Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed

Rasmus Asterhed är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Rasmus Asterhed har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rasmus Asterhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.8. Rasmus Asterhed har haft 83 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 264 Läs vad Rasmus Asterhed

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Väster
    2022-08-15 Verifierad kund
    Rasmus har på ett väldigt professionellt sätt skapat en trygghet genom att inkludera och samtidigt ta ett tydligt ägandeskap. Under en tid av förändring har Rasmus, genom att tydligt se problemet, kunnat identifiera en strategi som jag som kund varit mycket nöjd med. Ett väldigt gott betyg överlag!
    • Väster
    2022-08-13 Verifierad kund
    Bra struktur och tydlighet. Bra mjukvaror för information och signering.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Jag är nöjd med allt han hjälpt oss med på sitt trevliga, kunniga och professionella sätt😊
    • Södra Sandby
    2022-08-05 Verifierad kund
    Alltid trevligt och lugnt bemötande. Man känner sig trygg för Rasmus är organiserad och har ordning och reda.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Hej, Rasmus var/är mycket trevlig och bemötte mig bra.

Mina förväntningar var att:

- få en strategi presenterad
    - tydliga förutsättningar efterhand försäljningen framskred
    - tydliga avstämningar efter visningar
    - tydlig kommunikation mellan mäklare/säljare och sedermera köpare

Tyvärr fick jag känslan av att inte jag eller min lägenhet inte alls var av intresse/betydelse för mäklaren att sälja och denna känsla bygger jag på den vidare sporadiska kontakten vi hade där jag många gånger inte kände förtroendet att det skulle gå bra tyvärr.

Jag är lite besviken och förvånad faktiskt.

Slutligen, Rasmus är mkt trevlig men jag är lite förvånad med hur detta sköts.

Matthias
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-07-29 Verifierad kund
    Rasmus har gjort ett bra intryck på oss. Under köpet så har han förmedlat våra frågor och säljarens frågor på ett mycket bra sätt och återkopplat snabbt. Han har levt upp till våra förväntningar och kan rekommendera andra att använda er i framtiden.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra info i annons och lätt att komma i kontakt med mäklare. Rasmus var på semester så vi fick mycket bra support från Marie Louise Nilsson istället och är mycket nöjda med hennes bemötande och support.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Trevlig påläst god insyn i föreningen
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig från första början och kunnig i allt! Väldigt flexibel och tillmötesgående!
  • Anders K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-05-30 Verifierad kund
    Köpte lägenheten av Rasmus och fick förtroende för honom.
    Tydlig och bra att kommunicera vad som har/ skall hända.
    Nöjd.