Patrik Janerin

Patrik Janerin

Patrik Janerin är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Patrik Janerin har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Patrik Janerin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Janerin har haft 17 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 54 Läs vad Patrik Janerin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Oxbacken
    2021-09-17
    Ingen koll om pengarna kommit in.
    Svarar inte när man hört av sig efteråt fast han sa att det var bara att höra av sig.
    Allt har känts krångligt och rörigt.
    • Gryta
    2021-06-22
    Jag är mycket nöjd med Patrik vid försäljning av vårat hus.

Han är en professionell mäklaren med många års erfarenhet.
    Patrik var ett givet val att ha som mäklare vid försäljning då han faktiskt var mäklaren som hade uppdraget på huset när vi köpte det 2018.

Han ger en trygg känsla hos både köpare och säljare.
    Bra stöd och bollplank.
    Lyhörd, trevlig och involverande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hammarby Stadshage
    2021-06-08
    Jag har köpt en villa, det var svårt med kommunikationen men till slut gick det bra och när jag äntligen fick till den enskilda visningen och vid kontraktsskrivandet så fungerade allt bra.

Totalt sett över lag 4!

Jag "vann" ju affären till slut ;) Kanske mer intressant att fråga spekulanter som inte vinner affärerna hur de upplever mäklarna. Alla vi som köpt objekt är ju glada till slut ;)
    2021-05-30
    Köpt bostadsrätt, väldigt trevlig och tydlig mäklare som var professionell och hjälpsam under hela affären.
    • Nordanby
    2021-05-16
    Sålt en villa med hjälp av Patrik. Allt fungerat bra och han har varit mycket flexibel.
    2021-05-13
    Jag är mycket nöjd med Patrik som mäklare vid mitt bostadsköp! Han är engagerad och höll mig uppdaterad, tillmötesgående vid förfrågningar och skötte affären snabbt och smidigt.
    Mycket trevlig, professionell och lätt att tycka om. Väldigt kunnig och erfaren, skulle med stort förtroende anlita Patrik vid framtida försäljning då jag är övertygad om att han skulle garantera en gynnsam, snabb och smidig affär!
    Tack för din hjälp ☺️
    • Blåsbo
    2021-05-03
    Hej,vi har sålt vårt hus.Bemötandet från Patrik var utmärkt på alla sätt.Mäklaren levde upp till vår förväntan på alla plan.Kunnig på området,lugn och saklig med stort kunnande.Också noggrann och mycket följsam med löpande information till oss som säljare.Vi kommer absolut att rekommendera Patrik till bekanta som väljer att sälja sin bostad.Med vänlig hälsning, TapioOIngela!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Janerin en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-03-13
    Rutinerad mäklare med kontakter.
    2021-03-01
    Sålde en 3rok lägenhet på Gunnilbogatan.
    Han var jätte trevlig och gick alltid att få tag på.
    2020-10-29
    Har sålt en villa innan visning. Anser att mäklaren var mycket kompetent och ingav ett stort förtroende.