Läs vad 129 Läs vad Rasmus Asterhed

• 2021-01-10
    Köpte en bostadsrätt och var mitt första bostadsköp, men kände att jag kunde fråga om allt och få bra svar, även på dumma frågor. Jag blev mycket väl bemött och kände mig väl till mods, mycket tack vare mäklaren.
    Samuel B
    • 68.5 m²
  • 2020-12-16
    Mycket trevlig och enkelt att ha och göra med.
    Nina P
    • 83.6 m²
  • 2020-12-14
    - Vi har köpt radhus

- Vi blev bemött på ett bra sätt av mäklaren.
    Firas J
    • 108.5 m²
  • 2020-11-29
    Rasmus är seriös, kunnig och trevlig i sitt bemötande av såväl säljare som köpare.
    Kersti S
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Östra Torn
  • 2020-11-29
    Vi har köpt en lägenhet. Vi har blivit väldigt trevligt bemötta genom hela processen. Han har funnits tillgänglig hela tiden för svar på frågor om processen och alltid gjort sitt yttersta för att hjälpa oss. Eftersom detta är vårt första köp visste vi inte vad vi hade att vänta. Rasmus har förklarat hela processen steg för steg och vad som kommer näst. Så vi hade alltid koll på vad som skulle göras av oss och säljaren. Väldigt positiv upplevelse och hela tiden har han varit tillgänglig och även nu när affären är klar har han sagt att om det är något mer vi undrar så får Vi gärna kontakta honom.
    Giuliana B
    • 76.5 m²
    • Klosters Fälad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-11-27
    Supertrevlig och engagerad. Lätt att ha att göra med och levererade över förväntan.
    Andreas R
    • 76.5 m²
    • Klosters Fälad
  • 2020-11-24
    Vi har sålt vår högst uppskattade bostad sedan 47 år, ett småhus i Södra Sandby.
    Rasmus har skött försäljningen på ett respektfullt och engagerat sätt både mot köpare och säljare som gör att vi kommer att rekommendera andra att anlita honom som mäklare i framtiden.
    Dessutom blev resultatet över förväntan, vilket gör att vi är mer än nöjda!
    Per-magnus Christian N
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-11-23
    Sålde ett hus
    Hade stora förväntningar som Rasmus höll samt levererade.
    Kändes genuint och var tydligt vad vi skulle göra och vi hölls uppdaterade under processen
    Malin I
    • 217.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
  • 2020-11-13
    Köpt villa.
    Proffsigt agerande och bemötande. Noggrann genom processen och förklarade väl om saker var oklara.
    Martin A
  • 2020-11-12
    Jag har både köpt hus och sålt lägenhet via Rasmus. Jag har hela tiden blivit väldigt väl och professionellt bemött. Jag kände hela tiden att Rasmus var positiv, hade koll på läget och hjälpte mig med allt jag undrade. Det var lätt att få tag på honom när jag hade frågor och han lyssnade in alla mina förslag och funderingar. Jag är supernöjd och skulle verkligen rekommendera honom!!
    Maria H
    köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte