Emil Dahlgren

Emil Dahlgren

Emil Dahlgren är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Emil Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Emil Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Dahlgren har haft 17 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 33 Läs vad Emil Dahlgren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Vetterstorp
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tyckte Emil hade ett väldigt bra och varmt bemötande!
    Tillgänglig nästan 24/7 för eventuella frågor, alltid snabb vid återkoppling.
    Emil har gjort min första bostadsaffär till en smidig och uppskattad upplevelse
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2022-11-01 Verifierad kund
    Är så nöjd med att jag valde Emil som mäklare! Han var tillmötesgående och lyssnade på alla mina önskemål och han var även väldigt pålitlig och ödmjuk. Skulle garanterat välja honom igen!
    • Vetterstorp
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt bemötande från Emil. Han var flitig i sitt arbete och jag är nöjd med hans insats.
    • Haga
    2022-10-30 Verifierad kund
    Har inget att klaga på så här långt gånget, det var snabba beslut då jag var under lite tidspress fungerade bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Annedal
    2022-10-17 Verifierad kund
    Med Emils kunnande och kontakter blev försäljningen snabb och lyckad. Jag är nöjd med hans insats och kan varmt rekommendera honom.
    • Odensvi
    2022-10-11 Verifierad kund
    Emil och jag hade gott samarbete genom täta dialoger framtill försäljningen var klar. Alltid snabba svar på mina frågor och löpande uppdatering är något jag uppskattat.
    För mig som inte bor i Västerås var det enkelt att bara lämna över nyckel och allt löpte på, med styling, annonsering, visning och avslut.
    • Odensvi
    2022-10-06 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Emil och jag kände att jag kunde fråga han vad som helst som jag undrade över.

Lite säljig ibland men det är väl en del av jobbet.

Skulle rekommendera honom!
    • City
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, lyhörd för mina önskemål och kom med bra tips kring försäljningen. Uppnådde mina förväntningar för samarbete och slutpris.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Kvicksund
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väl bemött, svårbemästrande förväntningar att nå upp till,
    • City
    2022-08-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor gjorde lägenhetsaffären smidig. Jag kan absolut rekommendera mäklare Emil Dahlgren och Fastighetsbyrån till andra som går i köp-/säljtankar.