Kaspar Gran

Kaspar Gran

Kaspar Gran är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Kaspar Gran har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Kaspar Gran har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Kaspar Gran har haft 1 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

4 omdömen om Kaspar Gran

Sedan starten hos Reco 2024
Goran M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kaspar Gran en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vetterstorp

Kaspar har varit trevlig, påläst samt hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen.

Wilma Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kaspar Gran en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vetterstorp

Skapar förtroende och är mycket trevlig. Det märks att han har mycket kunskap om branschen.

David R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kaspar Gran en del av Fastighetsbyrån Västerås
Karlsdal

Från det att vi hade en första värdering av våran lägenhet till att vi snabbt kom på att vi ville sälja så hjälper Kaspar oss med precis allt. Han är kunnig, driven och väldigt lätt att ha att göra med. Inga frågor vi hade kändes för dumma och vi känner oss väldigt trygga med att Kaspar hjälpt oss så snabbt och smidigt att sälja så vi kunde köpa vårat kommande drömboende! Vi kan inte ha varit mer nöjda med honom som mäklare. Ni ska vara stolta på fastighetsbyrån som har en sådan medarbetare hos er!

Sofia P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kaspar Gran en del av Fastighetsbyrån Västerås
Karlsdal

Kaspar är väldigt sympatisk. Han har koll på allt och återkopplar snabbt. Mycket smidigt att ha med Kaspar att göra.