Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Jakob Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jakob Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Gustafsson har haft 40 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 196 Läs vad Jakob Gustafsson

• köpte sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Dalby
    2022-09-26 Verifierad kund
    * Trevlig, jordnära och förtroendeingivande.
    * Våra förväntningar var någon som var effektiv, trovärdig och kunde svara på våra frågor. 5 av 5 på det.
    * Då det blev ganska snabba puckar känner jag ändå att det inte finns några oklarheter kring köpet och tror det blev en bra deal för båda parter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Centrum
    2022-08-13 Verifierad kund
    Ordnade förhandsvisning med mycket kort varsel. Toppen. Gav stort förtroende.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Vipelyckan
    2022-08-09 Verifierad kund
    Toppklass!
    Att säljer min bostad med Jakob är bästa val gjorde jag, han är professionell mäklare med mycket energi, lyhörd, driven, kunnig, super bemötande, förmodligen den bästa mäklaren på marknaden, kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Väster
    2022-05-31 Verifierad kund
    Andra gången vi har Jakob, rekommenderas!
    • Råbylund
    2022-05-30 Verifierad kund
    As of now, the response is very good. They have given enough time when i am working with bank.
    • Råbylund
    2022-05-30 Verifierad kund
    Tydlig och rak kommunikation, snabb och effektiv i informationsutbytet på både mail, sms och i verkligheten! Stort plus för struktur vid visning- titta först, info sen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Nilstorp
    2022-04-15 Verifierad kund
    Jag hade inte mycket kontakt med Jacob men fick vänligt bemötande min bror hade den mesta kontakten på grund av jag är sjuk,min bror var mycket nöjd med Jacob våra förväntningar var inte så höga men vi fick ut mycket mer än vad vi förväntade oss. Jag hade ingen kontakt med köparen men Uno min bror var nöjd med köparen. Tack för hjälpen
  • köpte sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Linero
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jakob är jättetrevlig med positiv energi, han är kunnig bra erfarenheter inom branschen och kan allt om mäklare jobbet!! Flexibel och anpassa sig efter kundens behöver/ önskemål
    Han är alltid tillgänglig svarar direkt på sms och telefon samtal, om han är upptagen så få man sms med detta och han återkomma snabbt!! Han till och med svarar när han var ledig!!
    Vi rekommenderar Jakob till alla som vill sälja eller köpa!!
    • Järnåkra
    2022-03-06 Verifierad kund
    Trevlig, flexibel, lätt att få kontakt med.
    Förväntningar enligt ovan.
    • Centrum
    2022-03-02 Verifierad kund
    Jacob var engagerad och hjälpsam under hela processen. Han fanns tillgänglig att svara på frågor och var väldigt duktig på att förklara eller ta reda på saker som kändes oklara. Visningen var bra uppdelad och man fick väldigt bra koll på objektet.