Rebecca Jansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 95 Läs vad Rebecca Jansson

• Monica F sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-26

Råby
    Rebecca är super duktig i sitt jobb och mycket trevlig person Läs mer
  • Nathalie Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-22

Malmaberg
    Sålt en lägenhet med Rebecca. Hon var toppen på alla sätt och vis, kände mig väldigt trygg med henne! Läs mer
  • Umit Ü sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-18

Har sålt ett radhus.
    Blev proffsigt bemött, engagerad mäklare, lyhörd och alltid tillgänglig. Bra service.
    Det jag förväntade mig av mäklaren var att hon skulle vara tillgänglig och lyhörd. Det uppfyllde Rebecca med toppbetyg.

Upplevde allt positivt och samarbet var smidigt. Hon gjorde mer än vad jag förväntade mig. Läs mer
  • Marie B köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-07

Mycket proffsig bemötande med stort kundfokus. Skulle absolut rekommendera Rebecca. Läs mer
  • Fuat K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-24

Vetterslund
    Väldigt trevlig och hjälpsam tillmötesgående och Rebecca ger en känsla av trygghet när man som köpare traffar på henne tack Läs mer
  • Eva O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-02-15

Öster Mälarstrand
    Vi har sålt en bostadsrätt och tycker att vi har fått ett mycket trevligt och bra bemötande. Förväntningarna var att bostaden skulle bli såld till ett överenskommet pris och vi tycker att det gick både snabbt och smidigt.
    Vi tycker att Rebecca har varit både proffsig och mycket hjälpsam och skulle lätt kunna rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Cecilia Anna Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-01-30

Malmaberg
    Jag har sålt enbostadsrätt och när jag köpte den så betalade jag ganska mycket för den, så jag ville ju ha igen pengarna.Jag var dock lite tveksam om det skulle gå. Men Rebecca fixade affären😊 Läs mer
  • Anki P sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-01-14

Vetterslund
    Rebecca är GRYMT proffsig!!! 😊😊😊Förutom påläst, personlig och punktlig är hon flexibel, trevlig och charmig.
    Hon är mitt absoluta förstahandsval vid nästa fastighetsaffär. ❤ Läs mer
  • Pernilla O
    Pernilla O sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-12-29

City
    Rebecca är seriös, lyhörd och proffsig! Läs mer
  • Fred Kazem N köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-12-15

Barkarö