Andreas Hansen

Andreas Hansen

Andreas Hansen är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Andreas Hansen har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Andreas Hansen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.6. Andreas Hansen har haft 158 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 95 Läs vad Andreas Hansen

2021-07-23
    Mycket bra, alltid lika hjälpsam och trevlig !
    Återkopplar snabbt!
    • Planetstaden/Stampelyckan
    2021-06-10
    Engagerad och hjälpsam mäklare.
    2021-05-11
    Köpt lägenhet på Aroma Lund.
    Blev väl bemött. Väldigt kundorienterad och service minded och därtill flexibel när det behövs. Framförallt när man behöver kontakt. Återkopplar/ringer tillbaka omgående vid förfrågan. Överlag, väldigt nöjd!
  • Elisabeth J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansen en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-05-11
    Köpt lägenhet i Aroma Lund Fastighet. Professionell och korrekt hantering. Mycket nöjda.
    2021-05-10
    Fungerade bra i säljfasen vid köp av nyproducerad lägenhet.
    Tog reda på svaren där han inte själv kunde räta ut frågetecknen.
    Mäklaren skulle behövt styra upp byggaren så att en ordentlig tillsynsinspektion hållits. Nu besiktigade byggaren sitt eget arbete och valde att bara genomföra en liten del av det som överenskommits.
    Mycket brister och saknad utrustning i lägenheten vid överlämnande.
    Tolkar orsaken till den svagare avslutningen av byggprojektet som bristande erfarenhet vid denna typ av nyproduktionsprojekt.
    2021-05-10
    Köp av nyproduktion lgh Aroma Lund.
    Omedelbar första kontakt i lokal och delgivet utmärkt säljmaterial - grön pärm med fina illustrationer områdes- och lgh fakta, vilket gjorde att vi övervägde en större och mer passande lgh mot vår kravbild.
    Mäklaren tillsåg med snabb återkoppling dessutom att Lgh anpassades ngt med flytt av vägg, bättre förvaring och ny gäst WC. I dialogen har sedan ett flertal frågor under den relativt långa löptiden på 1 ½ år alltid kunnat besvaras på ett tryggt sätt trots pandemins osäkerheter och exploatörens relativt, (SKANSKA; JM och likn) svaga organisation.
    2021-05-10
    Köpt bostadsrätt. Trevligt och sakligt bemötande av mäklaren.
    2021-05-10
    • Vi har köpt nyproduktion i Lund, Aromalund.
    • Andreas är trevlig, ger snabbt svar på frågor vi har haft under tiden från köp till färdig lägenhet.
    • Vi har alltid blivit bemötta på ett trevligt och professionellt sätt.
    • Det har varit en bra upplevelse från kontraktskrivning till färdig lägenhet, Andreas har varit där för oss under hela resan.
    2021-05-10
    En lägenhet i området Aromalund.

Otroligt fint bemötande från mäklaren Andreas. Snabb återkoppling och alltid en positiv inställning!
    2021-05-08
    Köpt lägenhet i bostadsrättsförening
    Vänligt, tydligt och sakligt bemött.
    Han redogjorde klart och informativt om resan från intresseanmälan till inflytt, med snabba tydliga svar när vi hörde av oss och hade några funderingar.
    Alldeles utmärkt.