Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås — Visa karta

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås!

Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar.

Vi på Fastighetsbyrån kan bostadsmarknaden här i Västerås och vi hjälper gärna både dig som är intresserad av att hitta ett nytt boende och dig som vill sälja en fastighet. Oavsett var i processen du befinner dig har vi svaren på dina frågor, vet vad din fastighet är värd i dagsläget och vilka fastigheter som snart kommer ut på marknaden.

Kom gärna förbi och berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1077 kunder tycker om Fastighetsbyrån Västerås

• 2020-10-29

Per Nicklas T skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt en villa innan visning. Anser att mäklaren var mycket kompetent och ingav ett stort förtroende. Läs mer
  • 2020-10-29

Julia J skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca har hjälpt mig att sälja min lägenhet och det gick väldigt bra. Hon har varit bra på kontakt och information genom hela processen, svarar snabbt på frågor, små som stora och är alltid trevlig och proffsig.
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-10-28

Torbjörn Christer E skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt lägenhet, och sålt ett hus. Proffsigt, enkelt och snabba puckar. Kan rekommendera Tobias. Läs mer

Simon E skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lägenhet, bra bemötande, smidigt Läs mer

Oskar B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias hjälpte mig med försäljning av min tvära i Västerås. Han lyssnade på alla mina önskemål och levde upp till mina höga förväntningar. Han har nu fått en i raden återkommande kunder. Tack Tobias, vi syns igen! Läs mer

Rebecca A skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Detta var andra gången jag anlitade Rebecca!
    Denna gång hjälpte hon oss att sälja och jag är så glad att jag anlitade henne, hon har hjälpt oss med allt hela vägen.
    Vi har ringt och frågat om så mycket för vårat nya köp och hon hjälpte oss ro allt i land med våran försäljning. Helt klart Västerås bästa mäklare. Läs mer

Hans H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Har sålt ett stadsradhus och köpt en lägenhet. Rebecca är engagerad och ambitiös. Ett mycket professionellt bemötande och tillgänglighet som imponerar. Läs mer

Barbara L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har både köpt och såld lgh genom Rebecca. Rebecca är Kunnig, tillmötesgående, lätt tillgänglig. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-10-27

Kristina R skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte en gård och förstagångsköpare som vi var tycker vi att Tobias även såg till våra intressen, svarade snabbt på alla våra frågor och var närvarande under hela processen som var ganska lång från köp till tillträde. Läs mer
  • 2020-10-26

Lisbeth L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi ha nu haft kontakt och möten med Tobias Törnqvist. Mina intryck är genomgående mycket positiva. Tobias är en god lyssnare och uppvisat förmåga att skapa god atmosfär och fint
    ”driv” i processen. Läs mer
  • 2020-10-23

Linda L skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt lägenhet, Jeff är en fantastisk mäklare! Snabb, tydlig, lugn och metodisk. Känner mig helt trygg med honom!! Läs mer
  • 2020-10-23

Jorma Juhani S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte oss med försäljning av vår "något annorlunda" villa i lilla samhället Hallstahammar.
    Först måste nämnas den utomordentliga presentationen av objektet som väckte ett stort intresse bland spekulanter.
    Rebecca genomförde uppdraget med stor entusiasm från första mötet till slutförandet.
    På grund av Rebeccas personliga egenskaper kunde all kommunikation ske stundtals i lättsam ton, men utan att professionaliteten gick förlorad.
    Vi rekommenderar varmast Rebecca för nya uppdrag. Läs mer
  • 2020-10-19

Ellinor K skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt lägenhet. Allt har gått enkelt och smidigt trots att vi säljer på "distans" och vi har hela tiden fått återkoppling och information. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-10-18

Anna L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpt vårt första hus. Vi upplevde Tobias som mycket professionell, trevlig och tillmötesgående. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-10-15

Claes N skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt villa. Det var klockrent hela vägen. Läs mer

Viktor Mikael B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt en lägenhet, allt va riktigt proffsigt och smidigt och blev mer än nöjd. Läs mer

Sören Mikael B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Lägenhetsförsäljning och Tobias uppfyllde våra förväntningar till 100% Läs mer

Rickard Klas S skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ingegerd levde upp till- och överträffade förväntningarna vi hade i samband med försäljningen av vår villa. Lämnar mina varmaste rekommendationer till alla som står inför att välja och anlita en mäklare. Läs mer

Ulrika M skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte bostadsrätt.

Uppskattade Rebeckas varma men professionella och snabba bemötande. Världsklass Läs mer
  • 2020-10-11

Johan N skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en bostadsrätt via Fastighetsbyrån och Tobias. Mycket proffsigt men samtidigt avslappnat. Hela processen gick väldigt smidigt och jag fick löpande information i alla steg. Jag kan varmt rekommendera Tobias Törnqvist till alla som söker en mäklare. Läs mer
  • 2020-10-10

Eija S skrev om Jeff Moorberg en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tyckte att det var bra.han va bra Läs mer
  • 2020-10-10

Annica L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mkt trevlig och seriös i säljprocessen. Rekommenderar varmt Tobias Läs mer
  • 2020-10-09

Xiaohua L skrev om Ingegerd Ollsson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon är väldigt snäll, tålmodig , ansvarsfull och energisk ! Och hon hjälper mig mycket . Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-10-12 Ingegerd O svarar Xiaohua L
    Tack rara du. Dom orden värmer ett mäklarhjärta<3
  • 2020-10-09

Jason S skrev om Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vänlig och rakryggad med hänsyn till förstagångs köpare med ett tillvägagångssätt så man känner sig säker och trygg i affären med ett bemötande av högsta professionalitet.

Alla tummar upp! Läs mer
    2020-10-16 Max N svarar Jason S
    Tack Jason, lycka till med lägenheten nu.
    Max N gillar detta

JESSICA E skrev om Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, kunnig och alltid tillgänglig Max Niemi! Läs mer
    2020-10-16 Max N svarar JESSICA E
    Tack Jessica kul att höra samt att det blev så bra budgivning.
    Max N gillar detta

Mirjam G skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Alltid nåbar och bra återkoppling under och efter köpprocessen. Läs mer

Josefine S skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har både köpt och sålt min bostad med Mari. Extremt smidigt arbetssätt och med gott resultat. Svarar alltid snabbt och beter sig väldigt proffesionellt.

Jag ville få tillbaka det jag lade ut för min lägenhet och det fick jag. Snabb försäljning och återkoppling.

Hade en trevlig upplevelse av försäljning och köp. Läs mer

Almaz T skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har köpt 3 hyreshus, 2 villor och 1 radhus. Mari Kauto är trävlig, duktig och korrekt. Läs mer

Marita S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Duktig trevlig tillmötesgående . Han berättade att vi kan få kostnadsfri värdering när vi renoverat Läs mer

Harry K skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Trevlig, kunnig, artig och ännu trevligare. Läs mer

Sandra S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi har precis köpt hus.
    Vi upplever Tobias som noga, tydlig, trevlig och tillmötesgående. Stor hänsyn till både säljaren och köparen.
    Fick oss att känna oss trygga från visning till köpet.
    Vi är super nöjda!! Läs mer

Maria Helen R skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt mitt hus. Rebecca visae ett professionellt bemötande från början till slut och såg till att försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer

Gabriel E skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har både köpt och sålt bostad med Tobias hjälp. Tobias har varit mycket hjälpsam och han har fått mig kännas viktig och säker. Jag skulle och har rekomiderat Tobias till andra. Läs mer

Fredrik J skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Köpte en lägenhet i Västerås, tyckte att jag blev bra och professionellt bemött.
    Affären gick snabbt och smidigt, bra kontakt och fick svar på alla frågor jag hade. Läs mer

Caroline B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    I samband med vårt husköp har Tobias Törnqvist på Fastighetsbyrån i Västerås varit en riktigt bra mäklare som upplevs vara genuin, tillmötesgående och seriös. Det kändes tryggt att genomföra husköpet med honom som mäklare. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Tobias till andra som går i hustankar eller som funderar på att flytta. Han har gjort ett strålande jobb, tack! Läs mer
  • 2020-10-05

Simon L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt fungerade jättebra hela vägen. Bra bemötande och mycket bra tillgänglighet. Hade inga speciella förväntningar, men är allt annat än missnöjd! Läs mer
  • 2020-10-05

Daniel J skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag har sålt min lägenhet, och jag blev jätte bra bemött av Tobias. Mina förväntningar var att få bostaden såld för den summan vi kom överens om. Tobias levererade ett proffsig och bra jobb både för mig som säljare och för köparen. Trevlig och korrekt. Läs mer
  • 2020-10-04

Isabel D skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi sålde vårt stadsradhus i Östra hamnen, Västerås. Mäklaren Tobias Törnqvist är kunnig och realistisk kring utgångspris mm samt trevlig och ambitiös. Han gjorde det ”lilla extra” och hanterade omständigheter, tex rådande försäljningsläge med få budgivare, professionellt. I vårt fall hanterade han också försäljning av flertalet andra objekt, vilket stundtals gav viss fördröjning i kommunikationen.

Sammanfattningsvis är Tobias Törnqvist en proffsig ambitiös mäklare. Läs mer
  • 2020-10-03

Ing-britt Gudrun N skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias var lyhörd, ödmjuk och organiserad. Han höll oss väl uppdaterade genom hela försäljningen. Han gjorde ett fantastiskt jobb och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-10-03

Carl-erik L skrev om Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick ett mycket gott bemötande och hjälp av Patrik, och han ingav ett otroligt lugn i en för mig ny djungel med bostadsförsäljning med sin expertis. Jag har som säljare känt mig lugn och trygg i att låta Patrik ratta skutan, och nu när jag är i slutskedet av affären kan jag inte tänka mig en bättre mäklare. Stort tack Patrik! Läs mer

Michael Å skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Ger Tobias de allra bästa rekomendationer då han på ett mycket seriöst och komptent sett sålt vår lägenhet. Tobias ser till att både köpare och säljare känner sig trygga i processen. Läs mer

Ullrika Å skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tobias levde helt och fullt upp till våra förväntningar. Han tog hand om både oss som säljare och paret som köpte vår lägenhet, vilket var väldigt viktigt för oss. Vi lämnar våra bästa rekommendationer till Tobias. Läs mer

"per" Lennart L skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Engagerad, trevlig och proffsig. Läs mer

Janne A skrev om Mari Kautto en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Otroligt proffesionellt bemötande, snabba puckar utan konstigheter. Rekommenderas starkt! Läs mer

Erik B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hela försäljningsprocessen av vår bostadsrätt har fungerat väldigt bra. Framförallt uppskattar vi Tobias snabba återkoppling och att han verkligen brytt sig om att vi ska vara nöjda hela vägen. Läs mer

Tea K skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket trevligt bemötande.
    Svarade snabbt på frågorna. Läs mer

Marie B skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är osäker på om Tobias hade en oberoende ställning till säljaren. Läs mer
    2020-10-05 Tobias T svarar Marie B
    Tack för trevligt samtal och vad kul att du trivs i bostaden.

Alem A skrev om Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Alltid supertrevlig och hjälpsam. Läs mer

Kenneth F skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Vi köpte en lgh på Gunnilbog.30B. Tobias är mycket trevlig och otroligt tydlig samt noggrann när avtalen och regler gicks igenom.
    Vi har bara positiva erfarenheter av Tobias, skulle rekommendera
    honom alla dagar i veckan.

Mvh Kenneth och Viktor Fredriksson Läs mer

Katrin S skrev om Tobias Törnqvist en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Svårt att få uppgifter kring lgh efter köpet både säljaren och mäklaren hade knapphändig el inget engagemang. Med tanke på hur lite de hjälpt till efter övertaget kan jag tycka det var mindre bra. Läs mer

Köpmangatan 5, 722 15 Västerås

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte