Sara Stener

Sara Stener

Sara Stener är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Sara Stener har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Sara Stener har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Stener har haft 73 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

168 omdömen om Sara Stener

Sedan starten hos Reco 2021
Ingrid J
Tegnérlunden

Trevligt och proffesionellt bemötande

Marko P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Tegnérlunden

Bra, flexibel , informativ med ett trevligt kundbemötande både mot säljare samt köpare

Elisabet C
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Lantligt Öst

Mycket bra bemötande och hjälp med frågor

Josephine A
Karlsdal

Vi är väldigt nöjda med Sara! Hon är en super härlig person och verkligen grym på sitt jobb! Från start blev vi bemötta på ett varmt och betryggande vis. Hon har guidat oss genom hela processen och vi har alltid fått bra respons från henne när vi haft frågor. Kan varmt rekommendera Sara!

Ravi G
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Önsta-gryta

Overall, our buying experience was very smooth all the way from start. Additional viewings were also arranged by Sara based on our request which was very helpful. Sara was very friendly and responded well for all our queries. She explained about the terms well during signing off the contract. Overall, a great gesture by Sara in this process of buying our home in Västerås. I wish Sara all the best. Best Regards, Ravi

Madelene H
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Önsta-gryta

Bra bemötande. Hade höga förväntningar men det tog enligt mig lång tid att få sålt.

Svar från Sara Stener

Hej Madelene, Glad att du är nöjd med mitt bemötande, och ibland tar det tid på den här marknaden att få vissa bostäder sålda, men vi höll i och höll engagemanget hela vägen och till sist gick det vägen. Tack för ett fint samarbete.

Marala J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås

Det visade sig vara en lång resa för oss, men Sara gav aldrig upp och varit en bra support hela vägen. Hon är duktig och ger sitt hjärta för det hon gör . vi ör evigt tacksama!

Svar från Sara Stener

Fina Mia såklart gav jag inte upp er försäljning det har varit ett nöje hela vägen. Tack för förtroendet och lycka till i ert nya fina hus.

Josefi D
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Gäddeholm

Klok mäklare med lösningar på alla våra tankar, handlingskraftig och väldigt nåbar. Rekommenderar Sara som er nästa mäklare!

Svar från Sara Stener

Tack för dina ord, det blev en snabbaffär och jag är glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Ingalill B
Karlsdal

Sara är en mäklare man kan känna förtroende för och är alltid glad och trevlig .

Svar från Sara Stener

Detsamma till dig, vi har haft kul på resans gång vilket ledde oss i mål men en fin försäljning och ett gott samarbete. Lycka till vidare

Ahmed K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Notudden

Sara var mycket trevlig och professionell.

Svar från Sara Stener

Tack för dessa fina ord och Grattis till en fin lägenhet.