Mäklare Skåne Lund Fastighetsbyrån Lund Johanna Nyström
Johanna Nyström
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att vara mäklare är världens roligaste jobb. Det är omväxlande och man träffar många intressanta människor. Att vara ett stöd genom en bostadsaffär och se hus och lägenheter hitta sina nya familjer är jättekul.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt drömhus är olika beroende på humör. Just nu när det är kallt är det ett enkelt hus på en varm plats med massa djungel och vatten i blickfång. Det kan också vara en timmerstuga i närheten av en skidbacke. På sommaren ligger det på norra Gotland eller Fårö. Drömhuset har alltid stora glaspartier och plats för alla vänner. Det har även en eldstad och magiska små platser för häng och långa middagar utomhus. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Johanna Nyström

• Katinka A skrev om Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-14

Vi är supernöjda med Johanna som skött allt exemplariskt och smidigt. Johanna är en superproffsig mäklare.
    Vi skulle mer än gärna rekommendera Johanna. Läs mer
  • Patrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-08-12

Centrum
    Köpte en bostadsrätt i Lund.
    Ett vänligt och professionellt bemötande med hög servicegrad. Johanna levde mycket väl upp till och över förväntan gällande både leverans, åtagande och slutförande av affären.
    En helhetsupplevelse som gör att jag med största sannolikhet kommer att använda mig av Johanna och Fastighetsbyrån i framtiden. Läs mer
    2019-08-12 Johanna N svarar Patrik B
    Hej Patrik. Jag blir väldigt glad över er fina rekommendation. Tack snälla och tack för trevliga möten och bra dialog kring hela affären. Jag önskar er lycka till och hoppas nu att ni kommer trivas och få det jättebra i er nya fina våning.
  • Linn N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-12

Väster
    Jag har köpt en 3:a på väster i Lund. Mäklaren som tog emot mig på visningen var Matilda, väldigt trevlig och svarade på frågorna jag hade. Johanna träffade jag när kontraktet skulle skrivas under, också myvket trevlig och förklarade allt bra och på ett sätt som var lätt att förstå. Mycket nöjd med mäklarna och har under hela processen fått information via mejl. Läs mer
  • Louise D köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-06-10

Centrum
    Köpt lägenhet på Kung oskars väg 9a Lund. proffsigt och vänligt bemött. Vill gärna anlita Johanna igen och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2019-06-11 Johanna N svarar Louise D
    Tack Louise för dina fina ord. Jag hoppas att ni kommer att njuta av er nya fantastiska våning. Ha en skön sommar.
  • Jacqueline N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-21

Centrum
    Bra och proffsigt bemötande. Vi hade en bra dialog. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Niels T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-05-18

Centrum
    Sålt en lgh på Lilla Algatan "student lgh"
    Jag har blivit väl bemöt.
    Fick kontakt genom rekommendation.
    En dialog om hur för försäljningen skulle gå till. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Carl O köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-24

Korrekt, serviceinriktad och hjälpsam Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ole E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-04-16

Professorsstaden
    Johanna var synnerligen trevlig att ha att göra med. Vid kontakt är hon alltid positiv och hjälpsam. Det enda lilla smolket i bägaren var att vi fick lägga ner rätt mycket tid på de texter om vår lägenhet som hon först föreslog. Läs mer
  • Michael T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-27

Ihärdig och målmedveten. Vill kundens bästa. Läs mer
    2019-04-05 Johanna N svarar Michael T
    Tack snälla Michael för fina ord. Ha en fin helg. // Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Rebecka T sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nyström en del av Fastighetsbyrån Lund

2019-03-25

Centrum
    Vi sålde vår vindslägenhet på Ö.Vallgatan i Lund.
    Johanna kändes helt igenom engagerad, ärlig och tydlig.
    Vi tvekade inte på att hon inte skulle få den såld, även om det drog ut lite på tiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lund

Rickard Saltin