Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Lund
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Lund och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lund

• Jens L
    Jens L skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    Som köpare som sett många objekt och som säljare som sålt färre måste jag säga att Sofia verkligen sticker ut med sin charm och alltid glada humör.
    Att hon utöver det är punktlig, påminnande och väldigt tydlig i sin kommunikation gör att man som säljare lugnt kan luta sig tillbaka och känna trygghet i att denna affären kommer gå rätt till.

Hon har dessutom många kontakter med andra företag som också levererar hög klass på sina tjänster.
    Rekommenderas varmt!
  • Sophia  T
    Sophia T skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag vill varmt rekommendera Sofia som hjälpte oss med försäljningen av vår bostad. Sofia är mycket kunnig och proffsig i sitt yrkesutövande, ger snabb återkoppling och har ett glatt och positivt bemötande.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Andreas är trevlig och lätt att ha att göra med. Har inte haft några problem.
  • Hans J
    Hans J skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och professionellt bemötande.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    på det stora hela väldigt trygg och seriös, och ett arbete som ledde till en kanonförsäljning!
    / M
  • Eva-lena J
    Eva-lena J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fungerade bra. Lugnt och tryggt bemötande. Kändes som om man kunde lita på Rickard Saltin.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sara var mycket sakkunnig och professionell. Hon gav oss goda råd vid budgivningen och vi är väldigt nöjda med hela sälj-processen som hon guidade oss igenom. Vi rekommenderar henne varmt!

Mattias
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsigt personligt bemötande som passade oss perfekt.
  • Frida B
    Frida B skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi var väldigt nöjda med Ola. Han skötte visningen och all senare kontakt professionellt och alltid med ett leende. Väldigt positivt intryck!
  • Anders V
    Anders V skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra är en duktig, trevlig och ambitiös mäklare. Hon har tagit sig tid med att svara på våra frågor och hon har svarat väldigt snabbt.
    Om hon inte själv kunnat svara, så har hon frågat eller tagit reda på svaret.
    Det har varit lätt att nå henne, toppen.
    Hon har även kontaktat oss efteråt och frågat om hur det går o s v
    Det som dragit ut på köpet har varit sena pappersutskick/ kontrakt m.m
    Där kan förbättringar ske, annars helt okej. / Anders och Anne-Maj Videnord
    2016-10-18 Alexandra E svarar Anders V
    Hej Anders och Anne-Maj! Stort tack för ert fina omdöme! Byggherren vet om att de varit ute i sista minuten med sina avtal men jag ska framföra ert önskemål till dem ytterligare en gång. Jag hoppas vi ses längre fram igen. Mvh Alexandra Ernberg
  • Ludvig B
    Ludvig B skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bemötandet var utomordentligt! Mina förväntningar överträffades de likaså. Kommunikationen vi hade under processen bidrog väl till detta!
    2016-10-18 Hanna S svarar Ludvig B
    Tack för värmande ord Ludvig! Jag är väldigt nyfiken på badrummet som jag vet du renoverat. Hoppas jag får möjlighet att kika på det framöver.
  • Max R
    Max R skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Fantastiskt trevlig och professionell mäklare som verkligen vill kundens bästa. Bra dialog genom hela processen och levererade ett utmärkt resultat!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund, och är nöjd med allt från första möte till affären blev färdig. Trevlig och bra stöd i försäljningen.
    2016-10-18 Johanna N svarar Mikael A
    Hej Mikael. Kul att höra att ni känner er nöjda. Ha en härlig höst. //Johanna
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevlig, svarar alltid snabbt och känns hederlig. Den känslan får man inte av alla mäklare, så det är ett mycket gott betyg till honom!
  • Bianca N
    Bianca N skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Väldigt nöjd med mäklaren!
    Engagerad, glad, trevlig och kunnig.
    2016-10-17 Matilda E svarar Bianca N
    Tack snälla orden värmer verkligen! :)
  • Golestan K
    Golestan K skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Han är en bra fastighetsmäklare lyssnar på vad man som säljare säger, stressade oss inte mer än vad situationen rimligen krävde. Han svarade ärligt på våra frågor. Önskar honom all lycka.
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och väldigt trevlig mäklare
  • Ola B
    Ola B skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra service.
  • Karin A
    Karin A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi är, som ni ser av betyget, mycket nöjda med våra kontakter med Johanna Nyström. Vi har gjort 2 "affärer" med Johanna, ett lägenhetsköp och en försäljning. Vid bägge tillfällena fick vi ett bemötande och en kommunikation som uppfyllde alla våra krav! Vänliga hälsningar Karin o Sten Arlid
    2016-10-16 Johanna N svarar Karin A
    Tack fina ni för det. Det var ett kärt nöje även denna gång att göra affärer med er. Vi ses snart. // Johanna
  • Leonard W
    Leonard W skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket bra och proffsigt. Kommer definitivt överväga att anlita Sara vid försäljning.
    2016-10-17 Sara G svarar Leonard W
    Tack Leonard! Hoppas du trivs i nya lägenheten! Ser fram emot att höra av dig framöver.
  • Mini H
    Mini H skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sara var väldigt proffsig och hjälpsam och informativ. Hon gav en trygg känsla och det var viktigt för oss eftersom vi köpte lägenhet remote.
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Karolina Wictorin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Allt fungerade fint,Karolina var proffsig,tillgänglig och gjorde ett mycket bra jobb.Jag skulle absolut rekommendera henne till mina vänner
  • Mildred O
    Mildred O skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevligt bemötande men vi hade väldigt lite med varandra att göra då jag bara deltog snabbt vid en extra visning som hon ordnade.
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsigt bemötande under hela processen. Alltid lätt att få kontakt med. Uppskattat med uppföljning även efteråt. Mycket nöjd!
    2016-10-14 Johanna N svarar Sanna L
    Hej Sanna.Tack snälla vad roligt att höra. Jag hoppas att ni får en riktigt fin höst.//Johanna
  • Wondwosen M
    Wondwosen M skrev om Karin Ekström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Karin was nice to us, everything went really great!
  • Robert J
    Robert J skrev om Ola Holgersson en del av Fastighetsbyrån Lund
    professionell reko kille,rätt inställning ,alltid tillgängligt
  • Lars G
    Lars G skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick ett proffsigt, positivt, varmt och strukturerat bemötande blandat med många goda råd.
    Feed-backen efter visningarna var bra och direkt. Den röda tråden i visningarna fanns med hela tiden liksom flexibiliteten när den behövdes.
  • Sven L
    Sven L skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell och tydlig .Stort förtroende för hennes yrkesutövning.
  • Francisco I
    Francisco I skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    mkt. bra bemötande. Vi rekommendera henne gärna.
  • Bogöran B
    Bogöran B skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra bemötande. Lättsam och trevlig.
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Josefine Klippberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, hjälpsam, väldigt tillgänglig för frågor & kommunikation ffa via mail. Lätt att samarbeta med.
  • Luisa M
    Luisa M skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    I was totally satisfied with the work of the real estate agent. I have no complaints. I got always a quick response on emails and also always satisfying answers. The whole proces went without any complications from their side. I would recommend the agency.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Luisa M
    Hey Luisa! I'm pleased that you were so happy. Although everything was done on a mix of Swedish and English. Tell me if there's anything more I can do for you. Sincerely Alexandra
  • Lars W
    Lars W skrev om Hanna Schewenius en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi både köpte nytt boende och sålde vårt gamla med hjälp av Hanna. Båda affärerna sköttes mycket bra och vi är väldigt nöjda. Lars i Lund
    2016-10-17 Hanna S svarar Lars W
    Stort tack för dina fina ord Lars! Ser fram emot ett besöka er i ert nya boende inom kort. Ha en fin höst!
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag fick intrycket att Alexandra verkade till att vara en rutinerad mäklare. Arbetade professionellt och med med hjärta.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Kerstin N
    Hej Kerstin! Stort tack för dina fina ord!!! //Med vänlig hälsning Alexandra
  • Sima Z
    Sima Z skrev om Karolina Wictorin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Det var lätt att komma i kontakt med Karolina. Hon var även tillgänglig via e-mail under helger och jag fick den information jag frågade efter och jag blev trevligt bemött.
  • Hans-william J
    Hans-william J skrev om Rickard Saltin en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsig, kunnig och social. En kanon mäklare som inger förtroende
  • Anna B
    Anna B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi tycker att Alexandra Ernberg är en fantastiskt bra mäklare, den bästa vi haft med att göra - någonsin.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Anna B
    Hej Anna! Jag blir rörd, stort tack för orden du skriver! //Med varma hälsningar Alexandra
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig och kunnig. Alltid snabb med att återkoppla. Kan absolut rekommendera!
  • Nils G
    Nils G skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket nöjd! Väl bemött, rak och ärlig, aldrig några oklarheter vad som gällde. Trevligt att hon hörde av sig även efter affären var avslutad. Inget negativt att säga
  • Janusz S
    Janusz S skrev om Matilda Edberger en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hon var hjälpsam och bra organiserad
    2016-10-17 Matilda E svarar Janusz S
    Tack för de fina orden Janusz ! :)
  • Helena C
    Helena C skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    Positiv och trevlig.
    Kunnig och bra information.
    Snabb handläggning.
  • Sebastian C
    Sebastian C skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    bra och trevlig tjej! alltid koll och proffsig
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    Snabb, tillmötesgående o effektiv
  • Malin O
    Malin O skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sara var en fantastisk mäklare. Engagerad och mycket social. Rekommenderar henne starkt.
  • Lyal A
    Lyal A skrev om Sofia Görtz en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig på det hon gör och super trevlig och en glad prick :)
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Sara Gustavsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    Det var bra. Lite kommunikations brister men ändå nöjd
    Lite märklig värdering samt varför man betalar mäklare arvodet innan affären är avslutad.
    Men annars mycket bra bemötande och hjälpsamma
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Louise har genom sitt höga engagemang varit mycket behjälplig vid min bostadsaffär, från början till slut. För mig som förstahandsköpare kändes det tryggt att alltid kunna vända sig till Louise med frågor och funderingar och hon gav en mycket god service och delade med sig av sina kunskaper och erfarenheter på ett professionellt sätt.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Louise Grönvall en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket engagerat bemötande. Hög tillgänglighet och mycket serviceinriktad.
  • Sven R
    Sven R skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alexandra hjälpte mig med att sälja en bostadsrättslägenhet i Lund. Mycket strukturerad, engagerad och affärsmässigt driven mäklare som jag verkligen kan rekommendera å det varmaste om ni vill få en optimal försäljning till stånd av er bostadsrättslägenhet både prismässigt och hanteringsmässigt.
    2016-10-14 Alexandra E svarar Sven R
    Hej Sven! Jag är jätteglad över att ni är nöjda, och otroligt tacksam för de fina orden! //Med vänlig hälsning Alexandra
  • Ola B
    Ola B skrev om Alexandra Ernberg en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi fick ett mkt trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Vi valde mellan 4 mäklare och gick på magkänsla och den stämde till 100%
    2016-10-14 Alexandra E svarar Ola B
    Hej Ola! Jag är så tacksam för förtroendet att hjälpa er, och jag är otroligt glad över att ni blev så nöjda. Stort tack! /Med vänlig hälsning Alexandra

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund