Andreas Hansen
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 34 Läs vad Andreas Hansen

• Christine L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-22

Vi har köpt en bostadsrätt på Finalgatan i Lund.

Med vetskap om att vi köpte en bostadsrätt "på papper" dvs ej varit och sett den kunde Fastighetsbyrån varit mer proaktiv vad gäller bilder, information om tillval och beskrivning. Överlag stor brist på bilder.

Avtalet vi fick på papper hänvisade till ett antal handlingar, några av dessa saknade vi såsom bofaktablad, fullmakt mfl. Vid förfrågan skickades dessa men vissa av dem fanns inte i bifogad länk. Lämpligt om säljaren kontrollerar innan utskick.

Ett avslutssamtal med kunden vore lämpligt att genomföra.

Trevligt bemötande av mäklaren vid kontakt. Läs mer
  • Anita P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

Arenaparken
    Köpet gällde en bostadsrätt i Central Park i Lund. Lägenheten på 1 rok ska disponeras av vår son. Vi fick ett mycket gott bemötande av Andreas. Han var lättillgänglig och gav tydlig och uttömmande information vid våra möten. Processen gick smidigt.
    Har bara positiva erfarenheter av kontakten med Andreas. Läs mer
  • Christer M köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-21

Hej, arbetet i samband med köpet av lägenheten på/i Central Park i Lund har varit bra. Dock blev jag besviken när han också dök upp i samband med Aroma-lund. Det verkar vara dåligt skött (förmodligen inte från Adreas sida). Läs mer
  • Rima B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-21

Alltid hjälpsam och snabb att svara på våra frågor. Läs mer
  • Kerstin Inga-Stina J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-21

Egentligen haft ganska så lite kontakt men de som varit har varit helt Ok. Jag har inte heller haft behov av ytterligare kontakt. Läs mer
  • Ingmar P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

Arenaparken
    Andreas Hansen har inte varit aktiv i förmedlingen av den bostad vi köpt på Central Park i Lund utan det var en kollega på Fastighetsbyrån som skötte det. Läs mer
  • George B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

köpt ett hus
    Han var bra och tydligt
    ja han var bra och tydligt med allt som vi behöver
    han kan sitt jobb Läs mer
  • Sandra W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-19

Har köpt en lägenhet i central park etapp 3! Vi har varit mycket nöjda med Andreas! Läs mer
  • Tobias P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-19

Väldigt bra bemötande och god kommunikation genom hela köpesprocessen! Läs mer
  • Ebba A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-19

Jag har köpt en nyproduktion på 33 kvm. Jag är väldigt nöjd med mötena med mäklaren Andreas och rekommenderar både honom samt fastighetsbyrån till de som är på jakt efter att köpa eller sälja bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin