Rebecca Jansson
Registrerad mäklare sedan 2017-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 110 Läs vad Rebecca Jansson

• Erik G sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-08-04

Gideonsberg
    Köpt en Tvåa, Sålt en etta.
    Trevligt bemötande.
    Rakt på sak. hjälpsam genom hela affären.
    kändes pålitlig och väl förbered Läs mer
  • Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-29

3:a
    Stallhagen
    Vi har köpt och sålt och det har gått utmärkt!
    Har bara gott att säga om Rebecca!

Mvh Stefan /Anette Läs mer
  • Lina E sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-20

Gryta
    Rebecca överträffade våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Gerd D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-14

2:a
    Malmaberg
    Köpt lägenhet, hon var upplyst och korrekt, lät oss Ha enskild visning och var trevlig att umgås med. Läs mer
  • Stefan Valdemar B sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-08

Kolbäck
    vi har sålt våran gård i Kolbäck
    Rebecca har varit otroligt proffsig från början till slut , en otroligt duktig mäklare. Läs mer
  • Sophia L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-02

3:a
    Haga
    Jag har sålt min lägenhet i Västerås, en 2,5 på 68kvm. Rebecca är en fantastisk mäklare som verkligen lyssnar på kunden och har ett engagemang som inte många har! Kommer rekommendera Rebecca för alla mina vänner som ska sälja!

Hon har verkligen dedär lilla extra som inte många mäklare har, hon är toppen! Läs mer
  • Katrin S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-02

Sålt villa, bra och förtroendeingivande möte med Rebecka. Bra respons och kunskap för vägledning i processen. Läs mer
  • Ulf S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-02

Rebecca hjälpte oss att sälja ett hus i Västerås. Hon ledde oss genom processen med ett fast grepp och seriös inställning. Skönt! Läs mer
  • Åsa Katarina B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-28

Malmaberg
    Proffsigt och tydligt!
    Helnöjd! Läs mer
  • Sara W köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-05-18

Stohagen
    köpt ett radhus!
    Rebecca är tydlig, rak och är otroligt professionell. Hon har även ett hjärta. Så tacksam att just hon har varit med i denna affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist