sålt en lgh i Västerås, Viksäng. Tobias har funnits där som ett stöd från början till slut. Tack! Läs mer

Erik B skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Stålande bemötande och ärlig och enkel kontakt. Läs mer

Matthew W skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt hus.
    Mycket proffsig och trevlig.
    Inget att anmärka. Läs mer

Mateusz R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt hjälpsam och proffsig mäklare! Läs mer

Marita M skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Bostadsrätts villa
    Fantastisk återkoppling ifrån Rebecca med allt i säljprocessen

Kunnig och skicklig i sitt yrke

Gav mig lugn och trygghet som säljare Läs mer
  • 2019-06-06

Henrik R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt på i Västerås med hjälp och hade då Tobias som mäklare. Under hela processen har han varit extremt trevlig och hjälpsam, gett mig all information jag behövt, varit snabb på att svara på eventuella frågor och generellt bara gjort ett jättebra jobb,
    Sammantaget så skulle jag absolut rekommendera folk att ha att göra med Tobias när det gäller köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2019-06-06

Helena W skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Proffsig och mycket kompetent! Mkt bra bemötande, känner in kunders behov bra! Drivande men inte påstridig!

Väldigt tillgänglig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-05

Inga B skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Blev mycket bra bemött av Ingegerd. Läs mer
  • 2019-06-04

Rasmus J skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag som säljare upplever Caroline som en mycket duktig, genomtänkt och driven mäklare. Med hennes engagemang och kvalité lyckades säljandet bli som förväntat. Läs mer
  • 2019-06-04

FABIOLA M skrev om Halepce Tosun en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Som förvirrad förstagångsköpare var Halepce en enorm trygghet för oss. Snabba svar, bra och tydlig återkoppling och helt enkelt en toppenkille. Vi är jättenöjda! :D Läs mer
  • 2019-06-03

Berit M skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har köpt lägenhet av Jeff och fick genast förtroende för honom. Han är ärlig och trevlig. Hörde av sig och svarade direkt när jag ringde och frågade om saker. Jättebra. Läs mer
    2019-06-04 Jeff M svarar Berit M
    Hej och tack. Lycka till med nya lägenheten i samma hus som dina systrar.
  • 2019-06-02

Dennis L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har fått hjälp att sälja två lägenheter de närmaste åren tillbaka med bra förtjänst, mycket tack vare Anders erfarenhet och bra bemötande till de som är intresserade i bostaden. Mvh Dennis Läs mer
    2019-06-16 Anders N svarar Dennis L
    Stort tack Dennis för din positiva bedömning. Ser fram emot fortsatta bostadsaffärer i framtiden.
  • 2019-06-01

Viktor H skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick hjälp med min bostadsrätt. Trevligt bemötande, stressade inte på men fick den sålt väldigt snabbt när vi väl la ut den till försäljning. Läs mer
  • 2019-05-31

Liisa E skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt en lägenhet . Allt har gått jättebra. Läs mer
  • 2019-05-29

Kjell Mattias M skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Radhus sålt.
    Tobias är en fantastisk mäklare, lyhörd, integritet, engagerad, proffsig, kunnig med lagar och regler. Tobias har förståelse för hur oerhört viktiga fastighetsaffärer är för privatpersoner.
    Bemötandet var ett engagemang utöver det vanliga där Tobias lade ned mycket tid på att svara på frågor, lägga upp fotografering, noggrann beskrivning av objekt och allt annat. Våra förväntningar överstegs i alla steg i processen. Det kändes oerhört tryggt att Tobias stöttade och tog hand om affären.
    Vi kommer att rekommendera honom varmt till alla som skall sälja fastighet. Och vi vet att alla kommer att bli mer än nöjda. Läs mer
  • 2019-05-28

Alexander M skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Pålitlig, trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2019-05-28

Katarina M skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi visste egentligen inte vad vi kunde förvänta oss av en fastighetsmäklare när vi inledde processen med att sälja vårt radhus, men Tobias överträffade precis ALLA förväntningar som tänkas kan. Han har varit intresserad, involverad, pålitlig, kunnig och proffsig men om jag skulle sammanfatta Tobias med ett ord så måste det ändå vara GENUIN. Helt outstanding. Vi är mer än jättenöjda! Läs mer
  • 2019-05-27

Felicia S skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Patrik hjälpte oss på ett strålande sätt när vi skulle köpa vår första lägenhet. Under köpprocessen var Patrik tydlig, professionell och mycket tillmötesgående.
    Vi kommer definitivt kontakta honom när det blir dags att sälja vår bostad! Läs mer
  • 2019-05-27

Karin Margareta C skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt ett hus. Professionellt bemötande. Förtroendeingivande, personlig men inte privat. Läs mer
  • Susanne I

2019-05-27

Susanne I skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias hjälpte mig vid en försäljning av min bostadsrätt. Tobias är mycket engagerad, lyhörd och hjälpsam. Mer än nöjd till ett snabbt avslut.
    Sammanfattningsvis ett mycket bra samarbete! Läs mer
  • 2019-05-20

Anna W skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har både köpt och sålt på Hammarby respektive Råby. Jeff är trevlig, och inte så "säljig" och krusidullig, det uppskattas. :)
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-05-20 Jeff M svarar Anna W
    Hej och tack. Lycka till med radhus och renovering.
  • 2019-05-18

Leif Anders Gunnar R skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har sålt en liten gård.
    En mycket positiv och trevlig person som det var lätt ann samarbeta med.

Vi nådde ut till ett mycket stort antal presumtiva köpare, vilka jag tycker Anders hanterade proffsigt.

Jag är helnöjd med Anders insats. Läs mer
    2019-05-19 Anders N svarar Leif Anders Gunnar R
    Tack för dina positiva kommentarer, det värmer. Ja, vi nådde ut till ett stort antal spekulanter och fick en fin affär i hamn och vårt samarbete var helt perfekt. Ett stort tack för att jag fick representera Er.
  • 2019-05-17

Jonny G skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    3 rok östra hamnen i västerås.
    Bra och professionellt bemötande.
    Snabb, flexibel affär och undertecknande av kontrakt med köparna.
    Fick över begärt pris. Läs mer
    2019-05-17 Ingegerd O svarar Jonny G
    Tack för fint omdöme känns bra att affären gick snabbt och smidigt, Både säljare och köpare nöjda, kan inte bli bättre. Ha en fin sommar/Ingegerd
  • 2019-05-14

Mikael L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tycker att mäklaren varit engagerad och bemött oss på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • 2019-05-14

Hashar T skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt ett hus och möttes mäklaren på plats, sedan hade vi kontakt via telefon och är jätte nöjd Läs mer
    2019-05-17 Ingegerd O svarar Hashar T
    Tusen tack Hashar för omdömet. Hoppas att ni kommer att trivas i ert fina hus.
    Ha en fin sommar!
    /Ingegerd
  • 2019-05-11

Henrik N skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en lägenhet och Johanna var väldigt duktig genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-08

Patrik L skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mesangatan 2, Västerås. Overall very good! Läs mer
    2019-05-09 Anders N svarar Patrik L
    Stort tack Patrik. Lycka till, hoppas vi ses och hörs framöver.
  • 2019-05-06

Dan Lee G skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    jag har både köpt och sålt. Rebecca var riktigt trevlig ,väldigt driven och väldigt hjälpsam=) om jag skulle sälja och köpa igen så skulle jag ringa henne direkt och be om hjälp. Läs mer
  • 2019-05-06

Iris A skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hus i Surahammar. Bara positiva erfarenheter av mäklaren! Toppenbemötande! Läs mer
    2019-05-16 Mari K svarar Iris A
    Tack snälla Iris det gläder mig att höra. Jag är både glad och tacksam över att få ha hjälpt er med försäljningen.
  • 2019-05-05

Linn L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande. Proffsig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-05-05

Armas Bertel F skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Stuga, väldigt bra. Förväntningar fungerade bra .allt fungerade bara bra smidigt o snabbt gick det. Läs mer
    2019-05-09 Anders N svarar Armas Bertel F
    Tack så mycket! Affären gick, och framfört allt är ni väldigt bra kunder. Lycka till framöver.
  • 2019-04-27

Joel V skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Bästa mäklaren vi stött på, otroligt snäll och hjälpsam. Kan inte annat än rekommendera Tobias! Hjälpte oss att hitta en bostadsrätt och stöttade oss igenom hela affären.

Vi kommer garanterat att komma tillbaka till Tobias! Läs mer
  • 2019-04-26

Lydia H skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag fick hjälp av Tobias att sälja min lägenhet.
    Från start till mål har han varit strukturerad och noggrann, inte lämnat någon detalj till slumpen. Med en positiv inställning och genom att hela tiden låta mig som säljare få veta vad som skulle hända härnäst kände jag mig väldigt trygg under vad som annars hade kunnat vara en rätt jobbig period. Jag hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare, och om jag någon gång i framtiden säljer en bostad igen vill jag helt klart att Tobias ska sälja även den! Läs mer
  • 2019-04-26

Gert W skrev om Caroline Sjöstrand en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lägenhet
    Bra bemötande, positiv
    Svårt med avkyld marknad men bra jobbat Läs mer
  • Carl Robert Mikael D

2019-04-26

Carl Robert Mikael D skrev om Anders Norman en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt mitt hus.
    Min mäklare Anders Norman har varit så proffsig och gjort de här lilla extra. Läs mer
    2019-04-26 Anders N svarar Carl Robert Mikael D
    Stort tack Robert för omdömet och för ett riktigt gott samarbete. Ser fram emot nya affärer och önskar dig lycka till i nya lägenheten.
  • 2019-04-23

Kent S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har köpt lägenhet en 3:a på Bjurhovda.
    Perfekt bemötande av mäklaren.
    Fick hjälp med alla frågor och lite till av mäklaren.
    Hjälpsam och trevlig, kan verkligen rekommendera henne ifall man ska dölja eller köpa bostad.
    Min sammanfattning är ++++++++++++++++++++++++ Läs mer
  • 2019-04-21

Louise H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rak, kunnig och trovärdig mäklare. Jag köpte en lägenhet av henne. Läs mer
  • 2019-04-12

Micaela B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias som mäklare bemötte oss på ett otroligt bra sätt. Han är professionell, ödmjuk, lyhörd, kundfokuserad och trygg samt har glimten i ögat och tar sina kunder otroligt bra.

Han har hjälpt oss med en drömbostad och sålt våran nuvarande lägenhet.

Mina förväntningar, förutom att sälja bostaden var just att få detta bemötande som jag nämner ovan, vilket inte alls var några konstigheter för Tobias att leva upp till.

Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Tobias till alla mina vänner som är i köpar- och säljartankar vilket jag vet redan nu är några av era nya kunder.

Stor eloge till er och tusen tack Tobias Törnqvist för allt!!

Ha det gott!

Med vänlig hälsning,
    Micaela Bundesen Läs mer
  • 2019-04-07

Marie H skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Johanna är kunnig, proffsig och väldigt trevlig. Vi köpte en nyproduktion i Gäddeholm. Kommer att rekommendera Johanna till alla som söker mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

Minna H skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vårt hus i Tillberga . Bra bemötande o allt gick smidigt o snabbt. Bra kommunikation med mäklarn. Läs mer
    2019-04-16 Jeff M svarar Minna H
    Tack Minna. Hoppas att ni kommer att trivas på Kristiansborg.
  • Carina R

2019-04-07

Carina R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket nöjd med Tobias som mäklare. Seriös och serviceminded. Rekommenderar honom varmt. Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås