Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 117 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 192 Läs vad Rebecca Jansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-09-19
    Rebecca är saklig, snabb och har koll på det viktigaste. Kändes extra tryggt i samband med visning och följande budgivning. Känns också skönt att allt blev klart i god tid.
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-09-16
    Bemötandet var fantastiskt. Då vi fått en rekommendation var förväntningarna ganaka höga. Hon besvarade verkligen dessa förväntningar och gjorde ett toppenjobb. Dock var hon inte så tillgänglig som vi hade önskat.

Utöver det nämda var vi väldigt nöjda.
    Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2021-09-13
    Trevligt bemötande, enkel att ha att göra med. Ingav lugn och säkerhet i en situation som annars kan vara lite nervig.
    2021-09-12
    Väldigt engagerad och tillmötesgående. Kände ibörjan att jag inte helt fick det svaret jag ville på frågan om tidigare bud (hade önskat lite mer detaljerat om föreslaget pris och vad köparen tyckt om det), men förstår att det kan vara lite känslig information. I övrigt lösningsorienterad när det körde ihop sig lite, det uppskattades! I det stora hela supernöjd!

En sak till också, svara gärna på mailen med "svara alla", jag CCade min sambo men fick oftast (alltid?) bara svaret själv 😊
    2021-09-12
    Mycket trevlig, svarar snabbt, tydlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Dingtuna
    2021-09-12
    Bra bemötande, något långsam med återkoppling men vi hade ingen stress i vår process heller vilket inte ger en rättvis kommentar för Rebecca i övrigt. Proffsig och tydlig vid kontraktsskrivning.
    2021-09-12
    Trevlig, kunnig, känns ärlig och har uppfyllt våra förväntningar.
    Det vi skulle kunna önska är en lite tätare uppföljning och information kring vad som händer och hur tankarna går kring vår försäljning.
    • Malmaberg
    2021-09-10
    Rebecca var alldeles utmärkt. Rekommenderar starkt. Väl bemött, svarade på alla frågor och funderingar som jag hade.
    • Hammarby
    2021-09-10
    Rebecca var från början till slut en mycket trygg och saklig mäklare som verkligen levde upp till våra förväntningar. Vi uppskattade att hon kändes väldigt lätt att ha och göra med, mycket trevlig och hjälpsam. Med Rebeccas hjälp kunde vi sälja lägenheten till ett bättre pris än vi förväntat oss. Hon var lätt att få tag i och svarade på alla frågor vi hade. Allt blev en väldigt trygg affär. Rekommenderar verkligen Rebecca till alla men kanske framförallt om man som säljare är lite osäker och vilsen i hela försäljningsdjungeln. Rebecca hjälper en!
    • Blåsbo
    2021-09-10
    Rebecca har hela tiden varit tillgänglig, noggrann och på ett korrekt sätt kunna svara på våra frågor.