8 rekommendationer

Rebecca Jansson
en del av Fastighetsbyrån Västerås

Köpmangatan 5
722 15 Västerås — Visa karta

Vad tror Rebecca att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Rebecca Jansson

• Krister T
    Krister T skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hennes bemötande var superbra kunnig och proffsigt. Vi är jätte nöjda med henne som mäklare.
  • Mats E
    Mats E skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    En mycket kompetent trevlig ung tjej som har huvudet på skaft som jag fick ett bra förtroende för.
  • Mehdi S
    Mehdi S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej,
    En trevlig,proffsiligt bemötande.rätt sälj startegi samt uppfäljnings av ärendet.
    Vi ska sälja vår nya bostad och tänker anlita henne.
    Med vänlig hälsning

Medi Soltani/Neda Nejad
    2017-05-26 Rebecca J svarar Mehdi S
    Hej Mehdi och Neda!
    Tack så hemskt mycket för ert fina omdöme över mitt arbete, det betyder jättemycket! Att ni dessutom vill anlita mig igen gör att jag känner en stolthet över att jag levererat och presterat enligt de förväntningar ni haft på mig som mäklare. Tack än en gång för förtroendet, så hörs vi snart igen!
    Önskar er en trevlig helg!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Mycket stort förtroende för Rebecca!
    Kunnig,ansvarstagande,påläst otroligt servivecmind
    2017-05-26 Rebecca J svarar Cecilia L
    Tack för de värmande orden Cecilia! Jag känner en glädje över att ni valde just mig som mäklare, men framförallt över att jag lyckats leva upp till era förväntningar. Lycka till med nya boendet!
  • Simon P
    Simon P skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Allt kanon! Bra kontakt och service. Vi är jättenöjda.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Simon P
    Tack för förtroendet! Har varit ett rent nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er bostad. Ha en härlig dag i solskenet!
  • Göran H
    Göran H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag upplever Rebecca som aktiv och mycket engagerad i sitt uppdrag. Lätt att kommunicera med och hon ger mycket bra och snabb respons på olika frågeställningar och undringar man som klient har. Hög tillgänglighet och aktivt agerande under hela mäklaruppdraget.
    Ett mycket bra både personligt och professionellt bemötande så totalintrycket är mycket gott! Motsvarade förväntningarna med plus.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Göran H
    Din beskrivning över mitt arbete gör mig fantastiskt glad! Det gör att jag känner en stolthet över att jag lyckats med att prestera och uttrycka det jag vill i min mäklarroll. Tillgänglighet, förtroende och engagemang är mina tre ledord att arbeta efter. Tack för att du valde mig som mäklare! Önskar dig en trevlig sommar!
  • Anna L
    Anna L skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Fick ett fint, lugnt och serviceinriktat bemötande. Upplevde en stor tillgånglighet på telefon samt fick jag en inspelad film, på hennes eget initiativ, från aktuellt objekt då jag inte hade möjlighet att delta på visning. Kände mit trygg med rebecca som mäklare i affären.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Anna L
    Jag är glad att du uppskattade mitt lilla påhitt om en inspelad film från lägenheten. Att det i slutändan blev du som köpte och att lägenheten uppfyllde dina förväntningar värmer lite extra i hjärtat. Att du dessutom känner en trygghet och en tillgänglighet med mig som mäklare gör att jag sträcker lite extra på mig. Tack för de fina orden och lycka till i nya boendet!
  • Anette F
    Anette F skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca är en underbar människa och jag tycker alla ska välja henne som sin mäklare. Hon är lugn, lyssnar noga på kunden, har humor och har ett stort engagemang för sitt arbete och arbetsuppgifter.
    2017-05-26 Rebecca J svarar Anette F
    Jag tackar ödmjukt för dina fina ord och är glad att ni känner er nöjda med mitt arbete. Vi har haft ett bra samarbete tillsammans, vilket har resulterat i en lyckad affär för alla parter. Tack för förtroendet!
Halepce Tosun
Anders Norman