Läs vad 95 Läs vad Johanna Nyström

• 2020-12-23
    Mycket bra mäklare rekommenderas !!!!!!!
    David S
    David S
    • 4:a
    • 104.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Stort tack David :) God fortsättning.

• 2020-12-06
    Johanna har varit en klippa, tillmötesgående och hjälpsam! Hon är en av anledningarna att vi faktiskt slog till! Kan varmt rekommendera!
    Lisa O
    • 103.0 m²
    • Professorsstaden
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Men åh. Tack snälla Lisa för dessa fina ord, vad glad jag blir. Jag hoppas att allt flyter på smidigt med det ni fixar i ert fina hus och att ni får en riktigt härlig jul.

• 2020-12-04
    Johanna var mycket bra på bollen och höll med kompetent handlag processen i styr.
    Johan F
    • 103.0 m²
    • Professorsstaden
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej Johan .Stort tack för att du tog dig tid att skriva och för rekommendationen. Det känns verkligen kul. Jag vill också tacka er båda för väldigt trevlig kommunikation och möten genom hela processen. Jag önskar er ett härligt avslut på 2020 och hoppas att ni får en fin jul.

• 2020-10-29
    Lättsam trevlig rak och ärlig! Kunnig och påläst om lagstiftningen. Det känns tryggt med Johanna som mäklare😊
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Tack fina Marianne för dessa varma ord. Det känns alltid så trevligt och bra att ha möten och samtal med dig. Jag önskar er familj en härlig avslutning på 2020 och så ser vi fram emot att ha lite tätare kontakt i vår och försommar när det närmar sig tillträdet. Ha en fin helg// Johanna

• 2020-10-14
    Johanna hanterade försäljning av lägenhet på ett utmärkt bra, strukturerat, engagerat och trevligt sätt.
    Jag upplevde Johanna som väldigt tillgänglig genom hela processen.
    På bästa sätt hanterade hon också en särskild överenskommelse mellan köpare och säljare.
    Jag kan varmt rekommendera Johanna.
    MAGNUS G
    • 1:a
    • 28.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej Magnus. Stort tack för din fina rekommendation och för mycket gott samarbete. Det har varit väldigt trevligt och bra att jobba tillsammans med dig i försäljningen. Ha en fortsatt fin höst. // Johanna

• 2020-10-10
    Sålde nyligen min centrala lägenhet i Lund.
    Det blev en snabb och positiv process tack vare Johannas professionalism, effektivitet, samarbetsförmåga och flexibilitet. Tack!
    Anna N
    • 4:a
    • 85.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej Anna. Bra teamwork också hade vi ju tycker jag. Stort tack för alla trevliga kontakter och bra samtal. Jag uppskattar det jättemycket. Ha en fortsatt fin höst och vi ses ju snart.// Johanna

• 2020-10-09
    köpt en tvåa i Lund. fick väldigt bra stöd i processen. Johanna var enkel och professionell i hela processen. trevlig, effektiv och hjälpsam. ingav förtroende.
    Joakim O
    • 50.0 m²
  • 2020-10-06
    Johanna är en fantastisk mäklare, hon utstrålar sån glädje och kompetens. Jag köpte en lägenhet och under hela processen var hon närvarande, svarade på alla frågor och funderingar jag hade. Har verkligen inget negativt att säga. Kände mig väldigt trygg i Johannas händer.
    Elsa S
    • 45.3 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Jag blev alldeles glad och varm i hjärtat när jag läste det du skrivit. Det bästa med mitt jobb är alla fina människor som man möter. Jag hoppas och tror att du ska stormtrivas i din nya fina lägenhet. Ha en härlig höst :)

• 2020-10-05
    Vi har köpt en bostadsrätt (2rok) på Väster i Lund till vår äldsta dotter. Från första kontakten fick vi ett oerhört positivt och professionellt bemötande av Johanna Nyström.
    Johanna var flexibel, påläst och inlyssnande - en uppfattning som delas av mig, min make och vår dotter.
    Naturligtvis ska en mäklare vara säljande men som köpare vill man också känna att argumenten för bostaden är äkta och välgrundade. Just precis så upplevde vi Johanna som mäklare. Skulle vi sälja en bostad eller köpa ytterligare en är det henne vi kontaktar. Självklart skulle vi också rekommendera Johanna inom våra nätverk.
    Helene S
    • 45.3 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Tack snälla Helene för att du tog dig tid att skriva. Så glad jag blev när jag läste vad du skrev. Jag älskar mitt jobb och som jag skrev till Elsa är det bästa med mitt jobb de fantastiska människor man möter. Så TACK för att du hjälpte till att göra mitt jobb så kul. Ha en härlig höst.

• 2020-10-05
    Johanna var mycket proffsig, trevlig och förde processen framåt på ett smidigt och effektivt sätt. Vi gillade verkligen henne.
    Karin E
    • 50.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund
    Hej Karin. Vilket härligt sätt att starta sin vecka. Stort tack för att ni tog er tid att ge mig en rekommendation och för dessa fina ord. Ha en fin dag :) Johanna