Alla kategorier Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lund Johanna Nyström

Johanna Nyström
en del av Fastighetsbyrån Lund

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus.
Mårtenstorget 8
223 51 Lund — Visa karta

Vad tror Johanna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Johanna Nyström

• Malin Z skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var mycket professionell och lyhörd för våra behov. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-27 Johanna N svarar Malin Z
    Tack snälla Malin för dina fina ord och din rekommendation :) Vi hörs och ses.
  • Per-Olof A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en sekelskiftesvåning på Svanegatan 5 i Lund.
    Mycket trevligt bemötande.
    Vi förväntade oss ett proffsigt handhavande av affären med återkoppling om läget.
    Tycker inte att vi fick det fullt ut. Vi hade en känsla av att vi fick ligga på för att få reda på vad som hände.
    Mäklaren informerade oss vid ett tillfälle fel dag för visning vilket betydde att lägenheten inte var i visningsskick när intressenter kom, vår hund var hemma osv.
    När/om vi behöver mäklarhjälp igen är det troligt att vi försöker med en annan mäklarfirma.
    Anneli o PO. Läs mer
    2018-09-17 Johanna N svarar Per-Olof A
    Hej Anneli och PO. Jag förstår att ni inte känner er nöjda med min miss med dagen för visning. Det har nog aldrig hänt mig innan och såklart tror och hoppas jag att jag inte ska göra samma miss igen. Jag hoppas att ni trots det är nöjda med resultatet och att ni ska njuta av hösten i ert fina nya hus. Allt gott och tack för er återkoppling även om jag såklart önskat att jag hade levt upp till era förväntningar bättre.//Johanna
  • Marcus L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ytterst proffesionell mäklare som bemöter sina kunder på ett trevligt och lyhört vis. Johanna uppfyllde våra förväntningar med råge. Läs mer
    2018-09-17 Johanna N svarar Marcus L
    Hej Marcus. Tack snälla för din rekommendation och din fina ord. :) Ha en fin dag//Johanna
  • Lars G skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt lgh i Lund
    professionell,
    kunskap om mikroläge och prissättning
    Tydlighet gentemot säljare och köpare
    skapar trygghet Läs mer
    2018-05-21 Johanna N svarar Lars G
    Tack snälla Lars för din rekommendation :) Trevlig sommar.
  • Sofia V skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Superduktig, noggrann och trevlig. Allt var perfekt! Läs mer
    2017-10-02 Johanna N svarar Sofia V
    Stort tack för dina fina ord Sofia. Tack för ett jättebra samarbete. Jag ser fram emot att se ert nya hus när ni känner er redo :) Ha en fortsatt fin höst.
  • Lars S skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig person. Inte hårdsäljande utan med en lugn framtoning. Höll i processen på ett rimligt bra sätt. Läs mer
    2017-09-28 Johanna N svarar Lars S
    Hej Lars. Det var väldigt trevligt att ha kontakt med er också. Tack för din rekommendation, om det blir fler affärer i framtiden ska jag se till att du ger mig 5 + i betyg ;). Ha en jättefin höst.
  • Börje B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är både duktig och kunnig samt effektiv. Hon är precis en sådan mäklare man önskar fler av, helt perfekt för oss. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Börje B
    Bästa Börje. Alltid så kul att träffa er. Tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er mysiga lägenhet. Jag tycker ni borde investera i ngt nytt här i Lund så att vi får göra lite fler affärer tillsammans. Ett nöje :)
  • Ola P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Känner ett väldigt stort förtroende för Johanna Nyström som gjorde ett ett fantastiskt jobb under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Ola P
    Hej Ola.Stort tack för dina fina ord, jag tycker vi hade ett jättebra samarbete för att sälja ditt fina hus. Tack för förtroendet.
  • Robert W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna motsvarade mer än väl de förväntningar vi hade på mäklare.
    Mycket klar, tydlig, punktlig och samtidigt föredömligt serviceinriktad. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Robert W
    Hej Robert. Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas att Louise trivs och har det bra i sin fina lägenhet. Ha en härlig höst.
  • Per A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Erfaren mäklare som kan sitt jobb. Läs mer
    2017-09-26 Johanna N svarar Per A
    Tack för din rekommendation Per. Jag hoppas att ni får en fin höst i ert hus och att vi ses framöver.
  • Helena W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsig och erfaren mäklare. Lättillgänglig under hela processen. Om jag ska sälja framöver skulle mitt förstahandsval vara att kontakta Johanna Nyström. Läs mer
    2017-09-26 Johanna N svarar Helena W
    Stort tack Helena. Jag hoppas att Hanna trivs bra i sin fina lägenhet. Självklart är ni hjärtligt välkomna att kontakta mig den dagen då studierna är avklarade och världen väntar :) Ha en fin höst.
  • Nils A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, tillgänglig, proaktiv, förstående och intresserad. Läs mer
    2017-05-03 Johanna N svarar Nils A
    Tack Nils för fina ord. Jag hoppas att allt är bra och att du har det bra. Jag kan tänka mig att trädgården utanför ditt fönster börjar bli magisk nu. Ha en fortsatt fin vår.
  • Michael B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Duktigt genom hela processen! Bra kontakt och alltid ärlig! Läs mer
    2017-04-26 Johanna N svarar Michael B
    Hej Michael :) Tack snälla för din rekommendation. Vi ses och hörs snart. Ha en härlig Valborgshelg// Johanna
  • Jacek T
    Jacek T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Pålitlig, motiverad, engagerad och mycket vänlig mäklare, Johanna var vår mäklare två gånger. Samma uppfattning varje gång Läs mer
    2017-04-19 Johanna N svarar Jacek T
    Hej Jacek. Så roligt att läsa er rekommendation. Det var ett nöje att jobba tillsammans med er. Ha en fin vår.
  • Ingrid T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna var positiv och tillmötesgående. Hon kändes kunnig och "örlig" vilket var viktigt. Jag skulle rekommendera Johanna till vänner.

Ingrid Läs mer
    2017-04-19 Johanna N svarar Ingrid T
    TACK Ingrid. Du får självklart gärna rekommendera mig till dina vänner :) Ha en fin vår och hoppas att ni trivs i ert härliga hus. //Johanna
  • Björn L
    Björn L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi upplevde - både som köpare och säljare - att Johanna Nyström var professionell, lyhörd, flexibel och empatisk. Skulle gärna rekommendera henne. Läs mer
    2017-04-19 Johanna N svarar Björn L
    TACK Björn, jag blev så glad när jag läste dina fina ord. Roligt att prata med dig i förra veckan och att höra att ni trivs så bra. Njut nu av våren i "er" park. //Johanna
  • Carl O skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Supertrevlig, bra och hjälpsam mäklare Läs mer
    2017-04-18 Johanna N svarar Carl O
    Hej Carl. Tack för din rekommendation :) Såklart roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas att allt är bra och att ni trivs i lägenheten. Ha en fin vår//Johanna
  • Mikael A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålde bostadsrätt i Lund, och är nöjd med allt från första möte till affären blev färdig. Trevlig och bra stöd i försäljningen. Läs mer
    2016-10-18 Johanna N svarar Mikael A
    Hej Mikael. Kul att höra att ni känner er nöjda. Ha en härlig höst. //Johanna
  • Emelie R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra och väldigt trevlig mäklare Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi är, som ni ser av betyget, mycket nöjda med våra kontakter med Johanna Nyström. Vi har gjort 2 "affärer" med Johanna, ett lägenhetsköp och en försäljning. Vid bägge tillfällena fick vi ett bemötande och en kommunikation som uppfyllde alla våra krav! Vänliga hälsningar Karin o Sten Arlid Läs mer
    2016-10-16 Johanna N svarar Karin A
    Tack fina ni för det. Det var ett kärt nöje även denna gång att göra affärer med er. Vi ses snart. // Johanna
  • Sanna L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsigt bemötande under hela processen. Alltid lätt att få kontakt med. Uppskattat med uppföljning även efteråt. Mycket nöjd! Läs mer
    2016-10-14 Johanna N svarar Sanna L
    Hej Sanna.Tack snälla vad roligt att höra. Jag hoppas att ni får en riktigt fin höst.//Johanna
  • Anneli F skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag upplevde Johanna som genomgående positiv, vänlig, service-minded, effektiv och kunnig. Läs mer
    2016-10-13 Johanna N svarar Anneli F
    Tack snälla Anneli, det var ju väldigt trevligt och positivt att jobba tillsammans med dig. Vi hörs och ses, det ska bli så kul att se lägenheten när den är klar och du har tid.//Johanna
  • Aina A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Alltid glad och positiv och löser sin uppgift snabbt. Läs mer
    2016-10-12 Johanna N svarar Aina A
    Tack Aina. Jag hoppas att du trivs och har det bra i Malmö. Stort tack för dina fina ord och ditt förtroende. / hälsar Johanna
  • Orvar L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag har tidigare använt Johanna som mäklare, var då mycket nöjd och blev lika nöjd denna gång. Hon kombinerar ett trevligt sätt med klokt handlande. Hon skötte denna försäljning mycket bra!
    Orvar Löfgren Läs mer
    2016-10-12 Johanna N svarar Orvar L
    Hej Orvar. Tack snälla för din rekommendation, det var återigen ett nöje att samarbeta med dig. Vi ses snart. /Johanna
  • Kerstin J skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ett mycket trevligt och proffsigt bemötande gjorde att fastighetsaffären kändes trygg. Läs mer
    2016-10-12 Johanna N svarar Kerstin J
    Hej Kerstin. Vad roligt att höra. Det har varit jättetrevligt att vara en del av er flytt. Ha en riktigt fin höst och lycka till med allt roligt som väntar.
  • Bo R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna levde mycket väl upp till min förväntan. Hon var välkomnande och ställde upp bra när vi fick lite problem i samband med ett litet missförstånd. Det är då som mäklarens känsla för sitt jobb sätts på prov och där ger jag Johanna högsta betyg. Läs mer
    2016-10-11 Johanna N svarar Bo R
    Hej Bo. Tack för dina fina ord, det känns skönt att höra. Jag önskar er en riktigt fin höst.
  • Matilda N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Duktig och engagerad mäklare. Fantastisk bra att ha att göra med! Läs mer
    2016-10-11 Johanna N svarar Matilda N
    Hej Matilda.Tack för dina fina ord. Det var så kul att jobba tillsammans med er och sälja din fina lägenhet. Ha en fin höst//Johanna
  • Satish B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevlig bemötande och samarbete. Läs mer
  • Oscar P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jätteduktig, trevlig och verkade trygg i sin roll som mäklare. Gjorde en super-försäljning av vår lägenhet. Läs mer
  • Brf Thomander 24
    Brf Thomander 24 skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Glad trevlig och positiv. Lever upp till mina förväntningar helt klart. Läs mer
  • Ing-mari R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Personlig utan att vara privat. behagligt bemötande. Proffsig.mkompetent. Levde helt upp till våra höga förväntningar. Rekommenderas till alla Läs mer
  • Pernilla R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Otroligt duktig mäklare. Kompetent, sympatisk och noggrann! Rekommenderar henne mycket varmt! Läs mer
  • Therese B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra hantering av allt! Uppdaterade kunden. Gott bemötande 😊 Läs mer
  • Håkan F skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    På det sätt Johanna tog hand om försäljningen av vår lägenhet kan vi inte annat än ge högsta betyg. Johanna höll oss hela tiden informerade om vad som pågick. Johannes personlighet med humor och skärpa gjorde att vi kände oss trygga och mycket nöjda. Vi rekommenderar verkligen Johanna. Läs mer
  • Frida E skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Supertrevlig och proffsig. Hur bra som helst helt enkelt! Läs mer
  • Alexander N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell och rakt på sak.
    Presterade utöver förväntningarna, och var enkel att koordinera med från distans.
    Enda förslaget är ett lite personligare bemötande. Självklart svårt när man koordinerar från distans, men kändes ibland som lite för abrupt kommunikation. Läs mer
  • Lisbeth H skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag fick ett mycket gott bemötande och kände full tillit till Johannas sätt att sköta försäljningen. Jag fick den hjälp jag behövde och är en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Anna B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Proffsig, trevlig och lyhörd mäklare. Har återvänt till Johanna flera gånger och kommer att göra det igen. Läs mer
  • Gustav T skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Otroligt glad, positiv och ödmjuk som person. Fantastiskt bemötande och väldig lättsam att umgås/prata med. Fick jobbet gjort snabbt och smidigt, levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Katja B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket trevligt bemötande. Johanna är sympatisk, proffsig och jag litar fullkomligt på att hon gör ett bra jobb under hela processen. Hon är seriös, vänlig, kunnig och trevlig. Kände mig trygg och är mycket nöjd med försäljningen. Allt gick smidigt. Kommer absolut vända mig till Johanna nästa gång jag flyttar! Läs mer
  • Marita G skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    vi har stött på Johanna genom åren vid olika visningar och hon har alltid varit mkt bra. När vi köpte ny lägenhet var hon mäklare. Det var sedan ett lätt val att välja henne som mäklare till vår försäljning. Vi är mkt nöjda. Läs mer
  • Karin R skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna har social kompetens, och ett förtroendeingivande sätt. Viktigt för både säljare och köpare! Läs mer
  • Björn H skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, kunnig, vänlig, engagerad. Johanna levde mycket väl upp till mina förväntningar på en mäklare. Läs mer
  • Nikolaus B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är en kunnig och vänlig mäklare, som det var lätt att kommunicera med.
    Jag är helt nöjd med mitt val av mäklare och hur affären sköttes och avslutades. Läs mer
  • Urban J skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått av Johanna! Läs mer
  • Helena P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Mycket proffsigt och bra! Hon kändes påläst och förtroenteingivande. Läs mer
  • Brf P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Kunnig om marknaden, stort engagemang i stort och smått, noggrann i detaljer, bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Gustav W skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Engagerad mäklare som jobbar snabbt och effektivt. Vi köpte lägenheten av henne och när vi sedan skulle sälja 3 år senare valde vi att använda oss av henne då vi hade fått en bra uppfattning av henne som mäklare. Bättre betyg kan man inte få. Get shit done! Läs mer
  • Carl B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag kan varmt rekommendera Johanna Nyström. Hon gjorde ett mycket professionellt intryck och var alltid tillgänglig och hjälpsam. En mycket bra mäklare! Läs mer
  • Rita N skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Pigg, glad, säker och kunnig mäklare. Med glimten i ögat på ett härligt och varmt sätt! Jag som kund kände mig trygg och kunde ringa närsomhelst om jag hade några frågor. Tack Johanna för ett bra jobb! 💐 Läs mer
Rickard Saltin
Johanna Nyström