Johanna Nyström
Registrerad mäklare sedan 2006-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-21
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Johanna Nyström

• Jonatan F köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-13

Johanna var till stor hjälp när vi köpte vårt radhus i Lund, både före och efter köpet. Hon var engagerad och såg till att ägarbytet gick så smidigt som möjligt för båda parter. Vi blev mycket nöjda! Läs mer
    2020-08-13 Johanna N svarar Jonatan F
    Hej Jonatan. Stort tack för dina fina ord. Jag blir så glad att höra att ni är nöjda. Det har varit ett sant nöje att ha kontakt med er och grattis igen till ert fina hus. Ha en fortsatt skön sommar och höst.//Johanna
  • Gunilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-08-01

Väster
    Hej jag har sålt bostadsrätt i Lund, jag är mycket nöjd, Johanna motsvarade alla mina förväntningar! proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
    2020-08-04 Johanna N svarar Gunilla B
    Stort tack Gunilla för dina vänliga ord och för förtroendet att jag fick sälja er fina lägenhet. Vi ses snart. // Johanna
  • Anders R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-07-17

Centrum
    Trevlig och hjälpsam samt flixibel. Läs mer
    2020-07-17 Johanna N svarar Anders R
    Tack Anders för din fina rekommendation och de fina orden :) Jag hoppas att allt är bra med er och passar på att önska en härlig sommar. // Johanna
  • Malin K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-16

Professorsstaden
    Vi sålde vårt bostadsrättsradhus med Johanna som mäklare. Johanna har rakt igenom hela processen varit positiv, tillförlitlig, tillmötesgående, informerat oss om alla steg, lätt att ha att göra med, svarar på alla frågor vid de flesta tider på dygnet. Vi kan med värme rekommendera Johanna. Läs mer
    2020-06-16 Johanna N svarar Malin K
    Vad glad jag blir av att läsa det du skriver. TACK Malin för fina ord och ett mycket trevligt samarbete. Ha en skön sommar och vi hörs såklart gällande tillträde och detaljer kring det.
  • Adam P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-06-10

4:a
    Centrum
    Johanna är mycket professionell och har en hög social kompetens, vilket jag uppskattar både som köpare och säljare.

Jag har erfarenhet från både köp och sälj av fastighet genom Johanna och har varit lika nöjd båda gångerna. Läs mer
    2020-06-10 Johanna N svarar Adam P
    Åh vad glad jag blir. Stort tack för dina fina ord och ditt betyg. Tack för mycket trevligt samarbete. Vi ses och hörs snart. // Johanna
  • Nina Erika L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-24

Annehem
    Sålt hus i Lund och köpt en lägenhet i Lund. Läs mer
    2020-05-25 Johanna N svarar Nina Erika L
    Hej Nina :) Just precis och det var ett rent nöje både att ha er som köpare och säljare. Tack för det fina betyget och vi ses och hörs snart.
  • Madeleine K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-05-23

Väster
    Tredje gången jag anlitat Johanna som mäklare, första gången var för tolv år sedan. Hon är så trevlig och proffsig och gör allt för att försäljningen ska bli smidig för både säljare och köpare. Pålitlig och ärlig, positiv och empatisk. Helt enkelt bäst på det hon gör! Jag rekommenderar henne till alla, och kommer anlita henne en fjärde gång om det blir aktuellt. Läs mer
    2020-05-25 Johanna N svarar Madeleine K
    Hej Madeleine. Stort tack för förtroendet och för dina fina ord, det gör mig varm rakt in i hjärtat. Vi har haft gott samarbete även i denna försäljning och det är såklart en viktig del i mitt arbete och en anledning till att jag tycker att det är så roligt. Tack och vi hörs och ses snart.
  • Eva T
    Eva T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-28

4:a
    Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Lund, var i kontakt med två andra mäklare innan vi kontaktade Johanna. Redan vid första kontakten gav Johanna ett mjukt och ärligt intryckt med mycket stort kunnande om bostadsmarknaden.

Från första kontakten har det varit lätt att komma i kontakt med Johanna som hela tiden visat och gett känslan att hon finns tillgänglig för både säljare och köpare. Gör hela tiden sitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter.
    Helt klart en mäklare att lita på och kunna känna sig trygg med. Läs mer
    2020-03-30 Johanna N svarar Eva T
    Hej Eva. Stort tack för dina fina ord och för er rekommendation, det gör mig såklart jätteglad. Det är väldigt trevligt att arbeta tillsammans med engagerade och trevliga säljare :) Vi ses och hörs snart. Ha en fortsatt fin vecka. // Johanna
    Eva T gillar detta
  • Marit G köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-25

Vänlig och ödmjuk. Förtroendeingivande. Läs mer
    2020-03-25 Johanna N svarar Marit G
    Hej Marit. Solen skiner idag och så läser jag er rekommendation. Så glad jag blir över dina ord. Det bästa med mitt jobb är alla trevliga människor som man möter. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert fina hus. Ha en skön vår och ta hand om er. // Johanna
  • Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2020-03-08

Centrum
    Snabb på att svara. Ger ett ärligt intryck.
    Visar att hon finns till för kunden och att hon gör sitt bästa för att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-03-09 Johanna N svarar Maria H
    Hej Maria. Stort tack för din fina rekommendation. Vad glad jag blir :) Jag hoppas att du kommer att stormtrivas i din nya fina lägenhet. Ha en härlig vår så hoppas jag att vi ses. //Johanna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin