Sara Stener

Sara Stener

Sara Stener är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Sara Stener har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Sara Stener har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Stener har haft 55 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 73 Läs vad Sara Stener

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2022-11-26 Verifierad kund
    Sara var väldigt engagerad i hela processen. Jag skulle rekommendera henne starkt till alla som letar efter en mäklare med det där lilla extra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-11-23 Verifierad kund
    Tycker att mäklarn var trevlig och hjälpsam. Hade bra svar på alla frågor.
    • Pettersberg
    2022-11-23 Verifierad kund
    Sara var mycket trevlig, tydligt och tog upp saker direkt som man frågade efter - jag skulle absolut anlita henne för framtida affärer!
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra från början till slut! Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att komma upp i 30 tecken... luktade gott, skrev fint, bjöd på kaffe osv osv...
    2022-11-21 Verifierad kund
    Sara har varit väldigt tillmötesgående under vår process när vi skulle köpa bostad. Hjälpt oss med allt och mer därtill. Skulle absolut rekommendera henne.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Sara är genuint engagerad i det hon gör och det märks! Trevlig och sansad vilket ger ett professionellt intryck. Skulle rekommendera Sara till alla som går i säljtankar!
    • Pettersberg
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevlig och professionell, som lyckades hitta ny köpare trots korttidsfrist.
    • Önsta-Gryta
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mäklaren har bemött mig på ett utmärkt sätt, genom att dels agera som en god lots igenom hela processen, men samtidigt aldrig styrt för mycket utan lämnat full kontroll för utfallet till mig som säljare. Det här gör mäklaren på ett väldigt naturligt sätt och jag upplever mäklaren som en god samtalspartner.

Mäklaren har i våra kontakter alltid visat prov på stor flexibilitet och förståelse för vardagens krav. Jag vill ge mäklaren mina högsta rekommendationer och kan bara hoppas på motsvarande kvalitet när/om jag ger mig in i nästa säljprocess.
    • Bäckby
    2022-11-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig bemötande, tillgänglig och engagerad. Varit jättebra på att informera och svara på alla våra frågor med noggrannhet och tydlighet. Inget var svår eller otydlig tack vare hennes engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Norra Gryta
    2022-11-09 Verifierad kund
    Sara has been very helpful from the beginning. She has excellent communication skills and is very experienced in handling seller-buyer relations. She made sure we, as first time buyers in Sweden, fully understand the process involved when buying a house and the costs involved. She has promptly and kindly replied to all our questions and addressed our concerns. She did more than required to make sure that we are all happy throughout the process. She understands what each potential buyer needs and as far as we understood tailors the process accordingly.