Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 537 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• Annette R
    Annette R skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad mäklare som lägger mycket tid och är väldigt flexibel. Lyssnar till vad båda sidorna på affären vill. Dessutom snäll och trevlig :)

Sålt 2 villor de senaste 5 åren och valt Rickard till bägge affärerna. Läs mer
  • Kristina N skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig, saklig och lätt att nå! Läs mer
  • Maria L skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Updraget förmedlades bra av Emma, som dessvärre fick hoppas in mitt i affären då ordinarie mäklare blivit akut sjukskriven. Läs mer
  • Johan B skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra. Emma skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och med stort engagemang. Speciellt nöjd var jag med den goda kommunikationen och hur Emma ansträngde sig för att affären skulle gå så smidigt som möjligt för mig. Läs mer
    Emma F gillar detta
  • Gabriela J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Visade vägen framåt i livet, är mycket glad och tacksam Läs mer
  • Alena B skrev om Fastighetsbyrån Lund
    I bought one bedroom apartment in Lund in September 2018.
    I've visited several apartments in Lund and Malmo before I finally found the right one for me.
    And I must say that I'm very thankful to Yosef Halim. I've just come to Sweden to work here, and Yosef kindly told me about everything in English. He was open and honest, what I really appreciate.
    During the preparation of documents, Yosef helped me to translate the whole big folder of documents in Swedish. And helped me with the bank, electricity, etc.
    To sum up, of course, it's not easy to buy an apartment in a foreign country, but Yosef made this task much easier for me. Läs mer
  • Susanna E skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har köpt en 2:a, markplanslägenhet, i Lund. Bardia har genom hela affären känts rättvis i sin relation till både säljare och köpare. Jag har upplevt att han har förmedlat en lojalitet till båda parter och varit lyhörd, samt skött uppföljning mycket bra. Som köpare önskade jag få se lägenheten innan den första visningen och detta önskemål blev nästan omgående tillgodosett. Under hela affären har jag upplevt en god kontakt och tillgänglighet från min mäklare, jag är därför i det stora hela mycket nöjd med Bardias insats. Läs mer
  • Maria Andrea Cecilia A skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola sålde mitt hus till ett pris över förväntat och jag upplevde honom som väldigt kunnig och trevlig Läs mer
  • Christer S
    Christer S skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vi hade en 2a på Karl XII Gatan i Lund och fick en mycket effektiv och professionell hantering av en mäklare som var både påläst och gav ett ”hungrigt” intryck som gjorde att man var säker på att han verkligen jobbade för att få oss en mycket bra affär. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålda en 2a i centala Lund och var mycket nöjda med vår mäklare. Han var proffsig, effektiv och gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • Yücel Y skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt hjälpsam och förstående för att hitta en lösning som passade både parterna. Läs mer
  • Håkan O skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Försäljningen gick helt ok, vi fick utgångspriset, trots att mäklaren från början sa att det var ”bara” utgångspriset och han räknade klart med mer. Men vi vägde det mot att ha fler visningar och valde att acceptera utgångspriset mot att slippa hålla på med fler visningar. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra i slutlig budgivning! Fick många intressenter till bostaden som var en 4:a radhus i Lund. Läs mer
  • Ulrika D skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, positiv och absolut en mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Jan-anders J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Egentligen borde jag haft betalt för all den tid som jag fick lägga ned på att lägenheten inte visades när jag ville. Läs mer
  • Mattias P skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Sara är mycket kunnig på bostadsområdet. Allt sköttes ytterst professionellt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-30 Johanna N svarar Mattias P
    Hej Mattias. Tack för din rekommendation, så roligt att höra att ni är nöjda med Saras jobb. Ha en fin höst.
  • Jonas C skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Snabba från kontakt till affär med redan uppvärmda köpare. Läs mer
  • Christina Elisabeth E skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har både köpt och sålt via Bardia och vi jättenöjda! Det gick smidigt och snabbt utan någon nervositet. Han är trevlig, ambitiös och målinriktad. Han jobbar snabbt och är lätt att få tag på. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • Lena D skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Övergången 9 Stångby köpare
    Ok. Mäklare Läs mer
  • Gösta D skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Köpt radhus enplans. Mäklare OK. Läs mer
  • Elna Johanna Kornelia S skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rikard var mycket tillmötesgående som säljare av vår villa! Han gav oss ett realistiskt utgångspris och gjorde oss delaktiga i alla frågor från intressenter och senare vid budgivningen. Läs mer
  • Per Tonny Gunnar J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa och köpt ett enplanshus med hjälp av Rickard , båda i Veberöd.
    Rickard var behjälplig i alla delar, mycket hjälpsam och tillmötesgående.
    Rickard var trevlig och ställde alltid upp på våra förslag.
    Vi kommer att rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja hus. Läs mer
  • Magnus K skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    TIPP TOPP TUMMEN OPP, POSYTIV ENGAGERAD, DRIVEN, ÅTERKOPPLANDE Läs mer
  • Lina P skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en lägenhet i Lund. Hanna tog mig till en visning på en lägenhet som vi redan lagt bud på. Hon ville även visa en annan lägenhet som till slut blev den som jag köpte.
    Jag är tacksam för att Hanna tog sig tiden att ta med mig på de två privatvisningarna. Läs mer
  • Jennifer B skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola agerade professionellt och personligt, med engagemang för vår bostadsförsäljning. Han fick oss att känna att just vår försäljning var prioriterad och i trygga händer. Läs mer
  • André L
    André L skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde en bostadsrätt i centrala lund
    Vi är mycket nöjda med Karin som mäklare, hon har lagt ner mycket tid på vår försäljning och varit anträffbar när vi behövt nå henne. Mycket trevlig, professionell, rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Christer H skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rickard har på ett professionellt sätt uppfyllt mina förväntningar vid försäljning av mitt hus! Kan rekommendera honom tillfullo.
    Christer Hagdahl Läs mer
  • Mats A skrev om Fastighetsbyrån Lund
    gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Läs mer
  • Tilda M skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Lägenhet. Bra bemötande. Snabbt köp. Toppen! Läs mer
  • Jan P skrev om Fastighetsbyrån Lund
    While the final sales was satisfactory, not every real estate agent within Fastighetsbyrån Lund can deliver on their promise. This casuses the seller to be more active and observant than needed and at certain moments to feel neglected Läs mer
  • Ann-Sofie G skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Angelägna och seriösa
    satsade hårt Läs mer
  • Sarajeh O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har varit en fantastisk mäklare, där han både är insatt och kunnig, och dessutom har han varit väldigt hjälpsam och trevlig mot oss båda. Läs mer
  • Inger Yvonne F skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Karin är tydlig, kunnig betr bygggnader, materiel osv
    Hon är vetgirig och lyssnar lika bra som hon förklarar Läs mer
    Karin E, Johanna N gillar detta
  • Henrik S skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har i egenskap av köpare gått på flera av Rickards viskningar innan vi hittade vår nya bostad.

Har alltid fått väldigt bra bemötande och service, och Rickard har alltid varit mån om att svara på våra frågor och ta reda på information vi efterfrågat.

Vid köpet såg Rickard till att allt gick smidigt och snabbt, från budgivning till tillträde. Läs mer
  • Amanda T skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag köpte en fin tvårumslägenhet på Kobjer.
    Matilda hade ett trevligt bemötande och var väldigt noggran med att ge all information som jag behövde. Allt var tydligt och gick smidigt innan köpet och under själva överlämnandet. Läs mer
  • Harriet E skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sält och köpt bostadsrätt.Matilda var en trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
  • Mats A skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt 4:a och mycket nöjd med Hannas bemötande och kompetens! Läs mer
  • Malin Z skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var mycket professionell och lyhörd för våra behov. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-27 Johanna N svarar Malin Z
    Tack snälla Malin för dina fina ord och din rekommendation :) Vi hörs och ses.
  • Birgitta L skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsig, saklig, hjälpsam, vänlig. Läs mer
  • Marcus W skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Den bostadsrätt vi bjöd på fick dolt bud. Hanna gjorde vad hon kunde för att underlätta för oss (även om det inte var mycket att göra åt det)

Alltid bra bemötande. Läs mer
  • Ana C skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt huset. Han är duktig och trevlig. Kändes att han gjorde sitt yttersta. Är mycket nöjd. Vh Ana Läs mer
  • Knut K skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en bostadsrätt
    Proffsigt bemötande som gjorde affären enkel för båda parter. Läs mer
  • Inger Yvonne F skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Verkligen nöjd med hanteringen från start till slut Läs mer
  • Claes F skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Råbygatan 3, Lund. Mäklaren var enbart ute efter att göra en snabb affär. Frågor besvarades med långa utläggningar som var irrelevanta. Vid tillträdesdagen hade mäklaren inte förberett papper, fel summor stod listade i kontrakten, han uppmanade mig att skriva på utan att läsa allt. Kommer aldrig rekommendera fastighetsbyrån Lund Läs mer
    2018-10-03 Johanna N svarar Claes F
    Hej Claes. Vad tråkigt att höra att du fått den upplevelsen av oss. Under sommaren är marknaden ibland snabb gällande köp och sälj av bostadsrätter men vi vill ju inte att det ska kännas som att vi är ute efter en snabb affär. Vi vill göra bra affärer för våra kunder (köpare och säljare). Ibland kan det bli fel på papper och annat, vi gör alltid vårt bästa för att det ska vara rätt från början. Blir det en miss rättar vi såklart till det. Jag är som jag skrev inledningsvis ledsen att du inte känner att du fått en bra upplevelse i förmedlingen via oss. Vänliga hälsningar från Kontorschef Johanna Nyström
  • Linn Jennifer Elisabeth E skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Tydlig, effektiv, bra kommunikation, trevlig och professionell! Läs mer
  • Emelie N skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en 2a i Lund. Mycket bra bemötande och ärlig kommunikation! Läs mer
  • Senan S skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell och väldigt trevlig mäklare som både är hjälpsam och ödmjuk. Läs mer
  • Maria P skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Både köpt och sålt via Karin och fått utmärkt, professionellt och engagerat stöd i alla steg. Läs mer
  • Knut Staffan S skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har inget att klaga på. Allt gick mycket bra. Vi fick den information som vi behövde. Alla jag mött på byrån har tagit väl hand om oss.

Jag tycker att Fastighetsbyrån ska sluta rekommendera Perfekt städ, eftersom de tar mycket bra betalt. Läs mer
  • Jessica L skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Emma är en mäklare som skapar trygghet, tillit och har hög känsla fö service. Detta levereras utan att tappa fokus för en bra affär.
    Noggrann, strukturerad och personlig är honnörsorden o alltid med ett leende!
    Top score på Emma! :) Läs mer
    Emma F, Johanna N gillar detta