Rebecca Jansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 30 kunder tycker om Rebecca Jansson

• Lena M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-30

2:a
    57m²
    Öster Mälarstrand
    Vi har sålt en bostadsrätt, hon var mycket tillmötesgående ,hon levde upp till mina förväntningar mycket väl och var mycket professionell och skicklig,. Läs mer
  • Nicola M sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-28

2:a
    57m²
    Öster Mälarstrand
    Rebecca är mycket professionell, kunnig och tillmötesgående.Skulle vi behöva en mäklare i framtiden så anlitar vi gärna henne igen. Läs mer
  • Sarah B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-14

Rebecca hjälpte mig att sälja min lägenhet - hon gjorde detta med stort engagemang och flexibilitet. Hennes lösningsorienterade inställning gjorde att jag kände mig lugn och trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer
  • Fredrik M sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-01-07

Sammanfattningsvis mycket bra, skulle jag behöva nästa gång så kommer gärna tillbaka till er. Stort tack Rebecca Läs mer
  • Tora W sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-16

Jag är glad att just Rebecca tog sig an uppdraget att sälja min lilla lägenhet på Bomansgatan. Tydlig kommunikation och bra dialog mellan oss två gjorde att jag upplevde hela processen som väldigt smidig och enkel. Inga konstigheter! Skulle alla gånger rekommendera Rebecca till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Arsalan E sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-12-08

Hon är bäst👍👍🤗🤗🧚‍🧚‍hon är glad och snäll människa 🤗🤗🤗🧚‍ Läs mer
  • Lars-Anders R sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-11-01

Sålt Lägenhet 2:a 59 kvm, Rekylgatan

Mycket proffsigt, engagerat och informativt.

Se ovan.

Smärtfritt och lyckat. Läs mer
  • Iva V
    Iva V skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-21

Väldigt professionell & trevlig. Rebeccas bemötande och tillgänglighet är helt fantastiskt! Läs mer
  • Lena Marianne S skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-09

Sålt Högby 2, Västerås av mäklare Rebecca på Fastighetsbyrån.
    Rebecca såg till och hanterade försäljningen väldigt smidigt.
    Rebecca är professionell, trevlig med fint bemötande, lättillgänglig både via telefon, sms och mail.
    Kändes tryggt och trevligt hela tiden.
    Hela försäljningsprocessen har fungerat perfekt.
    Väldigt nöjd!
    Med Vänlig Hälsning Lena Säll Läs mer
  • Aila G sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

2018-10-03

Jag tycker att Rebecka är mycket trovärdig och litar på hennes professionalitet. Hon är mycket seriös i sitt arbete. Informerar om försäljning på ett bra sätt och det ger trygghet till mig som säljare.
    Är väldigt nöjd med hennes arbete och goda bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Halepce Tosun