Emil Dahlgren

Emil Dahlgren

Emil Dahlgren är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Emil Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Emil Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Dahlgren har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

101 omdömen om Emil Dahlgren

Sedan starten hos Reco 2021
Julia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Skiljebo

Emil är engagerad, kundorienterad och flexibel. Han är lätt att få tag på, lyssnar in och anpassar sig efter kundens behov samtidigt som han ger tips och delar med sig av sin erfarenhet. Upplevs som kunnig och påläst i alla situationer. Mycket nöjd men försäljningen av min bostad!

Luli B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Råby

Det var bra lyhörd och använda lättare svenska för att förstå

Imene Caroline M
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Skälby

En jättebra mäklare som alltid fanns tillgänglig. Tydlig och strukturerad. Vi är supernöjda.

Gustav L
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Skälby

Trevlig och förtroendeingivande i både sälj och köp. Vi är väldigt nöjda!

Mather M
Norra Gryta

Vi har varit på en del visningar och Emil har verkligen utmärkt sig. Han har varit hjälpsam från första samtalet och vi har inte tvekat på att kontakta honom när vi har haft funderingar eftersom han alltid fann tid till att svara på våra frågor. Skulle vi sälja i framtiden då är det Emil som vi tar hjälp av. Han känns trygg och lyhörd, precis det man förväntar sig av en mäklare!

Rangeen Amgad Z
Norra Gryta

Emil är väldigt trevlig och förtroendeingivande. Som köpare kände jag mig trygg under hela processen. Han var alltid tillgänglig och hjälpsam med allt vad det innebär att köpa bostad. Emil är helt enkelt en toppenmäklare!

Carina Marianne W
Norra Gryta

Tror tyvärr att mäklaren ville få sålt fort, kände ingen trygghet. Tycker det var väldigt konstigt att bara ett par tittade. Hade jag haft styrka hade jag bytit mäklare, men jag var tyvärr i en mycket ledsam situation, orkade helt enkelt inte psykiskt.

Emil N
Haga

Emil har vart till stor hjälp under denna försäljning i en svår marknad. Han har konstant jobbat för att hitta potentiella köpare och gjort allt för att försäljningen ska bli lyckad. Emil har uppdaterat mig kontinuerligt under hela säljprocessen och jag är otroligt nöjd med hans arbete. Jag rekommenderar absolut att anlita Emil när du ska sälja din bostad.

Carmine L
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
Barkarö

Trevlig och tillgänglig när skulle behövas. Tack till honom med att affären lyckades.

Wendy Gustafsson W
Notudden

Det gick bra, trevlig bemötande. Emil var snabb på att kontakta föreningen och återkoppla angående en vägg som vi har funderat att ta ner.