Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Clemenstorget 6, 222 21 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 715 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• 2019-07-13

Samir B skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Extremt duktig mäklare! Levererade exakt vad han lovade, inkluderar en i processen och återkopplar väldigt ofta med update. Rekommenderas starkt. Lunds bästa mäklare! Läs mer
  • 2019-07-09

Malin Rebecka H skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Köpt hus. Mäklaren vi hade som kontakt under mestadels av köpet var vi inte nöjda med då han var svår att få tag på. Sagt vid flera tillfällen han ska ringa tillbaka senare samma dag men vi har då fått ringa tillbaka två dagar senare. Sagt saker på visning som idag inte verkar ha stämt. Läs mer
  • 2019-07-08

Vivi-Anne S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda Edberger, visade sig mkt kunnig o påläst. Gav ett fint intryck. Ville verkligen hitta det rätta boendet till köparen.
    Fantastisk på att samordna o informera om köpet av lght. Även säljaren i vårat fall, var mkt nöjd att ännu en gång genomföra en affär med Matilda som mäklare. Vi kände oss trygga med henne från början till slut! Kändes ärlig!
    TOPPENMÄKLARE!
    Rekommenderar gärna Matilda o önskar henne ”Lycka till” i framtiden!
    Vivi-Anne Svensson Läs mer
  • 2019-07-05

Pontus Vasante B skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Lite dåligt med uppdateringar i början men efter en diskussion så fick vi mer information löpande. Mycket bra mäklare annars. Läs mer
  • 2019-07-05

Carsten E skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en 2 rums lägenhet som Yosef skötte utmärkt.
    Han har guidat oss igenom hela processen på ett proffitionellt sätt,
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-07-04

John S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt lägenhet i Lund av Matilda Edberger. Mycket ödmjuk och proffsig i sitt sätt. Alltid snabb respons och vi har känt oss väl omhändertagna.

/John och Mikaela Läs mer
    2019-07-04 Matilda E svarar John S
    Tack för fint omdöme! Hoppas nu att ni ska trivas! :-) Bara hör av er om det är något. Glad sommar!
  • Anette P

2019-07-04

Anette P skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en bostadsrätt i Lund. Väldigt proffsigt bemötande, rätt på alla sätt. Kunde inte varit bättre! Läs mer
    2019-07-04 Matilda E svarar Anette P
    Tack snälla för fint omdöme! :-) Glad sommar på er!
  • 2019-07-03

Jaquline M skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag köpte en lägenhet. Väldigt trevlig, öppen och pratsam. Kunde upplevas lite för på och pressande vid en tidpunkt vilket ledde till lite tvivel. När jag sagt att jag ville ha den var han bra, lättåtkomlig och svarade på alla frågor. Allt har skötts smidigt, dock små missar som att postnummer varit fel och liknande. Allt som allt är jag ganska nöjd! Läs mer
  • 2019-07-03

Cecilia E skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef var kunnig, duktig och engagerad mäklare när vi sålde vår 2:a i Lund.
    Jag rekommenderar honom till andra som ska sälja eller köpa lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-02

Anja Susanne J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig mäklare som kändes professionell och intresserad av hitta rätt köpare till vårt objekt. Läs mer
  • 2019-06-30

Erik L skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    "Yosef är en mycket driven och skicklig mäklare som tog sig an sitt uppdrag med en tydlig plan om vad vi kunde förvänta oss. Några veckor senare var lägenheten på väster i Lund såld till bra pris innan den ens kommit ut för visning. Kan varmt rekommendera Yosef! " Läs mer
  • 2019-06-27

Aryo A skrev om Fastighetsbyrån Lund
    bought an apartment, with a good support from makelar. this is my first experience and it is meet our expectation to understand the process Läs mer

Hector M skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra mäklare! Bra bemötande och Ola levde definitivt upp till våra förväntningar. Kommer rekommendera Ola Holgersson till vänner & familj. Toppen betyg Läs mer

Sofia H skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpare av bostadsrätt i Lund. Emma var tillgänglig och kunnig. Svarade alltid upp på mail och sms. Kändes tryggt att ha henne som mäklare! Läs mer

Abbas S skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Är mycket nöjd med denna mäklare. Tydlig kommunikation, trevligt bemötande och alltid snabba, kunniga svar på våra frågor. Läs mer

Simon W skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad i försäljningen och väldigt serviceinriktad. Hjälpte till med att ta reda på svar och var snabb med återkoppling. Gillas skarp! Läs mer
  • 2019-06-25

Kristina S skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har sålt min 3 rums lgh på väster i Lund. Yosef är kunnig och engagerad och har varit väldigt drivande från första stund vilket jag har uppskattat. Lägenheten såldes väldigt snabbt med en väldigt nöjd säljare och en förhoppningsvis lika nöjd köpare. Läs mer
  • 2019-06-24

Amanda K skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola är en mycket proffsig och trevlig mäklare som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-06-24

Marie Cecilia R skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rickard har genom hela affären känts trygg och man kan inte tvivla på hans kunskap. Kommer absolut att rekommendera Rickard till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-06-20

Mikael S skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Se vad Lena Rolén skrev om samma försäljning, Sofiavägen 5C, Lund. Läs mer
  • 2019-06-20

Mats N skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola har absolut skött försäljningen av vår bostadsrätt på bästa sätt. Bemötandet och hanteringen av "issues" som dykt upp på vägen har hanterats proffesionellt. Ola har löpande informerat oss genom hela processen och vi känner inte att vi har saknat något. Vi kan verkligen rekommendera Ola för andra som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-06-19

Hans F skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Allt fungerade bra när vi köpte en 1:a i Lund! Läs mer
  • 2019-06-17

Ana N skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde en bostadsrätt och Emma gjorde ett utmärkt jobb. Var väl förberedd varje gång vi sågs och var tillgänglig för alla frågor vi hade. Skulle mer än gärna rekommendera henne till nästa person Som behöver en mäklare. Läs mer

Linn N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har köpt en 3:a på väster i Lund. Mäklaren som tog emot mig på visningen var Matilda, väldigt trevlig och svarade på frågorna jag hade. Johanna träffade jag när kontraktet skulle skrivas under, också myvket trevlig och förklarade allt bra och på ett sätt som var lätt att förstå. Mycket nöjd med mäklarna och har under hela processen fått information via mejl. Läs mer

Nils E skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag köpte en 2:a i centrala Lund. Jag har aldrig köpt en bostad innan, så jag hade ingen erfarenhet av mäklare. Matilda var verkligen fantastisk och gjorde ett bra intryck direkt. Allt var väldigt enkelt och skönt och jag skulle definitivt rekommendera henne till andra! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Nils E
    Hej Nils! Tack snälla för rekommendationen! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet nu :-) Bara hör av dig om du funderar på något! Glad sommar!

Fouad K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt proffsigt och framförallt tydligt med vad som sker och hur det går till, tog sig tiden att verkligen förklara och lyssna på oss som kunder.

Super nöjda och rekommenderar henne till alla våra vänner Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Fouad K
    Tack snälla ni för fina ord! Glad jag blir! :-)

Nikolay V skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    All went fast and smooth, no complications whatsoever in the course of the deal. Läs mer
    Karin E gillar detta

Bo R skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Rasmus har varit mycket hjälpsam och professionell i sitt yrkesutövande som fastighetsmäklare i samband med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Lättillgänglig och bra att samarbeta med. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Sara E

2019-06-12

Sara E skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi köpte en lägenhet till vår son som ska börja läsa i Lund. Vi fick oerhört fint och engagerat bemötande av Matilda. Hon visade lägenheten för oss i flera omgångar (eftersom stora delar av familjen var utomlands när vi hittade den utannonserad) och hon hanterade hela köpprocessen på ett mycket proffsigt, men ändå personligt sätt. Vi hade höga förväntningar, eftersom bostad är bland det dyraste och viktigaste man köper, men hon infriade och överskred alla våra förväntningar på hur man tar hand om en köpare på allra bästa sätt. Vi kände oss trygga och omhändertagna genom hela förfarandet. Vi upplevde att säljaren tyckte likadant, vilket också gjorde oss nöjda. När alla känner att de har gjort en bra affär måste det betyda att mäklaren gör ett bra jobb. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Sara E
    Hej Sara! TACK FÖR SUPERFINA ORD!! Och tack för att du tagit dig tid att skriva detta, det värmer verkligen! Bara hör av er om några funderingar dyker upp. Annars hoppas jag vi ses igen när det är dags för nya bostadsaffärer! Glad sommar till er!
  • 2019-06-11

Vendela T skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Så proffessionell och lyhörd. Jag är oerhört nöjd och tacksam för den fantastiska hjälpen jag fick av Matilda när jag sålde min lägenhet! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Vendela T
    Tack snälla Vendela för fint omdöme. Blir superglad :-) !!!
  • 2019-06-11

Rebecka T skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Josef är tydlig, mycket trevlig och framför allt så ser han även kvinnan. Tar inte givet att det är mannen som vet och kan allt i en bostadsaffär. Läs mer

Eva Carina E skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fantastiskt trevlig och mycket god kunskap o rådgivning .
    Snabb med information
    Bra uppföljning Läs mer

Michael T skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    En mycket dedikerad och driven mäklare som gör allt för sina kunder. Mycket servicebenägen och kan fixa det mesta. Läs mer

Louise D skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt lägenhet på Kung oskars väg 9a Lund. proffsigt och vänligt bemött. Vill gärna anlita Johanna igen och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2019-06-11 Johanna N svarar Louise D
    Tack Louise för dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer att njuta av er nya fantastiska våning. Ha en skön sommar.

Max B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde min 2a i Lund. Träffade mäklare från tre olika firmor.
    Matilda var driven och intresserad, mycket seriös och kändes väldigt ärlig och opartisk, det var viktigt för mig. När det var dags att skriva papper så stod där en köpare på andra sidan bordet med ett stort leende. Alla var nöjda.

Jättesnabb affär och jättebra pris. Superproffsig märklare! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Max B
    TACK snälla Max för dina fina ord! Det värmer!! :-)
  • 2019-06-08

Sören S skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra bemötande. Ok arbete. Trevlig i kontakten med oss och köpare. Läs mer
  • Anders R

2019-06-08

Anders R skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig.
    Bra bemötande.
    Alla handlingar på plats. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Ali K

2019-06-08

Ali K skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en 1:a i Lund, mäklaren var super bra och trevlig visste exakt vad han pratade om när det kom till marknaden. Från början till slut blev det exakt som jag ville!

Kan inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2019-06-08

Camilla B skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra, lugn, känner området.
    Bra bemötande och kunnig. Läs mer
  • 2019-06-04

Bassam Ahmad A skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fick världens bästa hjälp ifrån Matilda med att köpa min första Bostad,underbar mäklare som hjälper en hela vägen !
    Är så tacksam för den trygghet man fick med henne !
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Bassam Ahmad A
    TACK SNÄLLA!!! Hoppas ni ska trivas nu :-) Glad sommar!
  • 2019-06-04

Eva Maria L skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde min bostadsrätt. Yosef är otroligt duktig, driven, framåt, noggrann och trevlig. Han kom med så mycket energi och positivitet så för mig blev det ett enkelt val att välja han som mäklare. Att han också sålde min lägenhet till ett högre pris än jag förväntat mig är såklart väldigt positivt. Mycket bra upplevelse och jag kan varmt rekommendera Yosef. Läs mer

Eric K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda.Mycket bra. Vi är nöjda. Läs mer
    2019-06-17 Matilda E svarar Eric K
    Tack Eric! Jag är glad att ni är nöjda :-)!

Hanna T skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell och skicklig mäklare, allt gick smidigt och bra! Läs mer

Elin H skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vid köpet av min lägenhet, en 2a i Sofiaparken i Lund så var Yosef Halim mäklare. Jag upplevde Yosef som mycket trevlig och drivande, en mycket bra försäljare, och som oerhört kunnig inom sitt område. Redan vid första visningen kände jag mig väl bemött av honom och han gav mig svar på all mina frågor, samt berättade grundligt om hur exempelvis budnings processen går till och annat om att köpa lägenhet som man som förstagångsköpare kanske inte vet eller tänker på. Eftersom det var första gången jag köper en egen bostad så hade jag ingen aning vad jag skulle förvänta mig av en mäklare, men jag blev glatt överraskad hur involverad han va i hela processen och hur jag från honom kunde få svar på alla mina dumma frågor.

Jag kände redan från början stort förtroende för honom och det kändes bra att ha honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-02

Anna H skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Yosef Halim. Våra förväntningar överträffades och Yosef fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    Själva bemötandet såväl som kommunikationen genom hela försäljningen var alltid väldigt professionell och fylld med kompetens. Han var även väldigt tillgänglig vilket fick oss att känna stor tillit till honom.
    Sammanfattningsvis fick vi en väldigt bra upplevelse och kan verkligen rekommendera Yosef vidare, då vi även kommer vända oss till honom i framtiden igen. Läs mer
  • Gunilla S

2019-06-02

Gunilla S skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef hjälpte oss att sälja en 1:a i centrala Lund. Han genomförde uppdraget enligt planen. Min bild är att han är seriös och hjälpsam Läs mer
  • Åsa W

2019-06-01

Åsa W skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef hjälpte oss att sälja vår etta i centrala Lund. Yosef var engagerad, snabb, kunnig och tillgänglig hela tiden. Han var noga med att hålla oss uppdaterade om vad som hände i försäljningsprocessen och svarade omedelbart på mejl och sms, även sent på kvällen. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-01

Klara T skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    "Yosef är en väldigt engagerad mäklare som brinner för sitt jobb och sina kunder. Vi hade väldigt bra kommunikation, jag kunde alltid ringa och ställa frågor och han såg alltid till att jag var informerad! Mycket trevlig och driven mäklare som alltid var serviceinriktad. Väldigt nöjd med affären och kan verkligen rekommendera honom Läs mer
  • 2019-05-31

Hannah N skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef var väldigt engagerad och noggrann. Han uppdaterade oss kontinuerligt under processen att sälja lägenheten. Han var också snabb och effektiv i alla steg. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
  • Amayas H

2019-05-31

Amayas H skrev om Yosef Halim en del av Fastighetsbyrån Lund
    Yosef hjälpte oss sälja vår lägenhet i lund på ett mycket professionellt sätt från början till slut. Han var hjälpsam, ödmjuk, lyhörd och kommunikativ genom hela processen. Vi behövde inte oroa oss över något. Det hela har varit väldigt enkelt och smidigt. Det är en mäklare som verkligen ger 100% för sina kunder. Vi är tacksamma för hans enorma engagemang. Tack så mycket! Läs mer
Rickard Saltin
Matilda Edberger