Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!

Läs vad 458 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• Markus G
    Markus G skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde hus till oss 2013. Under avtals tiden fram till tillträdesdagen var han tillmötesgående. MEN SEN...
    Vi fick alla nycklar till huset på tillträdesdagen förutom mäklarens exemplar då han glömt ta med dessa. Påpekade detta för honom i 2 månader utan att han ens försökt ge nyckeln till oss och påstår att han varit hos oss och försökt lämna nycklarna men vi inte varit hemma när vi är 100% säkra på att vi varit hemma den dagen.

Vi påpekade att flyttstädningen var undermålig redan på tillträdesdagen men fick inget svar av Rickard!!

Fick tillslut efter X antal månader ta in advokatfirma som skickade brev till Rickard för att till slut få våra nycklar till huset samt återigen påpeka att städningen var undermålig och vi ville ha ersättning för de kostnaderna som vi fick med det.
    Efter advokatfirmans brev till Rickard så skickade Rickard nycklarna med POST. ICKE rekommenderat ens till advokatfirman! Inte till OSS utan till dem.

Väldigt dåligt beteende för att vara en mäklare. Kommer aldrig rekommendera honom till någon! Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket positiv och drivande. Arbetade snabbt och effektivt. Efter att ha jämfört mäklaren med många andra på marknaden märker man stor skillnad.
    Bardia är Lunds bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
  • Svante
    Svante skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia var mycket driven och engagerad, vi hölls uppdaterade och var engagerade i hela processen. Han överträffade även slutpriset med bra marginaler. Han hade koll på marknaden och överlag väldigt påläst och duktigt.

Rekommenderar denna mäklare starkt, väldigt lyhörd och lätt att handskas med. Läs mer
  • Barbara B
    Barbara B skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    I had an excellent experience with Bardia. He is well organized and extremely responsive. You will be in capable hands working with Bardia. He organized the process and selling the apartment in the most efficient manner and his follow-up was great. He assisted in the walk through before closing to ensure that everything was in well working order. I highly recommend working with Bardia. Läs mer
  • Madjid M
    Madjid M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag träffade Bardia för första gången på en visning. Jag fick ett bra första intryck eftersom han var så varm i sitt bemötande och hade världens smile. Jag bad honom värdera min lägenhet och trots att jag bara kunde träffas sent så ställde han upp och svarade tålmodigt på alla mina frågor. Detta gjorde han på ett flertal tillfällen när jag ringde honom på kvällar/helger.

