Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Clemenstorget 6, 222 21 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 685 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• 2019-05-21

Jacqueline N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och proffsigt bemötande. Vi hade en bra dialog. Läs mer
  • 2019-05-20

Lena S skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsig och med fint bemötande. Läs mer
  • 2019-05-19

Ann-Lisette L skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en liten lägenhet. Allt fungerat bra. Fått snabba svar på mina frågor. Köpt enligt plan. Läs mer
  • 2019-05-18

Anton L skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt lägenhet i Lund. Bra, trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-18

Niels T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en lgh på Lilla Algatan "student lgh"
    Jag har blivit väl bemöt.
    Fick kontakt genom rekommendation.
    En dialog om hur för försäljningen skulle gå till. Läs mer
  • 2019-05-17

Catharina B skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag sålde en lägenhet på Tordönsvägen och fick från första början gott intryck av mäklaren. Han är trevlig, kompetent och inlyssnande. Han levde upp till alla förväntningar och visade på både yrkesskicklighet och erfarenhet vilket inger trygghet. Jag kan verkligen rekommendera Rasmus till er som ska sälja en bostad! Läs mer
  • 2019-05-16

Chetan H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia did good job when I sold my apartment in Lund and he had all the insight I wanted to know about and I will recommend him for other sellers. Läs mer
  • 2019-05-16

Fredrik I skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde min lägenhet snabbt och smidigt med hjälp av rickard. Läs mer
  • Per Ulf P

2019-05-16

Per Ulf P skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    När jag sålde min lägenhet i Lund anlitade jag
    Rasmus Asterhed på Fastighetsbyrån i Lund som mäklare.
    Allt fungerade bra och jag kan rekommendera Rasmus som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-15

Emma F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta professionellt och bra. Försäljningen gick snabbt och enkelt. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-05-15

Martina K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Efter att tidigare sålt ett hus visste jag precis vilka egenskaper som jag nu sökte vid valet av mäklare till försäljningen av min bostadsrätt på Flygelvägen 319 i Lund. Jag kom i kontakt med Bardia Ghasemi på Fastighetsbyrån och snabbt kom mina förväntningar på valet av mäklare att infrias. Det viktigaste för mig var helt klart att den mäklare jag valde skulle vara tillgänglig - vilket Bardia Ghasemi visade sig vara från början till slut gällande bostadsförsäljningen. Härutöver visade han ett starkt engagemang, driv, hög kompetens och ingav stort förtroende genom samtliga moment i processen. Han visade sig ha en unik förmåga att matcha mig som säljare mot potentiell köpare - i rätt tid, vilket ledde till en mycket lyckad bostadsaffärer för oss båda parter! Läs mer
  • 2019-05-14

Nada A skrev om Sara Örnwigh en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi vill tacka Sara Örnwigh för ett väldigt bra samarbete. Vi uppskattar hennes öppenhet, tydlighet och enorma hjälpsamhet. Hon har ett väldigt bra bemötande och lyssnar på alla frågor som vi ställt. Hon inger ett väldigt betryggande bemötande och vi är väldigt nöjda med hennes jobb. Läs mer
  • 2019-05-12

Sara L skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Emma har varit en fantastiskt bra mäklare. Trevlig och duktig.
    Det var tack vare henne som jag fick en förhandsvisning på lägenheten som jag sedan köpte. Tror att både jag som köpare och säljaren tycker att allt fungerade utmärkt. Jag är supernöjd! Läs mer
  • Ida O

2019-05-12

Ida O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Lund. Han var mycket tillmötesgående och engagerad som mäklare. Allt löpte på smidigt och lätt. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-10

Dominique D skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    I was very happy with all services rendered. Läs mer
  • 2019-05-09

Mats Andreas B skrev om Sara Örnwigh en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionellt och gott bemötande. Lyssnar in mig som kund väl med god förståelse för vad som efterfrågas. Läs mer
  • 2019-05-09

Thomas T skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde en fritidsfastighet med hjälp av Karin i Lunds kommun. Karin hade ett bra upplägg och tillvägagångssätt gällandes hur hon ville marknadsföra objektet. Hon hade även en god bild utav vilken typ av intressenter som skulle kunna vara intresserade och vad hon skulle trycka lite extra på för att trigga deras intresse. Karins kännedom om området samt Fastighetsbyråns upplägg kändes som en bra kombo. Karin höll oss uppdaterade och stöttade oss i de beslut vi behövde göra som säljare och vi kände hela tiden att vi var prioriterade som kund vilket vi uppskattade. Läs mer
  • Anna L

