Max Niemi

Max Niemi

Max Niemi är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Max Niemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Max Niemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Max Niemi har haft 29 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 85 Läs vad Max Niemi

• Stohagen
    2022-09-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som gav mig en trygg upplevelse genom alla steg inför och under försäljningen av min bostad.
    Rekommenderar honom varmt!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med våran mäklare och har varit väldigt hjälpsam. Det gick väldigt fort och Max var väldigt tillmötesgående med att fixa en tid för visning och snabb försäljning. Detta var vårat första köp och vi känner oss väldigt trygga med Max som mäklare!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med fastighetsbyrån och speciellt med mäklaren Max Niemi som sålde min lägenhet. Det kändes tryggt och säkert!! Max är professionell, ärlig, tillgänglig och kunnig inom detta och allt har gått väldigt smidigt. Jag kan ärligt och uppriktigt säga att jag är mer än nöjd med min lägenhetsförsäljning.
  • Oliver V
    köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-07-11 Verifierad kund
    Blev otroligt bra bemött, blev väldigt glada när vi fick komma på privatvisning som gjorde att vi köpte våran fina lägenhet. I helhet är jag och min sambo väldigt nöjda hur Max har skött det hela. 5/5 Ostbågar
    • Bjurhovda
    2022-06-02 Verifierad kund
    En väldigt duktig mäklare vid köp och försäljning.
    • Virsbo
    2022-06-02 Verifierad kund
    Funkade hur bra som helst. Snabbt och enkelt.
    • Bäckby
    2022-05-31 Verifierad kund
    En trevlig och erfaren mäklare som är bra på det han gör och han har alltid svar på alla mina frågor som jag ställer. Det är min första lägenhet som jag köpter och jag har lärt mig mycket från honom. Jag är jättenöjd med mäklaren.
    • Haga
    2022-05-31 Verifierad kund
    Max has been pleasant to us and provided answers to all our questions in a timely fashion. He took his time in showing the apartment to us and was helpful with giving additional information. We especially appreciate his efforts in explaining step-by-step all parts of the purchasing agreement. After signing the agreement, he still remains at our disposal for additional inquiries.
    • Bäckby
    2022-05-25 Verifierad kund
    Det vatBra, Snabbt och smidigt
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Haga
    2022-05-20 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande. Lyhörd inför mina önskemål och såg till att det blev en snabb och smidig affär.