Disa Nygren Selldén

Disa Nygren Selldén

Disa Nygren Selldén är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Disa Nygren Selldén har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Disa Nygren Selldén har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Disa Nygren Selldén har haft 25 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 32 Läs vad Disa Nygren Selldén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Önsta-Gryta
    2022-11-16 Verifierad kund
    Disa mötte oss med ett leende, kunde svara på frågor och gav ett tryggt intryck.
    • Haga
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mycket professionell och hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Kunnig, allmänt proffsig, kände mig trygg i bostadsaffären med Disa som mäklare
  • köpte sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-10-13 Verifierad kund
    Trevlig och fokus på oss som köpare. Lätt att få tag på och tog snabbt reda på den information vi efterfrågade. Disa överträffade våra förväntningar. Rekommenderar henne varmt!
    2022-10-13 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta på ett lugnt och trevligt sätt. Försäljningen gick smidigt och att flöt på bra. Vi hade förväntningar om att få rätt hjälp med alla papper och rätt pris för huset. Skulle varmt rekommendera Disa till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • City
    2022-09-04 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren jag har anlitat, gjorde allt väldigt professionellt och samtidigt var hon väldigt jordnära. Kände mig väl omhändertagen av henne och hela process att sälja lägenhet gick så smidigt. Kan stark rekommendera henne!

Tack för all hjälp Disa!
    • City
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bra bemötande genom hela affären. Proffsig och svarar alltid i telefon
    • Hammarby
    2022-09-02 Verifierad kund
    Från start till försäljning, riktigt bra och professionellt bemötande. Öppen och ärlig kommunikation! Jag är skitnöjd rent ut sagt.
    Kan inte uttrycka det på ett bättre sätt än det.

Tusen tack för hjälpen Disa!
    • Skultuna
    2022-07-06 Verifierad kund
    Det som Disa kunde hjälpa till med har hon gjort till belåtenhet.
    • Bjurhovda
    2022-06-12 Verifierad kund
    Blev väl bemött ett bra första möte . Kom bra överens . Mina förväntningar var inte så höga bara att få sälja min bostad och inte gå back. Trögt på visningarna men lyckades sälja den för utgångspriset och är nöjd. Mycket nöjd med mötet vid kontrakt skrivningen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Disa som mäklare.