Läs vad 12 Läs vad Max Niemi

• 2021-01-26
    jag har sålt en lägenhet ,och bemötandet från Max Niemi på fastighetsbyrån i västerås var kanon ba
    Stefan J
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Tillberga
  • 2021-01-13
    Han är bäst han sålde våra lägenhet mycket bra pris mer som jag trodde och hjälpa mig hur och skriva på alla papper tack för er och tusen tack för Max för allt. Nidham
    Nidham A
    • 84.0 m²
    • Råby
  • 2021-01-13
    En mycket trevlig och kunnig mäklare, rekomenderas.
  • 2021-01-11
    Kunnig, hjälpsam, alltid kontaktbar. Skönt med den mäklaren vid försäljningen av dödsboets lägenhet.
  • 2021-01-08
    Hej
    vi sålde en lägenhet av Max mäklare, vi fick ett möte av honom för att organisera och fixa lägenheten därefter fick vi jätte fina bilder på våran lägenhet. Det var smidig och enkel och tog inte lång tid, mha Max sålde vi lägenheten jätte snabb mef den förväntade pris som vi önskat, så han är jätte duktig och hjälpsam och har bra kommunikation och når honom vilken tid som man vill. Det gick snabb och enkel med bra pris
    Wajdi S
    Wajdi S
    • 89.5 m²
    • Råby
  • 2020-12-21
    Sålt en bostadsrätt, förväntningarna uppfylldes och kan varmt rekommendera
    Iris K
    • 3:a
    • 99.5 m²
    • Malmaberg
  • 2020-11-16
    Jag har sålt ett parhus mha Max Niemi
    Max är en trevlig och duktig mäklare som visar stort engagemang. Slutpriset översteg mina förväntningar med råge. Jag är mycket nöjd.
    Birgitta R
    • 119.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Kul att höra Birgitta. Ha det så bra! Mvh Max

• 2020-10-09
    Vänlig och rakryggad med hänsyn till förstagångs köpare med ett tillvägagångssätt så man känner sig säker och trygg i affären med ett bemötande av högsta professionalitet.

Alla tummar upp!
    Jason S
    • 88.5 m²
    • Bjurhovda/Guldkullen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Tack Jason, lycka till med lägenheten nu.

• 2020-10-08
    Trevlig, kunnig och alltid tillgänglig Max Niemi!
    Tack Jessica kul att höra samt att det blev så bra budgivning.

• 2020-10-01
    Sålt ett radhus. Bra bemötande, lätt att få tag i ringer tillbaka. Får saker att hända, följer upp. Kunde ha pratat mer om innehållet i köpet då vi har en ganska hög hyra. Dem som köpte sa att dem hade tagit reda på vad hyran innehöll själva. Och det gjorde att dem köpte när dem fick läsa vad som ingick I hyran. Det skulle Max ha gjort bättre med de intresserade. I övrigt full pott.
    Therese P
    • 107.0 m²