Andreas Hansen
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Andreas Hansen

• Ulla M
    Ulla M köpte sitt hus med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-13

Vikhem
    Flyttat till mindre nytt radhus.
    Adreas var mycket proffesionell rakt igenom.
    Bra kunskaper om området han arbetar i.
    Skulle anlita honom igen, om det skulle behövas Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Yulia S
    Yulia S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-08

Vikhem
    We were so fortunate to have found Andreas Hansen . He have helped us to buy townhouse in Vattenparken , Staffanstorp. As our Realtor, he helped us find the right house in the right neighborhood for the right price.
    In short, he was always on our side working to make our house purchase as simple and successful as possible. The best part about working with Andreas was that he was always more focused on answering our questions, giving us good advice, and finding homes that met our needs than he was on closing a deal. We would recommend him to anyone. Läs mer
  • Peter M köpte sitt hus med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-06

Vikhem
    Vi köpte ett nytt radhus och vi fick information genom hela processen och all hjälp vi behövde. Allt gick som en klocka. Vi är mycket nöjda med Andreas. Läs mer
  • Malin B köpte sitt hus med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-06

Vikhem
    Har köpt ett radhus i brf vattenparken. Andreas som person är väldigt trevlig men han har använt sig av missvisande marknadsföring och vi är otroligt missnöjda över denna situationen. Att det är med på alla bilder vi fått och att han även sagt till oss att det ska vara vatten i dammen utanför (fick veta via annat håll att det är en torrdamm). Han marknadsförde även hela projektet med en belåning under 10000kr/kvadratmeter. Vilket det nu inte är i närheten av. Läs mer
  • Christine L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-22

Vi har köpt en bostadsrätt på Finalgatan i Lund.

Med vetskap om att vi köpte en bostadsrätt "på papper" dvs ej varit och sett den kunde Fastighetsbyrån varit mer proaktiv vad gäller bilder, information om tillval och beskrivning. Överlag stor brist på bilder.

Avtalet vi fick på papper hänvisade till ett antal handlingar, några av dessa saknade vi såsom bofaktablad, fullmakt mfl. Vid förfrågan skickades dessa men vissa av dem fanns inte i bifogad länk. Lämpligt om säljaren kontrollerar innan utskick.

Ett avslutssamtal med kunden vore lämpligt att genomföra.

Trevligt bemötande av mäklaren vid kontakt. Läs mer
  • Anita P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

Arenaparken
    Köpet gällde en bostadsrätt i Central Park i Lund. Lägenheten på 1 rok ska disponeras av vår son. Vi fick ett mycket gott bemötande av Andreas. Han var lättillgänglig och gav tydlig och uttömmande information vid våra möten. Processen gick smidigt.
    Har bara positiva erfarenheter av kontakten med Andreas. Läs mer
  • Christer M köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2:a
    Hej, arbetet i samband med köpet av lägenheten på/i Central Park i Lund har varit bra. Dock blev jag besviken när han också dök upp i samband med Aroma-lund. Det verkar vara dåligt skött (förmodligen inte från Adreas sida). Läs mer
  • Rima B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-21

Alltid hjälpsam och snabb att svara på våra frågor. Läs mer
  • Kerstin Inga-Stina J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

2:a
    Egentligen haft ganska så lite kontakt men de som varit har varit helt Ok. Jag har inte heller haft behov av ytterligare kontakt. Läs mer
  • Ingmar P köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund

Arenaparken
    Andreas Hansen har inte varit aktiv i förmedlingen av den bostad vi köpt på Central Park i Lund utan det var en kollega på Fastighetsbyrån som skötte det. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin