Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund!

Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter. Universitetet och mobiliteten i Öresundsregionen bidrar till rörelse på bostadsmarknaden.

Vårt kontor hittar du på Lunds handelstorg Mårtenstorget. Vi har även ett kontor i Veberöd. Hos oss får du som är intresserad av att köpa en fastighet eller bostadsrätt tillgång till all information du kan tänkas behöva och du som vill sälja får bästa exponering av ditt objekt. Sedan en tid tillbaka har vi ett exklusivt samarbete för styling med HomeLab så din bostad visas alltid från sin finaste sida. Vi kan erbjuda allt från konsultationer och exklusiva uppmöblering till marknadens bästa priser.

Boka gärna en tid för en kostnadsfri värdering eller ett möte!

Läs vad 452 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• Yared Kassaw E
    Yared Kassaw E skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Bemötandet är otroligt bra. Det värdefulla att betala
  • Jakob B
    Jakob B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var supernöjda från start till såld lägenhet. Matilda är otroligt kunnig, ärlig, professionell och vi kändes oss väldigt trygga med henne. Jag ger henne mina största rekommendationer!
  • Markus J
    Markus J skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Andreas var extremt lyhörd och hade stor kunskap om bostaden och närområdet. Visade upp ett stort engagemang när budgivningen var igång och informerade oss löpande att alla budgivare hade klart med bank mm så att vi visste att affären skulle gå i land. Skulle rekommendera Fastighetsbyrån Lund till alla jag känner.
  • Bertil M
    Bertil M skrev om Fastighetsbyrån Lund
    Ett förtroendeingivande möte där mäklaren hade bra kunskap om försäljningar i närområdet, med priser o annat. OK mäklararvode.
    2017-10-31 Johanna N svarar Bertil M
    Hej Bertil. Stor tack för din fina rekommendation. Ha en fortsatt fin höst.
    //Johanna Fastighetsbyrån
  • Linda J
    Linda J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hade väldigt mycket hjälp av Rickard att reda upp en rörig fastighetsaffär.
  • Vesna F
    Vesna F skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon är kompeten , väl förbered, trevlig, professionel och lever upp till min förväntan som mäklare. Skulle mer än gärna anlita henne på nytt vid nästa affär.
  • Tony L
    Tony L skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej !
    Ett väldigt bra bemötande.Väldigt kunnig.
  • Ann M
    Ann M skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fungerade utmärkt med Bardia som mäklare när vi köpte lägenhet i Lund. Rak, tydlig och hjälpsam. Tyvärr kunde Bardia inte vara med i sista fasen vid tillträdet utan lämnade över till en kollega som inte levde upp till vad man kan förvänta sig. Så den smolket i bägaren drar ner betyget. I övrigt allt gott.
  • Mats C
    Mats C skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kanske lite "flickaktig vid första mötet (införsäljning av uppdrag) men sedan upplevde vi Matilda som mycket professionell på alla sätt.
  • Britt K
    Britt K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda sålde en lägenhet till mig. Hon gjorde det snabbt och effektivt. Under hela processen fram till övertagandet var hon tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderar Matilda varmt till fortsatta försäljningar.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var väldigt nöjda
    Bardia gjorde ett mycket bra jobb
  • Mats A
    Mats A skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag tycker Bardia gjorde ett bera jobb. Väldigt drivande och på, med ett bra resultat. Jag tror även han fick bra betalt för sitt jobb, men välförtjänt. :)
  • Sofia V
    Sofia V skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Superduktig, noggrann och trevlig. Allt var perfekt!
    2017-10-02 Johanna N svarar Sofia V
    Stort tack för dina fina ord Sofia. Tack för ett jättebra samarbete. Jag ser fram emot att se ert nya hus när ni känner er redo :) Ha en fortsatt fin höst.
  • Kenth P
    Kenth P skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mitt bemötande med Rikard var positivt. Det gick lätt att diskutera och komma överens med honom om vad jag önskade och vilka krav jag ställde. Han kände väl till marknaden inom det området min försäljning skedde. Han var med något undantag lätt att få kontakt med.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra: Hon var generellt trevlig och svarade snabbt när jag behövde få tag på henne.

Dåligt: Jag var ofta tvungen att påminna henne om saker (som att göra ändringar i objektsbeskrivningen).
    När jag kom med förslag (som att införa en extravisning) så gjorde hon det motvilligt.
    Vi hade problem med att jag inte fick smsen från budgivningen heller, vet dock inte hur mycket finger i spelet en mäklare har där.

Allt som allt så skulle jag inte rekommendera henne.
  • Mehmet D
    Mehmet D skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola Holgersson är en professionell mäklare som har ett trevligt och artigt bemötande gentemot sina kunder. Som kund, rekommenderar jag honom till andra som är intresserade av att köpa eller sälja bostad. Jag är alltså mycket nöjd med Olas insats.
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt bemötande och effektiv. Ordnade också så vi fick tillgång till lögenheten en vecka tidigare än planerat. Vilket uppskattas mycket.
  • Solmaz H
    Solmaz H skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Har hög energi och socialt kompetent
  • Li L
    Li L skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda är en väldigt engaerad & proffsig mäklare. Hon förklarade turordningen mycket bra från början och höll tidslinjen exakt i hela processen. Matilda alltid informade oss om händelseförloppet. Vi rekommenderar definitivt Matilda som märklare!
  • Reza K
    Reza K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad och korrekt med lugn approach som underlättar och skapar en trygghet när man göra sin bostads affär
  • Lars S
    Lars S skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig person. Inte hårdsäljande utan med en lugn framtoning. Höll i processen på ett rimligt bra sätt.
    2017-09-28 Johanna N svarar Lars S
    Hej Lars. Det var väldigt trevligt att ha kontakt med er också. Tack för din rekommendation, om det blir fler affärer i framtiden ska jag se till att du ger mig 5 + i betyg ;). Ha en jättefin höst.
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt bra. Lugnt samlat å informativ
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffesionell från start till slut, allt gick snabbt och smidigt så som man vill ha det!!
  • Nima G
    Nima G skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bardia har hela tiden agerat otroligt professionellt och jag har känt extremt stor tillit till honom, då jag märkt att han alltid pratat ärligt och från hjärtat. Exempel vad det gäller det uppskattade försäljningsresultatet.
    Bardia har skött sig exceptionellt och jag kunde verkligen inte varit mer nöjd med min mäklare, allting har flutit på precis som det ska och jag är synnerligen mäkta imponerad hur allt har spelats ut. Bardia är en Mirakelmäklare som har förtjänat att vara på toppen.
  • Mariana J
    Mariana J skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Han är en duktig mäklare och vet vad han sysslar med . Sköter sitt jobb bra . Han förklara bra och tydligt och va lätt med att göra och man fick svar på sina frågor snabbt.
  • Börje B
    Börje B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är både duktig och kunnig samt effektiv. Hon är precis en sådan mäklare man önskar fler av, helt perfekt för oss.
    2017-09-27 Johanna N svarar Börje B
    Bästa Börje. Alltid så kul att träffa er. Tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er mysiga lägenhet. Jag tycker ni borde investera i ngt nytt här i Lund så att vi får göra lite fler affärer tillsammans. Ett nöje :)
  • Pia C
    Pia C skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig, korrekt, duktig, energisk, positiv, glad, en mäklare som man litar på.
  • Petter A
    Petter A skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda var en jättebra och engagerad mäklare, som alltid fanns tillgänglig vid ifall av frågor eller funderingar. Snabb också! Högsta betyg!
  • Freja E
    Freja E skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon var tillgänglig och tillmötesgående
  • Linn H
    Linn H skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hanna var väldigt trevlig. Hon verkar vara påläst om bostaden och tydlig när vi skrev på kontrakt.
  • Anette J
    Anette J skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi hade enbart en positiv upplevelse av bemötandet av Hanna Schewenius. Däremot har vi inget bra att säga om Lena Kvant. Så betyget är Till Hanna
  • Anders L
    Anders L skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ola agerade ytterst professionellt och pålitligt samtidigt som han är en grymt bra säljare!
  • Magne F
    Magne F skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra tycker vi. Nu är det väl ändå 30 tecken
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag blev väl bemött o mäklaren var lyhörd för mina behov.
  • Leif B
    Leif B skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Genomgående professionellt bemötande och socialt kompetent.
  • Ola P
    Ola P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Känner ett väldigt stort förtroende för Johanna Nyström som gjorde ett ett fantastiskt jobb under hela försäljningsprocessen.
    2017-09-27 Johanna N svarar Ola P
    Hej Ola.Stort tack för dina fina ord, jag tycker vi hade ett jättebra samarbete för att sälja ditt fina hus. Tack för förtroendet.
  • Markus F
    Markus F skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Badia bjuder på ett stort engagemang och härlig entusiasm. Går alltid att nå för att svara på frågor och har säljarens bästa för ögonen. Ger verkligen det lilla extra för en så bra och smidig försäljning som möjligt.
  • Sten A
    Sten A skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kompetent och påläst, vänligt bemötande
  • Maria C
    Maria C skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon gav ett proffsigt och förtroendefullt intryck.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra säljupplevelse. Levde upp till förväntan och var proffsig och hade gott samarbete med andra duktiga kollegor från samma mäklarfirma så det kändes som en laginsats
  • Robert W
    Robert W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna motsvarade mer än väl de förväntningar vi hade på mäklare.
    Mycket klar, tydlig, punktlig och samtidigt föredömligt serviceinriktad.
    2017-09-27 Johanna N svarar Robert W
    Hej Robert. Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas att Louise trivs och har det bra i sin fina lägenhet. Ha en härlig höst.
  • Angelika L
    Angelika L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Återkoppling var sådär.................
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Korrekt,pålitlig och visar på god säljförnåga.
    Drivs av nöjda kunder. Gör allt för att kunden ska bli nöjd!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Bardia Ghasemi en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Bardia och han sköter allt fantastiskt professionellt. Han förmedlar en trygghet till dig som känns otroligt viktig vid bostadsaffärer. Genom sitt stora kundregister hjälper han dig hitta köpare som kanske inte letar aktivt ute på nätet, men som har visat intresse för liknande objekt tidigare. Bardia går alltid att nå och hjälper till med alla frågor, stora som små som man har under försäljningen och även långt efter ifall man kommer på något som man behöver hjälp med. Att han även är fantastiskt trevlig och kul att prata med gör ju bara livet lite roligare.
  • Liselott K
    Liselott K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick ett mycket behagligt och professionellt bemötande av Matilda. Hon var lyhörd för våra önskemål och hjälpsam med det vi behövde få gjort. Matilda är en seriös och duktig mäklare.
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda gav ett väldigt trevligt & proffesionellt bemötande & kunde sin grej. Helt klart en av de bättre (om inte den bäste) mäklare jag kom i kontakt med i samband av köp av bostad i Lund. Hon hade glimten i ögat.
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag upplevde Karin som en erfaren mäklare med klara och tydliga svar
  • Therese K
    Therese K skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Matilda skötte vår fastighetsaffär på ett professionellt sätt. Hon var serviceminded och intresserad!
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig och ordning och reda på allt som rörde affären vilket kändes tryggt som förstagångsköpare. Uppfyllde absolut våra förväntningar!

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund