Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 458 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 101 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

458 omdömen om Rebecca Jansson

Sedan starten hos Reco 2017
John S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Haga

Rebecca var professionell och lyhörd! Förtroendeingivande under hela processen och kan rekommendera henne vid framtida affärer!

Patrik W

Letar ni efter en professionell mäklare med passion för sitt yrke? Då kan vi varmt rekommendera Rebecca. Hon har med sin värme, empati och lyhördhet hjälpt oss hitta vårt nästa drömboende. Så åter stort tack Rebecca för allt snart går flytten!

Emma K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson är en kunnig och erfaren mäklare. Hon är professionell i sitt bemötande och har både köpare och säljare i fokus. Hon är trevlig, lyhörd och snabb på att återkoppla vid funderingar eller behov av stöd. Jag kan varmt rekommendera Rebecca som din mäklare!

Jonas S

Påläst, professionell och välstrukturerad!

Åsa Karin Margareta L
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Ett proffessionellt bemötande och ett förtroendeingivande sätt levde Rebecca upp till våra förväntningar och hjälpte oss med husaffären.

Staffan L
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Proffsigt men också personligt bemötande.

Rolf Stefan L
Kristiansborg

Trevligt bemötande. Lätt att kommunicera med och snabb på att svara via sms/telefon.

Rolf Stefan L
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Nelly N
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Barkarö

Proffesionell, snabb och flexibel

Emelie N
Stohagen

Oerhört professionell mäklare. Känt oss trygga, kunnat få kontakt snabbt, inga frågor är dumma frågor! Jättetrevlig är Rebecca och guidade oss till ett lugnt och fantastiskt köp! Vi är så nöjda med allt och nästa gång vi ska sälja vet vi vem vi ska vända oss till!