Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

• BadgeElevenYears
2 690

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund! Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter....

2690 omdömen om Fastighetsbyrån Lund

Sedan starten hos Reco 2013

Karina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Tuna

Axel var under hela processen professionel och mycket trevlig. Han har hjälpt till med nycklar och privata visningar. På hela taget gjorde Axel försäljningen enkel med lite arbetsinsats ifrån oss själva.

Emil F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Tuna

Han var mycket hjälpsam och svarade på alla frågor man ställde och såg till att man kunde se lägenheten även när det inte var planerade visningar.

Osvald H
Skrev om Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund

Hampus visade ett professionellt och förtroendeingivande bemötande genom hela säljprocessen, vilket fick mig att känna mig trygg och väl omhändertagen som kund. Han gav mig realistiska förväntningar gällande slutpris och tidsram för att hitta en köpare av mitt objekt. Jag är mycket nöjd med mitt val av Hampus som mäklare och skulle definitivt rekommendera honom vidare!

Emilia Z
Möllevången/sofiaparken

Ellen är en proffsig och seriös mäklare som snabbt och effektivt hjälpte oss till en bra affär. Hon bemötte oss på ett personligt sätt utan att vara pushig och fanns tillgänglig för att svara på frågor, bolla idéer och göra anpassningar. Jag har känt mig trygg med Ellen genom hela upplevelsen, från visning till kontakt om budgivning och innan, under och efter avtalsskrivning.

Fatima M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Ek en del av Fastighetsbyrån Lund
Linero

Mycket trevligt bemötande. Snabbt och enkelt sätt går framåt

Emma C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Rasmus var lugn och professionell och guidade mig tryggt genom processen. Försäljningen gick enkel och smidig och Rasmus hittade snabbt lösningar utifrån våra behov.

Jonna Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Kan varmt rekomendera Marie Louise! Jag upplevde henne som mycket driven, ambitiös och professionell. Hon kom med goda råd, kunde svara på alla frågor, lyssnade på mina önskemål, förklarade bra och höll mycket god kontakt. Jag upplevde processen av att sälja min bostad som mycket smidig och enkel när jag valde Marie Louise som mäklare!

Svar från Marie Louise Nilsson

Stort tack för ett mycket gott samarbete Jonna! Hoppas ditt blivande resmål kommer bli lika fantastiskt som dina år här i Lund :)

Iwona J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund

Bra och professionell mäklare Rekommenderar

Viktor Pio G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund
Norra Fäladen

Bra bemötelse från första gången vi träffades till bostadsköpet var avslutad. Alltid tillgänglig vid funderingar och svarade snabbt tillbaka. Har bra kunskap samt erfarenhet, var väldigt pedagogisk när vi gick igenom köpeskontrakt. Rekommenderar Hampus starkt.

Magnus W
Arenaparken

Ellen bidrog till en snabb affär som uppskattas.

Ebba Linnéa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Ek en del av Fastighetsbyrån Lund
Väster

Bra bemötande och även fast Moa var på semester när väl förhandling och kontrakt skrev var hennes vikarie också bra och de gjordes smidigt och enkelt

Peter P
Möllevången/sofiaparken

Ellen har varit en väldigt duktig, trevlig och kunnig mäklare som varit till stor hjälp i att få till ett bra bostadsköp. Rekommenderas starkt!

Emanuel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Värpinge

Jättetrevlig person som varit omhändertagande och hjälpt till när det behövts. Har inget att anmärka på.

Jenny L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Genarp

Vi är mycket nöjda med vår försäljning. Allt blev precis enligt önskemål och vi kommer anlita samma mäklare när det är dags att sälja fastighet nästa gång. Vi ger våra bästa rekommendationer.

Moa W
Möllevången/sofiaparken

Proffesionellt bemötande och lätt att få tag på och gav kontinuerligt återkoppling. Kände mig trygg genom hela processen. Rekommenderar varmt!

Viktor W
Möllevången/sofiaparken

Ellen var toppen från start till mål! Flexibel, transparant och förtroendeingivande.

Karin Ulrika J
Arenaparken

Vi har bara gott att säga om Ellen då hela affären löpte på smidigt. Ellen bemötte oss som köpare på ett professionellt sätt, snabba svar o återkoppling vilket vi uppskattar.

