Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund Johanna Nyström

en del av Fastighetsbyrån Lund

Mårtenstorget 8, 223 51 Lund — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 41 rekommendationer

Läs vad 41 användare tycker om Johanna Nyström

• Nils A
    Nils A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, tillgänglig, proaktiv, förstående och intresserad.
    2017-05-03 Johanna N svarar Nils A
    Tack Nils för fina ord. Jag hoppas att allt är bra och att du har det bra. Jag kan tänka mig att trädgården utanför ditt fönster börjar bli magisk nu. Ha en fortsatt fin vår.
  • Michael B
    Michael B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Duktigt genom hela processen! Bra kontakt och alltid ärlig!
    2017-04-26 Johanna N svarar Michael B
    Hej Michael :) Tack snälla för din rekommendation. Vi ses och hörs snart. Ha en härlig Valborgshelg// Johanna
  • Jacek T
    Jacek T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Pålitlig, motiverad, engagerad och mycket vänlig mäklare, Johanna var vår mäklare två gånger. Samma uppfattning varje gång
    2017-04-19 Johanna N svarar Jacek T
    Hej Jacek. Så roligt att läsa er rekommendation. Det var ett nöje att jobba tillsammans med er. Ha en fin vår.
  • Ingrid T
    Ingrid T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna var positiv och tillmötesgående. Hon kändes kunnig och "örlig" vilket var viktigt. Jag skulle rekommendera Johanna till vänner.

Ingrid
    2017-04-19 Johanna N svarar Ingrid T
    TACK Ingrid. Du får självklart gärna rekommendera mig till dina vänner :) Ha en fin vår och hoppas att ni trivs i ert härliga hus. //Johanna
  • Björn L
    Björn L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi upplevde - både som köpare och säljare - att Johanna Nyström var professionell, lyhörd, flexibel och empatisk. Skulle gärna rekommendera henne.
    2017-04-19 Johanna N svarar Björn L
    TACK Björn, jag blev så glad när jag läste dina fina ord. Roligt att prata med dig i förra veckan och att höra att ni trivs så bra. Njut nu av våren i "er" park. //Johanna
  • Carl O
    Carl O skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Supertrevlig, bra och hjälpsam mäklare
    2017-04-18 Johanna N svarar Carl O
    Hej Carl. Tack för din rekommendation :) Såklart roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas att allt är bra och att ni trivs i lägenheten. Ha en fin vår//Johanna
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund, och är nöjd med allt från första möte till affären blev färdig. Trevlig och bra stöd i försäljningen.
    2016-10-18 Johanna N svarar Mikael A
    Hej Mikael. Kul att höra att ni känner er nöjda. Ha en härlig höst. //Johanna
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och väldigt trevlig mäklare
  • Karin A
    Karin A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi är, som ni ser av betyget, mycket nöjda med våra kontakter med Johanna Nyström. Vi har gjort 2 "affärer" med Johanna, ett lägenhetsköp och en försäljning. Vid bägge tillfällena fick vi ett bemötande och en kommunikation som uppfyllde alla våra krav! Vänliga hälsningar Karin o Sten Arlid
    2016-10-16 Johanna N svarar Karin A
    Tack fina ni för det. Det var ett kärt nöje även denna gång att göra affärer med er. Vi ses snart. // Johanna
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsigt bemötande under hela processen. Alltid lätt att få kontakt med. Uppskattat med uppföljning även efteråt. Mycket nöjd!
    2016-10-14 Johanna N svarar Sanna L
    Hej Sanna.Tack snälla vad roligt att höra. Jag hoppas att ni får en riktigt fin höst.//Johanna
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag upplevde Johanna som genomgående positiv, vänlig, service-minded, effektiv och kunnig.
    2016-10-13 Johanna N svarar Anneli F
    Tack snälla Anneli, det var ju väldigt trevligt och positivt att jobba tillsammans med dig. Vi hörs och ses, det ska bli så kul att se lägenheten när den är klar och du har tid.//Johanna
  • Aina A
    Aina A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alltid glad och positiv och löser sin uppgift snabbt.
    2016-10-12 Johanna N svarar Aina A
    Tack Aina. Jag hoppas att du trivs och har det bra i Malmö. Stort tack för dina fina ord och ditt förtroende. / hälsar Johanna
  • Orvar L
    Orvar L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har tidigare använt Johanna som mäklare, var då mycket nöjd och blev lika nöjd denna gång. Hon kombinerar ett trevligt sätt med klokt handlande. Hon skötte denna försäljning mycket bra!
    Orvar Löfgren
    2016-10-12 Johanna N svarar Orvar L
    Hej Orvar. Tack snälla för din rekommendation, det var återigen ett nöje att samarbeta med dig. Vi ses snart. /Johanna
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande gjorde att fastighetsaffären kändes trygg.
    2016-10-12 Johanna N svarar Kerstin J
    Hej Kerstin. Vad roligt att höra. Det har varit jättetrevligt att vara en del av er flytt. Ha en riktigt fin höst och lycka till med allt roligt som väntar.
  • Bo R
    Bo R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna levde mycket väl upp till min förväntan. Hon var välkomnande och ställde upp bra när vi fick lite problem i samband med ett litet missförstånd. Det är då som mäklarens känsla för sitt jobb sätts på prov och där ger jag Johanna högsta betyg.
    2016-10-11 Johanna N svarar Bo R
    Hej Bo. Tack för dina fina ord, det känns skönt att höra. Jag önskar er en riktigt fin höst.
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Duktig och engagerad mäklare. Fantastisk bra att ha att göra med!
    2016-10-11 Johanna N svarar Matilda N
    Hej Matilda.Tack för dina fina ord. Det var så kul att jobba tillsammans med er och sälja din fina lägenhet. Ha en fin höst//Johanna
  • Satish B
    Satish B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevlig bemötande och samarbete.
  • Oscar P
    Oscar P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jätteduktig, trevlig och verkade trygg i sin roll som mäklare. Gjorde en super-försäljning av vår lägenhet.
  • Brf Thomander 24
    Brf Thomander 24 skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Glad trevlig och positiv. Lever upp till mina förväntningar helt klart.
  • Ing-mari R
    Ing-mari R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Personlig utan att vara privat. behagligt bemötande. Proffsig.mkompetent. Levde helt upp till våra höga förväntningar. Rekommenderas till alla
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Otroligt duktig mäklare. Kompetent, sympatisk och noggrann! Rekommenderar henne mycket varmt!
  • Therese B
    Therese B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra hantering av allt! Uppdaterade kunden. Gott bemötande 😊
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    På det sätt Johanna tog hand om försäljningen av vår lägenhet kan vi inte annat än ge högsta betyg. Johanna höll oss hela tiden informerade om vad som pågick. Johannes personlighet med humor och skärpa gjorde att vi kände oss trygga och mycket nöjda. Vi rekommenderar verkligen Johanna.
  • Frida E
    Frida E skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Supertrevlig och proffsig. Hur bra som helst helt enkelt!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell och rakt på sak.
    Presterade utöver förväntningarna, och var enkel att koordinera med från distans.
    Enda förslaget är ett lite personligare bemötande. Självklart svårt när man koordinerar från distans, men kändes ibland som lite för abrupt kommunikation.
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag fick ett mycket gott bemötande och kände full tillit till Johannas sätt att sköta försäljningen. Jag fick den hjälp jag behövde och är en mycket nöjd kund.
  • Anna B
    Anna B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsig, trevlig och lyhörd mäklare. Har återvänt till Johanna flera gånger och kommer att göra det igen.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Otroligt glad, positiv och ödmjuk som person. Fantastiskt bemötande och väldig lättsam att umgås/prata med. Fick jobbet gjort snabbt och smidigt, levde absolut upp till våra förväntningar.
  • Katja B
    Katja B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevligt bemötande. Johanna är sympatisk, proffsig och jag litar fullkomligt på att hon gör ett bra jobb under hela processen. Hon är seriös, vänlig, kunnig och trevlig. Kände mig trygg och är mycket nöjd med försäljningen. Allt gick smidigt. Kommer absolut vända mig till Johanna nästa gång jag flyttar!
  • Marita G
    Marita G skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    vi har stött på Johanna genom åren vid olika visningar och hon har alltid varit mkt bra. När vi köpte ny lägenhet var hon mäklare. Det var sedan ett lätt val att välja henne som mäklare till vår försäljning. Vi är mkt nöjda.
  • Karin R
    Karin R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna har social kompetens, och ett förtroendeingivande sätt. Viktigt för både säljare och köpare!
  • Björn H
    Björn H skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, kunnig, vänlig, engagerad. Johanna levde mycket väl upp till mina förväntningar på en mäklare.
  • Nikolaus B
    Nikolaus B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är en kunnig och vänlig mäklare, som det var lätt att kommunicera med.
    Jag är helt nöjd med mitt val av mäklare och hur affären sköttes och avslutades.
  • Urban J
    Urban J skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått av Johanna!
  • Helena P
    Helena P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsigt och bra! Hon kändes påläst och förtroenteingivande.
  • Brf P
    Brf P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig om marknaden, stort engagemang i stort och smått, noggrann i detaljer, bra mäklare helt enkelt.
  • Gustav W
    Gustav W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Vi köpte lägenheten av henne och när vi sedan skulle sälja 3 år senare valde vi att använda oss av henne då vi hade fått en bra uppfattning av henne som mäklare. Bättre betyg kan man inte få. Get shit done!
  • Carl B
    Carl B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag kan varmt rekommendera Johanna Nyström. Hon gjorde ett mycket professionellt intryck och var alltid tillgänglig och hjälpsam. En mycket bra mäklare!
  • Rita N
    Rita N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Pigg, glad, säker och kunnig mäklare. Med glimten i ögat på ett härligt och varmt sätt! Jag som kund kände mig trygg och kunde ringa närsomhelst om jag hade några frågor. Tack Johanna för ett bra jobb! 💐
  • Dagmar H
    Dagmar H skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket vänligt, kunnigt och bra bemötande. Lyhörd för mina (säljarens) önskemål vilket var viktigt för mig. Genomförde arbetet korrekt och bra från början till slut.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Seriös, kunnig, pålitlig, lyhörd och flexibel. Tack!
Rickard Saltin
Sara Gustavsson