Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 567 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• 2019-01-14

Haitham Z skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt duktig och kunnig. Jobbar gärna med honom igen! Läs mer
  • 2019-01-07

David F skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Professionella, stort kunnande, trevliga medarbetare, lyhörda. Affären kändes trygg från start till avslut och kunde inte önska något mer av mäklaren. Skulle absolut rekommendera Fastighetsbyrån i Lund. Läs mer
    2019-01-14 Johanna N svarar David F
    Hej David. Vad roligt att höra, stort tack för din fina rekommendation. / Johanna
  • 2018-12-26

Josefin H skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    En hel del information vi fick var felaktig och ibland svarade hon på frågor som om hon visste svaret men så var inte fallet. Väldigt glad i att svara "så är det" bara för att bli av med en besvärlig fråga. Läs mer
  • 2018-12-23

Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Lund
    En kanon fastighetsbyrå med mycket kompetent personal. Läs mer
  • 2018-12-22

Lena K skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Lätt och smidig försäljning. Lyhörd och inkännande mäklare. Läs mer
  • 2018-12-20

Nils Emanuel H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia var mycket engagerad och gjorde ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • 2018-12-20

Lina Elisabet N skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde lägenhet 2:a på Nöbbelöv. Snabb försäljning och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-18

Ingrid P skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra bemötande. Både sålt och köpt och det har fungerat utmärkt än så länge. Är inte riktigt klara än men Läs mer
  • 2018-12-18

filip g skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde lägenhet i Lund med Bardia Ghasemi som mäklare när marknaden var minst sagt utmanande med väldigt bra resultat! Bardia är i särklass bästa mäklaren jag stött på. Kommunikativ, informativ och otroligt mån om sina kunders bästa både i den faktiska affären men ser även helhetsperspektivet. Plus i kanten att Bardia både är varm och trevlig att ha att göra med! Ett sant nöje! Valet av mäklare vid nästa försäljning är redan givet! Tusen tack för detta. Läs mer
  • 2018-12-17

Maria M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt bra erfarenhet. Professionellt och smidigt.
    Kan absolut rekommendera Bardia till andra.
    Köpte radhus på Djingis Khan i Lund och bemötandet var utmärkt. Han levde upp till mina förväntningar och jag är väldigt nöjd.

Maria Möller Läs mer
  • 2018-12-15

Christina D skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia sålde min tre rums lägenhet på Sofiaparken. Han var professionell, kunnig och framförallt lyhörd.
    Bardia är en person som inger förtroende och som samtidigt har en lätthet med glimten i ögat som jag verkligen gillar.
    Han införlivade alla mina förväntningar med råge.

Tina Dahl Läs mer
  • 2018-12-13

Kjell Gustav Anders M skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt villa. Vi fick behov av att agera snabbt och Rickard har ställt upp snabbt och proffsigt hela vägen. Läs mer
  • 2018-12-08

Ernst Patrik J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Informativ, kunnig, lagom påstridig i en positiv bemärkelse, driven, erfaren, trygg, Läs mer
  • 2018-12-08

Dieuwke J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Köpt bostadsrätt i Lund. Bra bemött av mäklaren, lite nedvärderande vid visning pga ej tidigare erfarenhet av oss av lägenhetköp men ytterst hjälpsam med tillträde och alla detaljer. Proffsig, snabb och lyhörd. Nöjd med köpet och processen! :) Läs mer
  • Eva O

2018-12-07

Eva O skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev mycket väl bemött av min mäklare Bardia Ghasemi. Han var lätt att få kontakt med, seriös, kunnig, snabb och mycket sympatisk. Högsta betyg till honom!
    Jag hade ganska höga förväntningar eftersom jag sålt flera lägenheter och hus tidigare, men jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-12-06

Kristina B skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vi köpte en bostadsrätt som förmedlades via er. Mäklaren var korrekt, saklig och informativ vilket passar oss väldigt bra.

Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med bemötandet/hanteringen av både mäklare och mäklarassistenter. Läs mer
    2018-12-06 Johanna N svarar Kristina B
    Hej Kristina. Stort tack för fina ord och er rekommendation. Lycka till med er nya bostad och har en skön och fin God Jul.
  • 2018-12-06

Cecilia G skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi har sålt en lägenhet i Lund. Emma på Fastighetsbyrån har hjälpt oss på ett professionellt, trevligt och smidigt sätt. Tillgänglig för hjälp på alla sätt. Läs mer

Mimi T skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Jag både köpte och sålde med Bardias hjälp. Han är alltid tillgänglig och ordnar allt snabbt och på bästa sätt. Otroligt smidigt! Läs mer

Anneli H skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev mkt bra bemött.
    Karin är trevlig och hjälpsam.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Johan N skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Emma hjälpt mig att sälja min lägenhet i Lund och jag blev supernöjd med resultatet. Hon var väldigt hjälpsam genom hela processen och var alltid lätt att få tag i.
    Skulle jag sälj min lägenhet igen så skulle jag självklart kontaktat henne. Läs mer

Erika Eva Charlotta R skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Har sålt en villa genom fastighetsbyrån. I det stora mycket bra bemötande, dock känner jag en viss avhållsamhet och att mäklaren inte känns så aktiv. Vi som säljare får hela tiden ligga på och fråga hur går, när ska detta in, vad händer etc. antingen har mäkalren för många objekt eller så känner de att vi klarar oss själva. Jag hade uppskattat känslan av ett större engagemang. Läs mer
  • Karina R

2018-12-01

Karina R skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Jag köpte en 3:a i Svedala det gick snabbt o jag gillade deras bemötande. Han var trevlig lätt att få Tag på. Sen sålde jag min lägenhet i Lund det var en skicklig ung man som vi fick som mäklaren han viste sin sak han lugnade mig när jag tyckte det gick sakta eller fel. Han är en mycket trevlig man kan sin sak vill gärna hjälpa till även på. De. Områden han inte skulle behöva. Han har jag rekommenderat till alla på området som ska sälja 😉jag är super nöjd. Med Både köp och sälj Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • 2018-11-29

Markus E skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Bra hjälp under hela processen, så bra jobbat till er alla. Läs mer
  • 2018-11-28

Kristina E skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra, tydlig, engagerad och driven mäklare, Karin Ekström.
    Seriös mäklarbyrå. Läs mer
  • 2018-11-27

Ilse D skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Har sålt en tvåa i Lund. Fick en ny säljare p g a att den jag valt var höggravid och nedkom snart med en son. Nummer 2 insjuknade då fick jag Rasmus som skötte uppdraget mycket bra. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • 2018-11-25

Hedieh M skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag bor i en annan stad och sålde min lägenhet via Bardia och är väldigt nöjd. Han hjälpte mig genom hela prossessen och gjorde allt, det gick jätte smidigt. Läs mer
  • 2018-11-18

Gudrun Marianne H skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en villa. Mycket trevlig och tillmötesgående. Det blev nästa som vi ville Läs mer
  • 2018-11-16

Elisabet F skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-15

Erika B skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vass mäklare med många bollar i luften. Super nöjda med våran försäljning av vår bostadsrätt. Rekommenderas!! Läs mer
  • 2018-11-15

Victoria G skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda har inte en enda gång tagit kontakt med oss efter det att vi bestämde oss för att köpa lägenheten. Enda gången hon hörde av sig var när hon ville ändra tid för kontaktskrivning så att det passade henne bättre, än oss. Då vi bor utomlands hade vi inte så stor tidsmarginal för kontrakt-skrivning.
    När vi sedan upptäckte att tex diskmaskinen var trasig, detta var inte nämnt vid visning eller kontrakt-skrivning, så tyckte hon tydligen inte, att det var nödvändigt att höra av sig till oss, utan lät en sekreterare/assistent maila!
    Hon var "noll" service till oss och ur vår synvinkel bara intresserad av sin provision.
    Vi kan inte rekommendera henne till någon. Läs mer
    2018-11-15 Matilda E svarar Victoria G
    Hej Victoria! Tråkigt att du upplever detta och jag blir ledsen av att höra det eftersom jag alltid vill vara mån om mina kunder. Det var inte min uppsikt att inte finnas till ordentligt efter kontraktet. Min kollega svarade eftersom jag hade autosvar på min mejl att jag var sjuk och mejlet gick även till henne. Jag blev akut sjuk och har precis kommit tillbaka efter en lång sjukskrivning. Uppkommer något mer får ni gärna höra av er igen. Annars hoppas jag att lägenheten känns bra och att sonen trivs.
  • Annette R

2018-11-13

Annette R skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad mäklare som lägger mycket tid och är väldigt flexibel. Lyssnar till vad båda sidorna på affären vill. Dessutom snäll och trevlig :)

Sålt 2 villor de senaste 5 åren och valt Rickard till bägge affärerna. Läs mer
  • 2018-11-12

Kristina N skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig, saklig och lätt att nå! Läs mer
    Karin E gillar detta
  • 2018-11-11

Maria L skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Updraget förmedlades bra av Emma, som dessvärre fick hoppas in mitt i affären då ordinarie mäklare blivit akut sjukskriven. Läs mer
  • 2018-11-10

Johan B skrev om Emma Flodberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra. Emma skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och med stort engagemang. Speciellt nöjd var jag med den goda kommunikationen och hur Emma ansträngde sig för att affären skulle gå så smidigt som möjligt för mig. Läs mer
  • 2018-11-09

Gabriela J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Visade vägen framåt i livet, är mycket glad och tacksam Läs mer
  • 2018-11-08

Alena B skrev om Fastighetsbyrån Lund
    I bought one bedroom apartment in Lund in September 2018.
    I've visited several apartments in Lund and Malmo before I finally found the right one for me.
    And I must say that I'm very thankful to Yosef Halim. I've just come to Sweden to work here, and Yosef kindly told me about everything in English. He was open and honest, what I really appreciate.
    During the preparation of documents, Yosef helped me to translate the whole big folder of documents in Swedish. And helped me with the bank, electricity, etc.
    To sum up, of course, it's not easy to buy an apartment in a foreign country, but Yosef made this task much easier for me. Läs mer
  • 2018-11-04

Susanna E skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har köpt en 2:a, markplanslägenhet, i Lund. Bardia har genom hela affären känts rättvis i sin relation till både säljare och köpare. Jag har upplevt att han har förmedlat en lojalitet till båda parter och varit lyhörd, samt skött uppföljning mycket bra. Som köpare önskade jag få se lägenheten innan den första visningen och detta önskemål blev nästan omgående tillgodosett. Under hela affären har jag upplevt en god kontakt och tillgänglighet från min mäklare, jag är därför i det stora hela mycket nöjd med Bardias insats. Läs mer
  • 2018-11-02

Maria Andrea Cecilia A skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola sålde mitt hus till ett pris över förväntat och jag upplevde honom som väldigt kunnig och trevlig Läs mer
  • Christer S

2018-11-02

Christer S skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vi hade en 2a på Karl XII Gatan i Lund och fick en mycket effektiv och professionell hantering av en mäklare som var både påläst och gav ett ”hungrigt” intryck som gjorde att man var säker på att han verkligen jobbade för att få oss en mycket bra affär. Läs mer
  • 2018-11-01

Ingrid S skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Vi sålda en 2a i centala Lund och var mycket nöjda med vår mäklare. Han var proffsig, effektiv och gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • 2018-11-01

Yücel Y skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt hjälpsam och förstående för att hitta en lösning som passade både parterna. Läs mer
  • 2018-10-31

Håkan O skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Försäljningen gick helt ok, vi fick utgångspriset, trots att mäklaren från början sa att det var ”bara” utgångspriset och han räknade klart med mer. Men vi vägde det mot att ha fler visningar och valde att acceptera utgångspriset mot att slippa hålla på med fler visningar. Läs mer

Fredrik M skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra i slutlig budgivning! Fick många intressenter till bostaden som var en 4:a radhus i Lund. Läs mer

Ulrika D skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, positiv och absolut en mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer

Jan-anders J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Egentligen borde jag haft betalt för all den tid som jag fick lägga ned på att lägenheten inte visades när jag ville. Läs mer

Mattias P skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Sara är mycket kunnig på bostadsområdet. Allt sköttes ytterst professionellt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-10-30 Johanna N svarar Mattias P
    Hej Mattias. Tack för din rekommendation, så roligt att höra att ni är nöjda med Saras jobb. Ha en fin höst.
  • 2018-10-29

Jonas C skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Snabba från kontakt till affär med redan uppvärmda köpare. Läs mer
  • 2018-10-24

Christina Elisabeth E skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har både köpt och sålt via Bardia och vi jättenöjda! Det gick smidigt och snabbt utan någon nervositet. Han är trevlig, ambitiös och målinriktad. Han jobbar snabbt och är lätt att få tag på. Jag kan verkligen rekommendera honom! Läs mer
  • 2018-10-23

Lena D skrev om Fastighetsbyrån Lund