Bardia var inte bara en serviceinriktad mäklare utan även en stöttande och genuint trevlig medmänniska. Eftersom han överträffade mina förväntningar rekommenderar jag honom starkt till andra som letar efter en hungrig, professionell och grymt duktig säljare. Läs mer
  • Göran O
    Göran O skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Utmärkt bemötande! Kan inte bedöma värdet av det vi betalade, eftersom vi inte har något att jämföra med avseende värdet av det vi betalade för! Läs mer
  • Yared Kassaw E
    Yared Kassaw E skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Bemötandet är otroligt bra. Det värdefulla att betala Läs mer
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var supernöjda från start till såld lägenhet. Matilda är otroligt kunnig, ärlig, professionell och vi kändes oss väldigt trygga med henne. Jag ger henne mina största rekommendationer! Läs mer
  • Markus J
    Markus J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Andreas var extremt lyhörd och hade stor kunskap om bostaden och närområdet. Visade upp ett stort engagemang när budgivningen var igång och informerade oss löpande att alla budgivare hade klart med bank mm så att vi visste att affären skulle gå i land. Skulle rekommendera Fastighetsbyrån Lund till alla jag känner. Läs mer
  • Bertil M
    Bertil M skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Ett förtroendeingivande möte där mäklaren hade bra kunskap om försäljningar i närområdet, med priser o annat. OK mäklararvode. Läs mer
    2017-10-31 Johanna N svarar Bertil M
    Hej Bertil. Stor tack för din fina rekommendation. Ha en fortsatt fin höst.
    //Johanna Fastighetsbyrån
  • Linda J
    Linda J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hade väldigt mycket hjälp av Rickard att reda upp en rörig fastighetsaffär. Läs mer
  • Vesna F
    Vesna F skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon är kompeten , väl förbered, trevlig, professionel och lever upp till min förväntan som mäklare. Skulle mer än gärna anlita henne på nytt vid nästa affär. Läs mer
  • Tony L
    Tony L skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej !
    Ett väldigt bra bemötande.Väldigt kunnig. Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fungerade utmärkt med Bardia som mäklare när vi köpte lägenhet i Lund. Rak, tydlig och hjälpsam. Tyvärr kunde Bardia inte vara med i sista fasen vid tillträdet utan lämnade över till en kollega som inte levde upp till vad man kan förvänta sig. Så den smolket i bägaren drar ner betyget. I övrigt allt gott. Läs mer
  • Mats C
    Mats C skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kanske lite "flickaktig vid första mötet (införsäljning av uppdrag) men sedan upplevde vi Matilda som mycket professionell på alla sätt. Läs mer
  • Britt K
    Britt K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda sålde en lägenhet till mig. Hon gjorde det snabbt och effektivt. Under hela processen fram till övertagandet var hon tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderar Matilda varmt till fortsatta försäljningar. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var väldigt nöjda
    Bardia gjorde ett mycket bra jobb Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag tycker Bardia gjorde ett bera jobb. Väldigt drivande och på, med ett bra resultat. Jag tror även han fick bra betalt för sitt jobb, men välförtjänt. :) Läs mer
  • Sofia V
    Sofia V skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Superduktig, noggrann och trevlig. Allt var perfekt! Läs mer
    2017-10-02 Johanna N svarar Sofia V
    Stort tack för dina fina ord Sofia. Tack för ett jättebra samarbete. Jag ser fram emot att se ert nya hus när ni känner er redo :) Ha en fortsatt fin höst.
  • Kenth P
    Kenth P skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mitt bemötande med Rikard var positivt. Det gick lätt att diskutera och komma överens med honom om vad jag önskade och vilka krav jag ställde. Han kände väl till marknaden inom det området min försäljning skedde. Han var med något undantag lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra: Hon var generellt trevlig och svarade snabbt när jag behövde få tag på henne.

Dåligt: Jag var ofta tvungen att påminna henne om saker (som att göra ändringar i objektsbeskrivningen).
    När jag kom med förslag (som att införa en extravisning) så gjorde hon det motvilligt.
    Vi hade problem med att jag inte fick smsen från budgivningen heller, vet dock inte hur mycket finger i spelet en mäklare har där.

Allt som allt så skulle jag inte rekommendera henne. Läs mer
  • Mehmet D
    Mehmet D skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola Holgersson är en professionell mäklare som har ett trevligt och artigt bemötande gentemot sina kunder. Som kund, rekommenderar jag honom till andra som är intresserade av att köpa eller sälja bostad. Jag är alltså mycket nöjd med Olas insats. Läs mer
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt bemötande och effektiv. Ordnade också så vi fick tillgång till lögenheten en vecka tidigare än planerat. Vilket uppskattas mycket. Läs mer
  • Solmaz H
    Solmaz H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har hög energi och socialt kompetent Läs mer
  • Li L
    Li L skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda är en väldigt engaerad & proffsig mäklare. Hon förklarade turordningen mycket bra från början och höll tidslinjen exakt i hela processen. Matilda alltid informade oss om händelseförloppet. Vi rekommenderar definitivt Matilda som märklare! Läs mer
  • Reza K
    Reza K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad och korrekt med lugn approach som underlättar och skapar en trygghet när man göra sin bostads affär Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig person. Inte hårdsäljande utan med en lugn framtoning. Höll i processen på ett rimligt bra sätt. Läs mer
    2017-09-28 Johanna N svarar Lars S
    Hej Lars. Det var väldigt trevligt att ha kontakt med er också. Tack för din rekommendation, om det blir fler affärer i framtiden ska jag se till att du ger mig 5 + i betyg ;). Ha en jättefin höst.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt bra. Lugnt samlat å informativ Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffesionell från start till slut, allt gick snabbt och smidigt så som man vill ha det!! Läs mer
  • Nima G
    Nima G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har hela tiden agerat otroligt professionellt och jag har känt extremt stor tillit till honom, då jag märkt att han alltid pratat ärligt och från hjärtat. Exempel vad det gäller det uppskattade försäljningsresultatet.
    Bardia har skött sig exceptionellt och jag kunde verkligen inte varit mer nöjd med min mäklare, allting har flutit på precis som det ska och jag är synnerligen mäkta imponerad hur allt har spelats ut. Bardia är en Mirakelmäklare som har förtjänat att vara på toppen. Läs mer
  • Mariana J
    Mariana J skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Han är en duktig mäklare och vet vad han sysslar med . Sköter sitt jobb bra . Han förklara bra och tydligt och va lätt med att göra och man fick svar på sina frågor snabbt. Läs mer
  • Börje B
    Börje B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är både duktig och kunnig samt effektiv. Hon är precis en sådan mäklare man önskar fler av, helt perfekt för oss. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Börje B
    Bästa Börje. Alltid så kul att träffa er. Tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er mysiga lägenhet. Jag tycker ni borde investera i ngt nytt här i Lund så att vi får göra lite fler affärer tillsammans. Ett nöje :)
  • Pia C
    Pia C skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig, korrekt, duktig, energisk, positiv, glad, en mäklare som man litar på. Läs mer
  • Petter A
    Petter A skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda var en jättebra och engagerad mäklare, som alltid fanns tillgänglig vid ifall av frågor eller funderingar. Snabb också! Högsta betyg! Läs mer
  • Freja E
    Freja E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon var tillgänglig och tillmötesgående Läs mer
  • Linn H
    Linn H skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna var väldigt trevlig. Hon verkar vara påläst om bostaden och tydlig när vi skrev på kontrakt. Läs mer
  • Anette J
    Anette J skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi hade enbart en positiv upplevelse av bemötandet av Hanna Schewenius. Däremot har vi inget bra att säga om Lena Kvant. Så betyget är Till Hanna Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola agerade ytterst professionellt och pålitligt samtidigt som han är en grymt bra säljare! Läs mer
  • Magne F
    Magne F skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra tycker vi. Nu är det väl ändå 30 tecken Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag blev väl bemött o mäklaren var lyhörd för mina behov. Läs mer
  • Leif B
    Leif B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Genomgående professionellt bemötande och socialt kompetent. Läs mer
  • Ola P
    Ola P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Känner ett väldigt stort förtroende för Johanna Nyström som gjorde ett ett fantastiskt jobb under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Ola P
    Hej Ola.Stort tack för dina fina ord, jag tycker vi hade ett jättebra samarbete för att sälja ditt fina hus. Tack för förtroendet.
  • Markus F
    Markus F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Badia bjuder på ett stort engagemang och härlig entusiasm. Går alltid att nå för att svara på frågor och har säljarens bästa för ögonen. Ger verkligen det lilla extra för en så bra och smidig försäljning som möjligt. Läs mer
  • Sten A
    Sten A skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kompetent och påläst, vänligt bemötande Läs mer
  • Maria C
    Maria C skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon gav ett proffsigt och förtroendefullt intryck. Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra säljupplevelse. Levde upp till förväntan och var proffsig och hade gott samarbete med andra duktiga kollegor från samma mäklarfirma så det kändes som en laginsats Läs mer
  • Robert W
    Robert W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna motsvarade mer än väl de förväntningar vi hade på mäklare.
    Mycket klar, tydlig, punktlig och samtidigt föredömligt serviceinriktad. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Robert W
    Hej Robert. Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas att Louise trivs och har det bra i sin fina lägenhet. Ha en härlig höst.
  • Angelika L
    Angelika L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Återkoppling var sådär................. Läs mer
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Korrekt,pålitlig och visar på god säljförnåga.
    Drivs av nöjda kunder. Gör allt för att kunden ska bli nöjd! Läs mer

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund