Jakob Gustafsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Jakob Gustafsson

• Madeleine V
    Madeleine V köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-04-03

Nöbbelöv
    Köpt, Jakob är väldigt service minded och är proffsig. Han har ett stort ansvarstagande för sin kund. Hade inte tvekat på att anlita honom igen. Läs mer
  • Amanda T sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-30

Centrum
    Vi fick väldigt bra bemötande av Jakob och hela säljprocessen fungerade mycket smidigt. Han svarade snabbt när vi hade frågor och allt kändes väldigt tryggt. Rekommenderar absolut honom till andra som funderar på att köpa/sälja bostad! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Tomas R sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Centrum
    stort kundfokus och en tydlighet hur hela processen skulle och genomfördes Läs mer
  • Erik Dariush J
    Erik Dariush J sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Centrum
    Sålde min lägenhet på Gyllenkroks Allé 15 i Lund. Slutpris: 3 500 000kr.

Otroligt trevlig och strukturerad mäklare som höll mig informerad under hela försäljningsprocessen. Med god kreativitet och intresse för problemlösning skräddarsydde Jakob försäljningsprocessen på ett sätt som gjorde affären väldigt smidig.

Priset jag fick för min lägenhet var konkurrenskraftig och har nu gett mig goda möjligheter att ge mig in på bostadsmarknaden på nytt i den stad jag valt att flytta till.

Jag rekommenderar definitivt Jakob som mäklare till dig som ska sälja din bostad. Läs mer
  • Rose-marie F sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Klostergården
    Jakob hjälpte på ett engagerat sätt oss att med få vår lägenhet såld. Allt sköttes klanderfritt och Jakob var noggran med att hela tiden stämma av med oss.
    Så jag ger honom toppbetyg! Läs mer
  • My E sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-23

Centrum
    Jag sålde min bostad via Jakob och är mycket nöjd med hans insats som mäklare. Trevlig, ärlig och strukturerad! Läs mer
  • Erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-17

Centrum
    Jakob hjälpte mig sälja min bostadsrätt snabbt och smidigt, från första möte till påskrivet kontrakt tog det fyra veckor. Han är proffsig, fantastiskt trevlig och alltid tillmötesgående, oavsett vad det gäller. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • David G köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-13

Centrum
    Köpte en bostadsrättbhär i Lund. Fick alltid ett trevligt bemötande och svar på de frågor jag hade. Första bostaden jag har köpt så hade inga större tidigare förväntingar. Överlag är jag nöjd med det hela. Läs mer
  • Per J köpte sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

Möllevången/Sofiaparken
    Jakob är påläst, duktig, social och har en öppen och ärlig kommunikation med de inblandade parterna. Läs mer
  • Thomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-06

Norra Fäladen
    Vi köpte en lägenhet via Jakob. Vi tycker att Jakob var mycket trevlig, tillmötesgående, mån om att förklara allt och försäkra sig om att vi inte hade några frågor eller andra oklarheter.
    Vi tycker på det hela taget att han gjorde mycket proffsigt och bra jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin