Jakob Gustafsson
Registrerad mäklare sedan 2019-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 64 Läs vad Jakob Gustafsson

• Hans R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-08

Järnåkra
    Köpt lägenhet i Lund och jag blev bemött av en Glad trevlig och duktig mäklare.
    Hade inga direkta förväntningar men blev bemött av en duktig mäklare med
    gött driv i.
    En mäklare som man utan tvekan kan anlita i framtiden. Läs mer
  • Susanne R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-05

Köpt. Hjälpsam, återkoppla alltid och i tid. Positiv upplevelse. Läs mer
  • Jonathan R köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-05

Järnåkra
    Jakob har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen. Supertrevlig kille som visar engagemang i sitt arbete. Skulle verkligen rekommendera honom till alla som är ute efter en ny bostad Läs mer
  • Josefine N köpte sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-03

Dalby
    Verkligen serviceminded!
    Varit till stor hjälp inför vårt kö av bostad och lättillgänglig när vi har haft frågor Läs mer
  • Charlotta S sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-02

Klostergården
    Jakob sålde vår lägenhet Klostergården på ett mycket proffsigt sätt. Snabb på att återkoppla och har lett oss bra genom hela försäljningsprocessen.

Szymon och Charlotta Szemberg Läs mer
  • Gustav N sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-31

3:a
    Centrum
    Jakob är mycket lyhörd och sympatisk som mäklare från start till mål. Han var tydlig och transparent med sitt erbjudande och villig att tillgodose alla våra önskemål. Vi sålde bostaden över utgångspris innan visning och var väldigt nöjda med affären. Allting var väldigt smidigt, engagerat och anpassat till våra behov, speciellt med tanke på att vi skötte det mesta på distans då vi redan flyttat utomlands.
    Kan inget annat än att varmt rekommendera Jakob till din nästa fastighetsaffär! Läs mer
  • Per Michael Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-16

Väster
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt trots semester. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Karl-fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-13

Centrum
    Kunnig professionell med en härlig personlighet Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-12

Centrum
    Vi köpte en liten studentlya i Lund och Jakob var alert, proffsig och påläst. Snabb återkoppling och vår lägenhetsaffär gick väldigt smidigt. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ewelina B köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-05

3:a
    Klosters Fälad
    Jag köpte bostad.
    Blev utmärkt bemött och vi gjorde en snabb affär. Snabb återkoppling och trevlig i bemötande och tillmötesgående. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin