Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Rasmus Asterhed
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 20 Läs vad Rasmus Asterhed

• Bo R sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-12

Centrum
    Rasmus har varit mycket hjälpsam och professionell i sitt yrkesutövande som fastighetsmäklare i samband med försäljningen av vår lägenhet i Lund. Lättillgänglig och bra att samarbeta med. Läs mer
  • Anders R
    Anders R köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-08

Vipeholmsparken
    Trevlig.
    Bra bemötande.
    Alla handlingar på plats. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Gert L sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-24

Tuna
    Jag har sålt en lägenhet på Tuna i Lund.
    Jag blev vänligt och korrekt bemött.
    Jag trodde det skulle ta längre tid att sälja men den var lättsåld och på bästa läge i Lund.
    Jag skulle även kunna köpa en lägenhet av Rasmus för han gav ett förtroende intryck. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Catharina B sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-17

Klostergården
    Jag sålde en lägenhet på Tordönsvägen och fick från första början gott intryck av mäklaren. Han är trevlig, kompetent och inlyssnande. Han levde upp till alla förväntningar och visade på både yrkesskicklighet och erfarenhet vilket inger trygghet. Jag kan verkligen rekommendera Rasmus till er som ska sälja en bostad! Läs mer
  • Per Ulf P
    Per Ulf P skrev om Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-16

När jag sålde min lägenhet i Lund anlitade jag
    Rasmus Asterhed på Fastighetsbyrån i Lund som mäklare.
    Allt fungerade bra och jag kan rekommendera Rasmus som mäklare. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Karin N sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-29

Klostergården
    Vi fick genast ett mycket bra intryck av Rasmus Asterhed och är väldigt nöjda med att vi valt honom till försäljning av vår lägenhet. Han är professionell, pålitlig, öppen, tydlig och utstrålar ett lugn men ändå ett positiv synsätt vilket skapade en stor trygghetkänsla hos oss.
    Rasmus Asterhed har överträffat våra förväntningar vad det gäller tillgänglighet och alltid varit mycket snabb att svara korrekt och tydligt. Han har lagt mycket jobb på presentationen av vår lägenhet och varit mån om att detta ska bli väldigt bra ur ett försäljningsperspektiv, men också att det också ska kännas rätt för oss som säljare. Under hela försäljningsprocessen har han verkligen lyssnat på oss och tagit till sig av våra synpunkter. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Björn R sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-23

Brunnshög
    Sålt en lägenhet via rasmus i brunnshög. Alltid bra bemöt och har förtroende för han. Kommer anlita han igen vid liknande ärende. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Jennifer Z sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-22

Brunnshög
    Rasmus Asterhed sålde vår lägenhet som ligger i den nya stadsdelen brunnshög. Förutsättningar var blandande och vi fick en affär vi var helt okej med. Vi blev bemötta med en positiv inställning och stort intresse om att hitta den rätta köparen redan från början med en bra kommunikation under hela processen

Sammantaget så är vi tillfredsstälda Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-22

Mårtens Fälad
    Rasmus hjälpte mig exemplariskt i min bostadsförsäljning. Alltid lätt att nå och behjälplig med allt som hörde till försäljning. God social kompetens. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Johanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-15

Väster
    Lägenhetsköp i Lund.
    Trevligt bemötande, men viss passivitet. Dålig koll på självklart viktiga delar för en köpare; ex storlek på förråd, ingen möjlighet att bese källarutrymmen med bl a tvättstuga vid visning.
    Dålig kommunikation; mycket kort framförhållning. Ex fick vi som köpare i innevarande vecka för övertag kontakta mäklaren för att få veta klockslag för mötet. Dagen innan kom Mail med ”viktigt att tänka på” som innehöll många stora och viktiga kontakter som köparen hade att ta. Bl a kontakt med el- och nätleverantörer. Borde ha varit utskickat minst 1 vecka i förväg.
    Vi som köpare fick aktivt driva på och själva initiera beslut för faktorer som var sv avgörande betydelse. Upplevdes naivt och delvis utan trygg plan.
    Negativt var också att vi inte delgavs bokslut för avslutat år, 2018, vilket funnits att delge vid visning/köp. Klar skillnad i det resultatet jfr med övriga tidigare års resultat. Upplevdes efteråt som ett klart val mer än en slump.
    Ansvarskänsla saknades. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund