Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Johanna Nyström
Johanna Nyström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus. Läs mer

Läs vad 54 kunder tycker om Johanna Nyström

• Fredrik M skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Bra i slutlig budgivning! Fick många intressenter till bostaden som var en 4:a radhus i Lund. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ulrika D skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Professionell, positiv och absolut en mäklare jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Malin Z skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var mycket professionell och lyhörd för våra behov. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-27 Johanna N svarar Malin Z
    Tack snälla Malin för dina fina ord och din rekommendation :) Vi hörs och ses.
  • Per-Olof A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt en sekelskiftesvåning på Svanegatan 5 i Lund.
    Mycket trevligt bemötande.
    Vi förväntade oss ett proffsigt handhavande av affären med återkoppling om läget.
    Tycker inte att vi fick det fullt ut. Vi hade en känsla av att vi fick ligga på för att få reda på vad som hände.
    Mäklaren informerade oss vid ett tillfälle fel dag för visning vilket betydde att lägenheten inte var i visningsskick när intressenter kom, vår hund var hemma osv.
    När/om vi behöver mäklarhjälp igen är det troligt att vi försöker med en annan mäklarfirma.
    Anneli o PO. Läs mer
    2018-09-17 Johanna N svarar Per-Olof A
    Hej Anneli och PO. Jag förstår att ni inte känner er nöjda med min miss med dagen för visning. Det har nog aldrig hänt mig innan och såklart tror och hoppas jag att jag inte ska göra samma miss igen. Jag hoppas att ni trots det är nöjda med resultatet och att ni ska njuta av hösten i ert fina nya hus. Allt gott och tack för er återkoppling även om jag såklart önskat att jag hade levt upp till era förväntningar bättre.//Johanna
  • Marcus L skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Ytterst proffesionell mäklare som bemöter sina kunder på ett trevligt och lyhört vis. Johanna uppfyllde våra förväntningar med råge. Läs mer
    2018-09-17 Johanna N svarar Marcus L
    Hej Marcus. Tack snälla för din rekommendation och din fina ord. :) Ha en fin dag//Johanna
  • Lars G skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Sålt lgh i Lund
    professionell,
    kunskap om mikroläge och prissättning
    Tydlighet gentemot säljare och köpare
    skapar trygghet Läs mer
    2018-05-21 Johanna N svarar Lars G
    Tack snälla Lars för din rekommendation :) Trevlig sommar.
  • Sofia V skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Superduktig, noggrann och trevlig. Allt var perfekt! Läs mer
    2017-10-02 Johanna N svarar Sofia V
    Stort tack för dina fina ord Sofia. Tack för ett jättebra samarbete. Jag ser fram emot att se ert nya hus när ni känner er redo :) Ha en fortsatt fin höst.
  • Lars S skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Trevlig person. Inte hårdsäljande utan med en lugn framtoning. Höll i processen på ett rimligt bra sätt. Läs mer
    2017-09-28 Johanna N svarar Lars S
    Hej Lars. Det var väldigt trevligt att ha kontakt med er också. Tack för din rekommendation, om det blir fler affärer i framtiden ska jag se till att du ger mig 5 + i betyg ;). Ha en jättefin höst.
  • Börje B skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Johanna är både duktig och kunnig samt effektiv. Hon är precis en sådan mäklare man önskar fler av, helt perfekt för oss. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Börje B
    Bästa Börje. Alltid så kul att träffa er. Tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er mysiga lägenhet. Jag tycker ni borde investera i ngt nytt här i Lund så att vi får göra lite fler affärer tillsammans. Ett nöje :)
  • Ola P skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Känner ett väldigt stort förtroende för Johanna Nyström som gjorde ett ett fantastiskt jobb under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-09-27 Johanna N svarar Ola P
    Hej Ola.Stort tack för dina fina ord, jag tycker vi hade ett jättebra samarbete för att sälja ditt fina hus. Tack för förtroendet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin