Johanna Nyström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus. Läs mer

Läs vad 75 Läs vad Johanna Nyström

• Eva T
    Eva T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-28

Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund, var i kontakt med två andra mäklare innan vi kontaktade Johanna. Redan vid första kontakten gav Johanna ett mjukt och ärligt intryckt med mycket stort kunnande om bostadsmarknaden.

Från första kontakten har det varit lätt att komma i kontakt med Johanna som hela tiden visat och gett känslan att hon finns tillgänglig för både säljare och köpare. Gör hela tiden sitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter.
    Helt klart en mäklare att lita på och kunna känna sig trygg med. Läs mer
    2020-03-30 Johanna N svarar Eva T
    Hej Eva. Stort tack för dina fina ord och för er rekommendation, det gör mig såklart jätteglad. Det är väldigt trevligt att arbeta tillsammans med engagerade och trevliga säljare :) Vi ses och hörs snart. Ha en fortsatt fin vecka. // Johanna
    Eva T gillar detta
  • Marit G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-25

Vänlig och ödmjuk. Förtroendeingivande. Läs mer
    2020-03-25 Johanna N svarar Marit G
    Hej Marit. Solen skiner idag och så läser jag er rekommendation. Så glad jag blir över dina ord. Det bästa med mitt jobb är alla trevliga människor som man möter. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert fina hus. Ha en skön vår och ta hand om er. // Johanna
  • Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-08

Centrum
    Snabb på att svara. Ger ett ärligt intryck.
    Visar att hon finns till för kunden och att hon gör sitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-03-09 Johanna N svarar Maria H
    Hej Maria. Stort tack för din fina rekommendation. Vad glad jag blir :) Jag hoppas att du kommer att stormtrivas i din nya fina lägenhet. Ha en härlig vår så hoppas jag att vi ses. //Johanna
  • Margareta Z köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-02-10

Centrum
    Mycket gott bemötande på alla sätt och vis! Läs mer
    2020-03-09 Johanna N svarar Margareta Z
    Hej Margareta. Stort tack för dina vänliga ord och din rekommendation. Jag passar på att önska dig en fin vår. //Johanna
  • Sebastian G sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-29

Värpinge
    Sålt bostad i lund 1 studie på 35 m2, trevligt bemötande som vanligt. Blivet uppdaterad och involverad under förhandlingens gång. Allt detta var som jag förväntat mig av Johanna eftersom jag varit i kontakt vid andra tillfälle med henne.så inte utan orsak att jag valde just henne. Tror detta är en bra sammanfattnig. Läs mer
    2020-01-29 Johanna N svarar Sebastian G
    Stort tack för din fina rekommendation och ett mycket bra samarbete. //Johanna
  • Thomas E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-01-18

Sålt tvåa i Lund.
    Mycket bra bemötande, service och marknadskännedom! Mycket trevligt och förtroendegivande intryck och bemötande.
    Levde fullt upp till våra högt ställda förväntningar! Läs mer
    2020-01-20 Johanna N svarar Thomas E
    Stort tack för din fina rekommendation och bra samarbete. Vi hörs och ses snart. Ha en fin dag// Johanna
  • Göran O köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-12-14

Centrum
    Köpte en bostadsrätt och rekommenderar gärna mäklaren till andra köpare Läs mer
  • Jan M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-22

Centrum
    Mycket trevligt bemötande. Kunnig och hjälpsam.
    Bra rådgivning. Har tidigare köpt den nu sålda lägenheten via Johanna och hade därför höga förväntningar på henne som hon absolut levde upp till. Läs mer
  • Maria N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-11-07

Johanna har hjälpt oss på ett utmärkt bra och trevligt sätt vid vår försäljning av Linnéstaden 12c!
    Med vänliga hälsningar,
    Maria Nordström och Bengt Sjövall Läs mer
    2019-11-07 Johanna N svarar Maria N
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation. Vi har ju haft ett bra samarbete och vi ses igen när det börjar närma sig tillträdet. Varma hälsningar från Johanna
  • Birgitta D sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-10-08

Har sålt en bostadsrätt
    Mäklaren har ett profisionellt sätt.
    Förväntningar ok. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund