Adam Copperfeldt

Adam Copperfeldt

Adam Copperfeldt är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Adam Copperfeldt har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Adam Copperfeldt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.7. Adam Copperfeldt har haft 16 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

26 omdömen om Adam Copperfeldt

John-Erik B
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Guldkullen

Seriös, lugn och lyhörd genom hela processen. Varm rekommendation!

Taher Y
Guldkullen

Vi kan starkt rekommendera Adam som mäklare. Redan från första mötet blev vi bemötta med positiv energi, han var professionell och hade en tydlig plan. Vi uppskattade verkligen Adams planering, tålamod samt uppdateringar under själva försäljningsprocessen och hans fantastiska rådgivning. Han är en engagerad mäklare som verkligen arbetar hårt och gör sitt yttersta för att säkerställa att försäljning ska gå så bra som möjligt. Han är noggrann och strukturerad samtidigt som han alltid lyckas vara positiv och glad, därför är vi extremt glada över att vi valde just Adam som mäklare.

Mårten C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vetterslund

Adam var mäklare för en lägenhet jag köpte. Han var mycket proffsig och tillmötesgående. Skulle absolut kunna vända mig till honom vid egen försäljning.

Anna C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vetterslund

Väldigt trevlig mäklare som varit tillmötesgående och tillgänglig för alla våra frågor och funderingar.

Alex C
Vetterslund

Adam är väldigt lugnt, professionell och trevlig. Redan från första samtalet kände jag att Adam var mäklaren för mig. Han var påläst och hjälpte till med allt vi behövde.

Dawod M
Bäckby

Bra bemötande från mäklaren hjälpte till med alla frågor jag haft, Tack ännu en gång för all hjälp och tålamodet du hade:) Grymt jobbat försätt så som du gör:))

Joanna S
Bäckby

Vi är jätte nöjda med Adams jobb och den professionella bemötande och den tålamodet han hade tills huset blev såld.

Bo Göran Gunnar S
Tillberga

Ett super proffs. Ödmjuk framtoning

Berit Ö
Bäckby

Adam är en glad, behaglig och förtroendeingivande person. Intresserad, lugn och saklig i sitt uppdrag. Han har varit ett bra stöd när det kommit till beslut som vi skulle ta utan att på något sätt pressa eller påverka oss. Svarar snabbt på sms och ringer upp snabbt om han inte kunnat svara på telefon Vi hade kontakt med en annan mäklare innan Adam och vi är glada att vi valde Adam istället. Vi ville ha en mäklare som känns genuin och intresserad att hjälpa oss på bästa sätt att sälja vårt hem sedan 40 år och det har Adam uppfyllt.

Darin Ahmad K
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Bäckby

Proffesionell och pedagogisk. Hjälpte mig väldigt bra med stegen inför köpet och höll mig lugn inför kontraktsskrivningen då jag var lite skeptisk som köpare. Dock är jag väldigt nöjd nu i efterhand när nervositeten är över :)! Tack Adam och tack fastighetsbyrån