Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rasmus Asterhed
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 34 Läs vad Rasmus Asterhed

• Rasmus B sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-20

Järnåkra
    Sålde min lägenhet på järnåkra för rekordpris
    Mycket trevlig och hjälpsam och lyssnade bra på mina önskemål
    Kan starkt rekommendera rasmus Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Robert N sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-12

Centrum
    Rasmus har förmedlat en bostadsrätt i centrala Lund för mig. Han har uppträtt proffsigt och korrekt, med fin kommunikation, mest per telefon då jag bor i Göteborgstrakten. Trots att köpet inte helt levde upp till förväntningarna, genomfördes köpet på ett sätt som jag är nöjd med.
    Jag kan rekommendera Rasmus till andra för liknande uppgifter. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Lennart L sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-09-11

Tuna
    Brf I Lund.

Proffsigt bemötande. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Tomaz B köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-26

Centrum
    Rasmus
    Mycket korrekt och hjälpsam mäklare som vi gärna rekommenderar Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Gunilla L sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-19

Tuna
    Rasmus har en hög servicenivå och är bra på att kommunicera samt ge löpande information kring status. Jag kan varmt rekommendera Rasmus som din mäklare ! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Vanja S sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-12

Vipeholmsparken
    Jag har sålt en bostadsrätt. Rasmus har ett öppet förtroendeingivande bemötande. Han arbetar snabbt och effektivt och ger kontinuerlig återkoppling. Mina förväntningar blev mer än väl infriade tack vare Rasmus. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Eva S sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

Nöbbelöv
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och Rasmus Asterhed för försäljning av en bostadsrätt i Lund. Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren som höll oss uppdaterade vis telefon och sms genom hela försäljningen. Vi sålde på distans och mäklaren skötte om allt. Vi är jättenöjda! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Charlotta J köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

Nya Linero
    Köpt bostadsrätt. Proffsigt bemötande. Kunnig och säker i sin roll. Rekommenderas! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Kajsa W köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

Klostergården
    Har köpt bostad och är otroligt nöjd. Trevligt och seriöst bemötande. Mycket behaglig och kompetent person. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Victor A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-05

Nöbbelöv
    Sålt lägenhet till mycket bra pris. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin