Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson

Jakob Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Jakob Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jakob Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Jakob Gustafsson har haft 78 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 155 Läs vad Jakob Gustafsson

• Galjevången
    2021-09-14
    Artig, trevlig, kunnig inom sitt område. Intresserad, söker aktivt efter svar som söks.
    Kommer med alternativa lösningar och har en rak och tydlig kommunikation i sina meddelanden.
    Lösningsinriktad och servicemedveten.
    2021-09-01
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Mycket bra bemötande.
    Vi kändes oss mycket trygga vid vårt köp av bostad.
    2021-08-31
    Trevlig och tillgänglig.
    Vårt första husköp, men Jakob löste det och gick igenom alla papper och förklarade pedagogiskt.

Inga konstigheter, rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-08-30
    Lättillgänglig och sjukt serviceminded!
  • Per-Olof L
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Galjevången
    2021-08-21
    Jakob är en tillmötesgående trevlig och en person som kan o vill vad som gäller! Ett förtroende som var mycket bra! Tillsammans satt vi ett mål som över förväntan blev ännu bättre!
    Han hade kontakt hela tiden med uppföljning med mig! Ett mycket bra material om objektet i en folder som var superbra med fina bilder i färg!
    Mycket säljande!
    Hälsningar Po Leijman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-08-12
    Kunnigt, vänligt och effektivt. Mycket professionellt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Norra Fäladen
    2021-08-09
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Skulle rekommendera honom.
  • Hanna L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-08-06
    Jättenöjd säljare! Jag märkte snabbt att Jakob var både en duktig och erfaren mäklare och är supernöjd med hans service!

Jakob var väldigt snabb på att återkoppla mig, oavsett tidpunkt eller dag i veckan. Han hade svar på alla mina frågor och var väldigt tillmötesgående. 10/10 stjärnor får han från mig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-07-30
    Alltid korrekt och positivt bemötande. Snabba svar. Ett nöje att ha att göra med honom. Kommer att rekommendera honom!
    2021-07-28
    Jakob har varit professionell under hela processen. Det har varit ett härligt och gott bemötande, med hög trovärdighet och tillförlitlighet! Min upplevelse av försäljningen av min lägenhet på Stora Fiskaregatan 15D har bara varit positiv!