Rebecca Jansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Rebecca Jansson

• Tora W sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag är glad att just Rebecca tog sig an uppdraget att sälja min lilla lägenhet på Bomansgatan. Tydlig kommunikation och bra dialog mellan oss två gjorde att jag upplevde hela processen som väldigt smidig och enkel. Inga konstigheter! Skulle alla gånger rekommendera Rebecca till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Arsalan E sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hon är bäst👍👍🤗🤗🧚‍🧚‍hon är glad och snäll människa 🤗🤗🤗🧚‍ Läs mer
  • Lars-Anders R sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Lägenhet 2:a 59 kvm, Rekylgatan

Mycket proffsigt, engagerat och informativt.

Se ovan.

Smärtfritt och lyckat. Läs mer
  • Iva V
    Iva V skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Väldigt professionell & trevlig. Rebeccas bemötande och tillgänglighet är helt fantastiskt! Läs mer
  • Lena Marianne S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Sålt Högby 2, Västerås av mäklare Rebecca på Fastighetsbyrån.
    Rebecca såg till och hanterade försäljningen väldigt smidigt.
    Rebecca är professionell, trevlig med fint bemötande, lättillgänglig både via telefon, sms och mail.
    Kändes tryggt och trevligt hela tiden.
    Hela försäljningsprocessen har fungerat perfekt.
    Väldigt nöjd!
    Med Vänlig Hälsning Lena Säll Läs mer
  • Aila G sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag tycker att Rebecka är mycket trovärdig och litar på hennes professionalitet. Hon är mycket seriös i sitt arbete. Informerar om försäljning på ett bra sätt och det ger trygghet till mig som säljare.
    Är väldigt nöjd med hennes arbete och goda bemötande! Läs mer
  • Katarina G skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Alltid lika glad och trevlig, hjälpsam och ett lyssnande öra när man var i nöd! 😊 Läs mer
  • Noor H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Hej!
    Rebecca lät mig skriva på lägenhet avtalen utan att jag hade med mig någon underlag på min lönelöfte då hade jag sökte för lånelöfte digitalt och fått godkänt från swedbank. Vilket gör ingen mäklare nångonstans alla kräver lånelöfte underlag på papper på bordet innan man ska skriva på. Detta orsakade stort problem för mig som köpare och även för säljaren som fick vänta många dagar för jag försökte hitta någon annan bank som ska låna mig pengarna till slut ringde rebeccas chef och rekommemderade bluestep bank som jag sökte för och fick ränta på 6 procent på min lånelöfte vilket är dyrt men jag hade ingen återvändo pgv rebeccas slarviga fel! Läs mer
  • Anton W skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Jag köpte en tvåa i Västerås, det gick smidigt! Är mycket nöjd. Läs mer
  • Nanna H skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
    Rebecca hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Jag fick ett väldigt positivt bemötande av Rebecca. Hon är en glad, öppen och professionell i sitt yrke. Man fick en bra kontakt med henne.
    Hon levde upp till de förväntningar jag hade av en mäklare genom bra återkoppling och bra information under hela säljprocessen.
    Jag hade otur med spekulanterna och strul med budgivare men tack vare Rebecca löste hon allt och så fanns hon där som ett bra stöd och hjälp.
    Jag skulle rekommendera henne till nära och kära om de söker mäklare i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun