Läs vad 95 Läs vad Jakob Gustafsson

• 2021-01-19
    Vi har sålt en bostadsrätt är mycket nöjda. Jakob har varit positiv, snabb och tillgänglig. Det blev en transparent försäljningsprocess som vi hela tiden kunde följa. Det kändes bra och vi är mycket nöjda med Jakob.
    Elisabet D
    • 73.0 m²
    • Centrum
  • 2021-01-18
    Med hjälp av Jakob blev försäljning av min lägenheten bekväm och smidigt. Jag fick ett genuint bemötande och han gjorde det där lilla extra som förhöjde upplevelsen.
    Olof S
    • 67.5 m²
    • Järnåkra
  • 2021-01-18
    Köpte bostadsrätt, fantastiskt bemötande där Jakob är både personlig och professionell. Toppen!
    Emma S
    • 84.5 m²
    • Klosters Fälad
  • 2021-01-08
    Köpt en lägenhet tillsamman med min dotter i Lund. Jakob har varit engagerad från första stund och det har varit smidigt att kommunicera med sms med honom. Han levde absolut upp till förväntningarna.
    Ulrika T
    • 44.0 m²
    • Väster
  • 2021-01-08
    Jakob hjälpte oss med köp av vår lägenhet, han förmedlade en förhandsvisning och skötte kommunikationen utmärkt. Varmt rekommenderas.
    Michaela I
    • 60.0 m²
    • Värpinge
  • 2020-12-27
    Den ända mäklaren som uppförde sig som jag/vi fötväntade oss att en mäklare ska göra.
    Therese B
    • 42.5 m²
    • Planetstaden/Stampelyckan
  • 2020-12-21
    Jag hade en lägenhet i Lund som jag ville få såld på ett enkelt och smidigt sätt och Jakob gjorde min försäljningsprocess väldigt enkel och smidig. Jakob är väldigt duktig och professionell av sig och kommer med bra och relevanta tips för försäljning av sin bostad. Jag skulle absolut rekommendera Jakob till andra!
    Anton N
    • 37.5 m²
    • Väster
  • 2020-12-14
    Fick hjälp av Jakob att sälja lägenhet där processen hanterades via ombud. Funkade toppen, och trots att jag inte själv var på plats hanterade Jakob informationsflödet och kommunikationen till mig på ett föredömligt sätt.
    Alexander E
    • 36.6 m²
    • Järnåkra
  • 2020-12-01
    Vi sålde nyligen vår bostadsrätt i Lund och blev tipsade om Jakob som mäklare och vi blev supernöjda! Vi upplevde honom som mycket driven, social, empatisk och väl till tillgänglig. Han lyssnade in våra önskemål och skötte hela försäljningen så som vi önskade och informerade oss väl genom hela processen. Vi skulle varmt rekommendera Jakob till andra!
    Åsa H
    • 69.0 m²
    • Norra Fäladen
  • 2020-11-27
    Jakob sålde min lägenhet och han förmedlade den på absolut bästa sätt. Han var förstående i hur säljprocessen upplevs för säljaren och var stadig, lugn och professionell i sitt bemötande.
    Han gav professionella råd och förmedlade också en realistisk bild över försäljningens utgång.

Jag fick en galant försäljningsupplevelse - detta helt och hållet tack vare Jakobs goda expertis och omdöme. Med Jakob som mäklare kan du vara helt trygg med din försäljning.
    Angelica L
    Angelica L
    • 4:a
    • 110.0 m²
    • Värpinge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte