Hanna Ringström

Hanna Ringström

Hanna Ringström är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Hanna Ringström har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Hanna Ringström har haft 0 försäljningar sen 2022-11 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

94 omdömen om Hanna Ringström

Sedan starten hos Reco 2022
  • Phoebe Z
    • Hökmossen/Telefonplan
    2019-06-30 Verifierad kund
    Vi har sålt vår minitrea om 51 kvadrat på Hökmossevägen, Hägersten, Stockholm.

Genom hela processen, på en mkt lynnig marknad, har Hanna varit en sån klippa. Kännts trygg och kunnig i att bistå med råd och stöd vid beslut.

Våra förväntningar på en mäklartjänst var att mäklaren enbart skulle engagera sig i själva försäljningen av lägenheten. Men förutom ett utmärkt jobb kring detta har vi även fått goda råd inför köp av nästa lägenhet. Att få preliminär vinstskatt uträknad har också varit ovärderligt, så man har någorlunda koll.
    Sammanfattningsvis vill vi verkligen rekommendera Hanna om du önskar anlita mäklare; trygg, kunnig och beredd att ge råd kring det där ”lilla extra” som betyder så mycket!! /Hans & Phoebe
    • Midsommarkransen
    2019-06-26 Verifierad kund
    Hanna var professionell i sitt bemötande och skicklig i slutliga förhandlingar med köpare
  • Rebecca Ö
    • Midsommarkransen
    2019-06-24 Verifierad kund
    Sålde min 3 rum och kök i Midsommarkransen. Lugnt och proffsigt hela vägen. Trevlig, saklig och noggrann. . Ingen attityd det gillar jag. Köpte lägenheten också med Hannas hjälp så vet att hon är toppen både vid köp och sälj !
    • Gröndal
    2019-05-11 Verifierad kund
    Hanna är professionell och kunnig. Hon är tillmötesgående och har ett brett kontaktnät. Vi kan verkligen rekommendera Hanna vid en bostadsförsäljning!
  • Anton Erik Joel F
    skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2019-05-10 Spontant omdöme
    Vi har nyligen köpt en två i Aspudden där Hanna var mäklare.
    Hon gav oss ett bra bemötande och kunde snabbt ge besked kring våra funderingar!
  • Fredrik A
    • Aspudden
    2019-04-13 Verifierad kund
    Hanna sålde vår lägenhet och var super att ha att göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Telefonplan/Midsommarkransen
    2019-04-09 Verifierad kund
    Jag har köpt en tvåa i Midsommarkransen/Telefonplan. Hanna var hjälpsam och trevlig!
    • Aspudden
    2019-03-18 Verifierad kund
    Hanna gjorde ett fantastiskt arbete. Hon uppfyllde verkligen alla förväntningar och var riktigt proffsig. Kommer rekommendera henne till alla jag känner.
    • Örnsberg/Aspudden
    2019-03-04 Verifierad kund
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Hanna. Jag har alltid upplevt henne som väldigt professionell och samtidigt personlig. Jag skulle absolut rekommendera och anlita Hanna igen om jag fick chansen!
    • Midsommarkransen/Telefonplan
    2019-02-21 Verifierad kund
    Jag har precis sålt min etta på Telefonplan. Hanna hjälpte mig med det och hon gjorde ett utmärkt jobb. Jag fick ett gott första intryck, med en bra värdering och tydliga svar på mina frågor. Hanna har varit jättetrevlig och regelbundet gett mig svar på frågor och information kring försäljningen. Hon motsvarade alla mina förväntningar som man kan ha på en bra mäklare!