Johanna Nyström

Johanna Nyström

Johanna Nyström är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Johanna Nyström har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Johanna Nyström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Nyström har haft 25 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 135 Läs vad Johanna Nyström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-26 Verifierad kund
    Jag blev oerhört vänligt bemött, Johanna var lyhörd och tillmötesgående i alla lägen!!! Hon var ett bra stöd under hela processen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevlig o uppmärksam. Johanna var skicklig och gjorde det bästa möjliga av caset.
    Hej Hans. Stort tack för din fina rekommendation. Så trevligt och bra samarbete med dig och Julia. Vi ses och hörs snart.// Johanna Johanna Nyström
    2022-08-13 Verifierad kund
    Johanna kändes väldigt seriös och erfaren. Efter att ha träffat ett antal olika mäklare var det Johanna vi direkt kände ett förtroende för. I en orolig tid på marknaden var det en trygghet att det var Johanna som höll i försäljningen. Hon var realistisk och ärlig mot oss med situationen, men även optimistisk. I slutändan löste det sig bra.
    Hej Erik. Stort tack för din jättefina rekommendation. Jag blev väldigt glad när jag läste den såklart. Tack för förtroendet ni visat mig hur hela processen. Vi ses och hörs snart. // Johanna Johanna Nyström
    2022-07-17 Verifierad kund
    Johanna är väldigt sympatisk person som man får bra förtroende för. Hon är positiv och känns ärlig. Hon är duktig på att coacha oss och våra förväntningar, både när vi köpte och sålde vår lägenhet.
    Hej Sanna. Stort tack för din fina rekommendation. Det är ett väldigt roligt jobb jag har som får hänga i fantastiska våningar och träffa härliga människor. Ha en fortsatt fin sommar så ses vi och hörs. Johanna Nyström
    • Tuna
    2022-06-20 Verifierad kund
    Johanna mötte oss på ett mycket sympatiskt , kunnigt och engagerat sätt under visningen. Hon svarade på alla våra frågor och har varit mycket lätt att få kontakt med därefter.
    Kan varmt rekommendera Johanna!
    / Christina
    Hej Christina. Så glad jag blev när jag läste vad du skrev. TACK. Jag älskar mitt jobb och det är såklart tack vare de fina personer som er som jag träffar. Nu ser vi fram emot terminsstarten och kommande kontakter. Ha en härlig sommar. Vi ses och hörs.// Johanna Johanna Nyström
    • Tuna
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och full service hela vägen.Johanna är glad, trevlig och positiv! Hjälpsam, smidig och kunnig! En bra mäklare helt enkelt! Rekommenderas starkt.
    Hej Stefan. Stort tack för förtroendet du visat mig i samband med en försäljning. Jag är väldigt glad för det. Det har varit väldigt trevligt i alla våra kontakter och vi hörs såklart igen. Ha en härlig sommar! Vi ses. Johanna Johanna Nyström
    2022-05-08 Verifierad kund
    Johanna är en kunnig mäklare som ger bra information om de objekt hon förmedlar.
    2022-04-10 Verifierad kund
    Vänligt o professionellt bemötande. Johanna levde upp till alla förväntningar. Hon ledde processen och var hela tiden öppen med vad som hände. Hon gav kloka råd. Processen gick snabbt och Johanna reagerade och agerade direkt. Jag är mycket nöjd!
    Hej Viveka. Åh så glad jag blev när jag läste din fina rekommendation. Stort tack för fantastiskt samarbete och trevliga kontakter. Vi hörs och ses snart igen. Jag önskar er en härlig påsk. // Johanna Johanna Nyström
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vi var först lite skeptiska till huset, men drogs med i Johannas entusiasm. Hon besvarade alla våra frågor och var ett väldigt bra stöd under hela köpeprocessen
    Hej Adrian. Vad glad jag blev när jag läste ditt fina omdöme. Såklart kul att min entusiasm smittat av sig.. Jag hoppas och tror att du kommer få en underbar tid i ditt nya fantastiska lilla hus. VI hörs och ses snart. //Johanna Johanna Nyström
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2022-03-28 Verifierad kund
    Johanna has been extremely professional throughout the entire process, making herself available also supporting us with language. She has always been on the top of things and fully according to our hopes and expectations
    Thank you so much Davide for trusting me with selling your home. I am so happy for our cooperation. Take care, and I will talk to you soon. Arrivederci :) Johanna Nyström