Ellen Laurin

Ellen Laurin

Ellen Laurin är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Ellen Laurin har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Ellen Laurin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Ellen Laurin har haft 12 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

19 omdömen om Ellen Laurin

Sarah L
Centrum

Ellen var väldigt tillmötesgående och trevlig. Det kändes tryggt att köpa bostaden med hjälp av henne.

Svar från Ellen Laurin

Tack Sarah! Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten. Så himla kul att ni såg all dess potential, tror verkligen att ni kommer skapa ett fantastiskt hem där tillsammans . Lycka till!

Kjell P
Centrum

Jag väl bemött av Ellen Laurin. Hon är kommunikativ och lätt att prata med. Ekonomiskt hade jag större förväntningar på slutpriset, men det allmänna ekonomiska läget gjorde att priset blev lite lägre. Ellen är kompetent och välorganiserad. Hon gav oss goda råd och det märks att hon är intresserad av sitt arbete. Det innebär att hon är uthållig och tjänstvillig. Jag kan rekommendera Ellen Laurin på Fastighetsbyrån.

Svar från Ellen Laurin

Stort tack för detta fina omdöme Kjell. Det har varit en fantastiskt rolig lägenhet att få visa upp för folk. Tack för ett fint och smidigt samarbete under denna tid. Önskar dig en fin vår och trevliga dagar i stugan i Karlshamn.

Malin H
Köpte sitt hus med hjälp av Ellen Laurin en del av Fastighetsbyrån Lund

Vi upplevde Ellen som trygg, serviceinriktad och enkel att kommunicera med. Toppen på alla sätt!

Svar från Ellen Laurin

Vad roligt att höra Malin, tack så mycket. Hoppas verkligen att ni ska trivas i nya huset, stort lycka till med er egna försäljning i Malmö. :)

Nilla I
Sålde sitt hus med hjälp av Ellen Laurin en del av Fastighetsbyrån Lund

Ellen har varit mycket professionell, lyhörd och flexibel under försäljningen av vår bostad. Kan rekommendera!

Svar från Ellen Laurin

Tack Nilla! Det har varit ett nöje att få hjälpa er sälja huset, fantastiskt kul!

Matilda K
Centrum

Ellen har outtröttligt och entusiastiskt arbetat för att få vår lägenhet såld i en tuff marknad. Med ett trevligt bemötande har Ellen lugnat oss under svårare perioder av försäljningen och alltid tagit aktiva steg för att närma sig en försäljning. Hon har gjort allt man som säljare har kunnat begära och mer därtill, dessutom alltid i mycket god kommunikation med oss som säljare.

Svar från Ellen Laurin

Tack för det fina orden Matilda! Det har varit otroligt kul att få visa er fina lägenhet, och så bra det blev till slut. Tack för ett fint och smidigt samarbete under processen och stort lycka till med bostadsletandet i Stockholm! :)

Kim O
Klostergården

Har fått äran att köp min bostad med hjälp av Ellen som varit mycket tillmötesgående och proffsig. Hon har undersökt mina frågor med föreningen, återkopplat och svarat snabbt. Hon har framfört ett tydligt schema i köpprocessen och köpet har känts tryggt. Jag kan varmt rekommendera Ellen som mäklare.

Svar från Ellen Laurin

Stort tack Kim! Så härligt att höra att du är nöjd, hoppas du kommer trivas, lägenheten har verkligen stor potential! Ska bli spännande att se vad du kan skapa där! Stort lycka till med renoveringarna! :)

Elsa R
Centrum

Jag har blivit bemött så bra av Ellen, hon har svarat på alla mina många frågor och framförallt hjälpt mig genom mitt första bostadsköp på ett utmärkt sätt. Ellen var från början väldigt bemötande och bostadsaffären gick smidigt och kändes väldigt tryckt. Väldigt väldigt nöjd!!!

Svar från Ellen Laurin

Tack Elsa för det fina omdömet! Så roligt att jag fick vara en del av ditt första bostadsköp. Tror verkligen du kommer att stortrivas både i området och i lägenheten!

Linda R
Södra Sandby

Jag fick jättebra och trevligt bemötande av Ellen och försäljningen av min bostadsrätt har känts trygg och enkel.

Svar från Ellen Laurin

Tack själv Linda, för ett bra samarbete! Det gick ju både bra och snabbt, stor lycka till med flytten! :)

Mette H
Järnåkra

Ellen är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Att sälja sin bostad kan vara lite krångligt och stressigt, men hon har lotsat mig igenom processen lugnt och målmedvetet.

Svar från Ellen Laurin

Tack Mette! Det har varit fantastiskt kul att få vara en del av både ditt bostadsköp och bostadsförsäljning, så glad att det blev bra för dig. Hoppas verkligen du ska trivas på Väster nu efter många fina år på Järnåkra!

Camilla N
Järnåkra

Köpt lgh av Ellen. Hon har gjort ett mkt bra jobb med att efterfråga information som jag behlvde från säljare och att föra fram information ifrån mig. Hjälpt oss framåt till ett avslut.

Svar från Ellen Laurin

Tack för de fina orden Camilla, så härligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och din nya bostad. Tror du kommer stor-trivas! Verkligen!