2019-05-08

Anna L skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har köpt en villa i Veberöd. Fick ett bra intryck av Rickard, han framstod som genuint intresserad och var en bra brygga mellan oss som köpren och säljaren. Kändes som att han tog bådas parti och verkade för bådas intressen. Det administrativa kändes smidigt och flöt på bra. Läs mer
  • 2019-05-06

Martin B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag behövde inte lägga ut lgh till försäljning på vanligt vis. Hon sålde i alla fall till rekordpris. Läs mer
  • 2019-05-06

Margret H skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt lägenhet

Karin var jätteduktig i sitt arbete. Hon var noggrann och tydlig och bra på att återkoppla och kommunicera. Plus att hon var glad och trevlig. Läs mer
  • 2019-05-01

Marie B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Lyhörd, driven och väldigt duktig! Läs mer
  • Mohammad V

2019-04-30

Mohammad V skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevlig, sakkunnig & tillgänglig.
    Hjälpte med husförsäljning (nyproduktion) Läs mer
  • 2019-04-29

Steven G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia is a very good broker who considers the demands of both the buyer and the seller, he is very professional, flexible and high efficiency to make things happen. Läs mer
  • 2019-04-29

Karin N skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick genast ett mycket bra intryck av Rasmus Asterhed och är väldigt nöjda med att vi valt honom till försäljning av vår lägenhet. Han är professionell, pålitlig, öppen, tydlig och utstrålar ett lugn men ändå ett positiv synsätt vilket skapade en stor trygghetkänsla hos oss.
    Rasmus Asterhed har överträffat våra förväntningar vad det gäller tillgänglighet och alltid varit mycket snabb att svara korrekt och tydligt. Han har lagt mycket jobb på presentationen av vår lägenhet och varit mån om att detta ska bli väldigt bra ur ett försäljningsperspektiv, men också att det också ska kännas rätt för oss som säljare. Under hela försäljningsprocessen har han verkligen lyssnat på oss och tagit till sig av våra synpunkter. Läs mer
  • 2019-04-25

Sara B skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet tillsammans med Emma. Av Emma fick vi ett bra och kompetent bemötande och vi uppskattade hennes lösningsorienterade approach. Läs mer
  • 2019-04-24

Carl O skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Korrekt, serviceinriktad och hjälpsam Läs mer
  • 2019-04-23

Björn R skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en lägenhet via rasmus i brunnshög. Alltid bra bemöt och har förtroende för han. Kommer anlita han igen vid liknande ärende. Läs mer
  • 2019-04-22

Jennifer Z skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rasmus Asterhed sålde vår lägenhet som ligger i den nya stadsdelen brunnshög. Förutsättningar var blandande och vi fick en affär vi var helt okej med. Vi blev bemötta med en positiv inställning och stort intresse om att hitta den rätta köparen redan från början med en bra kommunikation under hela processen

Sammantaget så är vi tillfredsstälda Läs mer
  • 2019-04-22

Jessica J skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rasmus hjälpte mig exemplariskt i min bostadsförsäljning. Alltid lätt att nå och behjälplig med allt som hörde till försäljning. God social kompetens. Läs mer
  • 2019-04-19

Pär-Anders H skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Försäljningen av min lägenhet gick snabbt och smidigt tack vare proffsig hantering av Yosef. Läs mer
  • 2019-04-18

Christoffer N skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef sålde min lägenhet i Lund, 1:a på 38 kvadrat. Yosef levererade och fick ut det priset jag ville ha för bostaden vilket var det viktigaste för mig! Läs mer
  • 2019-04-16

Ole E skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna var synnerligen trevlig att ha att göra med. Vid kontakt är hon alltid positiv och hjälpsam. Det enda lilla smolket i bägaren var att vi fick lägga ner rätt mycket tid på de texter om vår lägenhet som hon först föreslog. Läs mer

Johanna S skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Lägenhetsköp i Lund.
    Trevligt bemötande, men viss passivitet. Dålig koll på självklart viktiga delar för en köpare; ex storlek på förråd, ingen möjlighet att bese källarutrymmen med bl a tvättstuga vid visning.
    Dålig kommunikation; mycket kort framförhållning. Ex fick vi som köpare i innevarande vecka för övertag kontakta mäklaren för att få veta klockslag för mötet. Dagen innan kom Mail med ”viktigt att tänka på” som innehöll många stora och viktiga kontakter som köparen hade att ta. Bl a kontakt med el- och nätleverantörer. Borde ha varit utskickat minst 1 vecka i förväg.
    Vi som köpare fick aktivt driva på och själva initiera beslut för faktorer som var sv avgörande betydelse. Upplevdes naivt och delvis utan trygg plan.
    Negativt var också att vi inte delgavs bokslut för avslutat år, 2018, vilket funnits att delge vid visning/köp. Klar skillnad i det resultatet jfr med övriga tidigare års resultat. Upplevdes efteråt som ett klart val mer än en slump.
    Ansvarskänsla saknades. Läs mer

Bianca N skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har sålt min bostadsrätt i norra Lund. Bardia har ett brinnande intresse för sitt yrke och är engagerade genom hela processen. Läs mer

Vahid M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia var kunnig om området.
    Han var också lätt att kontakta och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-04-13

Andreas A skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alltid tillgänglig och gjorde det kontant smidigt för mig som säljare att göra mig av med min bostad. Läs mer
  • 2019-04-09

Lars-Göran N skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    trevlig, lugn,saklig..................... Läs mer
  • Caroline O

2019-04-09

Caroline O skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    köpte lägenheten för 2 220 000, sålde för 2 800 000. Så jäkla bra mäklare, fantastik glöd och allt blev över våra förväntningar. Rekommenderar Bardia starkt! Snabb och smidig affär samt inte en massa krångel med visning utan mäklaren hade kunder som vill ena lägenheten och kolla på förhandsvisning och den blev såld dagen efter. Läs mer
  • 2019-04-09

Sawsan T skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har köpt ett hus och sålde våra lägenhet med hjälp av Karin Ekström.
    Vi fick tydliga info från Karin gällande hela processen , hon är erfaren, tydlig, ärlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-08

Maria N skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket Bra kunnig.
    Trevligt bemötande och förklarar Bra. Läs mer
  • 2019-04-08

Andreas B skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt kunnig, kompetent och duktig mäklare.
    Lätt att få tag på och gör det yttersta för dig Läs mer

Christina J skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har sålt bostaden på Rudebokvägen 85 i Lund.
    Har blivit vänligt bemött av en mycket engagerad mäklare.
    Slutpriset blev enligt mina förväntningar. 205 000 sek över
    utg.priset.

Om jag någon gång i framtiden ska sälja - köpa annan lgh så kommer jag säkerligen att kontakta denna mäklare.

Med vänlig hälsning/Christina Johansson Läs mer

Sabahudin S skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, saklig, grundlig och respekterar tiden.
    Vi är helnöjda Läs mer
  • Gert-Erik N

2019-04-07

Gert-Erik N skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt tomt i Staffanstorp.
    Andreas har ett trevligt och korrekt sätt att bemöta kunder. Han återkopplar snabbt vid frågor och annat. Läs mer

Inger N skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en tomt på Vikhem. Mycket trevligt bemötande från Andreas. Återkommer snabbt med svar när vi undrat över något! Läs mer

Solveig L skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt hus i Veberöd. Mycket nöjd med bemötande och service. Läs mer
  • 2019-04-05

Arne H skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Han behandlade mig som om jag vore den enda kund han hade Läs mer
  • 2019-04-03

Huong N skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån och fick mycket bra bemötande från Rasmus. Han är alltid snabb med återkoppling, proffsig och aktiv. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Rasmus Asterhed, Johanna N gillar detta
  • 2019-03-30

ANNA L skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde vår lägenhet i centrala Lund med Matilda som mäklare. Hon visade ett fantastiskt engagemang! Var lyhörd för våra behov och extremt flexibel. Dessutom gjorde hon verkligen allt för att visningen skulle bli så bra som möjligt. Vi kände oss sedda och prioriterade. Har nu gått på otalet visningar och köpt en ny lägenhet, och kan bara konstatera att Matilda är ett unikum i mäklarvärlden - det tycks ovanligt med någon så närvarande och engagerad som hon. Läs mer
    2019-04-02 Matilda E svarar ANNA L
    Tack Anna! Vad glad jag blir! :-) Bara återkom om jag kan hjälpa till med något!
  • Jörgen Ö

2019-03-30

Jörgen Ö skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rickard gav snabb respons på våra frågor och bemödade sig ta reda på information om bygden och dess föreningsliv som passade just vår lilla familj. Det gjorde beslutet att flytta lättare! Läs mer
Rickard Saltin
Johanna Nyström