Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Rasmus Asterhed har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rasmus Asterhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Rasmus Asterhed har haft 93 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 175 Läs vad Rasmus Asterhed

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Råbylund
    2021-07-30
    Utmärkt hittills (köpet är icke slutfört än)
  • köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Nya Linero
    2021-07-06
    Working with Rasmus was a great experience. Always available, via phone or messages, and passion to explain us anything if we didn't understand. He even put sometime to show the Parhus to us once more.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Östra Torn
    2021-06-29
    Superproffsigt bemötande av under hela processen. Nästa gång jag säljer en bostad kommer jag ringa Rasmus direkt. Kan varmt rekommendera.
    • Östra Torn
    2021-06-18
    Professionellt och strukturerat
    2021-06-17
    Engagerad och trevlig! Kan sin sak. Rekommenderas.
  • Jayakrishna G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-06-17
    Rasmus has been awesome through out the sale process, starting from helping me in fixing the starting price for the house by giving market statistics on what a reasonable starting price would be, to keeping me updated on the bids and suggesting me whether we should wait or finalize things especially when close bids were on offer.

I can't thank him enough for the support he has provided in selling my apatment as I was on a tight schedule.
    2021-06-14
    Trevlig och korrekt på alla vis
    • Centrum
    2021-06-14
    Allt har fungerat utmärkt från början till slut. Har aldrig behövt oroa mig för något. Han kändes väl förberedd från början. Rasmus är en lugn man med respekt för både människor och förutsättningarna. Jag rekommenderar verkligen Rasmus.
    Själv har jag blivit rekommenderad att kontakta just Rasmus. För hans trevliga sätt och skicklighet .
    • Sofiaparken
    2021-06-10
    Blev bra bemött. Inga direkt förväntningar medmänniskor att hjälpa till i affären.
    • Järnåkra
    2021-06-10
    Jag är riktigt nöjd med Rasmus Asterhed under hela säljprocessen. Allting var mycket proffsigt skött och jag är väldigt nöjd med affären.