Johanna Nyström är mäklare på Fastighetsbyrån Lund

Johanna Nyström har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Johanna Nyström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Nyström har haft 31 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 114 Läs vad Johanna Nyström

• sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    • Norra Fäladen
    2021-09-06
    Jag blev bemött på bästa sätt, Johanna är positiv, tillmötesgående och jag upplever henne som kunnig inom sitt yrke.
    Hej Lars :) Så roligt att höra, jag är väldigt glad över vårt samarbete. Jag ser fram emot fortsatt kontakt. Ha en underbar vecka//Johanna Johanna Nyström
  • Bengt J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-06-24
    Johanna hjälpte mig att genomföra köpet av Klostergatan 8b på ett helt igenom proffsigt sätt. Har lärt mig att förvänta mycket av mäklarna på Fastighetsbyrån och Johanna lever med råge upp till det.
    Hej Bengt. Stort tack för denna fina rekommendation - jag blir såklart jätteglad. Nu är det inte långt kvar tills ni äntligen får flytta in till er nya fina bostad. Vi hörs snart! Ha det fint tills dess :// Johanna Johanna Nyström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-06-11
    proffsig, påläst, trevlig, verkar kunna sin sak
    Hej Magnus. Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas att din son ska trivas i sin fina lägenhet och att ni känner att jag fortsätter leva upp till dessa fina ord.

Trevlig helg.//Johanna
    Johanna Nyström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    2021-06-09
    Superbra job hon har gjort verkligen, tusen tack Johanna
    Stort tack Shukun för att ni gav mig förtroendet att sälja er fina lägenhet. Jag uppskattar verkligen vårt samarbete. Trevlig sommar// Johanna Johanna Nyström
    2021-06-08
    Vi såld en lägenhet, riktigt välbemötande av mäklare Johanna. Mycket mer förväntningar. Såld mer än vi förväntningar. Hon är en riktig erfarenheter mäklare, super duktig och mycket trevligt
    Stort tack fina Julia för dina snälla ord och din rekommendation. Jag är så glad att ni gav mig uppdraget att sälja er fina lägenhet. Tack för det förtroende du och din familj visar mig. Jag är tacksam att ha så underbara kunder. Ha en fin dag, vi hörs snart// Johanna Johanna Nyström
    2021-06-07
    Köpt bostadsrätt i Lund . Proffsigt bemött , behjälplig, positiv och mycket , mycket trevligt bemötande .
    Tack snälla Monica :) Vad glad jag blir. Jag är så glad att ha världens bästa jobb med förmånen att träffa härliga människor som gör dagarna riktigt roliga. Stort tack för det.
    Vi hörs och ses// Johanna
    Köpt bostadsrätt i Lund.
    Bemötandet var proffsigt och väl utfört.
    Service och engagemang utöver förväntningar.
    Johanna har med sitt engagemang förhöjt vår upplevelse av hela köp-processen.
    Hej Mats. Nu blev ju alldeles extra glad. Jag hade missat din fina rekommendation eftersom jag hade semester när den skrevs. TACK snälla för det och det var mitt nöje. Det bästa med mitt jobb är alla fantastiska människor man får förmånen att möta och kan man göra någonting så att det blir extra bra är det ju helt klart en bonus. Glädjen fick ju även vi ta del av. Ha en fortsatt fin sommar. // Johanna Johanna Nyström
    • Klostergården
    2021-06-07
    Sålde min lägenhet, en etta.

Johanna var väldigt tillmötesgående. Väldigt trevlig. Gjorde ett jättebra jobb.

Hoppades att lägenheten skulle säljas för ett visst pris, och blev positivt överraskad då den såldes för mer än det.

Var väldigt nöjd med hela upplevelsen.
    Hej Daniel. Det är ju jätteroligt att arbeta med trevliga människor. Tack för dina fina ord och din rekommendation. Kul att jag kunde överträffa dina förväntningar - det känns såklart mycket bra. VI hörs och ses snart//Johanna Johanna Nyström
    2021-06-02
    Fantastiskt trevlig och duktig mäklare, hjälpt från början till slut! 5 av 5!
    Hej Max. Åh vad glad jag blir av dina fina rekommendation. Extra kul att ha mitt jobb när man får så trevliga kunder. Vi ses snart.// Johanna Johanna Nyström
    2021-06-02
    Påläst. Inte pushig. Har hanterat de frågor vi haft på ett bra sätt
    Hej Tomas :) Stort tack för det fina betyget och såklart för trevliga och bra samtal. Vi ses snart! Ha en fin dag i solen// Johanna Johanna Nyström