Rasmus Asterhed
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Rasmus Asterhed

• Peter O köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-18

Gunnesbo
    Utmärkt och professionell behandling i samband med köp av bostadsrätt. Läs mer
  • Christer N
    Christer N köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-09

Östra Torn
    * Köpte en bostadsrätt i Lund.
    * Rasmus var mycket trevlig och tillmötesgående. Visade på stort tålamod och gav bra råd och personlig vägledning igenom denna för mig stora och nervösa affär.
    * Mina förväntningar är mycket stora på en mäklare och jag kan säga att Rasmus mer än väl levde upp till och översteg dem.
    * Rasmus upplevdes som ärlig och gav mycket av sig själv och lyckades få både säljare och köpare känna sig väl till mods i affären vilket är en skicklig balansgång. Kände in båda parter och balanserade uppgörelsen till något alla känner sig väl tillfreds med. Vilket är viktigt då mäklaryrket inte bara handlar om att pressa för säljarens räkning. Någon gång är det ju köparens tur att sälja och då känner jag det som en självklarhet att ta hjälp av Rasmus Asterhed. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Sipan K sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-01

Arenaparken
    Rasmus är en fantastiskt duktig mäklare som fick jobbet gjort. Min nyproducerade lägenhet var svårsåld då det var mycket ute på samma adress men när Rasmus tog över fick han flera visningar och lägenheten såld för ett pris över förväntan. Jag blev ständigt uppdaterad av läget och fick snabba svar vid frågor. Kommer starkt rekommendera Rasmus till andra, han använder alla verktyg för att få lägenheten såld! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Knut B sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-25

Centrum
    Sålt en bostad till mycket bra pris! Förberedd och snabb på att fixa. Engagerad i samtal med mig som säljare och folk runtomkring. Blev en snabb försäljning efter bra jobb med eventuell köpare. Mycket nöjd! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Elvira J sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-24

Tuna
    Jag kan tycka att Rasmus i framtiden borde rikta mer fokus till samtidiga säljare samt köpare, inte bara till de närvarande manliga säljare/köpare. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-24

Tuna
    Vi sålde en tvåa i Lund nära Universitetet. Rasmus var tillmötesgående och arbetade effektivt och var noggrann med att vi förstod allt som hände. Alltid kontaktbar och lätt att tycka om! Rekomenderas starkt! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Rickard N sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-11

Södra Sandby
    Rasmus har sålt en bostadsrätt åt mig, där han på ett professionellt sätt har lyssnat och förstått mina behov och kommit med förslag på åtgärder. Rasmus har även varit mycket trevlig. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Vera W sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-27

Östra Torn
    Sålt en etta, 37 kvm, Östra Torn, Lund
    Jag har blivit professionellt bemött d v s Rasmus lyssnade in noggrant, var tydlig vilka regler och lagar som gäller, gav ett förtroendeingivande intryck. jag fick svar på alla mina frågor.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att om jag skulle vilja sälja/köpa en bostad igen skulle jag vända mig till Rasmus. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Martin H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-25

Gunnesbo
    Rasmus har varit med vid köpet av vår villa samt försäljningen av vårat radhus.

Vi hade bra dialog och vi kände oss väldigt nöjda med både köp och försäljning.

Väldigt bra samarbete utan en massa konstlat säljarsnack. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-23

Gunnesbo
    Köpte hus där Rasmus var mäklare och han sålde sedan vår bostadsrätt.
    Trygg, kunnig, proffsig och förtroendegivande i både köp och sälj av bostad.
    Rekommenderas med högsta betyg!
    Anna Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund