Ellen Laurin

Ellen Laurin

Ellen Laurin är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Ellen Laurin har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Ellen Laurin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Laurin har haft 19 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

40 omdömen om Ellen Laurin

Emilia Z
Möllevången/sofiaparken

Ellen är en proffsig och seriös mäklare som snabbt och effektivt hjälpte oss till en bra affär. Hon bemötte oss på ett personligt sätt utan att vara pushig och fanns tillgänglig för att svara på frågor, bolla idéer och göra anpassningar. Jag har känt mig trygg med Ellen genom hela upplevelsen, från visning till kontakt om budgivning och innan, under och efter avtalsskrivning.

Magnus W
Arenaparken

Ellen bidrog till en snabb affär som uppskattas.

Peter P
Möllevången/sofiaparken

Ellen har varit en väldigt duktig, trevlig och kunnig mäklare som varit till stor hjälp i att få till ett bra bostadsköp. Rekommenderas starkt!

Moa W
Möllevången/sofiaparken

Proffesionellt bemötande och lätt att få tag på och gav kontinuerligt återkoppling. Kände mig trygg genom hela processen. Rekommenderar varmt!

Viktor W
Möllevången/sofiaparken

Ellen var toppen från start till mål! Flexibel, transparant och förtroendeingivande.

Karin Ulrika J
Arenaparken

Vi har bara gott att säga om Ellen då hela affären löpte på smidigt. Ellen bemötte oss som köpare på ett professionellt sätt, snabba svar o återkoppling vilket vi uppskattar.

Jan H
Centrum

Ellen var mycket hjälpsam och kompetent i samband med vårt lägenhetsköp. Svarade snabbt och hittade lösningar på alla frågor. Rekommenderas varmt!

Luca M
Arenaparken

Quick answers via mail/sms/phone. Professional and helpful. Despite the fact that we don't master Swedish in the family, she guided us through the process in English flawlessly, achieving a successful sale. Highly recommended maklare!

Svar från Ellen Laurin

Thank you so much Luca for the kind words! And many thanks to you and your wife for the best cooperation, hope you have a great time i Italy this summer! :)

Glenn Rickard J
Arenaparken

Trevlig och kunnig. Snabb på att besvara frågor. Ellen gjorde så att hela processen flöt på smidigt och smärtfritt.

Svar från Ellen Laurin

Tack för ditt omdöme Rickard! Ja, detta gick ju smidigt värre! Lycka till med flytten, trots att den inte blir så lång ;)

Pia L
Centrum

Mycket bra bemötande. Kom en extra gång och öppnade lägenheten. Inget krångel.

Svar från Ellen Laurin

Tack så mycket Pia, det betyder mycket för mig att höra att ni är nöjda! Lycka till med flytten!