Rasmus Asterhed
Registrerad mäklare sedan 2018-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Rasmus Asterhed

• Nathalie D köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-04

4:a
    Väster
    Mäklaren var uppmärksam och gav ett mycket pålitligt intryck men framförallt var han oerhört tillgänglig för allehanda frågor och svarade snabbt och korrekt. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-30

Östra Torn
    Mycket trevligt och kompetent bemötande, alltid tillgänglig. Mycket nöjd hela vägen vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-27

Östra Torn
    Allt gick enkelt och smidigt, supernöjd! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Jenny T sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-27

Centrum
    Supernöjd med Rasmus insats! Han är genuin och lätt att arbeta tillsammans med! Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Cornelia G köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-21

2:a
    Norra Fäladen
    Köpte en 2a. Snabba svar, mycket tillmötesgående och alltid hjälpsam. Läs mer
    Rasmus Asterhed gillar detta
  • Anders S köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-19

2:a
    Tuna
    Köpt lägenhet. Lätt o snabb kommunikation. Trevligt o korrekt bemötande.
    Löste vårt önskemål om snabb affär innan visning.

Mäklaren borde vara den som är mest nöjd. Affären klar på fåtal dagar, ingen annonsering, ingen riktig visning och bra slutpris. Läs mer
    Johanna N, Rasmus Asterhed gillar detta
  • Christoffer L köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-18

3:a
    Planetstaden/Stampelyckan
    Vid köp av min bostadsrätt har jag varit mycket nöjd med vår mäklare. Har varit tillgänglig och snabb vid återkoppling. Läs mer
    Johanna N, Rasmus Asterhed gillar detta
  • Lukas B sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-17

Centrum
    Rasmus hjälpte mig att sälja min bostad. Mycket imponerad av hans genuina framtoning, vilket var en bidragande faktor till en smidig affär under ett osäkert transaktionsklimat.

Mycket nöjd ! Läs mer
    Johanna N, Rasmus Asterhed gillar detta
  • Bengt I sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-13

Väster
    Vi har sålt en liten etta på Väster i Lund. Under hela säljprocessen har vår kommunikation med Rasmus varit tydlig, enkel och rak. Vi upplevde Rasmus som mycket professionell och han hade en klar strategi som han följde genom hela affären vilket gjorde att vi kände oss trygga. Vi är mycket nöjda med resultatet och vår uppfattning är att köparen också är det. Vi vill varmt rekommendera Rasmus. Läs mer
    Johanna N, Rasmus Asterhed gillar detta
  • Sonja O sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-10

3:a
    Vipelyckan
    Rasmus was just wonderful to work with.

He excelled with great knowledge of the local market , good instincts for the right timing for marketing and showing, and was above all highly professional and pleasant to work with.

I feel my sale could not have been handled by a better agent. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin