Samuel Cabrera

Samuel Cabrera

Samuel Cabrera är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Samuel Cabrera har varit registrerad mäklare sedan 2023-11. Samuel Cabrera har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Samuel Cabrera har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Samuel Cabrera

Sedan starten hos Reco 2024
Sonja Vivi-Ann A
Sålde sitt hus med hjälp av Samuel Cabrera en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vega

Hej Samuel nu är det jag klas som svarar inte Sonja Vivi Ann Samuel har skött sitt uppdrag bra gick snabbt och sälja fast det var ett renoverings objekt ..

Sebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Samuel Cabrera en del av Fastighetsbyrån Västerås
Blåsbo

Jag sålde lägenhet i Västerås genom Samuel och kan inte bli mer nöjd. Otroligt driven och motiverad kille. Väldigt skönt med så bra kommunikation och frekvent uppdatering från sin mäklare med hur allt går!

Sideia M
Bjurhovda

Jag blev väl bemött av mäklaren under hela processen med försäljningen av min bostad på Knotavägen 47. Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara professionell, engagerad och kunnig, och jag kan säga att han levde definitivt upp till dem. Mäklaren visade sig vara mycket kunnig om marknaden och området där min bostad låg. Han var också tydlig i sin kommunikation och höll mig ständigt uppdaterad om utvecklingen i försäljningsprocessen. Han lyssnade också på mina önskemål och frågor, och arbetade aktivt för att säkerställa...

Svar från Samuel Cabrera

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren Sidea! Det var fantastiskt kul att få vara en del av eran försäljningsprocess! Du är alltid välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar

Malin Christina K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Samuel Cabrera en del av Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Samuel är en trevlig mäklare, han ordnade så att jag fick en visningstid som passade mig och det blev en smidig och bra affär.

Svar från Samuel Cabrera

Tack Malin! Du var en fantastisk köpare! Det gör mig glad att du blev nöjd med affären.