Jan H
Centrum

Ellen var mycket hjälpsam och kompetent i samband med vårt lägenhetsköp. Svarade snabbt och hittade lösningar på alla frågor. Rekommenderas varmt!

Luca M
Arenaparken

Quick answers via mail/sms/phone. Professional and helpful. Despite the fact that we don't master Swedish in the family, she guided us through the process in English flawlessly, achieving a successful sale. Highly recommended maklare!

Svar från Ellen Laurin

Thank you so much Luca for the kind words! And many thanks to you and your wife for the best cooperation, hope you have a great time i Italy this summer! :)

Glenn Rickard J
Arenaparken

Trevlig och kunnig. Snabb på att besvara frågor. Ellen gjorde så att hela processen flöt på smidigt och smärtfritt.

Svar från Ellen Laurin

Tack för ditt omdöme Rickard! Ja, detta gick ju smidigt värre! Lycka till med flytten, trots att den inte blir så lång ;)

Baran Ü
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Brunnshög

God service., snabba svar. Väldigt nöjd med mäklaren Victor.

Kimmo Mikael W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Gjort allt vi kommit överens om, och lite till…. med glädje, lyhördhet och professionalism.

Karl Axel A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Allt fungerade mycket bra, snabbt och effektivt. Mäklaren uppträdde proffsigt och gav ett mycket pålitligt intryck. Jag känner mig nöjd med bemötandet

Pia L
Centrum

Mycket bra bemötande. Kom en extra gång och öppnade lägenheten. Inget krångel.

Svar från Ellen Laurin

Tack så mycket Pia, det betyder mycket för mig att höra att ni är nöjda! Lycka till med flytten!

Magnus L
Centrum

Ellen arbetar seriöst som mäklare, och i våra kontakter med henne har hon agerat professionellt och punktligt på alla sätt och vis. Jag kan varmt rekommendera henne utifrån våra erfarenheter.

Svar från Ellen Laurin

Tack för de fina orden Magnus! Hoppas dottern ska trivas i lägenheten och med livet i Lund! :)

Damian O
Centrum

Proffsig, noga och såg till att allt gick snabbt och smidigt 😃

Svar från Ellen Laurin

Tack Damian, för fina ord och bra samarbete såhär på distans!

Carin G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund
Väster

Trevlig, framåt, återkopplar alltid. Krånglar inte till saker.

Alva A
Centrum

Ellen har under hela processen varit väldigt närvarande och enkel att få kontakt med. Hon har kunnat svara på de frågor vi haft och vi har hela tiden fått den information som vi velat ha. En supertrevlig mäklare som alltid bemött oss på gott humör och med god kunskap. Vi är mycket nöjda!

Svar från Ellen Laurin

Tack Alva, så fint att höra! Din dina lägenhet har varit en ära att få visa för intressenter och nu tillslut sälja. Hoppas du ska STORtrivas i Stockholm, lycka till med allt nu! :)

Per A
Centrum

Hej Ellen gav snabb respons på våra frågor. Var väldigt saklig och kunnig. Mkt trevligt bemötande.

Svar från Ellen Laurin

Tack Per! Tack för fint samarbete med under försäljningen med er och dottern! :)

Susanna L
Centrum

En trevlig och kunnig mäklare som visade gott omdöme i kontakten med oss som kunder. Tjänstvillig och positiv.

Svar från Ellen Laurin

Härligt att höra Susanna, tack! Hoppas dottern ska trivas i den fantastiska lägenheten!

Dag L
Centrum

Mycket hjälpsam, flexibel och tillgänglig.

Svar från Ellen Laurin

Tack snälla Dag! Hoppas du ska trivas i nya lägenheten och lycka till med ditt fortsatta plugg!

Nicklas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Klostergården

Proffesionellt , tillmötesgående,

Inger A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Ek en del av Fastighetsbyrån Lund
Galjevången

Har inte själv deltagit direkt i försäljningen eftersom jag gett fullmakt till mina brorsdöttrar! Vad jag hört från dem så är de nöjda med Moa Ek Förstår att det gått smidigt o fort så jag är nöjd.

Christoffer H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Väster

Victor på Fastighetsbyrån i Lund hjälpte mig sälja min lägenhet I Lund och jag har bara gott att säga!

Jan Billy Peter O
Köpte sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Nilstorp

Axel svarade snabbt o tydligt på alla frågor. Allt på ett trevligt sätt

Anders N
Östra Lund

Trevligt bemötande. Rak och enkel kommunikation och en snabb affär. Även med ett pressat tidsschema så kändes allting lugnt och kontrollerat; t.ex. genomgången av kontrakten, kontakten mot säljaren osv.

Barbro A
Östra Lund

Jakob skapar alltid trevlig stämning runtomkring sig. Inget problem är för svårt för att lösa. Bra inställning!

Jessica C
Centrum

En otroligt skicklig och kunnig mäklare . Lyhörd och enkel . Perfekt med andra ord . Han gör allt som står i sin makt . Kommer verkligen rekommendera honom vidare . Toppkandidat till bästa mäklaren

Fanny Y
Tuna

Jakob har varit så fantastiskt under hela processen, kan inte tänka oss en bättre mäklare! Rekommenderar starkt!

Kristina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Lugn och kunnig. Lät oss titta själva. Tog reda på det vi ville veta.

Bo B

Proffsig med hög servicenivå. Kan starkt rekommendera Johanna

Ina A
Köpte sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
Stångby

Tillmötesgående och snabb i återkopplingen, vilket gjorde vår upplevelse av bostadsköpet väldigt positiv. Vi har varit på en hel del visningar och Jakob är den mäklare vi kommit i kontakt med som vi har tyckt bäst om.

Jonna J
Centrum

En toppenmäklare! Har ingenting att klaga på. Kan verkligen rekommendera honom.

Max W
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Genarp

Det var andra huset vi tittat på med Rickard, förra gången var det huset mer roligt än intressant. Denna gången frågade vi Rickard om en förhandsvisning vilket han anordnade till oss. Han satte upp det på ett sett så att vi fick träffa säljarna och det var något som både dem och vi uppskattade väldigt mycket. Han har varigt proffsig och hjälpsam i processen och hjälp till med mycket frågor då detta var vårt första husköp. Vi har letat hus i över ett år och gått på närmre 20 visningar, Rickard hör helt klart till toppskiktet av dem mäklare vi träffat.

Eva T
Centrum

Snabb, professionell och trevlig !

Emilia W
Centrum

Johanna är otroligt professionell och erfaren. Hon var mån om att göra en bra affär och säkerställa att jag som kund blev nöjd. Affären blev mycket lyckad där både jag som säljare och köparen var nöjda!

Svar från Johanna Nyström

Stort tack Emilia för din fina rekommendation. Så glad för det förtroende du visat mig genom hela din försäljning. Vi hörs och ses - ha en riktigt skön sommar // Johanna

Peter J
Centrum

Ambitiös, kunnig helt enkelt en superbra mäklare för både kunden och säljaren. Känner att vi inte kunde fått en bättre mäklare. Har träffat många mäklare men Jakob har varit i en högre division!

Patrik P
Centrum

Bra bemötande och kompetent avseende frågeställningar som rörde både föreningens ekonomi, nödvändiga åtgärder övergripande och i lägenheten.

Hampus E
Centrum

Trevlig och alltid nära till hands. Mycket lätt att ha att göra med och väldigt professionell.

Svar från Ellen Laurin

Tack Hampus! Det har varit ett nöje att få hjälpa er vidare från nuvarande bostad till nästa hem! Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten alla fyra! :)

Lars E
Arenaparken

Johanna är en mycket professionell mäklare. Hon är väldigt kunnig och jobbar snabbt och effektivt. Bra återkoppling och även bra rådgivning på vägen. Vi är väldigt nöjda med henne.

Svar från Johanna Nyström

Tack Lasse. Så glad jag blev av din fina rekommendation. Vilken bra start på min dag. Jag är så tacksam för den tilltro ni visat mig. Alltid trevliga och positiva kontakter. Så tack till er som gjort mitt jobb extra kul. Trevlig sommar.